Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρο -γνώμη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρο -γνώμη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2019

Ένα (ακόμα) ελληνικό δράμα...

Αποτέλεσμα εικόνας για ελλαδα κλαίει
 
  Δεν γνωρίζω πραγματικά εάν ήταν τυχαία η χρονική στιγμή να δοθεί έτσι, χωρίς την έγκριση του ελληνικού λαού, έτσι ωμά, το όνομα της Μακεδονίας κι αυτό να συμπίπτει με την επέτειο των 4 ετών από την άνοδο στην εξουσία αυτής της κυβέρνησης. Εάν δεν ήταν τυχαίο, οπωσδήποτε οι επικοινωνιακοί σύμβουλοι έχουν φαντασία...
 Προσωπικά αισθάνομαι- κι ας με συγχωρήσετε τώρα στην αρχή για τον προσωπικό τόνο- προδομένος από την επιλογή μου να στηρίξω αυτήν την παράταξη. Βλέπεις τότε, πολύ επηρεασμένοι και πονεμένοι από αυτά που έφεραν τα διαδοχικά μνημόνια και στην παγίδα μιας σκληρής συνθηματολογίας, το 36% του λαού, ένοιωσε την ανάγκη να δοκιμάσει μια άγνωστη μέχρι τότε επιλογή και διαδρομή.
Τα μνημόνια σάρωσαν εξάλλου την κοινωνική συνοχή. Αποτύπωσαν όλες τις δομικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας, όξυναν τη φτώχεια σε στρώματα του πληθυσμού με τον τρόπο που εφαρμόστηκαν τα προγράμματα.
Δυστυχώς όπως αποδείχθηκε, αυτό το εκμεταλλεύτηκαν οι σημερινοί κρατούντες και πόνταραν όλα τα λεφτά τους, στην άνοδό τους στην εξουσία. Δημιούργησαν στην αρχή ελπίδες. Γρήγορα, πολύ γρήγορα αποδείχθηκαν όνειρα χειμερινής νυκτός. Σχέδιο σοβαρό δεν υπήρχε. Μόνο κλεφτοπόλεμος. Στο μυαλό μου έχω από καιρό δυο εκδοχές. Δεν έχω ακόμα καταλήξει. Αν ήταν προσυμφωνημένος, μια πολιτική θεατρική παράσταση δηλαδή, ή αν όντως ο Τσίπρας με το επιτελείο του νόμιζαν ότι θα εκφοβίσουν τους δανειστές. Αυτό δεν ξέρω κι αν ποτέ θα απαντηθεί. Δεν ξέρω καν εάν ο Ιστορικός του μέλλοντος θα αποτυπώσει όλη την αλήθεια...
Στην Ιστορία έμεινε ένα δημοψήφισμα ΔΙΧΑΣΜΟΥ, εμφυλιακού κλίματος το οποίο ακυρώθηκε στη πράξη άμα τη διενέργειά του. Ο λαός χιλιοπροδομένος, παντοιοτρόπως φοβισμένος, υπέμεινε ένα ακόμα πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής που ακόμα η αντιπολίτευση διατείνεται πως μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει. Κανείς ποτέ δεν θα μάθει ποια μπορεί να ήταν η κατάληξη σε διαφορετική περίπτωση. Δεν έχει καμιά σημασία πλέον...

Είναι αδικοπραξία, για να μην πω κάτι πάρα πολύ βαρύτερο, αυτό το οποίο συνέβη: Ένας λαός ποτίστηκε με το δηλητήριο ενός ιδιότυπου νεοεμφυλιακού διχασμού. Και φτωχότερος οικονομικά βγήκε συνάμα. Αυτό δεν θα σβήσει ποτέ. Πάντα η Ιστορία θα το καταγράφει. Αυτό θα βαραίνει αποκλειστικά και πάντα τον ΣΥΡΙΖΑ. Στη συνέχεια πέρασαν χρόνια. Ο κόσμος προσπάθησε να συμβαδίσει τη πορεία του, τη καθημερινότητά του με μια αλλοπρόσαλλη πολιτική μιας αλλοπρόσαλλης κυβέρνησης μιας ομάδας ανθρώπων που αισθάνθηκαν ότι εξ ονόματος του λαού που τους έδωσε ξανά την εντολή το Σεπτέμβρη του 2015 μπορούν να κάνουν τα πάντα...

Έχουν ειπωθεί πολλά... Αυτό που μυρίζει στον αέρα, αυτό που αισθάνεται και ο τελευταίος πολίτης ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθέτησης ύστερα από τη νέα περιπέτεια, αυτή του εθνικού θέματος σχετικά με την ονομασία της γείτονος χώρας, είναι πως για άλλη μια φορά, με τρόπο ωμό, με τρόπο αφοπλιστικά σκληρό, η κοινή γνώμη δεν ρωτήθηκε για αυτό το θέμα. Ερήμην μας έγιναν όλα. Όπως τότε το 2010 ερήμην μας μπήκαμε στην ατέλειωτη μνημονιακή περιπέτεια. Όπως, ερήμην μας μπήκαμε στα capital controls, όπως ουσιαστικά χωρίς να το αντιληφθούμε μπήκαμε λίγες μέρες αργότερα στον εθνικό διχασμό ενός δημοψηφίσματος- απάτη.

Όμως για σταθείτε... Εδώ δεν έχει ουσιαστική δυνατότητα παρέμβασης ούτε ο ΠτΔ. Στην προκειμένη περίπτωση ο Πρ. Παυλόπουλος δεν διατύπωσε έστω γραπτώς, όντας γνώστης, τις ενστάσεις του για αυτή τη νομότυπη συμφωνία για το νέο- σε βαθμό ιστορικής καπηλείας-  όνομα του γειτονικού κρατιδίου... Πως θα ανεχθούν οι κρατούντες γνώμες διαφορετικές από απλούς πολίτες για αυτό το ζήτημα; Τι κι αν έγιναν τρία μεγαλοπρεπέστατα πατριωτικά συλλαλητήρια, ο επικοινωνιακός οδοστρωτήρας του ΣΥΡΙΖΑ, χαρακτήρισε έτσι νέτα σκέτα, τους πάντες που διαδήλωσαν ΧΩΡΙΣ κομματικές σημαίες, μονάχα με την Ελληνική, συλλήβδην φασίστες.
Αυτός είναι ο μεγαλύτερος φασισμός δηλαδή. Να υποτιμάς και να αγνοείς σκοπίμως (σκοπίμως γιατί το δείχνεις) τους πόθους, τις αγωνίες, την λαϊκή έκφραση του μεγαλύτερου- στα σίγουρα- κομματιού της Ελληνικής κοινωνίας που διαδηλώνει (αρκετοί απ΄ αυτούς πρώην ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ, απίστευτο, ασύλληπτο!), για το αναφαίρετο δικαίωμα στον αυτοπροσδιορισμό και την αυτοσυνειδησία του. Είναι μια πρακτική που υπονομεύει το πνεύμα της ίδιας της Δημοκρατίας. Ποτίζοντας χημικά όλη την ατμόσφαιρα κυριολεκτικά και μεταφορικά...

Ο νέος διχασμός που στήνεται (και υπάρχουν προς τούτο πρόθυμα επικοινωνιακά στηρίγματα για να τον προάγουν...) είναι ο εξής απλός: εθνικιστές- προοδευτικοί. Αυτό σημαίνει τον θάνατο της κοινωνικής και λαϊκής συνοχής...

Αυτό είναι το μεγαλύτερο κακό που έχουν προκαλέσει. Όχι τόσο το οικονομικό, αλλά τον διχασμό. Διχασμός στον βωμό συμφερόντων και μικροπολιτικών επιδιώξεων, ενίοτε δε απλώς εντυπώσεων...!

