Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Βόλεϊ/Ευρώπη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Βόλεϊ/Ευρώπη. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Με Καζινμπάρνιτσα ο ΠΑΟΚ, περιμένει ο Ολυμπιακός



Πραγματοποιήθηκαν οι κληρώσεις των ευρωπαϊκών Κυπέλλων στο βόλεϊ ανδρών και γυναικών για τη σεζόν 2018-19. Βατές οι κληρώσεις για τους μεγάλους.

Στα γραφεία της CEV στο Λουξεμβούργο πραγματοποιήθηκε η κλήρωση των Ευρωπαϊκών Κυπέλλων για τη σεζόν 2018-19. Την ουγγρική Καζινμπάρνιτσα θα αντιμετωπίσει στον 1ο γύρο των προκριματικών του Champions League ο ΠΑΟΚ.
Ο πρώτος αγώνας θα γίνει στην Ουγγαρία και η ρεβάνς στη Θεσσαλονίκη. Αναμένεται η ανακοίνωση των ημερομηνιών των αγώνων. Σε περίπτωση που προκριθεί, στον 2ο γύρο θα αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού Σασταμάλα (Φινλανδία) - BSSK Κωνσταντινούπολης (Τουρκία).
Ο Ολυμπιακός στους άνδρες που θα αγωνιστεί στο CEV Cup, στη φάση των «32» θα αντιμετωπίσει ομάδα που θα αποκλειστεί από τον 1ο γύρο των προκριματικών του Champions League και θα είναι ο ηττημένος του ζευγαριού Σολιγκόρσκ (Λευκορωσίας) - Γιουνάιτεντ Βόλεϊ Φρανκφούρτης (Γερμανία). Οι αγώνες των «ερυθρολεύκων» θα ξεκινήσουν στις 28 Νοεμβρίου στο Ρέντη και η ρεβάνς θα γίνει στις 5 Δεκεμβρίου.
Την πορτογαλική Μπενφίκα Λισαβόνας ή τον Παφιακό Κύπρου θα βρει στο δρόμο του ο Ηρακλής στον Β΄γύρο του Τσάλεντζ Καπ. Ο «γηραιός» πέρασε άνευ αγώνα στον Α΄γύρο ενώ στον Β΄γύρο θα έχει τη ρεβάνς στη Θεσσαλονίκη.
Στις γυναίκες, o Oλυμπιακός θα ξεκινήσει την πορεία του στο Challenge Cup με την Ντίεκιρχ από το Λουξεμβούργο. Ο πρώτος αγώνας θα γίνει στο Ρέντη το διάστημα 6-8 Νοεμβρίου και ο επαναληπτικός στις 13-15 του ίδιου μήνα.
Η Βουλγάρικη Μπερόε Στάρα Ζαγκόρα θα είναι ο πρώτος αντίπαλος του Άρη στο Challenge Cup. Οι «κιτρινόμαυροι» που επιστρέφουν στα ευρωπαϊκά σαλόνια μετά από 24 χρόνια, θα δώσουν το πρώτο τους παιχνίδι εκτός έδρας το διάστημα 27-29 Νοεμβρίου και ο επαναληπτικός στη Θεσσαλονίκη θα γίνει στις 4-6 Δεκεμβρίου.
Τέλος, ΑΟ Θήρας θα αναμετρηθεί με την ΑΕ Λεμεσού. Πρώτο παιχνίδι θα γίνει το το διάστημα 27-29 Νοεμβρίου στην Κύπρο και ο επαναληπτικός στη Σαντορίνη στις 4-6 Δεκεμβρίου.

Τρίτη 12 Ιουνίου 2018

Ο Ολυμπιακός επέλεξε CEV Cup, στο Champions League ο ΠΑΟΚ



Ο Ολυμπιακός έκρινε συμφέρουσα τη συμμετοχή του στο CEV Cup αντί του Champions League και τη θέση του θα πάρει ο ΠΑΟΚ.

