Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Δείτε τα highlights του αγώνα στο Silverstone (vid)



O S.Vettel ήταν ο νικητής του Βρετανικού GP σε έναν συναρπαστικό αγώνα με πολλά προσπεράσματα και ομηρικές μάχες μεταξύ Mercedes και Ferrari.
Δείτε το βίντεο στο F1.com

Πέντε γύροι παραπάνω στα ελαστικά έριξαν τον Bottas



Ο Valtteri Bottas παραδέχθηκε πως το ότι δεν έκανε pitstop κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας μπορεί να ήταν λάθος, καθώς ενώ βρισκόταν στην 1η θέση έπεσε στην 4η κατά τη διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix.
Ο Φινλανδός παρέμεινε έξω και πήρε το προβάδισμα στο Silverstone, αλλά με τα παλαιότερα ελαστικά, δεν μπόρεσε να κρατήσει την θέση του και να πάρει την νίκη το απόγευμα της Κυριακής.
Ο οδηγός της Mercedes μπορεί να ζημειώθηκε από το γεγονός ότι δεν είχε οδηγήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα με τα μεσαία ελαστικά στις τρεις περιόδους δοκιμαστικών.
«Ένιωσα ότι υπήρχε σίγουρα η δυνατότητα να φτάσουμε στο τέλος», δήλωσε ο Bottas. «Προφανώς, στα δοκιμαστικά δεν είχα κάνει πολλούς γύρους με τα μεσαία, αλλά από τους υπολογισμούς μας θα έπρεπε να είμαστε εντάξει, αλλά δεν ήταν».
Ωστόσο, οι υπολογισμοί δεν ήταν αρκετά σωστοί, και κοιτώντας πίσω σε αυτό, ο Φινλανδός πιστεύει ότι ίσως θα έπρεπε να είχε μπει στα pit.
«Μετά είναι αρκετά εύκολο να πούμε ναι, θα έπρεπε να είχαμε μπει για pitstop. Τουλάχιστον για να κρατήσουμε τη θέση μας «, συνέχισε. «[Εμείς] ρισκάραμε με τον κίνδυνο στο να μείνουμε μέσα για να είμαστε πρώτοι, αλλά στη συνέχεια καταλήξαμε τέταρτοι, οπότε ήταν πέντε γύροι παραπάνω (στα ελαστικά)
Αυτό που επέτρεψε στον Sebastian Vettel να τον περάσει ήταν ο ρυθμός του που ανάγκαζε τον Bottas να πιέζει πολύ τα ελαστικά του με αποτέλεσμα αυτά να πέσουν ραγδαία και στο τέλος να μην αποδίδουν.
«Δοκίμασα πραγματικά ότι μπορούσα για να μείνω μπροστά. Έπρεπε να πιέσω όπως κάνω στους κατατακτήριους γύρους για να συνεχίσω να βρίσκομαι μπροστά αλλά απ΄αυτό είναι σίγουρο ότι τα ελαστικά υποβαθμίζονται πολύ γρήγορα… Προσπάθησα το καλύτερο, αλλά δεν ήταν αρκετό «, πρόσθεσε.

Arrivabene – Ο Vettel οδήγησε σαν λιοντάρι με πόνο στον αυχένα



Ο επικεφαλής της Ferrari, Maurizio Arrivabene, επαίνεσε την προσπάθεια του Sebastian Vettel που τον οδήγησε στη νίκη στο Βρετανικό Grand Prix μετά από το πρόβλημα που είχε στον αυχένα κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Ο Vettel δεν έλαβε μέρος στους τελευταίους γύρους της τρίτης περιόδου δοκιμών το πρωί του Σαββάτου λόγω του προβλήματος στον αυχένα του. Έλαβε φυσιοθεραπεία και ήταν σε θέση να πάρει μέρος στις κατατακτήριες.
Ο ίδιος οδήγησε τον αγώνα 52 γύρων με επιδέσμους στον αυχένα για να απαλύνει τον πόνο στο σημείο αυτό. Ο Vettel πήρε το προβάδισμα στην αρχή του αγώνα και κατέκτησε τη νίκη μετά από προσπέρασμα στον Valtteri Bottas, ο οποίος είχε περάσει μπροστά του υπό το καθεστώς του πρώτου αυτοκινήτου ασφαλείας.
«Είμαι χαρούμενος πρώτα απ’ όλα για την ομάδα», δήλωσε ο Arrivabene στο Channel 4. «Από τον Mattia [Binotto], τον τεχνικό διευθυντή, μέχρι όλα τα παιδιά στο Maranello. Παρέδωσαν ένα πολύ καλό μονοθέσιο.
«Και αυτό πιστώνεται σε αυτόν τον τύπο και στον Sebastian που έτρεχε σήμερα σαν λιοντάρι με τον πόνο που είχε στον αυχένα.»
Η νίκη της Ferrari σημαίνει ότι οι 3 πρώτες ομάδες του πρωταθλήματος έχουν πάρει από μία νίκη στους τρεις αγώνες τα τελευταία τρία Σαββατοκύριακα. Ωστόσο, ο Arrivabene δήλωσε ότι η ομάδα του δεν θα αναπαυθεί:
«Αύριο το πρωί έχουμε την αναφορά του αγώνα και εργαζόμαστε», είπε. «Το καλύτερο είναι να κρατήσουμε τους ανθρώπους προσηλωμένους και συγκεντρωμένους.»
Η νίκη του Vettel τού δίνει έναν προβάδισμα 8 βαθμών από τον Lewis Hamilton στο πρωτάθλημα των οδηγών. Η Ferrari οδηγεί τώρα και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών με 20 βαθμούς διαφορά από την Mercedes.

