Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Πτώση στα χρηματιστήρια της Ευρώπης, εξαιτίας των τραπεζικών μετοχών που παρουσιάζουν απώλειες

Πανευρωπαϊκός τραπεζικός αρμαγεδδών συντελείται από το πρωί στα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια, παρασύροντας σε αρνητικό έδαφος τους γενικούς δείκτες, σε Λονδίνο, Παρίσι και Φρανκφούρτη.

Ειδικότερα, στο Λονδίνο όπου ο γενικός δείκτης χάνει το 2,26% και κινείται στις 5.172,64 μονάδες τις μεγαλύτερες απώλειες καταγράφουν η Royal Bank of Scotland με 10.63% και ακολουθούν η Lloyds Banking Group με 6,36% και η τράπεζα Barclays με 6,02%.

Στη Φρανκφούρτη με το γενικό δείκτη να χάνει 3,87% και να κινείται στις 5.324,15 μονάδες, η Deutsche Bank καταγράφει απώλειες της τάξης του 7,82%.

Στο Παρίσι, με συνολική μείωση 3.81% στις 3.028,50 μονάδες τη μεαλύτερη πτώση σημειώνουν οι μετοχές της Societe Generale με 8,1% και η BNP Paribas με 6,55%.

Την ίδια ώρα στην Αθήνα καταγράφονται απώλειες της τάξης του 2,52% με το δέικτη να κινείται στις 869,44 μονάδες και τον τραπεζικό κλάδο να χάνει κατά μέσο όρο 4,36%.


ΠΗΓΕΣ: BBC, Capital 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.iefimerida.gr /news

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.