Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κλασσικός Αθλητισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κλασσικός Αθλητισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Βούλα Παπαχρήστου: «Το πίστευα από την πρώτη στιγμή»

Το ήθελε, το πίστεψε και το κατέκτησε και πλέον είναι και με τη... βούλα η κορυφαία στην Ευρώπη.

«Το πίστευα από την στιγμή που ήρθα στην Γερρμνάι κι έκανα τον προκριματικό. Το καταλάβαινα και το ένιωθα ότι μπορούσα να κερδίσω», είπε η αθλήτρια της ΑΕΚ και συνέχισε: 

«Μπήκα από το πρώτο άλμα για να κάνω μια μεγάλη επίδοση κι όποιος είδε όλα μου τα άλματα ήταν μεγάλα, αλλά δυστυχώς δεν ήρθε το ατομικό ρεκόρ. Δεν πειράζει όμως... Είμαι πολύ χαρούμενη τόσο για μένα όσο και για τον Μίλτο Τεντόγλου, αλλά και τον προπονητής Γιώργο Πομάσκι ο οποίος νομίζω ότι είναι ο πρώτος που κατακτά δύο χρυσά μετάλλια σ' ένα Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα».

Η αθλήτρια της ΑΕΚ, αγωνίστηκε όπως και όλοι οι Έλληνες αθλητές με μαύρη κορδέλα στη στολή της κι αφιέρωσε την επιτυχία της «σε όλους τους Έλληνες τους οποίους σ' αυτές τις δύσκολες στιγμές ελπίζω να μπόρεσα να τους κάνου να χαρούν έστω και για λίγο όπως χθες η Κατερίνα και η Νικόλ».

Ωστόσο το πιο ξεχωριστό μήνυμα το έστειλε στην κόρη της που την παρακολούθησε από την τηλεόραση «Θέλω να της πω ότι την αγαπώ πολύ».


Πηγή: https://www.protothema.gr/sports/article/812183/voula-papahristou-to-pisteua-apo-tin-proti-stigmi/

Ευρωπαϊκό στίβου: Στην κορυφή της Ευρώπης και η Βούλα Παπαχρήστου!

Απίθανες στιγμές για τον ελληνικό αθλητισμό με την Βούλα Παπαχρήστου να πανηγυρίζει τη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας της κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στον τελικό του τριπλούν!

Αυτό είναι το τρίτο χρυσό γα την Ελλάδα (Τεντόγλου στο μήκος, Στεφανίδη στο ύψος τα άλλα δύο) και τεάρτο συνολικά (ασημένιο η Κυριακοπούλου), ενώ είναι το δεύτερο χρυσό που πανηγυρίζει ο Γιώργος Πομάσκι καθότι είναι και ο προπονητής του Τεντόγλου.



Η Παπαχρήσου, η οποία είχε κατακτήσει χρυσό μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, αλλά σε επίπεδο Νεανίδων (2009, 2011) επιζητούσε μια μεγάλη επιτυχία σε επίπεδο γυναικλών καθώς τρεις φορές είχε κατακτήσει το χάλκινο (Πόρτλαντ 2016 – παγκόσμιο κλειστού, Άμστερνταμ 2016 – ευρωπαϊκό ανοιχτού, Βελιγράδι 2017 – ευρωπαϊκό κλειστού) κι αυτή τη φορά τα κατάφερε σε έναν τρελό αγώνα!

Τρελό γιατί μέχρι την 5η της προσπάθεια είχε τέσσερις άκυρες, αλλά και το χρυσό άλμα στα 14.60 που εν τέλει της χάρισε την πρώτη θέση.

Η Βούλα ήταν το φαβορί στο τριπλούν, ωστόσο φάνηκε να φορτώνεται με άγχος όταν έκανε άκυρη στην πρώτη της προσπάθεια, για να ακολουθήσει το μεγάλο άλμα στη δεύτερη προσπάθεια (με το οποίο ισοφάρισε την κορυφαία της φετινή επίδοση).

Από κει και μετά ήταν η ώρα της... αναμονής. Στις τρεις τελευταίες προσπάθειες η Παπαχρήστου έκανε τελευταία το άλμα κι αφού έβλεπε ότι δεν μπορούν να την περάσουν ρίσκαρε για μια μεγάλη επίδοση κάνοντας άκυρες. Μόνο που οι υπόλοιπες δεν μπορούσαν να την ακολουθήσουν με την Κρίστιν Γκιέρις (Γερμανία) να μένει δεύτερη με τα 14.45μ. και την Άνα Πελετέιρο να είναι τρίτη με 14.44μ.

Κι έτσι απελευθερωμένη στην τελευταία της προσπάθεια απέφυγε το άκυρο για να προσγειωθεί στα 14.32 κι αμέσως να κάνει το δικό της γύρο του θριάμβου!


