Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κινήματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κινήματα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΠΑΜΕ ΤΥΠΟΥ: “Όλοι στο δρόμο”

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Τώρα είναι η ώρα να βάλουμε φρένο στο τσάκισμα των δικαιωμάτων μας, να διεκδικήσουμε την αναπλήρωση των απωλειών, να αγωνιστούμε για ζωή και δουλιά με βάση τις σύγχρονες ανάγκες μας.

Το πακέτο μέτρων που μπαίνει πρός ψήφιση στη Βουλή, αποτελεί το 4ο μνημόνιο που φορτώνεται στις πλάτες της εργατικής-λαικής οικογένειας. Περιλαμβάνει νέα προνόμια για τους επιχειρηματικούς ομίλους, νέα βάσανα για τους εργαζόμενους. Τα νέα μέτρα έρχονται να προστεθούν στα προηγούμενα, διαμορφώνουν μόνιμες ανατροπές για τις επόμενες γενιές. Τα αντίμετρα που αναφέρει η κυβέρνηση είναι κοροϊδία, αφού στοχεύουν στην άμεση ενίσχυση των μεγάλων επιχειρήσεων, όχι των εργαζόμενων. Η ανάπτυξη τους αφορά τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων, πατάει πάνω στα συντρίμμια των εργατικών-λαϊκών δικαιωμάτων, στην ολοένα και πιο άγρια εκμετάλλευση των εργαζόμενων σε κάθε κλάδο και χώρο δουλειάς.

Ιδιαίτερα για τον Κλάδο μας βιώνουμε καθημερινά την ανεργία, την απληρωσιά, το τσάκισμα των δικαιωμάτων μας που είναι πιά καθεστώς, με τους εργαζόμενους στον ΠΗΓΑΣΟ, το ΔΟΛ και το ΜΕΓΚΑ να βρίσκονται στην πρώτη θέση. Οι εργαζόμενοι του ίντερνετ και των παραγωγών, μιά ζωή βιώνουν εντατικοποίηση, μισή δουλιά, μισή επισφαλή και ανασφάλιστη αμοιβή, μισή ζωή. Στους εργαζόμενους των ραδιοτηλεοπτικών μέσων, που όταν προχωρήσει η “αδειοδότηση” θα φέρει εκτεταμένη ανεργία και παραπέρα τσάκισμα μισθών και δικαιωμάτων.

Στον ΕΔΟΕΑΠ, όπου το χτεσινό και σημερινό “αριστεροδέξιο” -αμφισβητούμενο- προεδρείο του, μαζί με αυτά των Ενώσεων- προεξάρχοντος του προεδρείου της ΠΟΕΣΥ- σφίγγουν τη θηλιά που ετοίμασαν κυβέρνηση και εργοδότες, προετοιμάζοντας το παραπέρα τσάκισμα των δικαιωμάτων μας σε περίθαλψη, επικούρηση, εφ΄άπαξ, μέχρι τη “μοιραία” μετεξέλιξη του σε Επαγγελματικό Ταμείο.

Αυτή είναι η καπιταλιστική ανάπτυξη που προπαγανδίζουν.

Ανάπτυξη αμύθητων κερδών για τους λίγους, για την οποία η κυβέρνηση φτάνει στο σημείο να μπλέξει τη χώρα μας σε επικίνδυνα και αιματηρά γεωπολιτικά παιχνίδια. Προβάλλουν το στόχο «της γεωστρατηγικής αναβάθμισης» της ελληνικής πλουτοκρατίας και συμμετέχουν σε ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και πολέμους.

Απαιτούμε καμία εμπλοκή, καμία συμμετοχή στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς.

Αυτά είναι τα μέτρα τους :

Επεκτείνουν τη νομοθετική κατάργηση των κλαδικών ΣΣΕ, απελευθερώνουν τις ομαδικές απολύσεις. Με το νέο αφορολόγητο αφαιρούν 1 ½ μισθό από κάθε εργαζόμενο.
Κλέβουν από τους συνταξιούχους μέχρι και 2 συντάξεις το χρόνο.
Καταργούν την Κυριακή αργία!
Τσακίζουν ακόμα και τα ψίχουλα του επιδόματος ανεργίας που λαμβάνει μόνο το 10% των ανέργων. Προχωρούν σε καρατόμηση όσων επιδομάτων απέμειναν για την κοινωνική πρόνοια. Βάζουν νέους κόφτες στην υγεία, στα φάρμακα, στις εξετάσεις.
Με τις νέες ιδιωτικοποιήσεις των πρώην ΔΕΚΟ, τα τιμολόγια θα αυξηθούν δραματικά, μειώνοντας ακόμα πιό πολύ το εργατικό-λαϊκό εισόδημα.
Απελευθερώνουν πλειστηριασμούς, κατασχέσεις με την παράδοση των κόκκινων δανείων σε ντόπια και ξένα funds.
Κατ’ απαίτηση των «μεγαλοεπενδυτών» θέλουν να βάλουν στο γύψο τη συνδικαλιστική δράση. Βάζουν νέα εμπόδια στην ίδρυση και λειτουργία των σωματείων, στην οργάνωση των αγώνων.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Παίρνουμε την επιτυχία της απεργίας και της οργάνωσης της πάλης στα χέρια μας, προσπερνώντας τον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό, τις πλειοψηφίες στις Ενώσεις μας, που με την επιτηδευμένα “αμήχανη” στάση τους αποτελούν τον πιο συνεπή σύμμαχο της εργοδοσίας.

Καλούμε ιδιαίτερα τους συναδέλφους μας της ΠΗΓΑΣΟΣ, του ΔΟΛ, του ΜΕΓΚΑ, να συμβάλλουν αποφασιστικά στην επιτυχία των αγωνιστικών κινητοποιήσεων συμμετέχοντας με τα δικά τους ιδιαίτερα αιτήματα, με τα δικά του πανώ και συνθήματα.

Το ΠΑΜΕ Τύπου και ΜΜΕ καλεί σε μαζική συμμετοχή στην απεργία και την απεργιακή συγκέντρωση του Κλάδου την Τρίτη στις 12.00 στην ΕΣΗΕΑ.

Συνεχίζουμε, συμβάλλοντας στην επιτυχία των συλλαλητηρίων των ταξικών δυνάμεων του ΠΑΜΕ στην Πανελλαδική Πανεργατική απεργία την Τετάρτη 17/5, με προσυγκέντρωση στην Πλατεία Κάνιγκος στις 9.30 π.μ., καθώς και στο συλλαλητήριο της Πέμπτης 18/5 ώρα 19.00 στην Ομόνοια.

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

ΜΕΤΑ: 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη, στις 11 Μαρτίου

ΜΕΤΑ: 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη, στις 11 Μαρτίου
2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη του ΜΕΤΑ, στις 11 Μαρτίου
Στο ΤΕΕ, Νίκης 4 – Σύνταγμα / Ώρα 10πμ.