Οι πολίτες επιπροσθέτως, το σύνολο των πολιτών, αισθάνονται έντονα πλέον σε καθημερινή βάση πως δεν έχουν τη δυνατότητα ουσιαστικής παρέμβασης στα τεκταινόμενα της χώρας τους. Αισθάνονται θύματα, έρμαια... Κομπάρσοι. Ταλαιπωρημένοι άλλωστε αρκετά από μια αδυσώπητη καθημερινότητα βάναυσης υπερφορολόγησης...
Σε μια εποχή (2010- έως σήμερα) όπου είδαν να ψηφίζονται Νόμοι που είναι Αντισυνταγματικοί ελέω μνημονίων, που είδαν Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου να έχουν πρακτική εφαρμογή και θέση στην άσκηση πολιτικής. Όπου περιορίζονται στη πράξη οι δυνατότητες για ελεύθερες αντιπολιτευόμενες φωνές και ευρύ- σε ουσιαστικό βάθος- κοινωνικό ΔΙΑΛΟΓΟ. Ο διάλογος και η ανταλλαγή επιχειρημάτων και απόψεων που αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της Δημοκρατίας στην ουσία της.


Για να φτάσουμε έως εδώ, στο έσχατο σημείο της ευτέλειας, πολιτικής-διπλωματικής, οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής κ.α είναι αναμφισβήτητο πως συμβάλλαμε εκόντες- άκοντες όλοι. Με τις πράξεις μας, με τις παραλήψεις μας, με την αποδοχή μιας λάθος νοοτροπίας στον βωμό προσωπικών μας συμφερόντων, με τις ιδεοληψίες μας, ακόμα και με τον άκρατο παρορμητισμό μας. Δηλαδή και η κοινωνία έχει ένα μερίδιο ευθύνης στα συμβαίνοντα. 

Όμως το μεγάλο και ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ το έχουν όλοι όσοι κατά καιρούς- διαχρονικά- αποκτούν την εξουσία και παίζουν παιχνίδια στις πλάτες μας οδηγώντας τη χώρα διαρκώς σε χειρότερες μέρες, πλησιάζοντας τώρα στο να ζήσουμε εθνικά δράματα...




Μίμης Κ.

Θεέ μου, τι άλλο θα μας βρει...

Αποτέλεσμα εικόνας για μακεδονια
Ήθελα να γράψω ένα άρθρο μέσα από τη ψυχή μου. Για την ώρα (περασμένα μεσάνυχτα) θα αρκεστώ στο απίστευτο: Στη δήλωση Ζάεφ: «Να είναι περήφανοι και οι Μακεδόνες και οι... Έλληνες».

Αυτά... Καληνύχτα Ελλάδα μας... Έχουμε ζήσει πολλές τραγωδίες τα 10 αυτά χρόνια. Θα αντέξουμε όμως και πάλι.

Αύριο μαζί σας με ένα άρθρο- κατάθεση ψυχής.




Μίμης Κ.

Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2019

Η ώρα της ιστορικής ευθύνης των βουλευτών

Αποτέλεσμα εικόνας για βουλη
    Καταιγιστικές είναι το τελευταίο 48ωρο οι πολιτικές εξελίξεις. Στην ουσία κανείς δεν μπορεί να προδικάσει εάν θα πέσει ή όχι η κυβέρνηση μεθαύριο το βράδυ κατά την ψήφο εμπιστοσύνης που ζήτησε ο Πρωθυπουργός από τη Βουλή, ύστερα από την αποχώρηση του μέχρι πρότινος κυβερνητικού εταίρου του.

Πολλά ακούγονται, γράφονται. λέγονται, πολλά σίγουρα πραγματοποιούνται στο παρασκήνιο, εξάλλου όλα παίζονται για έξι βουλευτές. Αυτοί με τις αποφάσεις τους μεθαύριο θα κρίνουν το μέλλον της κυβέρνησης και την πορεία της χώρας. Εδώ αποδεικνύεται πόσο σημαντικό είναι τελικά το αξίωμα του βουλευτή ή- ορθότερα- πόσο θα έπρεπε πάντα να είναι.

Αυτό που σίγουρα διακυβεύεται πάντως είναι ένα: Το αν και πόσοι θα σηκώσουν το βάρος της ιστορικής ευθύνης. Γιατί μπορεί η εξουσία να είναι γλυκιά, αλλά παίζει ρόλο και το ηθικό μέρος του πράγματος (αναφέρομαι σε αυτούς που τάσσονται κατά της συμφωνίας των Πρεσπών). Είναι στιγμές που οι περιστάσεις οι ίδιες σε καλούν να αναμετρηθείς με την ιστορία και το ανάστημά σου. Να φανείς συνεπείς μπροστά στις Αρχές και στα Πιστεύω σου. Συνεπής ως προς τον ίδιον σου τον εαυτό. Να μπορείς να διαφυλάξεις την πολιτική υστεροφημία σου και παράλληλα να έχεις ήσυχη συνείδηση όταν θα αντικρίσεις τους ψηφοφόρους σου στη περιφέρειά σου.

Για τον καθένα βέβαια το εθνικό καθήκον σημαίνει και διαφορετική ερμηνεία και δέσμευση. Ο καθένας το εκλαμβάνει διαφορετικά βάσει της κοσμοθεωρίας του.

Εάν πάντως ήμουν βουλευτής, κατά την απόλυτα ταπεινή άποψή μου, θα επέλεγα ανενδοίαστα και με πλήρη συνείδηση, το «ΟΧΙ» στη συμφωνία. Σε μια συμφωνία που παραδίδει τα Ιστορικά κεκτημένα στο γειτονικό κρατίδιο, όπου, ας μην το λησμονούμε ποτέ, ο πρώην πρόεδρός του αείμνηστος Κ. Γκλιγκόροφ είχε δηλώσει καθαρά ότι δεν έχουμε καμία σχέση με τον Μέγα Αλέξανδρο και ότι είμαστε Σλάβοι...

Λένε κάποιοι ότι δεν συνδέονται απαραίτητα η καταψήφιση της συμφωνίας των Πρεσπών με την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στη κυβέρνηση. Μα είναι αστείο να ισχυριστεί κανείς ότι δεν συνδέονται. Καλώς ή κακώς την ευθύνη για αυτή την απόφαση την έχει η κυβέρνηση, οπότε κρίνεται αυτό ακριβώς.


Κανείς μας δεν ξέρει πως θα καταλήξουν τα πράγματα. Το μόνο που εύχομαι είναι οι βουλευτές- τουλάχιστον- να έχουν σταθερή άποψη μέχρι τέλους. Είτε έτσι, είτε αλλιώς. Γιατί δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που μερικοί άλλαζαν απόψεις και αποφάσεις σαν τα πουκάμισα (και αγόμενοι- φερόμενοι από γύρευε ποιους και τι...) παραμονές ψηφοφοριών για τα Μνημόνια... Εξευτελίζοντας έτσι με αυτόν τον τρόπο την έννοια της πολιτικής, των Θεσμών, της συνέπειας και όχι μόνο...


Κρυστάλλινες θέσεις και αποφάσεις μέχρι τέλους. Τον τελευταίο λόγο, την ετυμηγορία την έχει η ίδια η Ιστορία.




Μίμης Κ.

Κυριακή 19 Αυγούστου 2018

bitgiabit AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ- Μέρες και νύχτες από το Λονδίνο των πολλών ταχυτήτων

Όπως σε πολλές πρωτεύουσες του Δυτικού κόσμου, έτσι και στο «ακριβό» Λονδίνο, η φτώχεια και ο κοινωνικός αποκλεισμός είναι εκεί...