Mercedes – Οι συγκρούσεις της Ferrari ή είναι σκόπιμες ή οφείλονται σε ανικανότητα



Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι οι συγκρούσεις της Ferrari με τους οδηγούς της ομάδας του είναι είτε σκόπιμες είτε οφείλονται σε ανικανότητα, αφού ο Lewis Hamilton είχε τετακέ εξαιτίας του Kimi Raikkonen στο Βρετανικό Grand Prix.
Μόλις δύο αγώνες μετά από την επαφή του Valtteri Bottas με τον Sebastian Vettel στην πρώτη στροφή του Γαλλικού Grand Prix, ο Raikkonen έκανε ένα λάθος στο Silverstone και χτύπησε τον Hamilton στη Στροφή 3, παίρνοντας ποινή δέκα δευτερολέπτων.
Αν και ο Hamilton ανέκαμψε καλώς για να τερματίσει 2ος, ο Wolff δεν έμεινε ευχαριστημένος που είδε την ομάδα του να αντιμετωπίζει πάλι αργότερα μονοθέσια στο πίσω μέρος χωρίς να ευθύνεται η ίδια.
Ερωτηθείς από το Sky για την άποψή του για το περιστατικό, ο Wolff δήλωσε: «Ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν. Είναι ατυχές, επειδή στο Le Castellet χτυπηθήκαμε για πρώτη φορά και τώρα είναι η δεύτερη φορά.
«Είναι πολλοί βαθμοί στους κατασκευαστές. Τα λόγια του James Allison ήταν “νομίζετε ότι είναι σκόπιμο ή ανικανότητα;”. Οπότε αυτό αφήνεται στη δική μας κρίση.»
Αν και απογοητευμένος από την πρώτη περίοδο του αγώνα, ο Wolff είπε ότι η Mercedes έκανε το σωστό στο τέλος να μην αλλάξει ελαστικά κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας, παρότι άφησε εκτεθειμένο τον Valtteri Bottas στην κορυφή.
«Νομίζω ότι λειτούργησε επειδή κερδίσαμε θέση στην πίστα», είπε. «Στο τέλος είχαμε τη 2η και 4η θέση, και αυτό ήταν καλύτερο από εκεί που βρισκόμασταν πριν.
«Πιστεύω ότι ήταν απολύτως η σωστή κλήση, αλλά γνωρίζαμε ότι θα ήταν πολύ δύσκολο στο τέλος.»

Ο Vettel αρνείται τις κατηγορίες του Hamilton



Σε έναν επεισοδιακό και συναρπαστικό αγώνα, όπου σημαδεύτηκε από 2 Safety Car και πολλές εναλλαγές στρατηγικών, ο Sebastian Vettel είδε πρώτος την καρό σημαία, την ώρα που ο άμεσος συνδιεκδικητής του τίτλου, Lewis Hamilton, κάνοντας μια σχετικά κακή εκκίνηση και έχοντας επαφή με τον Kimi Raikkonen βρέθηκε τελευταίος, αλλά κατάφερε να επανέλθει έως και τη δεύτερη θέση. Ουσιαστικά ο Βρετανός θεωρεί ότι οριοθετούνται οι προσπάθειες της Γερμανικής εταιρείας για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Η επαφή του με τον Φινλανδό της Ferrari ενόχλησε ιδιαίτερα τον Hamilton, ενώ μετά το τέλος του αγώνα κατηγόρησε άμεσα τη Ferrari ότι σκόπιμα ένα από τα δύο μονοθέσιά της έχει επαφή με μονοθέσιο της Mercedes, φέρνοντας ως παράδειγμα τον αγώνα στη Γαλλία, όπου ο Vettel είχε επαφή με τον Bottas στην πρώτη στροφή, αλλά και τη σημερινή επαφή του ίδιου με τον Raikkonen.
Στον αντίποδα, ο Sebastian Vettel έδωσε την απάντησή του στον Βρετανό της Mercedes: «Είναι χαζό να νομίζουμε πως ό,τι συνέβη ήταν προκαθορισμένο. Δεν πιστεύω πως υπήρχε πρόθεση και νομίζω πως δεν είναι αναγκαίο ακόμη και το να πάμε προς τα εκεί (να αναπτύξουμε συζήτηση πάνω σε αυτό το θέμα).»

«Ενδιαφέρουσα τακτική» της Ferrari θεωρεί το συμβάν με τον Kimi ο Hamilton



Ο Lewis Hamilton υπαινίχθηκε ότι το περιστατικό του πρώτου γύρου με τον Kimi Raikkonen ήταν μία «ενδιαφέρουσα τακτική» από τη Ferrari.
Ο Φινλανδός ήρθε σε επαφή με τη Mercedes του Hamilton στην 3η στροφή του γύρου εκκίνησης στο Βρετανικό Grand Prix της Κυριακής, με τον Hamilton να πέφτει στην 18η θέση.
Ο Βρετανός έκανε όμως μια εξαιρετική προσπάθεια ύστερα και από το συμβάν, ώσπου κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο του Silverstone και συγκεκριμένα στην 2η θέση, μπροστά από τον Raikkonen, αλλά και πάλι δεν φάνηκε ικανοποιημένος με το πώς ξεκίνησε ο αγώνας.
Έδειξε και την αδιαθεσία του που δεν παρέμεινε για να του πάρει συνέντευξη ο Martin Brundle στο park ferme των μονοθεσίων, αντίθετα πήγε κατευθείαν στο λόμπι πριν το βάθρο και περίμενε εκεί μέχρι την τελετή απονομής.
«Εσείς είστε αυτοί που με βοηθήσατε να κάνω αυτήν την προσπάθεια και να βρίσκομαι εδώ που είμαι, συνεχίζουμε να πιέζουμε σκληρά. Απλά πιστέψτε με, δεν θα εγκαταλείψω, δεν θα εγκαταλείψω «, δήλωσε ο Hamilton προς τους συμπατριώτες φιλάθλους του.
Ωστόσο, ο Βρετανός μπορεί να πιστεύει ότι δεν ήταν απλά ένα αγωνιστικό συμβάν, και ότι η Ferrari ίσως έπαιζε κάποιο είδος παιχνιδιού…
«Ενδιαφέρουσες τακτικές, θα έλεγα, από την πλευρά τους, αλλά θα κάνουμε ότι μπορούμε για να τους ανταγωνιστούμε και να βελτιωθούμε τους επόμενους αγώνες, αλλά είμαι τόσο ευγνώμων για όλη τη στήριξη που είχαμε εδώ», πρόσθεσε.
Παρά τις υψηλές συγκινήσεις του, ο Βρετανός είχε χρόνο να ευχαριστήσει τους 140.000 θεατές που επευφημούσαν το όνομα του μέσα στο σπίτι του για να τον υποστηρίξουν, ακόμη και να ζητήσει συγνώμη για το ότι δεν κέρδισε τον αγώνα.
«Αυτός είναι ο σπουδαιότερος αγώνας της χρονιάς και εσείς είστε οι καλύτεροι φίλαθλοι και λυπάμαι που δεν μπόρεσα να κατακτήσω το κύπελλο του νικητή εδώ στο σπίτι μας για εσάς σήμερα, αλλά σας ευχαριστώ πολύ για όλη την υποστήριξή σας», συνέχισε ο Βρετανός.
«Η ομάδα μου έκανε μια καταπληκτική δουλειά αυτό το Σαββατοκύριακο και έχουμε αρκετά μεγάλη υποστήριξη αλλά και μεγάλη πίεση, προφανώς για όλους μας», δήλωσε ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
«Αυτό είναι το καλύτερο βραβείο που είχαμε όλο το χρόνο, κοιτάξτε το πλήθος. Ήταν καταπληκτικό.»