Η αφίσα του Μετώπου Ταξικής Ανατροπής/ΜΕΤΑ για τη 2η Πανελλαδική Συνδιάσκεψη, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 11 Μαρτίου 2017 και ώρα 10πμ., στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ (Νίκης 4, Σύνταγμα – Αθήνα).


Πατήστε ΕΔΩ για να κατεβάσετε την αφίσα σε μορφή .pdf.



Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

ΠΑΜΕ: ΌΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ.μ. Πλατεία Βάθης

ΠΑΜΕ: ΌΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ.μ. Πλατεία Βάθης
Το ΠΑΜΕ καλεί τα Εργατικά Κέντρα, τις Ομοσπονδίες, τα Συνδικάτα, τους εργαζόμενους να στηρίξουν και να πάρουν μαζικά μέρος στο συλλαλητήριο, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Πανελλαδικής Επιτροπής των Μπλόκων την Τρίτη 14 Φλεβάρη στις 1.30 το μεσημέρι στην πλατεία Βάθης.

Όλοι μαζί, εργάτες, αυτοαπασχολούμενοι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας με τη μικρομεσαία αγροτιά που στα μπλόκα του αγώνα αγωνίζεται απέναντι στον κοινό αντίπαλο, τα μονοπώλια που εκμεταλλεύονται το μόχθο μας απέναντι στην ΚΑΠ της ΕΕ.

ΌΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ 14 ΦΛΕΒΑΡΗ 1.30 μ.μ. Πλατεία Βάθης.




http://www.ertopen.com/news/ellada/item/42193-pame-oloi-sto-syllalhthrio-14-flebarh-1-30-m-m-plateia-bathhs



Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Παραλύει η χώρα την Πέμπτη από τη γενική 24ωρη απεργία ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ

Γενική 24ωρη απεργία και συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως στις 11.00 το πρωί διοργανώνει η ΓΣΕΕ για την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου και στο μήνυμα της για την ημέρα αναφέρει ότι αντιδρά στις συνεχιζόμενες πολιτικές λιτότητας, φτώχειας και εξαθλίωσης την ίδια ώρα που οι εργαζόμενοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τις παράλογες απαιτήσεις των δανειστών και με επώδυνες αποφάσεις της κυβέρνησης που στοχεύουν ευθέως στην καρδιά των εργασιακών τους δικαιωμάτων.
Επίσης, η ΓΣΕΕ αντιδρά σε κάθε σκέψη και στόχευση που θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση της ανεργίας σε ανακύκλωση της ύφεσης, σε κατάργηση κάθε έννοιας κοινωνικής δικαιοσύνης και ασφάλειας.
«Για τη ΓΣΕΕ ο αγώνας είναι μονόδρομος.
Ο κόσμος της μισθωτής εργασίας έχει μόνο μία επιλογή.
Να συνεχίζει να αγωνίζεται για να μπει οριστικό τέλος στις μνημονιακές πολιτικές.
Η μαζική και ενωτική συμμετοχή στην 24ωρη Γενική Απεργία της Πέμπτης και το συλλαλητήριο στο Πεδίον του Άρεως θα είναι η ηχηρή απάντησή μας σε όλους εκείνους που με τις πολιτικές τους συνεχίζουν να καταστρέφουν κοινωνία και οικονομία», τονίζει σε ανακοίνωσή της η Συνομοσπονδία.
Το κάλεσμα της ΑΔΕΔΥ
Το 36ο Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αποφάσισε τη συμμετοχή των εργαζομένων στο Δημόσιο στην πανεργατική Απεργία την Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016.
«Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ μπροστά στις απαιτήσεις και τις πιέσεις των Ευρωπαίων για το κλείσιμο της β΄ αξιολόγησης και σε πλήρη συμφωνία με δανειστές, ΣΕΒ και τους υπόλοιπους εργοδοτικούς φορείς, ετοιμάζει νέο γύρο λεηλασίας και αντεργατικών μέτρων. Τα μέτρα που προωθούν σαρώνουν όσες εργατικές και λαϊκές κατακτήσεις απέμειναν από τα προηγούμενα μνημόνια. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ προετοιμάζει το 4ο κατά σειρά Μνημόνιο με τη συμμετοχή και του ΔΝΤ. Η «δίκαιη ανάπτυξη», που υπόσχονται, σημαίνει νέα κέρδη για τους πλούσιους, βάθεμα της φτώχειας, μεγαλύτερη ανεργία, ελαστική απλήρωτη εργασία και εργασιακό μεσαίωνα χωρίς καθόλου συνδικαλιστικά δικαιώματα και προστασία για τους πολλούς», αναφέρει η ΑΔΕΔΥ.
Και προσθέτει:
«Οι σχεδιασμοί της Κυβέρνησης και των δανειστών έχουν ένα και μοναδικό στόχο: ακόμα πιο φτηνή, ελεγχόμενη και κατακερματισμένη εργατική δύναμη. Για την παραπέρα αύξηση των κερδών του κεφαλαίου, ώστε να έρθουν «επενδυτές» σε μια χώρα όπου θα υπάρχουν μισθοί πείνας και ανύπαρκτα δικαιώματα.
Τα μέτρα αυτά έρχονται και στο Δημόσιο. Το ΔΝΤ και η ΕΕ εκτιμούν ότι δήθεν το Δημόσιο έμεινε αλώβητο στην κρίση, σε αντίθεση με τα πλήγματα που υπέστησαν οι ιδιωτικές επιχειρήσεις. Οι δανειστές απαιτούν μόνιμο σύστημα απολύσεων χρησιμοποιώντας τα ίδια επιχειρήματα με τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Με εργαλείο την αξιολόγηση μεθοδεύουν απολύσεις, τη μισθολογική καθήλωση αλλά και νέες μειώσεις, ενεργοποιώντας και τον περίφημο δημοσιονομικό «κόφτη». Το καθεστώς της αδιοριστίας παγιώνεται και στη θέση της σταθερής και μόνιμης εργασίας μπαίνει κάθε μορφή ελαστικής απασχόλησης.
Η φοροληστεία δεν έχει τελειωμό αφού ανάμεσα στα άλλα, η κυβέρνηση ετοιμάζεται να μειώσει ακόμα περισσότερο το αφορολόγητο όριο στα 5000 ευρώ. Ο προϋπολογισμός για το 2017 προβλέπει νέα φορολογικά μέτρα τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ και περικοπές κρατικών δαπανών 1,5 δισ. ευρώ. Παράλληλα προβλέπει ιδιωτικοποιήσεις μαμούθ, δηλαδή ληστρικό ξεπούλημα δημόσιων επιχειρήσεων και ακινήτων – φιλέτων, ύψους 2 δις. ευρώ, τα οποία θα κατευθυνθούν αποκλειστικά στους πιστωτές.
Η κυβέρνηση σε συμφωνία με το κουαρτέτο ετοιμάζεται να νομοθετήσει τα νέα αντιλαϊκά μέτρα.
Τώρα χρειάζεται ενιαία πανεργατική κλιμάκωση με απεργίες, διαδηλώσεις, καταλήψεις, σε κοινό αγώνα με τη νεολαία και τα πληττόμενα μικρομεσαία στρώματα. Για να σταματήσει η αφαίμαξη της λαϊκής οικογένειας στον βωμό της κερδοφορίας του κεφαλαίου. Για να μην έρθει στη Βουλή η νέα αντεργατική λαίλαπα, για τον απεγκλωβισμό από την θηλιά του χρέους και τη διαγραφή του, την ανατροπή της βάρβαρης αντιλαϊκής πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, της ΕΕ και του ΔΝΤ.
Η ΑΠΕΡΓΙΑ της 8ης Δεκέμβρη πρέπει να αποτελέσει βήμα στην αναγκαία αγωνιστική πανεργατική κλιμάκωση ως απάντηση στη νέα αντιλαϊκή επίθεση της κυβέρνησης. Οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο σε κοινό αγωνιστικό βηματισμό με τους εργαζόμενους του Ιδιωτικού Τομέα, τους αγρότες, τους συνταξιούχους, τη νεολαία, τους άνεργους και τα πληττόμενα λαϊκά στρώματα δεν πρέπει να συμβιβαστούν με την πολιτική των μνημονίων, παλιών και νέων.
Μπορούμε να ανατρέψουμε τη βάρβαρη και αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ.
Το 36ο Συνέδριο της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συμμετάσχουν στην Πανεργατική Απεργία την Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016 και στα Απεργιακά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα.
Η απεργιακή συγκέντρωση των συνδικάτων στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 11:00πμ, στο Πεδίον του Άρεως.»


Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016

Αγροτικό συλλαλητήριο στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων

Αγροτικό συλλαλητήριο στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων
Παντρικαλινό αγροτικό συλλαλητήριο, με αγροτικά μηχανήματα και τρακτέρ, πραγματοποιείται τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου στις 11:00 στην κεντρική πλατεία των Τρικάλων, όπως ανακοίνωσε η Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων νομού Τρικάλων «Η Άνοιξη». Η Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της επισημαίνει: «Τα μέτρα του 3ου μνημονίου και αυτά που περιλαμβάνονται στη νέα ΚΑΠ της ΕΕ 2015- 2020 τσακίζει τη ζωή και τα δικαιώματα μας» και απευθύνει αγωνιστικό κάλεσμα στους αγροτοκτηνοτρόφους. Είναι ώρα ευθύνης για τον καθένα μας, σημειώνει και καταλήγει:

«Να γίνουν τα απαραίτητα έργα υποδομής (αντιπλημμυρικά- εγγειοβελτιωτικά) που να εξασφαλίζουν τη ζωή στο χωριό, την παραγωγή και το πάγιο κεφάλαιο από πλημμυρικά φαινόμενα, χαλαζοπτώσεις κα. Έργα υποδομής για εξασφάλιση επαρκούς άρδευσης. Να μην εφαρμοστεί και να αποσυρθεί το "πράσινο τέλος" στο νερό, η οδηγία της ΕΕ για ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των νερών».



Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Συμμετοχή στην απεργία της ΓΣΕΕ στις 7 Δεκεμβρίου

απεργία 30 Νοέμβρη 039
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τα Διοικητικά Συμβούλια των δημοσιογραφικών Ενώσεων και εργαζομένων στα ΜΜΕ, που συμμετέχουν στη Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζομένων Ενώσεων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ, στο πλαίσιο της απεργιακής κινητοποίησης που κήρυξε η ΓΣΕΕ στις 8 Δεκεμβρίου 2016, αποφάσισαν τη συμμετοχή τους με την κήρυξη 24ωρης απεργίας σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, την Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2016.
Τα σκληρά και επώδυνα προαπαιτούμενα της 2ης αξιολόγησης πλήττουν και πάλι το σύνολο του Ελληνικού λαού και ιδιαίτερα τους εργαζομένους στο χώρο του Τύπου. Τσακίζουν τα ασφαλιστικά και τα εργασιακά τους δικαιώματα και θέλουν να ρίξουν στον καιάδα τους ανέργους και τους συνταξιούχους.
Με το Ασφαλιστικό ανοιχτή πληγή και τους πόρους των Ταμείων μετέωρους η Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζομένων Ενώσεων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ καλεί όλους τους συναδέλφους να περιφρουρήσουν την απεργία, να διασφαλίσουν την επιτυχία της και να πάρουν μέρος στην απεργιακή συγκέντρωση, που θα πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα (7/12/16) και ώρα 12.00 έξω από το κτήριο της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20).
Δηλώνουμε ότι οι εργαζόμενοι στο χώρο του Τύπου δεν θα πάψουμε να αγωνιζόμαστε για τη δικαίωση των αιτημάτων μας, την αξιοπρέπειά μας και την Ελευθεροτυπία.
ΤΑ ΔΙΟΙΚHΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016

Στους δρόμους η ΑΔΕΔΥ για τα εργασιακά

Στους δρόμους η ΑΔΕΔΥ για τα εργασιακά


Εικοσιτετράωρη απεργία σήμερα στο δημόσιο, με την ΑΔΕΔΥ να πραγματοποιεί συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία προς τη Βουλή.

Η ΑΔΕΔΥ ζητά την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στο Δημόσιο, καθώς, όπως υποστηρίζει, ο δημόσιος τομέας στην υγεία, την παιδεία την κοινωνική ασφάλιση και τις κοινωνικές δομές, έχει καταρρεύσει λόγω της απουσίας χιλιάδων υπαλλήλων που συνταξιοδοτήθηκαν.

Επίσης, ζητά μόνιμη εργασία για όλους, τέλος στη «φοροεπιδρομή» και απόσυρση των μέτρων, που, όπως σημειώνει, έρχονται με τη δεύτερη αξιολόγηση.

Στο κομμάτι των εργασιακών «η ζούγκλα που υπάρχει στον ιδιωτικό τομέα, θέλουν να επεκταθεί και στον δημόσιο, με την απελευθέρωση των απολύσεων και τη μείωση του κατώτερου μισθού σε ακόμη χαμηλότερα επίπεδα», δήλωσε ο Δημήτρης Μπράτης, μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ΑΔΕΔΥ, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Στη συγκέντρωση συμμετείχαν καθηγητές, δάσκαλοι, ναυτικοί, ΠΟΕ ΟΤΑ και εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.

