Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Α1 Γυναικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Α1 Γυναικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 16 Μαΐου 2018

Τέλος ο Μίσσας από τον Ολυμπιακό



Ο Κώστας Μίσσας αποτελεί παρελθόν από την γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού, καθώς οι δύο πλευρές αποφάσισαν να λύσουν την συνεργασία τους.

Ο Κώστας Μίσσας αποχώρησε από την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας του Ολυμπιακού, καθώς οι δύο πλευρές πήραν συναινετικό διαζύγιο.
Ο Κώστας Μίσσας πριν από έναν έναν χρόνο ανέλαβε το πόστο του Τεχνικού Διευθυντή της γυναικείας ομάδας του Ολυμπιακού, ενώ στα μισά της σεζόν διαδέχθηκε την Ελένη Καπογιάννη στο "τιμόνι"  των "ερυθρολεύκων. Ο Ολυμπιακός υπό την τεχνική καθοδήγηση του Κώστα Μίσσα κατέκτησε αήττητος το νταμπλ, ενώ ο έμπειρος κόουτς δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους  Βαγγέλη Μαρινάκη, Γιώργο Λεριώτη και Μιχάλη Κουντούρη για την συμπαράστασή τους.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού αναφέρει:
"Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον Κώστα Μίσσα και θέλει να τον ευχαριστήσει για την προσφορά του στον σύλλογο και την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Κυπέλλου. Εύχεται δε, μόνο επιτυχίες στη συνέχεια της καριέρας του".
Ο Κώστας Μίσσας δήλωσε από την πλευρά του : "Μετά από μια δύσκολη, κοπιαστική, αλλά κυρίως ενδιαφέρουσα σεζόν για μένα, που άρχισε το περασμένο καλοκαίρι με την Εθνική Ανδρών και ολοκληρώθηκε πριν από δύο ημέρες με την κατάκτηση του νταμπλ με τον μεγάλο Ολυμπιακό, έφτασε η στιγμή να ξεκουραστώ. Ήρθε η ώρα μετά από χρόνια να χαρώ το καλοκαίρι και να πάρω δυνάμεις για τη συνέχεια.
Θέλω να ευχαριστήσω τον υπέροχο κόσμο του Ολυμπιακού, τον κ. Κουντούρη, τον κ. Μαρινάκη και τον κ. Λεριώτη για τη συμπαράστασή τους καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν. Ήταν ένα όμορφο ταξίδι που συνοδεύτηκε με δύο τίτλους και ωραίες στιγμές. Εις το επανιδείν".
Photo credits: Eurokinissi

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Το γλέντι του νταμπλούχου Ολυμπιακού



Οι παίκτριες του Ολυμπιακού γιόρτασαν την κατάκτηση του νταμπλ χάρη στο "sweep" επί του Φάρου Κερατσινίου, βάζοντας επίλογο σε μία πετυχημένη σεζόν.

Το γνωστό "Madama" στον Πειραιά γνώρισε όμορφες στιγμές χθες (13/5) το βράδυ. Οι παίκτριες του μπασκετικού Ολυμπιακού αποφάσισαν να γιορτάσουν εκεί την κατάκτηση ενός ακόμα νταμπλ μετά τη νίκη τους επί του Φάρου Κερατσινίου με 86-59 στον 2ο τελικό της Α1 Γυναικών.
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε αήττητος τον τίτλο αλλά και το νταμπλ για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, κάνοντας επίδειξη δύναμης όλη την σεζόν.
Δείτε τις φωτογραφίες από το γλέντι των "ερυθρόλευκων":

Η άλλη πλευρά της νίκης του Ολυμπιακού επί του Φάρου και η απονομή



Ο Ολυμπιακός δημοσίευσε το VIDEO με την παρακάμερα της νίκης του στον 2ο τελικό της Α1 Γυναικών επί του Φάρου που σήμανε την κατάκτηση του τρίτου σερί νταμπλ, αλλά και την απονομή και τους πανηγυρισμούς που ακολούθησαν

