Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ναυτιλία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ναυτιλία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας η εταιρεία Μαρινάκη


Στην περικοπή των προβλέψεων της για τις ναυτιλιακές που δραστηριοποιούνται στην μεταφορά πετρελαίου προχώρησε η Evercore, ωστόσο οι αναλυτές της ξεχωρίζουν δύο από τις εταιρείες του κλάδου, την ελληνική Capital Product Partners του Βαγγέλη Μαρινάκη και τη δανέζικη Torm.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του αναλυτή της Evercore, Jonathan Chappell, οι εταιρείες αυτές είναι οι μοναδικές που αναμένεται να καταγράψουν κερδοφορία το 2018, ενώ αντίθετα οι Ardmore, Euronav, DHT Holdings, Frontline, Scorpio Tankers, Teekay Tankers και Tsakos Energy Navigation αναμένεται να επιστρέψουν στην κερδοφορία το 2019.

ΠΗΓΗ: mononews.gr

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Τη συνεργασία τους στην κρουαζιέρα συζητούν Ελλάδα, Κύπρος, Αίγυπτος

Τη συνεργασία τους στην κρουαζιέρα συζητούν Ελλάδα, Κύπρος, Αίγυπτος
Με μία προοπτική που μέσα από τον τομέα της κρουαζιέρας θα φέρει πιο κοντά την Ελλάδα, την Αίγυπτο και την Κύπρο και με την ελπίδα της επαναφοράς της θαλάσσιας τουριστικής σύνδεσης των τριών χωρών, όπως συνέβαινε τις προηγούμενες δεκαετίες, οι τρεις χώρες συναντήθηκαν σήμερα σε μία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Κάιρο, σε επίπεδο κρατικών τεχνικών εμπειρογνωμόνων, με βασικότερο θέμα για το πώς θα αναπτυχθεί ο τομέας της κρουαζιέρας μεταξύ τους.
Με την παρουσία της Δ/ντριας της Ιδιαίτερου γραφείου της υπουργού Τουρισμού της Ελλάδας Έλενας Κουντουρά που τυγχάνει και Αντιπρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), της κας Αγγελικής Χονδροματίδου και του Διπλωματικού Συμβούλου της υπουργού, του κ. Μιχάλη Αγγελόπουλου, και άλλα στελέχη από ελληνικής πλευράς, και τον Κύπριο Πρέσβη στο Κάιρο κ. Χάρη Μορίτση και τον ανώτατο στέλεχος του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού κ. Χρήστο Μούστρα και άλλα στελέχη από κυπριακής πλευράς, καθώς και με τους ομολόγους τους εκπροσώπους του Αιγυπτιακού υπουργείου Τουρισμού, τέθηκαν οι βάσεις στο πώς μπορεί να συνεχιστεί περαιτέρω η εφαρμογή του εν λόγω πρόσφατου πρωτοκόλλου του Μνημονίου κατανόησης και Συνεργασίας στον τουριστικό τομέα των τριών χωρών, το οποίο συζητήθηκε και στην τελευταία τριμερή Σύνοδο Κορυφής των ηγετών των τριών χωρών στην Λευκωσία, του Αιγυπτίου Προέδρου Άμπντελ Φατάχ Αλ Σίσι, του Έλληνα Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και του Κυπρίου Προέδρου Νίκου Αναστασιάδη.


Πηγή:ΑΠΕ

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Νέες ναυτιλιακές εταιρίες εγκαθίστανται στον Πειραιά



Άδειες εγκατάστασης στον Πειραιά ζήτησαν και πήραν ακόμα 14 ναυτιλιακές (διαχειρίστριες και ναυλομεσιτικές) εταιρίες. Τις σχετικές...
αδειοδοτήσεις υπέγραψε στις 4 Ιανουαρίου, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής  Παναγιώτης Κουρουμπλής. Υπενθυμίζεται ότι οι εταιρίες  που ζητούν σχετικές άδειες ανοίγουν γραφεία και προσλαμβάνουν προσωπικό εδώ στην Ελλάδα, είναι περί τις 290 την τελευταία τριετία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, για το 10μηνο έτους 2017 (από Ιανουάριο μέχρι και τον μήνα Οκτώβριο) το εισρεύσαν συνάλλαγμα της κατηγορίας "Μεταφορές" του Ισοζυγίου Υπηρεσιών ανερχόταν σε 7.533,60 εκατ. Ευρώ, (δηλαδή πάνω 7,5 δισεκατομμύρια). Συγκρινόμενο με το ποσό της αντίστοιχης περιόδου του 2016 (που ήταν 6.376,5εκατ. Ευρώ), προκύπτει σημαντική αύξηση του εισρεύσαντος συναλλάγματος, της τάξης του 18,15 %.

Πηγή

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2018/01/blog-post_641.html

Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

BBG: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης και το στοίχημα του 1,1 δισ. δολαρίων


BBG: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης και το στοίχημα του 1,1 δισ. δολαρίωνΈνας Έλληνας πλοιοκτήτης προβλέπει ότι οι νέοι κανόνες για τα καύσιμα στη ναυσιπλοΐα θα βγάλουν εκτός της αγοράς χιλιάδες εμπορικά πλοία τα επόμενα δύο χρόνια, προκαλώντας αναταράξεις στο παγκόσμιο εμπόριο, αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg. Στην πραγματικότητα, ο εν λόγω πλοιοκτήτης στοιχηματίζει 1,1 δισ. δολάρια σε αυτό.
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, πρόεδρος της Capital Maritime & Trading, που έχει τα γραφεία της στον Πειραιά, λέει ότι η εταιρία του έχει επενδύσει το ποσό αυτό τους τελευταίους 18 μήνες για να αναβαθμίσει τα 71 πλοία της, από δεξαμενόπλοια έως πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Οι κανόνες, που στόχο έχουν να μειώσουν τους ρύπους των πλοίων, θα ευνοήσουν τα πιο σύγχρονα πλοία και θα συμβάλουν στην απόσυρση των παλαιότερων στα διαλυτήρια, σύμφωνα με τον κ. Μαρινάκη.