Τη δική του ξεχωριστή πορεία από την Ομόνοια πραγματοποίησε νωρίτερα το ΠΑΜΕ, το οποίο αντιδρά στο σχέδιο νόμου «για το ενιαίο σύστημα κινητικότητας» και ζητά «να καλυφθούν τα δεκάδες χιλιάδες οργανικά κενά με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού για την αντιμετώπιση της υποστελέχωσης των υπηρεσιών στο δημόσιο».

bverghuhjh1

bverghuhjh2


bverghuhjh4

Περισσότερες φωτογραφίες, αλλά και βίντεο στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2471700/stous-dromous-i-adedi-gia-ta-ergasiaka

Βίντεο / Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος

Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

ΜΕΤΑ: Η απεργία στις 24 Νοέμβρη να πάρει ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικά

ΜΕΤΑ: Η απεργία στις 24 Νοέμβρη να πάρει ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικά
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο σχεδιασμός της κυβέρνησης και του προεδρείου τηςBουλής είναι να έχει ψηφιστεί μέχρι τις 3 του Δεκέμβρη
το σύνολο του αντιλαϊκού πακέτου των μέτρων για τη δεύτερη αξιολόγηση, έτσι ώστε η κυβέρνηση να παρουσιαστεί στο Γιούρογκρουπ που θα γίνει
στις 5 Δεκεμβρίου με ψηφισμένα τα μέτρα, όπως απαιτούν οι δανειστές.

Η εξέλιξη αυτή επιτάσσει την ένταση των προσπαθειών όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων, με στόχο να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή αντίδραση και καταδίκη αυτών των μέτρων.

Υπό τις νέες συνθήκες, η απεργία στις 24 Νοέμβρη πρέπει να πάρει άλλα χαρακτηριστικά και να μετεξελιχθεί σε πανεργατική παλλαϊκή απεργία και κινητοποίηση. Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει πλήρως τη θέση του ΜΕΤΑ, που υποστήριζε ότι η απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ για τις 8 Δεκέμβρη μπορεί να είναι μια απεργία εκτός χρόνου.

Για το λόγο αυτό, επιβάλλεται -έστω και την τελευταία στιγμή- η ΓΣΕΕ, οι Ομοσπονδίες και τα Εργατικά Κέντρα του ιδιωτικού τομέανα επανεξετάσουν της θέση τους και να μεταφερθεί η απεργία στις 24 Νοέμβρη, διασφαλίζοντας μ’ αυτό τον τρόπο την ανάγκη παλλαϊκής αντίδρασης στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης αλλά και προοπτική κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων τις μέρες που θα συζητιούνται τα μέτρα αυτά στη Βουλή.

Το ΜΕΤΑ καλεί τέλος και τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των μικρών και μεσαίων επαγγελματιών, των επιστημόνων και των αγροτών να συμπαραταχθούν, μαζί με τους εργαζόμενους, σε κοινό μέτωπο για να μην περάσουν τα μέτρα και να μπει ένα τέρμα στην μνημονιακή καταστροφή της χώρας μας και στα βάσανα του ελληνικού λαού.



ΜΕΤΑ, 18-11-2016




http://www.ertopen.com/news/ellada/item/41209-meta-h-apergia-stis-24-noembrh-na-parei-panergatika-charakthristika

ΜΕΤΑ: Η απεργία στις 24 Νοέμβρη να πάρει ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικά

ΜΕΤΑ: Η απεργία στις 24 Νοέμβρη να πάρει ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΑ χαρακτηριστικά
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, ο σχεδιασμός της κυβέρνησης και του προεδρείου τηςBουλής είναι να έχει ψηφιστεί μέχρι τις 3 του Δεκέμβρη
το σύνολο του αντιλαϊκού πακέτου των μέτρων για τη δεύτερη αξιολόγηση, έτσι ώστε η κυβέρνηση να παρουσιαστεί στο Γιούρογκρουπ που θα γίνει
στις 5 Δεκεμβρίου με ψηφισμένα τα μέτρα, όπως απαιτούν οι δανειστές.

Η εξέλιξη αυτή επιτάσσει την ένταση των προσπαθειών όλων των συνδικαλιστικών οργανώσεων, με στόχο να υπάρξει η μεγαλύτερη δυνατή αντίδραση και καταδίκη αυτών των μέτρων.

Υπό τις νέες συνθήκες, η απεργία στις 24 Νοέμβρη πρέπει να πάρει άλλα χαρακτηριστικά και να μετεξελιχθεί σε πανεργατική παλλαϊκή απεργία και κινητοποίηση. Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει πλήρως τη θέση του ΜΕΤΑ, που υποστήριζε ότι η απεργία που προκήρυξε η ΓΣΕΕ για τις 8 Δεκέμβρη μπορεί να είναι μια απεργία εκτός χρόνου.

Για το λόγο αυτό, επιβάλλεται -έστω και την τελευταία στιγμή- η ΓΣΕΕ, οι Ομοσπονδίες και τα Εργατικά Κέντρα του ιδιωτικού τομέανα επανεξετάσουν της θέση τους και να μεταφερθεί η απεργία στις 24 Νοέμβρη, διασφαλίζοντας μ’ αυτό τον τρόπο την ανάγκη παλλαϊκής αντίδρασης στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης αλλά και προοπτική κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων τις μέρες που θα συζητιούνται τα μέτρα αυτά στη Βουλή.

Το ΜΕΤΑ καλεί τέλος και τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των μικρών και μεσαίων επαγγελματιών, των επιστημόνων και των αγροτών να συμπαραταχθούν, μαζί με τους εργαζόμενους, σε κοινό μέτωπο για να μην περάσουν τα μέτρα και να μπει ένα τέρμα στην μνημονιακή καταστροφή της χώρας μας και στα βάσανα του ελληνικού λαού.



ΜΕΤΑ, 18-11-2016



http://www.ertopen.com/news/ellada/item/41209-meta-h-apergia-stis-24-noembrh-na-parei-panergatika-charakthristika

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Στην αμερικανική πρεσβεία έφτασε η μεγάλη πορεία για το Πολυτεχνείο – Επεισόδια στην Πατησίων (εικόνες – video)

Ξεκίνησε στις 17.00 η πορεία για την 43η επέτειο από την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Η πορεία με αφετηρία το Πολυτεχνείο κατευθύνθηκε μέσω της Σταδίου όπου ενώθηκε με άλλους διαδηλωτές που βρίσκονταν στην πλατεία Κλαυθμώνος, αφού πρώτα παρέμεινε στην Σταδίου για περίπου δύο ώρες. Στη συνέχεια όλοι μαζί συγκρότησαν πορεία η οποία κατευθύνεται προς την πρεσβεία των ΗΠΑ, αφού πρώτα περάσει από την πλατεία Συντάγματος και την ελληνική Βουλή.
Η κεφαλή της πορείας έφτασε στην αμερικανική πρεσβεία λίγο μετά τις 18.30, ωστόσο, η αστυνομία ανακοίνωσε λίγο αργότερα ότι ξεκίνησαν επεισόδια στους δρόμους γύρω από το Πολυτεχνείο.
polytexneio-2016-5
15102060_10154817237698447_1697410828_o
15152994_10154817220753447_1139631044_o
polytexneio-2016-5
15102060_10154817237698447_1697410828_o
15152994_10154817220753447_1139631044_o
Οι διαδηλωτές κρατώντας πανό φωνάζουν συνθήματα κατά των Αμερικανών καθώς και «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία».
Στην πορεία συμμετέχει και ένα μπλοκ Κούρδων με σύνθημα εναντίον της «Χούντας Ερντογάν».
15127347_10154817290328447_821115447_o

15127347_10154817290328447_821115447_o

Διακήρυξη ΑΔΕΔΥ για την 43η αγωνιστική επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου


ΣΑΡΑΝΤΑ ΤΡΙΑ χρόνια μετά την εξέγερση της νεολαίας μας ενάντια στην ξενοκίνητη Δικτατορία και τα αιτήματα εκείνης της περιόδου είναι επίκαιρα όσο ποτέ.