  Μια εμπεριστατωμένη κοινωνική ανάλυση- ένα δυνατό ρεπορτάζ του ανταποκριτή του blog μας από το Λονδίνο- συναδέλφου, Γιώργου Διαμαντόπουλου 




Α)ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΙ

Καλησπέρα στην μάνα πατρίδα Ελλάδα, από το Λονδίνο, την μαγευτική πρωτεύουσα της Αγγλίας και καρδιά του χρηματοπιστωτικού καθεστώτος και των επιχειρήσεων.
 Μετά από έρευνα έξι μηνών και τη συμβίωση αλλά και διάλογο με τους σύγχρονους αντάρτες πόλης, στην καρδιά του Λονδίνου, μίας εκ των πόλεων της ενωμένης και προοδευτικής Ευρώπης, μπορέσαμε να εμβαθύνουμε και να κατανοήσουμε τους λόγους ύπαρξης και τη δράση αλλά και τον βίο του κινήματος των αστέγων.
Η ανθρωπιστική, οικονομική και κατ’επέκταση, αξιών κρίση, σε όλο τον πλανήτη την τελευταία δεκαετία, αλλά και οι σπασμωδικές κινήσεις μπαλώματος και ωραιοποίησης των προβλημάτων στην Ευρωπαϊκή ένωση , με στόχο την πρόσκαιρη κερδοφορία και την συγκάλυψη (κάτω από το χαλάκι), προς τέρψην των οφθαλμών της συντηρητικής νομεκλατούρας της γηραιάς Ηπείρου, κατ’ομολογίαν ενός εκ των νεαρότερων ηγετών της και πρωθυπουργού της Ελλάδος, Κυρίου Αλέξη Τσίπρα, όχι μόνο συγκαλύπτουν το πρόβλημα με πάσης φύσεως καταστολή νου και σώματος αλλά διευρύνουν και εντατικοποιούν σε βάθος χρόνου  τον διαχωρισμό των ανθρώπων αλλά και την ελλειπή, μη έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση για θέματα που θα μπορούσαν και αποδεδειγμένα γυρίζουν την Ευρώπη σε εποχή μεσαίωνα και φυσικά σε όλο τον πλανήτη με ενάρξεις και προετοιμασία διαμαχιών (βλ. Χημικό πόλεμο).
Η μειωμένη δύναμη της πολιτικής σκηνής, η αυξανόμενη κριτική ικανότητα και η αυξανόμενη πηγή ενημέρωσης αλλά και παιδείας των νέων γενεών επιφέρουν σύγχυση και φοβίες στο συντηρητικό σύστημα, που στόχο έχουν να ενδυναμώσουν ατυχή γεγονότα παγκοσμίως.

Μπορεί ένα όμορφο παραμύθι να κοιμήσει ένα ή παραπάνω μωρά προσωρινά, αλλά όχι για πάντα , και όταν οι πράξεις , οι δράσεις και οι αντιδράσεις , δημιουργούν ή υποκινούν τέτοιες εσφαλμένες και άδικες τακτικές για την ενδυνάμωση η την αναίσχυντη και χωρίς ηθική και λογική, καιροσκόπων ολιγαρχών, επιφέρουν δυστυχώς κρίση και έλλειψη εναλλακτικών σχεδίων, την αποστροφή από νέες ιδέες, ανθρώπων που θα μπορούσαν να ενισχύσουν ή να αλλάξουν, νοσηρές και εσφαλμένες πολιτικές χρόνων και την επανάληψη της κακής ιστορίας και στρατηγικών που ζημίωσαν και ζημιώνουν την ανθρωπότητα στον βωμό του «έχω παιδιά» «ωχ αδερφέ», του κακού εγωισμού, της κόπιας και την διεύρυνση της κρίσης του «χαρτζιλικιού» και των «κουμπαράδων».....!!!!
Κρεβάτια από χαρτόκουτα στις εισόδους πολυτελών καταστημάτων !!!

Επιστρέφοντας λοιπόν στο μείζον θέμα ανθρώπων με ανάγκες αλλά και δυνατότητες, και το ελλιπές όραμα για την δημιουργία και βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης και την συντήρηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων , κεκτημένα αγώνων γενεών του παρελθόντος, κάποιοι εκ των οποίων αποτελούν κορμό των σύγχρονων ηγετών -ηγεμόνων, γινόμαστε μάρτυρες ενός αγώνα τένις, η πινγκ πονγκ μεταξύ των ανθρώπων, των επιλογών τους και ένα χάσμα, φανατικά αγεφύρωτο που δεν δικαιολογεί ο υγιείς ανθρώπινος νους , πόσο μάλλον το 2018.
 Από την άλλη πλευρά, έχοντας ως γνώμονα την δημιουργία των πολιτικών, ως εκπροσώπους των επιχειρήσεων αλλά και των ειδών του πλανήτη με κυρίαρχο το ανθρώπινο, παρακολουθούμε και  καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ευθυνόμαστε ως οι «πολλοί» για την επιλογή τροφοδοτών της σκέψης μας , των συναισθημάτων μας αλλά και της λογικής και των πολιτικών που επιλέγουμε η υιοθετούμε.
 Ολοκληρώνοντας και σφετεριζόμενοι την άποψη ότι γνώμη και γνώση έχουν όλοι, καταλήγουμε, μετά από διάλογο με πολιτικούς αλλά και επιχειρηματίες-πολίτες του Λονδίνου, αλλά και από όλο τον πλανήτη, όπως διαμορφώνεται ο παγκοσμιοποιημένος χάρτης, της σύγχρονης πρωτεύουσας- «ΒΑΒΕΛ», πως επιλέγουμε ακόμα και αν υπάρχει «βομβαρδισμός από προπαγάνδα και διαφήμιση με στόχο την διαστρέβλωση γεγονότων, από σύγχρονες ΠΥΘΙΕΣ, τους εκπροσώπους και δημιουργούμε κατ’επιλογήν τις πολιτικές που ακολουθούνται με τη στάση ζωής, τις δράσεις και τις αντιδράσεις ενώσεων και ανθρώπων.
 Οπότε η πραγματική αποξένωση, η ομοφιβικότητα, η έλλειψη εμπιστοσύνης και διαλόγου, ο ρατσισμός και ο φασισμός, επανέρχονται και ενδυναμώνονται φανατικά με ηλίθιο και ημιμαθές άρα επικίνδυνο προπαγανδιστικό και αποξενωτικό χαρακτήρα.
Ένα από τα αποτελέσματα είναι και η ανθρωπιστική κρίση εναντίον της οικονομικής κρίσης που στην παρούσα φάση, γέννησε το         ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΑΣΤΕΓΩΝ............!!!!!!!!

Το εθνικό σύστημα υγείας σε ρόλο Ερυθρού Σταυρού....




