Σαφή θέση για την αλλαγή του σήματος της ΚΑΕ Άρης παίρνει με δήλωσή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο πρόεδρος της ΚΑΕ Άρης, Λευτέρης Αρβανίτης. Στη δήλωσή του τονίζει πως το σήμα άλλαξε για εμπορικούς λόγους.
Βεβαίως δε διευκρινίζει αν αυτοί οι λόγοι επαναπροσδιορίζουν την σχέση με τον ΑΣ Άρης και την χρήση του σήματος, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει πως "θα έπρεπε να μιλήσουν άλλοι, αλλά το κάνω". Υποστηρίζει όμως - και σωστά - πως ο κόσμος πρέπει να ασχοληθεί με άλλα ζητήματα που αφορούν την ομάδα και το ελληνικό μπάσκετ και παράλληλα αποκρούει κάθε πολιτικό παιχνίδι επ' αυτού.
Τονίζει: "Δεν είχα σκοπό να μιλήσω για το θέμα που προέκυψε μετά την αφαίρεση του Μαιάνδρου από το σήμα της ΚΑΕ Άρης.
Αυτό θα έπρεπε να το κάνουν άλλοι.
Το κάνω όμως γιατί διαπιστώνω ότι κάποιοι ηθελημένα προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν πολιτικά και να διχάσουν τον κόσμο του Άρη , η ενότητα του λαού του Άρη για μένα είναι πάρα πάρα πολύ σημαντική και νιώθω υπεύθυνος γι'αυτην στο ποσοστό που μου αναλογεί.
Το σήμα διαφοροποιήθηκε ελαφρώς και έχει να κάνει με το rebranded (επαναλανσαρισμα) του σήματος για εμπορικούς λόγους.
Σχετικά με αυτούς που κάνουν μεγάλη προσπάθεια να μπλέξουν την ΚΑΕ Άρης σε πολιτικά παιχνίδια, σας τονίζω ότι όλα όσα γράφουν και αναφέρουν είναι γελοιότητες και ψεύδη που χαρακτηρίζουν εκείνους που τα προωθούν.
Οι παππούδες και οι πατεράδες μας έγιναν Άρης γιατί πίστεψαν στα ιδανικά,την ιδεολογία,την φιλοσοφία και την νοοτροπία αυτού του συλλόγου που πηγάζουν από τα αρχαία ελληνικά ολυμπιακά ιδεώδη και αφορούν τον αθλητισμο και μόνο.
Τα ιδανικά αυτά βρίσκονται στην καρδιά μου, στο μυαλό μου, στη συνείδηση μου και είναι ο τρόπος ζωής μου, βρίσκονται στα 6 γράμματα Α.Σ. ΑΡΗΣ που ούτως ή άλλως το 1914 το σήμα δεν είχε ούτε μαίανδρο ούτε FC ούτε BC.
Φυσικά μαθήματα πατριωτισμού, ελληνισμού, ελληνικότητας, αρχαιοελληνικού πολιτισμού κτλ δεν δεχόμαστε από κανέναν.
Καλώ όλους τους Αρειανούς να ασχοληθούν με τα ουσιώδη κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την ΚΑΕ ΑΡΗΣ και το ελληνικό μπάσκετ.
ΥΣ. Όσο αφορά την άποψη μου, τα σήματα δεν αλλάζουν, το συγκεκριμένο θέμα όμως δεν συνιστά αλλαγή του σήματος αλλά προσπάθεια ανανέωσης του."