Δείτε σε ένα εντυπωσιακό video τις μονομαχίες των παικτών του Ολυμπιακού με εκείνους της Προ Ρέκο κάτω από την επιφάνεια του νερού.
Το πόλο συγκαταλέγεται ανάμεσα στα πιο σκληρά αθλήματα. Του λόγου το αληθές επιβεβαιώθηκε και στον πρόσφατο τελικό του Champions League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την Προ Ρέκο όπου τα υποβρύχια πλάνα επιβεβαίωσαν τις μάχες που έδιναν οι πολίστες των δύο ομάδων.
Όπως θα δείτε και στο video που ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό ο Γιάννης Γιαννουρής.
Ο σπουδαίος Έλληνας προπονητής ανέβασε ένα video το οποίο έχει μέσα όλα τα υποβρύχια πλάνα από τον τελικό στο οποίο όπως θα δείτε ακριβώς από κάτω έπεσε αρκετό ξύλο...
Η αποστολή της ομάδας πόλο του Ολυμπιακού πήγε στο "Γ. Καραϊσκάκης" όπου περίπου οπαδοί των ερυθρολεύκων τους αποθέωσαν. (Photos + Videos)
Την αποθέωση που τους αξίζει γνώρισαν ο Θοδωρής Βλάχος και οι παίκτες του. Λίγες ώρες μετά την άφιξη τους στο "Ελευθέριος Βενιζέλος"η αποστολή των ερυθρόλευκων παρέα πάντοτε με το κύπελλο του Champions League πήγαν στο "Γ. Καραϊσκάκης" όπου και γνώρισαν την αποθέωση.
Από νωρίς ο κόσμος είχε αρχίσει να μαζεύεται έξω από το "Γ. Καραϊσκάκης" όπου και είχε δοθεί το σχετικό ραντεβού.
Φυσικά, όσο περνούσε η ώρα ο κόσμος αυξανόταν και όταν πια εμφανίστηκε η αποστολή όλοι γνώρισαν την αποθέωση.
Η αποστολή έφτασε από του Ρέντη με το πούλμαν της ποδοσφαιρικής ομάδας και έγινα αποδεκτή με καπνογόνα.
Η συνέχεια βρήκε τους πολίστες του Ολυμπιακού να μπαίνουν μέσα στην εγκατάσταση του γηπέδου.
Δείτε video απο τη ζωντανή μετάδοση που έκανε στο Facebook ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός.
Η αποστολή του πρωταθλητή Ευρώπης στο πόλο ανδρών Ολυμπιακού έφτασε το μεσημέρι της Κυριακής (10/6) στην Αθήνα και έτυχε θερμής υποδοχής
Το μεσημέρι της Κυριακής (10/6) έφτασε στην Αθήνα η αποστολή της ανδρικής ομάδας πόλο του Ολυμπιακού έχοντας στις αποσκευές της το τρόπαιο του Champions League. Οι ερυθρόλευκοι έτσι ολοκλήρωσαν τη σεζόν ολοκληρώνοντας το τριπλ κράουν.
Την αποστολή των ερυθρολεύκων περίμεναν φίλαθλοι, παρά το γεγονός ότι το ραντεβού είχε δοθεί για αργότερα στο Γ. Καραϊσκάκης, αλλά και συγγενείς των αθλητών.
Ο Θοδωρής Βλάχος με σφιγμένη τη γροθιά πανηγυρίζει έχοντας το χαμόγελο της επιτυχίας ζωγραφισμένο στα χείλη του.
Πνίγηκαν στις αγκαλιές όσων των περίμεναν οι παίκτες του Ολυμπιακού
Ο Γιόζιπ Πάβιτς με το κύπελλο και το βραβείο του MVP ανά χείρας.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Μιχάλης Κουντούρης, με το τρόπαιο.
Δείτε το video που ανέβασε ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός από την άφιξη.
Οι πολίστες του Ολυμπιακού μετά την κατάκτηση του Champions League γέμισαν τους λογαριασμούς του με φωτογραφίες και video από τους πανηγυρισμούς τους.
Οι πανηγυρισμοί των παικτών του Ολυμπιακού στη Γένοβα για την κατάκτηση του Champions League στο πόλο ανδρών συνεχίστηκαν μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι ερυθρόλευκοι δεν σταμάτησαν να ανεβάζουν στους λογαριασμούς τους φωτογραφίες και video από τις μοναδικές στιγμές που ζούσαν.
Ας ξεκινήσουμε με τις φωτογραφίες αγκαλιά με την κούπα...
Με την κούπα ανά χείρας ο Κώστας Μουρίκης
Ο Γιώργος Δερβίσης πόζαρε κι εκείνος με το τρόπαιο γράφοντας "Είμαστε οι νικητές"
Ο Δημήτρης Νικολαΐδης αγκαλιά με την κούπα.
Αντίθετα με τους προηγούμενους ο Αλέξανδρος Γούνας πόζαρε με το μετάλλιο
Ο ΚΙΑΜΟΣ, ΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ HOT DOG
Φυσικά, οι ερυθρόλευκοι δεν έμειναν εκεί. Το γλέντι συνεχίστηκε τόσο στο πούλμαν, όπου πέρα από τα συνθήματα δεν έλειψαν και τα τραγούδια. Από ένα γλέντι δεν θα μπορούσε να απουσιάσει το τραγούδι του καλοκαιριού που είναι το "Θέλω να σε ξαναδώ" του Πάνου Κιάμου.
Πάντως, στο μαγαζί οι ερυθρόλευκοι προτίμησαν πιο κλασικά ακούσματα όπως το "We are the champions". Μία τέτοια βραδιά δεν θα μπορούσε να μην ολοκληρωθεί με ένα hot dog. Για την ακρίβεια όχι ένα, αλλά οι πολίστες του Ολυμπιακού το άξιζαν και με το παραπάνω.
Δείτε τα καλύτερα αποσπάσματα από τα video που ανέβασαν οι ερυθρόλευκοι στους λογαριασμούς τους.