«Περίπου το ένα τέταρτο του σημερινού στόλου μπορεί να γίνει σκραπ»,δήλωσε ο Μαρινάκης σε συνέντευξή του στο Λονδίνο, όπου επίσης διατηρεί γραφεία. Πάνω από το 20% του παγκόσμιου στόλου, που αριθμεί 95.000 πλοία, έχει ηλικία άνω των 15 ετών, και είναι πολύ παλιά για επιπλέον επενδύσεις. «Αυτό θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο στο παγκόσμιο εμπόριο», δήλωσε ο Μαρινάκης.


Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

Ακόρεστη η δίψα των Ελλήνων εφοπλιστών για νέα πλοία


Οι Έλληνες εφοπλιστές φαίνεται να είναι αποφασισμένοι να κρατήσουν την Ελλάδα στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας, καθώς... συνεχίζουν να αυξάνουν τις δαπάνες τους για παραπάνω τονάζ.

Κατά την τελευταία δεκαετία, οι Έλληνες ιδιοκτήτες επένδυσαν πάνω από 100 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα πλοία. Περίπου 60 ελληνικές εταιρείες εξακολουθούν να διαθέτουν πλοία υπό παραγγελία αξίας άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποκαλύπτουν τα στοιχεία της συμβουλευτικής εταιρείας Newsfront Greek Shipping Intelligence.




Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2017/12/blog-post_479.html

Πηγή

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

Ακτοπλοΐα: Για 7η συνεχή χρονιά μειώνεται η επιβατική κίνηση

Ακτοπλοΐα: Για 7η συνεχή χρονιά μειώνεται η επιβατική κίνηση
Του Μηνά Τσαμόπουλου
Σταθερή καθοδική πορεία έχει η επιβατική κίνηση για την ελληνική ακτοπλοΐα. Από το 2009 έως και το 2016 η μείωση αγγίζει σε ποσοστό το 46% και αφορά το μεταφορικό έργο των εισηγμένων ακτοπλοϊκών εταιρειών και της HSW σε Ελλάδα και Αδριατική.

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Αυξήθηκε η δύναμη του υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου

Αυξήθηκε η δύναμη του υπό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου
του Μηνά Τσαμόπουλου
Ανεπαίσθητη αύξηση παρουσίασε η δύναμη του υπ[ό ελληνική σημαία εμπορικού στόλου τόσο σε αριθμό πλοίων όσο και σε χωρητικότητα σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Πιο συγκεκριμένα η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον μήνα Μάιο 2017, σε σύγκριση με τον του Μαΐου 2016, παρουσίασε αύξηση κατά 0,3%. Επίσης, αύξηση κατά 0,5% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2016 προς το 2015.
Η Ολική Χωρητικότητα του Ελληνικού Εμπορικού Στόλου , από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον μήνα Μάιο 2017 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαΐου 2016, παρουσίασε αύξηση 0,2%. Επίσης αύξηση κατά 0,7% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2016 προς το 2015.

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Κουρουμπλής: Την έδρα μεγάλων ναυτιλιακών ασφαλιστικών εταιρειών θα επιδιώξει η Ελλάδα ενόψει του Brexit


Την έδρα μεγάλων ναυτιλιακών ασφαλιστικών εταιρειών θα επιδιώξει η Ελλάδα ενόψει του Brexit. O υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, μιλώντας νωρίτερα στη Βουλή, ανέφερε ότι το υπουργείο βρίσκεται σε διάλογο με μεγάλες ναυτιλιακές ασφαλιστικές εταιρείες του Λονδίνου καθώς ένα μεγάλο μέρος του τζίρου τους προέρχεται από την ελληνική ναυτιλία, η οποία είναι πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη.

Ο κ. Κουρουμπλής ανέφερε ότι υπάρχουν και άλλα σοβαρά επιχειρήματα που να μας καθιστούν σοβαρούς διεκδικητές της έδρας κάποιων τέτοιων μεγάλων οργανισμών. Την ίδια ώρα, όπως είπε ο υπουργός, υπάρχει συνεχής αύξηση των εταιρειών στον Πειραιά που μέρα με τη μέρα αλλάζει χαρακτήρα. Προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πλεονεκτήματα που έχουμε, είπε ο κ. Κουρουμπλής.

Ο υπουργός αναφερόμενος σε τροπολογία με την οποία επεκτείνεται έως το τέλος του 2021 η πρόβλεψη για το ταξιδιωτικό επίδομα της πρακτικής άσκησης του πρώτου εξαμήνου για τους σπουδαστές των σχολών ναυτικής εκπαίδευσης, είπε ότι είναι βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει την ναυτική εκπαίδευση.



