Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Oικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Oικονομία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 17 Μαΐου 2016

ESM: Επιμένει στην πρόταση για αγορά των δανείων του ΔΝΤ

Το ενδεχόμενο ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Σταθερότητας (ESM) να προχωρήσει στην αγορά των δανείων του ΔΝΤ, χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια που «έμειναν» από την ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών, επανέρχεται στην επικαιρότητα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας WirstchaftsWoche, αρκετοί αξιωματούχοι της Ευρωζώνης εμφανίζονται πρόθυμοι το ΔΝΤ να έχει περιορισμένο ρόλο στο ελληνικό πρόγραμμα, προκειμένου να μην υπάρξουν μεγάλες παραχωρήσεις προς το Ταμείο.

Η πατρότητα του σχεδίου για την επαναγορά από τον ESM των δανείων που έχει δώσει το ΔΝΤ στην Ελλάδα, φέρεται να ανήκει στον πρόεδρό του Κλάους Ρέγκλινγκ.

Η πρόταση η οποία συζητείται είναι ο ESM να χρησιμοποιήσει τους πόρους που έχουν μείνει από τα κεφάλαια – συνολικού ύψους 20 δισ. ευρώ – που προορίζονταν για το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, καθώς, όπως δήλωσε ανώνυμα Ευρωπαίος αξιωματούχος στο γερμανικό έντυπο «στον ESM υπάρχουν πολλά λεφτά που κάθονται και κανένας δεν τα χρειάζεται».

Μία τέτοια κίνηση θα έχει ένα ακόμη όφελος για την Ελλάδα, καθώς το επιτόκιο το οποίο χρεώνεται από το ΔΝΤ είναι 5%, ενώ από τον ESM μόλις 0,8%.

Πάντα σύμφωνα με τις πηγές του γερμανικού εντύπου στελέχη του ESM έχουν υπολογίσει ότι με την αποπληρωμή των δανείων του ΔΝΤ το ελληνικό χρέος θα υποχωρούσε στο 91,8% του ΑΕΠ έως το 2040.

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

LPG: Σταθερά φθηνότερο από τη βενζίνη





Η επίσημη αντίδραση του δικτύου Συνεργείων Αέριων Καυσίμων "GAS SERVICE" για τον τσάμπα ντόρο, που δημιουργήθηκε με τα σενάρια εκτόξευσης του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο κίνησης.

Οι αντιδράσεις από κορυφαίους εγκαταστάτες στο χώρο της υγραεριοκίνησης, για τον θόρυβο που προκλήθηκε από τις φήμες για εκτόξευση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο LPG, κορυφώνονται. Αυτή τη φορά, το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα, GAS SERVICE, εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, που αναφέρει χαρακτηριστικά:


"Σταθερά φθηνότερο το υγραέριο σε σχέση με τη βενζίνη.


Κατασκευασμένα σενάρια και αποκυήματα φαντασίας ορισμένων υπηρετών περίεργων συμφερόντων με όπλο την «τρομολαγνεία», χαρακτηρίζονται από εκπροσώπους του χώρου της υγραεριοκίνησης οι πρόσφατες μεταδόσεις και δημοσιεύσεις για δήθεν αύξηση της τιμής του υγραερίου, με ταυτόχρονη υποτιθέμενη επιβολή ειδικού φόρου κατανάλωσης.


«Η τιμή του υγραερίου ούτε αυξήθηκε, ούτε υπάρχει οποιαδήποτε ένδειξη μονομερούς αύξησης», δήλωσε ο υπεύθυνος του Δικτύου ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΑΕΡΙΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ "GAS SERVICE” Αδάμ Μουστάκας με έδρα την Θεσσαλονίκη προσθέτοντας και τα εξής:


«Τις τελευταίες ημέρες, ήρθαμε σε επαφή με όλα τα αρμόδια Υπουργεία και όλους τους αρμόδιους φορείς, ζητώντας ενημέρωση περί του θέματος. Από όλα τα Υπουργεία (Οικονομίας, Ανάπτυξης κ.λ.π.) και τους αντίστοιχους φορείς (τελωνείο, κ.τ.λ.), δόθηκαν απόλυτες διαβεβαιώσεις πως το συγκεκριμένο θέμα δεν υφίσταται. Ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα μονομερούς αύξησης της τιμής του υγραερίου, ούτε συζητήθηκε ενδεχόμενο αύξησης της φορολογίας του. Όλοι οι αρμόδιοι με τους οποίους ήρθαμε σε επαφή, χαρακτήρισαν τις φήμες ανυπόστατες και το συμπέρασμα που βγαίνει είναι το όλο θέμα δημιουργήθηκε από μερίδα δημοσιογράφων οι οποίοι, προφανώς χάριν εντυπώσεων, για μια ακόμη φορά κατάφεραν να τρομοκρατήσουν τον κόσμο.Οι προτάσεις που κατατέθηκαν επίσημα προς τα αρμόδια Υπουργεία, καθιστούν τον όλο προβληματισμό άκυρο, μιας και η συγκεκριμένη φημολογία, πάσχει τόσο από οικονομική λογική όσο και από εισοδηματικό πλάνο».


