Δείτε βίντεο από τη στιγμή της εισβολής - Περίπου 30 άτομα με μαύρα ρούχα, κράνη και ρόπαλα εισέβαλαν στο γήπεδο και, αφού προκάλεσαν ζημιές, κατέβασαν πανό, με αποτέλεσμα να υπάρξει διακοπή του αγώνα - Στην αναμέτρηση δεν υπήρχε αστυνομική δύναμη
Δύο άτομα τραυματίστηκαν σε άγρια επεισόδια που σημειώθηκαν στοΠαπαστράτειο Κολυμβητήριο σε αγώνα υδατοσφαίρισης γυναικών, μεταξύ του Ολυμπιακού και της Γλυφάδας για την Α1 Γυναικών στο πόλο.
Περίπου 30 άτομα με μαύρα ρούχα, κράνη, μαχαίρια και ρόπαλα εισέβαλαν στο γήπεδο και, αφού προκάλεσαν ζημιές, κατέβασαν πανό, με αποτέλεσμα να υπάρξει διακοπή του αγώνα. Στην αναμέτρηση δεν υπήρχε αστυνομική δύναμη.
Δείτε βίντεο από τη στιγμή της εισβολής:
Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε ο Νίκος Δεληγιάννης, βοηθός προπονητή του Ολυμπιακού.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του gazzetta.gr, oι χούλιγκανς πήραν τη φωτογραφική μηχανή φωτορεπόρτερ που βρισκόταν εκεί και του πέταξαν το λάπτοπ στην πισίνα, προκειμένου να μην στείλει φωτογραφίες από τα επεισόδια.
Στα θύματα της φονικής πυρκαγιάς στην Ανατολική Αττική αφιέρωσε η Ελευθερία Πλευρίτου την πρόκριση της εθνικής πόλο γυναικών στον τελικό του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, που διεξάγεται στη Βαρκελώνη.
«Στον ΤΕΛΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ! Αφιερωμένο στους ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και σε όλους τους ανθρώπους που παλεύουν κάθε μέρα στην τραγωδία αυτή που υπάρχει στην Ελλάδα! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!» έγραψε στον λογαριασμό της στο Facebook η διεθνής περιφερειακή, που πέτυχε τρία γκολ στον ημιτελικό με την Ισπανία.
Η Έλενα Κούβδου αποχαιρέτησε το Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης μετά από μία γεμάτη καριέρα γεμάτη τίτλους και διακρίσεις.
Το πόλο περνά πλέον σε δεύτερη μοίρα για την Ελένη Κούβδου αφού αποφάσισε να αφοσιωθεί στην καριέρα της μακριά από τις πισίνες. Η 29χρονη τερματοφύλακας μετά την αποχώρηση της από την Εθνική ομάδα, ανακοίνωσε ότι φεύγει και από την Βουλιαγμένη.
Η σχέση της Κούβδου με τον ΝΟΒ ξεκίνησε πριν από 15 χρόνια και σε αυτό το διάστημα η Ελληνίδα τερματοφύλακας κατέκτησε 5 Πρωταθλήματα Ελλάδος (2006, 2007, 2010, 2012, 2013), 2 Champions Cup (2009 και 2010) και 2 Σούπερ Καπ Ευρώπης (2009 και 2010).
Αναλυτικά η σχετική δήλωσή της:"Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης ήταν και είναι η δεύτερη οικογένεια μου, εκεί εξελίχτηκα σαν αθλήτρια αλλά και σαν άνθρωπος. Είχα την τύχη να έχω μπροστά μου αθλήτριες πρότυπα που ήτανε για εμένα η μεγαλύτερη κινητήριος δύναμη στο να ακολουθήσω τα βήματα τους. Χαίρομαι που η ομάδα που ξεκίνησα και με ανέδειξε είναι και η ομάδα που κλείνω την καριέρα μου σαν αθλήτρια έχοντας μόνο αγάπη και όμορφες αναμνήσεις για ένα υγιές σωματείο πρότυπο για τον ελληνικό ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Κλείνοντας θα ήθελα να ευχηθώ καλή συνέχεια στην ομάδα μου και να ευχαριστήσω την διοίκηση του ΝΟΒ που χωρίς αυτούς η ομάδα δεν θα είχε την ποιότητα και την διάρκεια που έχει , τις συμπαίχτριες μου όλα αυτά τα χρόνια που η κάθε μια έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές που συνεργάστηκα που εκτός από εξαιρετικοί επαγγελματίες είναι και υπέροχοι άνθρωποι, στην Τζίνα Ρούπακα που ήταν ο άνθρωπος που με έκανε τερματοφύλακα, στην Αλεξία Καμμένου που είχα την τύχη να συνεργαστώ το μεγαλύτερο διάστημα της καριέρας μου , τον Κώστα Δήμου και στην Κική Λιόση".
Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης ανακοίνωσε την απόκτηση της Αμερικανίδας τερματοφύλακα, Άσλεϊ Τζόνσον. Η 24χρονη είναι χρυσή Ολυμπιονίκης στο Ριο και κάτοχος χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο του Καζάν το 2015.
Σημαντική μετεγγραφική ενίσχυση για τη γυναικεία ομάδα πόλο της Βουλιαγμένης, η οποία ανακοίνωσε την απόκτηση της Αμερικανίδας τερματοφύλακα, Άσλεϊ Τζόνσον. Η 24χρονη είναι χρυσή Ολυμπιονίκης στο Ριο και κάτοχος χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο του Καζάν το 2015 και σίγουρα πρόκειται για μια σπουδαία κίνηση του ΝΟΒ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Η Ashleigh Johnson στον Ν.Ο.Βουλιαγμένης
Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την απόκτηση της Αμερικανίδας τερματοφύλακα Ashleigh Johnson στην Γυναικεία Ομάδα Υδατοσφαίρισης. Η 24χρονη αθλήτρια είναι Χρυσή Ολυμπιονίκης με την ομάδα των ΗΠΑ το 2016 στο Ριο Ντε Τζανέιρο και κάτοχος Χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα που διεξήχθη στο Kazan το 2015.
Την καλωσορίζουμε θερμά και της ευχόμαστε ομαδική και προσωπική επιτυχία με το σκουφάκι της Βουλιαγμένης".
Με έγγραφη επίπληξη τιμωρήθηκε η Αλεξία Καμμένου για τη χειρονομία της προς τους φιλάθλους του Ολυμπιακού, ενώ οι ερυθρόλευκοι θα παίξουν δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.
Στα δικαστήρια ολοκληρώθηκε και τυπικά το πρωτάθλημα της Α1 πόλο των γυναικών αφού η αθλητική δικαστής απέρριψε την ένσταση που κατέθεσε η Βουλιαγμένη για τον τρίτο τελικό για το γεγονός ότι δεν διεκόπη μετά τον τραυματισμό της Αλεξίας Καμμένου από μπουκάλι.
Την ίδια ώρα τιμωρήθηκε με έγγραφη επίπληξη η προπονήτρια της Βουλιαγμένης, Αλεξία Καμμένου, για τη χειρονομία της προς την εξέδρα, ενώ οι ερυθρόλευκοι θα παίξουν δύο αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών.
Υπενθυμίζουμε ότι 33'' πριν το τέλος της τρίτης περιόδου η Αλεξία Καμμένου αποβλήθηκε μετά από διαμαρτυρίες της προς τους διαιτητές. Κατά τη στιγμή τις αποχώρησης της από τον πάγκο οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού φώναξαν υβριστικό σύνθημα κατά της και εκείνη άρχισε να τους χαιρετάει και να στέλνει φιλιά προς την κερκίδα. Στη συνέχεια έκανε χειρονομία προς το μέρος της εξέδρας κάτι που έφερε πιο έντονες αποδοκιμασίες και ρίψη αντικειμένων.
Μετά από λίγο βρέθηκε στο έδαφος, αφού όπως δήλωσε στον Sport24 Radio 103,3 ένα μπουκάλι τη χτύπησε στον αυχένα και ζαλίστηκε. Έπειτα, σηκώθηκε αμέσως και αποχώρησε για τα αποδυτήρια.
