Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άποψη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άποψη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Λάκης Λαζόπουλος: «Ο Τσίπρας απογοητεύει και ο Κυριάκος δε γοητεύει»

Λάκης Λαζόπουλος: «Ο Τσίπρας απογοητεύει και ο Κυριάκος δε γοητεύει»

Ο πρωθυπουργός «... αφήνει τη χώρα να βουλιάζει σ΄ ένα θόρυβο μ΄ ένα επιτελείο επικοινωνιακό μηδαμινής εμβέλειας και ανταπόκρισης»

Με το δικό του μοναδικό τρόπο σχολιάζει τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα ο γνωστός κωμικός Λάκης Λαζόπουλος, ο οποίος ανάρτησε άρθρο στο altsantiri.gr, δηλώνοντας για μία ακόμη φορά την απογοήτευσή του για τον Αλέξη Τσίπρα, ενώ δεν άφησε ασχολίαστη και την τακτική που ακολουθεί ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο γνωστός κωμικός περιγράφει την εικόνα της ελληνικής κοινωνίας και επικαλείται την ατάκα του... ταξιτζή, ο οποίος είπε: «Ο Τσίπρας απογοητεύει και ο Κυριάκος δεν γοητεύει».

Να θυμίσουμε ότι μέχρι πριν λίγο καιρό, ο Λάκης Λαζόπουλος ήταν ένθερμος υποστηρικτής του Αλέξη Τσίπρα. Μετά την ψήφιση του τρίτου μνημονίου, ωστόσο, άλλαξε άρδην.


Ολόκληρο το άρθρο του δημοφιλούς ηθοποιού στο http://www.protothema.gr/politics/article/615126/lakis-lazopoulos-o-tsipras-apogoiteuei-kai-o-kuriakos-de-goiteuei/

Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

2010-2014... 4 Χρόνια επιτυχίας και τρεξίματος...


Κάπου κάποτε σε μία καφετέρια έπεσε για χαβαλέ μια ιδέα... Η ιδέα ήταν το να κάνουμε κάτι διαφορετικό... Κάτι με μία λέξη που ακούστηκε μετά από πολύ καιρό στην χωρούλα μας... Το infotaiment...

Στην αρχή μας βγήκε η πίστη μέχρι να το ξεκινήσουμε από το 0... Εγώ προσωπικά έφαγα ώρες ατελείωτες προκειμένου να μάθω την λειτουργία του Blogger... Μπορεί για τους πολύ γνώστες να είναι κάτι απλό , αλλά για κάποιον που ξεκινάει τώρα είναι βουνό...

4 Χρόνια μετά έχουμε φτάσει σε ένα καλό επίπεδο έχοντας κάνει σημαντικά πράγματα...
Συνεντεύξεις, άρθρα με χιούμορ και μεράκι και πάνω από όλα κάτι που ευχαριστούσε εμάς αλλά και εσάς που μας διαβάζετε, ό,τι και να ανεβάζουμε στην ελληνική blog-όσφαιρα...

Επειδή καταλήγω σαν τον Σταύρο Θεοδωράκη με αυτά που λέω και θα με πάρει το "Ποτάμι" θέλω να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στα παιδιά που γράφουν και έγραφαν σε ετούτο εδώ το ιστολόγιο... Αλλά και σε εσάς τους αναγνώστες που διαβάζετε και ίσως να αναδημοσιεύετε αυτά που σκεφτόμαστε και γράφουμε εδώ και χρόνια...



Δεν τελειώνουμε ποτέ... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο...

Καλή μας συνέχεια!!

