Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τεχνολογία-Τηλεφωνία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τεχνολογία-Τηλεφωνία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Τέλη περιαγωγής: Οριστικά τέλος για τους πολίτες των 28 χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης

τέλη περιαγωγής
Τέλος μπήκε από χθές στα τέλη περιαγωγής. Οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν την κινητή συσκευή τους, όταν ταξιδεύουν εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης και να παραμένουν συνδεδεμένοι με τη χώρα τους, χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Ωστόσο, ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» εφιστά την προσοχή των καταναλωτών, ενημερώνοντας τους ότι η κατάργηση των τελών του roaming αφορά μόνο στα 28 κράτη μέλη της ΕΕ.
Οι καταναλωτές οι οποίοι επισκέπτονται παραμεθόριες -νησιωτικές ή ηπειρωτικές- περιοχές της χώρας, που γειτνιάζουν με τρίτες χώρες π.χ. Βόρεια Ελλάδα, νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, θα πρέπει να είναι προσεκτικοί γιατί, στην περίπτωση αυτή, υπάρχουν αυξημένες χρεώσεις περιαγωγής, λόγω της σύνδεσης με δίκτυα των γειτονικών χωρών που δεν είναι μέλη της ΕΕ.
Για την αποφυγή ανεπιθύμητων χρεώσεων συστήνεται στους καταναλωτές η αλλαγή των ρυθμίσεων των κινητών συσκευών τους, ώστε να μη γίνεται αυτόματη σύνδεση με τα δίκτυα χωρών που δεν είναι κράτη μέλη της Ένωσης.


Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

OTE, Vodafone, Wind επενδύουν 250 εκατ. σε δίκτυα νέας γενιάς στη σταθερή


Πατήστε για να δείτε την εικόνα
Ξεκινάει η υλοποίηση των τηλεπικοινωνιακών δικτύων νέας γενιάς (Νew Generation Access ή NGAs) στη σταθερή τηλεφωνία. Οι εταιρείες OTE, Vodafone και Wind αναμένεται να διαθέσουν περί τα 250 εκατ. ευρώ με βασική επιδίωξη να πετύχουν τους στόχους που θέτει το νέο πλαίσιο για την ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Το πλαίσιο αυτό βασίζεται στους στόχους της Ευρωπαϊκής Ψηφιακής Ατζέντας και επιδιώκει το 50% των Ευρωπαίων πολιτών να έχει συνδέσεις ταχύτητας τουλάχιστον 100 Mbps μέχρι το 2020.

Ειδικότερα, ο ΟΤΕ πρόκειται να διαθέσει 50 εκατ. ευρώ μέσα στους επόμενους οκτώ μήνες. Στόχος του θα είναι η ανάπτυξη 3.200 καμπινών (KΑΦΑΟ) που θα καλύψουν περίπου 750.000 δυνητικούς πελάτες υπερταχέων ευρυζωνικών συνδέσεων σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για συνδέσεις τεχνολογίας supervectoring, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα σε χρήστες να πετύχουν ταχύτητες μετάδοσης έως και 300 Mbps. Συγκριτικά αναφέρεται ότι σήμερα οι συνδέσεις ADSL προσφέρουν ταχύτητες έως 24 Mbps και οι συνδέσεις VDSL έως 50 Mbps.

πηγή: http://www.kathimerini.gr

Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Δύο οι «μνηστήρες» για την αγορά της Cyta Hellas

Δύο οι «μνηστήρες» για την αγορά της Cyta Hellas
Δύο εταιρείες τηλεπικοινωνιών μπαίνουν στο παιχνίδι την διεκδίκησης για αγορά της Cyta Hellas, θυγατρική εταιρεία της κυπριακής Cyta στην Ελλάδα μετά και από την κίνηση της «μαμάς» εταιρείας, εδώ και λίγο διάστημα να γνωστοποιήσει το σχέδιο αυτό στην κυπριακή κυβέρνηση.

Την εταιρεία τηλεπικοινωνιών αναμένεται να διεκδικήσουν τόσο η Vodafone όσο και την Wind Hellas, και οι κινήσεις αυτές πρόκειται να δρομολογηθούν αμέσως μετά τις βουλευτικές εκλογές στην Κύπρο, που είναι προγραμματισμένες να γίνουν την Κυριακή 22 Μαΐου 2016. Ανάλογα με το αποτέλεσμα των εκλογών και το νέο διοικητικό συμβούλιο που θα διοριστεί στην κρατική εταιρεία στη Μεγαλόνησο, αναμένεται να ληφθούν και οι σχετικές αποφάσεις. 

Η Wind Hellas ήταν η πρώτη που ενδιαφέρθηκε για την εξαγορά της Cyta Hellas στη χώρα μας, πριν από περίπου ένα έτος. Η τελευταία παρουσίασε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, δεδομένου ότι επί πολλά χρόνια ήταν ζημιογόνος. Η κρίση δε στην ελληνική οικονομία επιδείνωσε περαιτέρω τη χρηματοοικονομική θέση της επιχείρησης. Η πρόσκληση της Wind προς την κυπριακή Cyta, ωστόσο, δεν απαντήθηκε ποτέ, καθώς για την κυπριακή κυβέρνηση προείχε η αποκρατικοποίηση της μητρικής εταιρείας, στο πλαίσιο του εφαρμοζόμενου μνημονίου εξυγίανσης της κυπριακής οικονομίας. 

Η πρόσφατη έξοδος της Κύπρου από το μνημόνιο έθεσε στο ψυγείο την αποκρατικοποίηση της Cyta. Κάποιοι ισχυρίζονται ότι το σχέδιο αυτό θα επανέλθει μετά τις βουλευτικές εκλογές και άλλοι θεωρούν ότι η αποκρατικοποίηση ματαιώθηκε οριστικά. Σημασία, πάντως, έχει ότι η κυπριακή εταιρεία θέλει να απαλλαγεί από το περιουσιακό της στοιχείο στην Ελλάδα. Και ως ένας δημόσιος οργανισμός, τώρα εισηγείται στην κυπριακή κυβέρνηση την πώληση της ζημιογόνου θυγατρικής εταιρείας στην Ελλάδα. 

Τώρα όλοι αναμένουν τις βουλευτικές εκλογές στην Κύπρο, και αμέσως μετά η κυβέρνηση να δώσει την έγκρισή της για να ξεκινήσει η σχετική διαδικασία. Στην πράξη θα πρέπει η κυβέρνηση να επιτρέψει στην κυπριακή Cyta να προσλάβει τον σύμβουλο που θα εξετάσει το ενδιαφέρον που θα εκδηλωθεί. Συμφωνίες στο τραπέζι δεν υφίστανται, αλλά όλοι διαβλέπουν σύμφωνα μ την Καθημερινή, ότι η Vodafone και η Wind Hellas θα διεκδικούν την επιχείρηση. Οι διοικήσεις των δύο επιχειρήσεων δεν έκρυψαν στο πρόσφατο παρελθόν την πρόθεσή τους να εξετάσουν οποιαδήποτε πρόταση συγκέντρωσης στην ελληνική τηλεπικοινωνιακή αγορά.

πηγή: http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/106384/dyo-oi-mnistires-gia-tin-agora-tis-cyta-hellas