Αύξηση στη βενζίνη


Ειδικότερα οι εκπρόσωποι του Δικτύου Υγραεριοκίνησης, όταν ρωτήθηκαν για το θόρυβο, που δημιουργήθηκε και γιατί δεν έγινε αντίστοιχη αναφορά στη βενζίνη, απάντησαν:
«Το Δίκτυό μας με 58 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα και η εταιρία «GAS THEODOROU» που επί 40 χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο του υγραερίου εγγυώνται πως δεν υφίσταται καμία μονομερής αύξηση φόρου ή τιμής καυσίμου. Δυστυχώς, δεν είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε πως δεν θα προκύψει αύξηση συνολικά, σε όλα τα καύσιμα και πιο πολύ στη βενζίνη.. Με έντονο προβληματισμό, παρακολουθούμε εδώ και ημέρες να μην γίνεται καμία αναφορά στην τιμή της βενζίνης. Η φημολογία που κυριαρχεί, μιλάει για αύξηση της τιμής του υγραερίου, αλλά ούτε νύξη δεν γίνεται στην τιμή της βενζίνης.
Αντίθετα υπάρχουν ενδείξεις και σοβαρές εκτιμήσεις για αυξήσεις σε όλα τα καύσιμα, στο βαθμό που να καθοριστεί η τελική τιμή της βενζίνης πάνω από 2,00 ευρώ / λίτρο (έως και 2,20 ευρώ / λίτρο). Αυτό θα επιφέρει και μια αναλογική αύξηση της τιμής υγραερίου, ώστε σε σχέση πάντα με τη βενζίνη να είναι κάτω κατά 50%. Αλλά αυτό είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Υπάρχει και κάτι ακόμη. Η φημολογία αναφερόταν σε αύξηση της τιμής του υγραερίου και συνδυαζόταν με αυτή του πετρελαίου, ενώ είναι γνωστό ότι για την υγραεριοκίνηση ενδιαφέρονται μόνο όσοι καταναλώνουν βενζίνη. Τι τους ενδιαφέρει το πετρέλαιο;
Το τελικό συμπέρασμα που προκύπτει από όλες μας τις κινήσεις και τις έντονες ενέργειες που κάναμε με τους αρμόδιους φορείς, είναι πως αν τελικά προκύψει θέμα αύξησης φορολογίας, θα αφορά όλα τα καύσιμα, και όχι μονομερώς κάποιο συγκεκριμένο.


Διαβεβαιώνουμε λοιπόν επίσημα τους Έλληνες καταναλωτές για τα παραπάνω και ζητούμε την ψυχραιμία όλων ώστε να επανέλθει ξανά στις συνειδήσεις του κόσμου η σιγουριά πως η μετατροπή του αυτοκινήτου τους σε υγραεριοκίνητο, είναι μια εξασφαλισμένη κίνηση όσον αφορά την εξοικονόμηση που αυτή παρέχει, και πως η διαφορά τιμής του υγραερίου σε σχέση με την βενζίνη θα συνεχίσει να παραμένει στα ίδια επίπεδα που βρίσκεται εδώ και χρόνια, χωρίς καμία μα καμία περαιτέρω διαφοροποίηση. Πιθανή αύξηση της τιμής της βενζίνης (πληροφορίες μιλούν για 2,20 ευρώ/λίτρο) θα κάνει ακόμη πιο αναγκαία και συμφέρουσα τη μετατροπή των αυτοκινήτων σε υγραεριοκίνητα, μιας και η εξοικονόμηση που θα προκύπτει από την διαφορά τιμής λίτρου βενζίνης και λίτρου υγραερίου, θα συνεχίσει να αυξάνεται».




πηγή

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Η δημόσια πρόταση της Εθνικής για την Eurobank

Σχέση ανταλλαγής μια Εθνική προς τρείς Εurobank και προαιρετική δημόσια πρόταση για το 100% της Εurobank  από την Εθνική Τράπεζα περιλαμβάνει το mega τραπεζικό deal  μεταξύ Εθνικής -Εurobank που ανακοινώθηκε χθες και δημιουργεί το μεγαλύτερο τραπεζικό ίδρυμα στη χώρα. Συγκεκριμένα η  ΕΤΕ προσφέρει ως αντάλλαγμα, νέες κοινές ονομαστικές μετοχές με νέα ονομαστική αξία (κατόπιν αναπροσαρμογής της ονομαστικής αξίας) €1 ανά μετοχή έκδοσης του Προτείνοντος με σχέση 58 νέες μετοχές του Προτείνοντος (οι «Μετοχές του Προτείνοντος») έναντι κάθε 100 μετοχών της Eurobank. Οι Μετοχές είναι εισηγμένες και διαπραγματεύονται στην Αγορά Αξιών του Χρηματιστηρίου Αθηνών (στο εξής το «Χ.Α.»).

 Εφόσον επιτευχθεί η απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Eurobank, οι νυν μέτοχοι της ΕΤΕ και οι νυν μέτοχοι της Eurobank θα εκπροσωπούνται στο νέο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΤΕ κατά 75% και 25% αντίστοιχα.









Περισσότερα στο   http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=227915
Φωτό από: logioshermes.blogspot.com

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

"ΦΡΕΝΟ" ΣΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Τα… ξεχασμένα ανασφάλιστα αυτοκίνητα θυμήθηκε το Υπουργείο Οικονομικών, προσδοκώντας να συγκεντρώσει 300.000.000 ευρώ, μέσω προστίμων που θα επιβάλλει.

Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη...
φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.

Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών.



Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε εδώ:




Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

500 μηχανικοί, 350 δικηγόροι, 300 γιατροί έβγαλαν έξω αδήλωτα χρήματα

  Το CD αυτό βρίσκεται στο γραφείο του νέου επικεφαλής του ΣΔΟΕ κ. Στέλιου Στασινόπουλου και περιέχει τα ονόματα όσων πριν από τις εκλογές του Μαΐου του 2012 έβγαλαν στο εξωτερικό ποσά κυρίως από 500.000 ευρώ και άνω και τα οποία δεν εμφανίστηκαν ποτέ στις φορολογικές τους δηλώσεις.

Ωστόσο, όπως αποκάλυψε την προηγούμενη Κυριακή το «ΘΕΜΑ», το CD περιέχει και κάποιους φορολογούμενους με καταθέσεις 300.000 ευρώ, όταν το μέσο ετήσιο εισόδημά τους δεν ξεπερνούσε τα 7.000 έως 9.000 ευρώ.


