Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Πόλο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Πόλο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2018

Επιμένει στο "όχι" η LEN για αλλαγές στους κανονισμούς της FINA



Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία επαναβεβαίωσε την αντίθεσή της στην επικείμενη αλλαγή κανονισμών που προωθεί η Παγκόσμια Ομοσπονδία.

Την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας (LEN) να μην αποδεχθεί τις επιχειρούμενες αλλαγές κανονισμών στην υδατοσφαίριση, από τη FINA επαναβεβαίωσαν το Σάββατο στην Όστια, εκπρόσωποι των Εθνικών Ομοσπονδιών της Ευρώπης.
Στη συνάντηση με τους αξιωματούχους της LEN, την ΚΟΕ εκπροσώπησε ο μάνατζερ των Εθνικών ομάδων υδατοσφαίρισης, Αντώνης Αρώνης.
Συζητήθηκαν επίσης θέματα που αφορούν το μάρκετινγκ (ιδιαίτερη θετική αναφορά έγινε για τον Ολυμπιακό) και την τηλεοπτική κάλυψη των διοργανώσεων με Live Streaming, ενώ πραγματοποιήθηκαν και οι κληρώσεις των προκριματικών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Νέων Ανδρών (Ουκρανία, Λιθουανία, Βρετανία οι αντίπαλοι της Ελλάδας) και της προημιτελικής φάσης της Ευρωλίγκας Γυναικών (με την Κίνεφ Κίρισι ο Ολυμπιακός).
Photo credits: Eurokinissi

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Ψηλά και το 2017 τη σημαία η ελληνική υδατοσφαίριση



Στις 9 ευρωπαϊκές χώρες, που κατέκτησαν μετάλλιο στις κορυφαίες διοργανώσεις της υδατοσφαίρισης, συγκαταλέχτηκε η Ελλάδα το 2017. Ψηλά τη σημαία και την περσινή χρονιά κράτησε το ελληνικό πόλο.

Στις 9 ευρωπαϊκές χώρες, που κατέκτησαν μετάλλιο στις κορυφαίες διοργανώσεις της υδατοσφαίρισης, συγκαταλέχτηκε η Ελλάδα το 2017.
Μάλιστα, στο σχετικό πίνακα, βρίσκεται στην 6 θέση, με το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Νέων ανδρών και το αργυρό στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Νέων γυναικών.
Ήταν ακόμη, 4η στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ανδρών, 7η στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Γυναικών, 8η στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων και 4η στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Νεανίδων. Η Ελλάδα, δεν μετείχε μόνον στις Τελικές φάσεις των Γουόρλντ Λιγκ Ανδρών και Γυναικών.
Από τις άλλες 8 ευρωπαϊκές χώρες που κατέκτησαν μετάλλια, Κροατία, Σερβία, Ουγγαρία, Ισπανία και Ρωσία είχαν από τρία (3), η Ολλανδία δύο (2) και Μαυροβούνιο, Ιταλία από ένα (1).

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Photostory: Οι "γοργόνες", η απονομή και ο Μπέος



Η Εθνική νέων γυναικών στο πόλο κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του Βόλου και ο Αχιλλέας Μπέος έκανε την απονομή στην ελληνική ομάδα. Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Πάλεψαν, έδωσαν και την ψυχή τους για τη νίκη και το χρυσό μετάλλιο, αλλά δεν τα κατάφεραν. Έχασαν στα πέναλτι με 17-16 από τη Ρωσία και έμειναν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πόλο νέων γυναικών.
Τα κορίτσια του Στέφανου Λέανδρου είναι άξια συγχαρητηρίων για την τεράστια προσπάθειά τους, για την πορεία τους και για την διάκρισή τους. Το ίδιο φυσικά και ο ομοσπονδιακός τεχνικός, ο πρωτεργάτης αυτής της επιτυχίας, αυτός που έφτιαξε αυτή την ομάδα.
Στην απονομή υπήρχε χαρμολύπη. Από τη μια η χαρά για μια εξαιρετική διαδρομή και για μια δεύτερη θέση σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και από την άλλη η πίκρα για το ότι θα μπορούσε να έχει έρθει το χρυσό μετάλλιο και το υψηλότερο σκαλί του βάθρου μπροστά μάλιστα στο ελληνικό κοινό.
Ο εν αργία Δήμαρχος της πόλης, Αχιλλέας Μπέος, έδωσε το παρών στο Κολυμβητήριο του Βόλου για τον τελικό και βρέθηκε στην απονομή των μεταλλίων και των αναμνηστικών στις "γοργόνες" μας.
Δείτε το photostory...
 
                                                                                                                                                                                      πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/Polo/photostory-oi-gorgones-h-aponomh-kai-o-mpeos.4838784.html

Υπερηφάνεια παρά την πίκρα της ήττας στα πέναλτι!



Η Εθνική νέων γυναικών στο πόλο ηττήθηκε στα πέναλτι από τη Ρωσία και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο, όμως στις δηλώσεις τους όλοι στάθηκαν στην προσπάθεια που έγινε και στην υπερηφάνεια που υπάρχει γι' αυτή την ομάδα.