Β) ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ Η ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Τριγυρίζοντας και περπατώντας σε κεντρικούς δρόμους και περιοχές του Λονδίνου (Oxford street, Tottenham court road, Picadilly Circus, Camden town, Kings Cross, Oxford Circus, Russell Square, Bedford square , Trafalgar square , Greenwich, Royal Gardens , London Bridge, Primrose Hill) 
Και γενικά ζώντας, σπουδάζοντας, ερευνώντας και δουλεύοντας σε έξι από τις 9 ζώνες του Λονδίνου, ακόμα και ως άστεγος, προσπάθησα να ακούσω και να κατανοήσω τη λογική και τον λόγω ύπαρξης του κινήματος αλλά και να νιώσω περήφανος που ανήκω στο ανθρώπινο ον με την προτεραιότητα επίλυσης του θέματος από συμμαθητές, ψυχολόγους, γιατρούς και μέλη φιλανθρωπικών οργανώσεων, τη δημιουργία αγοράς, τέχνης και πολιτικής αλλά και τη διαχείριση «cash» χρημάτων και ανταλλαγή προϊόντων, την κούραση και την ανθρωπιστική βοήθεια όλων αλλά και την αμεσότητα επίλυσης και εύρεσης λύσεων και παρακολούθησης των σύγχρονων ηρώων, όπως αντιλαμβάνομαι με τις εμπειρίες που αποκόμισα από τους ανθρώπους χωρίς σύνορα, ελεύθερους κατά ένα τρόπο από κλισέ και φοβίες ανθρώπων που ζουν και δοκιμάζουν τα όρια τους.
 Είναι επίσης αξιοθαύμαστη η προσπάθεια κατανόησης από τους ίδιους του Βρετανούς και πολίτες ή προγενέστερους κάτοικους του Λονδίνου από όλο τον κόσμο και η μη έλλειψη ειδών πρώτης ανάγκης από ανθρώπους που το χρειάζονται.
 Ένα ακόμα θετικό είναι πως ο μεγαλύτερος αριθμός ανθρώπων εισακούουν, επεξεργάζονται και επιλύουν προβλήματα που έχει το κίνημα των αστέγων η προβλήματα που δημιουργούνται από την έλλειψη αγαθών και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Πολλοί εκ των μόνιμων κατοίκων, οικογένειες προγενέστερων μεταναστών αλλά και άνθρωποι που βρέθηκαν στην Αγγλία από εμπόλεμες ζώνες δεν ξέχασαν τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν αλλά προσπάθησαν και προσπαθούν να επιλύσουν ζητήματα και αντιδράσεις που ίσως να βλάπτουν και να αυξάνουν το τεταμένο κλίμα η την βλαβερή διαιώνιση επιβλαβών τακτικών και αντιδράσεων των εξτρεμιστών του κινήματος.


Αξιοσημείωτη και για βράβευση είναι η αποτελεσματικότητα και το πάθος των εκπαιδευτικών της Βρετανίας, που άνοιξαν τις πόρτες και τις καρδιές τους σε όλους τους ανθρώπους, κυρίως μεταναστών και προσφύγων, ενώνοντας με θετικότητα τις δυνάμεις τους και τις δυνάμεις όλων αυτών των ανθρώπων, αναγνωρίζοντας και βελτιώνοντας τις συνθήκες διαβίωσης και εκπαίδευσης, θυμίζοντας το «Ελληνικό παράδειγμα» εναγκαλισμού και αποδοχής πολιτών του κόσμου, ταξιδιωτών ή θυμάτων πολέμων. Ακόμα και αν δεν δέχονταν ή δεν έγιναν ποτέ θύματα πολέμου ή να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν για περισσότερα από 100 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. 

Δεν υπάρχει άνθρωπος στο δρόμο που να πεινάει, να διψάει ή να μην έχει ρούχα και φαρμακευτική περίθαλψη όταν το χρειάστηκε ή αποζήτησε βοήθεια.....!!!!!!! Το αποτέλεσμα μετράει.

Σύγχρονα κρεβάτια τα sleeping baags του κινήματος των αστέγων. Οι κλίνες της ντροπής και της αδιαφορίας. Οι κλίνες του πειράματος της ντροπής και της αντίθεσης. Πρωτεύουσα πολλών ταχυτήτων.


Γ) ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ

Σε αντίθεση με τα απολύτως προαναφερθέντα θετικά και την αποκόμιση εμπειρίας σε δύο χώρες (Ελλάδα και Αγγλία), εμπράκτως και έχοντας ως γνώμονα την «κρίση», που μαστίζει την Ευρώπη και τον κόσμο από το 2008,  θα παραθέσουμε κάποια αρνητικά της κατάστασης όπως την αντιλαμβανόμαστε, με την εμπειρία της ηλικίας των 30 πλέον χρόνων και έχοντας επιλογή αντίδρασης στα κακώς «κείμενα», που επηρεάζουν αρνητικά τις ζωές των όλων, μακροπρόθεσμα.

Αρχικά η άνθιση του παραεμπορίου και της παραοικονομίας είναι ένα χρόνιο νοσηρό πρόβλημα που ζημιώνει ακόμα και τις πιο υγιείς οικονομίες και δημιουργεί την αντίδραση των κρατικών υπηρεσιών και δημόσιων φορέων. Για παράδειγμα η υπερφορολόγηση, ή  η ανάγκη να δαπανηθούν υπέρογκα ποσά σε ασφάλεια συστημάτων και αρχών, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι δαπάνες από θετικά για όλους πρότζεκτ για παιδεία, υγεία  και βελτίωση των τομέων υγείας και δημιουργίας και υλοποίησης ιδεών προς βελτίωση των συνθηκών και βιοτικού επιπέδου. 


Το 40% του προϋπολογισμού της Μεγάλης Βρετανίας για παράδειγμα, δόθηκε σε υπηρεσίες ασφαλείας ή μέτρα για την καταπολέμηση και την πρόληψη τρομοκρατίας και βίας\, που είναι αποτέλεσμα εμπορίας φόβου και προπαγάνδας, ανούσιας και αναποτελεσματικής για το μέλλον.
Ένα ακόμα παράδειγμα, είναι διόγκωση αποξένωσης και διαχωρισμός των ανθρώπων με αποτέλεσμα να διαφωνούν ή να επιμένουν και να ζηλεύουν τακτικές μαφιόζικες και εύκολου βίου, όπως ψευδείς και επικίνδυνες ιδέες διαχωρισμού  καταμερισμού δικαιωμάτων που κατ’ουσίαν είναι κοινά και ενωτικά.


Η ταινία του σημαδεμένου (scarface) ξεκινά με αληθινά ντοκουμέντα και εικόνες από μεταναστευτικό κύμα της εποχής της δεκαετίας του 60 και 70’ και πληροφορίες από τα «hotspot» της εποχής, στα πρώτα λεπτά, όπου αποτελούν και εμβαθύνουν σε προβλήματα του μεταναστευτικού ή καταστάσεων προπαγάνδας και ημιμάθειας που δημιουργούνται με σκοπό τον έλεγχο, κάτι που δεν είναι λογικό και είναι άκρως επικίνδυνο να επικεντρωνόμαστε στην αντίδραση και όχι τη δράση και το πρόβλημα, όπως στα αρνητικά μόνο.
  
Η φοβία και η αποξένωση ενδυναμώνουν την ημιμάθεια, αποδυναμώνουν την κριτική ικανότητα και την εύρεση λύσεων για το κοινό καλό και προάγουν την σύγχυση αλλά και τακτικές, ζημιογόνες και λανθασμένες. Ή ακόμα την δημιουργία πρόσκαιρου κέρδους και πλυντηρίων βρωμιάς που αποτελούν κερδοσκοπικές και καιροσκοπικές επιχειρήσεις, θυσιάζοντας ίσως και γενιές ολόκληρες
  
 Ένα ακόμα αρνητικό, είναι πως για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, αντιμαχιών και προς εύρεση δικαιολογιών πολιτικών εκπροσώπων ή ακόμα και επιχειρηματιών και του θυμόσοφου λαού, εν ώρα κούρασης, δημιουργείται η εντύπωση πως αν πονάει το δοντάκι, η λύση είναι να κόψεις το κεφαλάκι! 
Κάτι που τείνει περισσότερο σε συγκάλυψη, προσωρινά, παρά μία λογική λύση με γνώμονα το μέλλον. Έτσι το αληθινό μέλλον που αποτελεί η εκάστοτε νεολαία των κρατών, χρησιμοποιούνται ως μασημένη τσίχλα και δικαιολογία, ενώ θα έπρεπε να είναι ο άξονας που κινεί τα νήματα και λόγος δράσης.  Ό,τι αγαπάμε και θα αγαπάμε είναι καλό να μεταφράζεται σε μάχη για το κοινό καλό και τους πολλούς και όχι σαν τροχοπέδη ανάπτυξης, κατά την ταπεινή μου άποψη.