Ο Ολυμπιακός δεν θα αξιοποιήσει το δικαίωμα συμμετοχής στο Champions League της νέας αγωνιστικής περιόδου ως πρωταθλητής Ελλάδας, αντ' αυτού στη διοργάνωση πιθανόν να αγωνιστεί ο ΠΑΟΚ.
Οι "ερυθρόλευκοι" δήλωσαν συμμετοχή στη 2η τη τάξει ευρωπαϊκή διοργάνωση στο βόλεϊ, στο CEV Cup, κρίνοντας ότι δεν συμφέρει οικονομικά η συμμετοχή στο Champions League, παρά τις αλλαγές στους κανονισμούς και στα πριμ.
Ο "δικέφαλος του βορρά", αντιθέτως, δήλωσε την πρόθεσή του να αγωνιστεί στη διοργάνωση και πλέον απομένει η απόφαση της CEV στις 36 Ιουνίου για το αν θα τοποθετηθεί κατευθείαν στη φάση των ομίλων ή θα χρειαστεί να περάσει από προκριματική φάση.
Από τη στιγμή που ο ΠΑΟΚ θα βρεθεί στο Champions League, ο φιναλίστ του Κυπέλλου Ελλάδας, Ηρακλής, αναμένεται να συμμετάσχει στο Challenge Cup.
Photo credits: Eurokinissi

Τρίτη 22 Μαΐου 2018

Ασταμάτητη η Λούμπε, πήρε και τον Λεάλ



Μετά την απόκτηση του Μπρούνο Ρεζέντε η Λούμπε Τσιβιτανόβα ανακοίνωσε τον Κουβανό ακραίο, Γιοάντι Λεάλ, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό σύνολο!

Είναι ξεκάθαρο πια ότι η Λούμπε Τσιβιτανόβα προσπαθεί να δημιουργήσει μία ομάδα με στόχο την κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ στο βόλεϊ ανδρών. Πρώτα πήρε από την Πάντοβα τον Φάμπιο Μπαλάσο επενδύοντας πάνω του στη θέση του λίμπερο.
Ακολούθησε η ανακοίνωση της ανανέωσης με τον Τσβέταν Σοκόλοβ, αλλά και οι δύο πρώτες μεταγραφικές βόμβες.
Η πρώτη "έσκασε" με την ολοκλήρωση της απόκτησης του Μπρούνο Ρεζέντε. Η δεύτερη ανακοινώθηκε το πρωί της Δευτέρας (21/5) και αφορά την απόκτηση του Γιοάντι Λεάλ. Ο Κουβανός ακραίος θα έρθει στα 29 του για πρώτη φορά στην Ευρώπη μετά από μία καριέρα γεμάτη τίτλους στης Σάντα Κρουζέιρο. Με τη φανέλα της ομάδας της Βραζιλίας κατέκτησε πέντε πρωταθλήματα, τρία κύπελλα, δύο σούπερ καπ, τέσσερα σουνταμερικάνα και τρία παγκόσμια πρωταθλήματα συλλόγων μέσα σε έξι χρόνια!
"Ανυπομονώ να παίξω στο ιταλικό πρωτάθλημα. Είμαι χαρούμενος που θα γίνω μέλος ενός σπουδαίου συλλόγου όπως είναι η Λούμπε. Θα είναι η πρώτη μου φορά που θα αγωνιστώ στην Ευρώπη και επέλεξε την Τσιβιτανόβα για αυτή τη νέα περιπέτεια. Ελπίζω να προσαρμοστώ γρήγορα. Είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργήσουμε μία εξαιρετική ομάδα με τους υπόλοιπους παίκτες" τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις ο Κουβανός.
Όπως και να έχει με τις τόσες ανακατατάξεις η επόμενη σεζόν στο Champions League αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον την ώρα που και η πρωταθλήτρια Ευρώπης, Ζενίτ, ψάχνει να κλείσει και άλλους σούπερ σταρ μετά τον Νγκαμπέτ.
Photo credits: AP Photo/Alessandra Tarantino

Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Ολοκλήρωσε το "μπαμ" με Μπρουνίνιο η Λούμπε



Ο Μπρούνο Ρεζέντε ανακοινώθηκε από τη Λούμπε Τσιβιτανόβα ενισχύοντας κι άλλο την ιταλική ομάδα ενόψει της νέας περιόδου!

Μία ακόμα σπουδαία μεταγραφή στο ευρωπαϊκό βόλεϊ ολοκληρώθηκε και τυπικά. Ο Μπρούνο Ρεζέντε του χρόνου θα παίζει με τη φανέλα της Λούμπε Τσιβιτανόβα η οποία ανακοίνωσε τον 31χρονο Βραζιλιάνο για τα επόμενα δύο χρόνια.
Τις τελευταίες ημέρες η συγκεκριμένη μεταγραφή πέρασε από πολλές φάσεις παρά το γεγονός ότι ο Ρεζέντε από τις 23 Μαρτίου έχει υπογράψει προσύμφωνο με τη Λούμπε.
Ο λόγος που ο Βραζιλιάνος πασαδόρος είχε προχωρήσει στη συγκεκριμένη κίνηση ήταν οι κακές σχέσεις που είχε με τον Στοΐτσεφ. Ο Βούλγαρος έφυγε όμως από τη Μόντενα και η διοίκηση της ομάδας προσπάθησε να βρει τρόπο να πείσει τον παίκτη να παραμείνει. Μάλιστα, υπήρξαν και δηλώσεις του Μπρουνίνιο ότι οι δύο ιταλικές ομάδες βρίσκονταν σε διαπραγματεύσεις μπας και βρεθεί κάποια λύση.
Τελικά, ο Μπρούνο Ρεζέντε πείστηκε και θα συνεχίσει την καριέρα του στην Λούμπε, την ώρα που ο μέχρι πρότινος πασαδόρος της, Κρίστενσον, θα μετακομίσει όπως όλα δείχνουν στην Μόντεν. Την ίδια ώρα ο Τσβετάν Σοκόλοφ για τα επόμενα τρία χρόνια θα αγωνίζεται στη Λούμπε. Ο Βούλγαρος διαγώνιος θα μπει βέβαια στο χειρουργείο για να αποκαταστήσει τη ζημιά που έχει πάθει στο δεξί γόνατο με την επιστροφή του στα γήπεδα να υπολογίζεται για τον Δεκέμβριο του 2018.
Επιπρόσθετα, περιμένουμε την έκβαση της υπόθεσης του Χιντάλγκο αφού εάν αποκτήσει και αυτόν η Λούμπε αλλάζει σε μεγάλο βαθμό τις ισορροπίες.
Photo credits: AP Photo/Jeff Roberson

Κυριακή 20 Μαΐου 2018

Διαδοχικές "βόμβες" στο ευρωπαϊκό βόλεϊ



Ο Ζαΐτσεφ άφησε την Περούτζια για την Μόντενα, την ώρα που επικρατεί μεγάλο μπέρδεμα με τον Μπρούνο Ρεζέντε που φαίνεται να μετάνιωσε την υπογραφή του στη Λούμπε.

Η μεταγραφή του Νγκαμπέτ από την Μόντενα στην Ζενίτ ήταν εκείνη η οποία απλά "άνοιξε" το λογαριασμό ενός ιδιαίτερα θερμού καλοκαιριού στο ευρωπαϊκό βόλεϊ. Ο Γάλλος ακραίος ξεκίνησε ένα ντόμινο κινήσεων το οποίο δεν ξέρουμε πότε θα ολοκληρωθεί.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι φετινό καλοκαίρι μπορεί να αλλάξει τις ισορροπίες σε επίπεδο συλλόγων και φυσικά να φέρει ανατροπή στην κυριαρχία της Ζενίτ στο Champions League.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΛΕΟΝ ΚΑΙ ΖΑΪΤΣΕΦ

Μετά το τυπικό μέρος της ανακοίνωσης του Νγκαμπέτ από τη Ζενίτ είχαμε την τυπική ολοκλήρωση δύο ακόμα κινήσεων. Ο Λεόν όπως ήταν αναμενόμενο κατηφόρισε στην Ιταλία για να οδηγήσει την Περούτζια στο δρόμο των τίτλων και γιατί όχι μέχρι την κορυφή της Ευρώπης.
Την ίδια ώρα ο Ιβάν Ζαΐτσεφ αποχώρισε από την Περούτζια για να πάει στη Μόντενα από όπου αποχώρησε ο Νγκαμπέτ. Βέβαια, ο 29χρονος Ιταλός θα αγωνιστεί ως διαγώνιος και όχι ως ακραίος αφού εκεί αγωνίζεται στην Εθνική. Μένει να δούμε πως θα αντικατασταθεί το κενό του Νγκαμπέτ.

ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΡΟΥΝΟ

Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει και ένα άλλο θέμα το οποίο αναμένεται να προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις. Ο Μπρούνο Ρεζέντε από τις 23 Μαρτίου έχει υπογράψει προσύμφωνο με τη Λούμπε για τα επόμενα δύο χρόνια αφού δεν μπορούσε να συνεργαστεί άλλο με τον Στοΐτσεφ.
Ο Βούλγαρος έφυγε όμως από τη Μόντενα και η διοίκηση της ομάδας προσπαθεί να βρει τρόπο να πείσει τον παίκτη να παραμείνει. Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο παίκτης αυτή τη στιγμή οι διοικήσεις της Μόντενα και της Λούμπε βρίσκονται σε επαφές με στόχο να βρεθεί μία άκρη. Βέβαια, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να υπάρξει μία έμμεση ανταλλαγή πασαδόρων ανάμεσα στις δύο ομάδες. Αφού, η Μόντενα όταν έμαθε ότι ο Μπρούνο πάει στη Λούμπε έσπευσε να συμφωνήσει με τον Κρίστενσον. Το συμβόλαιο του Αμερικανού πασαδόρου με τη Λούμπε ολοκληρώνεται στο τέλος του μήνα και εκείνος μένει ελεύθερος. Το τι θα γίνεται στη συγκεκριμένη υπόθεση δεν μπορούμε να το προβλέψουμε.
Αντίθετα, σίγουρο είναι το γεγονός ότι ο Τσβετάν Σοκόλοφ για τα επόμενα τρία χρόνια θα αγωνίζεται στη Λούμπε. Ο Βούλγαρος διαγώνιος θα μπει βέβαια στο χειρουργείο για να αποκαταστήσει τη ζημιά που έχει πάθει στο δεξί γόνατο με την επιστροφή του στα γήπεδα να υπολογίζεται για τον Δεκέμβριο του 2018.
Στις παραπάνω κινήσεις δεν πρέπει να ξεχνάμε και την απόκτηση του Σρέτσκο Λίσινατς από την Τρεντίνο
Photo credits: AP Photo/Matt Rourke

Πέμπτη 12 Απριλίου 2018

Κοβάτσεβιτς: "Και του χρόνου στον Ολυμπιακό"



Ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει. Ούτε o προπονητής... Αυτό φαίνεται πως ισχύει στην περίπτωση του Ολυμπιακού και του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς, όπως -τουλάχιστον- τόνισε ο ίδιος, στο περιθώριο της υποδοχής της ομάδας για την κατάκτηση του CEV Challenge Cup.

Ο Σέρβος τεχνικός προανήγγειλε ουσιαστικά την παραμονή του στους πρωταθλητές Ελλάδας, ενώ απέφυγε να απαντήσει σε ερώτηση αν θα αναλάβει και τη γυναικεία ομάδα της Εθνικής Ελλάδας.
"Εγώ θέλω να μείνω, η διοίκηση θέλει. Οπότε δεν βλέπω ότι μπορεί να γίνει κάτι άλλο", είπε ο Μπράνκο Κοβάτσεβιτς, ο οποίος ερωτηθείς αν θα αναλάβει και την Εθνική γυναικών, απάντησε: "Αυτή η ερώτηση δεν είναι της ώρας. Τώρα γιορτάζουμε για τον Ολυμπιακό. Θέλουμε τουλάχιστον δύο ημέρες να συνειδητοποιήσουμε τι έχουμε πετύχει. Είναι μεγάλη επιτυχία για τον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι από τις πιο οργανωμένες ομάδες στην Ευρώπη. Ο κόσμος και η διοίκηση μάς έχουν δώσει πολλά και έπρεπε να επιτρέψουμε κάτι σε αυτούς".
Κατερίνα Γιώτα: "Ακόμη δεν έχουμε συνειδητοποιήσει τι έχουμε πετύχει. Είναι προσπάθεια πολλών μηνών και είμαστε πολύ χαρούμενες. Μόλις τελείωσε και το τέταρτο σετ, δεν σκεφτόμουν τίποτα. Ενα κενό... Αποδείξαμε ότι είμαστε μεγάλη ομάδα και φέτος είπαμε να κάνουμε ανάποδα όσα κάναμε πέρυσι στον τελικό".
Τζίνα Λαμπρούση: "Το χαμόγελό μας τα λέει όλα. Μόλις τελείωσε ο τελικός, είχαμε διπλάσια ενέργεια από αυτήν που βγάλαμε μέσα στο παιχνίδι. Θεωρώ ότι είναι πολύ μεγάλη επιτυχία που άξιζε στην ομάδα, στη διοίκηση και τους φιλάθλους. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την συμπαράσταση".
Photo Credits: Eurokinissi

Αποθέωση στου Ρέντη για τα κορίτσια του Ολυμπιακού



Περισσότεροι από 100 φίλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν το μεσημέρι της Πέμπτης (12/4) στο κλειστό γήπεδο "Μελίνα Μερκούρη", για να αποθεώσουν τις θριαμβεύτριες της Προύσσας. (photos + video)

Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού, με "θρυλική" ανατροπή, επικράτησε 3-1 σετ της Μπούρσα στην Τουρκία και κατέκτησε το CEV Challenge Cup για πρώτη φορά στην ιστορία της!
Η Πέμπτη (12/4) ήταν η ημέρα της αποθέωσης για τα "ερυθρόλευκα" κορίτσια, καθώς αρκετοί φίλοι του Ολυμπιακού (παρά το εργάσιμο της ώρας) τις περίμεναν στο κλειστό γυμναστήριο "Μελίνα Μερκούρη".
Με συνθήματα και καπνογόνα υποδέχθηκαν τις αθλήτριες και τον Μπράνκο Κοβάτσεβιτς, δίνοντάς τους συγχαρητήρια για την κατάκτηση του CEV Challenge Cup.
Στο κλειστό του Ρέντη, βρέθηκε και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Μιχάλης Κουντούρης, ο οποίος αγκάλιασε ένα ένα τα μέλη της αποστολής, που χάρισαν στον Ολυμπιακό ακόμη έναν διεθνή τίτλο.
Επίσης, τις συναθλήτριές της περίμενε και η άτυχη (με δεμένο το δεξί χέρι), Νομικού, η οποία εμφανώς συγκινημένη ασπάστηκε τα κορίτσια του θριάμβου και φωτογραφήθηκε μαζί με την "κούπα".

Photo Credits: Eurokinissi





Συγγνώμη από τον κόσμο του Ολυμπιακού

Μουνιόθ και Χριστοφιδέλης συνεχάρησαν τη Ραβένα και ζήτησαν συγγνώμη από τον κόσμο.

Συγγνώμη από τον κόσμο του  Ολυμπιακού

Ο προπονητής του Ολυμπιακού, Φερνάντο Μουνιόθ Μπενίτεθ , δήλωσε μετά το τέλος του δεύτερου τελικού τα εξής: «Να ξεκινήσουμε δίνοντας συγχαρητήρια στην ομάδα της Ραβένα. Υπάρχει από την πλευρά μας απογοήτευση, χρειαζόμαστε λίγο χρόνο για να το ξεπεράσουμε. Οφείλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να ζητήσω συγνώμη από τους οπαδούς μας, οι οποίοι ήρθαν και μας υποστήριξαν και φώναζαν ακόμα και όταν χάθηκε το τρόπαιο.Αυτό είναι μια αξία που δεν την βρίσκεις πουθενά και είναι πολύ σημαντική για ένα σύλλογο. Οφείλω να πω ότι είμαι περήφανος για την ομάδα μου, τους παίκτες μου και το τεχνικό επιτελείο διότι έκαναν μια πολύ σπουδαία προσπάθεια καθ όλη τη διάρκεια αυτής της ευρωπαϊκής μας πορείας. Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα είναι να επικεντρωθούμε στα play-off του πρωταθλήματος που ξεκινούν το Σάββατο».


Ο αρχηγός της ομάδας, Κώστας Χριστοφιδέλης δήλωσε: «Να ξεκινήσω και εγώ δίνοντας συγχαρητήρια στη Ραβένα. Είμαστε στεναχωρημένοι σίγουρα αλλά κρατάμε ότι ο Ολυμπιακός καταφέρνει και έχει ως σύλλογος δυο τμήματα να πρωταγωνιστούν και να βρίσκονται σε τελικό. Θέλω να δώσω και εγώ συγχαρητήρια στην ομάδα των Γυναικών για την κατάκτηση του τίτλου μέσα στην Τουρκία. Εμείς αγωνιστήκαμε απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα σε ένα κατάμεστο γήπεδο. Θέλαμε τον τίτλο αλλά δεν τα καταφέραμε. Θα προσπαθήσουμε μέχρι την επόμενη αγωνιστική μας να φορτώσουμε τις μπαταρίες μας και να τα δώσουμε όλα για τους επόμενους στόχους μας. Χαρήκαμε πάρα πολύ από την κατάκτηση του τίτλου από τις Γυναίκες και στεναχωρηθήκαμε με την απώλεια του δικού μας. Ελπίζουμε ο κόσμος να είναι κοντά μας, ο ηγέτης του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης να συνεχίζει να στηρίζει τον ερασιτέχνη Ολυμπιακό, όπως και ο πρόεδρος μας Μιχάλης Κουντούρης και τους υποσχόμαστε ότι θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε τους πρωταρχικούς στόχους μας που είναι το πρωτάθλημα και το κύπελλο Ελλάδας».






πηγή: https://www.fosonline.gr/volleyball/eyropi/article/5433/syggnomi-apo-ton-kosmo-toy-olympiakoy

Η Ραβένα κατέκτησε το Challenge Cup στο ΣΕΦ



Η Ραβένα στηρίχθηκε στο εξαιρετικό μπλοκ της και πήρε τα δύο σετ που έψαχνε στο ΣΕΦ απέναντι στον Ολυμπιακό, για να κατακτήσει το Challenge Cup ανδρών.

Το εξαιρετικό μπλοκ της Ραβένα και κάποιες επιπόλαιες προσπάθειες του Ολυμπιακού στο σερβίς έδωσε τη δυνατότητα στους Ιταλούς να πανηγυρίσουν τα πρώτα δύο από τα τρία σετ του 2ου τελικού του Challenge Cup, που ήταν αρκετά για να τους δώσουν το τρόπαιο (τελική νίκη με 3-1).
Οι "ερυθρόλευκοι" είχαν ηττηθεί με 3-1 στη γειτονική χώρα πριν από μία εβδομάδα και παρουσία χιλιάδων φίλων τους στο φαληρικό γήπεδο, επιχείρησαν την ανατροπή στο 2ο παιχνίδι της σειράς.
Στο 1ο σετ, οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι χέρι, με τους Ιταλούς να έχουν σχεδόν μόνιμα προβάδισμα ενός πόντου και τους Πειραιώτες να ισοφαρίζουν. Μετά από μία προσπάθεια του Μίκο Οϊβόνεν στην αντένα, οι Ιταλοί έφτασαν στην κατάκτηση του σετ με 28-26.
Οι γηπεδούχοι βελτιώθηκαν στο 2ο σετ και μπήκαν πολύ δυνατά, παίρνοντας προβάδισμα με 4-1 και οδηγώντας τους Ιταλούς σε τάιμ άουτ. Ο εκπληκτικός Γερούν Ράουβερντινκ πήρε την μπαγκέτα από τον Τοντόρ Αλεξίεφ στην επίθεση του Ολυμπιακού και ήταν ο μοναδικός που κατάφερε να διασπάσει με σχετική άνεση το μπλοκ των Ιταλών. Το 17-12, όμως, έγινε 21-23 μετά από απροσεξία των παικτών του Φερνάντο Μουνιόθ Μπενίτεθ, ωστόσο το μπλοκ του Αλεξίεφ και η κακή υποδοχή των φιλοξενουμένων στο σερβίς έφερε το 1-1 με 25-23.
Στο 3ο σετ η ελληνική ομάδα μπήκε ακόμα πιο δυνατά και πήρε προβάδισμα με 5-1, ενώ ο Νικολά Μαρεσάλ αποσύρθηκε λόγω εκνευρισμού από τους Ιταλούς. Ο Ράουβερντινκ διατηρούσε με τις προσπάθειές του μια διαφορά τεσσάρων πόντων για τον Ολυμπιακό, όμως όπως και στο προηγούμενο σετ, μετά από περίπου 15 λεπτά, άρχισε η αντεπίθεση της Ραβένα. Ο Πάουλ Μπούχεγκερ έκανε με τη σειρά του καταπληκτικό παιχνίδι και με συνεχόμενους πόντους έφερε τους Ιταλούς μπροστά με 19-21. Ο Οϊβάνεν δεν κατάφερε να σώσει τους "ερυθρολεύκους", με τη Ραβένα να φτάνει στην κατάκτηση ακόμη ενός σετ και του τροπαίου.

Στο 4ο σετ της αναμέτρησης, οι Ιταλοί είχαν την ψυχολογία και περίμεναν την απονομή, οι παίκτες του Ολυμπιακού είχαν ηττηθεί και παρά τη συγκινητική προσπάθειά τους, δεν απέφυγαν την απώλεια με 18-25.
Η 3η κατάκτηση διεθνούς τίτλου δεν ήρθε για τον Ολυμπιακό, στον πρώτο τελικό τους μετά από το 2004-2005, όταν είχε κατακτήσει το Κύπελλο Κυπελλούχων.
Τα σετ: 1-2 (26-28, 25-23, 20-25, 18-25)

Έρχονται το πρωί της Πέμπτης

Η αποστολή της γυναικείας ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού πατάει το πόδι της στην Ελλάδα το πρωί.

Έρχονται το πρωί της Πέμπτης

Έγραψαν χρυσή σελίδα στην ιστορία του Ολυμπιακού. Έπαιξαν με ψυχή, το πίστεψαν και πήραν κατέκτησαν το τρόπαιο μέσα στην Τουρκία. Η γυναικεία ομάδα βόλεϊ των «ερυθρόλευκων» νίκησε με 3-1 σετ στην Προύσα τη Μπούρσα και πήρε το πρώτο ευρωπαϊκό της ιστορίας της.
Πρόκειται για ένα τεράστιο επίτευγμα του Ολυμπιακού κόντρα σε έναν αντίπαλο που είναι πολύ ισχυρός, με πολύ υψηλό μπάτζετ και ο οποίος έπαιζε στην έδρα του. Η Μπούρσα θυμίζουμε είχε νικήσει πέρσι τον Ολυμπιακό και είχε κατακτήσει το τρόπαιο.
Η αποστολή της γυναικείας ομάδας βόλεϊ αναμένεται στη χώρα μας το πρωί της Πέμπτης. Στις 11:30 αναμένονται στην Ελλάδα τα κορίτσια και τα υπόλοιπα μέλη της «ερυθρόλευκης» αποστολής.
πηγή: https://www.fosonline.gr/volleyball/eyropi/article/5411/erxontai-to-proi-tis-pemptis

Η απονομή του Challenge Cup στα κορίτσια του Ολυμπιακού!



Δείτε σε video την απονομή του τροπαίου του CEV Challenge Cup στα "χρυσά" κορίτσια του Ολυμπιακού, αλλά και τους πανηγυρισμούς μετά την κατάκτηση του τίτλου!

Ο Ολυμπιακός, παρότι βρέθηκε πίσω στα σετ, έκανε την ανατροπή, επικράτησε 3-1 σετ της Μπούρσα και σε συνδυασμό με το 2-3 του πρώτου αγώνα κατέκτησε το CEV Challenge Cup για πρώτη φορά στην ιστορία του!
Με τη Σάσκια Χίπε να πραγματοποιεί μία τρομερή εμφάνιση, τις Λαμπρούση και Χριστοδούλου να βγάζουν τεράστιες άμυνες καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και την Πολ να είναι εντυπωσιακή στο σερβίς, η ομάδα του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς έκανε την ανατροπή και πήρε το τρόπαιο μέσα στην Προύσα!
Μετά το τέλος του αγώνα, η αρχηγός των "ερυθρολεύκων", Στέλλα Χριστοδούλου σήκωσε την πολυπόθητη κούπα, ενώ ακολούθησαν πανηγυρισμοί και... selfies απ' τις παίκτριες και το τεχνικό τιμ.
Δείτε σε video την απονομή του τροπαίου:

*Τα πλάνα είναι απ' την COSMOTE TV.
Photo Credits: Eurokinissi

Η κατάκτηση του Challenge Cup σε 11 κλικ (pics)

Τα κορίτσια του Κοβάτσεβιτς αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες Ευρώπης ξεσπώντας σε έξαλλους πανηγυρισμούς

Η κατάκτηση του Challenge Cup σε 11 κλικ  (pics)

Δείτε τα πανηγύρια των Πρωταθλητριών μέσα στην Τουρκία:
πηγή: https://www.fosonline.gr/volleyball/eyropi/article/5401/o-thriamvos-ton-erythroleykon-koritsion-pics

Κατέκτησε το Challenge Cup ο Ολυμπιακός, 3-1 την Μπούρσα!



