Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Κύπελλο Ανδρών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ/Κύπελλο Ανδρών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

Δημόσια συγγνώμη Γιαννακόπουλου για το εσώρουχο στον πάγκο του Ολυμπιακού

Δημόσια συγγνώμη Γιαννακόπουλου για το εσώρουχο στον πάγκο του Ολυμπιακού
Συγγνώμη για την κίνησή του να αφήσει ένα κόκκινο εσώρουχο στον πάγκο του Ολυμπιακού μετά την αποχώρησή του από τον ημιτελικό Κυπέλλου ζήτησε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σε δημόσια τοποθέτησή του.
Παράλληλα, ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία των ερυθρόλευκων, μιλώντας για προσχεδιασμένη αποχώρηση από τον αγώνα και συνεχείς μη παραδοχές των ηττών τους.
Αναλυτικά όσα είπε σε αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό:
«Μας στεναχωρεί το γεγονός πως για άλλη μια φορά, όπως όλες τις φορές από τότε που ανέλαβαν οι Αγγελόπουλοι, που χάνει ο Ολυμπιακός και δεν παραδέχεται την ανωτερότητα του αντιπάλου. Πάντα κάτι φταίει. Ο Παναθηναϊκός ήταν πάρα πολύ καλός στο αγωνιστικό κομμάτι. Πήραμε διαφορά 15 πόντων. Ήταν καταπληκτικός. Μπράβο και στον κόσμο που παρά τις προκλήσεις των παικτών και της αποστολής του Ολυμπιακού είχε κόσμια συμπεριφορά. Έγινε ένας αγώνας σε αθλητικά πλαίσια παρά τις προκλήσεις».
Για το αν περιμένει τιμωρία του Ολυμπιακού και για τη διαιτησία: «Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει παραδειγματική τιμωρία, για να μην δούμε ξανά κάτι τέτοιο. Πολλοί έχουν παράπονα, αυτό όμως δεν έχει γίνει ξανά. Όταν έχεις συνηθίσει να έχεις τον Μιλουτίνοφ με ένα φάουλ σε όλο το παιχνίδι, τότε αντιδράς. Δεν έχουμε θέμα με την Euroleague. Όμως, θεωρώ πως υπάρχουν διαφορετικά κριτήρια μεταξύ των διοργανώσεων και δεν θα πρέπει. Ήμασταν πιο έτοιμοι πνευματικά και αγωνιστικά».
Για το πώς θα αντιδρούσε ο ίδιος αν έβλεπε την ομάδα του να έχει 3 φάουλ σε 28'': «Έχει συμβεί και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το πάω πολύ πίσω. Θυμάμαι τον Βράνκοβιτς να βγαίνει με τρία και τέσσερα φάουλ στα 5'. Εμείς τι θα έπρεπε να κάνουμε στο ματς της Euroleague με τον Ολυμπιακό με τις 26-6 βολές; Χάσαμε με 20 πόντους. Το αποδεχθήκαμε και προχωρήσαμε. Μέσα στο πρόγραμμα είναι και η νίκη και η ήττα και η συντριβή».
Για την κίνησή του με το κόκκινο εσώρουχο: «Έχοντας διαβάσει και παρακολουθήσει τα διάφορα ΜΜΕ, θεωρώ ότι είναι άτυχο να δίνεται η σημασία που δόθηκε σε αυτή τη λανθασμένη κίνηση. Έγιναν τραγελαφικά πράγματα από τον Ολυμπιακό. Ο κάθε δημοσιογράφος έχει το δικαίωμα να αφιερώσει όσο χώρο θέλει στα περιστατικά. Κακώς έχει δοθεί τόσο μεγάλη έκταση. Αυτή ήταν μια λανθασμένη κίνηση. Θέλω να απολογηθώ από όλους τους ανθρώπους του μπάσκετ, πλην των ανθρώπων του Ολυμπιακού. Εκείνοι το προκάλεσαν. Ήταν σε επίπεδο χιούμορ. Αν είναι τόσο κακό, τότε να τιμωρηθώ. Δεν είμαι έμμεση συγγνώμη, είναι άμεση συγγνώμη. Είναι συγγνώμη από τον κόσμο και τους αθλητές του Παναθηναϊκού. Αυτή η κίνηση έκλεψε λίγο από την νίκη στο παρκέ και τον εξαίρετο κόσμο στις κερκίδες. Κατ' επέκταση η συγγνώμη μου αφορά και τον κόσμο του μπάσκετ. Είμαι πάνω από όλα οπαδός. Όχι και οπαδός, πάνω από όλα οπαδός. Δεν το έχω κρύψει».
Για τα όσα ακούν οι αθλητές στις εξέδρες, την καρδούλα του Μπόγρη και τα αυτιά του Σπανούλη: «Οφείλουμε όλοι όσοι είμαστε δημόσια πρόσωπα να έχουμε ψυχραιμία και να μην απαντάμε στον κόσμο. Το είχα κάνει και εγώ στο παρελθόν. Όπως μου είχε πει σωστά πέρυσι ο κύριος Μπερτομέου, οφείλουμε να κάνουμε τη δουλειά μας και να φεύγουμε με τα αυτά μας κλειστά».
Για το αν θα τον πείραζε να αλλάξει η ΚΕΔ: «Παίζει ρόλο η άποψή μου σε αυτό; Μου αρέσει να παίζεται το παιχνίδι εντός γηπέδου, με δίκαια διαιτησία. Ανθρώπινα λάθη θα υπάρχουν. Το θέμα είναι να υπάρχει το 50-50 και να απολαμβάνουμε τις ενέργειες των αθλητών. Να μην γίνονται οι διαιτητές πρωταγωνιστές». 
Για την Euroleague: «Ο Παναθηναϊκός είχε πλεονέκτημα έδρας, αλλά έπαιξε με την καλύτερη ομάδα της Ευρώπης. Σε προηγούμενα χρόνια για ένα σουτ δεν περάσαμε την ΤΣΣΚΑ. Θεωρώ πως έχουμε πετύχει πάρα πολλά. Βεβαίως, όλοι θέλουμε να πάμε στο Final Four. Όμως, στη σημερινή Ελλάδα δεν μπορούμε να επενδύουμε όσα παλαιότερα. Είμαστε περήφανοι για την πορεία της ομάδας κάθε χρόνο. Πάντα έχουμε στόχο το Final Four, αλλά καμία ομάδα δεν είναι πάντα στην κορυφή. Ο Παναθηναϊκός παίρνει σταθερά έναν τίτλο το χρόνο». 


Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

Βίντεο από την υποδοχή «ηρώων» στο ΣΕΦ από οπαδούς του Ολυμπιακού



Βίντεο από την υποδοχή «ηρώων» στο ΣΕΦ από οπαδούς του Ολυμπιακού - Media
Πλήθος οπαδών του Ολυμπιακού βρίσκεται στο ΣΕΦ και περιμένουν να αποθεώσουν τους «ερυθρόλευκους» για την απόφασή τους.
Αρκετοί οπαδοί του Ολυμπιακού χάρηκαν με την απόφαση αποχώρησης της ομάδας από το παρκέ του ΟΑΚΑ και για αυτό το λόγο υπήρξε συνεννόηση να μαζευτούν στο πάρκινγκ του ΣΕΦ.
Οι «ερυθρόλευκοι» τάχθηκαν υπέρ της απόφασης της διοίκησης να μην συνεχίσει στο δεύτερο ημίχρονο του ημιτελικού και για αυτό το λόγο βρίσκονται στο ΣΕΦ ώστε να τους αποθεώσουν.
Παρά το γεγονός ότι η Αστυνομία καθυστερεί την αναχώρηση του πούλμαν της ομάδας από το ΟΑΚΑ λόγω κυκλοφοριακού προβλήματος, ο κόσμος συνεχίζει να φτάνει στο φαληρικό στάδιο.


Στηρίζει την απόφαση της ΚΑΕ ο κόσμος της ομάδας – Στο ΣΕΦ οπαδοί του Ολυμπιακού

ΟΣΦΠ
Οι ιθύνοντες του Ολυμπιακού αποφάσισαν να μην βγει η ομάδα από τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ για το δεύτερο ημίχρονο του ημιτελικού του Κυπέλλου, διαμαρτυρόμενοι για τις αποφάσεις της διαιτησίας.
Κίνηση που «αγκάλιασε» ο κόσμος των ερυθρόλευκων.
Οι οπαδοί των Πειραιωτών θα συγκεντρωθούν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, όπου οδεύει η αποστολή, για να υποδεχτούν τον Ντέιβιντ Μπλατ και τους παίκτες του, δείχνοντας έτσι έμπρακτα την στήριξή τους στο δρόμο που αποφάσισαν να χαράξουν.