Η λέξη υπερηφάνεια, κυριαρχούσε στις δηλώσεις της Εθνικής μας ομάδας των Νέων Γυναικών μετά την ήττα στα πέναλτι από την Ρωσία στον τελικό και την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου. Και πώς να μην είναι περήφανοι όλοι, με τόσες στιγμές χαράς που χάρισαν σε όλους τους Έλληνες σε αυτό το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα πόλο στο Βόλο.
Δάκρυα συγκίνησης, αγκαλιές και μια η ελπίδα πως κάποιες από τις παίκτριες της ομάδας, θα μπορέσουν στο μέλλον να φτάσουν την Ελλάδα στο πιο ψηλό σκαλοπάτι. Εκεί που της αξίζει, γιατί για μία τόσο μεγάλη ομάδα, η τεράστια επιτυχία του ασημένιου μεταλλίου, δεν αρκεί.
Με βουρκωμένα μάτια η αρχηγός, Ελευθερία Πλευρίτου, προσπάθησε να περιγράψει τα συναισθήματά της. Μάλιστα μετά το τέλος του αγώνα συγκέντρωσε όλες τις παίκτριες και τους μίλησε: "Σε αυτό το τουρνουά ήμασταν αήττητες. Είναι πολύ σημαντική η δεύτερη θέση και το ασημένιο μετάλλιο. Αξίζουμε πολλά. Ο τελικός χάθηκε στα πέναλτι. Μακάρι κάποιες από μας να ξαναζήσουν τέτοιες στιγμές. Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο, ήταν απίστευτο το συναίσθημα να τον ακούμε να μας χειροκροτεί διαρκώς. Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την δύναμη που μας έδωσε".
Έλενα Ξενάκη, υποστήριξε πως τις στιγμές που έζησε στην διοργάνωση, δεν θα τις άλλαζε με τίποτα: "Έτσι είναι ο πρωταθλητισμός. Έχει χαρές και λύπες. Δεν είμαστε στεναχωρημένες για το ασημένιο μετάλλιο. Είναι μεγάλη επιτυχία. Μας μένει όμως μία πικρία, για την ατυχία που είχαμε στα πέναλτι. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα. Αυτό που ζήσαμε δεν ξέρω αν θα μπορέσουμε να το ξαναζήσουμε. Όλες αυτές τις στιγμές δεν τις αλλάζω με τίποτα".
Η Ιωάννα Σταματοπούλου, από την πλευρά της δήλωσε: "Είναι πολύ μεγάλη επιτυχία το ασημένιο μετάλλιο. Πιστεύω πως η ομάδα μας άξιζε το χρυσό, αλλά τα πέναλτι είναι ρώσικη ρουλέτα. Ήμασταν άτυχες. Έχουμε όμως μέλλον. Αυτή ήταν και η τελευταία μου συμμετοχή στα ηλικιακά τμήματα της Εθνικής ομάδας, όπως και για άλλες παίκτριες της ομάδας. Μας αφήνει μια γλυκόπικρη γεύση, όμως τα όνειρα για το μέλλον συνεχίζονται".
Η Μαριαλένα Σελετοπούλου, μας μίλησε για το όνειρο που έζησε: "Ήμασταν στην κορυφή και χάσαμε στα πέναλτι. Αυτό είναι επιτυχία. Είμαστε αήττητες και αφήσαμε μια παρακαταθήκη για το μέλλον. Ότι ζήσαμε ήταν ένα όνειρο. Έχουμε βάσεις , εμπειρίες και δυνατότητες για το μέλλον. Αν ισχύει ότι σε δύο χρόνια το Παγκόσμιο θα ξαναγίνει στον Βόλο, τότε μακάρι να ζήσουμε και πάλι μεγάλες στιγμές, κοντά σε αυτό τον κόσμο, που μας προκάλεσε ανατριχίλα με την στήριξή του".
Ο προπονητής της ομάδας, Στέφανος Λέανδρος, έδωσε συγχαρητήρια στην ομάδα του, υπογραμμίζοντας: "Έχουμε μία πικρία γιατί χάσαμε στα πέναλτι. Έτσι είναι αυτή η ψυχοφθόρα διαδικασία. Είχαμε μία πολύ καλή παρουσία στο τουρνουά. Πολλά κορίτσια σταματούν από την Εθνική Νέων Γυναικών. Τους εύχομαι καλή συνέχεια στο μέλλον και να μπορέσουν να βοηθήσουν την γυναικεία ομάδα.  Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια. Ευχαριστώ πολύ τους συνεργάτες μου, τον Γιώργο Μορφέση που ήταν συνέχεια δίπλα μας, τον Άγγελο Γαρελίδη που ένα πρόβλημα υγείας τον κράτησε μακριά μας, της φυσιοθεραπεύτριά μας Έφη Βούλγαρη, την έφορό μας την Βασιλική Αρβανιτοπούλου και φυσικά την Ομοσπονδία για την στήριξη".
Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, Δημήτρης Διαθεσόπουλος, δεν θέλησε να κάνει δηλώσεις. Έδωσε συγχαρητήρια σε όλες τις παίκτριες, τους προπονητές και χαρακτήρισε μεγάλη επιτυχία την πορεία της Εθνικής μας ομάδας στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα και την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου.
Photo Credits: Eurokinissi

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Αργυρό μετάλλιο η Ελλάδα, λύγισε στα πέναλτι



Σε έναν συγκλονιστικό τελικό, που κρίθηκε μετά από 22 εκτελέσεις πέναλτι, η Ρωσία αναδείχθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια στις Νέες Γυναίκες, καθώς επικράτησε της Ελλάδας με 17-16 στο Βόλο.

Μοναδική ευκαιρία να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο μέσα στην Ελλάδα έχασε η Εθνική Νέων Γυναικών, που ηττήθηκε στη διαδικασία των πέναλτι από τη Ρωσία, μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό.
Στο Εθνικό Κολυμβητήριο Βόλου, η ελληνική ομάδα έκανε φοβερό comeback στο 4ο οκτάλεπτο κι έστειλε τον τελικό στα πέναλτι, ισοφαρίζοντας σε 9-9, με δύο γκολ της Ελισάβετ Πρωτοπαπά. Στα πέναλτι, οι Ρωσίδες βρέθηκαν τρεις φορές ένα πέναλτι μακριά από τον τίτλο, αλλά ισάριθμες φορές η Ιωάννα Σταματοπούλου απέκρουσε τα σουτ των αντιπάλων της και κράτησε ζωντανή την ελληνική ομάδα.
Ωστόσο, μετά και την αποτυχημένη εκτέλεση της Ξενάκη, η τερματοφύλακας του Ολυμπιακού δεν κατάφερε να πει "όχι" και στη Σερζάντοβα, που χάρισε στη Ρωσία το χρυσό μετάλλιο, μετά από 22 εκτελέσεις πέναλτι.
Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η Ολλανδία, που επικράτησε της Ισπανίας με 9-6 στο μικρό τελικό.
Τα οκτάλεπτα: 4-4, 3-3, 2-0, 0-2
Τα πέναλτι: 8-7
Τα γκολ:
ΡΩΣΙΑ (Μάρκοτς): Γκέζανιτς 3, Σερζάντοβα 2, Ζαπλάτινα 1, Χαμζάεβα 1, Μπορίσοβα 1, Μπέρσνεβα 1
ΕΛΛΑΔΑ (Λέανδρος): Ελ. Πλευρίτου 3, Πρωτοπαπά 2, Ξενάκη 2, Μυριοκεφαλιτάκη 1, Ελευθεριάδου 1

Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Λοράντος: "Ψυχολογία και αυτοπεποίθηση έφεραν το χρυσό"



Ο Τεό Λοράντος μίλησε στο Sport24.gr για την κατάκτηση του χρυσού στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα πόλο Νέων Ανδρών στο Βελιγράδι και τα όσα πρέπει να γίνουν στο ελληνικό πόλο την επόμενη ημέρα.

Ως παίκτης είχε πολλές παρουσίες με το σκουφάκι της Εθνικής ομάδας και μεταξύ άλλων εκπροσώπησε τη χώρας μας σε τρεις Ολυμπιακούς Αγώνες. Αυτή τη φορά συνέβαλε κι εκείνος από την πλευρά του ώστε να γραφτεί μία από τις σημαντικότερες επιτυχίες του ελληνικού πόλο.
Ο Τεό Λοράντος συνέβαλε από το ρόλο του προπονητή πια στην κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου από την Εθνική ομάδα Νέων ανδρών στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του Βελιγραδίου.
Ο Ομοσπονδιακός κόουτς ήταν εκείνος που τον περασμένο Ιούνιο ανέλαβε την καθοδήγηση της αντιπροσωπευτικής μας ομάδας και σχεδόν 2,5 μήνες μετά την οδήγησε στην κορυφή του κόσμου. Στις πρώτες του δηλώσεις ο κ. Λοράντος είχε επισημάνει πως δεν θα κάνει καμία τοποθέτηση για τους στόχους στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο λόγος που επικαλέστηκε ήταν ότι πρώτα ήθελε να μιλήσει με τους παίκτες του.
Κατά τη διάρκεια των δηλώσεων του στο Sport24.gr ο Ομοσπονδιακός κόουτς ανέλυσε τι ακριβώς εννοούσε τότε, τα μυστικά τις επιτυχίας, αλλά και την άποψή του για το μέλλον των ταλαντούχων αθλητών που έγιναν πρωταθλητές κόσμου.
"Είμαι ένας άνθρωπος που ξέρω τι πατάω και τι μπορώ να περιμένω" μας είπε αρχικά για τη δήλωση που είχε κάνει τότε και συνέχισε: "Θεωρώ πως ότι αποτυπώνεται στα παιχνίδια είναι προϊόν προπόνησης. Αυτούς τους σχεδόν δύο μήνες που είμαστε μαζί με τα παιδιά τους είπα ότι θα εστιάσουμε σε δύο πράγματα. Πρώτα στην ψυχολογία και μετά στην αυτοπεποίθηση. Όταν λέω ψυχολογία αναφέρομαι στην ψυχολογία και όχι στην ψυχή. Κι άλλοι έχουν ψυχή. Το σημαντικότερο είναι η ψυχολογία και η αυτοπεποίθηση.
Τα δύο κλειδιά για να καταφέρεις να τα πετύχεις αυτά είναι η προετοιμασία του μυαλού και του σώματος. Το αποτέλεσμα της δουλειάς αυτής φάνηκε στα τρία παιχνίδια που ήμασταν πίσω στο σκορ και κάναμε την ανατροπή. Η ομάδα ήταν έτσι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο. Είτε ένας αγώνας είχε θετική είτε αρνητική τροπή να μην έχει μεταπτώσεις στην ψυχολογία της και αυτό νομίζω ότι ήταν το σημαντικότερο για να φτάσουμε σε αυτή την επιτυχία. Ψυχολογία και αυτοπεποίθηση έφεραν το χρυσό".
Τέτοιες συνθήκες αντιμετώπισε η Εθνική σε τρεις αγώνες που βρέθηκε πίσω στο σκορ. Με τη Ρωσία στους ομίλους, την Ισπανία στον προημιτελικό και με την Κροατία στον τελικό οι διεθνείς μας κατάφεραν να ανατρέψουν τα εις βάρος τους δεδομένα. Ποια ήταν η αντίδραση όμως του ίδιου στον πάγκο: "Ήμασταν έτοιμοι για αυτό. Την ψυχολογία δεν την φτιάχνεις την ώρα του αγώνα. Έχω κάποιες μεθόδους με τις οποίες δημιουργώ τεχνητή πίεση κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας για να δω πως θα αντιδράσουν. Μην ξεχνάμε ότι είναι παίκτες που δεν τους γνωρίζω γιατί δεν τους ζούσα στην προπόνηση καθημερινά. Θεωρώ ότι σε αυτό το κομμάτι ανταποκρίθηκαν στο 100%. Μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και το νεαρό της ηλικίας που δημιουργεί σκαμπανεβάσματα. Όταν έχεις το μυαλό και το χαρακτήρα τα υπόλοιπα μπορείς να τα καταφέρεις με σκληρή δουλειά".
