Ένα πέναλτι που δεν δόθηκε στον Σεμπά στο 39' και η ατυχία που... έστειλε τη μπάλα στο δοκάρι στο σουτ του Μαρτίνς κράτησαν τον Ολυμπιακό στο 1-1 με την Αστάνα. Στο χέρι του η πρόκριση.
Με εξαίρεση το πρώτο 20λεπτο, όπου βρέθηκε πίσω στο σκορ από το γκολ του Ντεσπότοβιτς, ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στην Αστάνα και το τελικό 1-1 τον αδικεί. Οι ερυθρόλευκοι ισοφάρισαν στο 29` με τον πρώτο τους σκόρερ Σεμπά, ο ρέφερι αρνήθηκε πέναλτι στον Βραζιλιάνο στο 39`, ο Μάρτινς στο 85` είχε δοκάρι, ενώ ο Καρντόσο στο 90+5` λίγο έλλειψε να κάνει το 1-2. Πολύ καλός ο νεαρός Μανθάτης, έβγαλε την ασίστ στο γκολ, καλή αποδοση και για τους Μάρτινς και Σεμπά. Με το 1-1 οι ερυθρόλευκοι πήγαν στους 7 βαθμούς και περιμένουν και το αποτέλεσμα στο ΑΠΟΕΛ-Γιούνγκ Μπόις, ενώ την επόμενη αγωνιστική φιλοξενούν τους Ελβετούς.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/363462/itan-thrylos-alla-toy-sterisan-diplo-binteo
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.