Η αποκάλυψη του «ΘΕΜΑτος» προκάλεσε την παρέμβαση του οικονομικού εισαγγελέα κ. Γρηγόρη Πεπόνη, ο οποίος διέταξε προκαταρτική εξέταση για τα 1.727 πρόσωπα που διατηρούν μεγάλες καταθέσεις στο εξωτερικό, οι οποίες συνολικά υπερβαίνουν τα 3 δισ. ευρώ.«Πρόκειται για μια λίστα-φωτιά», εξηγεί κορυφαίο στέλεχος του οικονομικού επιτελείου, τονίζοντας ότι «υπάρχουν μέσα υδραυλικοί, πατωματζήδες, αστρολόγοι, κομμωτές και οι συνήθεις ύποπτοι, δηλαδή μεγαλογιατροί, δικηγόροι, πολλοί εργολάβοι οικοδομών, ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων κ.ο.κ. Ολοι έχουν βγάλει στο εξωτερικό μεγάλες καταθέσεις, οι οποίες δεν δικαιολογούνται από τα εισοδήματά τους».

 Για την ακρίβεια, όπως αναφέρουν απόλυτα εξακριβωμένες πηγές, η λίστα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: τρεις κομμωτές, τέσσερις αστρολόγους, δέκα υδραυλικούς, πατωματζήδες, επιπλοποιούς και άλλους ελεύθερους επαγγελματίες που ασχολούνται στον χώρο της οικοδομής, καθώς και δύο μάνατζερ από τον χώρο του αθλητισμού. Επίσης είναι 150 επιχειρηματίες της νύχτας (μπουζούκια, μπαρ, εστιατόρια), 350 δικηγόροι, 300 γιατροί, 500 μηχανικοί και μεγαλοεργολάβοι και 300 επιχειρηματίες. Τα ποσά στην πλειονότητά τους είναι άνω των 500.000 ευρώ, αν και υπάρχουν και κάποιοι που έχουν βγάλει σε τράπεζες του εξωτερικού ποσά πέριξ των 300.000 ευρώ. Οι άνδρες του ΣΔΟΕ θεωρούν ότι σύντομα θα ξεκινήσουν οι προσκλήσεις των φορολογούμενων αυτών για να αποδείξουν πού βρήκαν τα χρήματα.





Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=218915



Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Πάνω από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Κομισιόν για συσσίτια στην Ελλάδα

Περισσότερα από 21 εκ. ευρώ θα διαθέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην Ελλάδα για την ενίσχυση των συσσιτών που διατίθενται... στους άπορους πολίτες, ενώ σε δήλωσή της ανέφερε, ότι γίνεται προσπάθεια το πρόγραμμα να διατηρηθεί και το 2013.
Συγκεκριμένα,το ποσό ανέρχεται σε 21.651.199 ευρώ, ενώ διευκρινίζεται ότι το πρόγραμμα Επισιτιστικής Βοήθειας (ΠΕΒ) ύψους 500 εκατ. ευρώ ετησίως υπέρ των άπορων πολιτών της ΕΕ, δηλαδή των 18 εκατομμυρίων ανθρώπων που ζουν κάτω από ή στο όριο της φτώχειας και μπορούν, χάρη σε αυτό το πρόγραμμα, να έχουν τουλάχιστον τροφή, διατηρήθηκε μετά κόπων και βασάνων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΑ armageddon-news.blogspot.com KAI tro-ma-ktiko.blogspot.com 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Δυσαρέσκεια Σαρκοζί για τις επιλογές Παπανδρέου Πηγή:www.capital.gr

Καταθορυβημένος είναι, σύμφωνα με στενό συνεργάτη του, ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί από την ανακοίνωση δημοψηφίσματος, που έγινε προς έκπληξη όλων, από τον Έλληνα πρωθυπουργό. Ο Γάλλος πρόεδρος πίστευε ότι είχε ρυθμίσει την κατάσταση της ελληνικής χρεοκοπίας και της ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών στην πρόσφατη Σύνοδο Κορυφής, γνωρίζοντας ότι έπρεπε να ενισχυθούν το ευρωπαϊκό οικονομικό σύστημα και παράλληλα να εξασφαλιστεί ότι ο ιός της κρίσης δεν θα άγγιζε την Ιταλία. «Ξαφνικά όλα ξεκινούν από την αρχή», γράφει η Le Monde στην ηλεκτρονική της έκδοση.

«Η κίνηση των Ελλήνων είναι παράλογη και οι απόψεις τους επικίνδυνες» εκτιμά συνεργάτης του Γάλλου προέδρου.

Ο κ. Παπανδρέου, αναφέρει το δημοσίευμα, φαίνεται ότι έπεσε θύμα ανταρσίας στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ. Το ελληνικό δημοψήφισμα, το οποίο θα ερχόταν να εγκρίνει το ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης θα γινόταν το Φεβρουάριο, αποκαλύπτει η εφημερίδα.

Στο εξής, συνεχίζει το δημοσίευμα, το σχέδιο που εγκρίθηκε στις Βρυξέλλες καταρρέει: «Πως να σκεφτούμε ότι οι διεθνείς τράπεζες θα αποδεχθούν το "κούρεμα" εάν οι Έλληνες στο δημοψήφισμα αποφασίσουν το αντίθετο. Πως να φανταστούμε ότι η γερμανική Βουλή θα ψηφίσει επιπλέον βοήθεια προς την Ελλάδα. Σε ό, τι αφορά τη Γαλλία, το ερώτημα που πλανάται είναι πως θα καταφέρει να επιβιώσει η Ελλάδα μέχρι το δημοψήφισμα εάν αυτό διενεργηθεί».