Το κεντρικό σύνθημα «ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» που ενέπνευσε τους αγώνες του λαού μας, είναι και σήμερα στον πυρήνα των διεκδικήσεων του λαϊκού κινήματος και της νεολαίας.

Ο αγώνας για Δημοκρατία, για Ελευθερία και για Κοινωνική Δικαιοσύνη είναι αναγκαίος σήμερα όσο ποτέ.

Η εφαρμογή των ακραίων νεοφιλελεύθερων πολιτικών λιτότητας της Κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ, που έχουν ξεθεμελιώσει τα κοινωνικά δικαιώματα και τις κατακτήσεις, έχουν οδηγήσει κάτω από τα όρια της ακραίας φτώχειας το μισό και πλέον πληθυσμό της χώρας, η ύφεση της οικονομίας, η υψηλή ανεργία, η υποβάθμιση και απαξίωση των κοινωνικών αγαθών της Παιδείας, της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης, η απορρύθμιση των εργασιακών  σχέσεων, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, η φαλκίδευση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, η φοροεπιδρομή στα μεσαία και χαμηλά εισοδήματα, είναι απότοκα αυτών των μνημονιακών πολιτικών και απαιτείται διαρκής αγώνας για την ανατροπή τους.

Οι αντοχές της ελληνικής κοινωνίας δοκιμάζονται σκληρά από την μακροχρόνια οικονομική κρίση καθώς τα πιο ευάλωτα και αδύναμα στρώματα της κοινωνίας επωμίζονται δυσανάλογα τα βάρη αυτών των άδικων πολιτικών, που ασκούνται τόσο σε ευρωπαϊκό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Μιας κοινωνίας που διαρκώς δοκιμάζεται από τις όλο και πιο δυσβάσταχτες απαιτήσεις των δανειστών, που πρόθυμα και η σημερινή συγκυβέρνηση ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ., όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Ν.Δ., σπεύδει να υλοποιήσει.

Το τρίτο επαχθές μνημόνιο, που αφαίρεσε την διετία 2015 – 2016 11 δις από τα λαϊκά εισοδήματα, δεν φαίνεται να τους αρκεί. Με το πρόσχημα της ρύθμισης του χρέους, ούτε συζήτηση για διαγραφή, ετοιμάζουν και νέο πακέτο μέτρων, με περαιτέρω περικοπές των συντάξεων και μεγαλύτερη φορολεηλασία στα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα, με μείωση του αφορολόγητου και αύξηση των έμμεσων φόρων.

Η κρίση δεν οφείλεται στα δήθεν υπερβολικά δικαιώματα των εργαζομένων, αλλά στα υπερκέρδη των τραπεζών, στην κερδοσκοπία των χρηματιστηριακών κεφαλαίων, στην παγκοσμιοποίηση των αγορών, στο καπιταλιστικό σύστημα διακυβέρνησης, που η συντήρηση και αναπαραγωγή του απαιτεί διαρκώς όλο και περισσότερες θυσίες για τον κόσμο της εργασίας.

Η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. πιστή στα οράματα των αγωνιστών του Πολυτεχνείου, καλεί τον λαό μας και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συνεχίσουμε ανυποχώρητοι των αγώνα ενάντια σε αυτές τις καταστροφικές πολιτικές που και αυτή η Κυβέρνηση εφαρμόζει.

Η διγλωσσία, ο λαϊκισμός, το δήθεν αριστερό πρόσημο αυτών των πολιτικών δεν πρέπει να ξεγελά κανένα. Είναι μία από τα ίδια και τους πρέπει η ίδια αγωνιστική απάντηση για ανατροπή.

Καλούμε τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συμμετάσχουν μαζικά και αγωνιστικά στις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τους ηρωικούς αγωνιστές της εξέγερσης της 17ης Νοέμβρη 1973, καθώς και στην πορεία, που θα πραγματοποιηθεί αύριο, Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016, προς την Αμερικάνικη Πρεσβεία, αλλά και στις εκδηλώσεις μνήμης σε άλλες πόλεις της χώρας.

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΗ, ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΝΙΚΗ

Από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ.



http://www.ertopen.com/news/ellada/item/41176-diakhryxh-adedy-gia-thn-43h-agwnistikh-epeteio-ths-exegershs-toy-polytechneioy

Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΠΟΕΣΥ: Όλοι στις πορείες για τα δικαιώματά μας και την ελευθεροτυπία

ΠΟΕΣΥ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τιμώντας τον αγώνα του Πολυτεχνείου, η ΠΟΕΣΥ καλεί το δημοσιογραφικό κόσμο να πάρει μαζικά μέρος στις συγκεντρώσεις και πορείες για την 43η επέτειο της εξέγερσης της 17ης Νοέμβρη, με σκοπό τη μαχητική προβολή και δικαίωση των ζωτικών αιτημάτων μας.
Η επέτειος της εξέγερσης στο Πολυτεχνείο αποτελεί σταθερό σημείο αναφοράς για κάθε μάχη που δίνεται εναντίον του ολοκληρωτισμού, σε μια εποχή που τα όρια της δημοκρατίας δοκιμάζονται και οι  συνθήκες στις οποίες καλούνται οι δημοσιογράφοι να ασκήσουν το έργο τους είναι εχθρικές, υπονομεύοντας την ποιότητα της Ενημέρωσης.
Καλούμε τους εργαζόμενους όλης της χώρας στα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, να πάρουν μέρος στις πορείες ενώνοντας τη φωνή για «ψωμί, παιδεία, ελευθερία» και να διεκδικήσουν ταυτόχρονα την ικανοποίηση των αιτημάτων του κλάδου, για:
·       Την αυτόνομη λογιστική λειτουργία του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ και ταυτόχρονα τη διάσωση και αυτόνομη και διασφαλισμένη λειτουργία του ΕΔΟΕΑΠ και των ΤΕΑΣ.
·       Την υπογραφή Κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων που να συμβάλλουν στην αποκατάσταση των απωλειών του προηγούμενου διαστήματος και να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες διαβίωσης.
·       Την εξόφληση των καθυστερημένων μισθών και την άμεση αποζημίωση των απολυμένων και προστασία των ανέργων για όλο το διάστημα της ανεργίας.
·       Να σταματήσει τώρα η φοροκαταιγίδα.
·       Ούτε βήμα πίσω στις δημοκρατικές, συνδικαλιστικές ελευθερίες και στην ελευθεροτυπία.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΣΥ


Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

#obama_athens: Σε εξέλιξη οι διαδηλώσεις κομμάτων και οργανώσεων στην Αθήνα

___________________________pame-656x410
Σε εξέλιξη είναι η συγκέντρωση στο Πολυτεχνείο και η πορεία προς την αμερικανική πρεσβεία κατά της επίσκεψης του Αμερικανού Προέδρου στην Αθήνα στην οποία καλούν κόμματα και συλλογικότητες με κοινή ανακοίνωσή τους. Ξεχωριστή συγκέντρωση κάνει το ΠΑΜΕ στην Ομόνοια ενώ αυξημένα είναι τα μέτρα ασφαλείας στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας.


