Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Δεν πειράζει Θρύλε...

Δεν πειράζει Θρύλε...
Στο κατάμεστο κλειστό της Προύσας, οι παίκτριες του Ολυμπιακού ηττήθηκαν στο δεύτερο τελικό από την Μπούρσασπορ με 3-0 σετ (3-2 το πρώτο ματς στο Ρέντη) και οι Τουρκάλες πήραν το CEV Cup.

H ομάδα του Μπράνκο Κοβάσεβιτς υποκλίθηκε στην ανωτερότητα της τουρκικής ομάδας και δεν κατάφερε να φτάσει στον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο στην ιστορια του τμήματος βόλεϊ γυναικών. Όπως και να έχει όμως οι «ερυθρόλευκες» αξίζουν συγχαρητήρια για τη συμμετοχή τους στον τελικό αλλά και την τεράστια ανατροπή που έκαναν στο πρώτο παιχνίδι κόντρα σε μια ομάδα με πολλαπλάσιο μπάτζετ.
Ο Ολυμπιακός δεν τα κατάφερε στην Τουρκία, αφού ηττήθηκε με 3-0 σετ (25-15, 25-16, 25-23) από την Μπούρσα και έτσι έμεινε μακριά από την κατάκτηση του Challenge Cup. Δεν μπήκαν στο ματς στα πρώτα δύο σετ οι ερυθρόλευκες, το "πάλεψαν" αλλά δεν έφτανε στο τρίτο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.