Πηγή: https://www.protothema.gr/sports/article/812175/europaiko-stivou-stin-korufi-tis-europis-kai-i-voula-papahristou/

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Λάμψη Ολυμπιονικών και σπουδαίων μαραθωνοδρόμων στον 34ο Αυθεντικό Μαραθώνιο

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ
Σπουδαίοι αθλητές, ολυμπιονίκες και παγκόσμιοι πρωταθλητές βρέθηκαν στο Παναθηναϊκό Στάδιο στη διάρκεια του 34ου Αυθεντικού Μαραθωνίου, στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τον εορτασμό των 120 χρόνων από τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες, εκδήλωση που διοργάνωσε ο ΣΕΓΑΣ και η ΕΟΕ.
Μάλιστα στη διάρκεια της εκδήλωσης τιμήθηκαν οι απόγονοι των δύο σπουδαίων μαραθωνοδρώμων,  o Σπύρος Λούης, εγγονός του πρώτου χρυσού σύγχρονου Ολυμπιονίκη στην κλασική διαδρομή και ο Χάρης Βασιλάκος, εγγονός του ασημένιου Ολυμπιονίκη του 1896 και του πρώτου που νίκησε σε αυτή τη διαδρομή καθώς επικράτησε στον προκριματικό αγώνα που διεξήχθη στις 10 Μαρτίου 1896 για τη συγκρότηση της Ολυμπιακής ομάδας.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή της βράβευσης του Ρον Χιλ, νικητή στον μαραθώνιο το 1969 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Αθήνας, που έγινε στο στάδιο "Καραΐσκάκης". Ο Βρετανός, ο οποίος έτρεξε 5χλμ. δώρισε στον ΣΕΓΑΣ, το κύπελλο από την διοργάνωση της Αθήνας.
Να τονιστεί πως λίγο νωρίτερα οι Έλληνες ολυμπιονίκες, Σπύρος Γιαννιώτης, Λευτέρης Πετρούνιας και Αννα Κορακάκη έκαναν την βράβευση των Ελλήνων μαραθωνοδρόμων.
Βραβεύτηκαν ο Νίκος Πολλιάς που κατέχει το ρεκόρ διαδρομής και το ρεκόρ αγώνα, ο Σπύρος Ανδριόπουλος που είναι ο κάτοχος της κορυφαίας επίδοσης στον Μαραθώνιο, η Μαρία Πολύζου που κατέχει το ρεκόρ διαδρομής και της κορυφαίας επίδοσης στον Μαραθώνιο των γυναικών και η Τίνα Κεφαλά που κατέχει το ρεκόρ αγώνα στην κατηγορία των γυναικών.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την παρέλαση της ολυμπιακής ομάδας. Ο Σπύρος Γιαννιώτης, η Αννα Κορακάκη, Ο Λευτέρης Πετρούνιας, ο Βύρων Κοκαλάνης, η Κατερίνα Νικολαΐδου και ο Χρήστος Αφρουδάκης μπήκαν πρώτοι με την ολυμπιακή σημαία στα χέρια.
«Ο ΣΕΓΑΣ ευχαριστεί την ολυμπιακή ομάδα, για την παρουσία της στον 34ο Μαραθώνιο Αθήνας. Σήμερα τιμήσαμε αυτούς που τιμούν την Ελλάδα», είπε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Κώστας Παναγόπουλος.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΟΕ, Σπύρος Καπράλος, τόνισε: «Ήταν πολύ όμορφο που οι κορυφαίοι Έλληνες αθλητές βρέθηκαν στο εντυπωσιακό στάδιο με ερασιτέχνες αθλητές και χειροκροτήθηκαν από τους Έλληνες φιλάθλους».
Ο Λευτέρης Πετρούνιας σε δηλώσεις του ανέφερε: «Ήταν μια όμορφη εκδήλωση. Είναι τιμή για εμάς να είμαστε σε αυτό το χώρο. Σε μια σπουδαία διοργάνωση όπως αυτή του μαραθωνίου, σε μία διοργάνωση με παγκόσμιο κύρος. Ευχαριστούμε τον κόσμο για το χειροκρότημα».
Με τον Σπύρο Γιαννιώτης να επισημαίνει: «Πάντα είναι καλά όταν ο κόσμος αναγνωρίζει την προσπάθεια, πολύ περισσότερο όταν αυτό συμβαίνει στο ιστορικό στάδιο με τόσους χιλιάδες φιλάθλους»
Τέλος, ο Κώστας Φιλιππίδης είπε: «Για ακόμη μια φορά το κλίμα όμορφο, η ατμόσφαιρα ζεστή στο στάδιο και εμείς βρισκόμαστε εδώ για να τιμήσουμε όλους τους δρομείς, να παρελάσουμε με την ολυμπιακή σημαία και να γιορτάσουμε τα 120 χρόνια, από τους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες».



http://www.filathlos.gr/stibos/291164-lampse-olympionikon-kai-spoydaion-marathonodromon-ston-34o-aythentiko-marathonio