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Πολύ σημαντική η συνάντηση Ομπάμα-Σαμαρά, για πολλούς λόγους


Ανέκαθεν, μια επίσκεψη ενός Έλληνα πρωθυπουργού στην Ουάσινγκτον παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον, πολιτικό και διπλωματικό. Η Ελλάδα, ας μην ξεχνάμε, εκτός από μέλος της Ευρωζώνης, είναι και μέλος του ΝΑΤΟ. Πρόκειται δηλαδή για μια σύμμαχο χώρα των ΗΠΑ.
Στην παρούσα φάση, η συνάντηση που θα έχει ο Α.Σαμαράς με τον Μ.Ομπάμα, είναι ιδιαιτέρως σημαντική. Μέσα σε μια Ευρωζώνη η οποία κλυδωνίζεται από τη πολύ βαθιά ύφεση και την υψηλή ανεργία και μέσα από ένα πολύ σφιχτό- απαιτητικό, για πάρα πολλούς ανυπόφορο-αναποτελεσματικό, πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής, που εφαρμόζεται στη χώρα, καθ΄ υπόδειξη των δανειστών, μια ενδεχόμενη στήριξη με την ευρύτερη έννοια από τον πάντα πολύ ισχυρό Αμερικανικό παράγοντα, θα αλλάξει ακόμα περισσότερο προς το καλύτερο τις εντυπώσεις που θα έχουν οι Ευρωπαίοι για μας στο άμεσο μέλλον.
Αυτό, μπορεί να αποβεί πολύ θετικό και για την συνοχή της παρούσας συγκυβέρνησης, η οποία θα αναμετρηθεί με την «καυτή πατάτα» που λέμε, σε λίγο καιρό, όταν θα ψηφιστούν τα επόμενα νομοσχέδια.
Ωστόσο, αυτό που ενδιαφέρει πριν και πάνω από όλα, είναι η οικονομική σωτηρία της ίδιας της κοινωνίας. Και από αυτό το ραντεβού, προσμένουμε από τον πρόεδρο των ΗΠΑ, έμπρακτη στήριξη και λόγια εμψύχωσης. Σε τελική ανάλυση, έμμεση πίεση προς το Βερολίνο, να χαλαρώσει (τουλάχιστον) τα πολλά μέτρα που επιβάλλονται και δοκιμάζουν σκληρά την ελληνική κοινωνία, η οποία έχει δώσει ό,τι δυνατόν θα μπορούσε εκ των προτέρων να δώσει. Η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, είτε είναι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα, είτε του δημοσίου, είτε συνταξιούχοι, είτε πολύ περισσότερο άνεργοι, λέει με μια φωνή: «Δεν πάει άλλο»...Και είναι αδιάφορο για τον κάθε πολίτη, το αν βγαίνουν οι μεταρρυθμίσεις, ή όχι. Αυτό είναι δουλειά και ευθύνη των υπουργών της κάθε κυβέρνησης, για να μην ξεχνιόμαστε.
Η άποψη ότι το πρόγραμμα (έτσι όπως εφαρμόζεται) απλά δεν βγαίνει, ακούγεται όλο και συχνότερα, ειδικά στον Ευρωπαϊκό Νότο, από ανθρώπους που γνωρίζουν καλά τα οικονομικά μεγέθη.
Η συνάντηση που θα έχει ο κ.Σαμαράς με τον Μ.Ομπάμα, φυσικά θα περιστραφεί και γύρω από τα εθνικά θέματα, πράγμα επίσης σημαντικό και κρίσιμο, γιατί πολλά ζητήματα εκκρεμούν εδώ και πολύ καιρό.
Επιπλέον, ένα ακόμα στοιχείο που κάνει αυτήν την συνάντηση να έχει μεγάλο ενδιαφέρον, είναι και η χρονική συγκυρία που θα λάβει χώρα. Δηλαδή πριν από τις πολύ κρίσιμες Γερμανικές εκλογές οι οποίες θα διεξαχθούν τον άλλον μήνα και ενόψει ενός δύσκολου φθινοπώρου το οποίο έρχεται εν Ελλάδι.






Μίμης Κ.

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Περάσανε κιόλας 3 χρόνια...

giabit.blogspot.com … Περάσανε κιόλας 3 χρόνια…

Η αρχή έγινε στις 30 Μαρτίου του 2010 με πάρα πολλές δυσκολίες… Οικονομικά προβλήματα , θέματα υγείας και πολλά άλλα… Όμως με όρεξη και τρέλα προσπαθήσαμε να κάνουμε κάτι το διαφορετικό στον χώρο της Blogo-σφαιρας… Προσπαθήσαμε να ενώσουμε την επικαιρότητα όσο πικρή και να είναι με κάτι πιο χαρούμενο και ανάλαφρο όσο περίεργο και αν ακούγεται… Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα από τις 0 προβολές φτάσαμε τις 1,5 εκατομμύριο θεάσεις με τρέξιμο και χωρίς κάποιο οικονομικό όφελος… Ο μόνος λόγος ύπαρξης του ιστολογίου ήταν και θα είναι η ενημέρωση με μία άλλη ματιά... Πιο νεανική και από μία άλλη οπτική γωνία χωρίς να πικραινόμαστε και εμείς οι ίδιοι με αυτά που γράφουμε…

