
Τι θα γίνει αν χρεοκοπήσουμε... Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Παπαδήμο αλλά μπορούμε να ενημερωθούμε και από την γιαγιά και τον παππού.
Δεν πτωχεύει πρώτη φορά η Ελλάδα...
Δεν πτωχεύει πρώτη φορά η Ελλάδα...
Βέβαια τότε δεν είχαν τηλεόραση να σε πανικοβάλλουν και να θες να πεθάνεις πριν καν έρθει η πτώχευση.
Ωστόσο θα ήθελα πολύ να μάθω από εσάς τι θα γίνει αν συνεχίσουμε να δανειζόμαστε! Εδώ εισήλθαμε στο Ευρώ με ψευδή στοιχεία (όπως έχει δημόσια δηλώσει σε συνέντευξή του στο BBC και ο Όλι Ρεν) και πολλάκις έχει αναφερθεί δημόσια, σε ορισμένες εκπομπές.
Ωστόσο θα ήθελα πολύ να μάθω από εσάς τι θα γίνει αν συνεχίσουμε να δανειζόμαστε! Εδώ εισήλθαμε στο Ευρώ με ψευδή στοιχεία (όπως έχει δημόσια δηλώσει σε συνέντευξή του στο BBC και ο Όλι Ρεν) και πολλάκις έχει αναφερθεί δημόσια, σε ορισμένες εκπομπές.
Λέτε ότι θα καταρρεύσουν οι μισθοί και οι συντάξεις.
Γιατί τώρα έχουμε μισθό και συντάξεις με τις οποίες μπορούμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς? Ούτε καν επιβιώνουμε! Δεν θα έχουμε φάρμακα και ιατρική περίθαλψη. Είμαι 25 χρονών, ανασφάλιστη γιατί δεν μπορώ ούτε να μπω σε ταμείο των γονιών μου, ούτε μπορώ να βρω δουλεία πόσο μάλλον με ασφάλιση και μου λέτε ότι δεν θα έχουμε φάρμακα?
ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΕΧΩ! Ούτε τώρα μπορώ να πάω στον γιατρό γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΕΦΤΑ!
Μας οδηγήσατε σε αυτήν την κατάσταση και λέτε τι θα γίνει αν πτωχεύσουμε? Ξέρετε πολύ καλά ότι θα φτάναμε σε αυτή την κατάσταση. Είστε ικανός οικονομολόγος για να μας βάλετε στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά όχι για να γνωρίζετε τι θα γινόταν σε δέκα χρόνια?
Είστε υπεύθυνοι για αυτή την κατάσταση. Είστε υπεύθυνοι για την ανεργία. Είστε υπεύθυνοι που πρέπει να έχω αφεντικά πάνω από το κεφάλι μου που ΔΕΝ διάλεξα και να απολογούμαι γιατί θέλω να έχω έναν αξιοπρεπή μισθό. Είστε υπεύθυνοι που δεν μπορώ να κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα. Είστε υπεύθυνοι που οι άνθρωποι παγκοσμίως βρίζουν την χώρα μου και τους συνανθρώπους μου. Είστε υπεύθυνοι που ο κάθε ανιστόρητος ξένος δημοσιογράφος και πολιτικός κρίνει τον πολιτισμό μου! Είστε ΟΛΟΙ υπεύθυνοι που μας αναγκάσατε να ζούμε στις συνθήκες αυτές!
Υ.Γ. Προς Ευρωπαϊκές Χώρες: Δεν πιστεύω να θεωρείται ότι είστε πολιτισμένοι? Πολιτισμός δεν είναι να επιβάλλεται μια χώρα να δίνει βασικό μισθό 400 ευρώ με συνέπεια να πεθαίνουν άνθρωποι και παιδιά από την φτώχεια! Δεν θέλατε να μας κάνετε μια υγιή χώρα. Δεν θέλετε να σταματήσετε το σάπιο σύστημα. Θέλετε να πάρετε τα λεφτά σας! Δεν σας νοιάζει για μας!
Κρατήστε λοιπόν τον πολιτισμό σας μαζί με τις αποζημιώσεις του β’ παγκοσμίου πολέμου που μας χρωστάτε και των μαρμάρων και έργων τέχνης που μας κλέψατε. Ποτέ δεν είχατε ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ και ποτέ δεν θα έχετε!
