Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Ποδόσφαιρο/Football League. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Ποδόσφαιρο/Football League. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

«Ρουκέτα» Μπέου για τη Football League: «Στα 32 παιχνίδια πέρυσι, έστησαν τα 33»!

31

Ο Δήμαρχος Βόλου και επί χρόνια ποδοσφαιρικός παράγοντας Αχιλλέας Μπέος μίλησε μεταξύ άλλων για τα θέματα που αφορούν το ελληνικό ποδόσφαιρο, πετώντας ατάκες «φωτιά» για το πρωτάθλημα της Football League!
Παράλληλα, αποκάλυψε ότι ο Ιβάν Σαββίδης ενδιαφέρεται για την αγορά ενός ιδιωτικού νησιού κοντά στη Σκιάθο, χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό:
Για τα σχέδια του στο Βόλο: «Οι πολίτες μέσω της ψήφους επέλεξαν κάτι διαφορετικό, δικαιώνονται. Αυτοί θα κρίνουν αν θα είναι ικανοποιημένοι. Ο Βόλος δεν έχει καμία σχέση με αυτόν πριν 3-4 χρόνια. Την Δευτέρα εγκαινιάζουμε το κλειστό της Αγριάς, ένα κλειστό οπού ήταν σε ένα βάλτο δώδεκα χρόνια, εμείς το πήραμε και το παραδίδουμε στα παιδιά για να αθλούνται. Όπως και με ένα πάρκινγκ δεκατεσσάρων ορόφων που είχαν ξεκινήσει και ήταν έντεκα χρόνια παρατημένο, εμείς το τελειώσαμε και το παραδώσαμε στον κόσμο. Με αποτέλεσμα να έχει αποφορτιστεί η κυκλοφορία στον Βόλο. Είμαι παρών σε όλα τα έργα για να τα ελέγχω γιατί θέλω όταν ξεκινάει κάτι να τελειώνει».
Για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής: «Έχουν ξεκινήσει ακόμα και τα ερασιτεχνικά πρωταθλήματα. Στην Β' Εθνική λοιπόν μετά την επιστολή του Σπυριδόπουλου, η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μία ζοφερή κατάσταση. Υπάρχουν ομάδες, με προέδρους και ασφαλιστική ενημερότητα. Υπάρχουν όμως και άλλες ομάδες που δεν πρέπει να υπάρχουν ούτε στο Α' Τοπικό. Αν αυτοί οι μπαταχτσήδες που χρησιμοποιούν το πρωτάθλημα της Β εθνικής με ομάδες φαντάσματα, δηλαδή τους επενδυτές και τους προέδρους που παρουσιάζονται ως κομήτες. Είναι τέτοιο το πλαίσιο που επιτρέπει σε τυχοδιώκτες να μπουν στο ποδόσφαιρο. Εγώ το βίωσα και μπήκα φυλακή, οπότε μπορώ να μιλήσω. Δικαιώθηκα όμως από τον κόσμο του Βόλου, την πέμπτη μεγαλύτερη πόλη στην Ελλάδα. Ποιο πρωτάθλημα να ξεκινήσει; Η μία ομάδα ξεκινάει με -9 βαθμούς, στην άλλη κάνουν απεργία οι παίκτες. Επτά ομάδες δεν έχουν καταθέσει φάκελο. Απορώ με τον Λεωνίδα Λεουτσάκο και τον Υπουργό πως επιτρέπουν σε αυτές τις ομάδες. Σε ποιον να δώσει τηλεοπτικά; Υπάρχουν ομάδες πέρσι που από τα 32 παιχνίδια έστησαν τα… 33! Όλοι οι φάκελοι που ήρθαν αυτό λένε. Το να χάσει μία ομάδα και να ανατραπεί το σκορ είναι φυσιολογικό, αλλά όταν βλέπουμε μία συγκεκριμένη ομάδα να παίζει χάλια και να παίζει με σκορ χάντμπολ δεν είναι τυχαία πράγματα. Υπάρχει όμως άδικη ανισότητα μεταξύ Φουτμπολ Λιγκ και Σουπερλιγκ».


Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2017

Tα αποτελέσματα της 3ης αγωνιστικής της Football League

FOOTBALL LEAGUE
Τα αποτελέσματα της αγωνιστικής
Δόξα Δράμας-Τρίκαλα 0-0
ΑΟΧ Κισσαμικός-Αχαρναϊκός 4-1
Παναχαϊκή–Εργοτέλης 2-1
Βέροια-ΑΕ Καραϊσκάκης 0-2
Αρης-Καλλιθέα 2-0
Σπάρτη-Απόλλων Λάρισας 2-0
Πανσερραϊκός-Απόλλων Πόντου 3-3
ΟΦΗ-Αιγινιακός 6-0
Αναγέννηση Καρδίτσας-Παναιγιάλειος 1-0



Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Όλα έτοιμα στην Ριζούπολη για την φιέστα... (φωτο)

ΡΙΖΟΥΠΟΛΗ

«Θερμή» ατμόσφαιρα στη Ριζούπολη.

Ο Απόλλων Σμύρνης φιλοξενεί τα Χανιά για την 33η αγωνιστική της Football League και με νίκη εξασφαλίζει το πρωτάθλημα. Την άνοδο ήδη την έχει εξασφαλίσει η ομάδα. Το κλίμα που δημιούργησε ο κόσμος του κατά την είσοδο της ήταν πανηγυρικό όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες που ακολουθούν:










Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Football League: Άνοδος στη Super League για Απόλλωνα και Λαμία

Άνοδος για Απόλλωνα και Λαμία, "μαύρη" μέρα για τον Άρη!
Η Λαμία απέσπασε τον βαθμό που έψαχνε (0-0) στο "Βικελίδης" και εξασφάλισε την άνοδό της, τελειώνοντας παράλληλα τις ελπίδες του Άρη, ο οποίος θα παραμείνει στη Football League για ακόμα μια σεζόν! Στη Super League και ο Απόλλων Σμύρνης με το 0-0 κόντρα στα Τρίκαλα!


Τρεις αγωνιστικές πριν από την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, το τοπίο στη Football League ξεκαθάρισε οριστικά όσον αφορά στην άνοδο.
Ο Απόλλωνας Σμύρνης έψαχνε έναν βαθμό κόντρα στα Τρίκαλα και τον πήρε με το τελικό 0-0, το οποίο τον διατήρησε στην πρώτη θέση με 9 βαθμούς διαφορά από τον τρίτο Άρη και του έδωσε και μαθηματικά την άνοδο στη Super League!
Το ίδιο και η Λαμία, η οποία άντεξε μέσα στην έδρα του Άρη και απέσπασε «χρυσή» ισοπαλία με 0-0. Η ομάδα του Μπάμπη Τεννέ είναι δεύτερη με 6 βαθμούς διαφορά από τους Θεσσαλονικείς και μπορεί να απομένουν τρεις αγωνιστικές, αλλά μια από αυτές είναι κόντρα στον Πανθρακικό που έχει αποχωρήσει από το πρωτάθλημα. Αυτό σημαίνει ότι η Λαμία έχει εξασφαλίσει τους 3 βαθμούς από το συγκεκριμένο.
Έτσι, ο Άρης μπορεί μόνο να φτάσει τη Λαμία σε βαθμούς και όχι να την ξεπεράσει, όμως η ομάδα της Φθιώτιδας υπερέχει σε ισοβαθμία εξαιτίας της νίκης στο μεταξύ τους ματς στον πρώτο γύρο και πανηγυρίζει την άνοδο από σήμερα!


Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2017

Έθεσε τους παίκτες του Άρη προ των ευθυνών τους ο Καρυπίδης: «Τέλος οι δικαιολογίες»!

Ο Θόδωρος Καρυπίδης τόνισε ότι δεν φανταζόταν με τίποτα πως θα ερχόταν η στιγμή να χωρίσουν οι δρόμοι του Άρη με τον Νίκο Αναστόπουλο κι έστειλε... ξεκάθαρο μήνυμα στους παίκτες για νίκες ως το τέλος!

