Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τεχνολογία-Κόσμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τεχνολογία-Κόσμος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

Η SAP και η Apple φέρνουν την επανάσταση στον εργασιακό χώρο

Η SAP και η Apple ανακοίνωσαν πρόσφατα τη συνεργασία τους, φέρνοντας την επανάσταση στην εργασιακή εμπειρία εν κινήσει για τους πελάτες των επιχειρήσεων όλων των μεγεθών, συνδυάζοντας τις ισχυρές native εφαρμογές για iPhone και iPad με τις καινοτόμες δυνατότητες της πλατφόρμας SAP HANA. Στο πλαίσιο αυτής της κοινής προσπάθειας, δημιουργούν, επίσης, ένα νέο πακέτο ανάπτυξης λογισμικού iOS (SDK) και μία ακαδημία εκπαίδευσης, έτσι ώστε οι προγραμματιστές, οι συνεργάτες και οι πελάτες να είναι εύκολα σε θέση να δημιουργήσουν native iOS εφαρμογές, προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής τους.

«Αυτή η συνεργασία θα αλλάξει τον τρόπο χρήσης του iPhone και του iPad σε επιχειρήσεις, συνδυάζοντας την καινοτομία και την ασφάλεια του iOS με τη βαθιά τεχνογνωσία της SAP στον τομέα του λογισμικού των επιχειρήσεων», είπε ο Tim Cook, CEO της Apple.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Φρενίτιδα: Κάνουν ουρές για το iPhone 6s και 6s Plus (φωτογραφίες)



Αντίσκηνα, κόσμος ακόμα και ρομπότ και πολλή μα πολλή υπομονή είχαν θέση στις ουρές για τα πολυπόθητα iPhone 6s και 6s Plus. Η διάθεση τους ξεκίνησε την Παρασκευή, με την κοσμοσυρροή έξω από τα καταστήματα του τεχνολογικού κολοσσού να ξεπερνά κάθε προηγούμενο. Οι πωλήσεις τους αναμένεται να ξεπεράσουν το προηγούμενο μοντέλο. Η Αυσταλία, λόγω ώρας, ήταν από τις πρώτες χώρες που υποδέχτηκαν τις νέες συσκευές. Μάλιστα, σε μία από τις ουρές του βροχερού Σίδνεϊ, περίμενε ένα robot droit, που ελεγχόταν μέσω iPad, για χάρη της ιδιοκτήτριάς του. Τα βλεμματα όλων τράβηξε στην Ιαπωνία ένας κύριος που βρέθηκε έξω από τα κατάστημα της Apple χωρίς το παντελόνι του, υπό καταρρακτώδη βροχή. Οι νέες συσκευές της Apple κυκλοφόρησαν σήμερα σε Αυστραλία, Καναδά, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ-Κονγκ, Ιαπωνία, Νέα Ζηλανδία, Πουέρτο Ρίκο, Σιγκαπούρη, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες. Στην Ελλάδα αναμένονται περίπου στα μέσα Οκτωβρίου. 

πηγή: iefimerida.gr

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015

Αυτός είναι ο δημιουργός του Νο.1 σάιτ με δωρεάν online ταινίες – Τι αποκαλύπτει

Αυτός είναι ο δημιουργός του Νο.1 σάιτ με δωρεάν online ταινίες – Τι αποκαλύπτει


Ο δημιουργός του Popcorn Time, του διάσημου λογισμικού, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να παρακολουθούν ταινίες online παράνομα, αποφάσισε να αποκαλύψει την ταυτότητά του και να μοιραστεί με το κοινό τις εμπειρίες του από την δημιουργία του σάιτ.
Το TorrentFreak αναφέρει ότι ο 29χρονος προγραμματιστής Federico Abad από την Αργεντινή, αποκάλυψε την ταυτότητά του σε μια συνέντευξη του στην νορβηγική εφημερίδα Dagens Næringsliv. Ο Abad εξήγησε ότι η έμπνευση για να δημιουργήσει το Popcorn Time ήταν το γεγονός ότι οι ταχύτητες του διαδικτύου στην Αργεντινή είναι τόσο κακές και γιατί οι «μεγάλες» ταινίες φθάνουν στους κινηματογράφους της Αργεντινής μήνες μετά την προβολή τους στις ΗΠΑ.
Popcorn Time Main Menu
Ο προγραμματιστής Abad είπε ότι στρατολόγησε και άλλους ανθρώπους από όλο τον κόσμο μέσω του Facebook και του Twitter, οι οποίοι δούλευαν κατά τη διάρκεια της νύχτας για να δημιουργήσουν το Popcorn Time και τελικά ο ίδιος εκμυστηρεύτηκε ότι κατέληξε με προβλήματα συγκέντρωσης και ότι εργάστηκε τόσο σκληρά για το έργο αυτό που η κοπέλα του τον παράτησε!                                                   Το Popcorn Time επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν παράνομα, δωρεάν online ταινίες. Όμως το 2014 έκλεισε από τον ίδιο τον Abad μετά από πίεση των αρχών. Από τότε, άλλα παρόμοια σάιτ έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν το ίδιο λογισμικό. Υπάρχει ακόμη και μια εφαρμογή Popcorn Time.
http://geekszine.com/wp-content/uploads/2015/04/popcorn-time-logo.png
Συγκεκριμένα, ο Abad ανέφερε ότι αποφάσισε να κλείσει το σάιτ όταν παρατήρησε ότι ένας δικηγόρος που εργαζόταν για την Warner Brothers, είχε δει προφίλ LinkedIn να ανήκουν σε προγραμματιστές που εργάζονταν στο Popcorn Time.                                                                                     «Δεν ξέρω πώς, αλλά είχε καταφέρει να μας εντοπίσει. Νομίζαμε ότι ήταν μια τακτική εκφοβισμού», είπε. «Και ήμασταν φοβισμένοι. Κανείς από εμάς δεν ήταν ανώνυμος πια. Ήξεραν που δουλεύαμε και που ζούσαμε».
πηγή: newmoney.gr

Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2015

Samsung και Microsoft «δίνουν τα χέρια» - Δείτε γιατί

Samsung και Microsoft «δίνουν τα χέρια» - Δείτε γιατί

Οριστικό τέλος στη δικαστική τους διαμάχη έβαλαν οι δύο διεθνούς φήμης εταιρίες που δραστηροποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας.
Ο λόγος για τη Samsung και τη Microsoft  οι οποίες με μια λιτή τους ανακοίνωση ενημερώνουν ότι τερμάτισαν τη διαμάχη τους σχετικά με πληρωμές δικαιωμάτων για το λειτουργικό σύστημα Android.
«Η Samsung και η Microsoft βρίσκονται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν ότι έβαλαν τέλος στη μεταξύ τους διαμάχη, σε αμερικανικά και διεθνή δικαστήρια. Οι όροι της συμφωνίας παραμένουν εμπιστευτικοί», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Το χρονικό της δικαστικής διαμάχης
Η διαμάχη ανάμεσα σε Microsoft και Samsung ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο όταν η δεύτερη σταμάτησε να πληρώνει δικαιώματα για τη χρήση του λειτουργικού Android.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της κορεατικής εταιρείας, αιτία της παύσης πληρωμών ήταν η εξαγορά της Nokia από τη Microsoft, καθιστώντας την έτσι έναν άμεσο ανταγωνιστή.
Αντιδρώντας η Microsoft κατέθεσε αγωγή εναντίον της Samsung ζητώντας να της επιδικαστεί το ποσό των 6,9 εκατομμυρίων δολαρίων, δηλαδή οι τόκοι των καθυστερημένων πληρωμών ύψους άνω του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η Samsung επέμενε από την πλευρά της ότι η αναγγελία εξαγοράς της Nokia από τη Microsoft παραβίαζε τη μεταξύ τους συμφωνία συνεργασίας που είχε συναφθεί το 2011.
Η εν λόγω συμφωνία του 2011 προέβλεπε ότι η Samsung θα πλήρωνε στη Microsoft δικαιώματα χρήσης σε αντάλλαγμα για τη χρήση ευρεσιτεχνιών που θα κάλυπταν συσκευές που λειτουργούσαν με το λειτουργικό σύστημα Android της Google. επίσης, η Samsung είχε συμφωνήσει στην ανάπτυξη συσκευών με λειτουργικό Windows και την ανταλλαγή επιχειρηματικών πληροφοριών με τη Microsoft.
Αν και οι όροι της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστοί, ενδέχεται σε αυτούς να περιλαμβάνεται και η δέσμευση της Samsung να «επιστρέψει» στο στρατόπεδο της Microsoft και να παρουσιάσει στο προσεχές μέλλον συσκευές με λειτουργικό Windows.

πηγή: pestaola.gr