Το χρυσό μετάλλιο με 4.85μ (νέο ρεκόρ αγώνων) κατέκτησε η Κατερίνα Στεφανίδη στο επί κοντώ κατά την 3η ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου ανδρών - γυναικών στο Βερολίνο, όπου υπερασπίστηκε με επιτυχία τον τίτλο της από το 2016 στο Άμστερνταμ.