Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Πόλο/Εθνική Γυναικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Πόλο/Εθνική Γυναικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

«Ασημένια» τα κορίτσια του πόλο στη Βαρκελώνη


Ούτε η τρίτη παρουσία της σε τελικό Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος αποδείχθηκε γούρικη για την εθνική υδατοσφαίρισης γυναικών.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα ηττήθηκε 6-4 από την Ολλανδία και θα επιστρέψει από τη Βαρκελώνη με το ασημένιο μετάλλιο, όπως είχε συμβεί και το 2010 και το 2012.


Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Έφτασαν στην Αθήνα τα χρυσά κορίτσια



Μετά από αρκετή ταλαιπωρία η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών επέστρεψε από την Ισπανία έχοντας στις αποσκευές της το πρώτο Europa Cup. (VIDEO + PHOTOS)

Τα ξημερώματα της Δευτέρας (26/3) έφτασε στην Αθήνα η αποστολή της Εθνικής ομάδας πόλο των γυναικών που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο πρώτο Europa Cup. Η αντιπροσωπευτική μας ομάδα επικράτησε με 9-8 επί της Ρωσίας στον τελικό που διεξήχθη το περασμένο Σάββατο (24/3).
Μετά από αρκετή ταλαιπωρία τα κορίτσια της Εθνικής επέστρεψαν λίγο μετά τις 3 π.μ. στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" όπου και τους περίμεναν συγγενικά τους πρόσωπα και μέλη της ΚΟΕ, ανάμεσα τους και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Δημήτρης Διαθεσόπουλος.
Το κλίμα παρά το προχωρημένο της ώρας ήταν εορταστικό και δε θα μπορούσε να συμβαίνει διαφορετικά αφού είναι το πρώτο μετάλλιο που κατακτά η Εθνική ομάδα των γυναικών μετά το 2012.
"Είναι μία νίκη ψυχολογίας για τα κορίτσια που έμειναν 6 ολόκληρα χρόνια μακριά από μεγάλες διακρίσεις και με αυτό το τρόπαιο επιβεβαιώνουν στους εαυτούς τους τις δυνατότητές τους. Συνεχίζουμε και στοχεύουμε όσο το δυνατόν πιο ψηλά", υποστήριξε ο ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Μορφέσης.
"Καταφέραμε να σηκώσουμε την πρώτη μας κούπα μετά από πάρα πολύ καιρό, κάτι που έχει πολύ μεγάλη αξία, γιατί το χρυσό αυτό μετάλλιο ήρθε στην πρώτη διοργάνωση του Europa Cup, κάτι που από μόνο του θα μείνει στην ιστορία.", συμπλήρωσε η αρχηγός της Εθνικής Αλεξάνδρα Ασημάκη.
Από την πλευρά της το μέλος του Δ.Σ της ΚΟΕ και έφορος της Εθνικής ομάδας, Βάσω Αρβανιτοπούλου, υποστήριξε: "Ήρθε αυτή η τόσο μεγάλη διάκριση και όλοι είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και το κλίμα ενθουσιασμού επικρατεί σε όλη την ομάδα. Ήταν συγκινητική η προσπάθεια των κοριτσιών και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια".
Ο πρόεδρος της ΚΟΕ, Δημήτρης Διαθεσόπουλος βρέθηκε στο αεροδρόμιο για να υποδεχτεί τον Μορφέση και τα κορίτσια του.

   πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Polo/eftasan-sthn-athhna-ta-xrysa-koritsia.5137129.html

Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

VIDEO: Έτσι το σήκωσε η Εθνική κόντρα στη Ρωσία!



Δείτε τα γκολ και τα καλύτερα στιγμιότυπα από την επικράτηση της Εθνικής ομάδας πόλο των γυναικών επί της Ρωσίας με 9-8 στον τελικό του Europa Cup.

Η Εθνική πόλο γυναικών ήταν καλύτερη και επικράτησε 9-8 της Ρωσίας στην Ισπανία, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο παρθενικό Europa Cup. Αυτό ήταν και το πρώτο μετάλλιο της αντιπροσωπευτικής μας ομάδας από το 2012.
Η LEN ετοίμασε ένα βίντεο με τα καλύτερα στιγμιότυπα και τα γκολ του τελικού. Απολαύστε το...
                                                                                                                                                                                            πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Polo/video-etsi-to-shkwse-h-ethnikh-kontra-sth-rwsia.5136208.html

Μορφέσης: "Διορθώσαμε τα προβλήματα μας και πήραμε τον έλεγχο"



Ο Γιώργος Μορφέσης μίλησε για την κατάκτηση του Europa Cup από την Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών και επεσήμανε τα στοιχεία που οδήγησαν στη νίκη κόντρα στη Ρωσία.

Την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου πανηγυρίζει εδώ και λίγη ώρα η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης Γυναικών, στο νεοσύστατο Europa Cup, όπου νίκησε στον μεγάλο τελικό τη Ρωσία με 9-8 και κατέκτησε το τρόπαιο.
Αμέσως μετά την λήξη του αγώνα, ο Ομοσπονδιακός μας προπονητής, Γιώργος Μορφέσης, σε δηλώσεις που παραχώρησε σημείωσε: "Αυτό είναι το πρώτο μας μετάλλιο μετά το 2012, επομένως είμαστε προφανώς πολύ χαρούμενοι όλοι.
Σήμερα είχαμε ορισμένα προβλήματα στο πρώτο ημίχρονο, στο ένας-με-έναν, αλλά κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας καταφέραμε να διορθώσουμε τα περισσότερα από τα προβλήματα και έτσι στην τρίτη περίοδο πήραμε τον έλεγχο του αγώνα. Ακόμα και όταν προηγηθήκαμε με τρία τέρματα διαφορά στην τελευταία περίοδο, είπα στα κορίτσια πως πρέπει να αγωνιστούν σαν να μην έχει κριθεί τίποτα, αφού μια ομάδα σαν τη Ρωσία είναι τρομερά επικίνδυνη στις αντεπιθέσεις. Είμαστε όλοι πάρα πολύ ικανοποιημένοι".
Για την πολύ μεγάλη επιτυχία της Εθνικής μας ομάδας υδατοσφαίρισης γυναικών και την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Europa Cup, μίλησε στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, η Αλεξάνδρα Ασημάκη.
"Έσπασε το ρόδι! Καταφέραμε να σηκώσουμε την πρώτη μας κούπα μετά από πάρα πολύ καιρό, κάτι που έχει πολύ μεγάλη αξία, γιατί το χρυσό αυτό μετάλλιο ήρθε στην πρώτη διοργάνωση του Europa Cup, κάτι που από μόνο του θα μείνει στην ιστορία. Αυτή η επιτυχία ήρθε σε μία στιγμή που ο ελληνικός αθλητισμός ταλανίζεται και μετά τα πρόσφατα γεγονότα με την κατάργηση των προνομίων για τους αθλητές.
Η ομάδα μας διαθέτει πολλά νέα ταλαντούχα παιδιά και αν δεν υπάρχουν κίνητρα τότε δυστυχώς θα αποδυναμωθούν και οι Εθνικές μας ομάδες. Μακάρι αυτό να αλλάξει διότι ο πρωταθλητισμός έχει πολλές στερήσεις και πρέπει η πολιτεία να βοηθάει τους νεαρούς αθλητές να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες", υποστήριξε η αρχηγός της Εθνικής μας ομάδας, η οποία αναφέρθηκε και στα επόμενα βήματα του αντιπροσωπευτικούς μας συγκροτήματος. "Μεγάλος στόχος μας πλέον είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βαρκελώνης. Μέχρι τότε έχουμε αρκετό καιρό για να προετοιμαστούμε. Θέλουμε πολύ να διακριθούμε εκεί, όμως κρατάμε χαμηλούς τους τόνους μέχρι τότε".
Από την πλευρά της το μέλος του Δ.Σ της ΚΟΕ και έφορος της Εθνικής ομάδας, Βάσω Αρβανιτοπούλου, υποστήριξε: "Παρακολουθώ εδώ και πολύ καιρό την προσπάθεια της ομάδας, η οποία έχει σταθερά βήματα προς την επιτυχία. όχι μόνο εδώ στην τελική φάση της διοργάνωσης, αλλά και από την φάση των ομίλων στον Βόλο, η Εθνική μας νίκησε μεγαθήρια της Παγκόσμιας υδατοσφαίρισης. Ήρθε σήμερα αυτή η τόσο μεγάλη διάκριση και όλοι είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι και το κλίμα ενθουσιασμού επικρατεί σε όλη την ομάδα. Ήταν συγκινητική η προσπάθεια των κοριτσιών και αξίζουν σε όλους συγχαρητήρια".

Χρυσό μετάλλιο η Ελλάδα στο Europa Cup, 9-8 τη Ρωσία!



Η Εθνική πόλο γυναικών ήταν καλύτερη και επικράτησε 9-8 της Ρωσίας στην Ισπανία, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο παρθενικό Europa Cup.


Αν και το ξεκίνημα δεν ήταν καθόλου καλό και στα πρώτα δυο οκτάλεπτα η Εθνική σκόραρε με το... στογονόμετρο, η Εθνική πόλο γυναικών επικράτησε 9-8 της Ρωσίας στην Ισπανία, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο παρθενικό Europa Cup.
Οι παίκτριες του Γιώργου Μορφέση μπήκαν μουδιασμένα στο ματς και σκόραραν για πρώτη φορά στο τελευταίο λεπτό της δεύτερης περιόδου. Μάλιστα, ευτύχησαν να πετύχουν γκολ και στην επόμενη επίθεσή τους, κλείνοντας το ημίχρονο με σκορ 2-2.
Με όπλο την άμυνα, η γαλανόλευκη κατάφερε να χτίσει μια διαφορά και στο φινάλε της τρίτης περιόδου βρέθηκε μπροστά με τρία γκολ, 6-3. Το νερό είχε μπει στ' αυλάκι και η νίκη θα χανόταν μονάχα με αυτοκτονία. Τέτοια δεν έγινε, αν και οι Ρωσίδες επέστρεψαν.
Στο τέταρτο οκτάλεπτο, η Εθνική κράτησε το προβάδισμα, αλλά χαλάρωσε στα τελευταία λεπτά, με αποτέλεσμα η Ρωσία να μειώσει στο γκολ 43'' πριν το τέλος. Η ψυχραιμία όμως στο τέλος έφερε τη νίκη με 9-8 και το χρυσό μετάλλιο για το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα.
Τα οκτάλεπτα: 0-1, 2-1, 4-1, 3-5
Ελλάδα: Ξενάκη 2, Καλάργυρου, Τσουκαλά, Β. Διαμαντοπούλου 2, Ελευθεριάδου 2, Χυδηριώτη.
Ρωσία: Γκορμπούνοβα, Ιβάνοβα 2, Προκόφιεβα, Σιμάνοβιτς, Τιμοφέεβα, Μπορίσοβα, Καρίμοβα.
Photo Credits: Eurokinissi

Σάββατο 24 Μαρτίου 2018

Στον τελικό του Europa Cup η Ελλάδα, 8-6 την Ολλανδία



Η Εθνική Ελλάδας προκρίθηκε στον τελικό του Europa Cup γυναικών στο πόλο, επικρατώντας με 8-6 της Ολλανδίας.

Τo "εισιτήριο" για τον μεγάλο τελικό του Europa Cup γυναικών κατάφερε να εξασφαλίσει η Εθνική Ελλάδας, επικρατώντας της Ολλανδίας με 8-6 στην Ποντεβέρντα της Ισπανίας.
Το συγκρότημα του Γιώργου Μορφέση, ενώ βρέθηκε πίσω στο σκορ με 3-2 στην πρώτη περίοδο, εντούτοις χάρη στην εξαιρετική του άμυνα γύρισε το παιχνίδι σε 5-3 στην λήξη του πρώτου ημιχρόνου. Η πολύ καλή αμυντική λειτουργία της Εθνικής μας συνεχίστηκε και στην τρίτη περίοδο, όπου πέτυχε ακόμη δύο γκολ δίχως να δεχθεί ούτε ένα και φτάνοντας τη διαφορά στα τέσσερα γκολ (7-3).
Οι Ολλανδέζες προσπάθησαν να αντιδράσουν στην τελευταία περίοδο, μείωσαν μέχρι το 8-6 αλλά δεν κατάφεραν να διεκδικήσουν τίποτα περισσότερο από το παιχνίδι. Έτσι, η Εθνική μας ομάδα θα αγωνιστεί αύριο (24/3) στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης, κόντρα στο νικητή της αναμέτρησης της Ισπανίας με τη Ρωσία, στις 15:00 ώρα Ελλάδας
ΟΛΛΑΝΔΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ 6-8
Τα οκτάλεπτα: 3-2, 0-3, 0-2, 3-1
Ολλανδία (Άρνο Χάβενγκα): Κόντερς, Φούρβελτ 1, Χένε Ντ. 1, Φαν Ντερ Σλουτ 1, Φαν Τούρν, Γουλβς, Νιχάους, Σέβενιχ, Φαν Ντερ Κράατς 1, Κλάασεν 1, Σλέικινγκ, Βίλεμς
Ελλάδα (Γιώργος Μορφέσης): Κούβδου, Τσουκαλά, Διαμαντοπούλου Β. 1, Ελευθεριάδου 1, Πλευρίτου Μ 1., Αβραμίδου 1, Ασημάκη 1, Πάτρα, Χυδηριώτη, Καλαργυρού, Πλευρίτου Ε. 2, Ξενάκη 1, Διαμαντοπούλου Χ.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Μορφέσης: "Στοχεύουμε στο μετάλλιο, χρειαζόμαστε αυτοσυγκέντρωση και καλή άμυνα"



Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής γυναικών, Γιώργος Μορφέσης, μίλησε πριν από την αναχώρηση της αποστολής για τη Βαρκελώνη και το Europa Cup γυναικών.

Πέταξε την Τετάρτη για τη Βαρκελώνη η Εθνική Ελλάδας του πόλο γυναικών, όπου θα δώσει το "παρών" στην τελική φάση του Europa Cup που διεξάγεται στη Ποντεβέρντα (22-24 Μαρτίου).
Η Εθνική ομάδα, ως 1η από τον προκριματικό όμιλο του Βόλου, θα περιμένει τον αντίπαλο της στα ημιτελικά, την Παρασκευή, που θα είναι ο νικητής της συνάντησης Ολλανδία – Ιταλία.
Ο ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Μορφέσης, σε δηλώσεις του πριν από την αναχώρηση της ελληνικής αποστολής, σημείωσε: "Η Εθνική μας ομάδα ήταν ανέκαθεν πρωταγωνίστρια στο παγκόσμιο επίπεδο, θεωρείται μια από τις καλύτερες ομάδες στον κόσμο και φυσικά μια από τις έξι καλύτερες της Ευρώπης, οι οποίες μάλιστα είναι σχεδόν ισοδύναμες. Από έλλειψη τύχης ήταν απούσα από τις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας λίστας τα τελευταία χρόνια, καθώς έχασε δύο φορές στα πέναλτι το μεγάλο της στόχο: την πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016 και το μετάλλιο απέναντι στην Ισπανία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Τώρα θα περιμένουμε το νικητή από το ζευγάρι Ιταλία-Ολλανδία και έχουμε δύο ευκαιρίες να πάρουμε ένα μετάλλιο".
"Έχουμε την ποιότητα σαν ομάδα, πρέπει να έχουμε μεγάλη αυτοσυγκέντρωση και καλή άμυνα για να έχουμε τύχη. Δεν είμαστε προετοιμασμένοι ακόμη, στόχος είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βαρκελώνης το καλοκαίρι. Αυτή την περίοδο δεν προετοιμαστήκαμε όπως θέλαμε αφού οι παίκτριές μας είχαν υποχρεώσεις στα κύπελλα Ευρώπης, κάτι που ισχύει και για τις άλλες χώρες ίσως με εξαίρεση την Ολλανδία. Στοχεύουμε στο μετάλλιο και χρειαζόμαστε συγκέντρωση και καλή άμυνα".
Στην αποστολή μετέχουν οι πολίστριες Έλενα Κούβδου, Χρυσή Διαμαντοπούλου (τερματοφύλακες), Αλεξάνδρα Ασημάκη, Άλκηστη Αβραμίδου, Χριστίνα Τσουκαλά, Βασιλική Διαμαντοπούλου, Ελένη Ξενάκη, Νικολέτα Ελευθεριάδου, Μαργαρίτα Πλευρίτου, Ελευθερία Πλευρίτου, Μαρία Πάτρα, Ιωάννα Χυδηριώτη και Αναστασία Καλαργυρού.
Μαζί τους φυσικά ο ομοσπονδιακός τεχνικός, η συνεργάτιδα του Αγγελική Γερόλυμου, η φυσικοθεραπεύτρια Έφη Βούλγαρη και το μέλος του Δ.Σ της ΚΟΕ και έφορος της Εθνικής ομάδας, Βάσω Αρβανιτοπούλου.

Το πρόγραμμα αγώνων

Πέμπτη 22 Μαρτίου (τοπικές ώρες)
17.00 Ολλανδία – Ιταλία (R1)
18.45 Ουγγαρία – Ρωσία (R2)
Παρασκευή 23 Μαρτίου
17.00 Θέσεις 5-6
18.45 Νικητής R1 – ΕΛΛΑΔΑ
20.30 Νικητής R2 – Ισπανία
Σάββατο 24 Μαρτίου
12.15 Θέσεις 3-4
14.00 Μεγάλος Τελικός

Στην Ισπανία για την τελική φάση του Europa Cup η Εθνική Ελλάδας γυναικών



Η Εθνική Ελλάδας περιμένει αντίπαλο στα ημιτελικά του Europa Cup που διεξάγεται στην Ποντεβέρντα της Βαρκελώνης μεταξύ 22 και 24 Μαρτίου.

Στη Βαρκελώνη για τη τελική φάση του Europa Cup που διεξάγεται στη Ποντεβέρντα (22-24 Μαρτίου) μεταβαίνει αύριο (21/3, 14.20) η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των Γυναικών.
Στην αποστολή μετέχουν οι πολίστριες: Έλενα Κούβδου, Χρυσή Διαμαντοπούλου (τερματοφύλακες), Αλεξάνδρα Ασημάκη, Άλκηστη Αβραμίδου, Χριστίνα Τσουκαλά, Βασιλική Διαμαντοπούλου, Ελένη Ξενάκη, Νικολέτα Ελευθεριάδου, Μαργαρίτα Πλευρίτου, Ελευθερία Πλευρίτου, Μαρία Πάτρα, Ιωάννα Χυδηριώτη, Αναστασία Καλαργυρού.
Μαζί τους ο ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Μορφέσης, η συνεργάτιδα του Αγγελική Γερόλυμου, η φυσικοθεραπεύτρια Έφη Βούλγαρη και το μέλος του Δ.Σ της ΚΟΕ και έφορος της Εθνικής ομάδας, Βάσω Αρβανιτοπούλου.
Η Εθνική μας ομάδα, ως 1η από τον προκριματικό όμιλο του Βόλου, θα περιμένει τον αντίπαλο της στα ημιτελικά, την Παρασκευή (23/3), που θα είναι ο Νικητής της συνάντησης Ολλανδία – Ιταλία.

Το πρόγραμμα αγώνων

Πέμπτη 22 Μαρτίου (τοπικές ώρες)
17.00 Ολλανδία – Ιταλία (R1)
18.45 Ουγγαρία – Ρωσία (R2)
Παρασκευή 23 Μαρτίου
17.00 Θέσεις 5-6
18.45 Νικητής R1 – ΕΛΛΑΔΑ
20.30 Νικητής R2 – Ισπανία
Σάββατο 24 Μαρτίου
12.15 Θέσεις 3-4
14.00 Μεγάλος Τελικός
Διαιτητές είναι οι Ορτέγκα (Ισπανία), Ντάτιλ – Ντουμάς (Ολλανδία), Νίκος Μπουδραμής (ΕΛΛΑΔΑ), Ντρέβαλ (Ρωσία), Μπιάνκο (Ιταλία), Μαροσβάρι (Ουγγαρία), με παρατηρητή από πλευράς Len, τους Τζιάνι Λόνζι (Ιταλία) και Μόλινερ (Ισπανία).
Photo credits: Eurokinissi

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Οι αντίπαλοι της Εθνικής Ανδρών - Γυναικών στο Ευρωπαϊκό της Βαρκελώνης



Πραγματοποιήθηκε σήμερα (7/3) στη Βαρκελώνη η κλήρωση του 33ου Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης Ανδρών - Γυναικών (14-28 Ιουλίου).

Πραγματοποιήθηκε σήμερα (7/3) πριν λίγη ώρα στη Βαρκελώνη η κλήρωση του 33 Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης Ανδρών - Γυναικών που διεξάγεται στην πρωτεύουσα της Καταλωνίας το ερχόμενο καλοκαίρι (14-28 Ιουλίου).
Εκεί όπου θα συμμετάσχουν και οι δύο Εθνικές μας ομάδες, οι οποίες έμαθαν τους αντιπάλους τους και πλέον θα μπορούν να προετοιμαστούν γνωρίζοντας τους τις ομάδες που θα αντιμετωπίσουν.
Στους Άνδρες, όπου στην Α' Φάση οι ομάδες χωρίστηκαν σε 4 Ομίλους των τεσσάρων, η Εθνική μας ομάδα κληρώθηκε στον Γ' Όμιλο όπου θα αντιμετωπίσει τις Κροατία, Ολλανδία και Τουρκία.
Όσο για τις Γυναίκες, όπου οι ομάδες χωρίστηκαν σε 2 ομίλους των έξι, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα βρεθεί στον Α' Όμιλο, μαζί με Ολλανδία, Ιταλία, Γαλλία, Ισραήλ και Κροατία. 
Υπενθυμίζεται ότι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στην πισίνα "Bernat Picornel" στο λόφο του Μονζουίκ.
Αναλυτικά οι όμιλοι:
ΑΝΔΡΕΣ
Α' Όμιλος: Ουγγαρία, Ιταλία, Γερμανία, Γεωργία
Β' Όμιλος: Μαυροβούνιο, Ισπανία, Μάλτα, Γαλλία
Γ' Όμιλος: Ελλάδα, Κροατία, Ολλανδία, Τουρκία
Δ' Όμιλος: Σερβία, Ρωσία, Ρουμανία, Σλοβακία
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Α' Όμιλος: Ολλανδία, Ιταλία, Ελλάδα, Γαλλία, Ισραήλ, Κροατία
Β' Όμιλος: Ουγγαρία, Ισπανία, Ρωσία, Σερβία, Τουρκία, Γερμανία

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Κοινή προετοιμασία με Ιταλία η Εθνική πόλο Γυναικών



Με 16 πολίστριες μεταβαίνει την Κυριακή (25/2) στην Όστια για κοινή προετοιμασία με την Ιταλία (25-28 Φεβρουαρίου) η Εθνική πόλο Γυναικών.

Με 16 πολίστριες μεταβαίνει την Κυριακή (25/2) στην Όστια για κοινή προετοιμασία με την Ιταλία (25-28 Φεβρουαρίου) η Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των Γυναικών. Μαζί τους ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Γιώργος Μορφέσης, οι συνεργάτες, Στέφανος Λέανδρος (υπεύθυνος ομοσπονδιακός των Νέων γυναικών) Αγγελική Γερόλυμου και η φυσικοθεραπεύτρια, Έφη Βούλγαρη.
Στην αποστολή μετέχουν: Έλενα Κούβδου, Χρυσή Διαμαντοπούλου, Ιωάννα Σταματοπούλου (τερματοφύλακες), Αλεξάνδρα Ασημάκη, Χριστίνα Τσουκαλά, Ελευθερία Πλευρίτου, Νικόλ Ελευθεριάδου, Άλκηστη Αβραμίδου, Μαργαρίτα Πλευρίτου, Βασιλική Πλευρίτου, Ελένη Ξενάκη, Βασιλική Διαμαντοπούλου, Ιωάννα Χυδηριώτη, Μαρία Πάτρα, Αναστασία Καλαργυρού, Ιφιγένεια Μαυρωτά.

Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Ισοπαλία πρωτιάς η Εθνική, 11-11 με Ιταλία



"Γλυκιά" ισοπαλία πρωτιάς πήρε η Εθνική πόλο γυναικών, 11-11 με Ιταλία. Απευθείας στους ημιτελικούς του Final-6 Europa Cup. Τι δήλωσαν μετά τον αγώνα οι Μορφέσης, Χυδηριώτη και Αβραμίδου.

Συναρπαστικό και με συνεχείς ανατροπές ήταν το τελευταίο παιχνίδι του Β’ Ομίλου της Προκριματικής φάσης του Europa Cup στο κλειστό κολυμβητήριο Νέας Ιωνίας Βόλου, το πρωί της Κυριακής (4/2), ανάμεσα στην Εθνική μας ομάδα υδατοσφαίρισης των Γυναικών και την Ιταλία, που έληξε τελικά ισόπαλο 11-11.
Μια “γλυκιά” ισοπαλία για το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα που ήταν αρκετή για να της δώσει την πρωτιά στη βαθμολογία του Ομίλου και κατ’ επέκταση την απευθείας πρόκριση στην 4άδα και τους ημιτελικούς της Τελικής φάσης της διοργάνωσης (Φάιναλ Σιξ), που θα γίνει 23-25 Μαρτίου. Στην Τελική φάση (Final-6) από τον συγκεκριμένο Όμιλο πέρασαν ακόμα η Ουγγαρία (2η) και η Ιταλία (3η).
Η ελληνική Εθνική ομάδα είχε εκρηκτικά διαστήματα στο παιχνίδι κόντρα στις Ιταλίδες, αλλά είχε και κενά που δεν της επέτρεψε να τελειώσει τον όμιλο με το απόλυτο των νικών. Βρίσκεται, όμως, ακόμα στην αρχή της περιόδου της προετοιμασίας της και έχει καιρό να τελειοποιηθεί εν όψει των επερχόμενων τελικών φάσεων των μεγάλων διοργανώσεων.
Συγκεκριμένα, στο ξεκίνημα η Ελλάδα βρέθηκε να χάνει με 4-1, καθώς δεν λειτουργούσε καλά η άμυνα και υπήρξε αστοχία από καλές θέσεις σε περιφέρεια και φουνταριστό (χαρακτηριστικό να τρία δοκάρια της Ασημάκη), ενώ ήταν καλή η τερματοφύλακας των Ιταλίδων. Στη συνέχεια, όμως, η Εθνική μας μεταμορφώθηκε προς το καλύτερο, εμφάνισε τη γνωστή άμυνα από γρανίτη και, μετά το 2-5, έκανε ένα τρομερό σερί 7-0, με πλουραλισμό στην επίθεση, περνώντας μπροστά και με 9-5 στα μέσα του τρίτου οκτάλεπτου.
Στη συνέχεια έχασε πάλι τη σπιρτάδα της και έδωσε την ευκαιρία στις Ιταλίδες (που πήραν και σφυρίγματα από τους διαιτητές) να κάνουν το δικό τους σερί 4-0 και να ισοφαρίσουν σε 9-9, στις αρχές της τέταρτης περιόδου. Οι Ελευθεριάδου και Χυδηριώτη της έδωσαν πάλι προβάδισμα με 11-9, αλλά η καλύτερη παίκτρια των Ιταλίδων, η Γκαριμπότι, με δύο γκολ ισοφάρισε στο τελικό 11-11.
Η Ελλάδα είχε 4/8 με παίκτη παραπάνω, 2 φουνταριστό, 1 κόντρα και 4 περιφέρεια. Η Ιταλία είχε 7/12 με παίκτη παραπάνω, 2 φουνταριστό και 2 περιφέρεια.
Οκτάλεπτα: 1-4, 6-1, 2-3, 2-3.
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Μορφέσης): Διαμαντοπούλου Χρ., Τσουκαλά 2, Διαμαντοπούλου Β., Ελευθεριάδου 2, Πλευρίτου Μ. 1, Αβραμίδου, Ασημάκη 1, Πάτρα, Χυδηριώτη 2, Καλαργυρού, Πλευρίτου Ελ. 1, Ξενάκη 2, Κούβδου.
ΙΤΑΛΙΑ (Φάμπιο Κόντι): Γκορλέρο, Ταμπάνι 1, Γκαριμπότι 4, Γκρανιολάτι, Κουεϊρόλο, Αϊέλο 1, Πικότζι, Μπιανκόνι 3, Έμμολο, Παλμιέρι 2, Αβένιο, Ντάριο, Λάβι.
Διαιτητές: Ραντίτσεβιτς (Κροατία), Χαουμαντρέου (Ισπανία).
Στο άλλο παιχνίδι της τελευταίας ημέρας του Ομίλου, η Ουγγαρία νίκησε 22-3 το Ισραήλ.
Οκτάλεπτα: 1-5, 0-3, 1-6, 1-8.
ΙΣΡΑΗΛ (Δημήτρης Μαυρωτάς): Πέρεζ, Μπογκατσένκο, Γκολάν, Σεκόρι, Νόι 1, Φουτοριάν, Στρούγκο 1, Μπεν Ντέιβιντ, Ενταέν 1, Χόσμπεργκ, Βάρντι, Φέλιξ, Γκέβα.
ΟΥΓΓΑΡΙΑ (Αττίλα Μπίρο): Κοβάσνε, Φάρκας 2, Μάτε, Γκουρισάτι 2, Χόρβατ 3, Κοβέσντι, Ριμπάνσκα 2, Λεϊμέτερ 2, Κούνα 4, Γκιόνγκιοσι 2, Τοτ – Σαμπάι 4, Βάλι 1, Λεκρίνσζκι.
Διαιτητές: Μπλανχάρ (Γαλλία), Ντρεβάλ (Ρωσία).
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ Β’ ΟΜΙΛΟΥ (ΤΕΛΙΚΗ):
1. ΕΛΛΑΔΑ  (76-24)  10
2. Ουγγαρία  (64-23)  9
3. Ιταλία  (64-25)  7
……………………………………
4. Γερμανία  (20-92)  3
5. Ισραήλ  (17-77)  0

"Το ξεκίνημα μιας ελπιδοφόρας χρονιάς"

Στις απολογιστικές δηλώσεις τους μετά τον τελευταίο αγώνα με την Ιταλία (ισοπαλία 11-11), τόσο ο ομοσπονδιακός προπονητής, Γιώργος Μορφέσης, όσο και οι παίκτριες, η Ιωάννα Χυδηριώτη, από τη νέα γενιά, και η Άλκηστη Αβραμίδου από τις έμπειρες της παλιάς φρουράς, τόνισαν ότι φαίνεται να είναι η απαρχή μιας ελπιδοφόρας χρονιάς όπου απώτερος στόχος είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βαρκελώνης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:   
Γιώργος Μορφέσης: "Δεν μπήκαμε στο παιχνίδι σκεπτόμενοι τις διαφορές στο σκορ (που δίνουν πρωτιά), αλλά μόνο τη νίκη, όπως πάντα. Είχαμε μια καταπληκτική αντίδραση μετά το νωθρό ξεκίνημά μας και με ένα συν 7 πήγαμε από το 2-5 στο 9-5. Κι αυτό γιατί αντιδράσαμε σωστά στην άμυνα. Προς το τέλος, πάλι, κακώς χαλαρώσαμε και δώσαμε την ευκαιρία στην Ιταλία. Είχαμε όμως ευκαιρίες και στο τέλος να πάρουμε τη νίκη. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την όρεξη και την αφομοίωση πραγμάτων που έδειξαν τα κορίτσια αυτές τις πέντε μέρες που βρεθήκαμε εδώ μαζί. Ο μεγάλος στόχος της χρονιάς είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βαρκελώνης. Καλή είναι και η πρωτιά που μας έδωσε την απευθείας πρόκριση στους ημιτελικούς του Φάιναλ Σιξ. Θέλω να πιστεύω ότι είναι η αρχή μια ελπιδοφόρας χρονιάς".
Ιωάννα Χυδηριώτη: "Βρισκόμαστε σε πρώιμο στάδιο προετοιμασίας. Προερχόμασταν από διαφορετικά συστήματα στις ομάδες μας και προσπαθούμε στην Εθνική να δοκιμάσουμε κάποια καινούργια πράγματα. Στο σημερινό παιχνίδι (σ.σ.: με τη Ιταλία) υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις και εναλλαγές στο σκορ, αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι η ελληνική ψυχή είναι μεγαλειώδης. Κάνουμε λάθη, θα δουλέψουμε πάνω σ’ αυτά και πιστεύω ότι θα είναι μια καλή χρονιά για μας η φετινή".
Άλκηστη Αβραμίδου: "Πάντα η Ιταλία μας δυσκολεύει με τον τρόπο που παίζει. Αγωνιστήκαμε, όμως, πολύ καλά -εκτός από το πρώτο πεντάλεπτο- και είχαμε την ευκαιρίες να την κερδίσουμε. Είναι σημαντικό που περάσαμε απευθείας στους ημιτελικούς του Φάιναλ Σιξ του Europa Cup. Είμαστε στην αρχή της σεζόν, υπάρχουν νέα παιδιά στην ομάδα με πολύ ταλέντο και σιγά σιγά θα δέσουμε ως ομάδα. Στόχος μας είναι το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Βαρκελώνης".

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Με την Ιταλία για την πρωτιά η Εθνική



Η Εθνική ομάδα πόλο των γυναικών επιβλήθηκε με 25-5 επί του Ισραήλ, έκανε το 3/3 στο Β’ προκριματικό όμιλο του Europa Cup στο Βόλο και στο ματς με την Ιταλία θα παίξει για την πρωτιά του ομίλου.

Με χαρακτηριστική άνεση η Εθνική μας ομάδα επιβλήθηκε επί της αντίστοιχης του Ισραήλ με 25-5, έφτασε τις 3 σερί νίκες στην διοργάνωση του Β’ προκριματικού ομίλου του Europa Cup στο Βόλο και περιμένει τώρα την Ιταλία στον αυριανό (04/02) τελευταίο της αγώνα, που θα κρίνει και την πρωτιά, αλλά και την απευθείας πρόκριση στο Φάιναλ Σιξ.
Ο Γιώργος Μορφέσης είχε την ευκαιρία να δώσει αρκετό χρόνο συμμετοχής στα κορίτσια που δεν είχαν κάτι ανάλογο στο παιχνίδι με την Ουγγαρία και φυσικά να ξεκουράσει το βασικό σχήμα εν όψει της αυριανής σημαντικής αναμέτρησης με τη «Σετερόσα».
Το παιχνίδι δεν χρήζει ιδιαίτερης κριτικής αφού οι διεθνείς μπήκαν συγκεντρωμένα στο ματς και το "καθάρισαν" με το σκορ του ημιχρόνου να είναι στο 13-3! Οι διεθνείς συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό και στο δεύτερο μέρος με το τελικό 25-5 να αντικατοπτρίζει τη διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων.
Πρώτη σκόρερ για την Εθνική ήταν η Άλκηστις Αβραμίδου με 6 τέρματα.
Ελλάδα - Ισραήλ 25-5
Τα οκτάλεπτα: 8-1, 5-2, 7-1, 5-1
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Μορφέσης): Κούβδου, Τσουκαλά 1 , Διαμαντοπούλου Β. 3, Ελευθεριάδου 1, Πλευρίτου Μαργ., Αβραμίδου 6, Ασημάκη 5, Πάτρα Μ. 1, Χυδηριώτη Ι., Καλαργυρού 3, Πλευρίτου Ελ., Ξενάκη 5, Διαμαντοπούλου Χρ.
ΙΣΡΑΗΛ (Δημήτρης Μαυρωτάς): Πέρεζ, Μπουγκατσένκο, Γκολάν, Σεκόρι, Νόι, Φουτοριάν, Στρούγκο 1, Μπεν Νταβίντ 1, Ταλ, Χόκμπεργκ 2, Βάρντι, Φέλιξ 1, Γκέβα
Διαιτητές: Ντουμάς (Ολλανδία), Μπλανσάρ (Γαλλία)
Άνετα η Ιταλία
Στο παιχνίδι που προηγήθηκε, η Ιταλία κέρδισε με άνεση την Γερμανία 25-3, πετυχαίνοντας έτσι την δεύτερη της νίκη στην διοργάνωση.
Ιταλία - Γερμανία 25-3
Τα οκτάλεπτα: 8-0, 6-1, 4-0, 7-2
ΙΤΑΛΙΑ (Φάμπιο Κόντι): Παλμιέρι 5, Γκαριμπόντι 3, Κεϊρόλο 3, Ντ’ Αμίκο 3, Αβένιο 3, Γκρανολάτι 2, Αϊέλλιο 2, Πικότζι 2, Μπιανκόνι 1, Ταμπάνι 1
ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Μίλος Σέκουλιτς): Βόζεμπεργκ 1, Κόστρουμπα 1, Στίεφελ 1
Διαιτητές: Ντρεβάλ (Ρωσία), Χαουμαντρέου (Ισπανία)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ             3              65-13     9
Ουγγαρία           3              42-20     6
Ιταλία                3              53-14     6
Γερμανία            4              20-92     3
Ισραήλ               3              14-55     0
Η επόμενη αγωνιστική (4/2)
08.00 Ισραήλ – Ουγγαρία
09.30 ΕΛΛΑΔΑ – Ιταλία

Σπουδαία άμυνα η Εθνική και νίκη επί της Ουγγαρίας



Η Εθνική Ελλάδας επικράτησε και της Ουγγαρίας στα προκριματικά του Europa Cup στον Βόλο και διεκδικεί την πρωτιά του ομίλου της.

Τη δεύτερη νίκη της σε ισάριθμους αγώνες στον 2ο όμιλο της προκριματικής φάσης του Europa Cup στον Βόλο, πέτυχε το βράδυ της Παρασκευής η Εθνική Ελλάδας υδατοσφαίρισης γυναικών.
Δυνατή, πεισμωμένη και με άμυνα από γρανίτη, η ομάδα του Γιώργου Μορφέση νίκησε με 8-5 την πάντα ισχυρή Ουγγαρία, μια από τις παγκόσμιες δυνάμεις του αθλήματος, και έδειξε πως είναι ικανή να πρωταγωνιστήσει και στις φετινές μεγάλες διοργανώσεις.
Τα κορίτσια του Μορφέση έτρωγαν "σίδερα" στην άμυνα και κυρίως στον παίκτη λιγότερο και με τη Χρυσή Διαμαντοπούλου πολύ καλή στο τέρμα. Αν, μάλιστα, οι Ελληνίδες ήταν λίγο πιο προσεχτικές στην επίθεση και δεν υπέπεπταν σε λάθη και σε βεβιασμένες ενέργειες θα μπορούσαν να έχουν πάρουν μεγαλύτερο προβάδισμα και πολύ πιο νωρίς.
Εκμεταλλεύτηκαν, όμως, τον παίκτη παραπάνω και με κορυφαίες και σκόρερ τις Ασημάκη, Τσουκαλά, Αβραμίδου και Ελ. Πλευρίτου ανέβασαν τη διαφορά στο τρίτο οκτάλεπτο και την κράτησαν μέχρι το φινάλε.
Παράλληλα, εκτός από την εξασφάλιση της πρόκρισης στην τελική φάση, βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στην πρωτιά του ομίλου, που δίνει απευθείας πρόκριση στα ημιτελικά του Φάιναλ Σιξ.
Η Ελλάδα έχει να αντιμετωπίσει το Σάββατο στις 20.30 το αδύναμο Ισραήλ, σε έναν εύκολο αγώνα, και την Κυριακή (10.00 το πρωί) την Ιταλία, στο ματς που θα κρίνει την πρωτιά.
Τα οκτάλεπτα: 3-2, 1-0, 2-1, 2-2
* Η Ελλάδα είχε 5/11 π.π., 3 περιφέρεια και η Ουγγαρία 1/8 π.π., 3 περιφ. 5 μ., 1/1 πέναλτι.
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Μορφέσης): Διαμαντοπούλου Χρ., Τσουκαλά 2, Διαμαντοπούλου Β., Ελευθεριάδου, Πλευρίτου Μ., Αβραμίδου 2, Ασημάκη 2, Πάτρα, Χυδηριώτη, Καλαργυρού, Πλευρίτου Ελ. 2, Ξενάκη, Κούβδου.
ΟΥΓΓΑΡΙΑ (Ατίλα Μπίρο): Κοβάσνε, Ριμπάνσκα, Μάτε, Γκουρισάτι 3, Χόρβατ, Κοβέσντι, Πάρκες, Λεϊμέτερ 2, Κούνα, Γκιόνγκιοσι, Τοτ – Σαμπάι, Βάλι, Λεκρίνζκι.
Η Γερμανία επιβλήθηκε 11-9 του Ισραήλ
Στο παιχνίδι μεταξύ των αδυνάμων του 2ου ομίλου, η Γερμανία νίκησε με 11-9 το Ισραήλ του Δημήτρη Μαυρωτά.
Τα οκτάλεπτα: 1-3, 2-3, 3-3, 3-2
ΙΣΡΑΗΛ (Δημήτρης Μαυρωτάς): Πέρεζ, Μπογκατσένκο 2, Γκολάν, Σετσόρι, Νόι, Φουτοριάν 3, Στρούγκο 1, Μπεν Ντέιβιντ 2, Ενταέν, Χόσμπεργκ 1, Βάρντι, Φέλιξ, Γκέβα.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Μίλος Σέκουλιτς): Κέρσενμπουμ, Βόσεμπεργκ 3, Κοστρούμπα, Έγκερτ, Ντάικε Ίρ. 3, Ντάικε Γκ., Βάντερ 1, Φράι, Στίφελ 2, Χιντζ, Γκέλσε 2, Έμπελ, Σίμπερ.
Η βαθμολογία
ΕΛΛΑΔΑ (40-8) 6 (2 αγ.)
Ουγγαρία (42-20) 6 (3 αγ.)
Ιταλία (28-11) 3 (2 αγ.)
Γερμανία (17-67) 3 (3 αγ.)
Ισραήλ (9-30) 0 (2 αγ.)
Το πρόγραμμα του Σαββάτου
19.00 Ιταλία – Γερμανία
20.30 ΕΛΛΑΔΑ – Ισραήλ
Ρεπό: Ουγγαρία
Photo credits: Eurokinissi

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Η Εθνική Ελλάδας ισοπέδωσε με 32-3 τη Γερμανία



Η Εθνική Ελλάδας πόλο γυναικών διέλυσε με 32-3 τη Γερμανία στα προκριματικά του νεοσύστατου Europa Cup και σημείωσε διπλό ρεκόρ.

Έναν ωραίο κολυμβητικό "περίπατο" έκανε η Εθνική Ελλάδα πόλο γυναικών στον αγώνα της πρεμιέρας της του 2ου ομίλου της προκριματικής φάσης του νεοσύστατου Europa Cup, στο κλειστό κολυμβητήριο της Νέας Ιωνίας Βόλου, το βράδυ της Πέμπτης.
Το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα επιβλήθηκε με το εντυπωσιακό 32-3 επί της Γερμανίας, δηλαδή με μια διαφορά +29, που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία του (η προηγούμενη ήταν το +25 απέναντι στην Κροατία με 29-4 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2000 του Ζάγκρεμπ και απέναντι στην Τουρκία με 28-3 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 2016 του Βελιγραδίου). Τα 32 γκολ, εξάλλου, αποτελούν ρεκόρ επίθεσης για την Εθνική Γυναικών.
Η Ελλάδα, φυσικά, ήταν απολύτως κυρίαρχη στο παιχνίδι, έκανε ό,τι ήθελε τις Γερμανίδες και σκόραρε περίπου ένα γκολ κάθε ένα λεπτό, τα περισσότερα στην κόντρα. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι Γερμανίδες πέτυχαν το πρώτο γκολ στο 5.10 πριν από τη λήξη του ματς.
Η Εθνική αντιμετωπίζει την Παρασκευή στις 20.30 την Ουγγαρία (το πρωί έχει ρεπό).

Η ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡ

Α’ ΟΚΤΑΛΕΠΤΟ: Ασημάκη 1-0 (φουντ.) 7.42, Πλευρίτου Ελ. 2-0 (περιφ.) 6.50, Τσουκαλά 3-0 (περιφ.) 6.09, Πλευρίτου Ελ. 4-0 (κόντρα) 5.38, Ξενάκη 5-0 (φουντ.) 3.35, Χυδηριώτη 6-0 (περιφ.) 2.46, Ελευθεριάδου 7-0 (κόντρα) 2.00, Ελευθεριάδου 8-0 (περιφ.) 0.56, Ξενάκη 9-0 (φουντ.) 0.12.
Β’ ΟΚΤΑΛΕΠΤΟ: Τσουκαλά 10-0 (περιφ.) 6.57, Πλευρίτου Ελ. 11-0 (κόντρα) 5.07, Τσουκαλά 12-0 (περιφ.) 4.25, Πλευρίτου Ελ., 13-0 (κόντρα) 3.49, Ελευθεριάδου 14-0 (περιφ.) 2.16, Ξενάκη 15-0 (φουντ.) 1.16, Πλευρίτου Μ. 16-0 (π.π.) 0.02.
Γ’ ΟΚΤΑΛΕΠΤΟ: Πλευρίτου Ελ. 17-0 (κόντρα) 6.55, Χυδηριώτη 18-0 (περιφ.) 6.21, Τσουκαλά 19-0 (κόντρα) 5.39, Ξενάκη 20-0 (κόντρα) 4.34, Ξενάκη 21-0 (περιφ.) 3.42, Ασημάκη 22-0 (φουντ.) 2.44, Διαμαντοπούλου Β. 23-0 (περιφ.) 2.02, Πάτρα 24-0 (πέναλτι) 0.50.
Δ’ ΟΚΤΑΛΕΠΤΟ: Ξενάκη 25-0 (π.π.) 7.17, Ξενάκη 26-0 (φουντ.) 6.31, Ξενάκη 27-0 (κόντρα) 5.51, Γκέλσε 27-1 (π.π.) 5.10, Διαμαντοπούλου Β. 28-1 (πέναλτι) 4.58, Βόσεμπεργκ 28-2 (περιφ.) 4.34, Ασημάκη 29-2 (π.π.) 4.12, Χυδηριώτη 30-2 (κόντρα) 2.00, Ασημάκη 31-2 (κόντρα) 1.12, Έγκερτ 31-3 (π.π.) 0.29, Ασημάκη 32-3 (φουντ.) 0.12.
ΕΛΛΑΔΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ 32-3
Τα οκτάλεπτα: 9-0, 7-0, 8-0, 8-3
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Μορφέσης): Κούβδου, Τσουκαλά 4, Διαμαντοπούλου Β. 2, Ελευθεριάδου 3, Πλευρίτου Μ. 1, Αβραμίδου, Ασημάκη 5, Πάτρα 1, Χυδηριώτη 3, Καλαργυρού, Πλευρίτου Ελ. 5, Ξενάκη 8, Διαμαντοπούλου Χρ.
ΓΕΡΜΑΝΙΑ (Μίλος Σέκουλιτς): Κέρσενμπουμ, Βόσεμπεργκ 1, Κοστρούμπα, Έγκερτ 1, Ντάικε Ίρ., Ντάικε Γκ., Βάντερ, Φράι, Στίφελ, Χιντζ, Γκέλσε 1, Έμπελ, Σίμπερ
Νίκη της Ουγγαρίας 11-9 την Ιταλία
Η Ουγγαρία επικράτησε με 11-9 της Ιταλίας στο παιχνίδι που άνοιξε την αυλαία των αγώνων του 2ου ομίλου της προκριματικής φάσης, στο κλειστό κολυμβητήριο της Νέας Ιωνίας Βόλου, την Πέμπτη.
Οι Ουγγαρέζες προηγήθηκαν με 4-1 στο ξεκίνημα, αλλά η Ιταλία ανέκαμψε και πέρασε μπροστά με 8-6, στο τέλος της 3ης περιόδου. Με ένα σερί 4-0, όμως, η Ουγγαρία ξαναπήρε προβάδισμα με 10-8, οι Ιταλίδες μείωσαν σε 10-9, αλλά η Τοτ - Σαμπάι πέτυχε το τελικό 11-9 και σφράγισε τη νίκη για τις Μαγυάρες.
ΙΤΑΛΙΑ – ΟΥΓΓΑΡΙΑ 9-11
Τα οκτάλεπτα: 2-4, 2-1, 4-1, 1-5
ΙΤΑΛΙΑ (Φάμπιο Κόντι): Γκορλέρο, Ταμπάνι, Γκαριμπότι 1, Γκρανιολάτι, Κουεϊρόλο 1, Αϊέλλο 2, Πικότζι, Μπιανκόνι 3, Έμολο, Παλμιέρι 2, Αβένιο, Ντάριο, Λάβι
ΟΥΓΓΑΡΙΑ (Αττίλα Μπίρο): Κοβάσνε, Ριμπάνσκα 1, Μάτε, Γκουρισάτι 2, Χόρβατ 1, Κοβέσντι, Πάρκες, Λειμέτερ 2, Κούνα, Γκιόνγκιοσι 1, Τοτ – Σαμπάι 2, Βάλι 2, Λεκρίνσκι.

Το πρόγραμμα της Παρασκευής

09.30 Ιταλία - Ισραήλ
11.00 Ουγγαρία - Γερμανία
19.00 Ισραήλ - Γερμανία
20.30 Ελλάδα - Ουγγαρία
Photo credits: Eurokinissi