Ο Δήμαρχος Βόλου και επί χρόνια ποδοσφαιρικός παράγοντας Αχιλλέας Μπέος μίλησε μεταξύ άλλων για τα θέματα που αφορούν το ελληνικό ποδόσφαιρο, πετώντας ατάκες «φωτιά» για το πρωτάθλημα της Football League!
Παράλληλα, αποκάλυψε ότι ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται για την αγορά ενός ιδιωτικού νησιού κοντά στη Σκιάθο, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό:
Για τα σχέδια του στο Βόλο: «Οι πολίτες μέσω της ψήφους επέλεξαν κάτι διαφορετικό, δικαιώνονται. Αυτοί θα κρίνουν αν θα είναι ικανοποιημένοι. Ο Βόλος δεν έχει καμία σχέση με αυτόν πριν 3-4 χρόνια. Την Δευτέρα εγκαινιάζουμε το κλειστό της Αγριάς, ένα κλειστό οπού ήταν σε ένα βάλτο δώδεκα χρόνια, εμείς το πήραμε και το παραδίδουμε στα παιδιά για να αθλούνται. Όπως και με ένα πάρκινγκ δεκατεσσάρων ορόφων που είχαν ξεκινήσει και ήταν έντεκα χρόνια παρατημένο, εμείς το τελειώσαμε και το παραδώσαμε στον κόσμο. Με αποτέλεσμα να έχει αποφορτιστεί η κυκλοφορία στον Βόλο. Είμαι παρών σε όλα τα έργα για να τα ελέγχω γιατί θέλω όταν ξεκινάει κάτι να τελειώνει».
Για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής: «Έχουν ξεκινήσει ακόμα και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα. Στην Β' Εθνική λοιπόν μετά την επιστολή του Σπυριδόπουλου, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μία ζοφερή κατάσταση. Υπάρχουν ομάδες, με προέδρους και ασφαλιστική ενημερότητα. Υπάρχουν όμως και άλλες ομάδες που δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε στο Α' Τοπικό. Αν αυτοί οι μπαταχτσήδες που χρησιμοποιούν το πρωτάθλημα της Β εθνικής με ομάδες φαντάσματα, δηλαδή τους επενδυτές και τους προέδρους που παρουσιάζονται ως κομήτες. Είναι τέτοιο το πλαίσιο που επιτρέπει σε τυχοδιώκτες να μπουν στο ποδόσφαιρο. Εγώ το βίωσα και μπήκα φυλακή, οπότε μπορώ να μιλήσω. Δικαιώθηκα όμως από τον κόσμο του Βόλου, την πέμπτη μεγαλύτερη πόλη στην Ελλάδα. Ποιο πρωτάθλημα να ξεκινήσει; Η μία ομάδα ξεκινάει με -9 βαθμούς, στην άλλη κάνουν απεργία οι παίκτες. Επτά ομάδες δεν έχουν καταθέσει φάκελο. Απορώ με τον Λεωνίδα Λεουτσάκο και τον Υπουργό πως επιτρέπουν σε αυτές τις ομάδες. Σε ποιον να δώσει τηλεοπτικά; Υπάρχουν ομάδες πέρσι που από τα 32 παιχνίδια έστησαν τα… 33! Όλοι οι φάκελοι που ήρθαν αυτό λένε. Το να χάσει μία ομάδα και να ανατραπεί το σκορ είναι φυσιολογικό, αλλά όταν βλέπουμε μία συγκεκριμένη ομάδα να παίζει χάλια και να παίζει με σκορ χάντμπολ δεν είναι τυχαία πράγματα. Υπάρχει όμως άδικη ανισότητα μεταξύ Φουτμπολ Λιγκ και Σουπερλιγκ».