Διαβάστε περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=613828&catID=1

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Επίθεση Ελλήνων εφοπλιστών κατά Σόιμπλε


Την έντονη αντίδραση της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών προκάλεσαν οι χθεσινές δηλώσεις του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, που ανέφερε ότι η ελληνική κυβέρνηση παρά την υπόσχεσή της, δεν κατήργησε τα φορολογικά προνόμια των εφοπλιστών.
Ο πρόεδρος της Ένωσης των Ελλήνων Εφοπλιστών, Θόδωρος Βενιάμης, με σημερινή δήλωσή του κάνει λόγο για αδικαιολόγητη επίθεση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε κατά της Ελλάδας με αφορμή τον ελληνικό εφοπλισμό που εκπροσωπεί το 50% της Ευρώπης.
Στη δήλωσή του ο πρόεδρος των Ελλήνων Εφοπλιστών αφήνει αιχμές μιλώντας για πιέσεις, καταλογίζοντας προσωπική αποτυχία του Γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε ως προς την γερμανική ναυτιλιακή πολιτική, σημειώνοντας μάλιστα το ιδιαίτερα ευνοϊκό καθεστώς για τη ναυτιλία στη χώρα του.
Ακολουθεί η δήλωση του Θόδωρου Βενιάμη:
«Απορία δημιούργησε στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα η αδικαιολόγητη πρόσφατη επίθεση του Γερμανού Υπουργού Οικονομικών κ. Σόιμπλε κατά της χώρας μας με αιχμή του δόρατος τον ελληνικό εφοπλισμό.
Ο κ. Σόιμπλε, αγνοώντας με εμμονή το ιδιαίτερα ευνοϊκό καθεστώς που διέπει τη γερμανική ναυτιλία, στρέφεται με τις δηλώσεις του εναντίον της ελληνικής ναυτιλίας που τυχαίνει όμως να εκπροσωπεί και το 50% της κοινοτικής, μια πρωτιά που μάλλον ενοχλεί.
Σε μία περίοδο που η Ευρωπαϊκή Ένωση καλείται να προασπίσει, αλλά και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας της έναντι του σκληρού ανταγωνισμού από ναυτιλιακά κέντρα εκτός Ευρώπης, οι επικρίσεις του κ. Σόιμπλε είναι προκλητικά αβάσιμες.
Δημιουργείται επίσης το ερώτημα μήπως η αποτυχία της γερμανικής ναυτιλιακής πολιτικής, που παρόλες τις ευνοϊκές ρυθμίσεις σε όλα τα επίπεδα (πλοιοκτησία, διαχείριση, φυσικό πρόσωπο), δεν κατάφερε να στηρίξει τη ναυτιλία της, είναι το κίνητρο που υποκινεί τον Υπουργό στις δηλώσεις αυτές.
Αν στόχος των δηλώσεών του είναι να τορπιλίσει τους στενούς δεσμούς της ελληνικής ναυτιλίας με τον τόπο της, αποδεικνύεται ότι δεν επιθυμεί να δει την Ελλάδα σε αναπτυξιακή πορεία.
Προς γνώση του κ. Σόιμπλε, η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα σύσσωμη ανταποκρίθηκε στην ανάγκη για ενίσχυση των εσόδων της εθνικής οικονομίας, αποφασίζοντας εδώ και τέσσερα χρόνια σε εθελοντική βάση, τον διπλασιασμό της φορολογικής της υποχρέωσης, αν και αυτή απολαμβάνει ιστορικά συνταγματικής προστασίας, μια πρωτοβουλία που αποδεικνύει έμπρακτα την ενότητα αλλά και την συνέπειά της απέναντι στον τόπο της».
Σημειώνεται ότι και κατά το παρελθόν ο κ. Σόιμπλε, έχει επανειλημμένα ζητήσει από την Ελλάδα να φορολογήσει τους εφοπλιστές, ώστε να μην έχει ανάγκη επιπλέον δανεισμό. Ωστόσο - όπως αναφέρουν εφοπλιστικοί κύκλοι - πίσω από τις δηλώσεις Σόιμπλε βρίσκεται το γεγονός ότι μεγάλο μέρος του στόλου που προσπάθησε να "χτίσει" η Γερμανία αγοράστηκε από Έλληνες εφοπλιστές. «Κι αυτό, παρ' όλο που η Γερμανία έχει δημιουργήσει το καλύτερο φορολογικό πλαίσιο στην Ευρώπη για τη ναυτιλία», επισημαίνουν οι ίδιοι κύκλοι.
Παράλληλα, όμως, επισημαίνουν ότι ο κ. Σόιμπλε κάνει λάθος στην κριτική του, γιατί η ελληνική ναυτιλία αποτελεί τμήμα της ευρωπαϊκής και εάν στραφεί σε άλλες χώρες εκτός Ευρώπης, η απώλεια θα είναι σημαντική. Επομένως, η ελληνόκτητη ναυτιλία, ως εθνικό κεφάλαιο, πρέπει να παραμείνει στο ίδιο θεσμικό πλαίσιο προκειμένου να μη στερηθεί η Ελλάδα και η Ευρώπη τον παραγωγικό αυτό πυλώνα και τα συνακόλουθα οφέλη του, ιδιαίτερα στην κρίσιμη οικονομική συγκυρία που διανύουμε.


Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Η Ελλάδα 1η στο Top 10 με τους ακριβότερους στόλους το 2017

Η Ελλάδα 1η στο Top 10 με τους ακριβότερους στόλους το 2017

Του Μηνά Τσαμόπουλου
Το 2016 ήταν μία ακόμη πολύ δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι ναύλοι ήταν χαμηλοί, ειδικά στα φορτηγά πλοία και στα containerships. Η ναυτιλιακή χρηματοδότηση δύσκολη με αποτέλεσμα εταιρείες να βάζουν λουκέτο, να ακυρώνουν ναυπηγικά προγράμματα ή να πηγαίνουν πιο πίσω χρονικά τις παραλαβές. Λόγω της κατάστασης μειώθηκε και η αξία των πλοίων και αυτό είχε αντίκτυπο στην συνολική αξία τα ου παγκόσμιου στόλου.
Ο ελληνικών συμφερόντων εμπορικός στόλος έχασε το 12% της αξίας όσο αφορά τα φορτηγά πλοία. Παρέμεινε όμως σύμφωνα με τα στοιχεία του «Vessel Value» για μία ακόμη χρονιά ο ακριβότερος το 2016 και συνεχίζει και τo 2017 με 84,07 δισεκατομμύρια δολάρια. Ακολουθεί σε αξία, με «διαφορά στήθους», ο γιαπωνέζικος με 80,1 δισεκατομμύρια. Στην τρίτη θέση είναι ο κινέζικος με 68,3 δισ. στην 4η της Σιγκαπούρης με 38 δισ. και στην 5η των ΗΠΑ με 34,4 δισ.
Τη 10άδα συμπληρώνουν ο γερμανικός στόλος με 31,5, της Νορβηγίας με 30,4 δισ., της νοτίου Κορέας με 21,2 δισ., της Δανίας με 19,4 και του Ηνωμένου Βασιλείου με 15,8.
Ο γερμανικός στόλος με τα φορτηγά πλοία έχασε το 30% της αξίας του μέσα στο 2016 και έπεσε από την τέταρτη θέση στην έκτη κυρίως λόγω της κρίσης στον κλάδο με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
vessel value  2017 2                                                                                                                                                                                                                        πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/318098-i-ellada-1i-sto-top-10-me-tous-akriboterous-stolous-to-2017

Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Το χρυσό Top 10 των Ελλήνων πλοιοκτητών

Το χρυσό Top 10 των Ελλήνων πλοιοκτητών

Του Μηνά Τσαμόπουλου
Η κυριαρχία της ελληνόκτητης ναυτιλίας σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει αδιαμφισβήτητη ακόμη και στα χρόνια της οικονομικής κρίσης. Η δύναμη του ελληνόκτητου στόλου από πέρσι έχει σπάσει το φράγμα των 5.000 πλοίων φθάνοντας εφέτος τα 5.211 πλοία συνολικής χωρητικότητας 195,9 εκατομμυρίων τόνων και παραμένει στην πρώτη θέση.
Στην κορυφή των Ελλήνων πλοιοκτητών βρίσκεται ο Γιάννης Αγγελικούσης με βάση τη χωρητικότητα των 137 πλοίων του που ανέρχεται στα 26 εκατομμύρια τόνους.
Με βάση των αριθμό των πλοίων όμως πρώτη είναι η Αγγελική Φράγκου με 146 πλοία με 14,3 εκατομμύρια τόνους. Ακολουθεί ο Γιάννης Αγγελικούσης με τα 137 πλοία, ο Γιώργος Προκοπίου με 126, ο Γιώργος Οικονόμου με 115, και την πεντάδα κλείνει ο Όμιλος Τσάκου με 90 πλοία όσα και ο Ανδρέας Μαρτίνος.
Ο Πέτρος Παππάς έχει 78, η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου 71, ο Ντίνος Μαρτίνος 65 και ο Συμεών Παληός 62.
Όσο αφορά στην κατάταξη βάση της χωρητικότητας, τον Γιάννη Αγγελικούση που είναι στην πρώτη θέση με 26 εκατομμύρια τόνους ακολουθεί ο Γιώργος Οικονόμου με 14,7 εκατομμύρια τόνους, η Αγγελική Φράγκου με 14,3 εκατομμύρια, ο Γιώργος Προκοπίου με 13,9 εκατ. και ο όμιλος Τσάκου με 9,27 εκατ. με τον Ανδρέα Μαρτίνο της Thenamaris να έπεται βραχεία κεφαλή με 9,25 εκατομμύρια. Ακολουθούν ο Ντίνος Μαρτίνος, ο Πέτρος Παππάς, ο Διαμαντής Διαμαντίδης και η Άννα Αγγελικούση, αδελφή του Γιάννη Αγγελικούση.
Οι 40 μεγαλύτερες ναυτιλιακών συμφερόντων εταιρείες ελέγχουν το 65% του ελληνόκτητου στόλου, με βάση τη μεταφορική ικανότητα (dwt), η οποία ανέρχεται στα 230,5 εκατομμύρια τόνους πιστοποιώντας την τάση που υπάρχει τα τελευταία χρόνια να υπάρχει υπερσυγκέντρωση πλοίων σε εταιρικά σχήματα με πάνω από 25 «κομμάτια» ενώ κλείνουν οι μικρότερες εταιρείες κυρίως αυτές με 2-3 πλοία.
Ο ελληνικών συμφερόντων εμπορικός στόλος είναι ακριβότερος παγκοσμίως. Η αξία του φθάνει τα 106,5 δισεκατομμύρια δολάρια και αποτελείται από 4.150 πλοία.
Στη δεύτερη θέση είναι η Ιαπωνία με 88,3 δισεκατομμύρια και 3.559 πλοία και στην Τρίτη η Κίνα με 77,3 δισ. και 3.559 πλοία.
Το 16% της αξίας του παγκόσμιου εμπορικού στόλου ελέγχεται από έλληνες.
Επίσης, ο ελληνικών συμφερόντων εμπορικός στόλος είναι και από τους πιο εκσυγχρονισμένους. Απόδειξη ότι οι Έλληνες επενδύουν σε ναυπηγήσεις αλλά και σε μικρής ηλικίας πλοία και για τον λόγο αυτό τους προτιμούν οι πολυεθνικές εταιρείες και δη οι ενεργειακές.
Τα νεότερης ηλικίας πλοία έως 9 ετών αποτελούν το 73,56% του συνόλου με βάση υπολογισμού τα dwt, σε σύγκριση με το 73,47% το 2015 σύμφωνα με στοιχεία της Petrofin.
Ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου μειώνεται συνεχώς και φθάνει τα 12,19 χρόνια. Ο συνολικός αριθμός των ελληνόκτητων πλοίων αυξήθηκε το 2016 στα 5.230 από 4.909 έναν χρόνο πριν και είναι συνολικής μεταφορικής ικανότητας 361.934.047 τόνων, σημειώνοντας άνοδο κατά 10,26% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/317954-to-xriso-top-10-ton-ellinon-ploioktiton

Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

Ποια θα είναι τα νέα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα

Ποια θα είναι τα νέα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα
Του Μηνά Τσαμόπουλου
Σε λιγότερο από 15 χρόνια, οι οκτώ από τις μεγαλύτερες σε πληθυσμό πόλεις, παγκοσμίως, θα είναι δίπλα στη θάλασσα και θα έχουν εξελιχθεί σε σπουδαία ναυτιλιακά κέντρα. Η ανάπτυξη θα έρθει από τη θάλασσα και όχι από τη στεριά. Μάλιστα στις συγκεκριμένες πόλεις θα έχουν συγκεντρωθεί δεκάδες εκατομμύρια κάτοικοι προκειμένου να εκμεταλλευθούν την άνθιση του θαλάσσιου εμπορίου το οποίο θα έχει υπερδιπλασιαστεί.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν οι συμμετέχοντες στο συνέδριο Mare Forum που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα στις αρχές της εβδομάδας με τίτλο τα «πάντα ρει».
pooo
gulff
O Khamis Buamim
Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο πρόεδρος του DubaiCouncil για θέματα ναυτιλίας Khamis Buamim, ο οποίος είναι από τις σημαντικές προσωπικότητες της ναυτιλιακής βιομηχανίας, είναι ενδιαφέροντα και οδηγούν σε ορισμένα ενδιαφέροντα συμπεράσματα:
- Ο πληθυσμός της γης αναμένεται να φθάσει έως το 2030 τα οκτώ δισ., με το 98% να προέρχεται από τις αναπτυσσόμενες χώρες. Η Ινδία θα ξεπεράσει την Κίνα σε πληθυσμό.
- Οι περισσότεροι από αυτούς τους ανθρώπους θα ζουν σε μεγαλουπόλεις. Μεγάλο πρόβλημα με την αστυφιλία θα υπάρξει στην Κίνα, Νότια Ασία, Μπαγκλαντές, Τουρκία και Νιγηρία.
- Η αστυφιλία θα αυξηθεί παγκοσμίως κατά 60%. Οκτώ από τις 10 μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου θα είναι ναυτιλιακά κέντρα.
- Οι χώρες όπου καταγράφεται γήρανση του πληθυσμού βρίσκονται αντιμέτωπες με την πιθανότητα οι οικονομίες τους να οδηγηθούν σε υφεσειακή πορεία.
- Το Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν θα αυξηθεί, παγκοσμίως, σημαντικά μέσα στα επόμενα 20 χρόνια.
- Το 2030 οι μεγαλύτερες και με διαφορά οικονομίες θα είναι της Κίνας, της Ινδίας και των ΗΠΑ.
- Η αγοραστική δύναμη θα οκταπλασιαστεί στην Ασία έως το 2030.
- Η μεγάλη αύξηση του Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος παγκοσμίως θα δώσει τη δυνατότητα και τις ευκαιρίες στη ναυτιλιακή βιομηχανία να αναπτυχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.
- Το θαλάσσιο εμπόριο θα υπερδιπλασιαστεί.
- Το 2030 η ζήτηση για ενέργεια θα αυξηθεί κατά 40%.
- Η κατανάλωση πετρελαίου από την Κίνα θα τριπλασιαστεί και θα ξεπεράσει τις ΗΠΑ που είναι σήμερα ο μεγαλύτερος καταναλωτής.
- Οι ΗΠΑ θα εξακολουθήσουν να είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής φυσικού αερίου στον κόσμο ενώ μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση θα σημειώσει και η Κίνα
- Κίνα και Ινδία θα είναι οι μεγαλύτεροι καταναλωτές άνθρακα με την Κίνα να απορροφά το 60%.
- Η Ινδία θα είναι η μεγαλύτερη καταναλώτρια ατσαλιού.
Τα αποθέματα πετρελαίου
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο τα υπάρχοντα αποθέματα πετρελαίου τα οποία θα εξαντληθούν έως και μετά από 99 χρόνια, ανά γεωγραφική περιοχή είναι:
Μέση Ανατολή 746 δισ. βαρέλια
Βόρεια Αμερική 209 δισ. βαρέλια
Νότια Αμερική 123 δισ. βαρέλια
Αφρική 117 δισ. βαρέλια
Ευρασία 99 δισ. βαρέλια
Ασία-Ωκεανία 34 δισ. βαρέλια
Ευρώπη 14 δισ. βαρέλια
Οι ατμοσφαιρικοί ρύποι
Μεγάλη συζήτηση έγινε και για τους ατμοσφαιρικούς ρύπους. Τονίστηκε η επιτακτική ανάγκη της ευθυγράμμισης των ευρωπαϊκών κανονισμών με εκείνους του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
«Δημιουργούνται προβλήματα στις ναυτιλιακές εταιρείες από το διπολικό αυτό σύστημα αφού άλλα ισχύουν στα ευρωπαϊκά λιμάνια άλλα εκτός Ευρώπης στην καταχώρησεις των δεδομένων των εκπομπών αερίων», επεσήμανε ο Απόστολος Πουλοβασίλης Γενικός Διευθυντής της Aegean ShippingManagement S.A.
«Υπάρχουν διαφορετικά χρονοδιαγράμματα, διαφορετικές κατηγορίες δεδομένων που θα πρέπει να αναφέρονται, διαφορετικοί τρόποι αναφοράς δεδομένων ενώ διαφορετικοί είναι η στόχευση των κανονισμών με την ΕΕ να έχει πιθανόν βλέψεις να εφαρμόσει ένα ETS (Emissions Trading Scheme) σε περιφερειακό επίπεδο».                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/317760-poia-tha-einai-ta-nea-korifaia-naitiliaka-kentra

Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Στο top 10 της Ευρώπης το λιμάνι του Πειραιά

Στο top 10 της Ευρώπης το λιμάνι του Πειραιά
του Μηνά Τσαμόπουλου
Αλματώδη ανάπτυξη σημείωσε το λιμάνι του Πειραιά στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία 10 χρόνια. Ανάμεσα στα ανταγωνιστικά ευρωπαϊκά λιμάνια καταλαμβάνει την 8η θέση της λίστας. Ειδικότερα, σύμφωνα με μελέτη του porteconomics.eu, από το 2007 έως το 2016 σημείωσε αύξηση της εμπορευματικής κίνησης σε ποσοστό 167,7% ενώ τη χρονιά 2015-2016 η αύξηση ήταν 9,4%. Διακινούνται πλέον 3.675.000 εμπορευματοκιβώτια ετησίως, με την ΣΕΠ-Cosco να έχει βάλει ως στόχο με την ολοκλήρωση και του δυτικού τμήματος της προβλήτας ΙΙΙ τα 6-7 εκατομμύρια. Είναι αξιοσημείωτο ότι το 2007 δεν ήταν στα 15 μεγαλύτερα ευρωπαϊκά λιμάνια.
Και ενώ το 2015 τα 15 πρώτα εμπορικά λιμάνια της Ευρώπης παρουσίασαν κατά μέσω όρο μείωση στην εμπορευματική κίνηση κατά 1,6% αντιθέτως το 2016 σημείωσαν αύξηση κατά 2,1% μ.ο.
Τα λιμάνια που ξεχώρισαν ήταν του Πειραιά, της Βαρκελώνης, της Αμβέρσας, του Sines της Πορτογαλίας και της Αλγκεθίρας στην Ισπανία.
Μεταξύ 2007 και 2016 η μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων αυξήθηκε κατά 14,4% κατά μέσω όρο.
Τα... αστέρια
Σύμφωνα με την έρευνα τα λιμάνια με την μεγαλύτερη αύξηση το 2016 σε σύγκριση με το 2007 είναι 
1) Sines 908,7%
2) Πειραιάς με 167,7%
3) Marxaxlokk της Μάλτας με 61,3%
4) Βαλένθια με 55,2% και
5) Αλγκεθίρα με39,2%.
Σε απόλυτους αριθμούς πρώτο είναι το λιμάνι του Ρότερνταμ με 12,3 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια και ποσοστά αύξησης 1,2% το 2016 σε σύγκριση με το 2015 και 14,8% σε σύγκριση με το 2007.
Στη δεύτερη θέση είναι η Αμβέρσα με 10 εκατομμύρια κουτιά και ποσοστά αύξησης 4% το 2016 σε σύγκριση με το 2015 και 27,7% σε σύγκριση με το 2007.
Στην τρίτη θέση είναι το λιμάνι του Αμβούργου με 8,9 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια που παρουσίασε όμως μείωση στην εμπορευματική κίνηση το 2016 κατά 9,9% σε σύγκριση με το 2015 ενώ σε σύγκριση με το 2007 είχε αύξηση κατά 1%.                                                                                                                                                                                                                                                                                         πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/317248-sto-top-10-tis-eiropis-to-limani-tou-peiraia

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

Χάνουν τα πλοία τους ελληνικές εταιρείες με μικρό στόλο

Χάνουν τα πλοία τους ελληνικές εταιρείες με μικρό στόλο

Η κρίση στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία συνεχίζει να πλήττει και το 2017 τις ναυτιλιακές εταιρείες και ειδικά εκείνες με μικρούς στόλους. Ανάμεσά τους βρίσκονται και εταιρείες ελληνικών συμφερόντων.
Μια από αυτές είναι η Efploia συμφερόντων Γιώργου Λαιμού την οποία ο διεθνής ναυτιλιακός τύπος την χαρακτηρίζει σαν το πιο πρόσφατο θύμα της «αντάρας». Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο πλοίο του στόλου της βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 31 Ιανουαρίου σύμφωνα με διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους.
Πρόκειται για το χωρητικότητας 80.700 τόνων Maverick Genesis ναυπηγήσεως του 2010. Το πλοίο βρίσκεται στη Νότιο Κορέα στο αγκυροβόλιο του Ulsan. Ένα ακόμη πλοίο της βγήκε σε πλειστηριασμό τον περασμένο Νοέμβριο σύμφωνα με τον νόμο της Ναμίμπια στη Νότια Αφρική από την Credit Suisse η οποία είναι η τράπεζα που έχει χορηγήσει τα περισσότερα δάνεια σε ελληνικές εταιρείες συνολικού ύψους 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το πλοίο «έπιασε» 15 εκατομμύρια δολάρια στον πλειστηριασμό εκείνον. Αγοράστηκε από την ελληνικών συμφερόντων Byzantine Maritime.
Η Credit Suisse είχε κατασχέσει και άλλο πλοίο της Efploia στη Σιγκαπούρη στα τέλη του περασμένου καλοκαιριού.
Μία ακόμη ελληνική εταιρεία που έχει θέμα είναι η Pyrsos Shipping, σύμφωνα με τον διεθνή τύπο αλλά και η Marine Managers είναι μία ακόμη εταιρεία που κινδυνεύει να δει τον στόλο της να «εξατμίζεται». Τον περασμένο Μάρτιο πούλησε για παλιοσίδερα ένα από τα πλοία της ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο η Royal Bank Scotland (RBS) της «μπλόκαρε» ένα ακόμη στη Σιγκαπούρη.
Εκείνοι που αντέχουν στην κρίση είναι οι Έλληνες πλοιοκτήτες με μεγάλους στόλους οι οποίοι έχουν καλές σχέσεις με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
Το αποτέλεσμα είναι να απειλείται με κατάρρευση η ραχοκοκαλιά της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας την οποία αποτελούν παραδοσιακές οικογενειακές ναυτιλιακές επιχειρήσεις.
«Λόγω της κρίσης στη ναυλαγορά οι συνθήκες χρηματοδότησής τους έχουν αλλάξει δραματικά, με ταυτόχρονη μείωση του ποσοστού δανειοδότησης και αύξησης του περιθωρίου κέρδους δυσχεραίνοντας κάθε επενδυτική προσπάθεια των εταιριών αυτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αντιμετώπιση της κρίσης από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που στηρίζουν τον κλάδο δημιουργεί συνθήκες πιστωτικής ασφυξίας στις μικρές και μεσαίες εταιρείες με αποτέλεσμα τόσο οι εταιρείες να χάνουν τα πλοία τους, άρα και κάθε πιθανότητα ανάκαμψης όσο και οι τράπεζες να αποκτούν στόλους τους οποίους αδυνατούν να διαχειριστούν» επεσήμανε στο newmoney.gr Έλληνας τραπεζίτης.
Λουκέτο σε ναυτιλιακές
Στο μεταξύ, αριθμός των ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακών εταιρειών συνεχίζει να μειώνεται.
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση, της Petrofin Research για το 2016 ο αριθμός τους το 2016 έπεσε στις 638 έναντι 648 εταιρειών το 2015 ποσοστό μείωσης 1,5%.
Ο αριθμός των εν ενεργεία ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών είναι ο χαμηλότερος από το 1998 όταν και είχαν καταγραφεί 926. Έως το 2005 μειώθηκαν και άλλο σταδιακά φθάνοντας τις 690. Ακολούθησε μία ανοδική τάση λόγω της χρυσής εποχής των ναύλων μέχρι το 2008.
Το 2009 οι εταιρείες ήταν 773. Στην συνέχεια όμως πήραν την κάτω βόλτα. Τα τελευταία 19 χρόνια, ο συνολικός αριθμός των ελληνικών επιχειρήσεων έχει μειωθεί περισσότερο από 31%.                                                                                                                                                                                                                             πηγή: http://www.newmoney.gr/palmos-oikonomias/nautilia/313952-xanoun-ta-ploia-tous-ellinikes-etaireies-me-mikro-stolo

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Εγκαινιάστηκε η νέα προβλήτα στον ΟΛΠ

Εγκαινιάστηκε η νέα προβλήτα στον ΟΛΠ

Ως εξαιρετικής σημασίας για τον ελληνικό τουρισμό, επένδυση υψηλής προστιθέμενης αξίας και οικονομικής απόδοσης χαρακτήρισε η Αναπληρώτρια Υπουργός Τουρισμού Έλενα Κουντουρά τη νέα προβλήτα κρουαζιέρας Αγίου Νικολάου, στο λιμάνι του Πειραιά.
Ειδικότερα, η Αν. Υπουργός τόνισε πως η νέα προβλήτα, αποκλειστικά για την κρουαζιέρα, θα  συμβάλλει στην ανάδειξη της σύγχρονη εικόνας του τουριστικού προορισμού της Ελλάδας, ενώ αποτελεί απόδειξη ότι το λιμάνι του Πειραιά διεκδικεί την εδραίωσή του ως κυρίαρχος κόμβος της κρουαζιέρας και του homeporting στη Μεσόγειο και την Ευρώπη.
Παράλληλα, όσον αφορά τον  αναπτυξιακό σχεδιασμό για το λιμάνι του Πειραιά και στον θαλάσσιο τουρισμό, που συνεχίζονται δυναμικά, η κ. Κουντουρά επισήμανε πως η  νότια επέκταση του λιμανιού θα επιτρέψει τον ελλιμενισμό των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων άνω των 300 μέτρων, θα δώσει ώθηση στις προσπάθειες  για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, για  την ενίσχυση του τουρισμού, αλλά και  για την οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της περιοχής της Αττικής.
«Ο θαλάσσιος τουρισμός αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας. Αποτελεί σημαντικό κομμάτι των δράσεων που προωθούμε, με επίκεντρο την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, ως τομέα υψηλής κυβερνητικής προτεραιότητας» αναφέρθηκε χαρακτηριστικά η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.
Κλείνοντας την ομιλία της, η κ. Κουντουρά τόνισε, πως «η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ελκυστικό ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προορισμό, ενώ αποτελεί την πιο ανταγωνιστική πρόταση στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου».                                                                                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://driveandtravel.gr/%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B7-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BF%CE%BB%CF%80/

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

Παγκόσμια πρωτιά για καράβι των Αγγελόπουλων! (pics)

Το νεότευκτο και... κατακόκκινο «Aegean Unity» έγινε το πρώτο δεξαμενόπλοιο που διέσχισε τη διευρυμένη διώρυγα του Παναμά και άνοιξε νέους δρόμους στη μεταφορά πετρελαίου

AGGELOPOULOI

Εκτός από τις μεγάλες επιτυχίες με τον Ολυμπιακό στα παρκέ, οι αδερφοί Αγγελόπουλοι παίρνουν «τρόπαια» -και μάλιστα παγκόσμια- και στις θάλασσες! Το πρώτο δεξαμενόπλοιο που διέσχισε τη διευρυμένη διώρυγα του Παναμά είναι ελληνικό και ανήκει στους ερυθρόλευκους ηγέτες. Πρόκειται για το υπό ελληνική σημαία, νεότευκτο και …κατακκόκινο «Aegean Unity» της Arcadia Shipmanagement.
Το πέρασμα έγινε στις 18 Αυγούστου μέσα από τις νεοκασκευασθείσες λεκάνες (NEOPANAMAX LOCKS) πλάτους 49 μέτρων και βάθους 15 μέτρων. Οι αρχές της διώρυγας απένειμαν τιμητική πλακέτα στον Έλληνα πλοίαρχο.
Με το ταξίδι του αυτό ανοίγει νέους εμπορικούς δρόμους για τη μεταφορά πετρελαίου. Πριν τα έργα διαπλάτυνσης, πλοία τύπου suezmax δεν μπορούσαν να διασχίσουν τη διώρυγα. Το «Aegean Unity» μπορεί να μεταφέρει έως ένα εκατομμύριο βαρέλια πετρελαίου.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στα κορεατικά ναυπηγεία HHI στο Uslan και παραδόθηκε στις 5 Ιουλίου 2016. Είναι ένα από τα έξι δεξαμενόπλοια που περιλαμβάνει το ναυπηγικό πρόγραμμα της Arcadia Shipmanagement. Έχουν παραδοθεί ήδη τα δύο πρώτα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://www.rednews.gr/pagkosmia-protia-gia-karavi-ton-angelopoulon-pics/

