Νίκες, γκολ και θέαμα, ζήτησε ο Βαγγέλης Μαρινάκης και οι παίκτες του Ολυμπιακού του έκαναν το χατίρι. Άνετα 4-0 την Ξάνθη στο "Καραϊσκάκη" με γκολάρες και 7 στα 7 στο πρωτάθλημα!
Ο "μπλοκαρισμένος" και κακός Ολυμπιακός των πρώτων 35 λεπτών είχε θορυβήσει τον... Ζιοβάνι (τιμήθηκε και αποθεώθηκε) και τον κόσμο του, αλλά με ένα στημένο στο 37` ο Μανωλάς έκανε το 1-0 με κεφαλιά. Οι ερυθρόλευκοι μπήκαν μεταμορφωμένοι προς το καλύτερο στο δεύτερο μέρος και με κορυφαίους τους Χολέμπας (μια ασίστ κι ένα γκολ), Τζιμπούρ (δυο γκολ) και Φουστέρ (μια ασίστ και δοκάρι), έκαναν το 7x7 στο πρωτάθλημα και πάνε με καλή ψυχολογία στο ματς με τη Μονπελιέ. Οι ακρίτες στο πρώτο μέρος έτρεξαν, κάλυψαν χώρους, έκαναν και μια-δυο ευκαιρίες, αλλά στο β` παραδόθηκαν. Έχει δύσκολο έργο ο "Κωστέ", με την ομάδα να έχει 4 σερί ήττες...
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/132941/oti-pei-o-proedros

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.