Ολοκληρώνοντας το άρθρο αυτό που θα αποτελέσει και εναρκτήριο κομμάτι της συγγραφής ενός βιβλίου και τη δημιουργία μίας ταινίας με σκοπό την κατανόηση και τον κοινό προβληματισμό όλων για το μέλλον, θα ήθελα να καταλήξω και να αναφέρω πως από την εμπειρία αποκόμισα και ενδυνάμωσα τη θεωρία πως το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Η ευμάρεια, η υγεία και η ευτυχία του κόσμου βρίσκεται στα χέρια μας, στο μυαλό και την ψυχή μας. 
Η εύρεση των αιτιών οποιασδήποτε νόσου είναι η αρχή της εύρεσης του αντιδότου, ακόμα και αν η θεραπείες ξεκινούν στο στάδιο του πειραματισμού. Η ημιμάθεια, φέρνει τις βλακώδεις αντιδράσεις και τις κακές επιλογές.

Εύχομαι να κατανοήσουμε πως με ομαδική προσπάθεια, διάλογο και την συνύπαρξη μας, ακόμα και αν ο αριθμός των ανθρώπων αυξάνεται, θα καταφέρουμε με θετικότητα να περάσουμε τα 40 κύματα και τις δυσκολίες που εμείς οι ίδιοι δημιουργούμε. Εύχομαι το καλύτερο πολίτευμα του κόσμου που είναι η Δημοκρατία που η χώρα μας γέννησε και οι άνθρωποι της να συνεχίσει  να αποτελεί τον οδηγό και το σχέδιο πλεύσης όλων των κρατών ακόμα και αυτών που δεν έχουν το πολύτιμο αυτό αγαθό.





ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ 

Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Κάθε 21η Απριλίου μένουμε μόνο με την υπενθύμιση του κινδύνου...

Αποτέλεσμα εικόνας για δημοκρατία

   Η χιλιοδιατυπωμένη πλέον φράση ότι «η Δημοκρατία δεν είναι ποτέ δεδομένη και είναι ένα εύθραυστο αγαθό» έχει ειπωθεί από επίσημα Θεσμικά χείλη πολλές φορές στα πλαίσια μιας θλιβερής (και το πιο θλιβερό-σημαντικής- για μια μερίδα του πληθυσμού που διαρκώς αυξάνεται- λίγο πολύ ανιστόρητη) επετείου. Την επικαλούνται θεσμικοί ταγοί κάθε τέτοια μέρα σαν σήμερα για να υπενθυμίσουν πόσο επικίνδυνη είναι μια Συνταγματική εκτροπή σε έναν τόπο.

Αρκεί; Ποια ουσιαστικά μέτρα στην καθημερινή πολιτική πρακτική παίρνουν οι πολιτικοί και πολιτειακοί άρχοντες του τόπου για να αναβαθμίσουν την ποιότητα της Προεδρευόμενης Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας που έχουμε εδώ και 44 χρόνια; Γιατί ναι μεν στην Μεταπολίτευση επετεύχθησαν πολλά και σημαντικά για τη πατρίδα και την κοινωνία, ωστόσο καλώς ή κακώς «τα πάντα ρει» και όλα χρειάζονται ανανέωση, επικαιροποίηση, διαφύλαξη, βελτίωση, εμπλουτισμό.

Αν ανατρέξουμε στα γεγονότα της δεκαετίας του 60, εκεί στα μέσα, από το 1965 έως το 1967, θα δούμε ότι και τότε, δεν λειτουργούσαν τα πάντα εύρυθμα και ουσιαστικά. Μάλλον σχεδόν τίποτα...

Σήμερα, έπειτα από 8 χρόνια παράδοσης της εθνικής μας κυριαρχίας σε ξένες δυνάμεις, οι Θεσμοί (της ελληνικής πολιτείας και όχι των... δανειστών) στο σύνολό τους δεν λειτουργούν στο ύψος αυτό ακριβώς που θα έπρεπε.
Οι αποδείξεις; Δυστυχώς όχι μόνο μια...
1. Η Δικαιοσύνη που έχει το αυτεξούσιο (άσχετα αν οι πρόεδροι των 3 ανωτάτων Δικαστηρίων της χώρας μας επιλέγονται και διορίζονται με απόφαση υπουργικού συμβουλίου), βγάζει αποφάσεις υπέρ επαγγελματικών ομάδων που έχουν θιγεί από τα άγρια μνημονιακά μέτρα και η εκάστοτε κυβέρνηση, επικαλούμενη a priori τους οικονομικούς... κινδύνους δεν εφαρμόζει τις αποφάσεις της.

2. Τα προνόμια μιας ελίτ της εξουσίας παραμένουν υψηλά, σε μια εποχή σήμερα όπου κυριολεκτικώς όχι μόνο τα ασθενέστερα στρώματα αλλά πλέον φανερά ΚΑΙ η μεσαία τάξη πλήττεται βάναυσα και άγρια από δυο μάστιγες: την υπερφορολόγηση και την ανεργία. Σαν να μην έφτανε αυτό μια πολιτική ελίτ απολαμβάνει όχι μόνο οικονομικά... υπερπρονόμια μα και προνόμια ασυλίας. Έχουμε για παράδειγμα ακόμα σε ισχύ και εφαρμογή τον «νόμο περί ευθύνης υπουργών», έναν νόμο ο οποίος δημιουργεί το λιγότερο αλγεινή εντύπωση στο σύνολο της κοινωνίας. Δημιουργεί την απορία, την εντύπωση και σχεδόν την βεβαιότητα ότι η εκάστοτε Εκτελεστική εξουσία είναι υπεράνω οποιουδήποτε Νόμου, δημιουργώντας ένα διαρκώς αυξανόμενο χάσμα μεταξύ εξουσίας και κοινωνίας. Όπου κι αν πας, ιδίως σε χώρους εργασίας και συνομιλήσεις με εργαζόμενους που με αγώνα και κόπο βγάζουν το μεροκάματο (ναι ξέρω λαϊκισμός η αποτύπωση της ωμής πραγματικότητας), ακόμα και σε σοβαρές συζητήσεις φίλων σε σπίτια, θα διαπιστώσεις πόσο ΤΕΡΑΣΤΙΑ έλλειψη εμπιστοσύνης έχει η κοινωνία μας στο πολιτικό σύστημα εν γένει, εκφράζοντας φόβους και αμφιβολίες ότι οι Δημοκρατικοί Θεσμοί μας που θα έπρεπε να λειτουργούν ρολόι, λειτουργούν σήμερα εύρυθμα. Αυτό φυσικά αποτυπώνεται ξεκάθαρα και στις εκλογές τα τελευταία χρόνια με τα μεγάλα ποσοστά αποχής και ψήφου διαμαρτυρίας...

Συνοψίζοντας: Αν η πολιτική ελίτ και συνολικά ολάκερο το πολιτικό φάσμα, οι 300 της Βουλής δηλαδή, δεν κάνουν ΤΟΜΕΣ, δια μέσου της Συνταγματικής Αναθεώρησης όπου στα επίμαχα άρθρα να γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια κατάργησης των προνομίων (τους), ώστε να εμπεδωθεί ακριβώς το αίσθημα δικαίου και να νοιώσει ο απλός πολίτης ότι οι όποιες ελίτ, έρχονται προς την κοινωνία, η Δημοκρατία μας ναι μεν θα υπάρχει, αλλά θα χωλαίνει, θα αιμορραγεί. Και ποτέ δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ότι θα είναι κάτι το δεδομένο για πολλά χρόνια ακόμα. Αυτό μας το έχει αποδείξει η ίδια η πολιτική Ιστορία σε ελληνικό μα και παγκόσμιο επίπεδο.