Μία απόρριψη του πακέτου βοήθειας των Βρυξελλών από την ελληνικό λαό θα σήμαινε, σύμφωνα πάντα με τη Le Monde, θα σήμαινε ότι πρέπει να πάμε πιο πέρα από το κούρεμα του χρέους των Αθηνών και να ανακοινώσουμε μία χρεοκοπία για την Ελλάδα, καταστροφική για όλη την ευρωζώνη.

Σύμφωνα με γαλλικές πηγές, οι Γερμανοί είναι κατάπληκτοι από τις τελευταίες εξελίξεις, το ίδιο και το ΔΝΤ.

«Τολμά δημοψήφισμα» είναι ο τίτλος του σχετικού άρθρου της ηλεκτρονικής έκδοσης της γαλλικής εφημερίδας Liberation, η οποία αναρωτάται αν «ο κ. Παπανδρέου αποφάσισε να πέσει ένδοξα».

«Ουδέν σχόλιο. Είμαστε σε επαφές και αναμένουμε επίσημη ενημέρωση από τις ελληνικές αρχές» ήταν η απάντηση της εκπροσώπου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Καρολίνας Κότοβα, σε σχετική ερώτηση.

Αιφνιδιασμός και στο Βερολίνο από την απόφαση Παπανδρέου να προχωρήσει σε δημοψήφισμα για τη συμφωνία των Βρυξελλών. Σύμφωνα με την Deutsche Welle, το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών κάνει λόγο για εσωτερική εξέλιξη, την οποία δεν επιθυμεί να σχολιάσει. "

Frankfurter Allgemeine
: «Ασαφείς οι επιπτώσεις μίας αρνητικής ετυμηγορίας» - τραπεζικοί κύκλοι εκτιμούν πως ένα "ΟΧΙ" θα προκαλούσε «τουλάχιστον» δισταγμό στην προώθηση των μεταρρυθμίσεων -και σημειώνει τις αναφορές τους πως «είναι άσκοπο να προχωρήσει ένα πακέτο στήριξης σε μία χώρα, ο λαός της οποίας το απορρίπτει».

Το περιοδικό "Focus" αναφέρει ότι "πρόκειται για το πρώτο δημοψήφισμα που διεξάγεται στην Ελλάδα μετά το 1974".

Financial Times Deutschland
: «Η Αθήνα διακινδυνεύει την ευρω-διάσωση» - σημειώνεται ότι οι δημοσκοπήσεις δίνουν προβάδισμα στην αντίθεση στη νέα συμφωνία, και αναφέρει πως απόρριψη του πακέτου θα είχε «απρόβλεπτες συνέπειες για το ευρώ και τις χώρες της Ευρωζώνης».

Σήμερα το περιοδικό "Der Spiegel" κυκλοφορεί με τίτλο "Ο Παπανδρέου αιφνιδιάζει το λαό του". Στο άρθρο αναφέρεται ότι ο Πρωθυπουργός θα αφήσει το λαό τελικά να αποφασίσει και ότι "Όλη η Ευρώπη πρέπει να περιμένει την Ελλάδα", ενώ γίνεται λόγος για "γενικότερη σύγχυση στο εσωτερικό της χώρας και πολλαπλές αντιδράσεις από την αντιπολίτευση που δηλώνει ότι ο Παπανδρέου προσπαθεί να κερδίσει χρόνο".

Στην εφημερίδα "Die Welt", αλλά και σε πολλές άλλες γίνεται λόγος για την τελευταία δημοσκόπηση σύμφωνα με την οποία το 60% του ελληνικού λαού κρίνει αρνητικά τις αποφάσεις της Συνόδου της προηγούμενης Τετάρτης.

"Το Υπουργείο Οικονομικών της Γερμανίας δεν αντέδρασε ουσιαστικά , κάνοντας απλά μία δήλωση ότι πρόκειται για ένα εσωτερικό θέμα της Ελλάδας", αναφέρει η εφημερίδα Bild, σημειώνοντας τον αιφνιδιασμό που προκάλεσε η είδηση περί δημοψηφίσματος.

Η Ελλάδα έδειχνε ότι σώθηκε με τη συμφωνία της Συνόδου Κορυφής την Τετάρτη, αλλά η ριψοκίνδυνη επιλογή του Γιώργου Παπανδρέου μπορεί να τινάξει την εφαρμογή της στον αέρα", τονίζει ο ανταποκριτής της Handelsblatt.

BBC Business
: "Ο Έλληνας Πρωθυπουργός τζογάρει με δημοψήφισμα - η Ελλάδα θα προχωρήσει σε δημοψήφισμα επί των μέτρων λιτότητας που απαιτήθηκαν από την ΕΕ, λέει ο Γιώργος Παπανδρέου, σε μια κίνηση που θα μπορούσε να απειλήσει τη συμφωνία για την κρίση χρέους του ευρώ".

Financial Times
: "Η Ελλάδα προχωρεί σε δημοψήφισμα για τη δανειακή σύμβαση - ο Παπανδρέου αναζητεί λαϊκή στήριξη, καθώς η λαϊκή οργή διογκώνεται".

Wall Street Journal
: "Το δημοψήφισμα στην Ελλάδα απειλεί τη δανειακή σύμβαση - εξέπληξε την Ευρώπη ο έλληνας πρωθυπουργός ανακοινώνοντας τη διενέργεια δημοψηφίσματος - τζογάρισμα υψηλού κινδύνου που μπορεί να υπονομεύσει τη διεθνή συμφωνία για την προστασία του ευρώ".