Με 33'' να απομένουν για το τέλος του 3ου οκταλέπτου του τρίτου τελικού ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Βουλιαγμένη, η Αλεξία Καμμένου αποβλήθηκε, καθυβρίστηκε και στη συνέχεια έκανε χειρονομία προς την εξέδρα.
Με ένταση ολοκληρώθηκαν οι τελικοί της Α1 πόλο των γυναικών ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Βουλιαγμένη. Αφού 33'' πριν το τέλος της τρίτης περιόδου η Αλεξία Καμμένου αποβλήθηκε μετά από διαμαρτυρίες της προς τους διαιτητές.
Κατά τη στιγμή τις αποχώρησης της από τον πάγκο οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού φώναξαν υβριστικό σύνθημα κατά της και εκείνη άρχισε να τους χαιρετάει και στη συνέχεια να στέλνει φιλιά προς την κερκίδα.
Στη συνέχεια έκανε χειρονομία προς το μέρος της εξέδρας κάτι που έφερε πιο έντονες αποδοκιμασίες και ρίψη αντικειμένων. Μετά από λίγο βρέθηκε στο έδαφος, αφού όπως δήλωσε στον Sport24 Radio 103,3 ένα μπουκάλι τη χτύπησε στον αυχένα και ζαλίστηκε. Στη συνέχεια, σηκώθηκε αμέσως και αποχώρησε για τα αποδυτήρια.
Δείτε σε video τα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια της αποβολής της:
Ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 9-6 επί της Βουλιαγμένης και κατέκτησε το πέμπτο διαδοχικό πρωτάθλημα του (επίδοση ρεκόρ), αλλά και το πρώτο νταμπλ στην ιστορία του πόλο γυναικών.
Ο Ολυμπιακός έκανε το 3-0 στη σειρά των τελικών με τη Βουλιαγμένη αφού στο τρίτο ματς επιβλήθηκε με 9-6 επί του ΝΟΒ και κατέκτησε τον τίτλο. Οι ερυθρόλευκες παράλληλα έγιναν η πρώτη ομάδα που κατακτά πέντε διαδοχικά πρωταθλήματα, καθώς και η πρώτη που φτάνει στο νταμπλ.
Ο τρίτος τελικός ήταν και ο πιο αμφίρροπος ανάμεσα στις δύο ομάδες αφού η Βουλιαγμένη το πάλεψε περισσότερο σε όλη τη διάρκεια του.
Ο Ολυμπιακός, ήταν εκείνος που μπήκε πιο δυνατά στο ματς και κατάφερε να προηγηθεί με 4-2. Σιγά σιγά όμως οι παίκτριες της Βουλιαγμένης έφεραν το ματς στα μέτρα τους και με τέρμα της Χυδηριώτη στο ξεκίνημα της τρίτης περιόδου έκαναν το 4-4.
Από εκεί και πέρα οι ομάδα πήγαιναν γκολ-γκολ μέχρι και την αποβολή της Αλεξίας Καμμένου. Η διακοπή του αγώνα και τα όσα ακολούθησαν τελικά επηρέασαν τη Βουλιαγμένη αφού ο Ολυμπιακός με ένα επί μέρους 3-0 στο τέλος έφτασε στη τελική νίκη με 9-6.
Η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού νίκησε 10-4 τη Βουλιαγμένη στο Κολυμβητήριο του Λαιμού και έκανε το 2-0 στις νίκες στους φετινούς τελικού. Κανένα πρόβλημα για την ομάδα του Χάρη Παυλίδη.
Ήταν καλύτερες, δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδραση στις αντίπαλές τους και έφτασαν δίκαια στην τελική επικράτηση. Τα κορίτσια πόλο του Ολυμπιακού νίκησαν εύκολα 10-4 τη Βουλιαγμένη στο Κολυμβητήριο του Λαιμού, έκαναν το 2-0 στους τελικούς της Α1 και την Τρίτη (15/5, 21:00) θα προσπαθήσουν να τελειώσουν τη σειρά και να στεφθούν πρωταθλήτριες για μια ακόμη χρονιά.
