Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Περιοδικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Περιοδικών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Γιάννα Τερζή: «Με ενόχλησαν όσα γράφτηκαν για την υγεία του πατέρα μου»

Γιάννα Τερζή

"Είναι ένας άνθρωπος που έχει δώσει πολλά στη μουσική, έχει σεβαστεί τον κόσμο και έχει αγαπηθεί. Όταν λοιπόν αποφασίζει να φύγει από το χώρο, τον ξεπροβοδίζεις έτσι";
Η Γιάννα Τερζή μίλησε για τα δημοσιεύματα που στεναχώρησαν τον πατέρα της, αλλά και για την προσωπική της ζωή, στο People και τη Γωγώ Θωμά.

Το επώνυμό σου σε έκανε να νιώσεις βάρος στους ώμους σου, ότι πρέπει να φανείς αντάξια του πατέρα σου;

Το νιώθουν όλοι οι άλλοι εκτός από εμένα. Εγώ δεν μπορώ να το δω έτσι – είναι ο μπαμπάς μου και είμαι η κόρη του. Δεν κοιτάζομαι κάθε πρωί στον καθρέφτη λέγοντας πως «είμαι η κόρη του Τερζή». Φυσικά και αναγνωρίζω ότι είναι τεράστιος καλλιτέχνης, αλλά δεν λειτουργώ με βάση το επώνυμό μου. Στο σπίτι δεν είχαμε μια φίρμα, αλλά τον πατέρα μας.

Είναι ένας λόγος που επέλεξες να φύγεις από την Ελλάδα και να κυνηγήσεις μια διεθνή καριέρα;

Καμία σχέση. Δεν εγκλωβίζομαι στην εικόνα των άλλων για εμένα.

Ο πατέρας σου προσπάθησε ποτέ να σε αποτρέψει από το να μπεις στο χώρο;

Δεν ήθελε τα παιδιά του να δουλέψουν στη νύχτα. Δεν ήταν το καλύτερό του.

Ποια ήταν η δική του θέση για όλο αυτό που έζησες φέτος στη Eurovision;

Δεν ασχολείται με το θεσμό. Ήταν από την αρχή ικανοποιημένος και μόνο που έγραψα αυτό το κομμάτι. Του άρεσε πολύ. Μου είπε «αν δεν το τραγουδούσες στη Eurovision, θα το έλεγα εγώ».

Τα τελευταία χρόνια υπήρξαν πολλά δημοσιεύματα πως αντιμετωπίζει προβλήματα υγείας.

Δεν ισχύουν. Ήταν όλα ψευδή. Τον θαυμάζω για το γεγονός ότι δεν ενδίδει ποτέ σε όσα γράφονται. Όπως και στην περίπτωσή μου τώρα με τη Eurovision. Δεν τον ενδιαφέρουν τα σχόλια που μπορεί να ειπώθηκαν. Είναι ένας πολύ δυνατός άνθρωπος που μένει στην ουσία.

Σε έχει στενοχωρήσει κάποιο δημοσίευμα;

Με ενόχλησαν όσα γράφτηκαν για την υγεία του. Είναι ασέβεια. Είναι ένας άνθρωπος που έχει δώσει πολλά στη μουσική, έχει σεβαστεί τον κόσμο και έχει αγαπηθεί. Όταν λοιπόν αποφασίζει να φύγει από το χώρο, τον ξεπροβοδίζεις έτσι;

Δημοσιεύματα που αφορούν την προσωπική σου ζωή σε έχουν ενοχλήσει;

Δεν πουλάω την προσωπική μου ζωή για να ακουστεί το όνομά μου. Όμως δεν κρύβομαι, ζω τη ζωή μου κανονικά.

Αυτή την περίοδο είσαι σε σχέση;

Όχι, είμαι μόνη μου.

Είναι όνειρό σου να κάνεις τη δική σου οικογένεια;

Είναι περίεργο γιατί, ενώ προέρχομαι από μια πολύ δεμένη οικογένεια, δεν ήταν στα παιδικά μου όνειρα να ντυθώ νύφη.

Παιδί θέλεις να αποκτήσεις;

Έχει κάνει ο αδελφός μου τέσσερα, οπότε σε ένα βαθμό το ζω. Δεν είναι άγχος και ούτε το σχεδιάζω, χωρίς να είμαι αρνητική. Είμαι της άποψης ότι πρέπει να σου προκύψει και όχι να το κυνηγήσεις.

Πρόταση γάμου σου έχουν κάνει;

Έχω φτάσει κοντά αλλά τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που έγινε η συζήτηση θεώρησα ότι δεν ήταν κανείς από τους δυο μας έτοιμος για αυτό το βήμα. Μέχρι και σήμερα αναρωτιέμαι τι θα είχε συμβεί αν είχα αποφασίσει διαφορετικά.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής

«Ήταν πολύ δύσκολα όταν χώρισα. Είναι άλλο να είσαι με τον άνθρωπό σου στο εξωτερικό κι άλλο να είσαι ολομόναχος…»

Γιάννα Τερζή

"Τελείωσε μια σημαντική σχέση για εμένα και γύρισα πίσω καθαρά για προσωπικούς λόγους. Ένιωθα την ανάγκη της στήριξης της οικογένειάς μου".
Η Γιάννα Τερζή φωτογραφήθηκε για το People και μίλησε για όλα στη Γωγώ Θωμά.

Γιατί άφησες το κομμάτι του scouting αφού πήγαινε καλά και επέστρεψες στην Ελλάδα;

Αισθάνθηκα ότι χάνω πολλά πράγματα σε προσωπικό επίπεδο. Δεν γύρισα πίσω με τη σκέψη ότι θα μείνω μόνιμα στην Ελλάδα. Ένιωσα την ανάγκη να επιστρέψω για λίγο σπίτι μου. Ήμουν τόσο μόνη και τόσο μακριά για πολύ καιρό.

Εκείνη την περίοδο γραφόταν πως τελείωσε η μακροχρόνια σχέση που είχες.