Sky News: Μιλώντας στο Sky Νews ο βραβευμένος με Nobel Οικονομίας, καθηγητής Οικονομικών, Χριστόφορος Πισσαρίδης, δηλώνει ότι η δανειακή σύμβαση και η συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου είναι η μόνη λύση για την επίλυση του προβλήματος της κρίσης χρέους. "Εάν απορριφθεί με το δημοψήφισμα", τονίζει, "αυτό θα αποτελεί καταστροφή για την Ελλάδα. Θα έχει, βεβαίως, πολλές αρνητικές επιπτώσεις στην ΕΕ και ειδικά στην Ευρωζώνη, αλλά θα είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα για την Ελλάδα. Προσθέτει ότι μια πλειοψηφία του "ΟΧΙ" θα σημαίνει ότι η Ελλάδα θα πρέπει να κηρύξει χρεωκοπία και να φύγει από την Ευρωζώνη. Κι ότι, σαφώς, ο Παπανδρέου θα πρέπει να παραιτηθεί.

Guardian: "Δημοψήφισμα στην Ελλάδα: θα μπορούσε να αποδειχθεί εξαιρετικά προβληματικό. Ο Έλληνας Πρωθυπουργός λέει ότι εμπιστεύεται τον λαό του. Οι αγορές, πάλι, ίσως όχι...".

Times
: "Το δημοψήφισμα στην Ελλάδα προκαλεί νέα τρικυμία στην Ευρώπη - h απόφαση αυτή που προκάλεσε κατάπληξη στους ευρωπαίους ηγέτες υψώνει ξανά το φάσμα του οικονομικού χάους στην Ευρώπη, εάν οι Έλληνες απορρίψουν τη δανειακή σύμβαση. Ο Dow Jones έπεσε κατά 2,3%, ενώ το ευρώ υποχώρησε έναντι του δολαρίου".

Το ερώτημα είναι παρόμοιο, του να ρωτάς τις γαλοπούλες, αν θέλουν να ψηθούν τα Χριστούγεννα", ήταν το σχόλιο του βρετανικού τηλεοπτικού δικτύου BBC.

New York Times
: "Η ανησυχία ανακινείται καθώς η Ελλάδα ανακοινώνει δημοψήφισμα για την τελευταία συμφωνία οικονομικής στήριξης". Η κίνηση Παπανδρέου αιφνιδιάζει τους ευρωπαίους. Και σημειώνεται: "Το ρίσκο είναι εξαιρετικά υψηλό. Μια πλειοψηφία του ΟΧΙ θα μπορούσε να σπάσει τη συμφωνία μεταξύ Ελλάδας και τρόικας, που απαιτεί διαρθρωτικές αλλαγές και σκληρή λιτότητα".

ΠΗΓΗ : capital.gr

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

''Η Γερμανία θα σώσει το ευρώ για να σωθεί η ίδια''


Από παντού πλέον, διατυπώνονται προβλέψεις και αναλύσεις για την διάσπαση της ευρωζώνης . Δεν υπάρχει όμως, καμία περίπτωση να διαλυθεί η νομισματική ένωση. Οι χώρες της περιφέρειας, όπως η Ελλάδα, θα παραμείνουν και η Γερμανία δεν θα φύγει ποτέ.

Η Γερμανία αντιστοιχεί σε κάτι περισσότερο από το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού και σχεδόν στο 9% των παγκόσμιων εξαγωγών. Το κοινό νόμισμα συνδέει την ισχύ της Γερμανίας με την συγκριτική αδυναμία της ευρωζώνης. Το ευρώ είναι σημαντικά πιο αδύναμο από ότι θα ήταν το εθνικό νόμισμα της Γερμανίας. Με τον τρόπο αυτό πρακτικά επιδοτούνται οι γερμανικές εξαγωγές καθιστώντας τα γερμανικά προϊόντα πιο ανταγωνιστικά σε διεθνές επίπεδο.

Η ευρωζώνη είναι ένα ενιαίο εμπορικό σώμα. Με αυτό τον τρόπο θεσμοθετείται η αποδοτικότητα, διευκολύνονται οι μεταφορές και αντιμετωπίζεται ο προστατευτισμός ανάμεσα στην Γερμανία και την μεγαλύτερη πηγή ζήτησης για τις εξαγωγές της, την ίδια την ευρωζώνη. Ιστορικά, οι πιο αδύναμες οικονομίες της ευρωζώνης υπονόμευαν τις ισχυρότερες με ανταγωνιστικές υποτιμήσεις νομισμάτων. Η νομισματική ένωση εμποδίζει αυτή την πρακτική. Εύλογα, το ισοζύγιο πληρωμών της Γερμανίας, ενώ κατέγραφε μικρό έλλειμμα, παρουσιάζει πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο πλεόνασμα στον κόσμο.

Είναι κατανοητό ότι οι Γερμανοί έχουν απογοητευτεί από τον κίνδυνο που εγκυμονούν τα πακέτα στήριξης των άσωτων χωρών της περιφέρειας, καθώς δεν αποκλείουν το ενδεχόμενο νέων ελλειμμάτων. Δεν θέλουν να υπογράψουν μία λευκή επιταγή και δεν θα κληθούν να το κάνουν.

Το χρήμα μιλάει: με την χρηματοδότηση της περιφέρειας η Γερμανία αγοράζει ηγετικό ρόλο στο ανασχεδιασμένο διοικητικό πλαίσιο της ευρωζώνης. Οι πρόσφατες νομοθετικές μεταρρυθμίσεις που έγιναν γνωστές ως «six pack» δίνουν μία γεύση του τι θα ακολουθήσει: θεσμοποιημένη δημοσιονομική πειθαρχία και αυστηρές διαδικασίες που θα αποτρέψουν μελλοντικούς κινδύνους. Όλη η ευρωζώνη θα στραφεί προς το γερμανικό μοντέλο των πλεονασμάτων καθώς θα οδηγούμαστε σε μεγαλύτερη δημοσιονομική ενοποίηση και μεγαλύτερη γερμανική ισχύ.

