Ανακοίνωση – ενημέρωση για την επέμβαση στην οποία υπεβλήθη ο Βασίλης Σπανούλης εξέδωσε το Metropolitan Hospital.
Συγκεκριμένα αναφέρει:
"Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Βασίλης Σπανούλης υπεβλήθη σε επιτυχημένη χειρουργική αποκατάσταση σύνθετης βλάβης περονιαίων τενόντων από τους Διευθυντές Ορθοπαιδικούς Χειρουργούς κκ. Διονύσιο Χίσσα και Ευάγγελο Ευαγγέλου στο Θεραπευτήριο Metropolitan.
Αναμένεται να εξέλθει αύριο με οδηγίες για το πρόγραμμα αποθεραπείας του".
Για άλλη μία φορά ο Ολυμπιακός εμφανίστηκε κατώτερος των περιστάσεων και το πλήρωσε με την ήττα κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας, σύμφωνα με τον Αξέλ Τουπάν, ο οποίος τόνισε ενόψει του αυριανού (1/4, 16:45) ματς στο Ρέθυμνο πως οι ερυθρόλευκοι θα πρέπει να μείνουν ενωμένοι.
Αναλυτικά το μπλογκ του στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ:
«Γεια σας...
Δυστυχώς για μία ακόμη φορά φανήκαμε κατώτεροι των περιστάσεων και χάσαμε τη μεγάλη ευκαιρία να ορίσουμε την τύχη μας όσον αφορά στην υπόθεση πρόκριση στα πλέι οφ της Ευρωλίγκας.
Η ήττα από την Ζαλγκίρις και μάλιστα μέσα στην έδρα μας μας πλήγωσε, όμως, επιβάλλεται να μείνουμε ενωμένοι και να παλέψουμε μέχρι τέλους για μια θέση στην 8άδα. Σίγουρα η κατάστασή μας και η θέση μας δεν μας ικανοποιεί.
Πετάξαμε στα ...σκουπίδια όλη μας την προσπάθεια και την καλή πορεία του πρώτου γύρου. Ωστόσο, είμαστε ακόμη ζωντανοί, έστω κι αν εξαρτώμεθα από άλλα αποτελέσματα και θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για να εξαντλήσουμε κάθε πιθανότητα πρόκρισης.
Πριν από την αναμέτρηση της τελευταίας αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας με την Νταρουσάφακα, έχουμε το εκτός έδρας παιχνίδι με το Ρέθυμνο. Η βαθμολογική κατάσταση της αντίπαλης ομάδας δεν θα πρέπει να μας ξεγελάσει... Πάντα τέτοια ματς κρύβουν "παγίδες", για αυτό και θα πρέπει να μπούμε συγκεντρωμένοι και αποφασισμένοι για το διπλό.
Από κει και πέρα, θα ήθελα να αδράξω την ευκαιρία και να ευχηθώ και μέσα από το blog μου περαστικά στον αρχηγό μας, Βασίλη Σπανούλη. Του εύχομαι να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό στα παρκέ, ακόμα πιο δυνατός!».
Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος πέθανε στις 19 Μαρτίου, βυθίζοντας στο πένθος την Παναθηναϊκή οικογένεια και τον ελληνικό αθλητισμό. Σήμερα, Τρίτη 26/3 η σορός του εμβληματικού παράγοντα τέθηκε σε λαϊκό προσκύνημα από τις 08:00 μέχρι τις 12:30, για να έχει ο κόσμος την ευκαιρία να πει το τελευταίο "αντίο" στον μεγάλο παράγοντα, ενώ στη συνέχεια ο εκλιπών οδηγήθηκε στην τελευταία του κατοικία.
Από νωρίς το πρωί ήταν εκεί η κόρη του, Κατερίνα Γιαννακοπούλου, ενώ στις οκτώ το πρωί έφτασε στο παρεκκλήσι του Αγίου Ελευθερίου η σορός του Θανάση Γιαννακόπουλου σκεπασμένη με τη σημαία του Παναθηναϊκού, όπως άλλωστε είχε ζητήσει και εκείνος.
Πλήθος κόσμου άρχισε από νωρίς να συρρέει για να αποχαιρετήσει τον Θανάση Γιαννακόπουλο, ανάμεσα τους ήταν και πολλοί άνθρωποι του αθλητισμού. Φυσικά, δεν θα μπορούσε να απουσιάσει ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς με τον Σέρβο κόουτς να δηλώνει εμφανώς συγκινημένος "Αυτός και τα αδέλφια του μας έμαθαν να αγαπάμε την ομάδα μας, χωρίς να μισούμε τον αντίπαλο".