Τι θα πρέπει όμως να περιλαμβάνει να γίνει από εδώ και πέρα; "Αυτή η επιτυχία θα πρέπει πρώτα απ όλα να αναλυθεί, να αξιολογηθεί και το βασικότερο να αξιοποιηθεί. Θα πρέπει να αναλύσεις τι έγινε στα παιχνίδια, γιατί έγινε και από εκεί και πέρα υπάρχει και το θέμα δομής της ελληνικής υδατοσφαίρισης. Η Εθνική Νέων ανδρών έχει από πάνω της αυτή των ανδρών και από κάτω τις άλλες. Θεωρώ ότι θα πρέπει να υπάρχει μία συνέχεια η οποία με σωστό προγραμματισμό θα αποφέρει αποτελέσματα όπως αυτό και θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια, δηλαδή να παραμένεις στην κορυφή" είπε αρχικά ο Ομοσπονδιακός κόουτς και συνέχισε: "Έχει να κάνει με αυτό που σου είπα νωρίτερα με την αξιοποίηση της επιτυχίας. Η ελληνική υδατοσφαίριση πρέπει να βρει τη θέση της στον παγκόσμιο χάρτη. Θα πρέπει αυτή η επιτυχία να αξιολογηθεί και να αξιοποιηθεί. Να υπάρχει ένα πρόγραμμα για να αξιοποιήσει κάθε παίκτη προβλέποντας πού μπορεί να φτάσει. Έτσι θα συνδεθούν οι επιτυχίες των μικρών εθνικών ομάδων με την Ανδρών".
Αυτή η Εθνική θεωρείται από πολλούς ως μια ιδιαίτερα ταλαντούχα "φουρνιά" αθλητών. Ποια είναι όμως η γνώμη του Τεό Λοράντου για τα "παιδιά" του: "Εύχομαι η διαδρομή της αθλητικής τους καριέρας να είναι μεγάλη. Πιστεύω ότι ηλικιακά είναι για την Εθνική Ανδρών. Αξιακά είναι κάτι που θα κριθεί στην πορεία. Οι παίκτες της Εθνικής ανδρών θα πρέπει να αισθάνονται πίεση ότι έρχονται κάποιοι από κάτω οι οποίοι μπορούν να γίνουν ισάξιοι ή καλύτεροι τους. Ο ανταγωνισμός στην Εθνική Ανδρών μόνο καλό μπορεί να κάνει. Όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε περισσότερους παίκτες αυτό διευκολύνει και το έργο του προπονητή".
Πάντως, ο Τεό Λοράντος δεν έδειξε να ασπάζεται το γεγονός ότι οι Έλληνες παίκτες πήραν την ευκαιρία τους μόνο λόγω της κρίσης: "Είναι πολλά πράγματα που ο καθένας προσπαθεί να τα προσεγγίσει από την πλευρά του. Σίγουρα όπως σε όλα τα πράγματα υπάρχουν τα θετικά και τα αρνητικά. Κάποιες αδυναμίες που φάνηκαν μέσα στο παιχνίδι ήταν από έλλειψη συγκεκριμένης αντιμετώπισης τμημάτων του παιχνιδιού. Αυτά δεν είναι της παρούσης. Θα πρέπει να πάρουμε τα θετικά και να προχωρήσουμε. Επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε τι κάναμε και που μπορούμε να φτάσουμε"
Για το τέλος της συνέντευξης ο Τεό Λοράντος δεν ξέχασε και την άλλη ιδιότητα του, αυτή του αξιωματικού της πυροσβεστικής και θέλησε να δώσει το δικό του μήνυμα στους συναδέλφους του που δίνουν τη δική τους μάχη με τις φλόγες: "Θα ήθελα να εκφράσω τη συμπαράσταση μου στην ηγεσία του πυροσβεστικού σώματος και μέχρι τον τελευταίο πυροσβέστη. Αυτή τη στιγμή μαίνονται πάρα πολλές φωτιές. Θέλω να τους δώσω κουράγιο σε αυτούς και στις οικογένειες τους".