Οριστικό: Δεν κατεβαίνει στο δεύτερο ημίχρονο κόντρα στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ ο Ολυμπιακός!

Δεν κατεβαίνει στο δεύτερο ημίχρονο κόντρα στον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ ο Ολυμπιακός!
Δεν θα ολοκληρωθεί τελικά ο ημιτελικός του Κυπέλλου στο ΟΑΚΑ ανάμεσα σε Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ και Ολυμπιακό.

Πιο συγκεκριμένα, οι «ερυθρόλευκοι» έχουν πολύ έντονα παράπονα από τη διαιτησία των Αναστόπουλου, Παναγιώτου και Μάνου στο πρώτο ημίχρονο κόντρα στους «πράσινους» και έτσι πήραν την απόφαση να μην κατέβει η ομάδα να αγωνιστεί στο δεύτερο!

Οι «αιώνιοι» αντίπαλοι σε πρόωρο τελικό στο ΟΑΚΑ

Οι «αιώνιοι» αντίπαλοι σε πρόωρο τελικό στο ΟΑΚΑ
Ντέρμπι «αιωνίων» νούμερο τέσσερα απόψε στο ΟΑΚΑ. Στις 20:00 ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ υποδέχεται τον Ολυμπιακό σε νοκ άουτ ημιτελικό για το κύπελλο Ελλάδας.

Στα τρία προηγούμενα ντέρμπι της εφετινής σεζόν ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ πέτυχε δύο νίκες στο ΟΑΚΑ, για το πρωτάθλημα και την Euroleague. Οι «ερυθρόλευκοι» έχουν μία νίκη, στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, για την Εuroleague.

Το σημερινό ντέρμπι είναι πρόωρος τελικός. Η ομάδα που θα επικρατήσει θα είναι το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση του κυπέλλου. Την Κυριακή θα αντιμετωπίσει στον τελικό, στο Ηράκλειο της Κρήτης, την Κύμη ή τον ΠΑΟΚ, που θα αναμετρηθούν σήμερα, στις 17:00, στον άλλο ημιτελικό.

Στο κύπελλο, ο Ολυμπιακός κέρδισε τελευταία φορά τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ στον τελικό του 2011. Οι «ερυθρόλευκοι» κατέκτησαν τότε και το τελευταίο τους κύπελλο, το ένατο. Οι «πράσινοι» έχουν 18 κύπελλα και μετά το 2011 κέρδισαν δύο φορές σε τελικούς τον Ολυμπιακό, το 2012 και το 2013 και άλλες τέσσερις, σε προημιτελικούς και ημιτελικούς. Συνολικά, σε 25 αγώνες κυπέλλου ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ έχει 18 νίκες και ο Ολυμπιακός 7. 

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Μπάσκετ: Κύπελλο Ελλάδας- Φάση των «8»

Αποτέλεσμα εικόνας για κύπελλο ελλάδας μπασκετ

 
  • Σημερινοί αγώνες
ΤαμπλόΕΛΛΑΔΑ: Κύπελλο
04.11.
16:00
ΤελικόΟλυμπιακός 8421232020  
Κολοσσός Ρόδου5312111713 
 
  • Τελευταία αποτελέσματα/σκορ
ΤαμπλόΕΛΛΑΔΑ: Κύπελλο
Προημιτελικά
03.11. 18:00ΠΑΟΚ AEK82 : 80
03.11. 16:00Γ. Σ. Κύμης Περιστέρι74 : 73

  • Προγρ/σμένα
ΤαμπλόΕΛΛΑΔΑ: Κύπελλο
Προημιτελικά
05.11. 18:00ΠρομηθέαςΠαναθηναϊκός

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Ο γύρος του θριάμβου και το γλέντι της ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ



Η ΑΕΚ δημοσίευσε ένα VIDEO που δείχνει την αποθέωση που γνώρισαν οι παίκτες της μπασκετικής ομάδας για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος κατά την διάρκεια της παρουσίας τους στον αγώνα της ποδοσφαιρικής ΑΕΚ με την Ξάνθη.