Αναλυτικά στο http://www.matrix24.gr/2016/11/obama_athens-se-exelixi-i-diadilosis-kommaton-ke-organoseon-stin-athina/


Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Η Λαϊκή Ενότητα καλεί τους πολίτες να συμμετέχουν μαζικά στη μεγάλη διαδήλωση στην Αθήνα και στην πορεία προς την αμερικάνικη πρεσβεία ενάντια στην επίσκεψη Ομπάμα


Η ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΜΠΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΗΠΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΛΑ.Ε. (ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΚΑΙ ΣΟΛΩΜΟΥ) ΣΤΙΣ 5 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Η Λαϊκή Ενότητα καλεί τους πολίτες να συμμετέχουν μαζικά στη μεγάλη διαδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 5 μ.μ. το απόγευμα της Τρίτης 15 Νοεμβρίου 2016. Η επίσκεψη του προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, στην Ελλάδα (15 και 16 Νοέμβρη) είναι μια πρόκληση για τον λαό μας, πολύ περισσότερο όταν η επίσκεψη αυτή πραγματοποιείται τις μέρες τιμής και μνήμης της ηρωικής εξέγερσης του Πολυτεχνείου, όπου η αμερικανοκίνητη χούντα έπνιξε στη βία των τανκς και στο αίμα τους εξεγερμένους.

Οι ΗΠΑ δεν είναι ούτε φιλική ούτε συμμαχική δύναμη, όπως θέλει να μας πείσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Είναι η ηγετική ιμπεριαλιστική δύναμη, που σήμερα είναι υπεύθυνη για την κλιμάκωση των πολεμικών συγκρούσεων και το αιματοκύλισμα των λαών σε περιοχές όπως η Συρία. 

Οι ΗΠΑ είναι εκείνη η ιμπεριαλιστική δύναμη που στο όνομα του «πολέμου κατά της τρομοκρατίας» πρωτοστατεί στην καταπάτηση των δημοκρατικών ελευθεριών. 

Είναι η δύναμη που κατεξοχήν επηρεάζει την πολιτική του ΔΝΤ αυτού του «οικονομικού δολοφόνου» που συντάσσει και επιβλέπει τα μνημόνια μαζί με την ΕΕ και την ΕΚΤ. Η πρόσδεση της χώρας μας στον ευρωατλαντικό άξονα και στην πλήρη εναρμόνιση με την πολιτική των ΗΠΑ, μόνο κινδύνους εγκυμονεί. Για αυτό το λόγο και λέμε ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ είναι ανεπιθύμητος στη χώρα μας.

Η Λαϊκή Ενότητα θα εκφράσει την αποφασιστικότητα της και θα αντιδράσει αγωνιστικά στην επίσκεψη Ομπάμα και στους επικίνδυνους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ, για τη χώρα μας και τη γύρω περιοχή.

Για να πλημμυρίσουν οι δρόμοι και να ακουστεί παντού η απαίτηση του λαού μας να βροντοφωνάξει «Όχι στον πόλεμο και τον ιμπεριαλισμό» και «Έξω οι ΗΠΑ».

Για να απαιτήσουμε την έξοδο από το ΝΑΤΟ και το κλείσιμο όλων των νατοϊκών βάσεων.

Για να υπερασπιστούμε την ειρήνη και μια αντιμνημονιακή αντιμπεριαλιστική πορεία της χώρας.



http://www.ertopen.com/news/ellada/item/41128-h-laikh-enothta-kalei-toys-polites-na-symmetechoyn-mazika-sth-megalh-diadhlwsh-sthn-athhna-kai-sthn-poreia-pros-thn-amerikanikh-presbeia-enantia-sthn-episkepsh-ompama-kai-toys-imperialistikoys-schediasmoys-twn-hpa-gia-th-chwra-mas-kai-thn-periochh-mas

Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

ΑΔΕΔΥ: Ανακοίνωση – κάλεσμα για την 24ωρη απεργία στις 24/11 – Συγκέντρωση στην πλ. Κλαυθμώνος, ώρα 11πμ.



