Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Μεγάλη η... τρέλα του λαού μας

Η... τρέλα του λαού μας για την ομάδα είναι τεράστια και αυτό θα το καταλάβετε και από την ιστορία που θα σας διηγηθώ.Μία πρωτοποριακή κίνηση θα κάνουν δύο φίλοι του Ολυμπιακού διασχίζοντας ολόκληρη τη Νότια Αμερική με τις φανέλες της ομάδας, ταξιδεύοντας τον Θρύλο... στην άκρη του κόσμου!
Όπως αναφέρει το sportnetcy.com, οι Θανάσης Βαβαρούτας και Σταύρος Δέρδας θα ξεκινήσουν την περιπέτειά τους για την διάσχιση της Νότιας Αμερικής στα μέσα Δεκεμβρίου του 2012 και θα το κάνουν με τις φανέλες του Ολυμπιακού που πήραν από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Αριέλ Ιμπαγάσα, Αβραάμ Παπαδόπουλος και Βιθέντε Μόνχε φωτογραφήθηκαν με τους «ερυθρόλευκους» αναβάτες δίνοντάς τους και υπογεγραμμένες φανέλες και λάβαρα που θα έχουν μαζί τους σ' αυτό το ταξίδι και θ' ανταλλάξουν με το αδελφοποιημένο σωματείο της Boca Juniors.
 Η διαδρομή τους θα ξεκινήσει από το Buenos Aires της Αργεντινής και θα προχωρήσει νότια προς την  Γή του Πυρός, όπου θα τερματίσει στην Ushuaia! Στην συνέχεια οι δύο αναβάτες θα κινηθούν βόρεια, διασχίζοντας την θρυλική Ruta Cuarenta (Ruta 40), με στόχο το Santiago και το Valparaiso της Χιλής.
 Τέλος οδηγώντας ανατολικά, πάνω από τις Άνδεις, θα ξαναβρεθούν στο Buenos Aires, απ’ όπου θα πάρουν και το αεροπλάνο της επιστροφής.
Οπαδοί άλλης ελληνικής ομάδας θα το έκαναν; Δεν νομίζω...



Υ.Γ.1. Μόνο νίκη πρέπει να πάρουμε σήμερα με τα Γιάννενα για να κλείσουμε τα... κακά στόματα.

Υ.Γ.2. Τελικά μάλλον η έκπληξη που σας είχαμε υποσχεθεί δεν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, αλλά το προσπαθήσαμε....

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.