Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Λοιπά Αθλήματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Λοιπά Αθλήματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 3 Ιουλίου 2018

Υπερπρωταθλητής στην κολύμβηση ο Ολυμπιακός



Ο Ολυμπιακός αναδείχθηκε πρωταθλητής στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα κολύμβησης κατακτώντας την κορυφή τόσο στη γενική βαθμολογία, όσο και σε αυτές των γυναικών και των ανδρών.

Με την Άννα Ντουντουνάκη να πετυχαίνει Πανελλήνιο Ρεκόρ στα 100μ. πεταλούδα γυναικών και να αναδεικνύεται κορυφαία αθλήτρια των αγώνων, ολοκληρώθηκε την Κυριακή (1/7) το 87ο Εθνικό πρωτάθλημα κολύμβησης Ανδρών–Γυναικών, που διεξήχθη στο κολυμβητήριο του Αλίμου.
Κορυφαίος αθλητής των αγώνων ήταν ο Κριστιάν Γκολομέεβ.
Η κολυμβήτρια του ΠΑΟΚ, μάλιστα, έπιασε ξανά το όριο για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Γλασκώβης και δείχνει να βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Σε ό,τι αφορά τα σωματεία, ο Ολυμπιακός κατέκτησε το 23ο συνεχόμενο πρωτάθλημα της ιστορίας του, συγκεντρώνοντας 483,0 βαθμούς στη Γενική βαθμολογία σωματείων. Μάλιστα, όπως ήταν αναμενόμενο οι ερυθρόλευκοι κατέκτησαν την κορυφή τόσο στις Γυναίκες με 208,0 βαθμούς όσο και στους Άνδρες 275,0 βαθμούς.
 Ο επικεφαλής προπονητής του τμήματος κολύμβησης του Ολυμπιακού, Νίκος Γέμελος, δήλωσε στο olympiacossfp.gr: "Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, Μιχάλης Κουντούρης, μας ζήτησε να κάνουμε αυτό το τρέμπλ. Να κατακτήσουμε τον τίτλο στους άνδρες, στις γυναίκες και φυσικά την γενική βαθμολογία. Το καταφέραμε και αυτό το επίτευγμα είναι αφιερωμένο στον πρόεδρο μας. Είμαστε πολύ ευτυχισμένοι γιατί συνεχίζουμε την παράδοση.
Ήδη έχει τεθεί ο στόχος για το επόμενο πρωτάθλημα. Το 60ο θα είναι ακόμα πιο σημαδιακό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ΠΑΕ Ολυμπιακός αλλά και συγκεκριμένα τον κ. Βαγγέλη Μαρινάκη που με την συνδρομή του η ομάδα κολύμβησης του Ολυμπιακού μπορεί να προπονείται στο υψηλότερο επίπεδο και να πετυχαίνουν τις επιδόσεις που έχουν. Ο μεγαλύτερος στόχος μας δεν είναι απλά το 60ο Πρωτάθλημα, αλλά να έχουν και διακρίσεις στους Πανευρωπαϊκούς αγώνες, με συμμετοχή σε τελικούς αλλά και μετάλλια, γιατί ουσιαστικά η Εθνική μας ομάδα απαρτίζεται από τους αθλητές του Ολυμπιακού".
Βαθμολογία Σωματείων - Γυναίκες
1. Ολυμπιακός 208,0
2. ΠΑΟΚ 109,5
3. Παναθηναϊκός 91,0
Βαθμολογία Σωματείων - Άνδρες
1. Ολυμπιακός 275,0
2. Εθνικός 127,5
3. ΑΝΟ Αργυρούπολης 125,0
Γενική Βαθμολογία Σωματείων
1. Ολυμπιακός 483,0
2. ΠΑΟΚ 215,0
3. Εθνικός

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Στην ΑΕΚ ο Αλβανός



Ο Αλέξης Αλβανός συμφώνησε σε όλα με την ΑΕΚ και μετά την περσινή σεζόν όπου κατέκτησε το νταμπλ με τον Ολυμπιακό θα φορέσει ξανά τα κιτρινόμαυρα.

Σε μία σημαντική μεταγραφή προχώρησε η ανδρική ομάδα χάντμπολ ανδρών της ΑΕΚ. Οι κιτρινόμαυροι ήρθαν σε συμφωνία με τον Αλέξη Αλβανό με τον 38χρονο ίντερ να φοράει ξανά τη φανέλα της ομάδας μετά το 2013
Την περσινή σεζόν ο σπουδαίος Έλληνας αθλητής κατέκτησε το νταμπλ με τον Ολυμπιακό.
Συνολικά, ο Αλέξης Αλβανός έχει στο παλμαρέ του πέντε νταμπλ με 4 διαφορετικές ομάδες (Πανελλήνιος 2000,2002), ΑΕΚ (2013), ΠΑΟΚ (2015), Ολυμπιακός (2018) και αναδείχθηκε MVP όλου του πρωταθλήματος το 2013 και το 2015 με δύο διαφορετικές ομάδες, αλλά και ΜVP του Κυπέλλου το 2015. Παράλληλα, έχει κατακτήσει συνολικά 15 τρόπαια στην καριέρα του με Πανελλήνιο, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, ΙΕΚ ΞΥΝΗ, Ολυμπιακό και την Γερμανική Γκούμπερσμπαχ (EHF Cup).
Επιπρόσθετα η ΑΕΚ πρότεινε στην Αλέξη Αλβανό να έχει ρόλο και στις ακαδημίες του συλλόγου όταν αποφασίσει να σταματήσει την καριέρα του.