Ο Ολυμπιακός κέρδισε άνετα με 86-59 τον Φάρο στο Κερατσίνι και έκανε το 4-0 στην σειρά των τελικών της Α1 Γυναικών, κατακτώντας αήττητος το νταμπλ για τρίτη συνεχόμενη σεζόν.
Μία ημέρα αργότερα οι "ερυθρόλευκοι" δημοσίευσαν στο κανάλι του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού στο youtube την παρακάμερα της νίκης της ομάδας των Γυναικών, καθώς και την απονομή και τους πανηγυρισμούς που ακολούθησαν.
Δείτε το σχετικό VIDEO:

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Η στέψη του Ολυμπιακού



H γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού κατέκτησε για τρίτη συνεχόμενη σεζόν αήττητη το νταμπλ. Δείτε την στέψη των "ερυθρολεύκων" στο Κερατσίνι. (VIDEO - PICS)

Η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού νίκησε την αντίστοιχη του Φάρου στο Κερατσίνι κι έκανε το three - peat. Δείτε φωτογραφίες από το "πάρτι" των "ερυθρολεύκων και το video της απονομής του τροπαίου.

Αήττητος το three-peat ο Ολυμπιακός, 86-59 τον Φάρο



Ο Ολυμπιακός νίκησε στο Κερατσίνι τον Φάρο με 86-59, έκανε το 4-0 στην σειρά των τελικών της Α1 Γυναικών και για τρίτη συνεχόμενη σεζόν κατέκτησε αήττητος το νταμπλ!

Ο Ολυμπιακός έχοντας την έντονη συμπαράσταση των φίλων του, πέρασε από το Κερατσίνι, όπου νίκησε με 86-59 τον Φάρο, έκανε το 4-0 στη σειρά των τελικών της Α1 Γυναικών και για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πανηγύρισε αήττητος την κατάκτηση του νταμπλ.
Η Εβίνα Μάλτση και η Ιβόν Άντερσον ήταν οι καλύτερες παίκτριες το Ολυμπιακού, ο οποίος μετά την επανίδρυση της γυναικείας του ομάδας μετράει μόνο νίκες στις εγχώριες διοργανώσεις, ενώ για τον Φάρο Κερατσινίου - ο οποίος φέτος αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του στην Α1 - ξεχώρισε η Λικέντρα Τζόνσον.
Ο Ολυμπιακός πέρασε τη μεγαλύτερη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου έχοντας το προβάδισμα  και διατηρώντας τον έλεγχο του αγώνα, αλλά ο Φάρος Κερατισνίου έβρισκετ τον τρόπο να διατηρεί την επαφή του με το σκορ. Οι φιλοξενούμενες ανέβαζοντας "στροφές" στο δεύτερο μισό της πρώτης περίοδου προηγήθηκαν με 13-18 στο 10΄, ενώ η Μάλτση οδήγησε την ομάδα της στο 21-29 στο 15'. Η Κεχαγιά με ένα έμμεσο τρίποντο σήμανε την αντεπίθεση του Φάρου, η Τζόνσον πήρε την σκυτάλη και οι γηπεοδύχες μέιωσαν σε 26-29 (13'), αλλα΄η συμπλήρωση των 20΄βρήκε τον Ολυμπιακό στο +8 (35-43).
O Ολυμπιακός στην αρχή του δεύτερου ημιχρόνου ξέφυγε με 12 πόντους, αλλά ο Φάρος Κερατσινίου "ροκάνισε" την διαφορά βασιζόμενος στην καλή του άμυνα. Οι γηπεδούχε μάλιστα με εύστοχο τρίποντο της Κεχαγιά πλησίασαν σε απόσταση ενός σουτ (47-50) στο 26'. Στο σημείο αυτό, όμως, ο Ολυμπιακός έδειξε το καλό του πρόσωπο, βελτίωσε την άμυνά του και συνεχίζοντας να βρίσει λύσεις στην επίεθση από τις Μάλτση και Άντερσον έκλεισε το δεκάλεπτο στο +14 (51-65).
O Ολυμπιακός στην αρχή του δεύτερου ημιχρόνου ξέφυγε με 12 πόντους, αλλά ο Φάρος Κερατσινίου "ροκάνισε" την διαφορά βασιζόμενος στην καλή του άμυνα. Οι γηπεδούχε μάλιστα με εύστοχο τρίποντο της Κεχαγιά πλησίασαν σε απόσταση ενός σουτ (47-50) στο 26'. Στο σημείο αυτό, όμως, ο Ολυμπιακός έδειξε το καλό του πρόσωπο, βελτίωσε την άμυνά του και συνεχίζοντας να βρίσει λύσεις στην επίθεση από τις Μάλτση και Άντερσον έκλεισε το δεκάλεπτο στο +14 (51-65). Ο Ολυμπιακός τρέχοντας σερί 0-8 ξέφυγε 22 πόντους (51-73) στο 23', ενώ στη συνέχεια της περιόδου φρόντισε να κρατήσει σε απόσταση ασφαλείας τον Φάρο. Το άκουσμα της κόρνας της λήξης βρήκε τις "ερυθρόλευκες" νικήτριες με 89-56 και να πανηγυρίζουν την κατάκτηση του τίτλου.
Δεκάλεπτα: 13-18, 35-43, 51-65, 59-86
Φάρος Κερατσινίου(Λειβάδης): Γκριτζά 1, Καλογήρου, Γούναρη 3, Παπαμιχαήλ 6, Μαγκλάρα 4, Καρακασίδου 2, Κεχαγιά 8, Διέλα 3, Τζόνσον 21, Ουόκερ 15, Αλεξανδρίδου
Ολυμπιακός (Μίσσας): Μάζιτς 12 (,6 ριμπάουντ), Σταμάτη, Σπυριδοπούλου 5, Χατζηνικολάου 4 (5 ασίστ), Κοσμά, Μάλτση 23 (3), Μπαλτά, Χαλιβέρα 2, Σωτηρίου 1, Άντερσον 27 (11/14 δίποντα, 5 ριμπάουντ, 5  ασίστ), , Μακόλι 5 (5 ριμπάουντ).
Photo credits: Eurokinissi

Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Υπερηχητικός ο Ολυμπιακός, υποβιβάστηκε ο Παναθηναϊκός



Ο Ολυμπιακός νίκησε δια περιπάτου εκτός έδρας τον Αθηναϊκό με 97-48 για την 20η αγωνιστική της Α1 Γυναικών, ενώ ο Παναθλητικός επικράτησε με 59-47 του Παναθηναϊκού, ο οποίος υποβιβάστηκε στην Α2.

Ο Ολυμπιακός έχοντας φόρα από την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας συνέτριψε εκτός έδρας τον Αθηναϊκό με 97-48, καθώς δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στην ομάδα του Βύρωνα. Ο Παναθλητικός επιβλήθηκε με 59-47 του Παναθηναϊκού, ο οποίος στην 20η "στροφή" της Α1 Γυναικών έχασε και τις μαθηματικές ελπίδες που είχε για να παραμείνει στην κατηγορία.
Ο Ολυμπιακός αποτύπωσε στο παρκέ του κλειστού γηπέδου της Εργάνης την διαφορά δυναμικότητας που τον χωρίζει (και) από τον Αθηναϊκό, καθώς πήρε με περίσσια ευκολία τη νίκη. Οι "ερυθρόλευκες" έκλεισαν την πρώτη περίοδο προηγούμενες 14 πόντους (10-24), στη συμπλήρωση των 20΄ήταν στο +30 (20-50) και συνέχισαν στο ίδιο τέμπο και στο τρίτο δεκάλεπτο (31-84). Ο Ολυμπιακός εντέλει πήρε τη νίκη με 97-48 "φλερτάροντας" με ακόμα μία 100άρα και συνέχισε την αήττητη πορεία του στις εγχώριες διοργανώσεις.
Ο Παναθλητικός νίκησε με 59-47 τον Παναθηναϊκό, ο οποίος  τη νέα σεζόν θα αγωνίζεται στην Α2 Γυναικών. Το "τριφύλλι" απώλεσε και τις μαθηματικές ελπίδες που είχε για να παραμείνει στην κατηγορία, καθώς υποχώρησε στο 0-20 και στην 20η "στροφή"  του πρωταθλήματος... επικυρώθηκε ο υποβιβασμός του στην Α2 Γυναικών. Το γεγονός αυτό βέβαια δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς ο Παναθηναϊκός αγωνίζεται στο φετινό πρωτάθλημα κυρίως με νεανίδες λόγω σοβαρών οικονομικών προβλημάτων.
Ο Φάρος Κερατσινίου "λύγισε" με 60-55 τις Εσπερίδες, ενώ ο Πανιώνιος είχε εύκολο έργο (74-36) απέναντι στον Ολυμπιακό Βόλου. Η Δάφνη Αγίου Δημητρίου νίκησε για δεύτερη φορά την φετινή σεζόν τον ΠΑΟΚ (68-57) κι έκανε ένα σημαντικό βήμα για να πάρει την 4η θέση της κανονικής διάρκειας, ενώ ο Πρωτέας Βούλας επικράτησε της Νίκης Λευκάδας με 73-63.
Τα αποτελέσματα της 20ης αγωνιστικής:
Πρωτέας Βούλας - Νίκη Λευκάδας 73-63
Παναθλητικός - Παναθηναϊκός  59-47
Φάρος Κερατσινίου - Εσπερίδες 60-55
Αθηναϊκός - Ολυμπιακός 48-97
Πανιώνιος - Ολυμπιακός Βόλου 74-36
Δάφνη Αγίου Δημητρίου - ΠΑΟΚ 68-57
Η βαθμολογία
1. Ολυμπιακός 40 20-0
2. Φάρος Κερατσινίου 37 17-3
3. Πανιώνιος 35 15-5
4. Δάφνη Αγίου Δημητρίου 32 12-8
--------------------------------------------
5. ΠΑΟΚ 31 11-9
6. Αθηναϊκός 30 10-10
7. Νίκη Λευκάδας 30 10-10
----------------------------------
8. Πρωτέας Βούλας 29 9-11
9.  Εσπερίδες 28 8-12
10. Παναθλητικός 24 4-16
11. Ολυμπιακός Βόλου 24 4-16
----------------------------------
12. Παναθηναϊκός 20 (0-20)
Η επόμενη αγωνιστική (21η, 22/4)
Νίκη Λευκάδας - Παναθλητικός
Εσπερίδες - Παναθηναϊκός