Ισχύει. Ήταν πολύ δύσκολα όταν χώρισα. Είναι άλλο να είσαι με τον άνθρωπό σου στο εξωτερικό κι άλλο να είσαι ολομόναχος. Ο τότε σύντροφός μου (σ.σ. Αχιλλέας Μανώλης, ο οποίος είναι φωτογράφος) είχε έρθει στην Αμερική περίπου ενάμιση χρόνο μετά από εμένα. Ήμασταν μαζί επτά χρόνια. Tελείωσε μια σημαντική σχέση για εμένα και γύρισα πίσω καθαρά για προσωπικούς λόγους. Ένιωθα την ανάγκη της στήριξης της οικογένειάς μου.΄

Γιάννα Τερζή
Είσαι φίλη με τον Δημήτρη Γιαννέτο, που ζει πια στην Αμερική. Έκανες παρέα με Έλληνες εκεί;

Ο Δημήτρης ήρθε στην Αμερική τα τελευταία τρία χρόνια που ζούσα εκεί. Η αλήθεια είναι πως, όταν ήρθε, έγιναν καλύτερα τα πράγματα. Στο Λος Άντζελες είχα μια παρέα με Έλληνες, ανάμεσα στους οποίους και ο Δημήτρης Γιαννέτος, και έχουμε να θυμόμαστε πολύ όμορφες στιγμές όλοι μαζί. Ωστόσο έζησα μεγάλη μοναξιά στο εξωτερικό.

Υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκες να γυρίσεις πίσω;

Ναι. Αλλά όταν θέλω κάτι, το βάζω πείσμα.

Έχει κλείσει μέσα σου ο κύκλος της Αμερικής;

Αισθάνομαι την Αμερική σαν δεύτερο σπίτι μου. Και πρακτικά έχω διπλή υπηκοότητα. Έζησα εμπειρίες ζωής εκεί. Όχι, δεν έχει κλείσει αυτή η πόρτα για εμένα. Κάποια μέρα μπορεί να επιστρέψω.

Τι σημαίνει για εσένα το αμερικανικό όνειρο που είχες από μικρή;

Σημαίνει να κάθεσαι το βράδυ στο στούντιο του Dr. Luke που έχει θέα όλο το L.A. και να είσαι παρούσα όταν παίζει μελωδίες στις κιθάρες του για το επόμενο hit του. Το έζησα. Γι’ αυτό δεν μετανιώνω για τίποτα.

Με το που επέστρεψες δήλωσες πως δεν ήθελες να μπεις ξανά στο χώρο ως τραγουδίστρια. Γιατί;

Μουσικά δεν μπορείς να προσαρμόζεσαι αυτόματα σε όλα τα μέρη. Μετά από εννέα χρόνια απουσίας έπρεπε να προσαρμοστώ πρώτα εγώ. Γύρισα και βρήκα μια άλλη πραγματικότητα στην Ελλάδα, μια χώρα σε κρίση. Σιγά σιγά μπήκα στο στούντιο και ξεκίνησα να γράφω για να τσεκάρω τον εαυτό μου. Όλο αυτό για εμένα θέλει σκέψη.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής

Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Γιώργος Παπαδάκης: «Κάποια στιγμή θα έρθει το τέλος αλλά…»

Γιώργος Παπαδάκης

"Δεν κλέβω δουλειά από νέους ανθρώπους. Αντίθετα, δημιουργώ προϋποθέσεις και στηρίζω νέους ανθρώπους και οι άνθρωποι που είναι κοντά μου δεν ήταν επιλογή του σταθμού μου, ήταν επιλογή δική μου"!
Ο Γιώργος Παπαδάκης, έριξε αυλαία για καλοκαίρι, και ανακρίνεται από τον Γρηγόρη Μελά στο Τηλέραμα.

Όσα γνωρίζετε

Το 1990 είχα την έμπνευση να δημιουργήσω την πρωινή ενημερωτική ζώνη που ευτυχώς βρήκε ανταπόκριση από τον αείμνηστο Μίνωα Κυριακού. Έτσι…

ΦΕΤΟΣ ΕΚΛΕΙΣΑ 27 ΧΡΟΝΙΑ και το «Καλημέρα Ελλάδα» θα είναι στον αέρα και την επόμενη σεζόν.

Όσα δεν γνωρίζετε

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ήταν σε εφημερίδες ως μαθητευόμενος, μετά στο κρατικό ραδιόφωνο. Τηλεόραση ξεκινάω να κάνω το 1982.

ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ σε εμένα έχει γίνει τρόπος ζωής, είμαι παθιασμένος με αυτό που κάνω, το αγαπάω.

ΜΕ ΡΩΤΟΥΝ πόσα χρόνια θα συνεχίσω, αλλά είναι σαν να ρωτάς έναν πατέρα πόσα χρόνια θα αντέξει το παιδί του. Ε, βέβαια κάποια στιγμή θα έρθει το τέλος αλλά αυτό το τέλος θα έρθει τη στιγμή που και οι δυνάμεις οι δικές μου θα με εγκαταλείψουν και φυσιολογικά θα πρέπει να δώσω τη σκυτάλη σε κάποιους ανθρώπους. Αλλά δεν κλέβω δουλειά από νέους ανθρώπους. Αντίθετα, δημιουργώ προϋποθέσεις και στηρίζω νέους ανθρώπους και οι άνθρωποι που είναι κοντά μου δεν ήταν επιλογή του σταθμού μου, ήταν επιλογή δική μου! Ο σταθμός τους είδε και τους έμαθε αφού βγήκαν στον αέρα.

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΠΟΜΠΗ. Έχω την εντύπωση πως οι άνθρωποι της τηλεόρασης πιστεύουν πως θα μπορούσαν να κάνουν οτιδήποτε. Το πέρασα και εγώ αυτό κάποια στιγμή πριν από πολλά χρόνια. Τώρα όμως με την ωριμότητα που διαθέτω, πιστεύω ότι αυτό μπορώ να κάνω, αυτό κάνω. Αν επιχειρήσω  να κάνω κάτι άλλο θα είναι πίσω από τις κάμερες.

ΕΧΩ ΔΕΧΤΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ. Δεν πιστεύω όμως ότι έχω τις ικανότητες να εκπροσωπήσω κόσμο για κοινοβούλιο. Θα μου πεις «έχουν τις ικανότητες οι περισσότεροι από αυτούς που σε εκπροσωπούν;». Όχι. Αλλά βλέποντας αυτούς από το μετερίζι που είμαι μπορώ να ασκώ κριτική, είμαι έξω από κομματικές γραμμές, έξω από συμφέροντα οικονομικά –πολιτικά. Το θεωρώ και χυδαίο να εκμεταλλευτώ όλα αυτά τα χρόνια της προβολής και της δημοσιότητας και να τα εξαργυρώσω κάποια στιγμή μέσα από το χώρο της πολιτικής ή έναν επιχειρηματικό χώρο και να πουλάω μαντζούνια, ας πούμε. Να εξηγηθώ: για μένα, για τον Γιώργο Παπαδάκη. Για οποιονδήποτε συνάδελφό μου το κάνει, θα το δεχτώ γιατί είναι επιλογή του.

ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνων που λένε «δουλεύω στη τηλεόραση αλλά δεν βλέπω». Όταν ακούω κάτι τέτοιο μου τη βαράει. Είναι και 5-6 εκπομπές που δεν μπορώ να δω, κάποια είναι και στον ΑΝΤ1, αλλά δεν θα πω ποια γιατί δεν κάνω κριτική σε συναδέλφους μου και προγράμματα.

ΜΟΥ ΤΗ ΒΑΡΑΕΙ που όλοι έχουν άποψη για την τηλεόραση και με ενοχλεί που όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν στην τηλεόραση έχουν άποψη για τις υπόλοιπες δουλειές, εκτός από τη δική τους. Δέχομαι την κριτική αλλά από ανθρώπους που ξέρουν και που δεν έχουν εμμονές.

Η ΠΙΟ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΗ ΦΙΛΙΑ είναι με τη γυναίκα μου, την Τίνα, με την οποία θα μπούμε στον 29ο χρόνο. Πέρα το ότι είναι ο άνθρωπός μου, η γυναίκα μου, η σύντροφός μου, η μητέρα των παιδιών μου, είναι και η φίλη μου. Έχω και φίλους από τα μαθητικά μου χρόνια με τους οποίους βλέπομαι τακτικά, αλλά η καλύτερη μου φίλη είναι η γυναίκα μου και γι αυτό ακριβώς το λόγο την ταλαιπωρώ. Γιατί τους φίλους μας αν δεν τους ταλαιπωρούμε και αν δεν μας ταλαιπωρήσουν δεν υπάρχει πραγματική φιλία.

ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ. Τον Κωνσταντή από τον πρώτο μου γάμο που μου έχει χαρίσει δύο εγγόνια, τον Γιώργη και τον Αλέξανδρο. Ο μεσαίος γιος μου, ο Φοίβος, τελείωσε το Πανεπιστήμιο, έκανε master στην Αγγλία και τώρα κάνει το διδακτορικό του. Ο μικρότερος γιος μου, ο Ιάσωνας, είναι 21 ετών και ασχολείται με τη μουσική. Μπορεί να είμαι πάτερ φαμίλιας, αλλά προσπαθώ τα παιδιά μου να κάνουν τις επιλογές τους στη ζωή και εγώ να τις υποστηρίζω.

ΤΟ ΜΟΤΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ είναι «όσο ζω, μαθαίνω»!

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΟ ΧΟΜΠΙ. Παλαιότερα μάζευα αναπτήρες φτηνούς πλαστικούς και στυλό, επίσης φτηνιάρικα. Έχω κλέψει άπειρα στυλό από τα ταξίδια που έχω κάνει. Ευτυχώς δεν με είχαν πάρει χαμπάρι…

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ με καλάμι, αλλά δεν έχω ώρες. Μάλλον δεν έχω και την ικανότητα, αλλά με ηρεμεί.

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Δεν πάει το μυαλό σας! Που είναι σήμερα ο Πάνος Μιχαλόπουλος και με τι ασχολείται;

Δεν πάει το μυαλό σας! Που είναι σήμερα ο Πάνος Μιχαλόπουλος και με τι ασχολείται;

Άλλαξε τελείως ζωή!

O γνωστός ηθοποιός Πάνος Μιχαλόπουλος άφησε τα πάντα και πλέον μένει σε ένα υπέροχο κτήμα στην Παλλήνη. Σε συνέντευξη του ανέφερε τους λόγους που πλέον δεν θέλει να δουλεύει.
Συγκεκριμένα είπε πως... διαβάστε παρακάτω...
«Δεν με ενδιαφέρουν οι προτάσεις που μου κάνουν. Δεν έχουν σχέση με τον Πάνο Μιχαλόπουλο που εγώ έχω μέσα μου. Αποφεύγω τα πάντα. Χαίρομαι όταν περπατάω στον δρόμο και με πιάνουν μικροί και μεγάλοι και μου λένε “μεγαλώσαμε με σένα”. Αυτή είναι η παρακαταθήκη μου.Τώρα, έχω τόσες πολλές ασχολίες με τα κτήματα που μου άφησε ο πατερούλης μου στην Καλαμάτα, που δεν βρίσκω κενές ώρες για να γευτώ την προσωπική μου ζωή. Αποφεύγω κάθε είδους δημοσιότητα, γιατί δεν με ενδιαφέρει αυτός ο τομέας πλέον. Δεν με ενδιαφέρει να δουλέψω στην τηλεόραση, ούτε και στο θέατρο όμως. Δεν υπάρχει και θέατρο για να δουλέψεις πια. Δυο αξιόλογα θέατρα έχει πλέον η Αθήνα. Τίποτα άλλο. Και αυτό που βλέπουμε είναι θέατρο του παραλόγου «

Παρασκευή 15 Ιουνίου 2018

«Όλα ξεκίνησαν με τη νίκη μου στο X Factor, είχε τύχει ένα βράδυ να φτάσω να πιω 60 υποβρύχια»!

Λούκας Γιώρκας

"Μου έχει συμβεί να τρέχω στη Συγγρού γυμνός φορώντας μόνο ένα μποξεράκι, επιζητώντας κάποιος να με βρει να με σώσει".
Ποτέ δεν ξέρεις τι βρίσκεται πίσω από μια ωραία εικόνα. Και είναι μερικές φορές που η εικόνα σπάει και δημιουργείται μια άλλη. Μια πιο ειλικρινής, καθαρή και ουσιαστική. Ο Λούκας Γιώρκας συγκλονίζει με την εξομολόγησή του για τον εθισμό του στο αλκοόλ, στο Down Town και τον Πάνο Ζόγκα.

«Όλα ξεκίνησαν με τη νίκη μου στο X Factor. Κάπου εκεί διχάστηκα, έχασα το κέντρο μου, στράφηκα εναντίον μου. Για τα επόμενα πέντε χρόνια νόμιζα ότι είχα τον έλεγχο και τελικά δεν τον είχα πουθενά. Εκείνη την περίοδο το αλκοόλ είχε γίνει καθημερινότητα και οι ποσότητες ήταν στην υπερβολή τους. Όταν σταματούσα να πίνω δεν σταματούσα. Από τα 22 μου μέχρι τα 28 ήταν μία τρέλα.

