Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρο άποψης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Άρθρο άποψης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Μνημόνιο ή Μνημόνιο ?


Τι θα γίνει αν χρεοκοπήσουμε... Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Παπαδήμο αλλά μπορούμε να ενημερωθούμε και από την γιαγιά και τον παππού.
Δεν πτωχεύει πρώτη φορά η Ελλάδα...
Βέβαια τότε δεν είχαν τηλεόραση να σε πανικοβάλλουν και να θες να πεθάνεις πριν καν έρθει η πτώχευση.
Ωστόσο θα ήθελα πολύ να μάθω από εσάς τι θα γίνει αν συνεχίσουμε να δανειζόμαστε! Εδώ εισήλθαμε στο Ευρώ  με ψευδή στοιχεία (όπως έχει δημόσια δηλώσει σε συνέντευξή του στο BBC και ο Όλι Ρεν) και πολλάκις έχει αναφερθεί δημόσια, σε ορισμένες εκπομπές.
Λέτε ότι θα καταρρεύσουν οι μισθοί και οι συντάξεις.
Γιατί τώρα έχουμε μισθό και συντάξεις με τις οποίες μπορούμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς? Ούτε καν επιβιώνουμε! Δεν θα έχουμε φάρμακα και ιατρική περίθαλψη. Είμαι 25 χρονών, ανασφάλιστη γιατί δεν μπορώ ούτε να μπω σε ταμείο των γονιών μου, ούτε μπορώ να βρω δουλεία πόσο μάλλον με ασφάλιση και μου λέτε ότι δεν θα έχουμε φάρμακα?
ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΕΧΩ! Ούτε τώρα μπορώ να πάω στον γιατρό γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ! 
 Μας οδηγήσατε σε αυτήν την κατάσταση και  λέτε τι θα γίνει αν πτωχεύσουμε? Ξέρετε πολύ καλά ότι θα φτάναμε σε αυτή την κατάσταση. Είστε ικανός οικονομολόγος για να μας βάλετε στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά όχι για να γνωρίζετε τι θα γινόταν σε δέκα χρόνια?
Είστε υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση. Είστε υπεύθυνοι για την ανεργία. Είστε υπεύθυνοι που πρέπει να έχω αφεντικά πάνω από το κεφάλι μου που ΔΕΝ διάλεξα και να απολογούμαι γιατί θέλω να έχω έναν αξιοπρεπή μισθό. Είστε υπεύθυνοι που δεν μπορώ να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα. Είστε υπεύθυνοι που οι άνθρωποι παγκοσμίως βρίζουν την χώρα μου και τους συνανθρώπους μου. Είστε υπεύθυνοι που ο κάθε ανιστόρητος ξένος δημοσιογράφος και πολιτικός κρίνει τον πολιτισμό μου! Είστε ΟΛΟΙ υπεύθυνοι που μας αναγκάσατε να ζούμε στις συνθήκες αυτές!

Υ.Γ. Προς Ευρωπαϊκές Χώρες: Δεν πιστεύω να θεωρείται ότι είστε πολιτισμένοι? Πολιτισμός δεν είναι να επιβάλλεται μια χώρα να δίνει βασικό μισθό 400 ευρώ με συνέπεια να πεθαίνουν άνθρωποι και παιδιά από την φτώχεια! Δεν θέλατε να μας κάνετε μια υγιή χώρα. Δεν θέλετε να σταματήσετε το σάπιο σύστημα. Θέλετε να πάρετε τα λεφτά σας! Δεν σας νοιάζει για μας!
Κρατήστε λοιπόν τον πολιτισμό σας μαζί με τις αποζημιώσεις του β’ παγκοσμίου πολέμου που μας χρωστάτε και των μαρμάρων και έργων τέχνης που μας κλέψατε. Ποτέ δεν είχατε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ και ποτέ δεν θα έχετε!

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Οι άντρες ξεχνούν τις πρώην τους

Οι άντρες ξεχνούν τις πρώην τους Οι άντρες ξεχνούν τις πρώην τους μας λέει μία νέα δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε για το Κέντρο Πληροφόρησης του Εθνικού Συστήματος Υγείας της Βρετανίας.

Ένας στους τρεις άντρες δεν μπορεί να θυμηθεί με πόσες γυναίκες είχε ερωτική σχέση στη διάρκεια της ζωής του, ενώ εξίσου «ξεχασιάρες» φαίνεται πως είναι και σχεδόν δύο στις δέκα γυναίκες. Για τις ανάγκες της μελέτης οι ερευνητές πήραν συνεντεύξεις από 8.420 άντρες και γυναίκες, ηλικίας 16 έως 69 ετών, προκειμένου να διερευνήσουν την ερωτική τους συμπεριφορά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσαν, οι άντρες γενικώς έχουν διπλάσιο αριθμό ερωτικών συντρόφων στη διάρκεια της ζωής τους απ’ ό,τι οι γυναίκες. Οι άντρες που δηλώνουν πως είχαν πάνω από 10 ερωτικές συντρόφους ανέρχονται στο 27% των ερωτηθέντων και είναι διπλάσιοι απ’ ό,τι οι γυναίκες με διψήφιο αριθμό ερωτικών συντρόφων (13%).

Αντιθέτως, το 25% των γυναικών έχουν πάει με ένα μόνο άντρα στη ζωή τους, ενώ μονογαμία δηλώνει και το 17% των ανδρών.

Ωστόσο, τα παραπάνω στοιχεία μπορεί να μην είναι και εντελώς σωστά, ειδικότερα για τους άντρες, δεδομένου ότι το 34% παραδέχθηκαν ότι οι απαντήσεις τους είναι στο... περίπου αφού δεν θυμούνται επακριβώς πόσες ερωτικές συντρόφους είχαν. Στις γυναίκες, μόλις το 17% είπαν πως έχουν… χάσει το μέτρημα.


ofono.gr

Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΤΙΚΗ ΣΩΖΕΙ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ...ΔΙΑΚΑΝΑΛΙΚΗ

Παρακολουθήσαμε με προσοχή τη διακαναλική συνέντευξη του πρωθυπουργού η οποία τελείωσε πρίν λίγο.
Ο καθένας μπορεί μετά απ΄ αυτό να εξάγει πολλά συμπεράσματα. Σε ένα όμως μπορούμε όλοι μας να συμφωνήσουμε. Ότι μια διακαναλική δε λέει απολύτως τίποτα. Δε μπορεί να αλλάξει μια παγιωμένη άποψη που έχει ο κόσμος. Και αυτή ,ξέχωρα από το τι ψηφίζει ο καθένας από εμάς, λέει: ΄΄μιλήστε ξεκάθαρα εσείς οι πολιτικοί΄΄. Πέστε ,εσείς που βρίσκεστε στη κυβέρνηση,την αλήθεια, και μετά από  εκλογές, αλλά και πρίν από αυτές, μην ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ .

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΡΧΗ...

   Δε ξέρω πως σας φαίνεται να βλέπετε το κυβερνητικό εκπρόσωπο να ανακοινώνει τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης το πρωί σχεδόν... Μερικοί θυμούνται (και σωστά ) ότι αυτό έχει να συμβεί από την εποχή που ο αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής ερχόταν στη χώρα μας για να σχηματίσει σε πρώτη φάση κυβέρνηση εθνικής ενότητας, πάνω στο τέλος τη χούντας.Ναί,από τότε έχει να ανακοινωθεί δημόσια κάτι σημαντικό (διάγγελμα για κάτι) σε τόσο προχωρημένη ώρα.