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Εκπληκτικό βίντεο: Δείτε πώς ένα πλοίο διασχίζει τη διώρυγα του Παναμά


Το εντυπωσιακό αυτό timelapse video του Ilya Goncharov δείχνει την μετάβαση από τον Ατλαντικό στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω της διώρυγας του Παναμά, η οποία διήρκεσε 12 ώρες.
Δείτε το βίντεο


Σημειώνεται ότι η διώρυγα του Παναμά είναι η δεύτερη σε ναυτιλιακή σπουδαιότητα, από την άποψη των θαλασσίων μεταφορών, στον κόσμο μετά τη Διώρυγα Σουέζ. Με ανισοϋψείς δεξαμενές ενώνει την επί του Ατλαντικού βόρεια ακτή με εκείνη του Ειρηνικού ωκεανού, νότια.
Έχει συνολικό μήκος 48 ν.μιλ. (περ. 77.1 χλμ.), πλάτος 45 μ. και βάθος 11 μ.. Η πρώτη διέλευση πλοίου έγινε στις 15 Αυγούστου 1914, ενώ υπάρχει δυναμικότητα διέλευσης 50 πλοίων ημερησίως.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       πηγή: http://www.koutipandoras.gr/article/ekplhktiko-binteo-deite-pws-ena-ploio-diasxizei-th-diwryga-toy-panama

Πέμπτη 12 Μαΐου 2016

Δείτε το νέο ''διαμάντι'' των θαλασσών που ανατρέπει ό,τι γνωρίζατε έως τώρα

Δείτε το νέο ''διαμάντι'' των θαλασσών που ανατρέπει ό,τι γνωρίζατε έως τώρα
Σε μια ριζοσπαστική ιδέα που έχει ως στόχο να πάει τα σουπεργιοτ σε νέα ύψη, έχει καταλήξει ένας Ιταλός σχεδιαστής.
Με μια γιγάντια σκεπή που περιέχει την master σουίτα, το 492ποδιών σουπεργιοτ με το όνομα Shaddai θα μεταφέρει τον ιδιοκτήτη και τους καλεσμένους του από τη θάλασσα στον... ουρανό, καθώς διαθέτει υπερυψωμένο επίπεδο που τους δίνει τη δυνατότητα να απολαύσουν την απίστευτη θέα του χώρου.
Η υπερυψωμένη καμπίνα διαθέτει κατάστρωμα έκτασης 1.130τμ και βρίσκεται 12ft πάνω από το νερό, δίνοντας στον ιδιοκτήτη μια ακραία δυναμική της θέας που δεν έχει προσφέρει ποτέ κανένα άλλο σούπερ γιοτ.
340A1D0300000578-3584851-image-a-94 1462975118626
Ο σχεδιαστής Gabriel Teruzzi, ο οποίος προσπάθησε να σκεφτεί πέρα από τα συνηθισμένα, έχει επιμεληθεί και την παραμικρή λεπτομέρεια. Η πισίνα υπερχείλισης, η τραπεζαρία και το μπαρ συμπληρώνουν την εκπληκτική εμπειρία για να παρακολουθήσει κάποιος το ηλιοβασίλεμα.
Ο Teruzzi είπε: «Από εκεί ψηλά μπορείτε να φτάσετε την αίσθηση μιας ανώτερης δύναμης, που περιβάλλεται από την απεραντοσύνη της θάλασσας και του ουρανού, φθάνοντας τα σύννεφα, όπου τα πάντα αντανακλούν τη θέση του στον κόσμο: την κορυφή.

340A1C5300000578-3584851-image-a-95 1462975122390

340A19BB00000578-3584851-image-a-96 1462975126102

340A160700000578-3584851-image-a-98 1462975136973

340A1B8300000578-3584851-image-a-99 1462975141892
340A157800000578-3584851-image-a-100 1462975145147

Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Βενιάμης: Ήταν και θα παραμείνει πρώτη παγκοσμίως η ελληνική ναυτιλία

Βενιάμης: Ήταν και θα παραμείνει πρώτη παγκοσμίως η ελληνική ναυτιλία

«Η ναυτιλία των Ελλήνων ήταν είναι και θα παραμείνει πρώτη στην παγκόσμια ναυτιλιακή αρένα», δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρος Βενιάμης σε χαιρετισμό του στο 2ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Ναυτεμπορικής.

Όπως είπε ο κ.Βενιάμης, είναι ύψιστη υποκρισία των ευρωπαϊκών ελεγκτικών οργάνων να καταγγέλλουν το ελληνικό φορολογικό σύστημα, το οποίο οι ίδιοι ακολούθησαν ως μοντέλο για να σώσουν την ευρωπαϊκή ναυτιλία και να μην ακολουθήσει τη μοίρα της ευρωπαϊκής ναυπηγικής βιομηχανίας.


Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/financial/greek-financial/arthro/2110953/veniamis-itan-ke-tha-paramini-proti-pagkosmios-i-elliniki-naftilia