Συνάδελφοι… Η περίοδος που διανύουμε βρίσκει τους εργαζόμενους, τους άνεργους, τους συνταξιούχους, τους νέους και τα φτωχομεσαία κοινωνικά στρώματα μπροστά σε μια πρωτόγνωρη κατάσταση: Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που ψηφίστηκε από τον Ελληνικό λαό με τη δέσμευση ότι θα σταματήσει τον μνημονιακό κατήφορο, υλοποιεί με απαράμιλλη προσήλωση και θρησκευτική ευλάβεια το σύνολο των νεοφιλελεύθερων μνημονιακών πολιτικών.
Τα μέτρα που προωθεί η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στον χώρο του Δημοσίου είναι πλήρως ευθυγραμμισμένα με τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, περί επιτελικού κράτους, που ξεκίνησαν από τις κυβερνήσεις των προηγούμενων δεκαετιών, εφαρμόστηκαν απαρέγκλιτα απ’ όλες τις μνημονιακές κυβερνήσεις και στοχεύουν σε ένα κράτος που ουσιαστικά θα εποπτεύει τις αρμοδιότητες που θα ασκούν ιδιωτικές εταιρείες, ενώ για τις ανάγκες του θα προσλαμβάνει κυρίως προσωπικό με ελαστικές εργασιακές σχέσεις.
Στον Δημόσιο Τομέα δρομολογείται η κατάργηση της ενιαίας σχέσης εργασίας και της σταθερής απασχόλησης μέσω της αξιολόγησης των δομών και υπηρεσιών, κάτι που ήταν μνημονιακή υποχρέωση από το μεσοπρόθεσμο του 2011 και το οποίο οι αγώνες μας δεν επέτρεψαν, μέχρι τώρα, να εφαρμοσθεί.
Η επίθεση στο Δημόσιο γίνεται για να ιδιωτικοποιηθούν όλες οι προσοδοφόρες υπηρεσίες του και το σχέδιο περιλαμβάνει σταδιακά βήματα. Με αρχή την επαναξιολόγηση των δομών, που θα είναι η δικαιολογία και η δήθεν «τεκμηρίωση» για τα νέα οργανογράμματα Υπουργείων και την κατάργηση φορέων του Δημοσίου, θα περάσει η σκυτάλη στην «αξιολόγηση» των εργαζομένων, με ατομική στοχοθεσία, που θα ξεκινάει, ωστόσο, από τους στόχους των Υπουργών. Η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με την κινητικότητα των υπαλλήλων, που διευκολύνεται από την εφαρμογή όλης της μνημονιακής νομοθεσίας που κληρονόμησε και διατηρεί η κυβέρνηση, αφού έχει δημιουργήσει τον «κρατικό υπάλληλο» και έχει καταργήσει τις κενές οργανικές θέσεις. Οι Δημόσιοι Υπάλληλοι θα υποχρεωθούν τελικά να μετακινούνται σύμφωνα με τις ανάγκες του νέου, επιτελικού Δημοσίου.
Σταδιακά, με τις μετακινήσεις των Δημοσίων Υπαλλήλων σε άλλες υπηρεσίες θα αλλάζουν και οι σχέσεις εργασίας. Θα ακολουθούν, έτσι, την απόλυτη «ευελιξία» που έχει καθιερωθεί πλέον και στο Δημόσιο, με τους συμβασιούχους που ήδη περνάνε σαν διαδοχικά κύματα από τις θέσεις που παλιότερα είχαν μόνιμοι υπάλληλοι.
Με το Μισθολόγιο-Βαθμολόγιο κυβέρνηση και δανειστές απέτρεψαν τις αυξήσεις που προβλέπονταν με το ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων, ενώ η ίδια η κυβέρνηση λίγους μήνες μετά νομοθέτησε τον «κόφτη», δηλαδή το αυτόματο πετσόκομμα μισθών και συντάξεων προκειμένου να μπορεί να αποπληρωθεί το χρέος και τα τοκοχρεολύσια.
Για το επόμενο διάστημα κυβέρνηση και δανειστές ετοιμάζουν νέες ανατροπές στα εργασιακά και συνδικαλιστικά μας δικαιώματα. Θα έχουν ως αιχμές την απελευθέρωση των ομαδικών απολύσεων, την περαιτέρω μείωση του κατώτατου μισθού, τη διεύρυνση και γενίκευση της ελαστικοποίησης και της εκ περιτροπής εργασίας.
Οι συνεχείς επιθέσεις και η συκοφάντηση του συνδικαλιστικού κινήματος καθώς και οι δικαστικές παρεμβάσεις προοιωνίζουν την πρόθεσή τους να εφαρμόσουν τις «βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές» στη συνδικαλιστική νομοθεσία και να προχωρήσουν σε αλλαγή της, με κύρια αιχμή τη διευκόλυνση των απολύσεων συνδικαλιστών και πρωτοπόρων εργαζομένων, τον περιορισμό και την ουσιαστική ακύρωση του δικαιώματος της απεργίας και την επαναφορά της ανταπεργίας (lockout) των εργοδοτών.
Με το τελευταίο πολυνομοσχέδιο για το Υπερταμείο σχεδιάζουν να βάλουν όλη την κινητή και ακίνητη περιουσία του Δημοσίου στο νέο υπερΤΑΙΠΕΔ και να διορίσουν διοίκηση ελεγχόμενη από τους δανειστές. Να ιδιωτικοποιήσουν πλήρως τη ΔΕΗ και να ανοίξουν τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση του νερού.
Συνάδελφοι,
Το 3ο μνημόνιο αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην κατεύθυνση του εργασιακού μεσαίωνα που έχουν σχεδιάσει, η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι Κυβερνήσεις της χώρας μας επιμένοντας σταθερά στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, φροντίζοντας να μετακυλίεται το κόστος της κρίσης διαρκώς πάνω στις πλάτες των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων. Αυτή η πολιτική οδηγεί στην έξαρση του ρατσισμού στις χώρες της Ευρώπης και ανοίγει το δρόμο στις ακροδεξιές και νεοναζιστικές συμμορίες.
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας την πολιτική των κυβερνήσεων Ν.Δ. και ΠΑ.ΣΟ.Κ., έχει δεσμευτεί να εφαρμόσει μέχρι τέλους το 3ο Μνημόνιο  προβάλλοντας την «απαίτηση» της για χαλάρωση της θηλιάς του χρέους από τους δανειστές.
Η έξοδος από αυτό το τέλμα είναι εφικτή, απαιτεί αγωνιστική, ενωτική δράση ενάντια στα μνημόνια, στη λιτότητα, στο νεοφιλελευθερισμό και στο ρατσισμό. Απαιτεί σύγκρουση με την κυβερνητική πολιτική, την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΔΝΤ και διεκδίκηση άμεσης διαγραφής του χρέους.
Η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να πάρουν μαζικά μέρος στην 24ωρη Γενική Απεργία την ΠΕΜΠΤΗ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016. Η Απεργία μας αυτή πρέπει και μπορεί να αποκτήσει παλλαϊκά-πανεργατικά χαρακτηριστικά, με την συμμετοχή των εργαζομένων του Ιδιωτικού Τομέα αλλά και των νέων, των άνεργων, των επιστημόνων και των αυτοαπασχολούμενων για να ξαναπιάσουμε το νήμα των μεγάλων κινητοποιήσεων ενάντια στα μνημόνια.
Διεκδικούμε:
1. Δημόσιες υπηρεσίες που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινωνίας και των πολιτών. Αυτό σημαίνει: Την προώθηση ενός προγράμματος μαζικών προσλήψεων μόνιμου προσωπικούγια την κάλυψη όλων των αναγκών στην Υγεία, στην Εκπαίδευση, στον Πολιτισμό, στην Αυτοδιοίκηση, στα Ασφαλιστικά Ταμεία, στους Ελεγκτικούς Μηχανισμούς και σ’ όλες τις Κοινωνικές Υπηρεσίες.
2. Το σταμάτημα των διαδικασιών αξιολόγησης δομών κι εργαζομένων, την κατάργηση των μνημονιακών διατάξεων που περικόπτουν οργανικές θέσεις, πριμοδοτούν υπέρμετρα το επιτελικό προσωπικό του Δημοσίου, δίνουν υπηρεσίες σε ιδιώτες (outsourcing) κι ανοίγουν τον δρόμο των απολύσεων και της διεύρυνσης των ελαστικών εργασιακών σχέσεων.
3. Την κατάργηση της ενοικιαζόμενης εργασίας, της μερικής απασχόλησης, της ελαστικής και εκ περιτροπής εργασίας και την κάλυψη όλων των παγίων και διαρκών αναγκών, με προσωπικό μόνιμης, σταθερούς και πλήρους εργασίας. Την κατάργηση των εργολαβιών και της εκχώρησης αρμοδιοτήτων σε ιδιώτες σ’ όλο το Δημόσιο, τα Ν.Π.Δ.Δ., τα Νοσοκομεία και τους Ο.Τ.Α.
4. Γενναία αύξηση των δαπανών σε Παιδεία, Υγεία, Κοινωνική Ασφάλιση και για Δημόσιες επενδύσεις.
5. Κατάργηση όλων των νόμων που μείωσαν μισθούς – συντάξεις – κοινωνικά επιδόματα. Αύξηση των μισθών για να ζούμε με αξιοπρέπεια. Όχι στη σύνδεση μισθού με την αξιολόγηση και στις ατομικές συμβάσεις εργασίας. Όχι στην αύξηση των ωρών εργασίας.
6. Να σταματήσει η καταλήστευση του εισοδήματός μας από τη φορολογική επιδρομή. Κατάργηση του Φ.Π.Α. στα βασικά καταναλωτικά αγαθά, μείωση της φορολογίας για τους χαμηλόμισθους, τους άνεργους και τους χαμολοσυνταξιούχους.
7. Όχι στη ληστεία του τραπεζικού κεφαλαίου και στις Δημόσιες χρηματοδοτήσεις στον τραπεζικό τομέα. Κανένας πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας. Να αναπροσαρμοστούν τα στεγαστικά δάνεια με βάση τα σημερινά εισοδήματα των εργαζόμενων, αλλά και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη σημερινή αξία των ακινήτων. Να μηδενιστούν τα τοκογλυφικά επιτόκια, τα οποία φτάνουν ακόμα και στο 6% στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.
8. Δωρεάν, Δημόσια και υψηλής ποιότητας Παιδεία, Υγεία, Περίθαλψη, Ασφάλιση, Κοινωνική Πρόνοια και Πολιτισμό για όλους. Δημόσιες Μεταφορές, Ενέργεια, Τηλεπικοινωνίες με χαμηλό κόστος. Να ανήκουν στο Δημόσιο όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις στρατηγικής σημασίας (ενέργεια, νερό, τηλεπικοινωνίες, μέσα μεταφοράς, φάρμακο, υγεία). Να επανέλθουν στο Δημόσιο όλες οι επιχειρήσεις και οργανισμοί που ιδιωτικοποιήθηκαν τα τελευταία χρόνια, με ακύρωση των σχετικών συμβάσεων.
9. Κατοχύρωση του δικαιώματος των ελεύθερων Συλλογικών Διαπραγματεύσεων στο Δημόσιο και της σύναψης γενικών και κλαδικών Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
ΟΛΕΣ και ΟΛΟΙ στη Γενική Απεργία
Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016
Συγκέντρωση: Πλατεία Κλαυθμώνος 11:00πμ