Έθεσε τους παίκτες του Άρη προ των ευθυνών τους ο Καρυπίδης: «Τέλος οι δικαιολογίες»!

Απολογιστικός, ενωτικός και... ξεκάθαρος ο Θόδωρος Καρυπίδης για την «επόμενη» μέρα του Άρη μετά την απομάκρυνση του Νίκου Αναστόπουλου από τον πάγκο. 

Το «αφεντικό» των Θεσσαλονικέων τόνισε ότι δεν μπορούσε με τίποτα να φανταστεί πως θα χώριζαν οι δρόμοι της ομάδας με τον «Αλενατόρε», τον οποίο χαρακτήρισε «αληθινό φίλο για πάντα», ωστόσο «αυτή είναι η μοίρα των προπονητών»

Από ‘κει και πέρα έστειλε σαφέστατο μήνυμα προς τους παίκτες ενόψει της συνέχειας της Football League. «Δικαιολογίες δεν υπάρχουν πλέον για κανέναν, ήρθε η ώρα να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να επιβεβαιώσουν στο γήπεδο πως είναι οι καλύτεροι» αναφέρει χαρακτηριστικά, ενώ ζήτησε ψυχραιμία και στήριξη από τον κόσμο, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της ανόδου (όσο δύσκολο κι αν έχει γίνει αυτό πλέον). 

Αναλυτικά η προσωπική δήλωση Καρυπίδη 
«Σήμερα έκλεισε ένας μεγάλος κύκλος. Μετά από 1,5 χρόνο χωρίζουν οι δρόμοι μας με τον Νίκο Αναστόπουλο, κάτι το οποίο ειλικρινά δεν φανταζόμουν και δεν ήθελα να συμβεί. Έτσι είναι όμως το ποδόσφαιρο. Αυτή είναι η μοίρα των προπονητών. Ευχαριστώ προσωπικά τον άνθρωπο και προπονητή Νίκο Αναστόπουλο για την προσφορά του στον ΑΡΗ αυτόν τον 1,5 χρόνο και του εύχομαι το καλύτερο στη συνέχεια της καριέρας του. Ήταν, είναι και θα παραμείνει αληθινός φίλος δικός μου και του ΑΡΗ. 

Οφείλουμε, όμως, να γυρίσουμε σελίδα. Ο ΑΡΗΣ είναι πάνω απ’ όλους. Ο δεύτερος γύρος ξεκινάει και ήρθε η ώρα να αποδείξουμε μέσα στο γήπεδο ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα στην κατηγορία. Γιατί είμαστε. Δικαιολογίες δεν υπάρχουν πλέον για κανέναν. Και πρωτίστως για τους παίκτες. Ήρθε η ώρα να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να επιβεβαιώσουν μέσα στο γήπεδο ότι είναι οι καλύτεροι. Αρχής γενομένης από τον αγώνα με την Καρδίτσα περιμένω να δείξουν την αξία τους και να μην δώσουν ξανά δικαιώματα. Θέλω μόνο νίκες μέχρι το τέλος για να πετύχουμε τον στόχο μας. 

Τέλος, κατανοώ την πικρία και την αγωνία του κόσμου. Έχουμε μπροστά μας όμως έναν ολόκληρο γύρο. Ζητώ από τον κόσμο να επιδείξει ψυχραιμία και να στηρίξει την ομάδα. Από το παιχνίδι με την Καρδίτσα και μέχρι το τέλος, κάθε αντίπαλος που θα έρχεται στο Κλεάνθης Βικελίδης, θα πρέπει να νιώθει τη δύναμη της έδρας μας. Το τέλος θα βρει τον ΑΡΗ εκεί που όλοι θέλουμε και πρέπει να βρίσκεται…
»

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/ethese-tous-paiktes-tou-ari-pro-twn-euthunwn-tous-o-karupidis-telos-oi-dikaiologies/3335848

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Αναβλήθηκε το Τρίκαλα - Κισσαμικός

Τρίκαλα, αγωνιστικός χώρος, χιόνια

Η αναμέτρηση ανάμεσα στον ΑΟ Τρίκαλα και τον Κισσαμικό, που ήταν να διεξαχθεί την Τετάρτη (18/1, 15.00) στη Θεσσαλία, δεν θα γίνει, λόγω κακών καιρικών συνθηκών. Της... αναβολής στην Stoiximan.gr Football League.