Οι γοργόνες του Χάρη Παυλίδη έκαναν επίδειξη δύναμης και μετρούν φέτος οκτώ νίκες σε εννέα ματς με τη Βουλιαγμένη. Έχουν την ψυχολογία με το μέρος τους, κάτι που αποδείχθηκε περίτρανα στην πισίνα.
Στο αγωνιστικό σκέλος, με "όπλο" την άμυνα και την απροσπέλαστη Χρυσή Διαμαντοπούλου, ο Ολυμπιακό προηγήθηκε 0-2 στο πρώτο οκτάλεπτο, για να ανεβάσει το σκορ στα επίπεδα του 0-5 στο τέλος της δεύτερης περιόδου.
Το τρίτο σκέλος ήταν το πλέον ισορροπημένο, με τις δυο ομάδες να σκοράρουν από τρεις φορές, με τις παίκτριες της Καμμένου να μην καταφέρνουν να αντιδράσουν. Στο τελευταίο οκτάλεπτο, έγινε απλά διαχείριση δυνάμεων από τις "ερυθρόλευκες", που έφτασαν στη νίκη με δυο γκολ διαφορά.
Πρώτη σκόρερ του Ολυμπιακού και του αγώνα ήταν η Έγκενς με τέσσερα γκολ, ενώ η 16χρονη, Νίνου, πέτυχε δυο για τη Βουλιαγμένη.
Ο Ολυμπιακός δυσκολεύτηκε για 1,5 οκτάλεπτο, ωστόσο στη συνέχεια πήρε φόρα και νίκησε με 13-7 τη Βουλιαγμένη στο "Πέτρος Καπαγέρωφ", για τον πρώτο τελικό της Α1 πόλο γυναικών.
Ο Ολυμπιακός νίκησε για 5η φορά φέτος τη Βουλιαγμένη κι έκανε το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του 5ου σερί πρωταθλήματος στην Α1 πόλο γυναικών.
Το 13-7 ήρθε πιο δύσκολα από όσο δείχνει το τελικό σκορ, αφού οι φιλοξενούμενες πάλεψαν για 1,5 οκτάλεπτο, μέχρι να παραδοθούν στις αμυντικές ορέξεις των "ερυθρολεύκων".
Μάλιστα, οι παίκτριες της Αλεξίας Καμμένου προηγήθηκαν στο 1ο οκτάλεπτο με 3-2, με τις δύο ομάδες να σκοράρουν τέσσερις φορές μέσα σε δύο λεπτά.
Η Βασιλική Πλευρίτου και η Άλκιστη Αβραμίδου έδωσαν για πρώτη φορά προβάδισμα στον Ολυμπιακό στο 4ο λεπτό του 2ου οκταλέπτου. Η Αλεξάνδρα Ασημάκη αύξησε το προβάδισμα και στο 7ο λεπτό η Ελένη Ξενάκη μείωσε σε 5-4.
Αυτό ήταν το τελευταίο γκολ της Βουλιαγμένης για τα επόμενα 14 λεπτά, διάστημα στο οποίο οι "ερυθρόλευκες" πήραν προβάδισμα στο σκορ.
Η "ατσαλένια" άμυνα μετέτρεψε σε διαδικαστικού χαρακτήρα τα τελευταία λεπτά του αγώνα, με τις φιλοξενούμενες να περιμένουν το τέλος, για να αναζητήσουν τη νίκη στο κολυμβητήριο του Λαιμού την Κυριακή.
Πέμπτη, 17/5 (Αν χρειαστεί) κολ. ΝΟΒ, Λαιμός 18.00* Βουλιαγμένη - Ολυμπιακός (Απευθείας τηλεοπτική μετάδοση από ERT Play, με την ώρα διεξαγωγής να οριστικοποιείται τις επόμενες ημέρες)
Σάββατο 19/5 (Αν χρειαστεί) Ολυμπιακός - Βουλιαγμένη (Απευθείας τηλεοπτική μετάδοση από ERT Play, με την ώρα διεξαγωγής να οριστικοποιείται τις επόμενες ημέρες)
* πρωταθλήτρια ομάδα αναδεικνύεται εκείνη που θα πετύχει τρεις νίκες
Η γυναικεία ομάδα πόλο του Ολυμπιακού νίκησε 10-4 τη Βουλιαγμένη στο Κολυμβητήριο του Λαιμού και έκανε το 2-0 στις νίκες στους φετινούς τελικού. Κανένα πρόβλημα για την ομάδα του Χάρη Παυλίδη.