Χωρίς την Γερμανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα αποσυντεθεί. Όταν θα κοπάσει η καταιγίδα, η Γερμανία θα δει ότι γειτονεύει με κράτη λιγότερο φιλικά, από άποψης οικονομίας, αλλά και ασφάλειας. Βραχυπρόθεσμα, πέρα από τον απρόβλεπτο κίνδυνο μετάδοσης και την κρίση που θα ακολουθήσει, θα δούμε μαζική στροφή κεφαλαίων προς τα γερμανικά ομόλογα, εξέλιξη που θα ασκήσει ασφυκτικές πιέσεις στην πραγματική συναλλαγματική ισοτιμία, αποδεκατίζοντας τις εξαγωγές και την ανταγωνιστικότητα της χώρας. Με άλλα λόγια… ο κόσμος θα αγοράζει Bunds και όχι Mercedes Benz. Το νέο γερμανικό μάρκο θα ακολουθήσει την πρόσφατη ανοδική πορεία του ελβετικού φράγκου, αλλά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό.

Σε γενικές γραμμές, τα γερμανικά κόμματα υποστηρίζουν την βαθύτερη ευρωπαϊκή ολοκλήρωση για την αντιμετώπιση της κρίσης. Το Φιλελεύθερο Δημοκρατικό Κόμμα, που περιέπλεξε την φιλο-ευρωπαϊκή στάση της Γερμανίας, είδε την δημοτικότητά του να υποχωρεί (από 15% που απέσπασε στις εκλογές του 2009, τώρα οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι μετά βίας θα αποσπάσει το 5% που είναι το ελάχιστο ποσοστό για εκπροσώπηση στο κοινοβούλιο). Οι πολιτικοί τάσσονται αναφανδόν υπέρ της Ευρώπης, υπέρ της ευρωζώνης, ακόμη κι αν διστάζουν να στηρίξουν οικονομικά αυτή τη θέση. Οι επιχειρηματικοί ηγέτες επίσης στηρίζουν την μεγαλύτερη ολοκλήρωση στην ευρωζώνη.

Τα μηνύματα από την κοινή γνώμη όμως, είναι αντιφατικά. Θέλουν οι Γερμανοί να χρηματοδοτήσουν την περιφέρεια; Όχι. Θέλουν το ευρώ; Ναι.
Καθώς βαθαίνει η κρίση, η κοινή γνώμη της Γερμανίας θα κληθεί να αποφασίσει κάτι από τα δύο ή τίποτα από τα δύο. Η απόφαση όμως, δεν θα είναι εύκολη. Οι πολιτικοί πρέπει να πάρουν επώδυνες αποφάσεις. Και όταν θα κληθούν να εξηγήσουν αυτές τις αποφάσεις στον λαό της χώρας, τότε θα είναι ίσως η πιο δραματική ημέρα κρίσης που θα κληθεί να αντιμετωπίσει η Γερμανία. Ακόμη κι αν η κοινή γνώμη στραφεί κατά της ευρωζώνης, δεν θα ακολουθήσει η ελίτ της χώρας. Το βιοτικό επίπεδο και η οικονομική άνθηση στην Γερμανία είναι δομικά συνδεδεμένες με την ΕΕ και το ευρώ. Η σύνδεση αυτή υπάρχει από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και θα διατηρηθεί.

Τέλος… δεν υπάρχει και ο νομικός μηχανισμός για την έξοδο μίας χώρας από την ευρωζώνη.
Όταν οι Γερμανοί αποφάσισαν να μετάσχουν στην ευρωζώνη ήξεραν ότι υπάρχει ένα τίμημα: η εγκατάλειψη του μάρκου για το ευρώ. Όπως αποδείχθηκε, το τίμημα ήταν τελικά λάφυρο. Τα πολιτικά πλεονεκτήματα της τρέχουσας κατάστασης είναι πασιφανή: η Γερμανία μπορεί να διαμορφώσει την δημοσιονομική ολοκλήρωση με τους δικούς της όρους, ακόμη κι αν κληθεί να πληρώσει ένα μεγάλο τίμημα.

Ωστόσο, δεν θα είναι εύκολο να τα εξηγήσουν όλα αυτά στον λαό της χώρας. Επίσης, ο δρόμος για την επίτευξη μίας υγιούς ευρωπαϊκής δημοσιονομικής θέσης θα είναι μακρύς και δύσκολος. Ο δρόμος όμως, περνά μέσα από την ευρωζώνη. Και η Γερμανία θα πληρώσει πολλά για να κρατήσει το τιμόνι.
newsit.gr

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

΄Πράσινο΄΄ για την 6η δόση, με την Τρόικα να διαμηνύει ότι ίσως χρειαστούν και νέα μέτρα

Ευχάριστα είναι κατ΄ αρχάς τα νέα όσον αφορά στην έκθεση της αξιολόγισης της Τρόικας που είδε το φώς της δημοσιότητας σήμερα, καθώς όπως όλα δείχνουν η 6η δόση θα δωθεί στην Ελλάδα εκτός απροόπτου στις αρχές Νοεμβρίου. Στην έκθεση αυτή γίνεται αναφορά σε μια σειρά μέτρων που είναι απαραίτητο να παρθούν από την κυβέρνηση προκειμένου η οικονομία της χώρας «να επανέλθει στη σωστή πορεία» όπως σημειώνεται, ωστόσο θα πρέπει επίσης να τονιστεί ότι η επίτευξη των στόχων εξαρτάται από την αυστηρή εφαρμογή του Μεσοπρόθεσμου, καθώς και από την πορεία έκβασης των ιδιωτικοποιήσεων.