Παραδέχτηκε το λάθος του ο Raikkonen



Ο Kimi Raikkonen παραδέχτηκε ότι η σύγκρουση του με τον Lewis Hamilton, ήταν δικό του λάθος, δέχτηκε την ποινή και συνέχισε να παλεύει.
Ο οδηγός της Ferrari δέχτηκε μια ποινή 10 δευτερολέπτων μετά από την γύρισμα που προκάλεσε στον Hamilton στην αρχή του αγώνα της Κυριακής.
Ο Raikkonen συνέχισε τον αγώνα του, παλεύοντας με τις Red Bull πριν να εκτελέσει την ποινή του, που έγινε στη στάση του, και τον είδε να πέφτει έξω από την πρώτη δεκάδα.
Ο Φινλανδός αγωνίστηκε στη συνέχεια για να τελειώσει τρίτος.
«Στη δεύτερη ή την τρίτη στροφή κλείδωσα τον τροχό και βρισκόμουν πίσω από το αυτοκίνητο του και κατέληξα να χτυπήσω τον Lewis στην πίσω γωνία του μονοθεσίου του», είπε. «Προφανώς γύρισε. Δικό μου λάθος, αλλά αυτό συμβαίνει μερικές φορές. Δεν ήταν τόσο… απλός αγώνας.»
Σχετικά με την ποινή, σχολίασε: «Ήταν λάθος μου, οπότε είναι εντάξει και το άξιζα.
«Πήρα τα 10 δευτερόλεπτα και συνέχισα και πάλεψα, οπότε έτσι έχει. Σίγουρα χωρίς τα λάθη και τις ποινές θα ήταν καλύτερα, αλλά προσπάθησα.»
πηγή: http://f1fan.gr/?p=64367

2 βαθμούς ποινής στην άδεια για τον Kimi Raikkonen



Ο Kimi Raikkonen έλαβε δύο βαθμούς ποινής στην άδειά του για την σύγκρουση του με τον Lewis Hamilton κατά τη διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix.
Ο οδηγός της Ferrari κλείδωσε τους τροχούς του υπό φρενάρισμα για την Village όταν πάλευε με την Mercedes για τρίτη θέση στην αρχή, πέφτοντας στο πίσω μέρος του Hamilton που τον έριξε στο πίσω μέρος μετά από όλα τα μονοθέσια.
Οι αγωνοδίκες διερεύνησαν το συμβάν, παρέδωσαν στον Raikkonen ποινή δέκα δευτερολέπτων στον αγώνα και δύο βαθμούς ποινής που προστίθενται στη superlicense του.
Στην απόφασή τους, οι αγωνοδίκες περιέγραψαν ότι κατά την άποψή τους «το αυτοκίνητο 44 άφησε σαφώς σημαντικό χώρο στην εσωτερική της στροφής 3.
«Το αυτοκίνητο 7 κλείδωσε το δεξί μπροστινό του ελαστικό, έχασε πρόσφυση και προκάλεσε σύγκρουση με το αυτοκίνητο 44.»
Οι δύο βαθμοί ποινής σημαίνει ότι ο Raikkonen έχει σήμερα πέντε κατά τη διάρκεια της τελευταίας δωδεκάμηνης περιόδου. Οι οδηγοί που λαμβάνουν συνολικά 12 βαθμούς ποινής κατά τη διάρκεια περιόδου 12 μηνών έχουν απαγόρευση για έναν αγώνα.

GP Βρετανίας – Αγώνας – Νίκη Vettel μπροστά από Hamilton



Ο Sebastian Vettel νίκησε στο Silverstone την Κυριακή για το Βρετανικό Grand Prix σε ένα επικό φινάλε που έφερε μια προσπέραση επί της Mercedes του Valtteri Bottas.
Ένα φρενήρης τελικό κομμάτι στον αγώνα είδε τον Bottas να υπερασπίζεται τη θέση του καθώς ο Vettel της Ferrari τον απειλούσε, μόνο για να υποκύψει στους τελευταίους γύρους.
Ο Lewis Hamilton μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Kimi Raikkonen για την δεύτερη θέση στο βάθρο μπροστά στο κοινό του, καθώς ο Bottas έπεσε πιο πίσω τελικά. 
Η Ferrari, στην πραγματικότητα, είχε το πλεονέκτημα ταχύτητας και άξιζε τη νίκη. Ωστόσο, χρειάστηκε μια υπέροχη προσπέραση αργά στον αγώνα από τον Vettel για να περάσει τον Valtteri Bottas, του οποία τα ελαστικά είχαν χάσει πλέον ρυθμό, τον πέρασε στη Brooklands για να εξασφαλίσει τη νίκη. Ο Γερμανός έθεσε την κόκκινη Ferrari του μπροστά και αυτό ήταν ότι χρειάστηκε για τη νίκη.
Ο Hamilton υπέφερε ένα κακό πρώτο γύρο. Έχοντας οδηγήσει έναν εξαιρετικό γύρο στα προκριματικά για να διεκδικήσει την έκτη pole του στο Silverstone, έκανε μια αργή εκκίνηση. Τον πέρασε ο Vettel, από δεύτερος στο grid, και έπειτα χτυπήθηκε στη στροφή 3 από τον Raikkonen.
Φαινόταν να είναι λάθος του Φινλανδού. Οι αγωνοδίκες συμφώνησαν και έδωσαν στον Raikkonen ποινή 10 δευτερολέπτων. Είχε κλειδώσει τα ελαστικά του και χτύπησε το πίσω μέρος της Mercedes του Hamilton.
Όποια και αν ήταν η ζημιά στο πάτωμα του Hamilton, διατήρησε αξιοσημείωτο ρυθμό. Το ατύχημα τον είχε ρίξει τέρμα πίσω σε θέσεις, αλλά ανέκαμψε άμεσα. Αυτή η επίθεση ήταν μια δήλωση σχετικά με την ταχύτητα της Mercedes ενάντια στις ομάδες χαμηλότερης βαθμολογίας, αλλά και μια αξιοσημείωτη αντανάκλαση της ικανότητας οδήγησης του Hamilton. Ανέβηκε 12 θέσεις σε ισάριθμους γύρους για να φτάσει στην έκτη.
Όταν οι πρώτοι ήρθαν στα pit για νέα ελαστικά, ο Hamilton παρέμεινε έξω. Έχασε χρόνο καθώς το έπραξε. Μπήκε αργότερα όταν ήταν στην τρίτη θέση και βγήκε έκτος.
Υπήρχαν δύο φάσεις αυτοκινήτων ασφαλείας όταν ο Marcus Ericsson έχασε την Sauber στη στροφή 1. Ο Σουηδός αποχώρησε αβλαβής παρά το ατύχημα με 300χλμ/ώρα. Όλα τα πρώτα αυτοκίνητα εκτός από τα δύο της Mercedes πήγαν για αλλαγή ελαστικών.
Ο Hamilton ήταν τρίτος σε παλαιότερα ελαστικά, ενώ θα ήταν πέμπτος αν άλλαζε σε ολοκαίνουργια, και θα ήταν σε θέση να επιτεθεί καλύτερα.
Ο Hamilton ανησύχησε, λέγοντας: «Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι σε θέση να ανταγωνιστώ με τους άλλους στα παλιά ελαστικά».
Ο μηχανικός του Peter Bonnington είπε: «Είσαι ο ταχύτερος εκεί έξω κατά πολύ. Είναι διαθέσιμοι οι βαθμοί. Μην εγκαταλείψεις.»
Μια δεύτερη, γρήγορη δεύτερη σύγκρουση μεταξύ του Romain Grosjean και του Carlos Sainz στην Copse, κάλεσε και πάλι το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Όταν ξεκίνησε η δράση, ο Vettel ήταν στην ουρά του Bottas. Τον πέρασε για τη νίκη. Ο Hamilton πέρασε έπειτα τον Bottas, και βρισκόταν στη δεύτερη θέση. Στη συνέχεια ο Raikkonen πέρασε τον Bottas για την τελική θέση στο podium.