Ήταν καλύτερες, δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδραση στις αντίπαλές τους και έφτασαν δίκαια στην τελική επικράτηση. Τα κορίτσια πόλο του Ολυμπιακού νίκησαν εύκολα 10-4 τη Βουλιαγμένη στο Κολυμβητήριο του Λαιμού, έκαναν το 2-0 στους τελικούς της Α1 και την Τρίτη (15/5, 21:00) θα προσπαθήσουν να τελειώσουν τη σειρά και να στεφθούν πρωταθλήτριες για μια ακόμη χρονιά.
Οι γοργόνες του Χάρη Παυλίδη έκαναν επίδειξη δύναμης και μετρούν φέτος οκτώ νίκες σε εννέα ματς με τη Βουλιαγμένη. Έχουν την ψυχολογία με το μέρος τους, κάτι που αποδείχθηκε περίτρανα στην πισίνα.
Στο αγωνιστικό σκέλος, με "όπλο" την άμυνα και την απροσπέλαστη Χρυσή Διαμαντοπούλου, ο Ολυμπιακό προηγήθηκε 0-2 στο πρώτο οκτάλεπτο, για να ανεβάσει το σκορ στα επίπεδα του 0-5 στο τέλος της δεύτερης περιόδου.
Το τρίτο σκέλος ήταν το πλέον ισορροπημένο, με τις δυο ομάδες να σκοράρουν από τρεις φορές, με τις παίκτριες της Καμμένου να μην καταφέρνουν να αντιδράσουν. Στο τελευταίο οκτάλεπτο, έγινε απλά διαχείριση δυνάμεων από τις "ερυθρόλευκες", που έφτασαν στη νίκη με δυο γκολ διαφορά.
Πρώτη σκόρερ του Ολυμπιακού και του αγώνα ήταν η Έγκενς με τέσσερα γκολ, ενώ η 16χρονη, Νίνου, πέτυχε δυο για τη Βουλιαγμένη.
Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας πόλο του Ολυμπιακού, Χάρης Παυλίδης, αλλά και οι παίκτριες, μίλησαν μετά το φινάλε του τελικού Κυπέλλου με τη Βουλιαγμένη και την κατάκτηση του τροπαίου.
Το πρώτο ιστορικό Κύπελλο στο πόλο των γυναικών κατέληξε στον Ολυμπιακό, ο οποίος επιβλήθηκε με 14-11 της Βουλιαγμένης στον τελικό του Stoiximan.gr Final 4. Ο προπονητής της ομάδας, Χάρης Παυλίδης, αλλά και οι παίκτριες της ομάδας μίλησαν στο osfp.gr μετά το φινάλε του τελικού Κυπέλλου με τη Βουλιαγμένη και την κατάκτηση του τροπαίου.
Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Χάρης Παυλίδης, ανέφερε:"Με αυτή την κούπα, έχουμε πάρει σαν ομάδα όλες τις κούπες που υπάρχουν. Είμαι πολύ χαρούμενος για τις αθλήτριες μου και πιστεύω ότι αυτό θα είναι η αρχή ενός καινούργιου κύκλου για να ξαναφτάσουμε στην κορυφή της Ευρώπης. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και θα εστιάσουμε στα λάθη μας ώστε να τα διορθώσουμε και να φτάσουμε στο στόχο μας".
Η MVP και πρώτη σκόρερ της διοργάνωσης, Μόνικα Έγκενς, δήλωσε τα εξής: "Ήταν συναρπαστικά. Στο δεύτερο μισό ήμασταν όπως έπρεπε και τώρα θέλουμε να πανηγυρίσουμε δυο ακόμα τίτλους για να ολοκληρώσουμε ιδανικά τη χρονιά".