Στην έκθεση υπογραμμίζονται τέσσερα κύρια σημεία: - Το 2012 το έλλειμμα θα είναι 14,9 δισ. ευρώ μόνο υπό την προϋπόθεση να εφαρμοστούν όλα τα πρόσθετα μέτρα που ανακοινώθηκαν από την κυβέρνηση. -Είναι πιθανή η ανάγκη της λήψης πρόσθετων μέτρων την διετία 2013-14, ώστε να επιτευχθούν οι στόχοι του προγράμματος. - Η ύφεση δημιουργεί απόκλιση από το φετινό στόχο για το έλλειμμα. Σε αυτό συντείνει και η σχετική καθυστέρηση στην υλοποίηση κάποιων μέτρων που είχαν συμφωνηθεί μεταξύ κυβέρνησης και Τρόικας. - Η αισθητή μείωση των εσόδων που αναμένονταν το 2011, είναι απόρροια των καθυστερήσεων στην προετοιμασία των προς ιδιωτικοποίηση περιουσιακών στοιχείων που συνυπάρχουν από κοινού με την επιδείνωση των συνθηκών της αγοράς.

Τέλος, στην έκθεση της Τρόικα γίνεται αναφορά ότι παραπέμπει στο Eurogroup και το Εκτελεστικό Συμβούλιο του ΔΝΤ για την έγκριση της αξιολόγησης, ώστε να εκταμιευθεί επιτέλους η 6η δόση, ύψους 8 δισ. ευρώ, με τους τροΐκανούς να κάνουν την πρόβλεψη ότι η εκταμίευση θα γίνει, πιθανότατα, στις αρχές Νοεμβρίου.

ΠΗΓΕΣ: www.iefimerida.gr, www.newsport.gr
Φωτό: eklogika.gr 

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Επιμένουν τα βρετανικά ΜΜΕ για ελληνική χρεοκοπία...

Ένα περιθώριο έξι εβδομάδων έχει πια μπροστά της η ευρωζώνη, προκειμένου να «χτίσει» ένα δικό της «τείχος προστασίας» του τραπεζικού συστήματος, εν όψει της αναπόφευκτης, πλέον, ελληνικής χρεοκοπίας.

Όπως το Σάββατο το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky News, έτσι και την Κυριακή η εφημερίδα The Guardian, στο δικτυακό της τόπο, μεταδίδει, επικαλούμενη πηγές από τη σύνοδο του G20 στην Ουάσινγκτον, ότι η ελληνική χρεοκοπία βρίσκεται πλέον προ των πυλών και δεν μπορεί να αποτραπεί, παρά μόνο να περιοριστούν οι συνέπειές της.

Σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, ένα «κούρεμα» της τάξης του 50% του ελληνικού χρέους των 350 δισ. ευρώ είναι πιθανό, αλλά όχι χωρίς να έχει προηγηθεί η ενίσχυση των αμυντικών μηχανισμών της Ευρώπης απέναντι στο ενδεχόμενο περαιτέρω μόλυνσης, συνεπεία της ελληνικής χρεοκοπίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /economy

Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Άνοδο +1,95% σημείωσε ο Γ.Δ του Χρηματιστηρίου Αθηνών

Το υψηλό αγοραστικό ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε στα τελευταία λεπτά των συναλλαγών, με επίκεντρο τις τραπεζικές μετοχές, οδήγησε την αγορά σε δυναμική άνοδο.O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 864,94 μονάδες σημειώνοντας άνοδο σε ποσοστό 1,95%. Σε εβδομαδιαία βάση κατέγραψε πτώση 2,46%, ενώ από τις αρχές του έτους σημειώνει πτώση 38,83%.

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 108,23 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημείωσε άνοδο σε ποσοστό 2,54%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης ενισχύθηκε σε ποσοστό 2,99% και ο δείκτης της μικρής κεφαλαιοποίησης σημείωσε άνοδο 0,16%.

Από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης τη μεγαλύτερη άνοδο κατέγραψαν οι μετοχές της Marfin Popular Bank (+14,29%), της Πειραιώς (+8,93%), των ΕΛΠΕ (+8,27%) και του Τ.Τ (+6,73%).

Αντιθέτως πτώση σημείωσαν οι μετοχές της Folli Follie (-8,00%), της Τιτάν (-3,29%) και του ΟΤΕ (-3,91%).


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr /Οικονομία

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Και οι άνεργοι θα πληρώσουν το χαράτσι στα ακίνητα

Οι άνεργοι, οι ανάπηροι και οι πολύτεκνοι θα κληθούν να συνεισφέρουν από το υστέρημα τους στο προϋπολογισμού του κράτους που κλυδωνίζεται.

Η κυβέρνηση αποφάσισε όσοι έχουν στην κατοχή τους ακίνητα να πληρώσουν από 0,5 ευρω έως 20 ευρω ανάλογα με την οικονομική κατάσταση και την περιοχή που βρίσκεται το ακίνητο.

Το νέο χαράτσι θα πληρωθεί με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Έτσι για παράδειγμα ένας άνεργος η ανάπηρος που έχει ένα ακίνητο 100 τμ θα πληρώσει 50 ευρω.