Κυριακή 8 Ιουλίου 2018

Πραγματικά ευχόμουν να το κάνω για εσάς – Hamilton



O Lewis Hamilton κατακλύσθηκε από συναισθήματα μετά την μεγάλη μάχη του με τις 2 Ferrari για την pole position, που τελικά τον έφερε μπροστά από τον Sebastian Vettel στην εκκίνηση του Βρετανικού Grand Prix.
Οι Hamilton και Vettel «μονομάχησαν» σε μία πολύ αμφίρροπη διαδικασία κατατακτήριων, που βρήκε αρχικά τον Vettel να «σιωπά» το βρετανικό κοινό στην πίστα έχοντας πάρει προσωρινά την pole position, θέτοντας τον καλύτερο χρόνο με την Ferrari, με διαφορά μόλις 0.057 δευτερόλεπτα από την 2η θέση! Ωστόσο, τελικά ο αγαπημένος οδηγός του κοινού απάντησε με έναν γύρο «Hammer Time», όπως ο ίδιος συνηθίζει να αναφέρει, δίνοντας τον παλμό στο κοινό, με τον χρόνο του να βρίσκεται στο 1:25.892.
Προηγήθηκε του Vettel με μόλις 0.044 δευτερόλεπτα, ενώ ο Kimi Raikkonen βρέθηκε μόλις 0.098 δευτερόλεπτα μακριά από την pole position, σε μια από τις πιο αξιομνημόνευτες μάχες σε κατατακτήριες που έχουμε δει εδώ και αρκετό καιρό!
«Αυτοί οι τύποι είναι οι καλύτεροι,» δήλωσε συναισθηματικά φορτισμένος ο Hamilton, αναφερόμενος φυσικά στο βρετανικό κοινό στην πίστα.
«Φίλε, πραγματικά έδωσα ότι είχα και ήταν τόσο κοντά με τις Ferraris. Πραγματικά ευχόμουν να μπορούσα να το κάνω για εσάς! Χωρίς εσάς, δεν θα μπορούσα να το έχω κάνει.»
Ο Hamilton, ο οποίος πια έχει ρεκόρ με 6 pole positions, ρωτήθηκε πως πέτυχε αυτό τον «καυτό» γύρο σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην πίστα του Silverstone.
«Αισθάνθηκα σαν τη μέρα με τη νύχτα,» πρόσθεσε ο Hamilton.
«Αυτοί οι τύποι κατάφεραν κάτι ιδιαίτερο στο Q2 και ήξερα πως μπορούσαμε να το ισοφαρίσουμε… Να κάνουμε ολοκληρωμένους γύρους, ήταν ότ,ι δυσκολότερο θυμάμαι να κάνω εδώ. Μου πήρε ό,τι είχα για να το πετύχω. Τεράστια πίεση σήμερα και είμαι τόσο ευγνώμων που η ομάδα μου δουλεύει τόσο σκληρά. »
Αυτή η pole position του Hamilton ήταν επίσης η 50η για λογαριασμό της Mercedes και η 4η συνεχόμενη στην πίστα του Silverstone.

Δείτε τα HL των προκριματικών του Silverstone (vid)



Ακόμη μια pole εντός έδρας πήρε στο Silverstone ο Hamilton που κέρδισε τις Ferrari και τον Bottas. Δείτε τις καλύτερες στιγμές της μάχης του Σαββάτου στο F1.com

πηγή: http://f1fan.gr/?p=64294

Δείτε τον γύρο που έδωσε την pole στον Hamilton (vid)



O Lewis Hamilton ήταν ο νικητής στην μάχη του Σαββάτου ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari και θα εκκινήσει πρώτος την Κυριακή. Δείτε τον γύρο της pole ΕΔΩ

πηγή: http://f1fan.gr/?p=64281

GP Βρετανίας – Προκριματικά – Hamilton και Vettel στη πρώτη σειρά



Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αντίπαλό του για τον τίτλο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, Sebastian Vettel, για την pole position για το British Grand Prix κατά 0.044δ.
Ο Vettel είχε το πάνω χέρι μετά τις πρώτες προσπάθειες στο Q3 κατά 57 χιλιοστά του δευτερολέπτου, αλλά ο Hamilton κέρδισε τη μάχη στο δεύτερο γύρο.
Με τα μαλακά Pirelli να είναι το ελαστικό της επιλογής στα προκριματικά, ο Hamilton ξεπέρασε τον Vettel στον πρώτο και δεύτερο τομέα στην τελική προσπάθεια. Αυτό σήμαινε ότι ο τελικός τομέας του Vettel δεν ήταν αρκετός για να ανακτήσει την πρώτη θέση και άφησε τον οδηγό της Ferrari δεύτερο στο grid. Ο Vettel έχασε την προκριματική του προσομοίωση κατά τη διάρκεια της τρίτης περιόδου δοκιμαστικών το πρωί, με πρόβλημα στο λαιμό και παραδέχτηκε μετά τα προκριματικά ότι δεν ήταν σίγουρος ότι θα μπορούσε να τρέξει το μεσημέρι.
Ο συμπαίκτης του Vettel, Kimi Raikkonen, πέτυχε την τρίτη θέση μόλις 0.098δ από το ρυθμό του στη δεύτερη Ferrari αφού κατάφερε να βελτιώσει κατά τρία δέκατα στο δεύτερο γύρο του, παρά ένα κλείδωμα τροχών που είχε στην αριστερή στροφή 16, και τον έβαλε μπροστά από τη δεύτερη Mercedes του Valtteri Bottas.
Ο Max Verstappen ήταν ο πέμπτος ταχύτερος για την Red Bull, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα από τον συμπαίκτη του Daniel Ricciardo.
Ο Αυστραλός δεν είχε τη χρήση του DRS στην πρώτη του προσπάθεια, την οποία ο επικεφαλής της ομάδας Christian Horner απόδωσε σε ένα πρόβλημα με το σύστημα που διαχειρίζεται το πότε μπορεί και πότε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το πρόβλημα δεν επιλύθηκε στο δεύτερο γύρο του, παρόλο που του είπαν ότι μπορούσε να χρησιμοποιήσει με χειροκίνητη εντολή υπό τον όρο ότι θα το ενεργοποιούσε μόνο στις επιτρεπόμενες ζώνες.
Ο Kevin Magnussen και ο Romain Grosjean έδωσαν στη Haas την καλύτερη επίδοση εκ των υπολοίπων για δεύτερη συνεχόμενη κούρσα, παίρνοντας την τέταρτη σειρά.
Ο οδηγός της Sauber, Charles Leclerc, ήταν ένατος, τρία δέκατα ταχύτερος από τον Esteban Ocon της Force India.
Ο Nico Hulkenberg ήταν 11ος και ταχύτερος από αυτούς που δεν πέρασαν στο Q3, αφού έμεινε εκτός για 0.058δ πίσω από τον Ocon.
Με πολύ λίγες βελτιώσεις στο δεύτερο γύρο στο Q2, έμειναν εκτός οι Sergio Perez της Force India στη 12η και ο Fernando Alonso της McLaren πίσω του.
Ο οδηγός της Toro Rosso, Pierre Gasly, ήταν ο μόνος τότε που βελτίωσε σε χρόνο στη δεύτερη του προσπάθεια, δηλώνοντας χαρούμενος που πήρε το μέγιστο από το αυτοκίνητο. Αυτό ήταν αρκετό για να τον ανεβάσει 14ο μπροστά από τον Marcus Ericsson της Sauber, ο οποίος είχε σχετικά αργό δεύτερο τομέα στον ταχύτερο γύρο του.
Ο Carlos Sainz ήταν ο ταχύτερος από αυτούς που εξαλείφθηκαν στο Q1, όταν έπεσε στην 16η θέση από το χρόνο του Nico Hulkenberg και δήλωσε ότι έχασε χρόνο λόγω του Magnussen που κλείδωσε τροχούς μπροστά του στην στροφή 3. Αυτό τον έβαλε μπροστά μόνο από τη δεύτερη McLaren του Stoffel Vandoorne, ο οποίος έχασε ένα κομμάτι του αμαξώματος όταν πέρασε πάνω από τα kerbs στη Brooklands στην πρώτη του προσπάθεια και κατέληξε 0.640δ πιο αργά μετά τη δεύτερη προσπάθειά του. Ο Vandoorne διαμαρτυρήθηκε για κάτι θεμελιώδες που δεν ήταν σωστό με το αυτοκίνητο καθώς και ότι δεν αισθάνθηκε καλά το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια τόσο της πρωινής περιόδου δοκιμαστικών όσο και των προκριματικών.
Ο Lance Stroll κατέληξε 19ος, αλλά δεν έθεσε χρόνο μετά το τετακέ του στα χαλίκια στην αριστερή Brooklands στον πρώτο γρήγορο του γύρο – και παραδέχτηκε ότι «σοκαρίστηκε» από το πόσο γρήγορο έχασε πρόσφυση το πίσω μέρος του μονοθέσιου. Καθώς ο Stroll δεν μπόρεσε να βγει από τα χαλίκια, αναγκάστηκε να αφήσει το αυτοκίνητο και ενεργοποίηση μια περίοδο έξι λεπτών κόκκινης σημαίας, για να πάρουνε την Williams από τα χαλίκια.
Ο Brendon Hartley δεν μπόρεσε να συμμετέχει στα προκριματικά χάρη στη ζημιά που υπέστη όταν είχε ατύχημα στη Brooklands κατά τη διάρκεια της 3η περιόδου δοκιμαστικών. Αυτό οφειλόταν σε μια αποτυχία της ανάρτησης εμπρός-αριστερά, και η ομάδα πρέπει να ξαναφτιάξει το αυτοκίνητό του γύρω από ένα εφεδρικό monocoque πριν από τον αύριο αγώνα για να ξεκινήσει από το pitlane.