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Μπουνιές μεταξύ παικτών στον τελικό Ολυμπιακού - ΑΕΚ (VIDEO)



Σύρραξη μεταξύ παικτών σημειώθηκε στα τελευταία δευτερόλεπτα του 5ου τελικού της Handball Premier μεταξύ Ολυμπιακού και ΑΕΚ (video).


Επεισοδιακό ήταν το φινάλε του 5ου τελικού μεταξύ Ολυμπιακού και ΑΕΚ. Παίκτες των δύο ομάδων ήρθαν στα χέρια και υπήρξαν ακόμα και γροθιές μεταξύ των δύο ομάδων, μερικά δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη.
Η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη στα τελευταία λεπτά, με τον Ολυμπιακό να έχει προβάδισμα δύο και τριών τερμάτων και την Ένωση να προσπαθεί να ισοφαρίσει και να διαμαρτύρεται για τις αποφάσεις των διαιτητών.
Ένα τέρμα του Λάμπη Βαμβακά στην κόντρα έφερε την ΑΕΚ σε απόσταση δύο τερμάτων (24-22), ωστόσο ο σκόρερ διαμαρτυρόταν στον διαιτητή για φάουλ του Δημήτρη Τζήρα.
Τα πνεύματα οξύνθηκαν με πρωταγωνιστή τον Βαμβακά και τον Έλντιν Βραζάλιτσα από τη μία πλευρά και τον Πέτρο Κανδύλα από την άλλη, με τον Νίκο Κρητικό να συμμετέχει κι αυτός. Παίκτες των δύο ομάδων άρχισαν να ρίχνουν γροθιές ο ένας στον άλλον και σημειώθηκε γενικευμένη σύρραξη.
Μετά από περίπου ένα λεπτό επικράτησε ψυχραιμία και το παιχνίδι άρχισε ξανά και τελείωσε κανονικά με πρωταθλητή τον Ολυμπιακό.

Ανατροπή πρωταθλητή για τον Ολυμπιακό, 24-23 την ΑΕΚ



Ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε στον πέμπτο τελικό επί της ΑΕΚ με 24-23 και με 3-2 κατέκτησε τον πρώτο τίτλο της ιστορίας του στο χάντμπολ ανδρών!


Μετά από έναν συναρπαστικό τελικό ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 24-23 επί της ΑΕΚ και κατέκτησε το πρωτάθλημα. Οι ερυθρόλευκοι ήταν μπροστά σε όλη της διάρκεια του παιχνιδιού και με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Τσιλιμπάρη που κατέβασε "ρολά" και τον Τζηρά που πέτυχε δέκα τέρματα έφτασε στην κατάκτηση του τίτλου.
Οι παίκτες του Ζαραβίνα ολοκλήρωσαν έτσι μία μεγάλη ανατροπή αφού είχαν βρεθεί να χάνουν με 0-2 στη σειρά των τελικών, ωστόσο με τρεις συνεχόμενες νίκες πήραν το πρώτο τμήμα για το ερυθρόλευκο τμήμα χάντμπολ.
Ο Ολυμπιακός ήταν εξαιρετικός στο πρώτο ημίχρονο και με τον Τσιλιμπάρη να αποκρούει τις περισσότερες προσπάθειες των παικτών της ΑΕΚ κατάφερε να χτίσει μια διαφορά που έφτασε μέχρι τα επτά τέρματα (11-4). Κλειδί για αυτό ήταν το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός κράτησε στο "μηδέν" τους κιτρινόμαυρους για περίπου 14 λεπτά.
Στο δεύτερο ημίχρονο η ΑΕΚ παρουσιάστηκε αλλαγμένη και με τον Χόγκας να παίρνει μπροστά κατάφερε να μειώσει τη διαφορά ακόμα και στο γκολ (22-21) δέκα λεπτά πριν το τέλος. Ωστόσο, ο Τζηράς με δύο δικά του τέρματα έκανε το 24-21. Ο Βαμβακάς μείωσε σε 24-22 με ένα λεπτό να απομένει για το τέλος του τελικού και στη συνέχεια ακολούθησε γενικευμένη σύρραξη μεταξύ των παικτών των δύο ομάδων η οποία και ολοκληρώθηκε με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων.
Το μόνο που κατάφερε η ΑΕΚ ήταν να μειώσει στο τελικό 24-23 με τέρμα του Γεωργιάδη σχεδόν με τη λήξη της κανονικής διάρκειας του αγώνα.
Ολυμπιακός - ΑΕΚ 24-23
Τα πεντάλεπτα: 0-1, 3-3, 5-3, 7-3, 11-5, 13-7 (ημ), 14-10, 18-13, 21-16, 21-18, 22-21, 24-23
Η σύνθεση του Ολυμπιακού (Γιώργος Ζαραβίνας): Κωστακίδης, Κρητικός, Πετρίσεβιτς, Τζηράς 10, Καραμπουρνιώτης, Μισαηλίδης, Σκρόμπιτς, Στούμπης 4, Παπαδόπουλος, Κανδύλας 2, Σανίκης 3, Αλβανός 3, Παπαδιονυσίου, Λιάπης 2, Τσιλιμπάρης, Χάλαρης.
Η σύνθεση της ΑΕΚ (Νίκος Γραμματικός): Χρ. Νικολαΐδης 1, Τσικογιαννόπουλος, Πέρρος, Γεωργιάδης, Χόγκας 6, Ζαμπούνης 1, Ραντούλοβιτς, Συγγάρης, Χατσίκας, Λόκεν 3, Δομπρής 1, Βαμβακάς 1, Αργυρού 3, Μαντζόπουλος, Βραζάλιτσα 4, Μυλωνάς 3.

Κυριακή 3 Ιουνίου 2018

Χάλασε το πάρτι τίτλου της ΑΕΚ, 22-21 ο Ολυμπιακός και 2-2 στους τελικούς!