Στο ιστολόγιο μας φιλοξενήσαμε αρκετά πρόσωπα της επικαιρότητας… Παράγοντες της περιοχής που μένουμε , καλλιτέχνες , δημοσιογράφους αλλά και απλούς καθημερινούς ανθρώπους που μοιράστηκαν μαζί μας τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους…
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εκείνους!

Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω τις συνεντεύξεις! Γιάννης Πλούταρχος , DEMY , Νίκος Οικονομόπουλος , Έβελυν Καζαντζόγλου και πολλοί άλλοι μας ανοίχτηκαν και μας αποκάλυψαν τα επαγγελματικά τους σχέδια…

Ξεκινήσαμε έτσι :


Και φτάσαμε εδώ : 


Και μπράβο μας!


Μην ξεχάσω το πιο βασικό! 
Ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν ή συμμετείχαν σε αυτό εδώ το project ! Τα οποία παιδιά αφιέρωσαν τον χρόνο τους για να γράψουν σε αυτό το ιστολόγιο!!


Και τέλος ένα τεράστιο ευχαριστώ σε εσάς τους αναγνώστες που μας διαβάζετε… Ελπίζω να περνάτε καλά κατά την διάρκεια της παραμονής σας στο ιστολόγιο μας!

Θα τα ξαναπούμε!


Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Δεν φοβόμαστε κανέναν ως θρύλος!

Ο Ολυμπιακός μας, απέδειξε για μια ακόμη φορά ότι πλέον έχει φτιάξει την ομάδα μπάσκετ που οι εκατομμύρια οπαδοί του ονειρευόμασταν. Απλό παράδειγμα ότι μετά την κατάκτηση του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, νικήσαμε και τον ΠΑΟ στον πρώτο τελικό του ΣΕΦ μετά από 13 χρόνια. Μάλιστα, παλεύαμε απέναντι σε θεούς και δαίμονες, καθώς έγιναν και αρκετά διαιτητικά λάθη που αντι να ρίξουν ψυχολογικά την ομάδα μας, την πείσμωσαν και έτσι φτάσαμε σε άλλη μια μεγαλειώδη νίκη. Τώρα πάμε στο ΟΑΚΑ με το ίδιο πάθος και τσαμπουκά και με μόνο στόχο να κάνουμε το 2-0 που θα μας στείλει μια... ανάσα από τον τίτλο του πρωταθλητή, τον οποίο φέτος δεν χάνουμε. Βέβαια λυπάμαι τους "πράσινους" οπαδούς, καθώς ένα άθλημα είχαν μόνο για να χαίρονται (άλλο το πως έπαιρναν ορισμένες φορές τους τίτλους) και θα βλέπουν πλέον και εκεί την πλάτη μας.


Υ.Γ.1. Ελπίζω να μείνατε ευχαριστημένοι με την κάλυψη της Ευρωλίγκα που είχαμε στην Πόλη. Όπως είδατε αποδειχτήκαμε γούρικοι.

 Υ.Γ.2. Έρχονται και άλλες εκπλήξεις που θα είναι ακόμη μεγαλύτερες και για αυτό τον λόγο μείνετε συντονισμένοι στο μπλογκ μας.



Του ΄΄Red Killer΄΄

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Καλή χρονιά με υγεία!


Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Habemus Papadimos!

Επιτέλους! Η χώρα έχει πλέον νέο Πρωθυπουργό! Ο Λουκάς Παπαδήμος λοιπόν αναλαμβάνει να ΄΄τρέξει΄΄ σοβαρά ζητήματα που έχουν να κάνουν κυρίως με την καταβολή της 6ης δόσης του δανείου , όπως και με την προετοιμασία για την διεξαγωγή των Εθνικών εκλογών.