Ποτέ δεν έπινα για να απολαύσω το ποτό. Με το που άρχιζα, έπινα σφηνάκια με υποβρύχια για να μεθύσω. Σκοπός ήταν η μέθη. Δεν ήταν ότι έπινα το ποτό για την απόλαυση. Έπινα για να χαθώ, να φτιαχτώ. Είχα πόνο. Πολύ πόνο, που το ποτό τον κάλυπτε. Κάτι που δεν ίσχυε βέβαια.

Λούκας Γιώρκας

Ένα πρωινό είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και είπα: «Τι κάνεις; Πώς έχεις καταντήσει έτσι, πού έχεις φτάσει»; Ήταν μια στιγμή που κατάλαβα ότι από και και πέρα ακολουθούσε η άβυσσος. Και εκεί ζήτησα βοήθεια.

Έβγαινα στον δρόμο και έτρεχα μέσα στον πανικό, έτσι ώστε αν κατέρρεα να βρεθεί ένας άνθρωπος να με δει και να με βοηθήσει. Μου έχει συμβεί να τρέχω στη Συγγρού γυμνός φορώντας μόνο ένα μποξεράκι, επιζητώντας κάποιος να με βρει να με σώσει. Νόμιζα ότι θα πάθω ανακοπή. Ένιωθα ότι πέθαινα, ότι φεύγω, ότι τελειώνει η ζωή μου. Έχει τύχει να ξυπνήσω σε παγκάκι και δεν ήξερα τι είχα κάνει το προηγούμενο βράδυ και πώς είχα βρεθεί εκεί.

Είχε τύχει ένα βράδυ να φτάσω να πιω 60 υποβρύχια. Δεν σταματούσα».

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

O Γρηγόρης μιλά για πρώτη φορά για το προσωρινό τέλος του 2NIGHT SHOW...


Η τηλεοπτική σεζόν ολοκληρώνεται σιγά-σιγά. Τι γεύση σας άφησε; Είστε ένα από τα πρόσωπα που συζητήθηκαν έντονα, τόσο λόγω «Nomads» όσο και λόγω του τέλους του «The 2night show».

«Μου άφησε μια πάρα πολύ γλυκιά γεύση, τόσο λόγω της επιτυχίας του «Nomads»-, που πραγματικά ήταν το πιο πετυχημένο πρόγραμμα της σεζόν για το κανάλι όπου εργάζομαι, όσο και για το «The Wall», που ήρθε στο φινάλε της τηλεοπτικής σεζόν και ενώ όλα τα άλλα τηλεοπτικά προγράμματα βρίσκονται στην κορύφωση τους εμφανίστηκε στα μέσα Μαΐου και «έκλεψε» την τηλεθέαση. Όσο για το «The 2night show» τώρα, με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονός ότι δεν βρίσκεται στις οθόνες μας, όμως το σίγουρο είναι ότι δεν έχει καν ξεκινήσει ο κύκλος αυτός ακόμα. Είναι ένα από τα πράγματα που όχι απλά δεν τέλειωσαν για μένα, δεν ξεκίνησαν καν».


Πώς είναι η εμπειρία από το «The Wall»;

«Καταπληκτική. Τα γυρίσματα έγιναν στην Πολωνία από την Endemol, μια μεγάλη εταιρeία. Το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω συνεργαστεί με εταιρείες στο εξωτερικό, από το «Survivor» και το «Nomads» μέχρι το «The Wall», πέραν του ότι με κάνει πολύ χαρούμενο, με κάνει έμπειρο μαθαίνω καινούργια πράγματα από τον τρόπο που εργάζονται στο εξωτερικό».

Συχνά πυκνά κι εσείς θα έχετε ακούσει όσους λένε ότι σας ταιριάζουν γάντι τα τηλεπαιχνίδια. Τελικά είναι το στοιχείο σας;

«Σχεδόν κάθε χρόνο παρουσιάζω διαφορετικά είδη εκπομπών. Και χωρίς να έχω πρόβλημα στο τι ώρα θα είναι ή στο τι concept θα έχει. Προσαρμόζομαι ανάλογα με το concept και μέλημά μου είναι να είμαι όσο γίνεται καλύτερος σε ό,τι παρουσιάζω» .

Αυτά δήλωσε στο ένθετο περιοδικό Tv Kous Kous


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/o-2night-show.html

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Νίκος Κοκλώνης: Έχω συμβόλαιο, ανήκω στον ΑΝΤ1...