Ζερδεβάς: "Στα πέναλτι ήμουν σίγουρος ότι θα κερδίζαμε"



Ο "φύλακας άγγελος" της εστίας της Εθνικής ομάδας Νέων, Μάνο Ζερδεβάς, μίλησε στο Sport24.gr για την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά και για τους στόχους του για το μέλλον.

Συνήθως η θέση του τερματοφύλακα είναι και η πιο αδικημένη σε ό,τι αφορά την προβολή που έχει ο αθλητής και την αναγνώριση του. Τη δόξα την "κλέβουν" αυτοί που πετυχαίνουν τα γκολ, όμως πάντοτε ένας καλός τερματοφύλακας μπορεί να κάνει τη διαφορά για την ομάδα του.
Ο πρόλογος είναι για το Μάνο Ζερδεβά ο οποίος μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά της Εθνικής ομάδας πόλο των Νέων ανδρών κατέκτησαν το Παγκόσμιο πρωτάθλημα που διεξήχθη στο Βελιγράδι.
Στα 20 του χρόνια ο τερματοφύλακας της Βουλιαγμένης ολοκλήρωσε μία ονειρική χρονιά για εκείνον. Το περασμένο καλοκαίρι ο ΝΟΒ του εμπιστεύτηκε τη θέση του βασικού και επένδυσε σε εκείνον και εκείνος όχι απλά αποδείχτηκε άξιος της ευκαιρίας που του δόθηκε, αλλά επιβεβαίωσε όσους έκαναν λόγο για ένα μεγάλο ταλέντο.
Ο Μάνος Ζερδεβάς μίλησε στο Sport24.gr για την εξαιρετική του σεζόν, το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά και για τους στόχους για το μέλλον. Ένας από τους λόγους που η Εθνική ομάδα κατέκτησε την κορυφή ήταν η δίψα που έδειξαν οι παίκτες του Τεό Λοράντου κι από ότι φαίνεται είχαν βάλει από νωρίς στόχο για ψηλά. "Από την αρχή της προετοιμασίας στόχο είχαμε την είσοδο στην τετράδα και σίγουρα την διεκδίκηση κάποιου μεταλλίου. Ξέροντας τι ομάδα έχουμε και τις δυνατότητες μας θέσαμε ψηλά τον πήχηπαραδέχεται ο Μάνος Ζερδεβάς.
Στην πορεία μέχρι το χρυσό μετάλλιο η ομάδα έδειξε ότι δεν παρατούσε κανένα παιχνίδι. Με τη Ρωσία έχανε με δύο τέρματα και ισοφάρισε στο τέλος. Με την Ισπανία έχανε με τρία γκολ επτά λεπτά πριν τελειώσει η αναμέτρηση και νίκησε. Κάτι ανάλογο έγινε και στον τελικό όπου οι Κροάτες προηγήθηκαν με 5-2. Όλα όμως έχουν την εξήγηση τους σύμφωνα με τον πορτιέρε της Εθνικής: "Όταν παίζεις τέτοια παιχνίδια πρέπει να τα δίνεις όλα ανεξάρτητου της εξέλιξης τους. Δεν τα παρατούσαμε ποτέ γιατί το θέλαμε πολύ".
Σε πολλούς έκανε μεγάλη εντύπωση ο τρόπος που αντιμετώπισε η Εθνική το ματς με τη Σερβία. Οι διεθνείς έπαιζαν κόντρα σε μία υπερδύναμη, την αντιμετώπιζαν στην έδρα της και σε ένα κατάμεστο κολυμβητήριο, αλλά δεν τη φοβήθηκαν στιγμή. "Εφόσον είχαμε καταφέρει τον πρωταρχικό μας στόχο που ήταν η τετράδα στη συνέχεια παίζαμε χωρίς άγχος αποτελέσματος και κάθε νίκη σήμαινε μετάλλιο κάτι το οποίο για μας θα σήμαινε διάκριση. Μετά την είσοδο μας στο τελικό είπαμε μεταξύ μας ότι ήρθε η ώρα να κάνουμε το όνειρο μας πραγματικότητα και να το διασκεδάσουμε"παραδέχεται ο Μάνος Ζερδεβάς.
Τι συζήτησαν όμως πριν το μεγάλο τελικό; "Από την αρχή τον αντιμετωπίσαμε σαν γιορτή. Ήταν για όλους μας ο πρώτος τελικός παγκόσμιου πρωταθλήματος και τονίσαμε ότι δεν θέλουμε να είναι ένα παιχνίδι που στο μέλλον θα θέλαμε να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω για να το ξαναπαίξουμε".
Ο μεγάλος τελικός κρίθηκε στη διαδικασία των πέναλτι, όμως όπως παραδέχεται ο 20χρονος τερματοφύλακας δεν φοβήθηκε στιγμή: "Όταν φτάσαμε στην διαδικασία των πέναλτι ήμουν σίγουρος ότι θα κερδίζαμε.. Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου και ήξερα ότι αν χανόταν έστω και ένα πέναλτι από τους Κροάτες τότε θα ήμασταν παγκόσμιοι πρωταθλητέςκαι συνέχισε "Δεν είναι ψυχοφθόρα η διαδικασία των πέναλτι για τους τερματοφύλακες. Σε αυτές τις περιπτώσεις έχει το πλεονέκτημα αφού το άγχος το έχει ο παίκτης".
Ποιες είναι όμως οι πρώτες του σκέψεις λίγες ώρες μετά τη μεγάλη του επιτυχία; "Δίχως αμφιβολία είναι ικανοποίηση και επιβράβευση για τον κόπο όλων αυτών των χρόνων. Σίγουρα υπάρχει και συγκίνηση. Αυτό το μετάλλιο είναι φυσικά κίνητρο για να συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε".
Για να καταφέρουν αυτά τα παιδιά να ζήσουν το όνειρο τους χρειάστηκαν ατελείωτες ώρες προπόνησης κάτω όχι κι από τις ιδανικότερες συνθήκες, ταλέντο, αλλά και οι συγκυρίες. Η οικονομική κρίση οδήγησε πολλές ομάδες να δώσουν χώρο και χρόνο στα νέα παιδιά. Έτσι, απέκτησαν σπουδαίες εμπειρίες που τους φάνηκαν ιδιαίτερα χρήσιμες. "Από τα λίγα θετικά που έχει η κρίση στη χώρα μας είναι ότι οι ομάδες δεν έχουν χρήματα και έτσι προωθούνται οι μικρότεροι σε ηλικία στην αντρική ομάδα. Έτσι, είναι φυσικό εμείς οι νέοι να παίρνουμε εμπειρίες από νωρίς και να βελτιωνόμαστε καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, κάτι που σίγουρα έπαιξε ρόλο στην απόδοση μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα".
* Ο Μάνος Ζερδεβάς με τον τίτλο του MVP στον τελικό του Κυπέλλου
Πριν από λίγους μήνες κατέκτησε το Κύπελλο με τη Βουλιαγμένη, όντας μάλιστα ο πολυτιμότερος παίκτης του τελικού κόντρα στον Ολυμπιακό. Μετά βρέθηκε στην Εθνική ομάδα των ανδρών στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα για να κλείσει το καλοκαίρι με το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Δίχως αμφιβολία οι τελευταίοι μήνες ήταν ονειρικοί για τον Μάνο Ζερδεβά: "Ήταν μια ονειρική χρονιά για μένα και νιώθω πολύ τυχερός που έζησα τέτοιες στιγμές. Σίγουρα αυτός ο χρόνος μου δίνει ώθηση για να προσπαθήσω ακόμη περισσότερο από την νέα σεζόν."
Πάντως, εκείνος έχει θέσει ήδη τον επόμενο στόχο του: "Η εθνική ομάδα ανδρών συνεχίζει να αποτελεί στόχο για μένα και θα επικεντρωθώ πολύ στο να συνεχίσω να είμαι μέλος της."
Τον επίλογο τον αφήσαμε σε εκείνον...  "Αυτό το χρυσό μετάλλιο θέλω να το αφιερώσω στην οικογένεια μου, την ομάδα μου και όλους τους Έλληνες που μας στηρίζουν όλες αυτές τις μέρες με τα μηνύματα τους."
Photo credits: Eurokinissi

Έφτασαν στην Ελλάδα οι Παγκόσμιοι πρωταθλητές



Η Εθνική ομάδα πόλο των Νέων Ανδρών έφτασε τα ξημερώματα της Δευτέρας στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" έχοντας στις αποσκευές της το τρόπαιο της Παγκόσμιας πρωταθλήτριας.

Με το τρόπαιο της Παγκόσμιας πρωταθλήτριας έφτασε τα ξημερώματα της Δευτέρας η αποστολή της Εθνικής ομάδας πόλο των Νέων Ανδρών.  Η Ελλάδα "έριξε τα τείχη" για να υποδεχτεί τα καμάρια της, τους λεβέντες που την έκαναν υπερήφανη και απέδειξαν ότι μπορεί να στέκεται ψηλά, να βρίσκεται στην κορυφή, να ξεχωρίζει, ακόμα και σε δύσκολες συνθήκες.
Την ομάδα υποδέχτηκαν στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, από πλευράς της ΚΟΕ το μέλος του ΔΣ Δημήτρης Γιακουμάτος και ο διευθυντής Γιώργος Χριστοφοράτος, οι συγγενείς τους, φίλοι, αλλά και απλοί φίλαθλοι που ξέσπασαν σε ζητωκραυγές και χειροκροτήματα και φυσικά οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ.  
Ο αρχιτέκτονας της τεράστιας επιτυχίας, ο ομοσπονδιακός προπονητής Τεό Λοράντος, μίλησε πρώτος και τόνισε στις δηλώσεις του: "Συγχαρητήρια στους παίκτες μου που έφεραν το ελληνικό πόλο στην κορυφή του κόσμου. Είναι σημαντικό για το άθλημα, αλλά και γι’ αυτά τα νέα παιδιά. Η επιτυχία αυτή μένει να αναλυθεί, να αξιολογηθεί και αργότερα να αξιοποιηθεί. Αξίζουν πολλά μπράβο οι αθλητές, γιατί το να παίζεις και να κερδίζεις αυτά τα παιχνίδια μέσα σε μια χώρα παραδοσιακή στην υδατοσφαίριση δείχνει τρομερό χαρακτήρα. Ήταν το βασικό στοιχείο που είχαν κατά κόρον σε αυτή τη διοργάνωση και έφερε την ομάδα στην κορυφή.
Είχαμε προετοιμαστεί δύο μήνες κυρίως ψυχολογικά, γιατί είναι ένα παιχνίδι μυαλού να παίζεις μια σειρά τέτοιων αγώνων. Ξέραμε ότι έπρεπε να στοχεύσουμε στα νοκ άουτ παιχνίδια. Ο βασικός στόχος της ομάδας, όποια κι αν ήταν έκβαση του αγώνα, είτε θετική είτε αρνητική, ήταν να μην επηρεάζεται η ψυχολογία της. Σε πολλά παιχνίδια κάναμε την ανατροπή γιατί το μυαλό μας ήταν καθαρό και μέναμε συγκεντρωμένοι. Είναι μια δικαίωση για τον χώρο. Θεωρώ ότι η παραγωγική διαδικασία είναι αυτή που δίνει τα αποτελέσματα. Και στο άθλημά μας αυτό γίνεται κατά κόρον.
Δουλεύουν τα σωματεία, δουλεύουν οι Εθνικές ομάδες και θεωρώ ότι η προετοιμασία μας αυτή τη φορά ήταν πολύ ικανοποιητική, με τη συμβολή γης Ομοσπονδίας. Αυτό που ζήτησα εγώ πλέον από αυτά τα παιδιά είναι να συμπεριφερθούν σαν παγκόσμιοι πρωταθλητές, αλλά παράλληλα περιμένω και ότι θα αντιμετωπιστούν ως παγκόσμιοι πρωταθλητές".
Ο αρχηγός Γρηγόρης Καπετανάκης είπε: "Ξέρουμε ότι είναι όλοι περήφανοι για μας, συγγενείς, φίλοι, όλοι οι Έλληνες. Όλο το καλοκαίρι κουραστήκαμε, θυσιάσαμε πολλά πράγματα, πρωί και βράδυ προπόνηση, γιατί είχαμε έναν στόχο. Δόξα τω θεώ όλα πήγαν καλά και γυρίσαμε παγκόσμιοι πρωταθλητές. Είμαστε μια καλή φουρνιά αθλητών, το αξίζαμε και τα καταφέραμε. Από την αρχή του τουρνουά είχαμε βάλει υψηλούς στόχους και όσο πέρναγαν οι μέρες στην προετοιμασία και βλέπαμε ότι είμαστε δεμένοι σαν μια παρέα, σαν μια οικογένεια, πιστεύαμε στο χρυσό!... Οτιδήποτε άλλο για μας ίσως ήταν αποτυχία. Ακούγεται λίγο υπερβολικό, αλλά όλοι μέσα μας αυτό λέγαμε. Θέλαμε να πάρουμε και τη ρεβάνς από τους Σέρβους που μας είχαν αφήσει εκτός τετράδας Ευρωπαϊκού και αυτό έγινε με τον καλύτερο τρόπο. Η συνταγή της επιτυχίας περιείχε σκληρή προπόνηση, γερό δέσιμο σαν ομάδα και το γεγονός ότι το θέλαμε πολύ, γιατί ξέραμε ότι είχε έρθει η ώρα…".
Ο τερματοφύλακας Μανόλης Ζερδεβάς, "κέρβερος" στην εστία της Εθνικής, δήλωσε: "Δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Με τη δική μου απόδοση προσπαθούσα να δώσω ώθηση και στα άλλα παιδιά, αλλά δεν θέλω να μιλήσω για μένα. Λειτουργήσαμε ως πρότυπο ομάδας. Εκτός από σωματικό κατόρθωμα ήταν και θέμα μυαλού. Ό,τι κάναμε το είχαμε επεξεργαστεί, το είχαμε δουλέψει με τον προπονητή μας. Σε έναν τελικό λοιπόν, δεν μπορείς να κάτσεις να χάσεις, τα δίνεις όλα. Αυτή η κορυφαία διάκριση ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα και αποτελεί κίνητρο για τη συνέχεια. Κανείς δεν μπορούσε να μας απαγορέψει να ονειρευόμαστε την κορυφή και πετύχαμε να την κατακτήσουμε".