Οι καιροί- εν μέσω μνημονίων και παράδοσης της κυριαρχίας μας- είναι πονηροί, είναι ασυνήθιστοι και πρέπει ΟΛΟΙ, από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, μέχρι τον κάθε Έλληνα πολίτη ξεχωριστά να εργαστούν, να εργαστούμε, ώστε να φτιαχτεί μια καλύτερη κοινωνία ισότητας, Δικαιοσύνης και αλληλεγγύης. Μπορεί πάντα να υπάρχουν επιδιώξεις και σκοπιμότητες, πολιτικές, οικονομικές- επιχειρηματικές, κοινωνικές, όμως αυτές πρέπει να τελειώνουν εκεί που ο Νόμος ορίζει και θα είναι πάντα-παντού- από όλους σεβαστός και αυτό (πρέπει να) είναι κάτι το αδιαπραγμάτευτο.

Σε αυτό το τελευταίο ζήτημα, ΤΕΡΑΣΤΙΟ και καθοριστικό ρόλο παίζει η συνολική στάση και λειτουργία των ΜΜΕ στην Ελλάδα. Ναι μεν η ελευθεροτυπία έχει καθιερωθεί και διασφαλιστεί Συνταγματικά, αλλά στην ουσία η άσκηση του κατά τα άλλα λειτουργήματος της δημοσιογραφίας γίνεται σε αρκετές περιπτώσεις με όρους όχι απλά επιχειρηματικού συμφέροντος της κάθε ιδιοκτησίας, αλλά με όρους επιχειρηματικής αρένας. Ο όρος «αντικειμενική ενημέρωση» δεν υφίσταται. Υπάρχουν απλά εφημερίδες για όλα τα γούστα που «παίζουν μπάλα» ανάλογα με τα συμφέροντα και τους άγραφους όρους που υπαγορεύει η αέναη μέσα στα χρόνια (χιλιοειπωμένη κι αυτή) διαπλοκή. Και η κατάσταση όχι απλά δεν αλλάζει, αλλά επιδεινώνεται τα τελευταία χρόνια.

Ο πολύς κόσμος τι λέει με δυο λόγια; Όλοι ίδιοι είναι, πολιτικοί, δημοσιογράφοι κ.α...

Από αυτό πρέπει να ξεκινήσουν όλοι, αν θέλουν να διασφαλίσουν ότι και τις επόμενες δεκαετίες η Δημοκρατία θα περιφρουρείται... Τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο και ΔΕΝ αρκεί απλά κάθε 21η του Απρίλη να μένουμε μονάχα με την υπενθύμιση του κινδύνου...





Μίμης Κ.

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Συντροφικότητα,δημιουργία,αποδοχή!


Συμπληρώθηκαν επτά χρόνια από την εμφάνιση του συγκεκριμένου ιστότοπου. Μίας σελίδας που ξεκίνησε από την διάθεση μίας παρέας ανθρώπων να μπουν στα-εκ των προτέρων- δύσκολα μονοπάτια της ενημέρωσης και του διαδικτύου. Ένα ταξίδι στο άγνωστο.

Η συγκεκριμένη προσπάθεια ξεκίνησε έχοντας ως κύριο στοιχείο το δέσιμο μεταξύ των μελών της. Μέσα στην επτάχρονη διαδρομή υπήρξαν άτομα που συμμετείχαν εξ'αρχής και άλλα που εισήλθαν κατά την διάρκεια αυτής (μεταξύ αυτών και ο γράφων). Παρά την όποια -κατά καιρούς- στελέχωση,η συντροφικότητα και η χημεία χαρακτήριζαν διαχρονικά την λειτουργία του blog. Αυτό το μότο απέτρεψε ανταγωνισμούς επιτρέποντας την απρόσκοπτη λειτουργία και την αφοσίωση των μελών της σελίδας στην ενημέρωση.

Το φιλικό κλίμα καλλιέργησε με την σειρά του το αίσθημα της δημιουργικότητας. Το παραπάνω στοιχείο διαμορφώθηκε μέσα από την σαφή κατανομή ρόλων στην ιστοσελίδα. Η συγκεκριμένη προσέγγιση επέτρεψε στα μέλη του blog να αφοσιωθούν στον τομέα ενημέρωσής τους καλύπτοντας σε πολλές περιπτώσεις ένα σημαντικό μέρος της καθημερινής ειδησεογραφίας. Σημαίνουσας σημασίας εξίσου ήταν η αφιλοκερδής προσφορά στο κοινό,όπως επίσης και η  στάση που τήρησε καθ'όλη την διάρκεια αυτών των ετών.

Το σημαντικότερο όλων,ωστόσο,ήταν η αποδοχή που έτυχε αυτή η προσπάθεια. Από την αρχή και μέχρι την συγγραφή του άρθρου η επισκεψιμότητα στο blog είναι σε επίπεδα άκρως ικανοποιητικά. Ενδεικτικά, ο ιστότοπος έχει ήδη φτάσει τα δύο εκατομμύρια συνολικών προβολών. Στο ίδιο επίπεδο κινούνται οι στήλες των bloggers. Όμως, το πιο ενθαρρυντικό όλων είναι η συνεχής άνοδος της επισκεψιμότητας που παρατηρείται τον τελευταίο χρόνο στο σύνολο της σελίδας. Χάρη στην δική σας επιλογή η δουλειά μας αποδίδει καρπούς και,τελικώς,έχει αντίκρισμα. Χρέος μας αποτελεί η συνέχιση αυτού του δρόμου υπηρετώντας αποκλειστικά και μόνο τον διαδικτυακό αναγνώστη.

Η συνέχεια αναμένεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Η προσπάθεια που ξεκίνησε προ επταετίας οφείλει να στηριχθεί σε στέρεες βάσεις. Η δική σας εμπιστοσύνη συνιστά υποχρέωση για ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια.



Γ.Δ

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

Προασπίζουμε την διαφορετικότητα;

Σε μία δημόσια (κυρίως για τον ανδρικό πληθυσμό) υπηρεσία δύο άτομα συζητούν -μάλλον αρνητικά- την συμπεριφορά ενός τρίτου προσώπου με ''ιδιαίτερα'' χαρακτηριστικά. Ένας δάσκαλος αρνείται την συμμετοχή σε σχολική εκδρομή ενός μαθητή που αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας. Σε μία παραλία της χώρας οι κάτοικοι αντέδρασαν στην κατασκευή διαδρόμου που θα διευκόλυνε την πρόσβαση σε αυτή για άτομα με κινητικά προβλήματα.