Το πρωτάθλημα της δεύτερης κατηγορίας καθυστέρησε να ξεκινήσει εφέτος λόγω των οικονομικών προβλημάτων. Και αφού ξεκίνησε αργά, ήταν απαραίτητο να βρεθούν κενές ημερομηνίες ώστε να μπουν όλα σε μια σειρά και να επιστρέψει σε μια κανονικότητα ο... Μαραθώνιος.
Οι άσχημες καιρικές συνθήκες των τελευταίων ημερών στη χώρα, ωστόσο, είχαν ως αποτέλεσμα να αναβληθούν αρκετά παιχνίδια. Λίγο πριν από την 11η αγωνιστική, λοιπόν, υπάρχουν παιχνίδια που δεν έχουν πραγματοποιηθεί, ενώ την Τετάρτη (18/1), όπως έγινε γνωστό τη Δευτέρα (16/1), δεν θα διεξαχθεί ούτε ο προσεχής αγώνας του ΑΟΤ με τον Κισαμικό λόγω της χιονόπτωσης.
Τη Δευτέρα η διοργανώτρια ανακοίνωσε: "Αναβάλλεται ο αγώνας μεταξύ των ΠΑΕ ΤΡΙΚΑΛΑ - ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ (Τετάρτη 18/1/17 και ώρα 15:00) μετά από έγγραφο της ΠΑΕ ΤΡΙΚΑΛΑ . ΠΑΕ ΚΙΣΣΑΜΙΚΟΣ, ΕΠΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ, & ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών & πυκνής χιονόπτωσης που επικρατούν στον Δήμο Τρικκαίων".
Υπενθυμίζεται ότι για την 9η αγωνιστική της Stoiximan.gr Football League δεν έγιναν τα παιχνίδια ΑΟΧ - Σπάρτη και Τρίκαλα Αναγέννηση Καρδίτσας, ενώ για τη 10η τα Πανσερραϊκός - Λαμία, Αγροτικός Αστέρας - Άρης και Αναγέννηση Καρδίτσας - ΑΟ Χανιά. Θυμηθείτε πώς έχει διαμορφωθεί η βαθμολογία μετά από δέκα αγώνες, αλλά και την επόμενη αγωνιστική στο πρωτάθλημα:

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

  1. Απόλλων Σμύρνης 26
  2. Λαμία 22 *
............................................
  3. Άρης 20 *
  4. ΟΦΗ 20
  5. Αγροτικός Αστέρας 16 *
  6. Αχαρναϊκός 14
  7. Σπάρτη 13 *
    . Πανσερραϊκός 13 *
  9. ΑΟ Τρίκαλα 12 *
10. Παναιγιάλειος 11
    . Πανθρακικός 11
    . Κισσαμικός 11
13. Αιγινιακός 10
14. Αναγέννηση Καρδίτσας 8 **
............................................
15. Καλλιθέα 7
16. ΑΟΧ 7 **
17. Καλλονή 6
18. Πανελευσινιακός 5
- Οι ομάδες με * έχουν ένα ματς λιγότερο.
- Οι ομάδες με ** έχουν δύο ματς λιγότερα.

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (11Η)

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου
Πανελευσινιακός - Καλλονή (13:30, Δημ. Στάδιο Ελευσίνας)
Απόλλων - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Ριζούπολης)
Λαμία - Αχαρναϊκός (15:00, ΔΑΚ Λαμίας)
Τρίκαλα - Κισσαμικός (ΑΝΑΒΟΛΗ)
ΑΟΧ - Αιγινιακός (15:00, Δημ. Περιβολίων)
Πανθρακικός - Αγροτικός Αστέρας (ΔΑΚ Κομοτηνής, 15:00)
Καλλιθέα - Αν. Καρδίτσας (15:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Σπάρτη - Παναιγιάλειος (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Άρης - Πανσερραϊκός (17:00 ΕΡΤ3, «Κλεάνθης Βικελίδης»)                                                                                                                                                                                                                                     πηγή: http://www.sport24.gr/football/ellada/BEth/anavlhthhke-to-trikala-kissamikos.4481124.html

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Βόμβα Γιαννακόπουλου: «Φεύγω από την Σπάρτη, αχάριστοι οι Σπαρτιάτες Ολυμπιακοί»!