Ο Ολυμπιακός πανηγύρισε μεγάλη νίκη με 22-21 στην έδρα της ΑΕΚ, έκανε το μπρέικ, ισοφάρισε σε 2-2 τους τελικούς της Handball Premier και όλα θα κριθούν στο "Μελίνα Μερκούρη" σε πέμπτο αγώνα.

Η ΑΕΚ είχε τη μεγάλη ευκαιρία να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα μέσα στην έδρα της και μπροστά το κοινό της, το οποίο γέμισε το γυμναστήριο "Γ. Κασιμάτης", αλλά ο Ολυμπιακός δεν ήθελε να συμμετάσχει στο... πάρτι της Ένωσης. Η ομάδα του Πειραιά κατάφερε να επικρατήσει με 22-21, ισοφάρισε σε 2-2 τη σειρά των τελικών της Handball Premier και πλέον όλα θα κριθούν στο "Μελίνα Μερκούρη" σε πέμπτο αγώνα την προσεχή Τετάρτη (6/6, 17:30).
Οι Πειραιώτες έδειξαν χαρακτήρα, ήταν καλύτεροι στο μεγαλύτεροι κομμάτι του αγώνα, αφού είχαν το προβάδισμα από την αρχή και δεν το απώλεσαν ποτέ, με αποτέλεσμα να πάρουν δεύτερη σερί νίκη απέναντι στην ομάδα του Νίκου Γραμματικού, φέρνοντας τη σειρά στα δικά τους μέτρα. Θυμίζουμε ότι η Ένωση είχε πάρει τα δυο πρώτα ματς και είχε το μομέντουμ, αλλά ο Ολυμπιακός δεν τα παράτησε και δικαιώνεται.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι Κυπελλούχοι Ελλάδας μπήκαν από την αρχή πολύ δυνατά και προηγήθηκαν με 5-1, δείχνοντας ότι η εικόνα του δεύτερου τελικού στο ίδιο γήπεδο δεν θα επαναλαμβανόταν. Η Ένωση προσπαθούσε να πλησιάσει σε απόσταση βολής, αλλά ο Ολυμπιακός κατάφερνε να διατηρεί ένα μαξιλαράκι. Με τον Τζήρο να είναι σούπερ στο πρώτο ημίχρονο και να πετυχαίνει πέντε γκολ, το 11-8 έμοιαζε δίκαιο.
Οι "κιτρινόμαυροι" ξεκίνησαν δυνατά το δεύτερο ημίχρονο με πρωτοστάτη της αντεπίθεσης τον Αργυρού, ο οποίος με δικά του γκολ έφερε το σκορ στα επίπεδα του 14-14 και μετά στο 15-15. Μάλιστα, ο Βραζάλιτσα δεν κατάφερε να νικήσει σε τετ α τετ τον Τσιλιμπάρη, ώστε να δώσει προβάδισμα στην ομάδα του, με τον Ολυμπιακό να βρίσκει αντίδραση στην επίθεσή του και να παίρνει ξανά κεφάλι στο σκορ.
Μάλιστα, με τον Στούμπη έφτασε στο 17-20 και κάπου εκεί όλα έδειχναν να τελειώνουν για την ΑΕΚ. Μετά το 19-22 χάρη στο γκολ του Λιάπη, η Ένωση σημείωσε δυο γκολ στα τελευταία δευτερόλεπτα με Δομπρή και Αργυρού, που δεν μπορούσαν να αλλάξουν τον τελικό νικητή. Ο Ολυμπιακός επικράτησε δίκαια, αφού ήταν σταθερός στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού και όλα θα κριθούν στην δική του έδρα και μπροστά στο κοινό του.
Τα πεντάλεπτα: 1-2, 2-5, 3-6, 5-7, 8-11, 8-11 (ημ), 11-12, 13-14, 15-16, 17-18, 19-21, 21-22
ΑΕΚ (Νίκος Γραμματικός): Νικολαϊδης Χ., Τσικογιαννόπουλος, Πέρρος, Γεωργιάδης, Χόγκας, Ζαμπούνης 3, Ραντούλοβιτς, Συγγάρης, Χατσίκας, Λόκεν 3, Δομπρής 4, Βαμβακάς, Αργυρού 9, Μαντζόπουλος, Βραζάλιτσα 1, Μυλωνάς 1.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιώργος Ζαραβίνας): Κωστακίδης, Κρητικός, Πετρίσεβιτς, Τζηράς 6, Καραμπουρνιώτης 1, Μισαηλίδης, Σκρόμπιτς, Στούμπης 2, Παπαδόπουλος, Κανδύλας 5, Σανίκης 3, Αλβανός 3, Παπαδιονυσίου, Λιάπης 2, Τσιλιμπάρης, Χάλαρης.
Photo Credits: Eurokinissi

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

"Χρυσός" και στο Γκραν Πρι της Μόσχας ο Βολικάκης



Ο Χρήστος Βολικάκης ήταν ο μεγάλος νικητής στο Όμνιουμ στο Γκραν Πρι ποδηλασίας πίστας που διεξάγεται στη Μόσχα.

