Με τις... τιμές που της άξιζαν, υποδέχθηκε η ποδοσφαιρική ΑΕΚ την μπασκετική ομάδα που κατέκτησε χθες (17/2) το κύπελλο. Λίγο μετά την προθέρμανση για το ματς με την Ξάνθη, τόσο οι παίκτες, όσο και ο Μάνολο Χιμένεθ, παρατάχθηκαν στην είσοδο του γηπέδου. Με πρώτο τον αρχηγό Πέτρο Μάνταλο. Και υποδέχθηκαν με το γνωστό "πασίγιο" τους κυπελλούχους μαζί με την κούπα. Ενώ στη συνέχεια η μπασκετική ΑΕΚ αποθεώθηκε από τον κόσμο στις εξέδρες του ΟΑΚΑ και έκανε τον γύρο του θριάμβου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.