Ένας από αυτούς ήταν και ο Βασίλης Σπανούλης. Ο αρχηγός του Ολυμπιακού βρέθηκε στη Μητρόπολη των Αθηνών για να αποχαιρετήσει τον Θανάση Γιαννακόπουλο. Μάλιστα, μόλις έγινε αντιληπτός από όσους ήταν εκεί χειροκροτήθηκε θερμά. "Συλλυπητήρια σε όλη την οικογένεια. Είναι τεράστια η απώλεια. Τον ευχαριστώ για όλα. Ήταν μεγάλη τιμή για μένα που τον γνώρισα και τον έζησα" δήλωσε μεταξύ άλλων κατά την αποχώρησή του από το παρεκκλήσι του Αγίου Ελευθερίου ο Βασίλης Σπανούλης.
Όσο περνούσε η ώρα ο κόσμος που κατέφθανε στην Μητρόπολη αυξανόταν. Εκπρόσωποι όλων των τμημάτων του Παναθηναϊκού, παλαίμαχοι αθλητές του συλλόγου, καθώς και άνθρωποι από άλλες ομάδες βρέθηκαν εκεί για να πουν το δικό τους "αντίο". Φυσικά, δεν έλειψαν και οι εκπρόσωποι του πολιτικού χώρου ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος, ο Πρωθυπουργός, Αλέξη Τσίπρας, ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Σταύρος Θεοδωράκης.
Μεταξύ άλλων στην Μητρόπολη βρέθηκαν οι Αντώνης Αντωνιάδης, Μίμης Δομάζος, Σπύρος Λιβαθηνός, Δημήτρης Σαραβάκος, Δημήτρης Διαμαντίδης, Ιμπαχίμ Κουτλουάι, Μιχάλης Κακιούζης, Δημήτρης Ιτούδης, Ντέγιαν Τομάσεβιτς, Τσάβι Πασκουάλ, Απόστολος Κόντος, Ντέγιαν Μποντιρόγκα, Γιώργος Βαρδινογιάννης, Δημήτρης Μελιισσανίδης, Αργύρης Πεδουλάκης, ο Παναγιώτης Γιαννάκης.
Αξίζει να σημειώσουμε πως από την ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού παρευρέθηκαν οι κ.κ. Σταυρόπουλος και Μπαφές, ενώ την ποδοσφαιρική ομάδα των ερυθρολεύκων εκπροσώπησε ο Σάββας Θεοδωρίδης.
Λίγο πριν τις 3μ.μ. ολοκληρώθηκε η νεκρώσιμος ακολουθία με όσους βρίσκονταν απέξω από την Μητρόπολη να χειροκροτούν, στη συνέχεια τραγούδησαν σύνθημα για τον Θανάση Γιαννακόπουλο, αλλά και τον ύμνο του Παναθηναϊκού. Έπειτα, η πομπή έφυγε από το χώρο της Μητρόπολης και πήγε στο πρώτο νεκροταφείο, συνοδεία από μηχανάκια οπαδών του Παναθηναϊκού, όπου και έγινε η ταφή του εκλιπόντα. Μέσα στο χώρο του νεκροταφείου μπήκαν μόνο τα μέλη του στενού οικογενειακού κύκλου του.
ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ
Τα στεφάνια που κατέθεσαν ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς και οι εργαζόμενοι στην ΚΑΕ και τον Ερασιτέχνη.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης αποχαιρέτησε τον καλό του φίλο.
Στεφάνι έστειλαν και η ΚΑΕ Ολυμπιακός, αλλά και η οικογένεια Πέτρου Κόκκαλη.
Αρκετοί εκπρόσωποι του πολιτικού χώρου έστειλαν και εκείνοι στεφάνια. Ανάμεσα σε αυτούς o Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας και ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος.
Ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης.
Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης
Ο Γιώργος Βαρδινογιάννης
Ο πρόεδρος της ΕΟΚ, Γιώργος Βασιλακόπουλος
Ο Δημήτρης Διαμαντίδης
Τρεις μεγάλες δόξες του ποδοσφαιρικού Παναθηναϊκού: Σπύρος Λιβαθηνός, Μίμης Δομάζος και Αντώνης Αντωνιάδης.
Ο Βασίλης Σπανούλης
Στην πάνω φωτογραφία ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Ολυμπιακός, Σάββας Θεοδωρίδης και από κάτω ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Χρήστος Σταυρόπουλος και ο υπεύθυνος επικοινωνίας των "ερυθρόλευκων", Χρήστος Μπαφές.
Ο Τσάβι Πασκουάλ και ο Ίνιγο Θορθάνο.
Ο Μιχάλης Κακιούζης
Τα μέλη της ανδρικής ομάδας μπάσκετ δεν θα μπορούσαν να απουσιάσουν
Τα κορίτσια της ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού
Ο Ντέγιαν Μποντιρόγκα
Ο Παναγιώτης Γιαννάκης
Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΟΡΟΥ ΚΑΙ Η ΠΟΜΠΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
Το δικό του «αντίο» είπε στον Θανάση Γιαννακόπουλο, ο σπουδαίος Νίκος Γκάλης. Μέσω των social media, ο θρύλος του ελληνικού αθλητισμού, εξήρε το ήθος, αλλά και την ψυχή του Θανάση.
«Θέλω να εκφράσω τα ειλικρινή συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του Θανάση Γιαννακόπουλου και σε όλη την Παναθηναϊκή Οικογένεια! Τον Θανάση θα τον θυμόμαστε για την μεγάλη του ψυχή και το ασίγαστο πάθος που είχε για τον Παναθηναϊκό. Η πληθωρική του παρουσία θα λείψει από το μπάσκετ που τόσο αγαπούσε» έγραψε χαρακτηριστικά ο Νίκος Γκάλης.
Οι εμπορικές συμφωνίες δεν αποτελούν πρόβλημα για την ΚΑΕ Ολυμπιακός στην περίπτωση που πάρει την απόφαση να αποχωρήσει από τη Basket League για να συμμετέχει στην Αδριατική Λίγκα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, λοιπόν, οι ιθύνοντες της πειραϊκής ΚΑΕ έχουν επικοινωνήσει με όλους τους χορηγούς και τους συνεργάτες τους, οι οποίοι τους έχουν διαμηνύσει πως είναι μαζί τους ό,τι κι αν αποφασίσουν.
«Είναι συζήτηση αυτή για τους διαιτητές; Μπορεί σε καμία λίγκα να διαλέγει ο καθένας τους διαιτητές, που θέλει; Δεν είναι εγωιστικό αυτό; Να μην θέλει να παίξει με συγκεκριμένους διαιτητές; Ο Ολυμπιακός λέει ξεκάθαρα ότι αν έχει τους συγκεκριμένους διαιτητές, δεν παίζει. Και εγώ λέω: είναι εφικτό ο καθένας να θέλει τους διαιτητές του; Πιο εγωιστικό πράγμα από αυτό δεν υπάρχει. Πού έχει ξαναγίνει αυτό; Γιατί δεν μιλάτε για την Ευρωλίγκα, που εμείς φωνάζαμε πέρυσι; Έχετε καμία παρέμβαση στην διαιτησία στην Ευρωλίγκα; Τους λέτε θέλουμε μόνο Σλοβένους ή μόνο Κροάτες ή μόνο Ρώσους; Λέτε δεν θέλουμε αυτούς ή θέλετε εκείνους; Σε ποια λίγκα του κόσμου έχει ξαναγίνει; Πού έχει ξαναγίνει να λέει ομάδα στο ημίχρονο φεύγω γιατί με αδικούν; Για αυτό υπάρχουν και οι νόμοι. Και θέλετε να μας πείτε ότι είστε οι αδικημένοι; Γιατί σε ένα ματς, όπου δεν ακούμπησε την μπάλα ο Ολυμπιακός, θεωρείτε ότι αδικήθηκε δύο φορές; Και μας απειλείτε ότι δεν θα ξανακατέβετε; Πες τε τα στην COSMOTE, που σας δίνει τα λεφτά και στους παίκτες σας, που τους χρωστάτε», ανέφερε ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
Ο γενικός διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός, αντέδρασε λέγοντας: «Μάνο, ξεφεύγεις. Οι τοποθετήσεις σου είναι στα όρια της γελοιότητας. Δεν θα ξαναμιλήσεις ούτε για Κινέζους, ούτε για τίποτα. Εσύ εδώ έχεις ξαναπεί να παίξουμε με ξένους, όποιους θέλετε, φέρτε. Και το ύφος καρδιναλίων το έχεις εσύ. Το πρόβλημα δεν είναι το ματς του Κυπέλλου. Είναι η συγκεκριμένη κατάσταση. Με τη συγκεκριμένη κατάσταση, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε άλλο. Το συγκεκριμένο παιχνίδι ήταν η σταγόνα, που ξεχείλισε το ποτήρι. Για την διαιτησία δεν είναι η πρώτη φορά, που μιλάμε».
Παράπονα για τη διαιτησία εκφράστηκαν από Προμηθέα, Κύμη και Άρη, με τον Μάνο Παπαδόπουλο να σχολιάζει τη στάση τους λέγοντας «… δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο έχουν τόση αγωνία για τον Ολυμπιακό».
Mε τα υπάρχοντα δεδομένα και από τη στιγμή που δεν προβλέπεται ορισμός ξένων διαιτητών από τους κανονισμούς, όλα δείχνουν πως δεν πρόκειται να διεξαχθεί το ντέρμπι της επόμενης Κυριακής στο ΣΕΦ. Αν ο Ολυμπιακός δεν κατέβει, θα τιμωρηθεί με -6, ενώ την Πέμπτη εκδικάζεται από το ΑΣΕΑΔ η απόφαση για το πρώτο -6 μετά την αποχώρηση στο Κύπελλο (πληροφορίες αναφέρουν πως είναι αρκετά πιθανό να μετατραπεί σε -1).
Δύσκολα τα βρήκε για τρία δεκάλεπτα απέναντι στον μαχητικό Κολοσσό Ρόδου ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, ωστόσο στην τέταρτη περίοδο πάτησε το… γκάζι και με μπροστάρη τον Μήτογλου νίκησε 88-78 για το 16-0 στην Α1!
Εξαιρετική εμφάνιση από τον διεθνή φόργουορντ, ο οποίος τελείωσε το ματς με 16 πόντους και 15 ριμπάουντ, ενώ πρώτος σκόρερ των «πράσινων» ήταν ο επίσης πολύ καλός Λεκαβίτσιους με 18 πόντους. Το μοναδικό «αγκάθι» για την ομάδα του Πιτίνο ήταν τα 6/27 τρίποντα.
Στο ντεμπούτο του Στέργιου Κουφού στον πάγκο των Ροδιτών, που έπεσαν στο 2-14 και είδαν τον Μαυροειδή να αγωνίζεται κατευθείαν από το... αεροδρόμιο, ξεχώρισε ο Τσούπκοβιτς με 20 πόντους.
Με θετικό μάτι βλέπουν στον Ολυμπιακό την ένταξή τους στην Αδριατική Λίγκα!
Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όχι μόνο την εξετάζουν, αλλά έχουν ήδη κάνει κάποιες πρόχειρες συζητήσεις, ενώ η παρουσία ανθρώπων της διοίκησης της ομάδας στο Βελιγράδι, με αφορμή την παρουσία της εφηβικής ομάδας των Πειραιωτών στο «Next Generation Tournament», έγινε επειδή υπάρχουν εκεί άνθρωποι της Ευρωλίγκας και της Αδριατικής Λίγκας.
Στον Ολυμπιακό θέλουν να έχουν όλες τις επιλογές τους ανοιχτές πριν προβούν σε κινήσεις, αφού σκοπεύουν να περιμένουν αρχικά να δουν τι θα γίνει στο ελληνικό πρωτάθλημα και αν θα οριστεί κάποιος εκ των Παναγιώτου ή Μάνου σε κάποιο παιχνίδι τους, την απόφαση του ΑΣΕΑΔ στην έφεση που έχουν καταθέσει για το -6 που τους επιβλήθηκε και το αν θα οριστούν Έλληνες διαιτητές στο επόμενο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό.
Εκατοντάδες φίλοι της ΑΕΚ βρέθηκαν στο Ελευθέριος Βενιζέλος για να υποδεχθούν την ομάδα μπάσκετ της Ένωσης και να την αποθεώσουν για την κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου και δη, του Διηπειρωτικού Κυπέλλου για το 2019.
Η ομάδα του Λούκα Μπάνκι «διέλυσε» τους αντιπάλους της στη Βραζιλία και κατέκτησε τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο για την Ελλάδα (από ένα έχουν Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός), σε μία ακόμη ιστορική επιτυχία, σε συνέχεια της πρωτιάς της στο περσινό Basketball Champions League.
Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές έφθασαν στη χώρα μας, λίγο πριν τις 17:00 και έγιναν αντικείμενο λατρείας για τους φίλους της ΑΕΚ, που είχαν στήσει… καρτέρι από πολύ νωρίς στο αεροδρόμιο.
Η «Ένωση» αποθεώθηκε από περίπου 200 φιλάθλους της, ενώ με την αποστολή της δεν επέστρεψε ο προπονητής Λούκα Μπάνκι, που πήγε στην πατρίδα του για να ξεκουραστεί και να δει την οικογένειά του.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από την επιστροφή της ΑΕΚ στην Ελλάδα: