Δε ξέρω πως σας φαίνεται να βλέπετε το κυβερνητικό εκπρόσωπο να ανακοινώνει τη νέα σύνθεση της κυβέρνησης το πρωί σχεδόν... Μερικοί θυμούνται (και σωστά ) ότι αυτό έχει να συμβεί από την εποχή που ο αείμνηστος Κων/νος Καραμανλής ερχόταν στη χώρα μας για να σχηματίσει σε πρώτη φάση κυβέρνηση εθνικής ενότητας, πάνω στο τέλος τη χούντας.Ναί,από τότε έχει να ανακοινωθεί δημόσια κάτι σημαντικό (διάγγελμα για κάτι) σε τόσο προχωρημένη ώρα.
Την αιτία αυτού του γεγονότος δε τη ξέρουμε, υποθέτουμε ότι είχε να κάνει με τη καθηστέρηση στις τελικές αποφάσεις του πρωθυπουργού. Πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτός ο ανασχηματισμός συνέβη για να καρατομηθεί η κα .Μπατζελή ( προσωπικά και δε το πιστεύω ότι έγινε αποκλειστικά για αυτό,όπως επίσης ότι τελικά είναι ...τιμωρία να σε αποπέμπουν από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με τα χίλια μύρια προβλήματα και τις τεράστιες ευθύνες), στη πραγματικότητα απλά ο πρωθυπουργός θεώρησε ότι δε χρειάζεται να γίνουν ριζικές αλλαγές. Για αυτό και απλώς παρατηρήσαμε ένα ανακάτεμα στη τράπουλα, με ίδια σύνθεση ,με ίδια ενδεκάδα που λέμε και στο ποδόσφαιρο. Ο Γ.Παπανδρέου επέλεξε να κάνει ΄΄εσωτερικές αλλαγές΄΄.
Η ουσία κατά τη ταπεινή μου άποψη βρίσκεται πάντα αλλού.Οτι ,με αυτό το τρόπο, κάτι το μνημόνιο ,κάτι ο τρόπος που πραγματώθηκε ο ανασχηματισμός,κάτι το άγχος για να βγεί η λίστα με περιφερειάρχες και δημάρχους υποψήφιους για τις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έχει χάσει πολύ στο επικοινωνιακό κομμάτι.Έτσι δίνεται άνετα η ευκαιρία στα κόμματα της Αντιπολίτευσης να χαρακτηρίζουν τη κυβέρνηση αναποτελεσματική ή να κάνουν λόγο για ανασχηματισμούς του ...μεσονυχτίου ή οτιδήποτε άλλο. Άρα καμιά φορά μη διαμαρτύρεσαι άν ο αντίπαλος σου ΄΄σου τη λέει γενικώς΄΄. Σκέψου πρώτα ΤΙ έκανες ή ΤΙ ΔΕΝ έκανες εσύ.
Αυτό ακόμα που παρατήρησα (και αποτελεί σταθερά σε κάθε προσπάθεια ξεκινήματος μιας προσπάθειας των εκάστοτε κυβερνήσεων) είναι και κάτι ακόμα. Δε νομίζετε ,βάση λογικής, ότι είναι πολύ πολύ νωρίς μέσα σε 10-11 μήνες κυβερνητικής θητείας να αλλάζουν οι ...στρατιώτες; Δηλαδή πάνω που είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια η κα. Λούκα Κατσέλη με το ΕΣΠΑ ,βρέθηκε να αλλάζει υπουργικό θώκο. Το πάλευε ο κ.Ανδρέας Λοβέρδος με το ασφαλιστικό , βρέθηκε να ασχολείται ξαφνικά με τις προμήθειες.
Είχε ( αυτό θεωρώ) ένα πλάνο στο μυαλό του για τη δημόσια τάξη και τη προστασία του πολίτη ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης ,με αυτό θα καταπιαστεί ο κ. Χρήστος Παπουτσής. Από την υγεία στο ΥΠΕΞ η κα. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου κτλ κτλ.
Πότε θα προσαρμοστούν όλοι αυτοί οι υπουργοί στα νέα τους καθήκοντα; Πότε θα γνωριστούν με το προσωπικό των υπουργείων; Είναι εύκολη η συνεργασία 4-5 υπουργών μέσα σε ένα υπουργείο και η αντίστοιχη διάκριση ρόλων και το μοίρασμα των αρμοδιοτήτων; Πιστεύουν πάρα πολλοί,και μέσα στο σύνολο και εγώ,ότι έτσι χάνεις χρόνο. Πολύτιμο τώρα που καίει το πράγμα και οικονομικά και κοινωνικά.
Βέβαια ευχή κάθε νορμάλ ανθρώπου ,πολίτη είναι η νέα κυβερνητική σύνθεση να αποδώσει. Αλλά γιατί να βασιζόμαστε πάντα στα ΄΄μακάρι΄΄ και στα ΄΄θα δούμε΄΄;
ΥΓ.1: Πάλι καλά που ο κος Παπα/νου έμεινε στο πόστο του. Θυμάστε τι είχε γίνει όταν έφυγε ο κ.Αλογοσκούφης και ανέλαβε ο κ. Παπαθανασίου; Δε κάνεις πειράματα ,ειδικά όταν είναι τώρα η ώρα να εφαρμόσεις την οικονομική πολιτική ,έστω και αυτή του...μνημονίου...
ΥΓ.2: Ό,τι σχολιάζουμε ,εννοείται ότι το κάνουμε με διάθεση καλόπιστης κριτικής απέναντι σε πρόσωπα και πράγματα. Εξάλλου , όταν είσαι εξ αρχής ξεκάθαρος ως προς τα πάντα , δεν έχεις και ανάγκη ούτε από ... γλειψίματα ,ούτε και από ...αεριτζήδηκες κακόπιστες κριτικές...
Τα υπόλοιπα σημαντικά ή και ασήμαντα ( που ανάγονται στη σφαίρα του πολιτικού κουτσομπολιού ) είναι για εμάς τους δημοσιογράφους!
Οπότε, πάμε πάλι απ΄ την αρχή...!
Δ.Κ
Την αιτία αυτού του γεγονότος δε τη ξέρουμε, υποθέτουμε ότι είχε να κάνει με τη καθηστέρηση στις τελικές αποφάσεις του πρωθυπουργού. Πολλοί υποστηρίζουν ότι αυτός ο ανασχηματισμός συνέβη για να καρατομηθεί η κα .Μπατζελή ( προσωπικά και δε το πιστεύω ότι έγινε αποκλειστικά για αυτό,όπως επίσης ότι τελικά είναι ...τιμωρία να σε αποπέμπουν από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με τα χίλια μύρια προβλήματα και τις τεράστιες ευθύνες), στη πραγματικότητα απλά ο πρωθυπουργός θεώρησε ότι δε χρειάζεται να γίνουν ριζικές αλλαγές. Για αυτό και απλώς παρατηρήσαμε ένα ανακάτεμα στη τράπουλα, με ίδια σύνθεση ,με ίδια ενδεκάδα που λέμε και στο ποδόσφαιρο. Ο Γ.Παπανδρέου επέλεξε να κάνει ΄΄εσωτερικές αλλαγές΄΄.
