Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΟ -ΓΝΩΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΑΡΘΡΟ -ΓΝΩΜΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Και πιστεύουμε ακόμα ότι υπάρχει χώρος για εθνική γραμμή και συνεννόηση;


   Για ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά, με αφορμή τώρα την διαδικασία των τηλεοπτικών αδειών, αναδείχθηκε ξεκάθαρα και ανάγλυφα ένας δυνατός «πόλεμος» επικοινωνιακών χαρακωμάτων, κυρίως μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. Εκπομπές γύρω από το θέμα αυτό των αδειών, ανακοινώσεις των κομμάτων για το ίδιο θέμα, δηλώσεις στελεχών των δυο κομμάτων (αν και η... πολυφωνία της.. διαφωνίας δεν λείπει από το όλο πολιτικό φάσμα, δηλαδή και από τα υπόλοιπα κόμματα της ελάσσονος αντιπολίτευσης...), βεβαιώνουν και τον πιο άπιστο παρατηρητή ότι όχι απλά δεν θα έχουμε ΠΟΤΕ εθνική, ενιαία στρατηγική ως χώρα σε θέματα σοβαρά, ζωτικά και χρονίζοντα, ενόψει της δύσκολης έτσι κι αλλιώς δεύτερης αξιολόγησης που έρχεται, αλλά δεν θα υπάρξει αυτό που λέμε «κοινός τόπος» παραδοχής εκατέρωθεν λαθών από αμφότερες τις πλευρές για ζητήματα του παρελθόντος και του παρόντος.
Ουσιαστικά μεν το κυβερνών κόμμα μας λέει ότι μπήκε τέλος στο καθεστώς ανομίας στα Media (θεμιτό), αλλά δεν δίνονται σαφείς- ξεκάθαρες απαντήσεις για την ΤΥΧΗ πολλών εκατοντάδων ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ που ανήκουν στους τηλεοπτικούς ομίλους που δεν εξασφάλισαν σήμερα το ξημέρωμα άδεια για συνέχιση της λειτουργίας. Ακούς αοριστίες επί της ουσίας... Που, πότε, και ΠΟΣΟΙ (και ΑΝ) θα απορροφηθούν από τους νέους ομίλους;
Επίσης όταν οι ερωτήσεις περιστρέφονται γύρω από τον αριθμό των καναλιών (4), γίνεται λόγος για το ότι .... τόσες αντέχει η αγορά και άλλα συναφή. Δηλαδή με απλή σκέψη (μη οικονομολόγου, μη τεχνοκράτη...) στην περίπτωση που (με την έγκριση του ΕΣΡ καλύτερα) δίνονταν σε δημοπρασία 7 άδειες, ποιο θα ήταν το πρόβλημα; Αφού έτσι, ΚΑΙ θα εξασφαλιζόταν ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό για τα κρατικά ταμεία από τις δημοπρασίες ΚΑΙ θα έμεναν όλοι, μηδενός του εξαιρουμένου, οι εργαζόμενοι στις θέσεις τους..
Πάμε στην άλλη πλευρά. Αυτήν της αντιπολίτευσης. Κάνουν όλα τα στελέχη της λόγο για αυθαιρεσία κυβερνητική ως προς τον αριθμό των αδειών και της όλης διαδικασίας και άλλα τέτοια. Ακόμα όμως δεν έχει κάνει αυτοκριτική κάποιο στέλεχος της για το παρελθόν (πλην του κ. Βορίδη ο οποίος με δήλωσή του στην εφημερίδα Αγορά παραδέχθηκε ότι το κόμμα του όταν ήταν στην κυβέρνηση έπρεπε να είχε προχωρήσει σε διαγωνισμό για τις άδειες). Και το παρελθόν λέει ότι ΚΑΝΕΙΣ καναλάρχης δεν είχε πληρώσει το ποσό που έπρεπε για να εκπέμπει από μια συχνότητα, επί 27 χρόνια. Όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, για λόγους ευνόητους ή μη, δεν το έπραξαν, να ανοίξουν δηλαδή αυτό το θέμα.

Συμπερασματικά, ΜΟΝΟ κριτική στον απέναντι ακούμε (ό,τι γινόταν πάντα δηλαδή, σαν να μην πέρασε ούτε μέρα, κυριολεκτικά...), ΠΟΤΕ αυτοκριτική. Εάν είχε βρεθεί (εάν είχαν ειλικρινή διάθεση όλες οι πλευρές) «κοινός τόπος» συμφωνίας σε βασικά συμπεράσματα, θα μπορούσε να υπάρξει ένα νέο επίπεδο πολιτικού διαλόγου, όπου θα τονιζόταν η σύγκλιση για να ΛΥΘΟΥΝ προβλήματα από κοινού και όχι να γίνεται πάντα, μα πάντα, από όλες τις πλευρές, μικροπολιτική.
Η μικρο-πολιτική σκοπιμότητα δηλαδή όλων των κομμάτων, είναι τόσο ισχυρή, τόσο... καθεστηκυία, τόσο ριζωμένη βαθιά στη νοοτροπία του πολιτικού συστήματος της χώρας μας, που δεν υπάρχουν ουσιαστικά περιθώρια αισιοδοξίας για το μέλλον.
Σκεφτείτε μονάχα ΤΙ διαφορά θα είχε το περιεχόμενο των ανακοινώσεων των κομμάτων, σε περίπτωση που είχαμε αντιστροφή ρόλων (κυβέρνηση- αξιωματική αντιπολίτευση). Θα ήταν φυσικά το εντελώς αντίστροφο. Αυτό όλο το κλίμα το εισπράττουν από χρόνια οι πολίτες. Και όσοι δεν έχουν κομματικές αγκυλώσεις τέτοιες που να τους τυφλώνουν, με αποστροφή οικοδομούν έναν πιο... απολιτικ χαρακτήρα... Και αυτό με τη σειρά του μπορεί να φέρει άλλα προβλήματα...


Και εσείς/ εμείς όλοι, πιστεύουμε ακόμα ότι στα σοβαρά υπάρχει χώρος για εθνική γραμμή και συνεννόηση, σε ζητήματα πολύ πιο ζωτικά, όπως η πορεία της οικονομίας της χώρας μας και η τύχη μας μέσα στο νέο ευρωπαϊκό και όχι μόνο περιβάλλον...; ΠΩΣ να υπάρξει εθνική ισχύς και κοινή γραμμή σε ΒΑΣΙΚΑ ζητήματα που «καίνε»;
Είναι αυτό πιθανό με τις παρούσες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί...; Ρητορική ερώτηση...




Μίμης Κ.



Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Είναι ένα υπέροχο ταξίδι που συνεχίζεται!