Ο Αλέξανδρος Παπαναστασίου είπε: "Τι έφερε αυτή τη σπουδαία διάκριση; Η πολλή δουλειά στην προπόνηση και το ότι είχαμε πολύ εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες. Παίρναμε δύναμη από τον συμπαίκτη, ακόμα και στο χειρότερο σημείο να ερχόμασταν μέσα στο παιχνίδι -που ήρθαμε πολλές φορές-, πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να το γυρίσουμε, να κάνουμε την υπέρβαση. Για μας το κυριότερο είναι πως με τέτοιες νίκες κάνουμε περήφανους τους συμπατριώτες μας και ανεβάζουμε ακόμα περισσότερο το άθλημα στα μάτια τους. Είναι ένα άθλημα που φέρνει συνεχώς επιτυχίες και πιστεύω ότι πρέπει να τύχει μεγαλύτερης δημοσιότητας απ’ ό,τι έχει αυτή τη στιγμή. Μακάρι κάποια στιγμή να φέρουμε και την Εθνική Ανδρών να πάρει ένα χρυσό μετάλλιο, κάτι που της αξίζει".
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Νικολαϊδης τόνισε: "Το πόλο της Ελλάδας έγραψε ιστορία. Είμαστε υπερήφανοι που πετύχαμε τον υψηλότερο στόχο που είχαμε βάλει. Γυρίσαμε πίσω παγκόσμιοι πρωταθλητές και όλοι οι Έλληνες μιλούν για την δική μας επιτυχία. Κι αυτό θα εδραιώσει τη θέση του αθλήματός μας ψηλά στην συνείδηση των Ελλήνων. Η ομαδικότητα, και το ότι ήμασταν δεμένοι μεταξύ μας μας ώθησε στα ψηλά. Αντιμετωπίσαμε το άγχος σαν να μην υπήρχε".
Σε ανάλογο μήκος κύματος και ο Οδυσσέας Μασμανίδης: "Είναι μια δικαίωση σε μεγάλο βαθμό, γιατί το κυνηγάμε πολλά χρόνια τώρα. Είναι απερίγραπτο το συναίσθημα, είμαστε πολύ χαρούμενοι. Χαρήκαμε πολύ και τους αγώνες. Τώρα θα λένε κι οι αντίπαλοι τους οποίους υποσκελίσαμε ότι είμαστε κι εμείς είμαστε μια μεγάλη σχολή του πόλο. Εμείς δεν σκεφτόμασταν  τι ήταν οι άλλοι.Είναι μια μεγάλη επιτυχία που φωνάζει ότι είμαστε εδώ. Θα ήθελα να πω στα παιδιά που έρχονται από πίσω να μη σκέπτονται τίποτα λιγότερο από την πρώτη θέση. Να μην πιέζονται και να έχουν ως πυξίδα αυτήν την επιτυχία".
Ο Φώντας Σιορδίλης δήλωσε: "Το δύσκολο είναι πλέον να παραμείνουμε στο πιο ψηλό σκαλί και να ακολουθήσουν κι οι επόμενες γενιές. Όσο περισσότεροι γίνεται να πάνε και στη μεγάλη ομάδα των ανδρών. Η ψυχή, η ομοιογένεια, η πίστη στις δυνατότητές μας ήταν τα στοιχεία που μας ώθησαν και κάναμε τις ανατροπές. Αυτή τη διάκριση δεν την αλλάζω τώρα με τίποτα…".
Ο αρχηγός της αποστολής στο Βελιγράδι και μέλος του ΔΣ της ΚΟΕ Δημήτρης Γρυπάρης είπε από την πλευρά του: "Αυτή η ομάδα έχει ζηλευτή ομοιογένεια, επικράτησε άριστο κλίμα, υπήρξε σεβασμός μεταξύ παικτών και προπονητών, απόλυτη πειθαρχία και ακολουθήθηκε πιστά το σχέδιο του προπονητή. Είναι μια τεράστια, ιστορική επιτυχία και κυρίως όταν κερδίζεις την παγκόσμια δύναμη Σερβία μέσα στην έδρα της (στον ημιτελικό), αλλά και την Κροατία στον τελικό, στον οποίο έγινε η ανατροπή με υπομονή και σχέδιο. Θεωρώ, μάλιστα, ότι ήταν αδικία  που ισοφαριστήκανε 1 δευτερόλεπτο πριν από τη λήξη, αλλά αυτό αποκαταστάθηκε στα πέναλτι όπου οι περισσότεροι παίκτες ήθελαν να εκτελέσουν γιατί ήταν σίγουροι. Το πίστευαν αυτά τα παιδιά και το έλεγαν από την αρχή πως πάμε για μετάλλιο. Είχα προαίσθηση και τους είχα πει ότι θα παίξουμε τον πρώτο και τον τελευταίο αγώνα κι όταν έγινε αυτό στο τέλος τα παιδιά με αγκάλιασαν. Μόνο περηφάνια μπορούμε να αισθανόμαστε. Συγχαρητήρια σε αθλητές, προπονητές και Ομοσπονδία. Πρέπει να σκύψουμε πάνω από αυτά τα παιδιά να τα δουλέψουμε. Είναι το μέλλον, με το ένα πόδι στη μεγάλη ομάδα και κάποια από αυτά μπορούν να βρεθούν στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο, το αξίζουν. Δικαίωσαν, φυσικά και τον προπονητή τους που τους πίστεψε".
Ο Δημήτρης Γιακουμάτος δήλωσε από την πλευρά του: "Ξαναζούμε μια ανάλογη επιτυχία σαν αυτή πριν από 16 χρόνια στην Κωνσταντινούπολη. Φαίνεται ότι αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον του ελληνικού ανδρικού πόλο, το απέδειξαν με τον τρόπο που αντιδρούσαν στα παιχνίδια και σε τρία από αυτά μάλιστα έκαναν απίστευτες ανατροπές. Είναι μια ιστορική επιτυχία και οφείλεται στη δουλειά που γίνεται στο άθλημα στα σωματεία σε όλη την Ελλάδα και στην Ομοσπονδία. Συγχαρητήρια στους αθλητές, στον προπονητή τους και στους συνεργάτες του και σε όλους όσους συνέβαλαν στη μεγάλη αυτή διάκριση και είμαι πολύ χαρούμενος που τους υποδέχομαι εκ μέρους του ΔΣ της Ομοσπονδίας".
Photo credits: Eurokinissi

Επέστρεψαν σπίτι τους οι.. παγκόσμιοι Νέοι του πόλο (pics)

Με το μετάλλιο του παγκόσμιου πρωταθλητή κρεμασμένο στο στήθος, οι Έλληνες πρωταθλητές κόσμου στο πόλο, επέστρεψαν στην Αθήνα.

Επέστρεψαν σπίτι τους οι.. παγκόσμιοι Νέοι του πόλο (pics)

Η Εθνική ομάδα νέων ανδρών στο πόλο, στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια στη Σερβία, με τα παλικάρια του Τέο Λοράντου να επικρατούν της Κροατίας με 5-3 στα πέναλτι (7-7) στον τελικό του παγκοσμίου πρωταθλήματος. 

Λίγο μετά τις 4.00 τα ξημερώματα, τα χρυσά παιδιά της υδατοσφαίρισης, επέστρεψαν στην Ελλάδα και στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στήθηκε πάρτι από συγγενείς και φίλους που ήταν εκεί για να τους υποδεχθούν. 

inner

inner


inner

inner

inner

inner

inner

inner


Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Η απονομή του χρυσού μεταλλίου στην Εθνική Νέων πόλο! (vid)

Η απονομή του χρυσού μεταλλίου στην Εθνική Νέων πόλο! (vid)

Η Εθνική Νέων κατάφερε να «σκαρφαλώσει» στην κορυφή του κόσμου, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων του Βελιγραδίου, χάρη σε μια μεγαλειώδη εμφάνιση απέναντι στην Κροατία, στον μεγάλο τελικό της διοργάνωσης!

Οι παίκτες του Τεό Λοράντου έκαναν... κατάθεση ψυχής στην πισίνα και κατέκτησαν στα πέναλτι το χρυσό μετάλλιο, γεμίζοντας με χαρά και περηφάνια έναν ολόκληρο λαό!
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί, τις στιγμές της απονομής της «χρυσής» Εθνικής Νέων:

Video: Απονομή, Ύμνος και ελληνική τρέλα!



Η Εθνική Νέων-Ανδρών είναι Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο πόλο. Δείτε το VIDEO με την απονομή του Κυπέλλου, την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και τους πανηγυρισμούς που ακολούθησαν!

Μέσα στην πισίνα, όπως προστάζει η παράδοση, γιόρτασαν οι παίκτες του Τεό Λοράντου την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος πόλο Νέων Ανδρών. Δείτε τα συγκινητικά στιγμιότυπα!


Τα πέναλτι που έστειλαν την Εθνική στην κορυφή του κόσμου! (vid)

Τα πέναλτι που έστειλαν την Εθνική στην κορυφή του κόσμου! (vid)

Η διαδικασία των πέναλτι δεν «λύγισε» τις ψυχάρες του Τεό Λοράντου που καθόλα ψύχραιμοι, ευστόχησαν σε όλες τις προσπάθειες και ανέβηκαν επάξια στην κορυφή του βάθρου.

Παρότι ισοφαρίστηκαν ένα δευτερόλεπτο(!) πριν από τη λήξη της κανονικής διάρκειας του αγώνα (7-7), οι παίκτες της Εθνικής ομάδας Νέων ανδρών επικράτησαν 5-3 στα πέναλτι των Κροατών που περιορίστηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Δείτε εδώ την διαδικασία των πέναλτι που χάρισε το χρυσό μετάλλιο στην Ελλάδα στον τελικό του παγκόσμιου πρωταθλήματος!

Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Παγκόσμια πρωταθλήτρια η Εθνική Νέων-Ανδρών, 12-10 τη Κροατία στα πέναλτι



Η Εθνική Νέων-Ανδρών μετά από ανατροπή σε ένα συγκλονιστικό ματς με την Κροατία επικράτησε στα πέναλτι 5-3 (κανονική διάρκεια 7-7) και κατέκτησε τη κορυφή του κόσμου. (PICS & VIDEO)

Στην κορυφή του κόσμου για δεύτερη φορά στην ιστορία της ανέβηκε η Εθνική Νέων-Ανδρών που επικράτησε μετά από επική ανατροπή της Κροατίας στη διαδικασία των πέναλτι με 5-3 και ενώ η κανονική διάρκεια του αγώνα είχε λήξει ισόπαλη 7-7.
Η Ελλάδα νίκησε με συνολικό σκορ 12-10 στο μεγάλο τελικό της διοργάνωσης την Κροατία και κατέκτησαν το χρυσό μετάλλιο ανεβαίνοντας στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου όπως και το 2001 στην Κωνσταντινούπολη.
Οι πιτσιρικάδες του Τεό Λοράντου έκαναν μία φανταστική και ψυχωμένη εμφάνιση και έφτασαν σε μια επική ανατροπή καθώς βρέθηκαν πίσω στο σκορ με 5-2 αλλά κατάφεραν να περάσουν μπροστά στο σκορ με γκολ του Νικολαϊδη που έκανε το 7-6 ένα λεπτό πριν τη λήξη του αγώνα.
Δέχτηκαν γκολ όμως στο τελευταίο δευτερόλεπτο της αναμέτρησης και το ματς οδηγήθηκε στα πέναλτι όπου το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα κατάφερε να πάρει τη νίκη.

Παρά την ψυχρολουσία όμως από το γκολ στο τελευταίο δευτερόλεπτο στην διαδικασία των πέναλτι ήταν εύστοχοι, πέτυχαν και τα πέντε και έκαναν το 5-3.
Τρούλος 1-0

Ντάσιτς 1-1

Παπαναστασίου 2-1

Λάζιτς (άστοχος) 2-1

Γαρδίκας 3-1

Γκούριτς 3-2

Μασμανίδης 4-2

Μέρτσεν 4-3

Γκιουβετσής 5-3



Κροατία - Ελλάδα 7-7
Τα οκτάλεπτα: 2-1, 2-1, 1-2 , 2-3
Κροατία: Ζόβιτς 1,  Πεκοβιτς 1,
Ελλάδα: Γαρδίκας 2, Σκουμπάκης 1, Τρούλος 1, Μασμανίδης 1, Γκιουβέτσης 1, Νικολαίδης 1