Μετά από πολλές ημέρες , οι αρχηγοί των κομμάτων κατέληξαν στην λύση του κ. Παπαδήμου, καθώς όπως φάνηκε, το όνομά του φαίνεται πώς συγκεντρώνει όλες εκείνες τις προυποθέσεις (και ίσως λιγότερες αντιδράσεις από τα εσωτερικά των κομμάτων), για να διαδεχθεί τον κ. Παπανδρέου. Ο Λουκάς Παπαδήμος είναι σίγουρα γνώστης των οικονομικών μεγεθών, της οικονομικής κατάστασης της χώρας και κυρίως έχει εμπειρία από τις συνθήκες που έχουν να κάνουν με την ευρωζώνη, καθώς δεν ήταν μικρό σε διάρκεια το πέρασμα του από την Αντιπροεδρία της ΕΚΤ.

Από εκεί και πέρα πολλά ακούγονται για την σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου που θα στελεχώσει την νέα κυβέρνηση. Ουσιαστικά όμως τους πολίτες δεν τους ενδιαφέρει και τόσο ποιοί θα συμμετάσχουν ,αλλά το τι πολιτικές θα ακολουθηθούν σε μια άκρως κρίσιμη για την Ελλάδα περίοδο.
Τώρα μπορούμε να πούμε ότι επίσημα επετεύχθη ουσιαστική συναίνεση. Το πρώτο βήμα έγινε. Μένουν όμως πάρα πολλά ακόμα, προκειμένου η Ελλάδα να ξεπεράσει τους σκοπέλους, κυρίως στο οικονομικό επίπεδο. Χρειάζεται δουλειά από όλους, ταχύτητα και κυρίως αίσθημα ευθύνης και υπευθυνότητας.

Μ.Κ

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Ή τώρα ή ποτέ...

Ο Γ.Καρατζαφέρης αποχώρησε από την συνάντηση του Προεδρικού Μεγάρου καταγγέλοντας τακτικισμούς, αρκετοί από το εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ εκφράζουν ανοιχτά τις διαφωνίες τους για την επιλογή του Φ. Πετσάλνικου για την Πρωθυπουργία, την ίδια ώρα η Α.Παπαρήγα κάνει λόγο για μια Κυβέρνηση μαύρου μετώπου και όλοι ,μα όλοι με μια φωνή αναρωτιούνται: όλα αυτά γίνονται γνωστά διεθνώς.
Η Ελλάδα είναι ευτύχημα που ακόμα έχει λίγο χρόνο στην διάθεσή της για να γίνουν τα αναμενόμενα  που συζητιούνται μέρες τώρα.
Όλοι ελπίζουμε να τελειώσουν όλα αυτά ομαλά σήμερα το βράδυ. Ούτε θέλουμε να σκεφτόμαστε κάτι διαφορετικό από αυτό...Ισούται με καταστροφή.

Μ.Κ

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Μας ζητούν και υπογραφές...Είναι η ώρα για το Εθνικό καθήκον

Για να το κάνουν αυτό οι ευρωπαίοι εταίροι μας, πάει να πεί με την απλούστερη των σκέψεων ότι δεν μας εμπιστεύονται. Δεν τους φτάνει λένε μια απλή συμφωνία για Κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για την καταβολή της 6ης δόσης.
Και από ό,τι ακούμε ζητούν ρητά τις υπογραφές όλων των αρχηγών των κομμάτων της Βουλής.
Με δεδομένη την αρνητική στάση της Αριστεράς για συναίνεση σε όλο αυτό το σκηνικό, μια φράση μας έρχεται στο μυαλό, δεδομένου ότι είναι πιο ορατός ο κίνδυνος από ποτέ άλλοτε για επιστροφή μας στην δραχμή: Ο Θεός να βάλει το χέρι του. Χρειάζεται και ο Θεός να βοηθήσει για να προχωρήσουμε σαν χώρα στον δρόμο της συμφωνίας, της τήρησης δεσμεύσεων, ώστε να παραμείνουμε εντός ευρώ και να φανούμε αντάξιοι της Ιστορία μας,  όπως κάνουμε πάντα όταν φτάνουμε στο σημείο 0.