Ολυμπιακός - Πρωτέας Βούλας
Ολυμπιακός Βόλου - Αθηναϊκός
ΠΑΟΚ - Πανιώνιος
Φάρος Κερατσινίου - Δάφνη Αγίου Δημητρίου
ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΑΓΩΝΑ:
Φάρος Κερατσινίου - Εσπερίδες 60-55
Διαιτητές: Λαζαρίδης-Χριστοδουλάκης
Δεκάλεπτα: 19-19, 31-33, 46-43, 60-55
Φάρος Κερατσινίου (Λειβάδης): Γκριτζά 10(10 ριμπάουντ), Καλογήρου, Γούναρη 7(1), Παπαμιχαήλ 5, Μαγκλάρα 9, Κεχαγιά 18(2), Δίελα, Τζόνσον 9(8 ριμπάουντ), Γουόκερ 2.
Εσπερίδες (Ρουμπελάκης): Τζαμπαζι, Μούρερ 21(1), Ευμορφοπούλου 7(1), Λουκάτου 2, Στεφάτου 3(1), Καψοκολη, Λίτσι 10, Ζότοβα, Λούνα-Κάστρο 12(2).
Αθηναϊκός - Ολυμπιακός 48-97
Διαιτητές: Λύρας-Καλογριάς
Δεκάλεπτα: 10-24,20-50, 31-84, 48-97
Aθηναϊκός (Καλογερόπουλος): Τζανετάτου 11 (1), Στούπα 2, Τραγούλια 3 (1), Κόνιαλη 6, Λιτλ 5, Σλούκα 5 (1), Σουάν 16.
Ολυμπιακός (Μίσσας): Μάζιτς 9 (7/8 βολές), Σταμάτη 15 (2 τρίποντα, 4 ασίστ.), Σπυριδοπούλου, Χατζηνικολάου 10 (4/6 δίποντα, 6 ασίστ, 6 κλεψίματα), Κοσμά 2, Μάλτση 3 (1), Μπαλτά 3 (1), Χαλιβέρα 16 (4/5 τρίποντα),  Σωτηρίου 9 (3/4 δίποντα, 6 ριμάουντ.), Καλτσίδου 6 (3/6 δίποντα), Αντερσον 8 (6 ασίστ, 3 κλεψίματα), Μακόλι 16 (6/10 δίποντα 4 ριμπάουντ)
Δάφνη Αγίου Δημητρίου-ΠΑΟΚ  68-57
Διαιτητές: Λιότσος-Χριστινάκης
Δεκάλεπτα: 20-20, 33-33, 59-44, 68-57
Δάφνη Αγίου Δημητρίου (Μπουμπούς): Γιαννέλη 3(1), Αλεξανδρή 6, Μανώλη 5(1), Καλαμπάκου, Γιαμπάνη 5, Ντιέντρικ 26(4), Μούλη 9, Ρόσελ 14.
ΠΑΟΚ (Μασλαρινός): Κωτούλα 9, Λύμουρα 6, Μαγαλιού, Λέξα, Μάλαρντ 8, Κουλουμπή, Κριμιλή 3, Ταρπάγκου 4, Τράντα, Λιούις 11, Καρακούλια, Αλμπάνεζ 14(2).
Πρωτέας Βούλας-Νίκη Λευκάδας 73-63
Διαιτητές: Νάστος-Τσιμπούρης
Δεκάλεπτα: 15-20, 33-35, 58-52, 73-63
Πρωτέας Βούλας  (Σαββάτης): Καρλάφτη 3, Γκόβαν 21(1), Κολλάτου 7(1), Καμπουράκη 2, Ντέλβα 16, Τζόουνς 13(1), Μυλωνάκη, Χατζηγιακουμή 7(2), Αναστασοπούλου Μ. 4, Αναστασοπούλου Χ.
Νίκη Λευκάδας  (Δουβίτσας): Τελίδου 8, Τσινέκε 10(1), Γουάιτιντ 6, Τσαμπούρη, Ντάναμ 27(1), Όστρια 7, Τσέρου 5(1), Κοντογεώργου
Παναθλητικός – Παναθηναϊκός 59-47
Διαιτητές: Παργιανόπουλος-Τσουμαχίδης
Δεκάλεπτα: 12-10, 28-19, 50-30, 59-47
Παναθλητικός (Διαβολεμένου): Χαιριστανίδου 7 Γράψα,  Κυλαζίδου 4, Κυρατζή 2, Σύρρα 7, Σταυρίδου 7, Νάστου 8(2), Μπαχαρίδου, Μπράουν 18(3), Κατωπόδη, Γκλεζάκη 6, Βουζούκου.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Κασδαγλή 6, Τσινέκε 15, Τσέτα 7(1), Μπρούλια 2, Γάτου, Νούλα 4, Εζετζα 13
Πανιώνιος-Ολυμπιακός Βόλου 74-36
Διαιτητές: Ντάνος-Μαρίγλη
Δεκάλεπτα: 25-9, 52-17, 67-25, 74-36
Πανιώνιος (Τσίκληρας): Τζόνσον 17, Τσίκα, Σπαθάρου 7(1), Τσιαδή 7(1), Χίλι 6, Σεμανιάνου 6, Θεοδωρομανωλάκη 10(2), Στεφανίδου 12(2), Παπαδοπούλου 3(1), Γρηγορίου, Μπόνη 6(2).
Ολυμπιακός Βόλου (Καπουρνιώτης): Κυριατζίδου 5, Παγκαλίδου, Γαλιατσάτου 6(1), Ταντουρόφσκα, Σουλτάνη 3, Αγαγιώτου, Αντριους 5, Ζέρβα, Αρτεμισίου, Ουίλιαμς 10, Κωτούλα 3(1), Δεληγιάννη 4.

Τρίτη 27 Μαρτίου 2018

Το "ερυθρόλευκο" γλέντι μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου



Ο Ολυμπιακός γιόρτασε την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας σε νυχτερινό μαγαζί της Γλυφάδας. Δείτε φωτογραφίες από το "ερυθρόλευκο" γλέντι.

Άλλο ένα κύπελλο προστέθηκε στην τροπαιοθήκη του Ολυμπιακού και όπως ήταν φυσικό οι "ερυθρόλευκες" το γλέντησαν με την ψυχή τους. Λίγες ώρες μετά τη νίκη επί του ΠΑΟΚ με 68-53 η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού γιόρτασε την κατάκτηση του τρίτου συνεχόμενου Κυπέλλου σε νυχτερινό μαγαζί της Γλυφάδας.
Μετά τη συγχώνευση με το Ελληνικό το 2015 η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού δεν έχει υποστεί καμία ήττα σε οποιαδήποτε διοργάνωση επί ελληνικού εδάφους. Οι "ερυθρόλευκες" κατέκτησαν τα πρωταθλήματα του 2016 και του 2017 και τα τελευταία τρία Κύπελλα (2016, 2017 και 2018).
Δείτε φωτογραφικό υλικό από τη... νυχτερινή εξόρμηση των κυπελλούχων Ελλάδας:


Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Μίσσας: "Είμαστε Ολυμπιακός και έχουμε ευθύνη σε οτιδήποτε κάνουμε"



Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Κώστας Μίσσας, δήλωσε μετά τον θρίαμβο επί του Παναθηναϊκού για την Α1 Γυναικών ότι τα παιχνίδια κόντρα στον "αιώνιο" αντίπαλο είναι πάντα ιδιαίτερα, ενώ στάθηκε στην σοβαρότητα που έδειξε η ομάδα του.

Ο Ολυμπιακός διέλυσε με 102-29 τον Παναθηναϊκό για την 12η αγωνιστικήκάνοντας ξεκάθαρη επίδειξη δύναμης. Μετά τον αγώνα ο τεχνικός των "ερυθρόλευκων", Κώστας Μίσσας, ξεκαθάρισε ότι ο Ολυμπιακός οφείλει πάντα να δίνει το 100%, επειδή έχει ευθύνη για αυτό λόγω του ονόματος της ομάδας.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του: "Πάντα όταν παίζεις με τον Παναθηναϊκό δεν κοιτάς την διαφορετικότητα των συνόλων αλλά το τελικό αποτέλεσμα. Είναι πάντα ένα παιχνίδι ιδιαίτερο και το ξέρουμε αυτό. Εμείς κοιτάξαμε από την αρχή του παιχνιδιού να είμαστε σοβαροί  και παράλληλα να κερδίσουμε και μερικά πράγματα από θέματα τακτικής, που θα τα χρειαστούμε και αργότερα στην πορεία μας.
Τώρα και εμείς, με την ίδια λογική πρέπει να συνεχίσουμε, με δουλειά και σοβαρότητα. Θα πω για άλλη μία φορά ακόμα, όπως είχα πει και μετά το Eurocup, ότι είμαστε Ολυμπιακός, συνεπώς έχουμε πάρα πολύ μεγάλη ευθύνη σε οτιδήποτε κάνουμε στην προπόνηση αλλά και στο γήπεδο".
Η, πρώτη σκόρερ του Ολυμπιακού στο παιχνίδι με 25 πόντους, Εβίνα Σταμάτη πρόσθεσε από την πλευρά της: "Παίξαμε με σοβαρότητα από το πρώτο μέχρι και το τελευταίο λεπτό. Αυτό ήταν το στοίχημα μας, δηλαδή να είμαστε για 40 λεπτά σοβαρές και μαχητικές. Γνωρίζαμε ότι ο Παναθηναϊκός είναι αδύναμος αυτήν την χρονιά αλλά προσωπικά δεν είναι δική μας δουλειά να το κρίνουμε.
Εμείς μπαίνουμε μέσα και τα δίνουμε όλα, είτε παίζουμε με κάποιον καλύτερό μας είτε με κάποιον αδύναμο. Σήμερα ήταν και ένας λόγος παραπάνω για να παίξουμε καλά επειδή αγωνιζόμασταν απέναντι στον Παναθηναϊκό και το χάρηκε και ο κόσμος που ήρθε και μας είδε".

Ο Ολυμπιακός "διέλυσε" τον Παναθηναϊκό με 102-29!



Ο Ολυμπιακός "διέλυσε" τον Παναθηναϊκό στο κλειστό της Γλυφάδας με 102-29 στη μεγαλύτερη νίκη της ιστορίας του επί των "πρασίνων". (PHOTOS)