Βόμβα από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο μία μέρα πριν το παιχνίδι της Σπάρτης με τον Ολυμπιακό! Κάνοντας λόγο για αχαριστία του κόσμου, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τον σύλλογο της Λακωνίας! 

Βόμβα Γιαννακόπουλου: «Φεύγω από την Σπάρτη, αχάριστοι οι Σπαρτιάτες Ολυμπιακοί»!

Την αποχώρησή του από την Σπάρτη ανακοίνωσε, μία μέρα πριν το ματς με τον Ολυμπιακό, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος! 

Στην προσωπική δήλωση που έβγαλε, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός κάνει λόγο για «αχαριστία από τους Σπαρτιάτες Ολυμπιακούς» με αφορμή την ανακοίνωση που είχαν εκδώσει οι Λάκωνες και με την οποία είχαν επιτεθεί στους Πειραιώτες. 

«Ο κόσμος είναι η πραγματική δύναμη κάθε ομάδας και όταν δεν τον έχεις στο πλευρό σου, ο μόνος δρόμος είναι αυτός της αποχώρησης. Παντού και πάντα» αναφέρεται μεταξύ άλλων. 

Αναλυτικά η δήλωση Γιαννακόπουλου 

Για περισσότερο από 30 χρόνια, η οικογένεια μου και εγώ προσωπικά είναι ευρέως γνωστό ότι έχουμε επενδύσει στον Παναθηναϊκό τόσο υλικά όσο και ψυχικά, χωρίς να υπολογίζουμε κανένα κόστος. Οι τίτλοι του Παναθηναϊκού όλα αυτά τα χρόνια στηρίχθηκαν στο τρίπτυχο Διοίκηση-Ομάδα-Κόσμος, το οποίο και ήταν πάντα μια γροθιά. 

Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με τη Σπάρτη, ξεκαθάρισα από την πρώτη στιγμή προς όλους, ότι ο Παναθηναϊκός ήταν, είναι και θα είναι προτεραιότητα μου. Και ως Παναθηναϊκός δεν ανέχομαι την αδικία. 


Εν όψει λοιπόν του αγώνα της 15/12 απέναντι στον Ολυμπιακό και προκειμένου να… προλάβουμε τις   πιθανές «αστοχίες» των διαιτητών κατά της Σπάρτης, εκδώσαμε ανακοίνωση με την οποία καλούσαμε όλους τους Λάκωνες στο γήπεδο και ξεκαθαρίζαμε πως δεν θα επιτρέπαμε σε κανέναν να κλέψει τον ιδρώτα μας. 

Αυτή η ανακοίνωση είχε ως αποτέλεσμα πολλοί «Σπαρτιάτες» Ολυμπιακοί, να επιστρέψουν τα εισιτήρια διαρκείας της ΑΕ Σπάρτης, να εκδίδουν ανακοινώσεις οι τοπικοί Σύνδεσμοι των οπαδών του ΟΣΦΠ, χωρίς μάλιστα την παραμικρή αντίδραση από τον κόσμο της Σπάρτης. 

Επειδή θεωρώ την αχαριστία «ποινικό αδίκημα», δεν μου μένει άλλη επιλογή από το να αποχωρήσω από τα δρώμενα της ΑΕ Σπάρτης. 