Kάθε του εμφάνιση συνοδεύεται και από ένα μετάλλιο. Ο Χρήστος Βολικάκης σε κάθε διοργάνωση που πηγαίνει φεύγει τουλάχιστον με μία σημαντική διάκριση στις αποσκευές του.
Αυτή τη φορά ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Γκραν Πρι ποδηλασίας πίστας που διεξάγεται στη Μόσχα.
Ο Χρήστος Βολικάκης ήταν ο μεγάλος νικητής στο Όμνιουμ μετά από έναν σπουδαίο αγώνα. Ο Έλληνας ποδηλάτης μονομάχησε με τους Ρώσους, Αλεξάντερ Εβτουσένκο και  Βλάντιμιρ Ιλτσένκο με τον Βολικάκη να συγκεντρώνει 121 πόντους και οι δύο αντίπαλοι του 115 και 114 αντίστοιχα.
Στα αξιοσημείωτα και το γεγονός ότι ο Βολιώτης ποδηλάτης παρέλαβε το μετάλλιο του από έναν θρύλο της ποδηλασίας. Όπως μπορείτε να δείτε και στην κεντρική φωτογραφία του άρθρου την απονομή έκανε ο τρεις φορές χρυσός Ολυμπιονίκης, Βιάτσεσλαβ Εκίμοβ.
Η παρουσία του Χρήστου Βολικάκη στο Γκραν Πρι της Μόσχας δε σταματά εδώ αφού την Παρασκευή, μαζί με τον αδερφό του Ζαφείρη, θα αγωνιστούν στο  Μάντισον.

Δεύτερος ο Ζαφείρης Βολικάκης στη Μόσχα



Ο Ζαφείρης Βολικάκης τερμάτισε στη δεύτερη θέση του αγωνίσματος αποκλεισμού στο Γκραν πρι ποδηλασίας πίστας στη Μόσχα.

Μετά τον Χρήστο Βολικάκη ήρθε η σειρά και του Ζαφείρη Βολικάκη να ανέβει στο βάθρο στο Γκραν πρι ποδηλασίας πίστας στη Μόσχα. Ο Έλληνας ποδηλάτης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στον αγώνα αποκλεισμού.
Πρώτος τερμάτισε ο Βλάντιμιρ Ιλτσένκο και τρίτος ο Πάβελ Χούρσιν.
Υπενθυμίζουμε ότι την Τετάρτη ο Χρήστος Βολικάκης είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στο Όμνιουμ. Η παρουσία των δύο αδερφών στο Γκραν Πρι της Μόσχας δεν σταματά εδώ, αφού την Παρασκευή ο Χρήστος και ο Ζαφείρης Βολικάκης θα αγωνιστούν στο  Μάντισον.
Ανεξάρτητα από το πως θα τα πάνε στο συγκεκριμένο αγώνισμα έχουν ήδη μαζέψει πολύτιμους βαθμούς για την παρουσία τους στην παγκόσμια κατάταξη.

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Κυρίαρχη η ΑΕΚ, 20-13 τον Ολυμπιακό και ένα βήμα από τον τίτλο



Η ΑΕΚ νίκησε εύκολα τον Ολυμπιακό με 20-13 και έκανε το 2-0 στις νίκες στους τελικούς της Handball Premier. Πλέον, απέχει μια νίκη από την κατάκτηση του πρωταθλήματος, οι Πειραιώτες είναι με την πλάτη στον τοίχο.

Σε "πάρτι" μετέτρεψε η ΑΕΚ τον δεύτερο τελικό της Handball Premier στην κατάμεστη αίθουσα "Γ. Κασσιμάτης" στο ΟΑΚΑ απέναντι στον Ολυμπιακό. Η ομάδα του Νίκου Γραμματικού υπερασπίστηκε την έδρα της και έκανε το 2-0 στις νίκες, επικρατώντας εύκολα με 20-13 των Πειραιωτών.
Η Ένωση σε κανένα σημείο του αγώνα δεν δυσκολεύτηκε, φτάνοντας εύκολα στη νίκη κόντρα σε έναν αντίπαλο που σε κανένα σημείο του αγώνα δεν διεκδίκησε κάτι. Πλέον, οι "ερυθρόλευκοι" είναι με την πλάτη στον τοίχο και καλούνται να πάρουν τρεις σερί νίκες, αν θέλουν να στεφθούν πρωταθλητές.
Στον αντίποδα, η ΑΕΚ έχει τρία ματς μπολ για να φτάσει στο τρόπαιο, αρχής γενομένης από τον τρίτο τελικό την Τετάρτη (30/5) στις 17:30 στο κλειστό "Μελίνα Μερκούρη" του Ρέντη.
Στο αμιγές αγωνιστικό κομμάτι, ο Ραντούλοβιτς έπιανε σχεδόν τα πάντα, η άμυνα των "κιτρινόμαυρων" ήταν εξαιρετική, ο Ολυμπιακός του Γιώργου Ζαραβίνα έφτανε με το σταγονόμετρο στα γκολ και το τελικό σκορ φαντάζει... κολακευτικό με βάση το πώς κύλησε το ματς.
Η ΑΕΚ από την αρχή μπήκε σε θέση οδηγού και δεν κοίταξε πίσω ποτέ. Άρχισε από νωρίς να χτίζει διαφορά και στο ημίχρονο ήταν μπροστά με 12-5. Οι "ερυθρόλευκοι" έβαλαν ελάχιστα τέρματα και κυνηγούσαν ένα θαύμα στο δεύτερο μέρος, το οποίο δεν πέτυχαν ποτέ. Σα να συμβιβάστηκαν από νωρίς με την ήττα.
Εντούτοις, η Ένωση έφτασε και στο +10, για να επέλθει χαλάρωση όταν το σκορ έγινε 20-10 και ενώ απέμεναν λίγα λεπτά. Ο Ολυμπιακός πέτυχε τρία αναπάντητα γκολ και απλά περιόρισε την έκταση της ήττας του απέναντι σε έναν αντίπαλο που έδειχνε αγωνιστικά και πνευματικά πιο έτοιμος.
Τα πεντάλεπτα: 2-0, 2-2, 5-3, 6-3, 10-4, 12-5 (ημχ.), 14-7, 16-8, 17-9, 18-9, 20-11, 20-12
Διασιτητές: Μπέτμαν - Τζαφερόπουλος Δίλεπτα: 7-4 Πέναλτι: 2/2-0/1
ΑΕΚ (Νίκος Γραμματικός): Νικολαϊδης Χρ., Τσικογιαννόπουλος, Πέρρος, Γεωργιάδης, Χόγκας 4, Ζαμπούνης 4, Ραντούλοβιτς, Συγγάρης, Χατσίκας, Λόκεν 1, Δομπρής 1, Βαμβακάς, Αργυρού 3, Μαντζόπουλος,  Βραζάλιτσα 3, Μυλωνάς 4.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Γιώργος Ζαραβίνας): Τσακνής, Κωστακίδης 1, Κρητικός 2, Πετρίσεβιτς 2, Τζηράς 2, Καραμπουρνιώτης, Μισαηλίδης 1, Σκρόμπιτς 1, Στούμπης 2, Κανδύλας 1, Σανίκης, Αλβανός, Παπαδιονυσίου 1, Λιάπης, Τσιλιμπάρης, Χάλαρης.