ΥΓ: Ετούτη την ώρα όλοι μας πρέπει, οφείλουμε να στηρίξουμε κάθε προσπάθεια, ώστε να συμβούν όλα ομαλά, να λάβουμε την 6η δόση και στην συνέχεια να έχουμε νέα Κυβέρνηση και πιο μετά εκλογές.
Ωστόσο, όπως συμβαίνει και στο...ποδόσφαιρο, ποτέ ο κόσμος , οι φίλαθλοι μιας ομάδας δεν μπορούν να κάνουν πολλά, καθότι δεν παίζουν μπάλα, παρά μόνο οι ποδοσφαιριστές.
Στην περίπτωση που συζητάμε, 5-6 πολιτικοί άνδρες έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι. Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά, για την χώρα μας πάνω από όλα.

giabit

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Έχουμε τουλάχιστον έναν λόγο να χαμογελάμε !

Αυτό που απευχόμασταν δεν συνέβη ευτυχώς, έγινε αυτό που έπρεπε για ένα εκατομμύριο λόγους. Οι πολιτικοί αρχηγοί των δυο μεγάλων κομμάτων της χώρας τα βρήκαν, συμφώνησαν σε βασικά και θεμελιώδη ζητήματα,ώστε αύριο το πρωί η Ελλάδα να προχωρήσει έναν δύσκολο δρόμο υπό νέο κυβερνητικό σχήμα.
Και στο σημείο αυτό οφείλουμε να πούμε ένα μπράβο σε αυτούς τους δύο πολιτικούς που παραμέρισαν τις όποιες διαφορές, διαφωνίες ή ενστάσεις είχαν και στάθηκαν με λογική ,σύνεση και με γνώμονα και οδηγό το καλό της Ελλάδας.
Πολλές φορές περνάς θετικά στην ιστορία ακόμα και για έναν παραμερισμό των προσωπικών ΄΄θέλω΄΄ σου, για κάτι ανώτερο, και αυτό είναι η διασφάλιση ενός ασφαλούς μέλλοντος της χώρας σου.
Πέρα από τα αρνητικά που επισημαίνουμε όλοι μας κατά καιρούς, οφείλουμε να πούμε και ένα θετικό σχόλιο για τον Γ. Παπανδρέου και τον Α. Σαμαρά σήμερα, όπως και για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κ. Παπούλια που σίγουρα θα έχει βοηθήσει με την γνώμη του στο καθοριστικό ραντεβού των τριών στο Προεδρικό Μέγαρο.
Τώρα ας προχωρήσουμε στα διαδικαστικά , ακολούθως να γίνει ό,τι ακριβώς απαιτείται για να μείνει η Ελλάδα στο ευρώ και στην συνέχεια να επέλθει πλήρης ομαλότητα στο πολιτικό σκηνικό με διεξαγωγή  εκλογών, τότε που και ο πολίτης θα δεί τα πράγματα με πολύ πιο καθαρό μυαλό απ΄ ό,τι τώρα.
Το πρώτο βήμα για την σωτηρία ΜΑΣ έγινε, πάμε όλοι μαζί και για όλα τα επόμενα!

Μ.Κ

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Τα χει χάσει ο πολίτης-ψηφοφόρος-τηλεθεατής...και δικαίως...

Είναι πραγματικά τρομερό αυτό που συμβαίνει... Σήμερα στην χώρα μας όλοι περιμένουν να δούν τι θα γίνει με τις πολιτικές εξελίξεις, είμαστε πραγματικά σε ένα δύσκολο σημείο, τα χρονικά περιθώρια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, όλα τα διεθνή ΜΜΕ ,δεν μπορούν τελικά να προβλέψουν τι θα κάνουμε εμείς στην Ελλάδα και όπως σημειώνει και ο κ.Χυτήρης ΄΄πρέπει μέχρι τις 12 το βράδυ να υπάρξει καθαρή λύση ΄΄...
Είναι απλό.
Κάνει ο καθένας ένα βήμα πίσω ή ένα μπροστά (ανάλογα με τι απαιτείται), συμφωνούν σε βασικά, ζωτικής σημασίας θέματα και προχωράμε σαν χώρα με μια στοιχειώδη αξιοπρέπεια.. Οι πολίτες ζούν ένα δράμα, ζούν μια απόλυτη αβεβαιότητα στο πετσί τους. Με μια φωνή όλοι οι Έλληνες λένε: ΄΄βρείτε λύση για το καλό της πατρίδας μας, για το καλό ΟΛΩΝ ΜΑΣ΄΄. Τόσο απλό ,μα και ΤΟΣΟ σημαντικό.