Τα προηγούμενα παραδείγματα ενδεχομένως για πολλούς να μην συνδέονται ιδιαίτερα μεταξύ τους. Κάνοντας, όμως, μεγαλύτερη εμβάθυνση θα διαπιστώσει κανείς την σημαίνουσα σημειολογική σημασία τους. Και τα ερωτήματα  που προκύπτουν είναι τα εξής: Πόσο αναγνωρίζουμε την διαφορετικότητα; Αλλά πολύ περισσότερο: Κατά πόσο σεβόμαστε την φυσική ανάγκη των ανθρώπων με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά να ζουν όπως εμείς απολαμβάνοντας ίσες ευκαιρίες με όλους; Είναι υποχρέωση της οικογένειας ή του Κράτους να εμφυσήσει στον αλληλοσεβασμό;

Ένα σημαντικό τμήμα του πληθυσμού θεωρεί την οικογένεια ως την πλέον σημαντική για την καθοδήγηση των παιδιών. Με αυτό τον τρόπο κρίνεται πιο σημαντική η ανατροφή του καθενός και της καθεμίας από το οικογενειακό περιβάλλον. Ως αποτέλεσμα, συμπεριφορές με στοιχεία διάκρισης σε βάρος αυτών των ανθρώπων ερμηνεύονται ως έλλειμμα της εκάστοτε οικογένειας να εμπεδώσει τον σεβασμό στην κοινωνική συμπεριφορά.

Εξίσου σημαντικό, αν όχι μεγαλύτερο, μερίδιο ευθύνης φέρει το Κράτος. Το Σχολείο οφείλει να εμφυσήσει στα νεότερα μέλη της κοινωνίας μία βασική αρετή, την αλληλοκατανόηση. Ας μην λησμονούμε ότι η δεύτερη αποστολή του Σχολείου, πέραν της εκπαίδευσης, είναι η κοινωνικοποίηση των νεώτερων μελών. Το προαναφερθέν υποδηλώνει την μετάδοση του αλληλοσεβασμού ως βασικού στοιχείου για την συμβίωση με όλα τα μέλη της Κοινότητας. Κατ'αυτόν τον τρόπο,η κατανόηση των ανθρώπων με ιδιαίτερα στοιχεία πρέπει να αποτελεί μία εκ των αποστολών της εκπαιδευτικής κοινότητας και κατ'επέκταση, βασική προτεραιότητα της κρατικής πολιτικής.Έτσι επιτυγχάνεται η ιδεολογική και πρακτική ένταξη αυτών των ατόμων στο κοινωνικό σύνολο.

Σε μια περίοδο κοινωνικής κρίσης υπάρχουν πολλαπλές προκλήσεις. Τυχόν ελαχιστοποίηση φαινομένων όπως αυτά που αναφέρθηκαν προηγούμενα μπορούν να θέσουν τις βάσεις για μια κοινωνία ίσων δικαιωμάτων για όλους.

Γ.Δ.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Μας τρέλανες και πάλι!

Μεγάλη χαρά σκόρπισε σε όλους μας η νέα επιτυχία της ομάδας μπάσκετ που έδωσε και ένα μήνυμα σε όλους μας. Ότι ακόμη και τα ακοτόρθωτα γίνονται. Άλλωστε, ο αθλητισμός για αυτό είναι, για να δίνει θετικά μηνύματα. Και η τεράστια επιτυχία των "ερυθρόλευκων" έδωσε πολλά. Το σημαντικότερο είναι ότι απέδειξαν ότι κάποιες φορές, μπορείς να ορίσεις εσύ την τύχη σου, ακόμη και όταν όλα δείχνουν προδιαγεγραμμένα.
 Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη στον εαυτό σου αλλά και όσες φορές πέσεις να σηκωθείς αμέσως πάνω και να νοιώθεις πιο δυνατός.
Έτσι θα πρέπει να εισπράξουν οι Έλληνες την τεράστια επιτυχία του Ολυμπιακού και να μην το βάλουν κάτω παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε πλέον όλοι μας.

Υ.Γ.1. Ένα υστερόγραφο έχω αλλά... καυτό. Να ξέρετε ότι δεν έχει κλείσει ακόμη 100% ο Ζαντίμ. Δεν λέω ότι δεν θα έρθει σίγουρα, αλλά φέρεται να υπάρχει ένα ακόμη όνομα που παίζει για την ομάδα μας!



 Red ΄΄Killer΄΄

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Μεγάλη η... τρέλα του λαού μας

Η... τρέλα του λαού μας για την ομάδα είναι τεράστια και αυτό θα το καταλάβετε και από την ιστορία που θα σας διηγηθώ.Μία πρωτοποριακή κίνηση θα κάνουν δύο φίλοι του Ολυμπιακού διασχίζοντας ολόκληρη τη Νότια Αμερική με τις φανέλες της ομάδας, ταξιδεύοντας τον Θρύλο... στην άκρη του κόσμου!
Όπως αναφέρει το sportnetcy.com, οι Θανάσης Βαβαρούτας και Σταύρος Δέρδας θα ξεκινήσουν την περιπέτειά τους για την διάσχιση της Νότιας Αμερικής στα μέσα Δεκεμβρίου του 2012 και θα το κάνουν με τις φανέλες του Ολυμπιακού που πήραν από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Αριέλ Ιμπαγάσα, Αβραάμ Παπαδόπουλος και Βιθέντε Μόνχε φωτογραφήθηκαν με τους «ερυθρόλευκους» αναβάτες δίνοντάς τους και υπογεγραμμένες φανέλες και λάβαρα που θα έχουν μαζί τους σ' αυτό το ταξίδι και θ' ανταλλάξουν με το αδελφοποιημένο σωματείο της Boca Juniors.
 Η διαδρομή τους θα ξεκινήσει από το Buenos Aires της Αργεντινής και θα προχωρήσει νότια προς την  Γή του Πυρός, όπου θα τερματίσει στην Ushuaia! Στην συνέχεια οι δύο αναβάτες θα κινηθούν βόρεια, διασχίζοντας την θρυλική Ruta Cuarenta (Ruta 40), με στόχο το Santiago και το Valparaiso της Χιλής.
 Τέλος οδηγώντας ανατολικά, πάνω από τις Άνδεις, θα ξαναβρεθούν στο Buenos Aires, απ’ όπου θα πάρουν και το αεροπλάνο της επιστροφής.
Οπαδοί άλλης ελληνικής ομάδας θα το έκαναν; Δεν νομίζω...



Υ.Γ.1. Μόνο νίκη πρέπει να πάρουμε σήμερα με τα Γιάννενα για να κλείσουμε τα... κακά στόματα.

Υ.Γ.2. Τελικά μάλλον η έκπληξη που σας είχαμε υποσχεθεί δεν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, αλλά το προσπαθήσαμε....

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Καλή χρονιά σε όλους σας με υγεία,χαμόγελο και πίστη !

Στέλνω εκ μέρους όλων των συντακτών του blog αυτού τις θερμότερες ευχές από καρδιάς προς όλους σας για υγεία και κουράγιο.
Το 2012 ευχόμαστε να έχει περισσότερες ευχάριστες ειδήσεις, λιγότερη πίκρα και στεναχώρια και περισσότερη περίσκεψη για όλους εμάς, ειδικότερα δε για τους κατέχοντες αξιώματα στην χώρα αυτή και όχι μόνο.
Να θυμόμαστε πάντα ότι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο αυτή η οικονομική λαίλαπα θα ξεπεραστεί.
Πιο σημαντικό από όλα είναι να μην υπάρχει κρίση στην ψυχή μας, να μην σταματήσουμε ποτέ μας να ελπίζουμε για κάτι, οτιδήποτε επιθυμεί ο καθένας μας. Αν σταματήσουμε και αυτό ,τότε θα ναι σαν να μην ζούμε.
Όσο για τον κλάδο μας ευχόμαστε να έχει δουλειά όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Αυτό νομίζω είναι που ενδιαφέρει τώρα.
Υγεία να έχουμε να παλεύουμε και είναι δεδομένο ότι όλα στην ζωή έχουν τα πάνω και τα κάτω τους.
Καλή χρονιά! Τα λέμε το 2012!!!!

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Και χειμώνα στο… Αεροδρόμιο !


Εμείς οι Ολυμπιακοί έχουμε αποδείξει ότι γνωρίζουμε να τιμάμε έναν μεγάλο παίκτη, όταν έρχεται στην ομάδα μας και αυτό το νιώθει από το πρώτο δευτερόλεπτο που πατάει το πόδι του στην χώρα μας. Έτσι αναμένεται να κάνουμε και με τον παικταρά που προσπαθεί να αποκτήσει η ομάδα μας, σύμφωνα με πληροφορίες μου. Όνομα ακόμη δεν μπορώ να γράψω αλλά να είστε σίγουροι ότι αν έρθει, θα πέσουν ακόμη και τα τσιμέντα. Πάντως, το θετικό είναι ότι μετά και την κλήρωση του Γιουρόπα Λιγκ, ο πρόεδρος μας, Βαγγέλης Μαρινάκης, φέρεται να έχει πάρει ζεστά το μεταγραφικό κομμάτι, καθώς όνειρο του είναι μια καλή πορεία στην Ευρώπη. Βέβαια, επειδή ο παίκτης που προσπαθούμε να αποκτήσουμε είναι κάτι το εξαιρετικό, ακόμη και αν δεν έρθει, εμείς θα είμαστε ευχαριστημένοι καθώς έγινε η μεγάλη προσπάθεια.


Υ.Γ.1. Είμαι σίγουρος ότι ο νέος χρόνος που θα έρθει, θα φέρει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στην ομάδα μας.


Υ.Γ.2. Ακόμη και ο Μπουμσόνγκ δήλωσε ότι θέλει να φύγει από τους άλλους και να γυρίσει στην Γαλλία, την ώρα που ο Τζιμπούρ, ένας από τους κορυφαίους παίκτες στην Ελλάδα, τόνιζε ότι στον ΘΡΥΛΟ έχει βρει την υγειά του. Για να δείτε την διαφορά μας με τους απέναντι.

΄΄RED KILLER΄΄

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Ανοιχτή επιστολή προς τον πρόεδρο της Δημοκρατίας

Αξιότιμε πρόεδρε της Δημοκρατίας, δε θα ήθελα να σας ονοματίσω. Αυτή η επιστολή δεν έχει έναν παραλήπτη με ονοματεπώνυμο, απευθύνεται προς μια ιδιότητα. Απο τον πολίτη σε μια αρχή, σε οποιαδήποτε χώρα, για οποιονδήποτε λόγο. Σήμερα βρεθήκατε στο μάτι του κυκλώνα επειδή κάνατε το αυτονόητο. Αυτό που κάνατε τόσα χρόνια. Πήγατε εκεί που είχατε χρέος να πάτε. Που σημαίνει ότι σηκωθήκατε νωρίς, στηθήκατε εκεί που ήταν κανονισμένο να στηθείτε και περιμένατε να χειροκροτήσετε και να φύγετε. Σωστά; Σωστά.

Θα ήθελα να διευκρινίσω σ'αυτό το σημείο ότι δεν υπήρξα ποτέ υπέρμαχος της βίας. Δεν έχω πειράξει ούτε μυρμήγκι. Και ναι, φυσικά και είχατε το δικαίωμα να στέκεστε εκεί και να χειροκροτήσετε. Αυτοί που σας έδιωξαν δεν ήταν ο λαός. Τον θυμάστε τον λαό έτσι; Τον έχετε αναγκάσει να σας υπακούει χρόνια τώρα. Ήταν μια ακραία πράξη σωστά. Αλλά γιατί χάσατε τον έλεγχο; Ήταν ανάγκη να κάνετε επίδειξη της πολιτικής σας πορείας για να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας; Ένας άνθρωπος που φτάνει στο σημείο να επικαλείται τα πράγματα που έχει κάνει για να κερδίσει σεβασμό είναι σαφώς ένας άνθρωπος στο χείλος του γκρεμού. Ο σεβασμός κύριε πρόεδρε κερδίζεται, δεν βιάζεται. Με πράξεις και όχι με φανφάρες.

Σας παρατήρησα εξοργισμένο να μιλάτε προφίλ στις κάμερες. Τι φοβάστε στις ανφάς δηλώσεις; Δεν συμφωνώ με την έννοια "προδότης". Και ναι, έχετε πολεμήσει στο παρελθόν για την πατρίδα, δε θα το αναιρέσω αυτό. Ο λαός δεν τα έχει μαζί σας προσωπικά. Το αξίωμα σας πρέπει να υποστηρίξετε. Ο λαός σας χρειάζεται απαντήσεις σύγχρονες και σαφείς, και όχι αόριστες δηλώσεις για ένα μέλλον ευημερίας που ούτε κι εσείς ουσιαστικά πιστεύετε. Κι ύστερα είναι και η δύναμη του αξιώματος σας. Έχετε αναρωτηθεί τι μπορείτε να καταφέρετε κύριε πρόεδρε ενόψει λαικής απαίτησης; Έχετε επίγνωση των υφισταμένων σας;
Όταν πηγαίνεις σε μια επιχείρηση και σε απογοητεύει ο υπάλληλος, θα ζητήσεις να δεις τον διευθυντή της. Σε αυτόν θα παραπονεθείς. Οι πολίτες της χώρας κύριε πρόεδρε δεν παραπονιούνται για εσάς, παραπονιούνται σε εσάς. Δείξτε ψυχραιμία και υπευθυνότητα. Κανένας δε μίσησε τους δίκαιους και ειλικρινής.
Μην αναγκάσετε και την δική μου γενιά να καλύπτει δικτάτορες και μαύρα γεγονότα για να κουνάει γαλανόλευκες δύο φορές το χρόνο.
Μη μου κουνάτε το δάχτυλο για το εθνικό συμφέρον. Δεν θα μου δώσει να φάω το κοινό καλό.
Κι αν έχουμε εχθρό πείτε το για να συνασπιστώ εναντίον του, πριν κατασπαράξουμε ο ένας τον άλλον.
Δεν είμαι Ελληνας επειδή γεννήθηκα κάπου, θα θελα να είμαι και υπερήφανος. Και δεν είμαι. Πότε θα γίνω λοιπόν κύριε Πρόεδρε;

Έλληνας πολίτης
28 Οκτωβρίου 2011


Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Μας εφαρμόζουν το Δόγμα του Σοκ



Τρόμος από άκρη σε άκρη για ένα αύριο που μπορεί να έχει μέχρι και ανθρώπους να λιμοκτονούν στους δρόμους της Αθήνας, όπως στα χρόνια της γερμανικής κατοχής

Ας ξεπουλήσουμε τις περιουσίες φοροφυγάδων και μεγαλοκαταθετών!



«Δεν θα πτωχεύσετε αλλά θα πεινάσετε!».
Αυτό είναι το μήνυμα που μας στέλνουν τώρα κυβέρνηση, τρόικα και ευρωπαίοι εταίροι, αφού ναι μεν αφήνουν να εννοηθεί ότι θα την δώσουν την 5η δόση αλλά θα μας... αλλάξουν τον αδόξαστο

Γιατί δεν κοιμούνται πια τα βράδια οι Γερμανοί τραπεζίτες και οι πολιτικοί


Του Γιώργου Γ. Λιάρου

Η έκθεση του πυρήνα της Ευρωζώνης στην Ελλάδα μπορεί να είναι μικρή αλλά η σημασία της είναι τεράστια

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Στα ΄΄χαρακώματα΄΄ για τις περιφέρειες και τις εντυπώσεις

Οξύνεται η πολιτική αντιπαράθεση εν όψει και του δεύτερου γύρου των περιφερειακών εκλογών.Τα κόμματα επιστρατεύουν όλες τις δυνάμεις τους προκειμένου να κερδίσουν περιφέρειες, ποσοστά και εντυπώσεις....