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Εντυπωσιακές εμφανίσεις από τα αδέρφια Βολικάκη



Τα αδέρφια Βολικάκη ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στον αγώνα που διεξήχθη στην πόλη Τούλα της Ρωσίας κατακτώντας δύο μετάλλια (ένα χρυσό και ένα ασημένιο).

Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκληρώθηκε η παρουσία των Χρήστου και Ζαφείρη Βολικάκη σε αγώνα που διεξήχθη στην πόλη Τούλα της Ρωσίας. Η αρχή έγινε με το ασημένιο μετάλλιο στο σκρατς από τον Χρήστο Βολικάκη.
Στη συνέχεια ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο Όμνιουμ.
Το εξαιρετικό διήμερο δεν ολοκληρώθηκε με μετάλλιο, αλλά με μία ακόμα εξαιρετική θέση. Τα αδέρφια Βολικάκη κατέλαβαν την πέμπτη θέση στο Μάντισον. Το σημαντικότερο όμως είναι οι πολύτιμοι βαθμοί οι οποίοι προστέθηκαν στην παγκόσμια κατάταξη και των δύο.
Αργότερα, ο Χρήστος Βολικάκης μέσα από τον επίσημο λογαριασμό του ευχαρίστησε τους χορηγούς που στηρίζουν τη βοήθεια τους: "Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους χορηγούς μας και στους ανθρώπους που μας στηρίζουν χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσαμε να φιγουράρουμε αυτή τη στιγμή στις πρώτες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης!".
Δείτε το σχετικό ποστ

πηγή: http://www.sport24.gr/Sports/OtherSports/Podilasia/entypwsiakes-emfaniseis-apo-ta-aderfia-volikakh.5210709.html

Σάββατο 26 Μαΐου 2018

Συλλέκτης μεταλλίων ο Βολικάκης



Ο Χρήστος Βολικάκης κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο σκρατς σε διεθνή αγώνα στην πόλη Τούλα της Ρωσίας.

Η λίστα των μεταλλίων για το Χρήστο Βολικάκη ολοένα και μεγαλώνει. Ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης αγωνίστηκε σε διεθνή αγώνα στην πόλη Τούλα της Ρωσίας κατακτώντας το ασημένιο μετάλλιο στο σκρατς.
Πρώτος στον αγώνα ήταν ο Ρώσος, Σεργκέι Ροστόβτσεβ.
Φυσικά, το σημαντικότερο για τον 30χρονο Έλληνα ποδηλάτη είναι το γεγονός ότι παραμένει στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης σε δύο αγωνίσματα. Ο Βολικάκης είναι πρώτος τόσο στο σκρατς όσο και στο αγώνισμα των πόντων, ενώ είναι τρίτος στο Όμνιουμ!
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης συνεχίζει να μαζεύει πολύτιμους βαθμούς στο δρόμο για το Τόκιο.

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

NFL: "Στέκεστε όρθιοι στον εθνικό ύμνο ή μένετε στα αποδυτήρια"



Τέλος οι αθλητές που γονάτιζαν, για να διαμαρτυρηθούν! Οι ιδιοκτήτες των ομάδων πήραν την απόφαση και το NFL την ανακοίνωσε το απόγευμα της Τετάρτης (23/5).

Με ομόφωνη απόφαση των ιδιοκτητών των ομάδων του, το NFL ανακοίνωσε το απόγευμα της Τετάρτης (23/5) την νέα πολιτική του για το ζήτημα που έχει προκύψει τα τελευταία χρόνια κατά την ανάκρουση του εθνικού ύμνου των ΗΠΑ πριν την έναρξη των αγώνων του.
Συγκεκριμένα, η Λίγκα αποφάσισε να δώσει το δικαίωμα στους αθλητές να μένουν στα αποδυτήρια στη διάρκεια του εθνικού ύμνου. Σε διαφορετική περίπτωση, αν εκείνοι βρίσκονται στον αγωνιστικό χώρο, θα είναι αναγκασμένοι να σταθούν όρθιοι. Σε διαφορετική περίπτωση, αν κάποιος γονατίσει, η ομάδα του θα έχει το δικαίωμα να τον τιμωρήσει με πρόστιμο.
"Αυτή τη χρονιά, όλα τα μέλη της Λίγκας και των ομάδων θα πρέπει να στέκονται όρθια και να σέβονται τόσο την σημαία, όσο και τον εθνικό ύμνο" σχολίασε ο Κομισάριος του NFL, Roger Goodell, για να προσθέσει πως: "Όποιος δεν θέλει να το κάνει, μπορεί να μένει στα αποδυτήρια. Ευελπιστούμε πως η σημερινή απόφαση θα βοηθήσει να συγκεντρωθούμε στο άθλημα, στους εκπληκτικούς αθλητές που μετέχουν σε αυτό και στους οπαδούς που το απολαμβάνουν".
Η απόφαση πάρθηκε και έγινε αποδεκτή από τους 32 ιδιοκτήτες, που σύμφωνα με τον Goodell "είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν την συνεργασία με τους αθλητές, έχοντας ως στόχο την δικαιοσύνη σε κάθε γωνιά της κοινωνίας μας".