Δικαιώθηκαν κάτοικοι που διώκονταν για διαδήλωση στις Σκουριές

Δικαιώθηκαν κάτοικοι που διώκονταν για διαδήλωση στις Σκουριές
Δικαιώθηκαν από το Εφετείο Θεσσαλονίκης τρεις κάτοικοι της Χαλκιδικής, που διώκονταν ποινικά για «διατάραξη κοινής ειρήνης» σε πορεία που πραγματοποιήθηκε κατά της εξόρυξης χρυσού στις Σκουριές το 2012

Tο δικαστήριο αποφάσισε την Πέμπτη την παύση της ποινικής δίωξης σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4411/2016, για τους τρεις συλληφθέντες και έτσι δικαιώθηκαν οι τρεις κάτοικοι που καταδικάστηκαν πρωτόδικα για διατάραξη κοινής ειρήνης με την συμμετοχή τους στην μεγάλη πορεία στις Σκουριές στις 12 Οκτωβρίου του 2012.

Στη μεγάλη διαδήλωση στις Σκουριές το 2012, συνολικά είχαν συλληφθεί δεκατέσσερα άτομα, εκ των οποίων τα τέσσερα καταδικάστηκαν σε 7 μήνες με αναστολή. Κατά την διάρκεια της έλευσης τους στο δικαστήριο, ομάδες Επιτροπής πραγματοποίησαν διαμαρτυρία.




ergasianet.grertopen.com

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016

ΑΔΕΔΥ: Στάση Εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα στεγαστικά δάνεια του Παρακαταθηκών (9/11)

ΑΔΕΔΥ: Στάση Εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα στεγαστικά δάνεια του Παρακαταθηκών (9/11)
Από έναρξη ωραρίου μέχρι τις 11πμ. - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτήριο του ΤπκΔ (Ακαδημίας 40), ώρα 9πμ.

Στάση εργασίας την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, από την έναρξη του ωραρίου των εργαζομένων μέχρι τις 11πμ., προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ και καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο (δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών, Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και άλλων τραπεζών), σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτήριο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (Ακαδημίας 40) στις 9.00 πμ. Η ΑΔΕΔΥ κατηγορεί την κυβέρνηση για τα τοκογλυφικά επιτόκια στα δάνεια που έχουν πάρει οι δημόσιοι υπάλληλοι από το Παρακαταθηκών και τα οποία -λόγω των συνεχών μειώσεων μισθών- δεν μπορούν να αποπληρώσουν.

Τα δάνεια χορηγήθηκαν συναρτήσει του ύψους των αποδοχών του κάθε υπαλλήλου, τονίζει, «αποδοχές τις οποίες το Δημόσιο μείωσε μονομερώς την τελευταία 5ετία χωρίς, ταυτόχρονα, να προβεί και σε αντίστοιχη μείωση των δανειακών υποχρεώσεων των δανειοληπτών.Τα δάνεια αυτά είναι πλέον φανερό ότι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Η πολιτεία δεν μπορεί να θεωρεί απαιτητό το σύνολο του κεφαλαίου, απ’ τη στιγμή που η ίδια ακύρωσε έναν απ’ τους βασικούς όρους της δανειακής σύμβασης, που είναι το ύψος των αποδοχών του δανειολήπτη».

Και προσθέτει: «Οι ρυθμίσεις που προωθεί και η σημερινή Κυβέρνηση βρίσκονται στην ίδια λογική προηγούμενων ρυθμίσεων οι οποίες παρουσιάστηκαν ως μέσο ανακούφισης των δανειακών υποχρεώσεων, όμως όχι μόνο δεν έλυσαν το πρόβλημα, αλλά αντίθετα οδήγησαν σε όξυνσή του, μέσω της απαράδεκτης, παράνομης και αντισυνταγματικής διαδικασίας της κεφαλαιοποίησης των τόκων και ανατοκισμού τους στο διηνεκές!»



Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της εκτελεστικής επιτροπής της ΑΔΕΔΥ στο http://www.http://www.ertopen.com/news/ellada/item/40967-adedy-stash-ergasias-kai-sygkentrwsh-diamartyrias-gia-ta-stegastika-daneia-toy-parakatathhkwn-9-11

Πηγή: ergasianet