Τα γενικά χαρακτηριστικά του μέτρου είναι τα εξής:

Επιβάλλεται ειδικό τέλος διάμεσου ύψους 4 ευρώ ανά τ.μ. στις ηλεκτροδοτούμενες δομημένες επιφάνειες, οι οποίες αποτελούν και τη βάση επιβολής του Τ.Α.Π. του άρθρου 24 του ν.2130/1993.
Το τέλος αυτό θα εισπραχθεί μέσω των επόμενων λογαριασμών της ΔΕΗ προκειμένου να επιτευχθεί άμεση εισπραξιμότητα και η υλοποίηση των στόχων του προϋπολογισμού του 2011.
Αφορά 5,079 εκατομμύρια οικιακές και εμπορικές παροχές που αφορούν δομημένες επιφάνειες συνολικού εμβαδού 562 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων αντικειμενικής αξίας, σύμφωνα με τα στοιχεία της φορολογικής διοίκησης, 560 δισ. ευρώ και εμπορικής αξίας 1 τρισ. ευρώ κατά τις εκτιμήσεις της Τράπεζας της Ελλάδος.
Σύμφωνα με το υπ. Οικονομικών, το επιβαλλόμενο τέλος αντιστοιχεί σε 2‰ (δύο τοις χιλίοις) της πραγματικής αξίας των ακινήτων. Για την αναλογικότητα του μέτρου, τα νεόδμητα κτίρια επιβαρύνονται περισσότερο σε σχέση με τα παλαιότερα και σε βάθος 25ετίας. Πρέπει να σημειωθεί ότι το 64% των κατοικιών στην Ελλάδα έχει ηλικία μεγαλύτερη από 25 έτη και μόνο 2% έχουν δομηθεί κατά την τελευταία πενταετία.

Σημειώνεται ότι η σχετική τροπολογία θα κατατεθεί αύριο στη Βουλή.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.protothema.gr /economy

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

΄΄ΟΚ΄΄ Γαλλίας για το δεύτερο πακέτο δανεισμού της Ελλάδας

Η γαλλική εθνοσυνέλευση ψήφισε σήμερα, δι' ανατάσεως της χειρός, την ευρωπαϊκή συμφωνία για το δεύτερο πακέτο δανεισμού της Ελλάδας που επιτεύχθηκε στις 21 Ιουλίου από τις χώρες της ζώνης του ευρώ.

Η κρατική εγγύηση στη δεύτερη δέσμη της βοήθειας προς την Ελλάδα, ύψους 159 δισ. ευρώ, ψηφίστηκε από την πλειοψηφία, ενώ οι Σοσιαλιστές απείχαν.

Μετά την ψηφοφορία στην Γερουσία, που αναμένεται να γίνει αύριο Πέμπτη, η Γαλλία θα είναι η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα της οποίας το Κοινοβούλιο επικύρωσε το σχέδιο δανεισμού της Ελλάδας.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /economy

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Πτώση στα χρηματιστήρια της Ευρώπης, εξαιτίας των τραπεζικών μετοχών που παρουσιάζουν απώλειες

Πανευρωπαϊκός τραπεζικός αρμαγεδδών συντελείται από το πρωί στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, παρασύροντας σε αρνητικό έδαφος τους γενικούς δείκτες, σε Λονδίνο, Παρίσι και Φρανκφούρτη.

Ειδικότερα, στο Λονδίνο όπου ο γενικός δείκτης χάνει το 2,26% και κινείται στις 5.172,64 μονάδες τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν η Royal Bank of Scotland με 10.63% και ακολουθούν η Lloyds Banking Group με 6,36% και η τράπεζα Barclays με 6,02%.

Στη Φρανκφούρτη με το γενικό δείκτη να χάνει 3,87% και να κινείται στις 5.324,15 μονάδες, η Deutsche Bank καταγράφει απώλειες της τάξης του 7,82%.

Στο Παρίσι, με συνολική μείωση 3.81% στις 3.028,50 μονάδες τη μεαλύτερη πτώση σημειώνουν οι μετοχές της Societe Generale με 8,1% και η BNP Paribas με 6,55%.

Την ίδια ώρα στην Αθήνα καταγράφονται απώλειες της τάξης του 2,52% με το δέικτη να κινείται στις 869,44 μονάδες και τον τραπεζικό κλάδο να χάνει κατά μέσο όρο 4,36%.


ΠΗΓΕΣ: BBC, Capital 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr /news

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Αλματώδης άνοδος του Γενικού Δείκτη του Χρηματιστηρίου στην σημερινή συνεδρίαση, μετά το deal Alpha Bank - Eurobank - Qatar

Με φόντο τη συμφωνία Alpha Bank - Eurobank - Qatar, η ελληνική αγορά «καλπάζει» κυριολεκτικά, σημειώνοντας άνοδο 15% και ξεπερνώντας τις 1000 μονάδες.

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Απόλυτη στήριξη της Χίλαρι Κλίντον στις προσπάθειες για ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας

 Νέο πολυνομοσχέδιο σκούπα κατέθεσε την Πέμπτη το βράδυ στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών  Ευ. Βενιζέλος.

Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Στην φυλακή για ληξιπρόθεσμες οφειλές από 5.000 ευρώ και πάνω

Την προσωποκράτηση για χρέη προς το Δημόσιο, παρά την απόφαση περί αντισυνταγματικότητας του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου, επαναφέρει η Κυβέρνηση.Και μάλιστα για ποσό από 5.000 ευρώ,

Παρασκευή 15 Ιουλίου 2011

Άρση του τραπεζικού απορρήτου, μετά από σύναψη σύμβασης μεταξύ Ελλάδας-Ελβετίας, για τα εμβάσματα στο εξωτερικό προανήγγειλε ο Ευ. Βενιζέλος

Μήνυμα προς τους πολίτες εκείνους, που έχουν μεταφέρει τις καταθέσεις τους στο εξωτερικό, να τακτοποιήσουν τις υποθέσεις τους,

Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Χτυπάει... παντού η Moody’s !

Μόλις μια εβδομάδα μετά την υποβάθμιση της Πορτογαλίας σε επίπεδο junk, ο οίκος αξιολόγησης Moody’s επιστρέφει και υποβαθμίζει τώρα και την Ιρλανδία!

Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Νέα φορολογικά μέτρα...

Ένα καινούργιο "χαράτσι" κάθε βδομάδα ή, το αργότερα, κάθε δέκα μέρες, θα πληρώσουμε οι περισσότεροι από τώρα μέχρι τέλος του χρόνου,