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Νίκη γοήτρου για την AEK, 27-26 την Ποτάισα



Η ΑΕΚ επιβλήθηκε με 27-26 επί της Ποτάισα Τούρντα στο δεύτερο τελικό που διεξήχθη στο ΟΑΚΑ, όμως ο τίτλος του Challenge Cup κατέληξε στους Ρουμάνους.

Πριν τη διεξαγωγή των τελικών η Ποτάισα Τούρντα ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου. Μεγάλο μπάτζετ (πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ), δυνατό ρόστερ και εμπειρία από τη συμμετοχή της στον περσινό τελικό.
Η ΑΕΚ πάλεψε όσο περισσότερο μπορούσε και τα δύο παιχνίδια, πραγματοποίησε μία εξαιρετική πορεία όλη τη χρονιά στο Challenge Cup και σίγουρα ο απολογισμός είναι θετικός.
Η νίκη των κιτρινόμαυρων στο δεύτερο τελικό που διεξήχθη στο ΟΑΚΑ, μπορεί να μην τους έδωσε το τρόπαιο. Ήταν, όμως, μία επιβράβευση για μία πορεία που ελάχιστοι πίστευαν στην αρχή της σεζόν. Η Ποτάισα ήταν και πάλι ανώτερη σε όλο το ματς, έπαιζε με το ψυχολογικό αβαντάζ της νίκης της με 33-22 στο πρώτο ματς και κατάφερε να πάει στα αποδυτήρια με το σκορ υπέρ της στο 11-18.
Από εκεί και πέρα όμως η ΑΕΚ, χωρίς να έχει πια το άγχος μπήκε στο δεύτερο ημίχρονο και έφτασε στη νίκη. Οι παίκτες του Νίκου Γραμματικού πίεσαν περισσότερο, έκλεψαν μπάλες και κατάφεραν αρχικά να φέρουν το ματς στα ίσα (23-23) περίπου έξι λεπτά πριν το τέλος.
Στη συνέχεια οι δύο ομάδες πήγαιναν γκολ γκολ μέχρι το τέλος. Ο Αργυρού με τέρμα στα 30'' πριν το τέλος έκανε το 26-25 για να απαντήσει ο Ταλμάγιερ αμέσως. Η ΑΕΚ ωστόσο κέρδισε φάουλ σε νεκρό χρόνο και με τη βοήθεια και της τύχης ο Νικολαΐδης διαμόρφωσε το τελικό 27-26.
ΑΕΚ - Ποτάισα Τούρντα 27-26
Τα πεντάλεπτα: 3-2, 4-5, 6-8, 7-10, 9-14, 11-18 (ημ), 13-19, 16-20, 18-22, 21-23, 24-24, 27-26
ΑΕΚ (Νίκος Γραμματικός): Νικολαϊδης, Τσιγκογιαννόπουλος, Πέρρος 1, Γεωργιάδης, Χόγκας 6, Ζαμπούνης 1, Νικολαϊδης 3, Ραντούλοβιτς, Συγγάρης, Χατσίκας, Λόκεν 2, Δομπρής 2, Βαμβακάς, Αργυρού 7, Βραζάλιτσα 1, Μυλωνάς 4
ΠΟΤΑΪΣΑ ΤΟΥΡΝΤΑ (Νικολάε Οράτιου Γκαλ): Τσίντεκ 4, Ροτάρου 2, Ταλμάιερ 2, Ζακατσιούριν, Βάρο, Ασόλντανεϊ 5,  Ιάνκου 1, Ιρίμους, Αντομινκάι 3, Λάζαρ, Στεφ, Σάβιτς, Ζόκε 3, Γκίτα 3, Ιγκνάτ, Σταμάτε 3.

Χρυσό στο αγώνισμα πόντων για τον Βολικάκη



Ο Χρήστος Βολικάκης μετά τα δύο ασημένια μετάλλια που κατέκτησε τις προηγούμενες ημέρες, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο αγώνισμα των πόντων!

Η συλλογή μεταλλίων για τον Χρήστο Βολικάκη συνεχίζεται. Ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης στον τρίτο του αγώνα μέσα σε ισάριθμες ημέρες κατάφερε να ανέβει και πάλι στο βάθρο με τη μόνη διαφορά ότι τώρα ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του.
Και πάλι επί γερμανικού εδάφους ο Χρήστος Βολικάκης αγωνίστηκε στο αγώνισμα των πόντων όπου τερμάτισε στην πρώτη θέση!
Μάλιστα, ο Έλληνας ποδηλάτης μαζί με τον αδερφό του, Ζαφείρη Βολικάκη, θα μπορούσαν να έχουν κατακτήσει ακόμα ένα μετάλλιο στο Μάντισον, αλλά ο τελικός δεν διεξήχθη ποτέ αφού η βροχή οδήγησε στην ακύρωση του.
Όπως και να έχει ο Χρήστος Βολικάκης κατάφερε να μαζέψει και άλλους βαθμούς για την παγκόσμια κατάταξη οι οποίοι είναι πολύτιμη στη μάχη που δίνει για πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2020.

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Κι άλλο μετάλλιο ο Βολικάκης!