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

Bottas – Η ατυχία μου το 2018 μοιάζει σαν ένα κακό αστείο



Ο Valtteri Bottas δήλωσε ότι η ατυχία που τον ακολουθεί στη Formula 1 αυτήν τη σεζόν μοιάζει με ένα κακό αστείο αφού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει από το Αυστριακό Grand Prix.
Ο Bottas πήρε την pole στην Αυστρία, αλλά έχασε το προβάδισμα κατά τη διάρκεια μιας αγχωτικής εκκίνησης καθώς έπεσε στην τέταρτη θέση, πριν ξανακερδίσει το χαμένο έδαφος και να ανέβει γρήγορα δεύτερος, πίσω από τον teammate του, Lewis Hamilton.
Όμως, η ευκαιρία του Bottas για μια γερή νίκη χάθηκε όταν η W09 του υπέστη απώλεια υδραυλικής πίεσης στο 14ογύρο, οδηγώντας τον σε εγκατάλειψη.
Η πρόωρη αυτή έξοδος τον έριξε στην έκτη θέση της κατάταξης των οδηγών.
Αυτό σηματοδοτεί μια σειρά αποτυχιών σε μία δύσκολη σεζόν στην οποία ο ρυθμός του Bottas δεν αντικατοπτρίζεται στα αποτελέσματα.
Ο Bottas ήταν έτοιμος για νίκη στην Κίνα, μέχρις ότου ένα αυτοκίνητο ασφαλείας στη μέση του αγώνα έφερε στο πρώτο σκαλί του βάθρου τον Daniel Ricciardo, ενώ στο Αζερμπαϊτζάν ένα κλατάρισμα τον απέτρεψε από τη νίκη.
Ο Φινλανδός της Mercedes έχασε βαθμούς και στη Γαλλία το περασμένο Σαββατοκύριακο, αφού είχε επαφή στον εναρκτήριο γύρο με τον Sebastian Vettel.
«Η τύχη που έχω φέτος μοιάζει σαν ένα κακό αστείο αυτήν τη στιγμή», είπε.
«Η εκκίνηση μου δεν ήταν ιδανική. Σπίνιαρα λίγο και υπήρχε μικρότερη πρόσφυση από ό, τι περιμέναμε, οπότε έπεσα μερικές θέσεις.
«Πηγαίνοντας στην 3η Στροφή, μπόρεσα να ανακτήσω δύο θέσεις και ανέβηκα πίσω στη δεύτερη.
«Μετά από αυτό, το μονοθέσιο έδειχνε ισχυρό, οδηγούσαμε καλά, αλλά ξαφνικά είχα μια απώλεια υδραυλικής πίεσης.
«Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να αποτρέψω την εγκατάλειψη. Πρέπει να το διερευνήσουμε και να βρούμε την αιτία των προβλημάτων που είχαμε σήμερα, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα ανακάμψουμε από αυτό το αποτέλεσμα.
«Υποθέτω ότι απλά δεν ήταν η μέρα μας σήμερα, αλλά άλλη φορά θα είναι.»

Απογοητευμένος ο Raikkonen με τη 2η θέση στην Αυστρία



Η δεύτερη θέση είναι συνήθως κάτι για να πανηγυρίσεις, αλλά ο Kimi Raikkonen έμεινε απογοητευμένος από το αποτέλεσμα του στο Αυστριακό Grand Prix. Ο Φινλανδός έχασε τη θέση του από τον Max Verstappen σε μια μάχη στον εναρκτήριο γύρο που τελικά οδήγησε τον οδηγό της Red Bull στη νίκη στο Spielberg.
Με τη Mercedes να κλειδώνει την πρώτη γραμμή εκκίνησης, ο Raikkonen μπήκε ανάμεσα στους Lewis Hamilton και Valtteri Bottas και βρέθηκε δεύτερος προτού πέσει πίσω από τον Verstappen στην τέταρτη θέση έπειτα από ένα μικρό λάθος.
«Έπρεπε να υποχωρήσω λίγο γιατί αλλιώς θα χτυπούσαμε, αυτή ήταν η απόφασή μου», εξήγησε. «Πραγματικά φοβήθηκα ότι θα συγκρουστούμε.»
Καθώς η κατάρρευση της Mercedes έδωσε στον Verstappen την πρωτοπορία, ο Raikkonen δεν μπόρεσε να μειώσει τη διαφορά από τον Ολλανδό, αφού οι γύροι που έμεναν δεν επαρκούσαν για να τον φτάσει.
«Το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό, αλλά ξεμείναμε από γύρους», συμπλήρωσε.
Ο μηχανικός αγώνα, Carlo Santi, και ο αρχηγός της ομάδας, Maurizio Arrivabene, μίλησαν στο team radio με τον Raikkonen για να τον συγχαρούν για την εμφάνισή του, αλλά ο βετεράνος οδηγός ήταν λιγότερο εντυπωσιασμένος αφού έχουν περάσει 104 αγώνες από την τελευταία του νίκη στην F1.
«Είμαι απογοητευμένος», απάντησε. «Ήταν όμως καλοί βαθμοί για την ομάδα.
«Είναι κρίμα, αλλά στην τελική είχαμε ένα δυνατό μονοθέσιο. Ήταν ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα.»

Vettel – O Max άξιζε την νίκη



Ο Sebastian Vettel κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου στον αγώνα της Αυστρίας δηλώνοντας πως ο Max Verstappen άξιζε να είναι ο νικητής. Παρά την ποινή των τριών θέσεων, ο Vettel εκμεταλλεύτηκε τις ατυχίες της Mercedes με την διπλή εγκατάλειψη και βρέθηκε ξανά στην κορυφή της βαθμολογίας.
«Δε θέλω να είμαι αλαζόνας, αλλά δε ξέρεις ποτέ τι σου επιφυλάσσει ένας αγώνας. Είχαμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο, πραγματικά καλό ρυθμό και προφανώς μετά τον πρώτο γύρο ήμασταν αρκετά πίσω, αλλά ανακτήσαμε θέσεις. Είμαι προφανώς χαρούμενος με το βάθρο και ήταν ένας υπέροχος αγώνας, όμως πιστεύω πως μπορούσαμε να πάρουμε περισσότερα.»
Όταν ρωτήθηκε για το αν έγινε λόγος για να του επιτρέψει ο Raikkonen να προσπεράσει, είπε:
«Όχι, γιατί; Προσπάθησα να κυνηγήσω και τους δύο. Νομίζω πως ο Kimi πίεζε όσο περισσότερο μπορούσε και το ίδιο έκανα και εγώ. Νομίζω πως πιάναμε τον Verstappen.»
«Η στρατηγική μας δούλεψε καλά. Πιστεύω πως ο Max κέρδισε, επειδή το άξιζε. Διαχειρίστηκε πολύ καλά τα ελαστικά του στο τέλος. Προφανώς το να πιέζεις και παράλληλα να προσέχεις τα ελαστικά σου είναι δύσκολο, γιατί ο αγώνας είναι μεγάλος. Έτσι προσπάθησα να κάνω ό,τι περισσότερο μπορούσα. Πιστεύω χωρίς την ποινή θα ήταν πολύ καλύτερα σήμερα.»