Ο Νίκος Κοκλώνης μιλάει για την επαγγελματική καταστροφή και την ενασχόλησή του με την τηλεόραση. 
Ακολούθησε μια μεγάλη καταστροφή και ορθοπόδησες και πάλι προς την κορυφή
«Η αλήθεια είναι ότι προσπάθησα πολύ για ό,τι έχω κάνει μέχρι και σήμερα, και επειδή δύο χρόνια τώρα είμαι στην τηλεόραση, συνειδητοποίησα ότι δε μετράνε τα λεφτά, η περιουσία και όλες οι υπερβολές, εκτός από το να περνάς εσύ ο ίδιος καλά. Και πίστεψε με, εγώ περνάω υπέροχα. Μια ζωή την έχουμε και νιώθω ότι είμαι πιο ευτυχισμένος από ποτέ»
Είσαι τηλεοπτικό πρόσωπο ή κάνεις απλά το χόμπι σου;
«Δεν κάνω το χόμπι μου, και μοναδικός σκοπός μου σε κάθε επεισόδιο του «Celebrity travel» είναι να έχω ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, και να είμαι υπόδειγμα επαγγελματία προς το κανάλι μου και τους συνεργάτες μου. Αλλά δε νιώθω παρουσιαστής, γιατί υπάρχουν άλλα άτομα που έχουν σπουδάσει και έχουν κάνει σπουδαία πράγματα στην τηλεόραση»
Σ' αυτά τα δύο χρόνια που σε γνωρίζουμε τηλεοπτικά, ένιωσες κάποια στιγμή με την κριτική που σου έχουν κάνει, να λυγίζεις και να λες, τα παρατάω και επιστρέφω σ' αυτό που έκανα αρχικά με τις πωλήσεις εισιτηρίων;
«Εξαρτάται ποιος σου κάνει την κριτική. Μπορεί να την δεχτώ την αρνητική κριτική, για την τηλεοπτική μου πορεία για να γίνω καλύτερος, αλλά αν υπάρχει κακία και εμμονή δε δίνω βάση. Υπάρχουν αρθρογράφοι και κριτικοί που υποτίθεται μετράει η γνώμη τους, που με σταυρώνουν. Και ειδικά από κάτι καρικατούρες που προσπαθούν να βάλουν τρικλοποδιές σε νέα άτομα στην τηλεόραση, όπως είμαι και εγώ. Και όλα αυτά γιατί ο Κοκλώνης στο παρελθόν μπορεί να μην εξυπηρέτησε τα ρουσφέτια που του ζήτησαν κάποιοι από αυτούς, γιατί ο Κοκλώνης δεν τους έχει σηκώσει το τηλέφωνο και πολλά άλλα. Τέλειος παρουσιαστής δεν είμαι. Αλλά προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος»
ΑΝΤ1 ή ΣΚΑΙ; Ξεκίνησες από το κανάλι του Φαλήρου με τηλεθεάσεις 30-35% και πήγες στον ΑΝΤ1 που έφτασες σε σημείο να παίρνεις lead in 2% και να το φτάνεις στο 15%. Αυτό σε έριξε ψυχολογικά;
«Ξαφνικά είδα νούμερα της τάξης του 8% στον ΑΝΤ1  και έπαθα ένα μεγάλο σοκ. Αλλά για μένα ο ΑΝΤ1 και στο λέω πολύ έντιμα, είναι οικογένεια μου. Υπάρχουν άτομα που έχω δεθεί και με στήριξαν. Όπως είδα δεθεί με την Άλκηστις Μαραγκουδάκη στον ΣΚΑΙ και με την ομάδα της. Η κυρία Μαραγκουδάκη είναι η τηλεοπτική νονά μου»
Στεναχωρήθηκες που έφυγε ο Γιάννης Λάτσιος που είχατε μια πολύ καλή και ειλικρινή σχέση;
«Τον αγαπώ, θα τον αγαπώ, και στεναχωρήθηκα που πάρθηκε μια τέτοια απόφαση. Δε μπορώ να πω ότι με στήριζε πολύ, μιας και δεν είχε χρόνο πολύ. Δε νιώθω όμορφα που δεν είναι στην τηλεοπτική οικογένεια του ΑΝΤ1»
Του χρόνου θα μείνεις στον ΑΝΤ1; Γράφτηκε και για το «Ε» και για επιστροφή στον ΣΚΑΙ.
«Δεν υπάρχει καμία πρόταση επιστροφής στον ΣΚΑΙ. Όσο αφορά τον ΑΝΤ1, έχω συμβόλαιο, ανήκω εκεί, και θα ήταν άδικο εκμέρους μου και ανήθικο, να μιλήσω για μια άλλη πρόταση ή σενάριο μεταγραφής» είπε στο full life

Γιώργος Γιαννόπουλος: Τι λέει για την επιτυχία της σειράς «Το σόι σου» και τη… μόδα των ριάλιτι;

Γιώργος Γιαννόπουλος

«Με εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα οι περιπτώσεις κάποιων εκπομπών, οι οποίες βλέπω ότι «πρωταγωνιστούν» συνεχώς στις σελίδες των περιοδικών και πα' όλα αυτά σημειώνουν τηλεθέαση μόλις 7-8%.»
Ο Γιώργος Γιαννόπουλος μίλησε στο ENJOY και στην Γιώτα Βαζούρα για τον χαρακτήρα που υποδύεται τηλεοπτικά τα τελευταία χρόνια στην σειρά του Alpha «Το σόι σου», αλλά και την μόδα των ριάλιτι που προβλέπει πως θα περάσει…

Πώς είναι τα τελευταία τέσσερα χρόνια σχεδόν καθημερινά να είστε στο ίδιο πλατό, να υποδύεστε τον ίδιο χαρακτήρα (Βαγγέλης Χαμπέας) και να είστε με τα ίδια άτομα;

Όμοια συνθήκη αντιμετώπισα και στο θέατρο. Και συγκεκριμένα στους «12 ένορκους», μια παράσταση στην οποία έπαιζα επί σειρά ετών και στην οποία τη νέα θεατρική σεζόν δεν θα βρίσκομαι. Εγώ σταμάτησα, ενώ το έργο θα συνεχιστεί για πέμπτη χρονιά, γιατί δεν άντεχα να λέω τα ίδια πράγματα κάθε βράδυ. Το σίριαλ με το θέατρο έχει διαφορά. Στο θέατρο υποδύεσαι έναν χαρακτήρα και λες τα ίδια λόγια. Στη σειρά, από την άλλη, μπορεί να είσαι ο ίδιος χαρακτήρας, αλλά να ζεις διαφορετικές καταστάσεις. Και αυτό καμιά φορά σε ξεκουράζει και κυρίως δεν σου επιτρέπει να βαρεθείς.

Η επανάληψη σε μια τόσο δημιουργική δουλειά σας τρομάζει;

Είμαι από τους ηθοποιούς που κάνουν πολλά και διαφορετικά πράγματα. Για παράδειγμα, από το 2014 συμμετέχω στο «Σόι σου», μια λαϊκή και απλόχερη κωμωδία, όπως συνηθίζω να την αποκαλώ, η οποία μάλιστα πριν από μερικές ημέρες ξεπέρασε σε τηλεθέαση ακόμη και το Survivor και όλα τα υπόλοιπα εύπεπτα ριάλιτι, σημειώνοντας 33,6%. Αυτά τα νούμερα δεν τα είχε κάνει ένα σίριαλ ούτε στη χρυσή εποχή της τηλεόρασης. Αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος το αγάπησε πραγματικά. Από πέρυσι έλεγα ότι τα ριάλιτι είναι μια μόδα που θα περάσει. Και να μου το θυμηθείτε, του χρόνου τέτοια εποχή, ούτε 20% δεν θα κάνει.
Είμαστε μια περίεργη φάρα εμείς οι Έλληνες. Δεν κοιτάμε τι θα δημιουργήσουμε εμείς αξιοποιώντας το εγχώριο υλικό, αλλά κοιτάμε να αντιγράψουμε τι κάνουν οι υπόλοιποι στην Ευρώπη και την Αμερική. Με το που «σκάσει» μια μόδα, εμείς την ακολουθούμε αδιακρίτως. Θυμάστε τι είχε γίνει με τα βιντεοκλαμπ τη δεκαετία του ’80 τα οποία άνοιγαν το ένα μετά το άλλο; Η αργότερα, που γέμισε η Αθήνα σουβλατζίδικα; Κάπως έτσι γίνεται και με τα ριάλιτι. Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο «μπράβο»« στους ανθρώπους του Alpha, οι οποίοι πόνταραν στη μυθοπλασία και δημιούργησαν μια σειρά, η οποία ανεβάζει κάθε χρόνιο τα νούμερα της. Η επιτυχία της οφείλεται και σε ακόμη έναν λόγο: Είναι μια κωμωδία που καταφέρνει να μιλάει για τα θέματα σοβαρά, με έναν ωραίο, απλό και κατανοητό τρόπο και χωρίς να προωθείται ιδιαίτερα από τα μέσα καταφέρνει και σκίζει. Με εντυπωσιάζουν ιδιαίτερα οι περιπτώσεις κάποιων εκπομπών, οι οποίες βλέπω ότι «πρωταγωνιστούν» συνεχώς στις σελίδες των περιοδικών και πα’ όλα αυτά σημειώνουν τηλεθέαση μόλις 7-8%.