Η αρχηγός του Ολυμπιακού, Φιλιώ Μανωλιουδάκη, είπε: "Είναι το πρώτο κύπελλο που σήκωσα. Είναι ιστορική στιγμή και εύχομαι να είναι το πρώτο από τα πολλά κύπελλα που θα σηκώσουμε και φέτος. Έρχεται δύσκολος μήνας. Είμαι πολύ χαρούμενη και δεν έχω λόγια να εκφράσω την χαρά όλων μας".
Η τερματοφύλακας, Χρυσή Διαμαντοπούλου, δήλωσε:"Είμαστε πολύ χαρούμενες. Είναι κάτι που το θέλαμε πάρα πολύ. Ήταν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Διορθώσαμε τα λάθη της αρχής του αγώνα και ήταν ένα πολύ όμορφο παιχνίδι. Ήταν ένα συναρπαστικό παιχνίδι και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες κούπες".
Η Αλεξάνδρα Ασημάκη, τόνισε:"Είμαστε πάρα πολύ χαρούμενες που κατακτήσαμε εμείς το πρώτο κύπελλο στην ιστορία. Η ιστορία γράφει με χρυσά γράμματα ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Χαιρόμαστε πάρα πολύ για αυτή την κατάκτηση. Είναι η πρώτη κούπα στη σειρά για εμάς. Ακολουθούν και άλλες δυο και θέλουμε πάρα πολύ να συνεχίσουμε να πανηγυρίζουμε και να κάνουμε χαρούμενους τους οπαδούς μας".
Η πρώτη σκόρερ της διοργάνωσης, Άλκηστη Αβραμίδου, ανέφερε: "Συγκλονιστικός τελικός. Συγχαρητήρια και στην ομάδα της Βουλιαγμένης. Ήταν ένα πάρα πολύ δυνατό και καλό παιχνίδι. Μας έφυγε η ψυχή αλλά δείξαμε ότι αυτά που δουλεύουμε στην προπόνηση τα βγάζουμε και στο παιχνίδι μας. Είμαστε όλοι πολύ ευχαριστημένοι. Συγχαρητήρια σε όλους μας. Το πρώτο κύπελλο είναι δικό μας".
Η Ελευθερία Πλευρίτου, είπε: "Είμαστε πανευτυχείς που κατακτήσαμε το πρώτο κύπελλο στην υδατοσφαίριση των γυναικών. Κρατάμε τη νίκη και χαιρόμαστε που είμαστε εμείς που γράφουμε ιστορία. Η Βουλιαγμένη είναι μια πολύ καλή ομάδα και τώρα συνεχίζουμε για τους επόμενους στόχους μας"
Η Χριστίνα Τσουκαλά σχολίασε:"Μπορεί να μην ξεκινήσαμε καλά αλλά στο τρίτο οκτάλεπτο ξεφύγαμε και ήρθε το κύπελλο για το οποίο είμαστε πολύ χαρούμενοι. Συνεχίζουμε δυνατά και για τους υπόλοιπους στόχους μας".
Το πρώτο ιστορικό Κύπελλο στο πόλο των γυναικών κατέληξε στον Ολυμπιακό ο οποίος επιβλήθηκε με 14-11 επί της Βουλιαγμένης στον τελικό του Stoiximan.gr Final 4.
Με την Μόνικα Έγκενς να πετυχαίνει δύο καθοριστικά τέρματα στην τέταρτη περίοδο και τη Διαμαντοπούλου να ανεβάζει την αποδοσή της ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 14-11 επί της Βουλιαγμένης στον τελικό του Stoiximan.gr Final 4 στο πόλο γυναικών.
Οι δύο ομάδες προσέφεραν ένα εξαιρετικό από πλευράς διακύμανσης του σκορ τελικό σε όλους τους φίλους του αθλήματος.
