Με γκολ του Ράφικ Τζιμπούρ στην τελευταία φάση του αγώνα ο Ολυμπιακός "δραπέτευσε" με το "διπλό" από τη Λιβαδειά και έφυγε νικητής με σκορ 0-1 από την έδρα του Λεβαδειακού.
Πολύ καλό παιχνίδι και από τον Λεβαδειακό που "έκλεισε" τα... "όπλα" των ερυθρόλευκων και είχε κάποιες ευκαιρίες στο παιχνίδι με δοκάρια των Πόι και Ακόστα.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Πηγή: www.newsnow.gr
Πολύ καλό παιχνίδι και από τον Λεβαδειακό που "έκλεισε" τα... "όπλα" των ερυθρόλευκων και είχε κάποιες ευκαιρίες στο παιχνίδι με δοκάρια των Πόι και Ακόστα.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Πηγή: www.newsnow.gr


















