Από έναρξη ωραρίου μέχρι τις 11πμ. - Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτήριο του ΤπκΔ (Ακαδημίας 40), ώρα 9πμ.
Στάση εργασίας την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου, από την έναρξη του ωραρίου των εργαζομένων μέχρι τις 11πμ., προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ και καλεί όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο (δανειολήπτες του Ταμείου Παρακαταθηκών, Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και άλλων τραπεζών), σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο κτήριο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων (Ακαδημίας 40) στις 9.00 πμ. Η ΑΔΕΔΥ κατηγορεί την κυβέρνηση για τα τοκογλυφικά επιτόκια στα δάνεια που έχουν πάρει οι δημόσιοι υπάλληλοι από το Παρακαταθηκών και τα οποία -λόγω των συνεχών μειώσεων μισθών- δεν μπορούν να αποπληρώσουν.
Τα δάνεια χορηγήθηκαν συναρτήσει του ύψους των αποδοχών του κάθε υπαλλήλου, τονίζει, «αποδοχές τις οποίες το Δημόσιο μείωσε μονομερώς την τελευταία 5ετία χωρίς, ταυτόχρονα, να προβεί και σε αντίστοιχη μείωση των δανειακών υποχρεώσεων των δανειοληπτών.Τα δάνεια αυτά είναι πλέον φανερό ότι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν. Η πολιτεία δεν μπορεί να θεωρεί απαιτητό το σύνολο του κεφαλαίου, απ’ τη στιγμή που η ίδια ακύρωσε έναν απ’ τους βασικούς όρους της δανειακής σύμβασης, που είναι το ύψος των αποδοχών του δανειολήπτη».
Και προσθέτει: «Οι ρυθμίσεις που προωθεί και η σημερινή Κυβέρνηση βρίσκονται στην ίδια λογική προηγούμενων ρυθμίσεων οι οποίες παρουσιάστηκαν ως μέσο ανακούφισης των δανειακών υποχρεώσεων, όμως όχι μόνο δεν έλυσαν το πρόβλημα, αλλά αντίθετα οδήγησαν σε όξυνσή του, μέσω της απαράδεκτης, παράνομης και αντισυνταγματικής διαδικασίας της κεφαλαιοποίησης των τόκων και ανατοκισμού τους στο διηνεκές!»
Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση της εκτελεστικής επιτροπής της ΑΔΕΔΥ στο http://www.http://www.ertopen.com/news/ellada/item/40967-adedy-stash-ergasias-kai-sygkentrwsh-diamartyrias-gia-ta-stegastika-daneia-toy-parakatathhkwn-9-11
Πηγή: ergasianet
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.