Η ΑΕΚ δεν έχει δώσει ακόμα αγώνα από τότε που κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδος. Την αποθέωση λοιπόν από τους φίλους της ομάδας έμελλε να την ζήσει σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Αυτόν ανάμεσα στην ΑΕΚ και την Ξάνθη στο ΟΑΚΑ.
Οι παίκτες της "Ένωσης" έζησαν όμορφες στιγμές στο ΟΑΚΑ, αφού η ποδοσφαιρική ομάδα τους συλλόγου τους υποδέχθηκε με "πασίγιο", ενώ στην συνέχεια είχαν την ευκαιρία να κάνουν τον γύρο του θριάμβου και ακολούθως να παρακολουθήσουν τον αγώνα με την Ξάνθη.
Στο VIDEO που παρατίθεται μπορείτε να δείτε όλα όσα έγιναν κατά την διάρκεια της άτυπης φιέστας της ΑΕΚ:

 

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Το "πασίγιο" για τους κυπελλούχους



Με "πασίγιο" υποδέχθηκαν στο ΟΑΚΑ ο Χιμένεθ και οι ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, τους κυπελλούχους του μπάσκετ. Δείτε VIDEO και φωτογραφίες...

Με τις... τιμές που της άξιζαν, υποδέχθηκε η ποδοσφαιρική ΑΕΚ την μπασκετική ομάδα που κατέκτησε χθες (17/2) το κύπελλο. Λίγο μετά την προθέρμανση για το ματς με την Ξάνθη, τόσο οι παίκτες, όσο και ο Μάνολο Χιμένεθ, παρατάχθηκαν στην είσοδο του γηπέδου. Με πρώτο τον αρχηγό Πέτρο Μάνταλο. Και υποδέχθηκαν με το γνωστό "πασίγιο" τους κυπελλούχους μαζί με την κούπα. Ενώ στη συνέχεια η μπασκετική ΑΕΚ αποθεώθηκε από τον κόσμο στις εξέδρες του ΟΑΚΑ και έκανε τον γύρο του θριάμβου.

Το VIDEO της υποδοχής των Κυπελλούχων Ελλάδας στο "Ελευθέριος Βενιζέλος"



Δείτε σε VIDEO όσα έγιναν από την υποδοχή των Κυπελλούχων Ελλάδας στο "Ελευθέριος Βενιζέλος", μία μέρα μετά τον θρίαμβο της ΑΕΚ επί του Ολυμπιακού.

Ο κόσμος της ΑΕΚ έδωσε δυναμικό "παρών" στο "Ελευθέριος Βενιζέλος" το πρωί της Κυριακής (18/2) για να αποθεώσει τους παίκτες του Ντράγκαν Σάκοτα, μία μέρα μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Δείτε σε VIDEO όσα έγιναν στο αεροδρόμιο, με συνθήματα, καπνογόνα και αγκαλιές για χάρη των θριαμβευτών της Κρήτης.

Αποθεώθηκαν οι Κυπελλούχοι στο αεροδρόμιο



Η ΑΕΚ κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας και οπαδοί της υποδέχθηκαν την "κιτρινόμαυρη" αποστολή στο "Ελ. Βενιζέλος" για να αποθεώσουν τους θριαμβευτές.

Η AEK κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας και το... κιτρινόμαυρο πάρτι συνεχίστηκε την Κυριακή (18/2) στο "Ελ. Βενιζέλος". Οπαδοί της ΑΕΚ βρέθηκαν στο αεροδρόμιο και αποθέωσαν την αγαπημένη τους ομάδα για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Η ΑΕΚ πήρε τον πρώτο της τίτλο ύστερα από 16 χρόνια και οι οπαδοί της που έδωσαν το "παρών" στο "Ελ. Βενιζέλος" φρόντισαν να αποθεώσουν τον Ντράγκαν Σάκοτα και τους παίκτες του για τη νίκη επί του Ολυμπιακού, η οποία συνδυάστηκε με την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.
                                                                      πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/ElladaBasket/GreekBasketCup/apothewthhkan-oi-kypellouxoi-sto-aerodromio.5084013.html