Η ουσία κατά τη ταπεινή μου άποψη βρίσκεται πάντα αλλού.Οτι ,με αυτό το τρόπο, κάτι το μνημόνιο ,κάτι ο τρόπος που πραγματώθηκε ο ανασχηματισμός,κάτι το άγχος για να βγεί η λίστα με περιφερειάρχες και δημάρχους υποψήφιους για τις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές, το ΠΑΣΟΚ έχει χάσει πολύ στο επικοινωνιακό κομμάτι.Έτσι δίνεται άνετα η ευκαιρία στα κόμματα της Αντιπολίτευσης να χαρακτηρίζουν τη κυβέρνηση αναποτελεσματική ή να κάνουν λόγο για ανασχηματισμούς του ...μεσονυχτίου ή οτιδήποτε άλλο. Άρα καμιά φορά μη διαμαρτύρεσαι άν ο αντίπαλος σου ΄΄σου τη λέει γενικώς΄΄. Σκέψου πρώτα ΤΙ έκανες ή ΤΙ ΔΕΝ έκανες εσύ.
Αυτό ακόμα που παρατήρησα (και αποτελεί σταθερά σε κάθε προσπάθεια ξεκινήματος μιας προσπάθειας των εκάστοτε κυβερνήσεων) είναι και κάτι ακόμα. Δε νομίζετε ,βάση λογικής, ότι είναι πολύ πολύ νωρίς μέσα σε 10-11 μήνες κυβερνητικής θητείας να αλλάζουν οι ...στρατιώτες; Δηλαδή πάνω που είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια η κα. Λούκα Κατσέλη με το ΕΣΠΑ ,βρέθηκε να αλλάζει υπουργικό θώκο. Το πάλευε ο κ.Ανδρέας Λοβέρδος με το ασφαλιστικό , βρέθηκε να ασχολείται ξαφνικά με τις προμήθειες.
Είχε ( αυτό θεωρώ) ένα πλάνο στο μυαλό του για τη δημόσια τάξη και τη προστασία του πολίτη ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης ,με αυτό θα καταπιαστεί ο κ. Χρήστος Παπουτσής. Από την υγεία στο ΥΠΕΞ η κα. Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου κτλ κτλ.
Πότε θα προσαρμοστούν όλοι αυτοί οι υπουργοί στα νέα τους καθήκοντα; Πότε θα γνωριστούν με το προσωπικό των υπουργείων; Είναι εύκολη η συνεργασία 4-5 υπουργών μέσα σε ένα υπουργείο και η αντίστοιχη διάκριση ρόλων και το μοίρασμα των αρμοδιοτήτων; Πιστεύουν πάρα πολλοί,και μέσα στο σύνολο και εγώ,ότι έτσι χάνεις χρόνο. Πολύτιμο τώρα που καίει το πράγμα και οικονομικά και κοινωνικά.
Βέβαια ευχή κάθε νορμάλ ανθρώπου ,πολίτη είναι η νέα κυβερνητική σύνθεση να αποδώσει. Αλλά γιατί να βασιζόμαστε πάντα στα ΄΄μακάρι΄΄ και στα ΄΄θα δούμε΄΄;
ΥΓ.1: Πάλι καλά που ο κος Παπα/νου έμεινε στο πόστο του. Θυμάστε τι είχε γίνει όταν έφυγε ο κ.Αλογοσκούφης και ανέλαβε ο κ. Παπαθανασίου; Δε κάνεις πειράματα ,ειδικά όταν είναι τώρα η ώρα να εφαρμόσεις την οικονομική πολιτική ,έστω και αυτή του...μνημονίου...
ΥΓ.2: Ό,τι σχολιάζουμε ,εννοείται ότι το κάνουμε με διάθεση καλόπιστης κριτικής απέναντι σε πρόσωπα και πράγματα. Εξάλλου , όταν είσαι εξ αρχής ξεκάθαρος ως προς τα πάντα , δεν έχεις και ανάγκη ούτε από ... γλειψίματα ,ούτε και από ...αεριτζήδηκες κακόπιστες κριτικές...
Τα υπόλοιπα σημαντικά ή και ασήμαντα ( που ανάγονται στη σφαίρα του πολιτικού κουτσομπολιού ) είναι για εμάς τους δημοσιογράφους!
Οπότε, πάμε πάλι απ΄ την αρχή...!
Δ.Κ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.