Μ.Κ


Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Μεγάλη η ανάγκη να φανεί το πολιτικό σύστημα αντάξιο των προσδοκιών- Εθνική υποχρεώση η συννενόηση

Ίσως οι ώρες που διανύουμε σήμερα, αποτελούν τις πλέον κρίσιμες της σύγχρονης πολιτικής ιστορίας μας. Σε λίγες ώρες η Κυβέρνηση Παπανδρέου ή θα λάβει την ψήφο εμπιστοσύνης ή όχι. Το ΄΄μετά΄΄ όμως είναι το σημαντικό. Από την στιγμή δηλαδή που όλοι οι παράγοντες στην χώρα, αλλά και οι εταίροι μας βλέπουν ώς ιδανική λύση τον σχηματισμό μιας μεταβατικής κυβέρνησης εθνικής ενότητας, αυτό είναι και ζωτικής σημασίας να συμβεί.
Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, δεν υπάρχουν περιθώρια για κομματικές διαφωνίες. Εδώ που έφτασαν τα πράγματα, είναι απαραίτητο, επιτακτική η ανάγκη να υπάρξει πολιτική , η οποία θα είναι ταυτοχρόνως και Εθνική συννενόηση. Αυτό θα δώσει αμέσως μια ηλιαχτίδα αισιοδοξίας στους πολίτες, οι οποίοι θα δώσουν χρόνο απαραίτητο για να προχωρήσουμε σε εκλογές, και την ίδια ώρα θα πάρουν το μήνυμα οι ηγέτες της Ε.Ε ότι ΄΄στην κόψη του ξυραφιού΄΄ οι Έλληνες και η Ελλάδα, ξέρουν να ξεπερνούν τις δυσκολίες, ξέρουν να τηρούν τις δεσμεύσεις τους, βάζοντας πάνω από όλα το καλό της πατρίδας τους και της Δημοκρατίας.
Όλα τα άλλα, από εκεί και πέρα δεν έχουν καμιά σημασία.
Είναι πολύ σοβαρό και σημαντικό να σταθεί το ίδιο το πολιτικό σύστημα σήμερα το βράδυ στο ύψος του, συνθήκη η οποία εν συνεχεία θα διασφαλίσει το μέλλον της χώρας μέσα στο Ευρώ.
Ο εθνικός στόχος δεν μπορεί παρά να είναι στο άμεσο μέλλον, η επανεκκίνηση σε όλα τα επίπεδα. Πολιτικά (να αναπτυχθεί μια νέα σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών και πολιτικών), οικονομικά (να τελειώσει κάθε τρομακτική πιθανότητα χρεοκοπίας και να αρχίσει δειλά, δειλά μια ανάπτυξη), όπως και κοινωνικά (ώστε ο κόσμος να ηρεμήσει και να εκτονωθεί αυτή η οργή του, όπως και η πίεση που νοιώθει τους τελευταίους μήνες λόγω των οικονομικών συνθηκών- αυτό θα συμβεί φυσικά και μέσω της κάλπης όταν έρθει η ώρα.)
Πάνω από όλα, είναι ιερή υποχρεώση να κρατηθεί η Ελλάδα ισχυρή για το παρών και για το μέλλον.

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Γράμμα στο γιο μου

Παιδί μου,



Ξέρω πως τώρα που αρχίζεις τη ζωή σου, βλέπεις γύρω σου την καταχνιά, ενώ περίμενες την άνοιξη.

Ξέρω πως νοιώθεις οργή γι’ αυτούς που σου εξασφάλισαν ανασφάλεια και φόβο στην αρχή της ζωής σου.