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Λάκης Λαζόπουλος: «Από την αρχή το είπα ότι τελειώνουν οι Μήτσοι! Δεν θα τους ξαναδούμε ποτέ…»

Λαζόπουλος

«Ο θυμός είναι ένα δώρο που κάνεις στον άλλον.»
Ο Λάκης Λαζόπουλος μίλησε στην εφημερίδα Real και στον Βασίλη Μπουζιώτη για το θυμό, αλλά και τους Δέκα Μικρούς Μήτσους…

Έχεις πέσει ποτέ στην παγίδα να χρησιμοποιήσεις μεγεθυντικό φακό και να χάσεις χρόνο σε αυτό;

Ποτέ. Δεν χρησιμοποιώ ποτέ τον μεγεθυντικό φακό, δεν με ενδιαφέρει. Βλέπω τα πράγματα από απόσταση. Μπορεί ο όποιος θυμός μου προσωρινά να κάνει κοντινό πλάνο, αλλά δεν θα μείνει εκεί. θα πάμε στο γενικό πλάνο, θα πάρω την απόσταση μου αμέσως.

Ο θυμός είναι καταστροφικός, πιστεύεις;

Ο θυμός είναι ένα δώρο που κάνεις στον άλλον. Αν έχεις διάθεση να του το κάνεις, το κάνεις. Εγώ δεν το κάνω. Δεν δίνω ενέργεια στον άλλον χωρίς λόγο. Αν είναι να του τη δώσω θετικά, θα του τη δώσω. Να αδειάσω εγώ το θυμό μου για να γεμίσει ο άλλος; Όχι!

Και με τις επιθέσεις που δέχεσαι κατά καιρούς γίνεται αυτό;

Δεν ασχολούμαι.

Δεν έχεις θυμό όταν λένε «α, κόπηκαν οι «Μήτσοι» του Λάκη;

Καθόλου, γιατί έχω κάνει δηλώσεις από την αρχή, οι οποίες είναι γραμμένες, διατυπωμένες. Που λένε ότι εγώ θα κάνω πέντε ή έξι επεισόδια ανάλογα με το χρόνο, αν τα καταφέρω. Και είναι διατυπωμένο και στα συμβόλαια που έχω υπογράψει. Δεν θα καθίσω να ασχοληθώ με το τι στήνουν διάφοροι εντεταλμένοι και τι απαντούν οι άλλοι εντεταλμένοι. Δεν ασχολούμαι με αυτά και δεν νομίζω ότι ασχολείται και κανείς άλλος. Με αυτά ασχολούνται και τρώγονται οι δημοσιογράφοι μεταξύ τους και ένα κομμάτι του καλλιτεχνικού κόσμου που όλη μέρα ψειρίζει τη μαϊμού. Λόγια του αέρα που χάνονται. Θυμάμαι τη φράση του πατέρα μου που ακόμα και τώρα είναι αρκετή για να με διασώζει: «Τα νέα είναι σαν τον γαύρο, την άλλη μέρα μυρίζουν».

Οι Δέκα μικροί Μήτσοι τελειώνουν οριστικά; Γιατί είχες πει κάποτε πως μπορεί να τους δούμε σε ταινία

Όχι, τελειώνουν. Από την αρχή το είπα ότι τελειώνουν. Δεν θα τους ξαναδούμε ποτέ. Μπορεί κατά μόνας να δούμε κάποιους! Το κομμωτήριο, ας πούμε, να αυτονομηθεί. Ίσως κάτι μικρό σε web Tv. Οι κατά μόνας ήρωες μπορεί να αντέξουν, αλλά να στηθεί όλο αυτό αποκλείεται. Είναι τεράστιος κόπος, πάρα πολλή δουλειά και δεν θέλω να την κάνω ξανά. Ήταν μια εκκρεμότητα. Όταν ένας άνθρωπος δημιουργήσει κάτι στο μυαλό του, δεν μπορείς να αποκλείσεις το ενδεχόμενο να θέλει να το κλείσει μετά από χρόνια. Το είχα στο κεφάλι μου. Ήθελα να το κάνω και το έκανα.

Κατερίνα Γερονικολού: Μιλά πρώτη φορά για τη σχέση της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη!

Κατερίνα Γερονικολού: Μιλά πρώτη φορά για τη σχέση της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη! | tlife.gr

Μετά από πολλά δημοσιεύματα και παπαράτσι φωτογραφίες που φανερώνουν ένα νέο μεγάλο έρωτα στην ελληνική showbiz, έφθασε η ώρα η Κατερίνα Γερονικολού και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης να ανοίξουν τα χαρτιά τους. Οι δυο πρωταγωνιστές της ταινίας Bachelor, που αυτήν την περίοδο βρίσκονται στα γυρίσματα της νέας τους ταινίας – το Bachelor 3- ζουν τον έρωτά τους και δεν κρύβονται.
Άνθρωποι χαμηλών τόνων και οι δυο που προσπαθούν να κρατούν διακριτική στάση απέναντι στα media για τα προσωπικά τους, επέλεξαν να τηρήσουν ως τώρα σιγήν ιχθύος για τη σχέση τους. Οι πρώτες φωτογραφίες όμως, είδαν το φως της δημοσιότητας και τώρα οι δυο τους δεν κρύβονται πια. Χαρούμενη αλλά συγκρατημένη, η Κατερίνα Γερονικολού μίλησε ανοιχτά για τα νέα δεδομένα στη ζωή της, σε συνέντευξή της στην Real Life.
«Δεν με ενοχλεί η δημοσιότητα απλώς δεν μου αρέσει να μιλάω για κάτι – πόσο μάλλον όταν είναι τόσο λεπτό- όταν είναι στην αρχή του», είπε και συμπλήρωσε: «Ο χρόνος θα δείξει τι θα γίνει με τον Γιάννη».
Όσον αφορά τον γνωστό ηθοποιό και τι της αρέσει σε εκείνον, ανέφερε: «Είναι εξαιρετικός επαγγελματίας. Αυτό σου αρκεί; Σου τονίζω ξανά πως είναι πολύ νωρίς ακόμη και δεν είμαι έτοιμη να πω κάτι παραπάνω από το ότι ο χρόνος θα δείξει τι θα συμβεί».

Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Αντώνης Κανάκης: Από του χρόνου θα μειωθεί η παρουσία του «Ράδιο Αρβύλα»!


Το «Ράδιο Αρβύλα» ύστερα από 10 χρόνια έχει ολοκληρώσει τον κύκλο του; Τι απαντά πάνω σε αυτό ο Αντώνης Κανάκης;

«Το "Ράδιο Αρβύλα" πιστεύω πως βρίσκεται σε μια πολύ καλή φάση ύστερα από 10 χρόνια. Θα μου επιτρέψετε να πω πως κάθε χρόνος που περνάει, περνάει προς όφελος της εκπομπής αυτής. Αυτό που όμως θα φροντίσω είναι αυτό που έτσι κι αλλιώς είχα ξεκινήσει να εφαρμόζω, δηλαδή η όχι και τόσο συχνή παρουσία του. Μόνο για φέτος, συνειδητά και μόνο για τρεις μήνες, έκανα μια εξαίρεση και η συχνότητά του ήταν δύο φορές την εβδομάδα» τόνισε στο Βήμα.

-Μια πραγματικότητα που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί είναι ότι η σύνθεση αλλά και ο αριθμός του τηλεοπτικού κοινού έχει αλλάξει. Οι ηλικίες 18-45 έχουν γυρίσει την πλάτη στην TV επιλέγοντας συνδρομητικά κανάλια. Πώς μπορούν να απαντήσουν οι σταθμοί σε αυτόν τον ανταγωνισμό;

«Υπάρχει μια γενικότερη και καθόλου άδικη απαξίωση προς την τηλεόραση. Αν οι σταθμοί δεν αναβαθμίσουν άμεσα την ποιότητα της τηλεόρασης συνολικά, τότε φοβάμαι ότι σύντομα η υπόθεση τηλεόραση θα είναι μια γραφική υπόθεση, με την οποία η κοινωνία θα σπάει πλάκα με την κακή έννοια. Και αυτό είναι το ευχάριστο σενάριο· το δυσάρεστο είναι να παρασύρει η τηλεόραση σε μια γενικότερη λοβοτομή την κοινωνία, κάτι που σε ασυνείδητο επίπεδο ήδη προσπαθεί να καταφέρει και στο οποίο εύχομαι τελικά να αποτύχει».


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/blog-post_54.html

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Αντώνης Κανάκης: Σχολιάζει την τηλεθέαση και την Prime-Time του ANT1...


Ο Αντώνης Κανάκης έδωσε συνέντευξη στο "Βήμα" και το ένθετο "Πολιτισμός", όπου μίλησε μεταξύ άλλων στην Ελένη Βουλτσίδου για τον ΑΝΤ1 και φυσικά το Ράδιο Αρβύλα της φετινής σεζόν.

Εφέτος, ήταν μια ακόμα δύσκολη, τηλεοπτικά, χρονιά. Για τον ΑΝΤ1 ίσως δυσκολότερη, αφού είχαμε αλλαγές τηλεοπτικών πρότζεκτ, νέες “εισόδους” εκπομπών, για να απαντήσει στον ανταγωνισμό κυρίως στην prime time και στη late night ζώνη. Εσείς, με τρεις ημέρες την εβδομάδα στον τηλεοπτικό αέρα, ύστερα από αρκετό καιρό που είχατε αποφασίσει επιλεκτικά να κάνετε εκπομπή, τι “ταμείο” κάνετε;

Φέτος, από τον Ιανουάριο και μετά, η αλήθεια είναι ότι ο ΑΝΤ1 βίωσε όχι απλώς μια δύσκολη χρονιά, αλλά μια πρωτοφανή συνθήκη μη κανονικότητας. Ουσιαστικά, ο σταθμός βρέθηκε χωρίς πρόγραμμα από τις ειδήσεις και μετά, κάτι που είχε ως φυσικό αποτέλεσμα οι τηλεθεατές να εγκαταλείψουν τον ΑΝΤ1 τις βραδινές ώρες και να παγιωθούν ισχυρές τηλεοπτικές συνήθειες στα υπόλοιπα κανάλια. Όταν εμείς βγήκαμε στον αέρα τον Μάρτιο, το πρόβλημα αυτό βρισκόταν στην κορύφωσή του.

Αν και η τηλεόραση καλό είναι να μην αξιολογείται δημοσίως με όρους τηλεθέασης. Σε ότι αφορά το “ταμείο” της τηλεθέασης μπορεί από τον Μάρτιο και μετά το Ράδιο Αρβύλα να έκανε μεν υψηλά νούμερα, αλλά όχι τα 40άρια ή 50άρια που μας είχε συνηθίσει, παρ’ όλα αυτά σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες είναι που η εκπομπή απέδειξε τη δυναμική της. Όσοι γνωρίζουν από τηλεόραση, καταλαβαίνουν πως αυτό που έκανε φέτος το Ράδιο Αρβύλα, υπό τις συνθήκες αυτές και τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή ήταν άθλος.

Το να παίρνεις ένα 4% στις 00:15 σε έναν σταθμό χωρίς πρόγραμμα, με τον ανταγωνισμό στην κορύφωσή του και τους τηλεθεατές να παλεύουν να μείνουν ξυπνητοί, και να το φτάνεις έως και 30% σε κάποιες περιπτώσεις, είναι γι’ αυτούς που γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα των τηλεθεάσεων, μεγάλη υπόθεση. Το βασικό πάντως ταμείο για εμάς ποτέ δεν βασιζόταν στα νούμερα, αλλά στο περιεχόμενο και στη σχέση με τους τηλεθεατές, και υπό αυτή την έννοια ήταν ένα από τα καλύτερα ταμεία που κάναμε ποτέ.


