Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ.Basket League. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Μπάσκετ.Basket League. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2016

Φοβερή η ΑΕΚ... εξαφάνισε την Κύμη!

Φοβερή η ΑΕΚ... εξαφάνισε την Κύμη!
Δια περιπάτου κατάφερε να κάνει το απόλυτο 3/3 η ΑΕΚ, στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της Stoiximan.gr Basket League κόντρα στην Κύμη με το τελικό σκορ 55-81, κάνοντας παράλληλα θρύψαλα το σύνολο του Βασίλη Μπρατσιάκου.

Πλέον τα “αστέρια” του Γιούρι Ζντοβτςμετρούν, 3/3 στο πρωτάθλημα, πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου, 1/1 στο Champions League και μένει απλά να δούμε ποια ομάδα θα φανεί… αρκετή, ούτως ώστε να σταματήσει την πανίσχυρη “βασίλισσα”.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/361613/foboeri-emfanisi-i-aek-eksafanise-tin-kymi

Πηγή: ebasket.gr


Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

1η αγωνιστική Basket League Σκρατς


Αποτελέσματα:

Απόλλων Π.- ΑΕΚ 59-77

Λαύριο- Κύμη 75-69

Άρης- Τρίκαλα 75-65

Δόξα Λευκάδας- ΠΑΟΚ 84-78

Κολοσσός Ρόδου- Ρέθυμνο 66-74

Παναθηναϊκός- Προμηθέας Π. 81-71

Κόροιβος Αμ.- Ολυμπιακός 66-88

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016

Ξεκάθαρος ο Αρβανίτης για το νέο σήμα του Άρη: Έγινε για λόγους εμπορικούς!

laskaris arvanitis2

Σαφή θέση για την αλλαγή του σήματος της ΚΑΕ Άρης παίρνει με δήλωσή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο πρόεδρος της ΚΑΕ Άρης, Λευτέρης Αρβανίτης. Στη δήλωσή του τονίζει πως το σήμα άλλαξε για εμπορικούς λόγους.
Βεβαίως δε διευκρινίζει αν αυτοί οι λόγοι επαναπροσδιορίζουν την σχέση με τον ΑΣ Άρης και την χρήση του σήματος, ενώ παράλληλα υπογραμμίζει πως "θα έπρεπε να μιλήσουν άλλοι, αλλά το κάνω". Υποστηρίζει όμως - και σωστά - πως ο κόσμος πρέπει να ασχοληθεί με άλλα ζητήματα που αφορούν την ομάδα και το ελληνικό μπάσκετ και παράλληλα αποκρούει κάθε πολιτικό παιχνίδι επ' αυτού.

Τονίζει: "Δεν είχα σκοπό να μιλήσω για το θέμα που προέκυψε μετά την αφαίρεση του Μαιάνδρου από το σήμα της ΚΑΕ Άρης.
Αυτό θα έπρεπε να το κάνουν άλλοι.

Το κάνω όμως γιατί διαπιστώνω ότι κάποιοι ηθελημένα προσπαθούν να το εκμεταλλευτούν πολιτικά και να διχάσουν τον κόσμο του Άρη , η ενότητα του λαού του Άρη για μένα είναι πάρα πάρα πολύ σημαντική και νιώθω υπεύθυνος γι'αυτην στο ποσοστό που μου αναλογεί.

Το σήμα διαφοροποιήθηκε ελαφρώς και έχει να κάνει με το rebranded (επαναλανσαρισμα) του σήματος για εμπορικούς λόγους.

shma arhs2

Σχετικά με αυτούς που κάνουν μεγάλη προσπάθεια να μπλέξουν την ΚΑΕ Άρης σε πολιτικά παιχνίδια, σας τονίζω ότι όλα όσα γράφουν και αναφέρουν είναι γελοιότητες και ψεύδη που χαρακτηρίζουν εκείνους που τα προωθούν.

Οι παππούδες και οι πατεράδες μας έγιναν Άρης γιατί πίστεψαν στα ιδανικά,την ιδεολογία,την φιλοσοφία και την νοοτροπία αυτού του συλλόγου που πηγάζουν από τα αρχαία ελληνικά ολυμπιακά ιδεώδη και αφορούν τον αθλητισμο και μόνο.

Τα ιδανικά αυτά βρίσκονται στην καρδιά μου, στο μυαλό μου, στη συνείδηση μου και είναι ο τρόπος ζωής μου, βρίσκονται στα 6 γράμματα Α.Σ. ΑΡΗΣ που ούτως ή άλλως το 1914 το σήμα δεν είχε ούτε μαίανδρο ούτε FC ούτε BC.

Φυσικά μαθήματα πατριωτισμού, ελληνισμού, ελληνικότητας, αρχαιοελληνικού πολιτισμού κτλ δεν δεχόμαστε από κανέναν.
Καλώ όλους τους Αρειανούς να ασχοληθούν με τα ουσιώδη κρίσιμα ζητήματα που αφορούν την ΚΑΕ ΑΡΗΣ και το ελληνικό μπάσκετ.
ΥΣ. Όσο αφορά την άποψη μου, τα σήματα δεν αλλάζουν, το συγκεκριμένο θέμα όμως δεν συνιστά αλλαγή του σήματος αλλά προσπάθεια ανανέωσης του.
"