Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου στην Γλασκώβη ανέβηκε η Βούλα Παπαχρήστου!
Η Ελληνίδα αθλήτρια πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση στον τελικό του τριπλούν και με άλμα στα 14.50 πήρε το αργυρό μετάλλιο, πίσω από την Ισπανίδα Άνα Πελετέιρο, η οποία είχε άλμα στα 14.73. Τρίτη κατετάγη η Όλια Σαλάντουχα από την Ουκρανία.
Αυτή είναι η πέμπτη διαδοχική χρονιά που η Παπαχρήστου κατακτά τουλάχιστον ένα μετάλλιο σε μεγάλη διοργάνωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.