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/prime-time-ant1.html

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

Αρναούτογλου: Το καρφί του για εκείνους που κατηγόρησαν το NOMADS...


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που εδώ και λίγες βδομάδες έχει αναλάβει το επιτυχημένο THE WALL, μιλά στο 7 μέρες Tv, κι αναφέρεται μέσα σε άλλα και στα μεγάλα ποσοστά του Nomads απέναντι σε ''δυνατά'' προγράμματα, και καρφώνει την κακεντρέχεια ορισμένων...

Σύμφωνα με τα όσα ακολούθησαν, το «Nomads» φαίνεται πως ήταν μέσα στο top 5 του καναλιού, αναφορικά πάντα με τις τηλεθεάσεις. Πώς νιώθεις με αυτήν την επιτυχία; 

Νιώθω πάρα πολύ όμορφα, γιατί ξέρω πόσο δύσκολα βγήκε αυτό το παιχνίδι, αλλά και το τι περάσαμε για να βγει αυτό το αποτέλεσμα. Έκανε μέσο όρο περίπου 26% στην prime time ζώνη του καναλιού. Ανταγωνίστηκε μεγάλα τηλεοπτικά προγράμματα όπως το «Voice», το «Τατουάζ», τα «Ελλάδα έχεις ταλέντο» ,και πολλές ωραίες ταινίες και πραγματικά για άλλη μία φορά έλεγα από μέσα μου πόση κακία έχουν ορισμένοι άνθρωποι που με αυτά τα ποσοστά, με αυτόν τον ανταγωνισμό, και μετά το επιτυχημένο «Survivor» έλεγαν ότι δεν πήγε καλά.  

Το πρωινό σού λείπει; 

Έτσι όπως μου το λες, δεν μου λείπει, γιατί κάνω κάθε μέρα εδώ και 6 χρόνια πρωινό ραδιόφωνο και μου αρέσει πάρα πολύ. Αν με ρωτάς αν θα έκανα ξανά τηλεοπτικό πρωινό, κάτω από ορισμένες συνθήκες ίσως και να ξαναέκανα.  

Ύστερα από τόσα χρόνια στην τηλεόραση, τι πιστεύεις ότι λείπει; 

Η τηλεόραση είναι σαν το φαγητό, πάντα αναζητάς αυτό που λείπει για να το κάνεις πιο νόστιμο. Ό,τι λείπει, πολύ σύντομα θα το δούμε μπροστά μας. Και αυτό που λείπει για τον καθένα είναι πάντα διαφορετικό. Το σίγουρο είναι όμως ότι η τηλεόραση δεν περνά και τις πιο «γευστικές» της μέρες.


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/05/nomads_27.html

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Αρναούτογλου: Από το NOMADS, στην επιτυχία του THE WALL-Τι λέει για τα νούμερα;


Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1, Γρηγόρης Αρναούτογλου, μετά την επιτυχία του στο Nomads, επανήλθε στους δέκτες μας μέσω του THE WALL,ένα τηλεπαιχνίδι που κέρδισε από την πρεμιέρα το κοινό.
Ο ίδιος μιλά στο 7 Μέρες tv για όλα...

Κατ’αρχάς, να ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι ο ΑΝΤ1 φέτος δείχνει να έχει μια κάμψη σε ό,τι αφορά την προτίμηση του κοινού. Οι τηλεθεατές επιλέγουν συγκεκριμένες ζώνες, με αποτέλεσμα τα νούμερα του καναλιού σε κάποιες άλλες να σημειώνουν χαμηλά ποσοστά. Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, αισθάνθηκες ότι αυτή μπορεί να μην είναι και η καλύτερη στιγμή να παρουσιάσεις το «The wall»; 

Σίγουρα περνάει κάτι τέτοιο από το μυαλό σου. Αλλά όταν είσαι επαγγελματίας, όταν έχεις συμβόλαιο με ένα κανάλι και δεν είναι η σχέση σου απλά τυπική αλλά ούτε και διεκπεραιωτική, τότε όλοι οι φόβοι σου περνούν σε δεύτερη μοίρα και κοιτάς να δώσεις με τον δικό σου τρόπο ό,τι καλύτερο μπορείς για τον σταθμό για τον οποίο εργάζεσαι. 

Αισθάνεσαι δικαιωμένος μετά τις υψηλές τηλεθεάσεις που σημείωσε το πρόγραμμα τόσο απέναντι στην επιλογή του κόσμου στο πρόσωπο σου όσο και στο κανάλι που σε επέλεξε να το παρουσιάσεις;

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που σε ένα τέτοιο δύσκολο τηλεοπτικό τοπίο και σε μια απίστευτα δύσκολη τηλεοπτική στιγμή, που κάποια άλλα προγράμματα φτάνουν προς στο τέλος τους, με αποτέλεσμα να υπάρχει ενδιαφέρον από τους τηλεθεατές να τα δουν, εμείς ξεκινήσαμε και πήγαμε καλά. Όλα αυτά τα χρόνια έχω μάθει στα δύσκολα. Στο παιχνίδι υπάρχει μια πιο προσωπική ματιά σε σχέση με τους παίκτες. Υπάρχει ένα στοιχείο ριάλιτι, καθώς μαθαίνουμε τις προσωπικές ιστορίες των παικτών και τον λόγο που παίζουν. 

Εάν έλειπε αυτό το στοιχείο, πιστεύεις ότι θα ήταν το ίδιο ενδιαφέρον; 

Νομίζω ότι αυτό το στοιχείο είναι αμελητέο μπροστά στο υπόλοιπο παιχνίδι. Διότι κάποιοι μπορεί να λένε ότι χρειάζονται το έπαθλο για κάποιον σοβαρό σκοπό, κάποιοι άλλοι όμως λένε ότι θέλουν να κερδίσουν τα χρήματα για να πάνε ένα ταξίδι ή για διασκέδαση. Δεν νομίζω ότι αυτοί που θέλουν τα χρήματα για να ταξιδέψουν δημιουργούν στον τηλεθεατή κάποιο ιδιαίτερο άγχος ή κάποια επιπλέον διάθεση για να δει το παιχνίδι. Αν η διαδικασία δεν είναι καλή, κανένας τέτοιος λόγος δεν μπορεί να σε κρατήσει να το δεις. 


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/05/nomads-wall.html