Δυστυχώς ο κόσμος της Σπάρτης, δεν σεβάστηκε, ούτε καν εκτίμησε θα έλεγα, ότι με προσωπικές θυσίες η ομάδα ανέβηκε έπειτα από 31 χρόνια στη Football League. Κι εγώ γι’αυτό είμαι πραγματικά περήφανος. Όλοι άλλωστε θυμόμαστε ποια ήταν η πορεία της Σπάρτης στο ελληνικό ποδόσφαιρο τα τελευταία 30 χρόνια… 

Σε συνεννόηση με τους παράγοντες της ΑΕ Σπάρτης λάβαμε την απόφαση οι μετοχές της ομάδας να προσφερθούν δωρεάν σε όποιον επιθυμεί να τις αποκτήσει. Στην περίπτωση που δεν υπάρξει ενδιαφερόμενος, στο τέλος της σεζόν θα ακολουθηθούν όλες οι προβλεπόμενες νόμιμες διαδικασίες. 

Εξυπακούεται ότι όλες οι δεσμεύσεις προς το προπονητικό επιτελείο και τους αθλητές θα εκπληρωθούν στο ακέραιο. Γι΄αυτό ακριβώς τον λόγο αλλά και για την ομαλή ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου, θα παραμείνει στην ομάδα ο κ. Ηλίας Κατσογιάννης. Όλοι οι υπόλοιποι συνεργάτες (Παύλου, Κουδούνης, Ραχωβίτσας) από σήμερα ουδεμία σχέση έχουν με την ΑΕ Σπάρτης. 

Ο κόσμος είναι η πραγματική δύναμη κάθε ομάδας και όταν δεν τον έχεις στο πλευρό σου, ο μόνος δρόμος είναι αυτός της αποχώρησης. Παντού και πάντα
.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/dilwsi-bomba-giannakopoulou-feugw-apo-tin-sparti/3249881

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

«Μπήκαν» στον Άρη Ίλιτς και Ανάκογλου

Πήγαν στο Καρπενήσι και ενσωματώθηκαν με την υπόλοιπη αποστολή οι νεοαποκτηθέντες Ίλιτς και Ανάκογλου

«Μπήκαν» στον Άρη Ίλιτς και Ανάκογλου

Με νέα πρόσωπα θα συνεχιστεί η προετοιμασία του Άρη στο Καρπενήσι. 

Οι νεοαποκτηθέντες, Μπράνα Ίλιτς και Δημήτρης Ανάκογλου πήγαν στην πρωτεύουσα της Ευρυτανίας, όπου από την Πέμπτη θα ενταχθούν κανονικά στις προπονήσεις και θα τεθούν στα πλάνα του Νίκου Αναστόπουλου. 
inner

inner


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/mpikan-ston-ari-ilits-kai-anakoglou/3189869

Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

«Χτίζεται» ο Άρης

Στο Καρπενήσι όπου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του βρίσκεται από το βράδυ της Κυριακής ο Άρης

«Χτίζεται» ο Άρης

Και τώρα σκληρή δουλειά… Από το βράδυ της Κυριακής, η αποστολή του Άρη έφτασε στο Καρπενήσι εκεί όπου μέχρι τις 14 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί το βασικό στάδιο προετοιμασίας. 

Από την Δευτέρα κιόλας είναι προγραμματισμένη διπλή προπόνηση (πρωί-απόγευμα) για τους παίκτες του Νίκου Αναστόπουλου, ο οποίος καλείται να «ενώσει» τα… κομμάτια του φετινού παζλ. 

Υπενθυμίζεται πως οι Θεσσαλονικείς έχουν έρθει σε προφορική συμφωνία με τον Αγκουστιέν, ο οποίος την Δευτέρα θα περάσει από εργομετρικές εξετάσεις κι εφόσον όλα είναι καλά, θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο κι εν συνεχεία θα ταξιδέψει για την πόλη της Ευρυτανίας. 

Η αποστολή αποτελείται από τους εξής: Διούδης, Αναγνωστόπουλος, Ραούλ Μπράβο, Νέτο, Ν’ Λουντούλου, Αντρέου Γκουεράο, Μανζινγκά, Μπούρμπος, Τσουμάνης, Ρόβας, Τάτος, Καπνίδης, Ντούνης, Ιντζίδης, Παυλίδης, Βουτσιάς, Ντόγος, Καρβούνης και Σωτηριάδης.



πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/xtizetai-o-aris/3189027