Ολυμπιακός δεν δεν έδειξε έλεος στον Παναθηναϊκό και τον διέλυσε με 102-29 στη Γλυφάδα, πετυχαίνοντας την 9η σερί νίκη του επί του "τριφυλλιού" από την ημέρα επανίδρυσης του τμήματος μπάσκετ γυναικών.
Πριν από το ματς, άπαντες γνώριζαν ότι ο Παναθηναϊκός του 0-11 (σ.σ. φέτος στο ρόστερ του έχει κυρίως νεαρές αθλήτριες) δεν γίνεται να απειλήσει τον Ολυμπιακό. Η διαφορά δυναμικότητας είναι τεράστια, είχε φανεί και στο 79-33 στο "Παύλος Γιαννακόπουλος" στον πρώτο γύρο και την είδαμε και τώρα. Με τον πιο εμφατικό τρόπο. Το 102-29 είναι η μεγαλύτερη νίκη των "ερυθρολεύκων" επί του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ (73 π.), ακόμα και αν λάβουμε υπόψιν τους άνδρες!
Μάλιστα, λίγο έλειψε ο Ολυμπιακός να σπάσει και το δικό του ρεκόρ (79 πόντοι) που ήταν τη σεζόν 2015-16 στο 115-36 επί του Άρη Πετρούπολης.
Ο Ολυμπιακός βρέθηκε από νωρίς να προηγείται με διψήφια διαφορά (10-0). Το υπέρ του προβάδισμα έφτασε μέσα στα επόμενα λεπτά στους 20 πόντους (29-9) και στη δεύτερη περίοδο πήγε στους 30 πόντους (47-17). Εν τέλει, το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με 47-18 για τις “ερυθρόλευκες”, οι οποίες δεν άφησαν το πόδι από το γκάζι κι ανέβασαν το σκορ στο 71-18 με ένα τρομερό 24-0!
Η τρίτη περίοδο έκλεισε με το σκορ στο 79-24. Στο τελευταίο δεκάλεπτο ήμασταν στο ίδιο έργο θεατές, με τον Ολυμπιακό να φτάνει στο 92-28 στο 35’! Οι παίκτριες του Κώστα Μίσσα δεν σταμάτησαν και τελικά πανηγύρισαν τη 12η νίκη τους στο φετινό πρωτάθλημα με 102-29. Την 9η σερί επί του "αιώνιου" από την ημέρα επανίδρυσης του τμήματος μπάσκετ γυναικών. Οι ηττημένες υποχώρησαν στο 0-12.
Σημειώνεται πως αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο μπάσκετ... γενικά. Η πιο ευρεία νίκη επί των "πράσινων" σε επίπεδο ανδρών είναι το 110-68 (+42) εκτός έδρας για το Κύπελλο Ελλάδας το 1977, ενώ το προηγούμενο ρεκόρ ήταν το +46 (79-33) από το ματς γυναικών στο "Παύλος Γιαννακόπουλος" στην πρεμιέρα της φετινής Α1.
Τα δεκάλεπτα: 24-9, 47-18, 79-24, 102-29
Ολυμπιακός (Μίσσας): Μπάζιτς 12, Σταμάτη 25 (5/8 τρίποντα), Σπυριδοπούλου 2, Χατζηνικολάου 19 (8/8 δίποντα, 3/3 βολές, 8 ριμπάουντ, 5 ασίστ, 5 κλεψίματα), Κοσμά, Μάλτση 11 (3/7 τρίποντα), Νικολοπούλου, Χαλιβέρα 3, Σωτηρίου 13 (7 ριμπάουντ), Μπαλτά, Άντερσον 4, Καλτσίδου 13.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Κασδαγλή 2, Τσινέκε Κατερίνα 17 (13 λάθη), Ακρίβου 1, Ζάρη, Κούκη, Κοίλια 3, Μπρούλια, Γάτου, Νούλα, Εζέτζα 6 (10 ριμπάουντ), Κακαρά, Κακούρη.
Το πρόγραμμα της 12ης αγωνιστικής στην Α1 Γυναικών:
Σάββατο 20 Ιανουαρίου
Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός 102-29
Κυριακή 21 Ιανουαρίου
Εσπέρου 14.00 Εσπερίδες-Νίκη Λευκάδας (Καρακάσης-Τσακαλογιάννης)
Βόλου 12.00 Ολυμπιακός Β.-Παναθλητικός (Κατωτικίδης-Παπανικολάου)
ΠΑΟΚ 14.00 ΠΑΟΚ-Πρωτέας Βούλας (Ξέρας-Παπαγερίδης)
Π. Νικολαΐδης 19.00 Φάρος Κερατσινίου-Αθηναϊκός (Γρίβα-Λαζαρίδης)
Αγ. Δημητρίου (Π) 16.45 Δάφνη Αγ. Δημητρίου-Πανιώνιος (Πολυχρόνης-Φασόλης)
Photo Credits: Eurokinissi