Ο Χρήστος Βολικάκης μετά το ασημένιο μετάλλιο στο αγώνισμα πόντων ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου και στο σκρατς στο Έσελμπρον της Γερμανίας.

Λίγες ώρες μετά την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο αγώνισμα των πόντων ο Χρήστο Βολικάκης κατέκτησε ακόμα ένα μετάλλιο στο Έσελμπρον της Γερμανίας αυτή τη φορά στο σκρατς.
Κι αυτή τη φορά ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου.
Πρώτος ήταν ο Λόικ Περίτζολο από την Ελβετία, ενώ την τριάδα έκλεισε ο Μικέλε Σκαρτετσίνι. Υπενθυμίζουμε ότι την Παρασκευή (18/5) ήταν δεύτερο στο αγώνισμα των πόντων πίσω από τον Μόριτζ Μάλχαρεκ, ενώ τρίτος ήταν ο Μακσίμ Βασίλιεβ. Επίσης, ο Χρήστος Βολικάκης μαζί με τον Ζαφείρη Βολικάκη συμμετείχαν και στο αγώνισμα του Μάντισον. Στα προκριματικά ήταν δεύτεροι, αλλά στον τελικό τερμάτισαν στη 13η θέση.
Έτσι, οι δύο Έλληνες ποδηλάτες συνεχίζουν να συγκεντρώνουν βαθμούς για την παγκόσμια κατάταξη όπου ο Χρήστος Βολικάκης είναι στις πρώτες θέσεις σε τρία διαφορετικά αγωνίσματα.

Ξανά στο βάθρο ο Βολικάκης



Ο Χρήστος Βολικάκης ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου στο αγώνισμα των πόντων σε διοργάνωση που διεξήχθη στο Έσελμπρον της Γερμανίας.

Πιστός στο ραντεβού του με τα μετάλλια αποδείχθηκε για μία ακόμα φορά ο Χρήστος Βολικάκης. Ο σπουδαίος Έλληνας ποδηλάτης μετά τη συμμετοχή του σε Γκραν Πρι στην Τσεχία αγωνίστηκε σε διοργάνωση που διεξήχθη στο Έσελμπρον της Γερμανίας. 
Εκεί ξεκίνησε εντυπωσιακά την πορεία του στο αγώνισμα των πόντων όπου ήταν πρώτος στον προκριματικό.
Τελικά, όμως, κατέλαβε τη δεύτερη θέση πίσω από τον Μόριτζ Μάλχαρεκ, ενώ τρίτος ήταν ο Μακσίμ Βασίλιεβ. Ο Χρήστος Βολικάκης μαζί με τον Ζαφείρη Βολικάκη συμμετείχαν και στο αγώνισμα του Μάντισον. Στα προκριματικά ήταν δεύτεροι, αλλά στον τελικό τερμάτισαν στη 13η θέση.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι δύο Έλληνες ποδηλάτες συνέχισαν τη συγκομιδή πόντων στην παγκόσμια κατάταξη.

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

Λύγισε στη Ρουμανία η ΑΕΚ, ήττα με 33-22 από την Ποτάισα



Η ΑΕΚ άντεξε για ένα ημίχρονο στη Ρουμανία κόντρα στην Ποτάισα και ηττήθηκε με 33-22 στον πρώτο τελικό του Challenge Cup στο χάντμπολ των ανδρών.

Ο πρώτος τελικός του Challenge Cup στο χάντμπολ των ανδρών δεν είχε το αποτέλεσμα που θα ήθελαν ο Νίκος Γραμματικός και οι παίκτες του. Η Ποτάισα Τούρντα επιβλήθηκε με 33-22 επί της ΑΕΚ και απέκτησε σαφέστατο προβάδισμα τίτλου ενόψει της ρεβάνς της ερχόμενης Κυριακής (20/5) στο ΟΑΚΑ.
Οι κιτρινόμαυροι κατάφεραν να μείνουν κοντά στο σκορ στο πρώτο ημίχρονο, αλλά οι Ρουμάνοι στο ξεκίνημα του δευτέρου κατάφεραν να ξεφύγουν.
Με ένα εντυπωσιακό πρώτο τέταρτο στο δεύτερο ημίχρονο η Ποτάισα εκτόξευσε τη διαφορά από τα δύο γκολ στα δέκα και ουσιαστικά έβαλε τις βάσεις για τη νίκη της. Η διαφορά είναι όντως μεγάλη αφού η ΑΕΚ καλείται να καλύψει διαφορά έντεκα τερμάτων στη ρεβάνς.
Μεγάλη ζημιά από την πλευρά των Ρουμάνων έκαναν οι Τσίντεκ, Ασολντανέι και Γκίτα πέτυχαν από επτά τέρματα. Από την άλλη ο Μυλωνάς με ισάριθμα γκολ ήταν ο μόνος που ήταν σταθερό σημείο αναφοράς για την επίθεση των κιτρινόμαυρων.
Ποτάισα - ΑΕΚ 33-22 (14-11 ημ)
ΠΟΤΑΪΣΑ (Νικολάε Γκαλ): Φλέσερ, Τσίντεκ 7, Ροτάρου, Ταλμάιερ 2, Ζακατσιούριν 2, Βάρο, Ασόλντανεϊ 7, Ιάνκου 1, Ιρίμους, Αντομιντσάι 1, Λαζάρ, Σάβιτς 1, Ζόκε 4, Γκίτα 7, Ιγκνάτ 1, Σταμάτε
ΑΕΚ (Νίκος Γραμματικός): Χρ. Νικολαΐδης, Τσικογιαννόπουλος, Πέρρος 1, Γεωργιάδης 3, Χόγκας 4, Ζαμπούνης 2, Π. Νικολαΐδης 1, Ραντούλοβιτς, Συγγάρης, Χατσίκας, Λόκεν 1, Δομπρής 1, Βαμβακάς, Αργυρού, Βραζάλιτσα 2, Μυλωνάς 7
Photo credits: Eurokinissi

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Χάλκινο και στο μικτό για τα αδέλφια Κορακάκη στις ΗΠΑ!



Διακρίσεων συνέχεια για τα ελληνικά χρώματα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Σκοποβολής στις ΗΠΑ. Άννα Κορακάκη και Διονύσιος Κορακάκης κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο μικτό αγώνισμα του αεροβόλου πιστολιού.

Διακρίσεων συνέχεια για τα ελληνικά χρώματα στο Παγκόσμιο Κύπελλο Σκοποβολής στις ΗΠΑ. Η Άννα Κορακάκη και ο αδελφός της, Διονύσιος Κορακάκης, κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στο μικτό αγώνισμα του αεροβόλου πιστολιού.
Η επίδοση που τους έφερε στον τελικό
Στον προκριματικό, με σκορ 767/800, οι Έλληνες σκοπευτές κατέλαβαν την τέταρτη θέση, ένα μόλις βαθμό πίσω από την ομάδα των ΗΠΑ (768). Έτσι ανάμεσα σε είκοσι δύο (22) ομάδες προκρίθηκαν στους πέντε πρώτους που κέρδισαν το δικαίωμα να συνεχίσουν τον αγώνα τους. Ο τελικός έμελλε να εξελιχθεί σε Ευρωπαϊκή υπόθεση, καθώς από τις πέντε ομάδες μόνο η ομάδα των ΗΠΑ, που αγωνίζονταν στην έδρα της, προκρίθηκε από χώρα εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.
Χάλκινο μετάλλιο με 416,7
Η δυναμική των ομάδων φάνηκε από την αρχή. Το έμπειρο Ισπανικό δίδυμο Sonia Franquet και Pablo Carrera (38 και 32 ετών αντίστοιχα) τέθηκε επικεφαλής από την πρώτη σειρά και παρέμεινε εκεί μέχρι και την κατάκτηση του Χρυσού μεταλλίου.
Οι Έλληνες αθλητές με ψυχραιμία αγωνίζονταν με στόχο το βάθρο των νικητών. Το κατάφεραν μένοντας στον αγώνα μέχρι και την έκτη σειρά που τους οδήγησε στο Χάλκινο μετάλλιο! Για την Άννα είναι τρίτο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Κύπελλο, ενώ ο Διονύσης ανεβαίνει για πρώτη φορά στο βάθρο Διεθνούς διοργάνωσης με Παγκόσμιο χαρακτήρα.
Στο συγκεκριμένο αγώνισμα (Μικτό) είναι το δεύτερο μετάλλιο σε Διεθνή Αγώνα, αν θυμηθούμε το Ασημένιο που είχαν κερδίσει Κορακάκη και Μαλγαρινός στους πρώτους Ευρωπαϊκούς Αγώνες, στις 23 Ιουνίου 2015 στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. Όμως τρία (3) μετάλλια σε Παγκόσμιο Κύπελλο Σκοποβολής είναι πρωτοφανής συγκομιδή για ελληνική αποστολή.
Μετά το Μικτό του αεροβόλου πιστολιού, η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση στον πίνακα μεταλλίων των Αγώνων, πίσω από την Κίνα που έχει κατακτήσει δέκα.
Ευτυχισμένος ο Τάσος Κορακάκης
"Όνειροοοο ζω!!! ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ πριν από λίγο για τα αδέρφια ΑΝΝΑ και ΔΙΟΝΥΣΗ στο μικτό αγώνισμα των 10m αεροβόλων όπλων που διεξάγονται στης ΗΠΑ. Μετά το ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ της Άννας, το ΧΡΥΣΟ μετάλλιο της Άννας στα 10m και το ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο στα 25m, ήρθε και η σημερινή επιτυχία για να μου δώσει την μεγαλύτερη περηφάνεια. Αφιερωμένα σήμερα τα δύο μετάλλια στην μητέρα των παιδιών μου, των παιδιών μας!!! Σ' ευχαριστούμε ΦΩΝΗ!", ανέφερε ο πατέρας τους, Τάσος Κορακάκης.

Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Παγκόσμιο ρεκόρ η Κορακάκη!



Κάνοντας νέο παγκόσμιο ρεκόρ, η Άννα Κορακάκη προκρίθηκε ως πρώτη στον τελικό των 10 μέτρων με αεροβόλο πιστόλι, στο παγκόσμιο κύπελλο σκοποβολής, που διεξάγεται στο Φορτ Μπένινγκ των ΗΠΑ.

Στον τελικό των 10 μέτρων με αεροβόλο πιστόλι, στο παγκόσμιο κύπελλο σκοποβολής, που διεξάγεται στο Φορτ Μπένινγκ των ΗΠΑ, προκρίθηκε με την καλύτερη επίδοση από όλες τις συμμετέχουσες η Άννα Κορακάκη.
Μάλιστα, η χρυσή Ολυμπιονίκης του Ρίο σημείωσε νέο παγκόσμιο ρεκόρ προκριματικού με 587 - 21x (σε 600 βολές), αφού στα έξι σετ η βαθμολογία της ήταν 99, 98, 98, 99, 96, 97! Το απόγευμα του Σαββάτου διεξάγεται ο τελικός, όπου θα διεκδικήσει ακόμα ένα μετάλλιο στη διοργάνωση, μετά από εκείνο της Παρασκευής στα 25 μέτρα με αεροβόλο πιστόλι.
Οι 8 πρώτες του προκριματικού:

Δείτε το ποστάρισμα που έκανε ο αδερφός της, Διονύσης: