
Ο Ολυμπιακός νίκησε με «ανατροπή» 3-1 σετ τον ΠΑΟΚ στου Ρέντη στο ντέρμπι κορυφής της 21ης αγωνιστικής της Volley League και «καπάρωσε» και μαθηματικά την πρώτη θέση της κανονικής περιόδου και το πλεονέκτημα έδρας στα πλέι οφ.
Ο «Δικέφαλος» προηγήθηκε 1-0 σετ, όμως οι παίκτες του ο Φερνάντο Μουνιόθ βρήκαν τις απαντήσει στα τρία επόμενα σετ, κάνοντας «περίπατο» στο τέταρτο, με διαμαρτυρίες για τη διαιτησία από τους «ασπρόμαυρους».
Τα σετ: 21-25, 25-21, 27-25, 25-15