Πολλά λάθη, άμυνες που στο μεγαλύτερο διάστημα του τελικού δεν ήταν στο επίπεδο που έπρεπε, αλλά και ορισμένες εντυπωσιακές φάσεις συμπεριλάμβανε η αναμέτρηση. Στη μεγαλύτερη διάρκεια του ο αγώνας ήταν ντέρμπι με τις δύο ομάδες να εναλλάσσονται στο προβάδισμα. Εκεί όμως που κρίθηκαν όλα μίλησαν δύο παίκτριες του Ολυμπιακού. Η Χρυσή Διαμαντοπούλου απέκρουσε ένα κρίσιμο πέναλτι της Κούλχαας και η Μόνικα Έγκενς πέτυχε δύο τέρματα για να δώσουν τον τίτλο στις ερυθρόλευκες.
Από την άλλη μεγάλο ματς έκανα Ξενάκη και Χυδηριώτη που πέτυχαν από τρία τέρματα, ενώ τόσο η Κούλχαας όσο και η Νιχάις βοήθησαν στο σκοράρισμα.
Το ματς: Η Βουλιαγμένη ήταν εκείνη που μπήκε πιο δυνατά στον τελικό και με δύο σχεδόν ίδια τέρματα κατάφερε να προηγηθεί με 2-0 χάρη στα γκολ των Πάτρα και Ξενάκη. Η αντίδραση του Ολυμπιακού ήταν άμεση και με τις Αβραμίδου και Βασιλική Πλευρίτου να σκοράρουν έφερε τον τελικό στα ίσα πριν η Χυδηριώτη στον παραπάνω διαμορφώσει το τελικό 3-2 της πρώτη περιόδου.
Στο δεύτερο οκτάλεπτο είχαμε καταιγισμό τερμάτων αφού συνολικά σημειώθηκαν εννέα γκολ! Οι άμυνες των δύο ομάδων είχαν πάει περίπατο και για αυτό σχεδόν σε κάθε επίθεση είχαμε την επίτευξη ενός τέρματος με τις δύο ομάδες σε εκείνο το σημείο του αγώνα να έχουν απόλυτη ευστοχία στην παίκτρια παραπάνω. Ο Ολυμπιακός με τέρμα της Έγκενς κατάφερε να περάσει μπροστά για πρώτη φορά στο σκορ 40 δευτερόλεπτα πριν το τέλος του ημιχρόνου, όμως η Ξενάκη διαμόρφωσε το 7-7 με το οποίο οι δύο ομάδες πήγαν στην ανάπαυλα.
Καμία από τις δύο ομάδες δεν μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ και για να πάρει κάποια προβάδισμα δύο τερμάτων έπρεπε να φτάσουμε στο τελευταίο λεπτό της τρίτης περιόδου όταν η Μαργαρίτα Πλευρίτου από κοντά έκανε στην παίκτρια παραπάνω το 11-9. Η χαρά των ερυθρόλευκων κράτησε όμως λίγο αφού στην τελευταία επίθεση η Νιχάις μείωσε και πάλι τη διαφορά στο ένα τέρμα.
Έτσι, όλα κρίθηκαν στο τέταρτο και τελευταίο οκτάλεπτο. Για την ακρίβεια όλος ο τελικός παίχτηκε σε περίπου ένα λεπτό. Η Ελευθερία Πλευρίτου έδωσε προβάδισμα δύο τερμάτων στον Ολυμπιακό και στην επόμενη φάση η Βουλιαγμένη κέρδισε πέναλτι το οποίο ήταν και η τρίτη αποβολή για την Ασημάκη. Η εξαιρετική στο τέταρτο οκτάλεπτο Διαμαντοπούλου απέκρουσε το πέναλτι της Κούλχαας, ενώ αλλοίωσε και το σουτ της Χυδηριώτη που κατέληξε στο δοκάρι.
Τότε ανέλαβε δράση η Μόνικα Έγκενς. Η αθλήτρια από τον Καναδά με δύο προσωπικά τέρματα έδωσε προβάδισμα τεσσάρων τερμάτων στον Ολυμπιακό κάνοντας το 14-10! Με περίπου τρία λεπτά να απομένουν το μόνο που κατάφεραν τα κορίτσια του ΝΟΒ ήταν να μειώσουν στο τελικό 14-11 με την Νιχάις.