Ξέρω το παράπονο σου γιατί να ζεις σ’ αυτήν την παρακμή.

Ξέρω πως δεν αντέχεις την αδικία, το παράλογο, την απληστία και την κοροϊδία.

Ξέρω πως δεν συγχωρείς αυτούς που έκαναν και κάνουν τα ίδια λάθη συνειδητά και σκόπιμα, υποθηκεύοντας το μέλλον σου.

Ξέρω πως περίμενες τουλάχιστον μια συγγνώμη απ’ αυτούς που σου είπαν ψέματα.

Ξέρω πως δεν πιστεύεις ότι θα υπάρξει τιμωρία.

Ξέρω πως δεν πιστεύεις πια τα μεγάλα λόγια, από όλους.

Ξέρω πως ψάχνεις στηρίγματα.

Ξέρω πως η κοινωνική αδικία σε πληγώνει.

Ξέρω πως μιλάς ψιθυριστά και μυστικά με τους φίλους σου γι’ αυτούς που δεν φταίνε.

Ξέρω πως ψάχνεις και μπορείς να ξαναβρείς πρότυπα και αναφορές.

Ξέρω πως την αμφισβήτηση και την ανασφάλεια μπορείς να τα κάνεις δύναμη δημιουργίας για σένα και τους γύρω σου.

Ξέρω πως θέλεις να φύγεις.

Ξέρω πως προσπαθείς να έχεις το κεφάλι ψηλά.

Ξέρω πως είσαι νέος και δυνατός.

Ξέρω πως μπορείς να τα καταφέρεις.

Ένα πράγμα μόνο τολμώ να σε συμβουλεύσω, παιδί μου. Φρόντισε να μπορείς να ορίζεις τον εαυτό σου, μάθε γράμματα και μην αδικήσεις κανένα.

Σου εύχομαι να μη χρειασθεί να στείλεις ένα τέτοιο γράμμα στο δικό σου παιδί.

Σε φιλώ,

Ο πατέρας σου

*Ο Σταύρος Κουμπιάς είναι καθηγητής στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και πρώην Πρύτανης.



Αναδημοσίευση από www.aixmi.gr
Πηγή: www.newsport.gr

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Σημεία για συννενόηση και συναίνεση με την Αξιοματική αντιπολίτευση διαπίστωσε ο κ. Βενιζέλος ότι υπάρχουν, ύστερα από την συνάντηση που είχε με τον κ. Σαμαρά. Δεν γνωρίζουμε άν το ίδιο συμμερίζεται και επίσημα η ΝΔ, πάντως για τους πολίτες, αν στην πράξη συμβεί, θα είναι σημαντικό από πολλές απόψεις και μόνο θετικά θα εκληφθεί.

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!!!!!




Κουνουπια μη μασατε ρε παιχταραδες.

Κυριακή 22 Μαΐου 2011

΄΄Τέλος΄΄ και...αρχή του τέλους για πολλά...

Άν ισχύει η πρόβλεψη που έκανε ο  Αμερικανός ιεροκήρυκας Χάρολντ Κάμπινγκ, σε μια ωρίτσα από τώρα... έρχεται το τέλος του κόσμου (!) οπότε προλαβαίνω δεν προλαβαίνω να γράψω για τα οικονομικοπολιτικά και ό,τι άλλο!

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Εδώ ο κόσμος καίγεται και εμείς πανηγυρίζουμε για τον τελικό της Eurovision...

Δεν λέω... καλός ο... άρτος και τα θεάματα όταν πρόκειται να νικήσει η Ελλάδα κάπου, έστω και στο τραγούδι. Αποτελεί καλή διεθνή προβολή για την γαλανόλευκη. Όμως τα γεγονότα του τελευταίου διημέρου είναι πιο σοβαρά απ΄ ότι φανταζόμαστε.

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Μην πυροβολείτε τη Δημοκρατία - Γ. Μαλούχος στο tovima.gr


Μέσα στην πρωτόγνωρη περιδίνηση που γεννιέται από μια πτώχευση, όπως αυτή που ενδεχομένως  βρίσκεται επί θύραις, από το φούντωμα των κοινωνικών προβλημάτων,