Verstappen – Είναι εκπληκτικό να κερδίζω με την Red Bull στο Red Bull Ring



O Max Verstappen δήλωσε πως πάντα υπάρχουν δύσκολοι καιροί στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, αλλά πρέπει να τους αφήνει πίσω του κανείς. Ο νεαρός οδηγός κατηγορήθηκε αρκετά για την επικίνδυνη οδήγηση του στους έξι πρώτους αγώνες, αφού ήταν εμπλεκόμενος σε αρκετά συμβάντα. Πολλοί θεώρησαν πως βρίσκεται υπό πίεση, ωστόσο σε όλα αυτά απάντησε με την σημερινή νίκη του στην Αυστρία.
«Κάποιες φορές έχεις δύσκολες στιγμές. Συνεχίζεις να δουλεύεις σκληρά ακόμη και όταν είναι δύσκολο και καταφέρνεις να ξεπερνάς καταστάσεις. Είναι τόσο απλό, έτσι είναι το να τρέχεις.»
«Στην εκκίνηση με τον Kimi ήταν δύσκολη μάχη, αλλά ωραία. Είναι αρκετά έμπειρος για να διαχειριστεί την κατάσταση σωστά. Είχαμε μια μικρή επαφή, αλλά αυτό είναι καλό για την Formula 1.»
«O αγώνας ήταν εκπληκτικός. Ήμουν καλός στη διαχείριση των ελαστικών, έπρεπε να τα προσέχω πολύ, όμως κατάφερα να τα κρατήσω μέχρι το τέλος. Είναι εκπληκτικό να κερδίζω με την Red Bull στο Red Bull Ring, με τόσους Ολλανδούς οπαδούς εδώ. Είναι φανταστικό.»
«Έπρεπε να πάρω τους βαθμούς αυτούς για το πρωτάθλημα. Σήμερα ήταν μια πραγματικά καλή μέρα για εμένα και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.»

Η Red Bull αποκαλύπτει την τακτική που βοήθησε τον Verstappen να κερδίσει



Η πολύ σωστή τακτική του Max Verstappen για την διατήρηση των ελαστικών στις δύο τελευταίες στροφές του Red Bull Ring ήταν ο βασικός παράγοντας για τη λαμπρή νίκη του στο Αυστριακό Grand Prix.
Ο Ολλανδός αντιμετώπισε έναν δύσκολο πρόβλημα στη διαχείριση της φθοράς των πίσω ελαστικών του μετά την πρώιμη αλλαγή στα μαλακά, αλλά κατάφερε να πάρει την νίκη μπροστά από το δίδυμο της Ferrari Kimi Raikkonen και Sebastian Vettel.
Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο επικεφαλής της Red Bull Christian Horner αποκάλυψε πως ο Verstappen άλλαξε την προσέγγισή του στην ακολουθία των δύο τελευταίων στροφών στο τέλος του γύρου όταν έγινε σαφές ότι έπρεπε να φροντίσει τα ελαστικά του.
«Δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη πριν την εκκίνηση του αγώνα, αλλά παρατηρήθηκε ότι σε αυτές τις στροφές ήταν πολύ θερμό το οδόστρωμα συν το φορτίο που δέχονταν από τα ελαστικά, είναι τεράστια η ποσότητα ενέργειας που ασκούν εκεί αυτά τα ελαστικά διότι οι οδηγοί πιέζουν για να πάρουν την μέγιστη ταχύτητα για την ευθεία εκκίνησης που ακολουθεί», δήλωσε ο Horner.
«Γι ‘αυτό και ο Max ήταν πραγματικά χαρούμενος σήμερα, διότι ο ίδιος χειρίστηκε σωστά τα ελαστικά του σε σχέση με τους υπολοίπους που είχαν το ίδιο πρόβλημα, διαχειρίζοντας τα ελαστικά του σε αυτές τις στροφές και κάνοντας καλύτερους χρόνους στα υπόλοιπα κομμάτια τις πίστας.
Ο Horner είπε ότι η Verstappen έκανε μια τόσο καλή δουλειά για να εξασφαλίσει ότι τα ελαστικά φροντίζονταν και κυρίως ότι το πίσω κρίσιμο αριστερό ελαστικό λειτουργούσε σε ψυχρότερη θερμοκρασία από το δεξιά.
«Απίστευτο», πρόσθεσε ο Horner. «Κρατούσε το πίσω αριστερό ψυχρότερο από το πίσω δεξιά, και το πίσω αριστερά εδώ είναι αυτό που παίρνει όλο το φορτίο.
«Ζητούσε διαρκώς πληροφορίες και διαχείριση αυτών των ελαστικών και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δεν φθείρονταν, μια πολύ ώριμη οδήγηση γι ‘αυτόν».
Ο ομόσταβλος του Verstappen, Daniel Ricciardo, και ενώ βρισκόταν στην τρίτη θέση ήταν το πρώτο θύμα των ελαστικών, προσπάθησε να κάνει διαχείριση όταν όμως το αριστερό του πίσω ελαστικό είχε έντονη φθορά αναγκάστηκε να μπει στα pits στη μέση του αγώνα.
«Το μαλακό ελαστικό διέλυσε, είναι παράξενο αυτό, δεν ξέρω γιατί», δήλωσε ο Ricciardo στο Channel4.
«Ήμουν αρκετά γρήγορος και ξαφνικά έπεσα απότομα, ο αγώνας του Max ήταν όμως καλός και ο Kimi έκανε τον ταχύτερο γύρο στο τέλος, οπότε σε αυτούς λειτούργησαν καλύτερα τα ελαστικά, αλλά για τον Lewis και τον εαυτό μου ήταν μια κακιά στιγμή που δεν λειτούργησε απολύτως τίποτα.
«Δεν έχω πάρει κάποια εξήγηση γι ‘αυτό ακριβώς που συνέβη.»
Ο Horner αποτίει φόρο τιμής στην ομάδα του για την σωστή στρατηγική κατά τη διάρκεια της περιόδου του εικονικού αυτοκινήτου ασφάλειας που κλήθηκε όταν αποχώρησε ο Valtteri Bottas.
Ερωτηθείς πως αισθάνθηκε όταν η Mercedes δεν φώναξε πρώτη στα pits τον πρωτοπόρο του αγώνα Hamilton, ο Horner δήλωσε: «Ήμουν έκπληκτος, ήταν κάτι που το θεώρησα δεδομένο.
Σε ερώτηση για την ομάδα του είπε. «Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στους μηχανικούς σου για να κάνεις ένα διπλό pitstop με την εγγύτητα ότι οι οδηγοί βρίσκονται ήδη εκεί.
«Έχουμε τα καλύτερα παιδιά στο pitlane χωρίς καμία αμφιβολία. Ήταν μια σωστή κίνηση, και τα κάναμε όλα σωστά, σίγουρα πρέπει να δεχθούν εύσημα αυτοί οι άνθρωποι.»
Ο Horner αργότερα αποκάλυψε επίσης ότι η αποχώρηση του Ricciardo από τον αγώνα προκλήθηκε από ένα πρόβλημα στην εξάτμιση.
«Αρχίσαμε να βλέπουμε μια διαρροή καυσαερίων όπου περνούσαν από την οροφή, αλλά πιστεύαμε ότι θα συνεχίσουμε και ελπίζαμε ότι μπορούμε να προσπαθήσουμε να κάνουμε πράγματα για να το «ψύξουμε», είπε. «Αλλά αυτό είναι τελικά που προκάλεσε την αποτυχία του.»
Ο Ricciardo δήλωσε ότι «δεν υπήρχε λόγος να αναστατωθεί» με τη απόσυρση του, η οποία συνέβη στα 29α γενέθλιά του.
«Ξέρω ότι έχω δεθεί με αυτό το άθλημα από παιδί και μερικές φορές γίνεται και αυτό, τα πράγματα εξέρχονται από τον έλεγχό μας κάποιες στιγμές. «Συμβαίνουν κάποιες φορές αυτά», δήλωσε.
«Για την ομάδα της Red Bull, ο κύριος Dietrich Mateschitz, δήλωσε, είναι η τέλεια ημέρα, γι ‘αυτό δεν θέλω να σταθώ εδώ και να μιλήσω για την ιστορία μου και για το πώς τα γενέθλιά μου έγιναν σήμερα σπουδαία γενέθλια.
«Θα ήθελα πολύ να είμαι ένας από εκεί έξω, δεν πρόκειται για ψέμα, αλλά συγχαρητήρια στον Max και συγχαρητήρια στην ομάδα, ελπίζω να το απολαύσουν, έχουμε κερδίσει το Μονακό και έχουμε κερδίσει στο σπίτι μας έτσι νομίζω ότι έχουμε ένα καλό 2018 μέχρι στιγμής. «

