Πρώτος τερμάτισε ο Βλάντιμιρ Ιλτσένκο και τρίτος ο Πάβελ Χούρσιν.
Υπενθυμίζουμε ότι την Τετάρτη ο Χρήστος Βολικάκης είχε κατακτήσει το χρυσό μετάλλιο στο Όμνιουμ. Η παρουσία των δύο αδερφών στο Γκραν Πρι της Μόσχας δεν σταματά εδώ, αφού την Παρασκευή ο Χρήστος και ο Ζαφείρης Βολικάκης θα αγωνιστούν στο Μάντισον.
Ανεξάρτητα από το πως θα τα πάνε στο συγκεκριμένο αγώνισμα έχουν ήδη μαζέψει πολύτιμους βαθμούς για την παρουσία τους στην παγκόσμια κατάταξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.