30 Μαρτίου 2010. Ο συνεργάτης μου «Γενικός» κι εγώ, είπαμε να κάνουμε ένα blog για χαβαλέ, για να γράφουμε καμιά άποψη κτλ. Είπαμε τότε ότι «να δούμε πως θα πάει από επισκεψιμότητα τον πρώτο μήνα και να βάλουμε μικρούς, εφικτούς και συνεχώς αυξανόμενους στόχους». Από το μηδέν, φτάσαμε το 2011-12 στο... ταβάνι μας, μέσα από σκληρή δουλειά, με πολλά άτομα να είναι συμπαραστάτες μας ως συντάκτες και με τους αναγνώστες μας οι οποίοι δίνουν διαχρονικά ζωή σε οποιοδήποτε Μέσο, όπως συμβαίνει κι εδώ. Τους ευχαριστούμε όλους ειλικρινά μέσα από τη καρδιά μας. Γιατί για πολλούς λόγους μπορεί να έχουμε τον τελευταίο καιρό κάμψη στα νούμερα, όμως έχουμε αρκετούς ακόμα πιστούς αναγνώστες για τους οποίους αξίζει να παλεύουμε για την γρήγορη και σύντομη ενημέρωσή τους εφ όλης της ύλης.
Mέσα σε αυτά τα πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε πετύχει εκατομμύρια στο σύνολο μοναδικούς επισκέπτες για ανάγνωση του blog μας, έχουμε σχεδόν 24000 posts και μερικές δεκάδες αποκλειστικά θέματα.

Δεν ξέρουμε για πόσο θα συνεχίσουμε τη προσπάθεια, ξέρουμε όμως δυο πράγματα ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ:
1) Διατηρούμε την ανεξαρτησία και την εντιμότητά μας στο ακέραιο όπως και στην αρχή,
2) Έχουμε την ίδια όρεξη για δημιουργία, το ίδιο μεράκι με την αρχή!

Όσο αντέχουμε θα είμαστε εδώ για να ενημερώνουμε, για να γράφουμε την άποψή μας με επιχειρήματα και τέλος να δίνουμε έμφαση και στη μουσική- διασκέδαση!

ΥΓ: Προσωπικά, στη σύντομη δημοσιογραφική μου διαδρομή, αυτό το blog, αποτελεί το καμάρι μου! Ό,τι πιο δικό μου έχω κάνει. Όμως το blog ανήκει συνολικά στην συντακτική ομάδα του.
Είναι δικό μας και όλων μας. Οι αναγνώστες μας (όσοι κι αν είναι), είναι η μόνιμη προτεραιότητά μας. Έχουμε υποχρέωση να τους πληροφορούμε με συνέπεια, συνέχεια, εντιμότητα!


Σας ευχαριστώ (και ως συντακτική ομάδα συνολικά σας ευχαριστούμε) μέσα από τη καρδιά μου!

Το ταξίδι και το όνειρο συνεχίζονται μαζί σας!

Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Νέα δεδομένα και προσμονή




   Πέρασαν μόλις τέσσερις ημέρες από τις εκλογές και αμέσως η νέα κυβέρνηση έδωσε ένα καινούργιο στίγμα διακυβέρνησης, σε πολλά επίπεδα, ενισχύοντας τις ελπίδες αυτών που υποστήριξαν τα κόμματα που την απαρτίζουν.
Η απέναντι πλευρά, προσπαθεί να... προσγειώσει αμέσως τον κόσμο, προβάλλοντας (μέχρι στιγμής), λίγο- πολύ, μηνύματα συμβολισμών, όπως το γεγονός με τον πολιτικό όρκο του νέου πρωθυπουργού.
Πάνω σε τέτοια θέματα, πολλά μπορεί κανείς να πει και να υποστηρίξει, δεν δύναται να υπάρχει μια, απόλυτη, αλήθεια. Ο καθένας έχει την επιχειρηματολογία και τη θεώρησή του.
Ωστόσο, κατά τη γνώμη μας, τα πλέον ουσιώδη είναι και τα καθημερινά. Δηλαδή το πως και με ποιους τρόπους αυτή η νέα κυβέρνηση θα βρει τις μεθόδους και τους πόρους να κάνει καλύτερη την καθημερινότητα του μέσου Έλληνα.
Φαίνεται πάντως ότι τα πρώτα δείγματα είναι θετικά σε βασικά ζητήματα, από την άποψη της εφαρμογής πολιτικής βούλησης. Όπως για παράδειγμα, οι άμεσες εξαγγελίες για καταργήσεις διάφορων χαρατσιών, όπως στο πεδίο της Υγείας (5ευρω στα εξωτερικά ιατρεία δημ. νοσοκομείων), αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα (αν και δεν πρέπει να παίρνονται βιαστικές αποφάσεις...) και ταυτόχρονα μέτρα γενικότερης ελάφρυνσης των φορολογούμενων, πχ μελλοντική κατάργηση ΕΝΦΙΑ, επαναφορά αφορολόγητου σε ένα άλφα ποσό κ.α.
Τέτοιες κινήσεις, σίγουρα θα δώσουν ανάσα στην πλειοψηφία των πολιτών και μια ταυτόχρονη ελπίδα για καλύτερες ημέρες... Ωστόσο, κακά τα ψέμματα, σχεδόν τα πάντα κρίνονται σε άμεσο και απώτερο μέλλον, στο πεδίο της διαπραγμάτευσης με τους εταίρους στην Ε.Ε. Δυστυχώς, αυτό επισκιάζει, όλα τα παραπάνω στοιχεία. Πολλοί από τα κόμματα της αντιπολίτευσης υποστηρίζουν ότι ο Αλέξης Τσίπρας, δεν έχει άλλες παρά μόνο δυο δυνατότητες. Ή να έρθει σε σύγκρουση με τους δανειστές και τις υπερβολικές αξιώσεις τους, ή να υπαναχωρήσει. Μέσα στην κυβέρνηση θεωρούν ότι έχουν μια στρατηγική, όπου λέει ότι ο ευρύς διάλογος επί των κρίσιμων θεμάτων με τους εταίρους, σε ένα πλαίσιο αλληλοσεβασμού, είναι δυνατόν να φέρει λύσεις αμοιβαία επωφελείς.
Πρόβλεψη φυσικά, δεν μπορεί να κάνει κανείς αυτή τη στιγμή, ούτε να ποντάρει στη μια ή στην άλλη εκδοχή, όμως, για όλους, μακάρι να υπάρξει μια λύση και συμφωνία, με πολύ καλύτερους όρους για τη χώρα μας, ή οποία ενδεχομένως στη πορεία να έχει αντανάκλαση σε ποιο καθημερινά θέματα.
Ακόμα, τέλος, και σε επίπεδο συμβολισμών, για την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, το ξήλωμα των κιγκλιδωμάτων μπροστά από τον Άγνωστο Στρατιώτη, σηματοδοτεί κάτι το νέο, το καινούργιο, έστω και αν σε μια δημοκρατική χώρα, θα έπρεπε να θεωρείται αυτονόητο κάτι τέτοιο.
Τα θέματα που «καίνε» είναι πάρα πολλά, η νέα κυβέρνηση, σε αυτή τη συγκυρία, δεν φαίνεται να απολαμβάνει περίοδο χάριτος, όπως προηγούμενες και καλείται να κάνει τομές στο κράτος και στη δημόσια διοίκηση, παράλληλα με άλλα ζητήματα ενίσχυσης της διαφάνειας και της αξιοκρατίας. Όμως, κατά τα ψέμματα, τα θέματα που άπτονται της οικονομικής πολιτικής σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, είναι εκ των πραγμάτων, σε πρώτο πλάνο, με μεγάλη κρισιμότητα. Ο κόσμος περιμένει να δει, πέρα από την σταδιακή βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητάς του, ταυτόχρονη προσπάθεια για ενίσχυση του κύρους της χώρας σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και μια καλύτερη διάθεση από τους εταίρους και τα θεσμικά όργανα της Ε.Ε, να ακούσουν και να λάβουν υπόψη τους σοβαρά τις θέσεις της νέας ελληνικής κυβέρνησης, με τελικό στόχο μια πιο βιώσιμη λύση ειδικά στο θέμα του χρέους.

Είναι πολλές οι προσδοκίες των πολιτών από τη νέα  συγκυβέρνηση, στο χέρι της είναι να τις επιβεβαιώσει ή να τις διαψεύσει. Πάντως, τα πρώτα μηνύματα δίνουν περιθώρια για κάποια αισιοδοξία, ωστόσο είναι πολύ νωρίς ακόμα για ασφαλή συμπεράσματα. Το άμεσο μέλλον θα μας δώσει τις απαντήσεις. Και ελπίζουμε, για το καλό της χώρας, να είναι θετικές, γιατί είμαστε έτσι κι αλλιώς, εδώ και πέντε χρόνια σε οριακά σημεία.




Μ. Κ

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Κουίζ! Ποιός είναι ο σταρ της φώτο;

Είναι διάσημος Αμερικανός ηθοποιός.
Ξεκίνησε την υποκριτική την δεκαετία του ‘70ς με τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στη ταινία, «Μέρες Ευτυχίας (1978)». Ήρθε στο προσκήνιο το 1980 με το ρόλο του στη ταινία «Επάγγελμα: Ζιγκολό», ρόλος που τον καθιέρωσε ως πρωταγωνιστή και σύμβολο του σεξ. Πρωταγωνίστησε στην επιτυχημένη ρομαντική ταινία “Pretty Woman(1990)” και στο μιούζικαλ “Chicago (2002)”, για την οποία κέρδισε Χρυσή Σφαίρα Α’ Ανδρικού ρόλου.



Δείτε την απάντηση στο http://www.styleland.gr/gossip/eksoteriko/5228-2014-04-29-20-34-03

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Η καθημερινότητα με μια διαφορετική ματιά...


Μια εικόνα που αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα…

Άς ξεκινήσουμε…

Παντού γύρω μου βλέπω μιζέρια, στεναχώρια και καθόλου αληθινά χαμόγελα… Μόνο ψεύτικα… Ίσα ίσα για να νιώσω την ψευδαίσθηση ότι δεν έχει χαθεί η ελπίδα για κάτι καλύτερο… Δυστυχώς όμως τα φαινόμενα απατούν… Και δεν ζω σε παράλληλο σύμπαν… Μακάρι να ζούσαμε όλοι σε μία άλλη εποχή που τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα από πολλές απόψεις… Από άποψη χρημάτων, ψυχολογίας και προπάντων υγείας…

Όταν βλέπεις μαγαζιά άδεια , καφετέριες που παλιά ήταν γεμάτες με κόσμο και τώρα μόνο με το προσωπικό μέσα, παντού πωλείται ή ενοικιάζεται, ανθρώπους στο χείλος του γκρεμού καταλαβαίνεις τι γίνεται… Ότι έχουμε γίνει για τα μπάζα…

Χωρίς δουλειές, χωρίς υγεία, χωρίς ένα κίνητρο να χαμογελάσει ο κάθε άνθρωπος…

Μακάρι να δω κάτι να αλλάζει… Να επικρατήσει λίγη χαρά σε αυτό τον πληγωμένο τόπο… Να βγαίνεις στον δρόμο και να σου λένε καλημέρα με ένα τεράστιο χαμόγελο… Να ρωτάς πως πάει και να σου λένε Δόξα τον Θεό καλά… Και όχι άστα να πάνε είμαστε για φούντο…

Επίσης βλέποντας τις εξελίξεις στην Κύπρο ένα έχω να πω… Κουράγιο… Γιατί άμα τα παρατήσετε και εσείς εκεί θα γίνετε όπως εμείς… Τα ίδια και χειρότερα…


Θα τα ξαναπούμε…


Το άρθρο αποτελεί προσωπική άποψη του συντάκτη. Ουδεμία σχέση υπάρχει με τις απόψεις των άλλων συντακτών.




Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Το μήνυμα της 25ης Μαρτίου...



 Δεν μπορεί το μήνυμα της 25ης Μαρτίου 1821 παρά να είναι εξαιρετικά επίκαιρο. Προσωπικά μου περνάνε από το μυαλό δεκάδες «ως πότε»… Ως πότε θα ζούμε μέσα στην απόλυτη μαυρίλα; Στην απόλυτη θλίψη; Στη μεγάλη φτώχεια; Στον φόβο που έχει κυριεύσει ποικιλοτρόπως την ψυχή μας μέχρι σε σημείο υποσυνείδητου;  Πέρα από οικονομικές αναλύσεις, φωτεινά ταμπλό, βιωσιμότητα του τραπεζικού συστήματος, πέρα από δυσοίωνες οικονομικές προβλέψεις, πάντα υπάρχει και μάχεται για να ΖΗΣΕΙ ένας συνταξιούχος που τα βγάζει ΔΥΣΚΟΛΑ, που δούλεψε 40 και πλέον χρόνια για να χτίσει το σπιτικό του και αυτό των παιδιών του, που θέλει να ζήσει με αξιοπρέπεια τα γηρατειά του. Υπάρχει ο μεσήλικας ο οποίος δεν ξέρει τι να πρωτοκοιτάξει και ποια πίκρα να πρωτοσβήσει… Την αγωνία για το μέλλον των παιδιών του; Το αν θα έχει αύριο μια δουλειά; Το αν θα μπορέσει να πληρώσει όλα αυτά που έρχονται κάθε μήνα; Ή να περισώσει τη κάκιστη ψυχολογία του; Υπάρχει ο νέος, ο οποίος το έχει πάρει απόφαση ότι θα ζει στην ξενιτιά, ότι θα αντιμετωπίζει τον ανθελληνικό ρατσισμό σε διάφορες «προηγμένες» χώρες και κοινωνίες. Και πάντα θα νοσταλγεί αυτήν την πατρίδα… Ζωή και αυτή… Μακριά από τις ρίζες σου…
Ο ελληνισμός βάλλεται και κανείς μας δεν ξέρει αν και πως θα σταθεί στο μέλλον… Όλα καταρρέουν γύρω μας. Εμείς είμαστε τρομακτικά αδύναμοι ακόμα και να σκεφτούμε ότι στο μέλλον, σε μια άλλη- πιο δίκαιη- πιο ισότιμη- Ευρωπαϊκή Ένωση, ίσως γίνουμε ξανά αυτό που μας αξίζει ως χώρα. Ισότιμος εταίρος στα κέντρα λήψης αποφάσεων. 
Η Κύπρος μπήκε σε μια νέα φάση της ιστορίας της. Διάφοροι οικονομικοί αναλυτές κάνουν λόγο για αναγκαία απόφαση, με το κούρεμα 30% στις μεγάλες καταθέσεις. Πάντα ξεχνάμε το αυτονόητο για τον Νόμο των πιθανοτήτων. Ότι τίποτα δεν είναι μονόδρομος. Εν πάση περιπτώσει, πάει και αυτό… Όλοι μέσα μας ευχηθήκαμε να είναι το τελευταίο κακό που μας βρήκε.
 Πάντα (οφείλουμε να) ελπίζουμε, αλλά δεν έχουμε απτές αποδείξεις, ούτε καν ενδείξεις ότι το αύριο θα είναι καλύτερο. Πάντα θεωρητικά, αόριστα… Οι εθνικές γιορτές γιορτάζονται… Οι Θρησκευτικές επίσης.. Έχω την εντύπωση, και αυτό αισθάνομαι, ότι όλα γίνονται όλο και περισσότερο με μεγαλύτερη τυπικότητα και επικρατεί βουβαμάρα. Λύπη, σιγή. Αυτή η νέα γενιά στην οποία ανήκω, δεν μπορεί να κάνει όνειρα. Παρακολουθεί μια υπερταχεία να ισοπεδώνει τα πάντα στο διάβα της και όλα να αλλάζουν γύρω. Οι κυβερνήσεις θα αλλάζουν, μα ο λαός δεν θα έχει ελπίδα όσο δεν βλέπει δομικές αλλαγές στην νοοτροπία της άσκησης της πολιτικής και κατ επέκταση της οικονομίας. Λες σήμερα έχω ένα σπίτι και ένα πιάτο φαγητό. Αύριο ξέρεις ότι θα σαρωθείς και εσύ… Ο κόσμος αλλάζει γύρω μας και εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να λέμε «χρόνια πολλά»  «και του χρόνου»… Τι χρόνια πολλά όταν δεν ΖΕΙΣ τη ΖΩΗ….
Πολλοί λένε, και δεν έχουν άδικο, ότι τα προβλήματα ειδικά στη χώρα μας έχουν να κάνουν με την έλλειψη ουσιαστικής παιδείας και κριτικής σκέψης στους πολίτες κτλ. Ναι είναι ένας λόγος… Και παθογένειες που επικρατούν στον μηχανισμό του κράτους, δικό μας λάθος είναι… Είναι γεγονός ότι μόνοι μας μαυρίσαμε το μέλλον μας και δώσαμε την ευκαιρία στους δανειστές μας να μας επιβάλλουν ΤΑ ΑΠΑΝΤΑ. Φοβάμαι όμως ότι τίποτα δεν θα αλλάξει. Δεν αλλάζουμε νοοτροπία, δεν φτιάχνουμε τον εαυτό μας, έχουμε αλλοτριωθεί πλήρως. Τις περισσότερες φορές σκεφτόμαστε την πάρτη μας… Αν μιλήσεις ειδικά σε νέα παιδιά για εθνικό στόχο θα θεωρήσουν ότι ζεις σε άλλη εποχή. Η πλάκα είναι ότι και σε εθνικό επίπεδο έχουμε προβλήματα και σε κοινωνικό επίπεδο, αλλά και σε ατομικό και ας δίναμε τόσες (άχρηστες) … φροντίδες στους εαυτούληδές μας… Και όλα γύρω μας μένουν τα ίδια. Τα ίδια και χειρότερα και ακόμα πιο χειρότερα… Πόσο ακόμα; Ως πότε; Ρητορικές ερωτήσεις… 
Μόνο ο Θεός και ο Ιστορικός του μέλλοντος ξέρει… Μέχρι τότε οφείλουμε να αισιοδοξούμε, όσο αντέχουμε να έχουμε αισιοδοξία μέσα μας. Θεωρητικά έστω… Και τέλος μην ξεχνάμε ότι η χώρα στην οποία ζούμε είναι δοξασμένη και ευλογημένη… Πρώτα εμείς οι Έλληνες πρέπει να δείχνουμε σεβασμό στην ανεπανάληπτη ιστορία μας, μιας και πολύ συχνά λησμονούν να το κάνουν οι έξω…
Χρόνια πολλά…

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Πέρασαν οι γιορτές, μας έπεσαν όλα μαζί ξανά...




Ειλικρινά νοιώθω ότι μας έπεσαν όλα μαζί...Το χιόνι μαζί με το τρομερό κρύο. Οι σεισμοί που ξαναεμφανίστηκαν στη χώρα μας, αλλά και το μπέρδεμα που νοιώθουμε ακούγοντας όλες τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις σχετικά με το θέμα της λίστας Λαγκάρντ και όχι μόνο.
Την ίδια ώρα τα προβλήματα, τα οποία είναι βουνά στην καθημερινότητα όλων μας, συνεχίζονται...   Μη ξεχνάμε οι γιορτές αποτελούν παρελθόν. Ό,τι γλυκό και ευχάριστο είχαμε σκεφθεί, μέσα στη Χριστουγεννιάτικη ψυχολογία μας, τελείωσε οριστικά. Μπήκαμε για τα καλά σε μια κλασσική και δύσκολη καθημερινότητα και όλοι μας κοιτάμε μέσα από το πέρασμά της, να χάσουμε τα λιγότερα. Άλλος κοιτάει να έχει το επιούσιον, άλλος απλά να ζεσταθεί και άλλος (αν έχει αυτήν την...πολυτέλεια να έχει τα προηγούμενα) να κοιτάξει το πως θα βρει μια καλύτερη δουλειά, ή να βελτιώσει τους όρους εργασίας του κτλ. Και όλοι μας που έχουμε μειωμένη αγοραστική δύναμη, καλούμαστε να ενισχύσουμε με ρευστό και την αγορά...Μια αγορά που δοκιμάζει μήνες πολλούς τώρα τις αντοχές της.
Φυσικά τα ερωτήματα επανέρχονται. Ως πότε δεν θα μπορούμε να έχουμε δυνατότητα πραγματική να βοηθήσουμε, ας πούμε, τα εμπορικά καταστήματα να κινηθούν; ( υπό τη προϋπόθεση να έχεις ένα πιάτο φαγητό στο τραπέζι...). Ως πότε θα νοιώθουμε στο σύνολο μας τόσο μεγάλη και ασφυκτική οικονομική πίεση;
Για όλα αυτά τα ΄΄ως πότε΄΄ και για δεκάδες ακόμα που μπορώ να σκεφτώ, νομίζω ότι οι συνθήκες επιβάλλουν καθαρές κουβέντες από όλους μας για τα προβλήματα που υπάρχουν. Πάνω από όλα καθαρές κουβέντες από το πολιτικό μας σύστημα και τα μεγάλα Media για ό,τι συμβαίνει. Πιστεύω ότι μπορούν να το κάνουν. Αυτό και μόνο αυτό κερδίζει τον κόσμο και έτσι αντιλαμβάνεται μια αλλαγή προς το καλύτερο. Το περιμένει η χιλιοδοκιμασμένη ελληνική κοινωνία.
Δε γίνεται, δε μπορεί να ασχολιόμαστε μόνο με λίστες, με στικάκια, με ποσοστά, με κόντρες κομμάτων για αυτό το θέμα και για άλλα τόσα που ίσως έρθουν στο μέλλον (μακάρι να μην έρθουν) ή ζήσαμε παρόμοια στο παρελθόν. Δε γίνεται να βλέπουμε μόνο ένα δέντρο και να χάνουμε όλο το δάσος. Η εποχή η ίδια επιβάλλει αλήθειες, ανάλυση για τα σοβαρά και τα καθημερινά, πραγματικές διαπιστώσεις. Τι κάνουμε από εδώ και πέρα σε πολιτικό, οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο και όλα τα σχετικά.
Γιατί σημασία μεγαλύτερη από την πολυπόθητη και χιλιοειπομένη κάθαρση έχει η ζωή και η καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, προκειμένου να έχεις μια χώρα όρθια και δυνατή. Αυτό είναι κάτι το δεδομένο, το διαχρονικό, το πανεθνικό και αδιαπραγμάτευτο...


ΥΓ.1: Επ΄ ευκαιρία του 2013 να ευχηθώ σε όλους τους αναγνώστες του blog μας να έχετε υγεία (σωματική και ψυχική) και πολλά κουράγια. Μόνο αυτό.

ΥΓ.2: Αυτό το blog στηρίζεται στη δουλειά και στο μεράκι μιας πολύ μικρής συντακτικής ομάδας. Όμως για να σταθεί καλά και να δυναμώσει, είναι απαραίτητη η ενεργή συμμετοχή σας εδώ. Όταν μιλάμε για ένα blog, μιλάμε πάντα για κάτι διαδραστικό και κάτι άμεσο. Το blog είναι υπόθεση όλων μας. Όλων μας.
Εξάλλου δεν είμαστε και χθεσινοί. Πλησιάζουμε τα τρία χρόνια παρουσίας, με συνέπεια, συνέχεια, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ, τήρηση κανόνων και πάντα μεράκι και πίστη για ένα καλύτερο αύριο. Προχωράμε όλοι μαζί!

Τρίτη 22 Μαΐου 2012

Επαναδιαπραγμάτευση στόχων πριν και πάνω απ΄ όλα

Τις τελευταίες ημέρες παρατηρούνται μετακινήσεις πολιτικών από το ένα κόμμα στο άλλο. Χθες η Ντ. Μπακογιάννη ουσιαστικά επέστρεψε στη ΝΔ, με σκοπό, όπως έγινε γνωστό, την συγκρότηση ενός ευρωπαϊκού κεντροδεξιού μετώπου. Την ίδια ώρα, αρκετοί βουλευτές από τον ΛΑ.Ο.Σ βρέθηκαν στη ΝΔ και ίσως μέχρι να διεξαχθούν οι εκλογές της 17ης Ιουνίου να δούμε και άλλες μετακινήσεις. Παράλληλα η Ευρώπη θέτει συνεχώς το δίλημμα ΄΄ευρώ ή δραχμή΄΄... Λές και υπάρχουν νοήμονες Έλληνες που θέλουν να επιστρέψουμε στη δραχμή με ό,τι αυτό θα συνεπάγεται...Το θέμα όμως είναι ουσιαστικά  όχι ΄΄ευρώ ή δραχμή΄΄ ,αλλά ΄΄ευρώ με ανάπτυξη ή ευρώ χωρίς ανάπτυξη΄΄. Πραγματική επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου. Χαλάρωμα  των απίστευτων οικονομικών μέτρων που έχουν λιώσει τη μεσσαία τάξη. Ισότητα. Αυτά θα έπρεπε να είναι στο μυαλό όλων μας. Αυτή είναι η ουσία.
Σε μια Ευρώπη που λένε ότι αλλάζει, αυτό θα πρέπει να αποτελεί τον οδηγό. Αλλαγή πολιτκών με έμφαση στο κοινωνικό κράτος, στην αλληλεγγύη και στην ανάπτυξη. Είναι αναγκαίο να δώσουν στους εταίρους μας, οι όποιοι θα είναι κυβερνώντες από τις 18 Ιουνίου και πέρα να καταλάβουν ότι απλά ΄΄δεν την παλεύουμε άλλο΄΄ ως κοινωνία υπό τις παρούσες συνθήκες.
Αφού η κοινή αφετηρία πολλών κομμάτων είναι η παραμονή μας στην Ευρωζώνη και στο Ευρώ, ε τότε όσο γίνεται περισσότεροι μαζί ας παλέψουν για αυτό. Για περισσότερη ισότητα μέσα στην Ευρωζώνη, για περισσότερη ελπίδα και για περισσότερες προοπτικές ανάπτυξης.
Όλα τα άλλα, το εάν ο ένας πολιτικός είναι εκεί ή εδώ ή παραπέρα, ειλικρινά δεν τον ενδιαφέρουν τον κόσμο, τα χει ξεπεράσει προ πολλού. Το ζήτημα είναι το κατά πόσο τα κόμματα (στη βάση του ό,τι πρεσβεύει το καθένα)  θα δείξουν συνέπεια λόγων προεκλογικά και έργων μετεκλογικά. Αυτό θα είναι ουσιαστικά και το κυρίαρχο κριτήριο ψήφου στις επερχόμενες εκλογές. Μετά την ψήφο οργής στις προηγούμενες εκλογές.
Είναι αναγκαίο τα πάντα να ξεκαθαρίσουν σε αυτές τις εκλογές που έρχονται. Δεν γίνεται αλλιώς με τίποτα, ακόμα και από την άποψη ότι δεν είναι διατεθειμένοι να σε περιμένουν οι Ευρωπαϊοι ξανά, μέχρι να σχηματιστεί κυβέρνηση.

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Αυτό είναι το... μέλλον μας

Πολλοί έχουν το μυαλό τους στις μεταγραφές και στον ποιον θα πάρουμε, αλλά Το μέλλον του Ολυμπιακού είναι εδώ και αποτυπώνεται στα πρόσωπα των παιδιών της ομάδας Κ20, των παιδιών που κατέκτησαν το τουρνουά που διοργάνωσε η Ρεάλ Σοσιεδάδ. Η ομάδα μας έδειξε ότι έχει μεγάλες δυνατότητες για μια ακόμα φορά, κερδίζοντας στον τελικό του τουρνουά την αντίστοιχη ομάδα της Βαλένθια με 3-2 και έφτασε έτσι δικαιότατα στην κατάκτηση του τροπαίου.
 Εκτός από την πρώτη θέση της ομάδας μας στο τουρνουά υπήρξε και μια ακόμα διάκριση για τον Λυκογιάννη ο οποίος αναδείχθηκε καλύτερος παίκτης και πρώτος σκόρερ του τουρνουά.
 Άρα δεν πιστεύετε ότι αυτά τα παιδιά αξίζουν μια ευκαιρία;

Υ.Γ.1. Προσπαθούμε να έχουμε μια ακόμη έκπληξη στο μπλογκ για τους φίλους του Ολυμπιακού και ειδικά τους μπασκετικούς. Δεν ξέρουμε αν θα καταφέρουμε να το κάνουμε αλλά υποσχόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε...
 Υ.Γ.2. Πολλοί λέτε για στημένο ματς με την Κέρκυρα. Αφού πιστεύετε ότι ο Ολυμπιακός ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα δεν μπορεί να έχει ήττες, γιατί γίνονται τα ματς;




Γράφει ο Red ΄΄Killer΄΄

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Πάμε να πάρουμε την Ευρωλίγκα!

 Είναι κάποιες φορές που μόνο το ταλέντο και το μεγάλο μπάτζετ μιας ομάδας, δεν παίζουν ρόλο. Τότε μιλάει η ψυχή των παικτών. Το ίδιο συνέβη και προχθές στο ΣΕΦ με τους καλαθοσφαιριστές του Ολυμπιακού να δίνουν ότι έχουν και δεν έχουν στο παρκέ, απέναντι στην Σιένα και να επικρατούν με 76-69, παίρνοντας την πρόκριση στο Final 4 της Ευρωλίγκα που θα γίνει στην Κωνσταντινούπολη με 3-1 νίκες. Την ίδια ώρα οι Βάζελοι ακόμη δεν έχουν πάρει την πρόκριση. Κάτι μέσα μου μου λέει ότι θα πάρουμε και την κούπα με τέτοια ομαδάρα που έχουμε.

Υ.Γ.1. Χρόνια πολλά στο μπλογκ μας που έκλεισε δύο χρόνια ζωής και προσπάθειας από όλα τα παιδιά για το καλύτερο δυνατό.

Υ.Γ.2. Σήμερα δεν υπάρχει άλλο αποτέλεσμα εκτός από τη νίκη στο Αγρίνιο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.



Του Red ΄΄Killer΄΄

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ξεχνώ...

 "Θρύλε θυμήσου πρωταθλητή σε θέλουνε ακόμη και οι νεκροί σου", λέει το γνωστό σύνθημα για αυτά τα αθώα παιδιά που έφυγαν λόγω αβλεψίας κάποιων και έμειναν για πάντα χαραγμένα στις καρδιές μας. Σαν σήμερα στις 8 Φεβρουαρίου του 1981 , χάθηκαν αυτές οι αθώες ψυχές και δεν μπορώ να μην αναφερθώ σε αυτές. Αυτά τα παιδιά θα τα θυμόμαστε πάντα και το ίδιο πρέπει να κάνει και οποιοσδήποτε παίκτης φορά την ιερή φανέλα με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο στο στήθος. Για αυτούς θα πρέπει να παίξουν οι ποδοσφαιριστές μας την Παρασκευή απέναντι στην ΑΕΚ και να κάνουν ένα ακόμη βήμα για τον τίτλο που πρέπει να κατακτήσουν και να τους αφιερώσουν. Αυτά τα παιδιά που χάθηκαν τόσο άδικα αξίζουν να δουν για μια ακόμη φορά την ομάδα για την οποία έδωσαν και την ζωή τους να κατακτάει για μια ακόμη φορά τον τίτλο και όχι να το πάρουν οι ανύπαρκτοι, όπως τους χαρακτηρίζουν ακόμη και κάποιοι οπαδοί τους. Ότι και να γίνει βέβαια, που πιστεύω ότι ο τίτλος δεν χάνεται, εμείς δεν θα πρέπει να ξεχάσουμε αυτά τα παιδιά που χάθηκαν τόσο άδικα και να τους ανάβουμε όποτε μπορούμε και ένα κεράκι.

 Υ.Γ. 1. Το μόνο που φοβάμαι απέναντι στην ΑΕΚ είναι ο Ολυμπιακός και η αρνητική παράδοση που έχει δημιουργήσει φέτος πριν τα ευρωπαϊκά ματς.Βέβαια, οι παραδόσεις είναι για να σπάνε.

 Υ.Γ.2. Δεν ξεχνώ...


΄΄Red Killer΄΄

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

Βάλτε μυαλό πριν να είναι αργά...

Πολύς κόσμος τα έχει με την διαιτησία του αγώνα με την Ξάνθη, κάτι που θεωρώ λογικό με την λογική ότι αδικηθήκαμε, αλλά από την άλλη είμαστε Ολυμπιακός και έχουμε μάθει να κερδίζουμε και τους διαιτητές. Αυτό το πράγμα που είδαμε σήμερα στα «Πηγάδια», δεν ήταν η ομάδα μας.

Για αυτό τον λόγο πρέπει να ξυπνήσουν οι καλοπληρωμένοι παίκτες μας και να καταλάβουν που βρίσκονται. Δεν γίνεται να κινδυνεύουν να χάσουν το πρωτάθλημα από μια ομάδα που έχει τόσα οικονομικά προβλήματα και περιμένει τους… αόρατους Άραβες μπας και σωθεί.

Αν δεν ξυπνήσουν γρήγορα μπορεί να γίνει το μεγαλύτερο έγκλημα του αιώνα και αυτό δεν είναι άλλο από το να χάσουμε το πρωτάθλημα. Αν δεν λυπάστε τον κόσμο που παρά την κρίση γεμίζει το «Καραϊσκάκη», λυπηθείτε αυτό τον άνθρωπο που σας δίνει τόσα λεφτά και στην ώρα του και εσείς δεν κάνετε τίποτα για να τον ευχαριστήσετε. Τον Βαγγέλη Μαρινάκη εννοώ.

Ο πρόεδρος σας έχει δώσει και την ψυχή του και εσείς δείχνετε αχάριστοι απέναντι του. Για αυτό ξυπνήστε όσο είναι νωρίς γιατί μετά μην περιμένετε και από τον κόσμο να σας προσφέρει συνέχεια την αγκαλιά του.

Υ.Γ.1. Εννοείται ότι η αντεπίθεση πρέπει να ξεκινήσει από το ματς Κυπέλλου με τον Πανιώνιο. Δεν περιμένω απλά την πρόκριση αλλά και μια εμφάνιση άξια των δυνατοτήτων σας.

Υ.Γ.2. Μήπως θα έπρεπε να επιστρέψει ο Μήτρογλου;


΄΄Red Killer΄΄

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Δεν έχει την ίδια αξία το Κύπελλο

Σίγουρα οι βάζελοι θα νομίζουν ότι χαρήκαμε που αποκλείστηκαν από τον Πανιώνιο στο Κύπελλο. Όπως γνωρίζετε όμως αδέρφια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Εμείς δεν είμαστε σαν αυτούς.
Εμείς τους θέλαμε απέναντι μας στον τελικό για να γουστάραμε πιο πολύ την κατάκτηση του τροπαίου. Και σε διπλά παιχνίδια να ήταν απέναντι μας, δεν θα μας χάλαγε, καθώς θα πανηγυρίζαμε δύο ακόμη νίκες με τους αιώνιους πελάτες μας. Δεν πειράζει όμως ένας ακόμη ξεκούραστος τίτλος για εμάς θα είναι το Κυπελλάκι που θα κάνει πολύ καλή πορεία με το πρωτάθλημα.
Όσον αφορά το ματς με τον Λεβαδειακό είμαι σίγουρος για τη νίκη, μετά τα «γκάζια» του πρόεδρου στην προπόνηση της Δευτέρας, λόγω της γκέλας με την Δράμα.


Υ.Γ.1. Πολλοί έλεγαν για τον Κάκο ότι θα έδινε το παιχνίδι στους βάζελους. Αντίθετα, αυτός για ένα ακόμη ματς στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και έτσι ο Πανιώνιος πανηγύρισε την πρόκριση. Αν ήταν οποιοσδήποτε άλλος διαιτητής ίσως να είχε δώσει πάλι κανένα πέναλτι δώρο στους «πράσινους» και να είχε λήξει εκεί η ιστορία. Ίσως λέω, αλλά τα ανθρώπινα λάθη υπέρ του ΠΑΟ, ειδικά φέτος είναι πολλά και κραυγαλέα.


Υ.Γ.2. Έρχεται η μεγάλη μεταγραφή. Ο πρόεδρος δεν μας άφησε ποτέ έτσι και το ίδιο αναμένεται να κάνει και τώρα.


Υ.Γ.3. Τι έκανε πάλι αυτός ο Μήτρογλου στην φάση με τον Τάτο στο παιχνίδι του Ατρόμητου με τον Άρη για το Κύπελλο. Κάποια στιγμή πρέπει να ωριμάσει και να καταλάβει ποιο είναι το συμφέρον του και πως πρέπει να συμπεριφέρεται για να επιστρέψει στον Ολυμπιακό και να κάνει μεγάλη καριέρα.


Γράφει ο ΄΄Red Killer΄΄

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Να είχα χίλια μάτια να σε έβλεπα !

Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που από την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι ξέρουν καντάρια μπάλα και θες να τους βλέπεις συνεχώς όταν αγωνίζονται. Ένας τέτοιος είναι ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος συνεχίζει να μας τρελαίνει σκοράροντας ασταμάτητα. Κάτι που έκανε και στο ματς με τον Πιερικό για το κύπελλο, σημειώνοντας δυο γκολ και στην ουσία δίνοντας στην ομάδα μας την πρόκριση. Βέβαια, ο «φονιάς» είναι και άτυχος, καθώς το σύστημα που χρησιμοποιεί ο εκ των κορυφαίων προπονητών που έχουν περάσει από την Ελλάδα, Ερνέστο Βαλβέρδε, δεν ταιριάζει με το στυλ του, με αποτέλεσμα σε αρκετά ματς να μένει στον πάγκο. Το καλό είναι ότι είναι ένας επαγγελματίας με όλα τα γράμματα κεφαλαία και ακόμη και όταν δεν παίρνει χρόνο συμμετοχής, δεν δημιουργεί προβλήματα στην ομάδα. Σε αυτό έχει βοηθήσει βέβαια και το γεγονός ότι ο Ερνέστο είναι ο κλειδοκράτορας των αποδυτηρίων στα οποία υπάρχει τάξη και ηρεμία. Εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε στον «Μαρκογκόλ» είναι να συνεχίσει έτσι και ο προπονητής του που είναι πολύ δίκαιος θα του δώσει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες.


Υ.Γ. 1. Με την ανακοίνωση του ΠΑΟ δεν θα ασχοληθώ, καθώς ο καθένας έχει μάτια και βλέπει την αλήθεια, είτε είναι οπαδός του Ολυμπιακού, είτε του Παναθηναϊκού, είτε οποιασδήποτε άλλης ομάδας.
 Υ.Γ.2. Παιδιά αυτό το blog είναι από τα καλύτερα που έχω δει και σας ζητάω σαν χάρη να μπαίνετε όσο πιο πολύ μπορείτε να το ενισχύσουμε με κλικ για να συνεχίσει να μας προσφέρει έγκριτη και έγκυρη ενημέρωση.

΄΄Red Killer΄΄

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Σας θέλω… ξύπνιους!

Το πρωτάθλημα τελείωσε για το 2011 και η μόνη αγωνιστική υποχρέωση της ομάδας μας, είναι το ματς με τον Πιερικό για το Κύπελλο. Αυτό που δεν θέλω να δω, είναι τους παίκτες μας… κοιμισμένους. Δηλαδή, μην πάνε στην Κατερίνη σίγουροι για την πρόκριση μόνο και μόνο επειδή φορούν την πιο βαριά φανέλα στην Ελλάδα.
Θα πρέπει οι ποδοσφαιριστές μας να παίξουν σοβαρά, να πάρουν την πρόκριση και μετά θα κάνουμε καλές γιορτές. Διαφορετικά η μπάλα θα πάρει και παίκτες και προπονητή. Αν και είμαι σίγουρος ότι η ομάδα μας θα παρουσιαστεί όπως πρέπει απέναντι στον Πιερικό και τελικά θα πανηγυρίσει την πρόκριση.

Υ.Γ.1. Για την απόφαση του Ερνέστο Βαλβέρδε να χρησιμοποιήσει τον Μάρκο Πάντελιτς λίγο πριν το τέλος του ματς, δεν θα ήθελα να μιλήσω. Ο καθένας έχει την κρίση του και μπορεί να πει την δική του άποψη.
Υ.Γ.2. Θα τα ξαναπούμε μετά το ματς με τον Πιερικό…


΄΄Red Killer΄΄

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Όλα σε κρίση

Τον τελευταίο χρόνο γίνεται καθημερινή, εκτενής, από ΟΛΑ τα Μέσα αναφορά και ανάλυση για τις επιπτώσεις της κρίσης σε όλα τα επίπεδα της οικονομικής ζωής και όχι μόνο σε πανελλήνιο επίπεδο φυσικά, καθώς η οικονομική ύφεση έχει παγκόσμιο χαρακτήρα.
Η κατάσταση είναι δύσκολη, τα νέα μέτρα είναι για όλους δυσάρεστα και δυστυχώς πέρα από την κοινωνία, τους φορείς, διάφορους  επαγγελματικούς κλάδους που πλήττονται κ.α, παρατηρείται σιγά σιγά ακόμα ένα φαινόμενο που είναι από κάθε άποψη άσχημο. Αναφερόμαστε στην τεταμένη ατμόσφαιρα που αρχίζει και λαμβάνει χώρα και εντός του Κοινοβουλίου. Εμείς δεν πρόκειται να πάρουμε θέση για το αν είναι σωστό να χρησιμοποιείται μια άλλη ρητορική, ένα άλλο λεξιλόγιο μεταξύ των μελών της Βουλής, αυτό υπόκειται στην κρίση του καθενός. Το καθοριστικό είναι άλλο. Ό,τι η Βουλή είναι απαραίτητο, είναι ανάγκη να αποτελεί διαχρονικά τον θεματοφύλακα του πολιτικού πολιτισμού, της ευγένειας, του διαλόγου, συνολικά του ίδιου του Δημοκρατικού πολιτεύματος, αλλά είναι εξίσου ζωτικής σημασίας να υπάρχει η βούληση του πολιτικού συστήματος για κάθαρση σε όλα τα επίπεδα, ώστε συνακόλουθα να δωθεί και το έναυσμα και έρεισμα προκειμένου-τουλάχιστον το πολιτικό σύστημα της χώρας- να βγεί από μια ιδιότυπη κρίση και το εκλογικό σώμα να ξαναασχοληθεί σοβαρά με αυτό. Ακριβώς γιατί οι περιστάσεις για την χώρα είναι τουλάχιστον κρίσιμες και εκτός από το μέγιστο οικονομικό πρόβλημα, σκοπός είναι η χώρα να είναι θωρακισμένη και σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής. Ας διαφυλάξουμε τα κεκτημένα.

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Βοήθεια δεν είναι μόνο να πληρώσεις ένα χαράτσι... Υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αρκεί η δέσμευση να γίνει πράξη

Μαθαίνουμε ότι τελικά η Εκκλησία δεν θα επιβαρυνθεί,  καθώς δεν θα πληρώσει χαράτσι για τα ακίνητα που διαθέτει.
Ναί, να πληρώσουμε όλοι οι πολίτες  για να σωθεί η οικονομία μας εάν αυτό απαιτείται, να κάνουμε υπομονή. Ωστόσο, ο πολύς κόσμος, ο λαός απαιτεί υπερβάσεις από όλους.
Σίγουρα η κρίση έχει επηρεάσει και την Εκκλησία, όπως κάθε τι οργανωμένο, ωστόσο, είναι ζωτικής σημασίας να βοηθήσει και αυτή με όποιον τρόπο είναι δυνατόν, τους φτωχούς συμπολίτες μας.
Μετά την συνάντηση που είχε ο κ. Βενιζέλος με τον κ. Ιερώνυμο, ο δεύτερος επανάλαβε την πρόθεση της Ελλαδικής Εκκλησίας να αξιοποιηθούν όλοι οι πόροι από την αξιοποίηση της περιουσίας της και να κατευθυνθούν σε κοινωνικό έργο. Μακάρι αυτό να γίνει πράξη. Το έχει ανάγκη η κοινωνία μας. Θα είναι εξαιρετικά σημαντικό αν συμβεί.

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

Δύο χρόνια σαν...αιώνας

Ο Πρωθυπουργός πρίν δυο ακριβώς χρόνια είχε ανέβει στην ΔΕΘ, προεκλογικά τότε και είχε εξαγγείλει ένα πακέτο μέτρων με στόχο την ομαλοποίηση των οικονομικών (που το 2009 ήταν σε καλύτερη φάση) και ανέφερε τους τρόπους που θα γινόταν πράξη η ΄΄πράσινη ανάπτυξη΄΄.
Τότε, με τον αέρα που του έδιναν οι δημοσκοπήσεις και με την τότε κυβέρνηση του Κ. Καραμανλή να έχει διαγράψει μια τροχιά καθοδική, ο Γ. Παπανδρέου, τα είχε όλα με το μέρος του. Τους ψηφοφόρους, όλα τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ,ακόμα και την στήριξη μεγάλων εφημερίδων, ιδιαίτερα μετά τις εκλογές, που παραδοσιακά στηρίζουν το ΠΑΣΟΚ.
Πέρασε ο καιρός, ήρθε η περσινή ΔΕΘ, όπου εκεί τα πρώτα σημάδια της δυσαρέσκειας έγιναν ορατά για την νέα ακόμα και τότε κυβέρνηση, με επικρίσεις από την ΝΔ κυρίως, καθώς λίγους μήνες πρίν (Ιούνιος 2010), ανακοινώθηκε η ένταξη μας στο ΔΝΤ. Εκεί ο ΓΑΠ παρουσίασε κάποια μέτρα για τον περιορισμό του ελλείματος και άλλα συναφή, τα οποία εφαρμόστηκαν.
Φτάσαμε στον Σεπτέμβρη του 2011. Τα δεδομένα πως έχουν; Τα δημοσιεύματα πληθαίνουν ότι υπάρχει πιθανότητα χρεοκοπίας της χώρας μας. Αυτό το επιβεβαιώνουν και οι εταίροι μας, λέγοντας ουσιαστικά ΄΄πάρτε άμεσα σκληρά μέτρα για να σας βοηθήσουμε να αποφύγετε τον σκόπέλο της χρεοκοπίας΄΄.
Τώρα, έστω και καθυστερημένα η κυβέρνηση προχωρά σε ένα πρόγραμμα  ιδιωτικοποιήσεων, την ίδια ώρα που οι σχέσεις της με τους ανθρώπους της τρόικας πέρασαν από οριακό σημείο.
Το σκηνικό στην ΔΕΘ, αποτελείται από ισχυρότατα μέτρα ασφαλείας που πάρθηκαν και δυσαρέσκεια από τον κόσμο.
Πέρα από όλες τις εξελίξεις που τρέχουν σε όλα τα επίπεδα, για μένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το τι θα πεί ο πρωθυπουργός στην ομιλία του στους παραγωγικούς φορείς.
Είναι πολύ δύσκολο να είσαι σε αυτήν την θέση σε μια δύσκολη κατάσταση, για να είμαστε ειλικρινείς...
Δυστυχώς, ο κ. Παπανδρέου, είδε μέσα σε 2 χρόνια την κατάσταση να αντιστρέφεται εντελώς, αλλά όπως σωστά τονίζει συχνά, εδώ το ζήτημα είναι να σωθεί η χώρα...
Παλιά που τα πράγματα δεν ήταν τόσο ζοφερά για οικονομία και κοινωνία, ο εκάστοτε πρωθυπουργός θα ασχολιόταν περισσότερο με το προφίλ του κτλ, τώρα οι ...επικοινωνιακοί λόγοι μοιάζουν ασήμαντοι, μπροστά σε ένα φοβερό-και φυσικά απευκταίο από όλους μας- ενδεχόμενο χρεοκοπίας...
Ευχή όλων φυσικά είναι να ξεπεραστεί αυτό το ενδεχόμενο μια για πάντα, γιατί είμαστε Έλληνες,απλά...

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Μύθοι και αλήθειες για την πιο όμορφη ιστορία του κόσμου

Γεμάτη πάθη, δόξα, προδοσία, αθωότητα, φρικτά βασανιστήρια και κάποιες σκέψεις

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ... ( ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ :ΣΥΝΔΥΚΑΛΙΣΤΕΣ,ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ,ΜΑΤ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ)

Διαβάζουμε,ακούμε και βλέπουμε τους συνδυκαλιστές-εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης μέρες πολλές τώρα.