Hamilton – Το χειρότερο Σαββατοκύριακο εδώ και πολύ καιρό



O Lewis Hamilton προτρέπει την ομάδα του να λύσει τα προβλήματα τα οποία παρουσιάστηκαν στον αγώνα της Αυστρίας και στέρησαν σημαντικούς βαθμούς στον ίδιο αλλά και στον Bottas.
«Πολλοί οι τομείς στους οποίους θα πρέπει να εργαστούμε. Το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο όλο το Σαββατοκύριακο, ήμασταν οι πιο γρήγοροι και στη συνέχεια είχαμε δύο διαφορετικά σφάλματα σε κάθε αυτοκίνητο κάτι που είναι πολύ ασυνήθιστο. Δεν μπορούμε να πετάμε βαθμούς.
«Πρέπει να βρούμε μια “αλεξίσφαιρη” μέθοδο να προχωρήσουμε με τις στρατηγικές μας, γιατί αν το μονοθέσιό μας συνέχιζε να κινείται, θα ήταν μια εύκολη νίκη για εμάς. Ήμασταν άνετα μπροστά.
«Όμως θα δουλέψουμε σε αυτό, θα προσπαθήσουμε να επανεκτιμήσουμε την κατάσταση και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τον επόμενο αγώνα. Όλοι στην ομάδα αισθάνονται τον πόνο σήμερα. Είχαμε τόσο καλή αξιοπιστία για πολλά χρόνια. Όσο επώδυνο κι αν είναι, είμαστε επαγγελματίες, και πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα άσχημα και τα καλά.
«Αυτό είναι ξεκάθαρα το χειρότερο Σαββατοκύριακο που μπορώ να θυμηθώ εδώ και πολύ καιρό. Αλλά έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου, πως θα μπορέσουν να ανακάμψουν».
Η αποχώρηση του Hamilton έστειλε τον Vettel στην πρώτη θέση στο πρωτάθλημα. Παράλληλα η Scuderia έριξε την Mercedes από την κορυφή στους κατασκευαστές.

Η Mercedes ζήτησε συγγνώμη από τον Lewis για την λάθος στρατηγική της



Η Mercedes θα φύγει από την Αυστρία με πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτεί, κυρίως γιατί δεν έβαλαν τον Lewis Hamilton στα pits κάτω από το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, μια στρατηγική που ο Christian Horner της Red Bull δεν μπορούσε να καταλάβει στο παραμικρό.
Έχοντας πάρει τα πρωτεία από την εκκίνηση, μετά από την κόντρα του μάχη του Valtteri Bottas με τον Kimi Raikkonen, ο Βρετανός είχε μία άνετη οδήγηση με ασφαλή απόσταση από τον δεύτερο μέχρι που ήρθε η βλάβη του κιβωτίου του Bottas και έφερε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Ο επικεφαλής στρατηγικής αγώνα της Mercedes μίλησε στην ενδοεπικοινωνία με τον Lewis ζητώντας συγνώμη από τον ίδιο για το λάθος του, παίρνοντας την πλήρη ευθύνη για την απόφαση.
«Lewis, είμαι ο James, μπορούμε ακόμα να κερδίσουμε, ήταν λάθος μου, δώσε ότι καλύτερο που μπορείς.»
Τόσο η Red Bull όσο και η Ferrari έκαναν άμεσο pitstop και στους δύο οδηγούς τους, κόβοντας το προβάδισμα του Hamilton όπου αυτό σήμαινε ότι όταν η Mercedes θα έκανε το pitstop της, θα έχανε την πρωτοπορία του αγώνα.
Ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull Christain Horner δεν μπορούσε να καταλάβει το σκεπτικό και σε τι θα αποσκοπούσε το να μην βάλουν τον Lewis στα pits εκείνη την στιγμή. Λέγοντας ύστερα στο RTL ότι «δεν κατάλαβα γιατί ο Hamilton δεν μπήκε»
Τα θέματα δυσχέραναν για τη Mercedes όταν ζητήθηκε από τον Hamilton να κάνει στην άκρη και να ακινητοποιήσει το μονοθέσιο του λόγω απώλειας ισχύος, δυσοίωνη στιγμή για την Γερμανική ομάδα μετά και την εισαγωγή του spec2 του κινητήρα σε αυτόν τον αγώνα.
Ο poleman Bottas εγκατέλειψε νωρίς από τον αγώνα, λόγω μιας υδραυλικής βλάβης στο κιβώτιο που τον ανάγκασε να αποσυρθεί στον 15 γύρο.
«Δεν θα μιλήσουμε για τα λάθη» δήλωσε ο εκπρόσωπος της Γερμανικής εταιρίας, «το Silverstone είναι σε μια εβδομάδα ακριβώς και αυτό είναι που σκεφτόμαστε περισσότερο».