Ο Ολυμπιακός, παρότι βρέθηκε πίσω στα σετ, έκανε την ανατροπή, επικράτησε 3-1 σετ της Μπούρσα και σε συνδυασμό με το 2-3 του πρώτου αγώνα κατέκτησε το CEV Challenge Cup για πρώτη φορά στην ιστορία του!

Απίστευτη ανατροπή απ' τον Ολυμπιακό! Οι "ερυθρόλευκες" επικράτησαν 3-1 σετ της Μπούρσα (25-23, 20-25, 18-25, 16-25) και σε συνδυασμό με την ήττα 3-2 στον πρώτο αγώνα κατέκτησαν το CEV Challenge Cup για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού γυναικείου βόλεϊ!
Με τη Σάσκια Χίπε να πραγματοποιεί μία τρομερή εμφάνιση, τις Λαμπρούση και Χριστοδούλου να βγάζουν τεράστιες άμυνες καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και την Πολ να είναι εντυπωσιακή στο σερβίς, η ομάδα του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς έκανε την ανατροπή και σήκωσε το τρόπαιο μέσα στην Προύσα!
Το ματς: Η Μπούρσα, με φόρα απ' τη νίκη μέσα στου Ρέντη, μπήκε πιο δυνατά και πήρε μία διαφορά ασφαλείας απ' την αρχή του πρώτου σετ. Ένα μπλοκ της Μπέλιεν έστειλε τη διαφορά στους επτά πόντους (15-8), η οποία ήταν και η μεγαλύτερη στο πρώτο σετ. Ο Ολυμπιακός προσπάθησε να αντιδράσει, μείωσε 20-18 και 22-20, αλλά τελικά η Μπούρσα πήρε το σετ με 25-23.
Στο δεύτερο σετ οι παίκτριες του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς βελτιώθηκαν αισθητά και με... μπροστάρισα τη Σάσκια Χίπε που πέτυχε κρίσιμους πόντους, ξέφυγε με 16-12 κι από εκείνο το σημείο κι ύστερα δεν κοίταξαν ποτέ πίσω. Παρά την προσπάθεια της Ντιμίτροβα να κρατήσει την Μπούρσα μέσα στο σετ, οι Λαμπρούση και Χριστοδούλου έβγαλαν τρομερές άμυνες και έδωσαν πόντους από μπλοκ, με αποτέλεσμα να κάνουν το 25-20 και να πάρουν το δεύτερο σετ.
Οι Τουρκάλες επηρεάστηκαν απ' την αντίδραση της ελληνικής ομάδας, με συνέπεια να υποπέσουν σε πολλά λάθη στο τρίτο σετ τα οποία εκμεταλλεύτηκαν οι "ερυθρόλευκες", ξεφεύγοντας μέχρι και με δέκα πόντους (13-23) και κατακτώντας το τελικά με 25-18.
Οι παίκτριες της Μπούρσα έδειξαν σημεία ζωής στο τέταρτο σετ, προηγήθηκαν με 12-9 και 13-10, αλλά και πάλι τα κορίτσια του Κοβάτσεβιτς είχαν τη λύση χάρη στα εξαιρετικά σερβίς της Πολ, σε συνδυασμό με την τρομερή εμφάνιση της Νίμερ σε άμυνα και επίθεση! Το... κερασάκι στην τούρτα ήρθε απ' τον άσο της Χριστοδούλου που διαμόρφωσε το 25-16 και χάρισε στον Ολυμπιακό τον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο στην ιστορία του!
Μπούρσα - Ολυμπιακός 1-3 σετ
Τα σετ: 25-23, 20-25, 18-25, 16-25
ΜΠΟΥΡΣΑ (Βερτσέσι): Λάις 7 (5/17 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 44% υπ. - 31% άριστες), Γιλντιρίμ 6 (6/22 επ., 64% υπ. - 41% άριστες), Μπέλιεν 11 (8/18 επ., 3 μπλοκ), Κάραγκατς 1 (μπλοκ), Ντιμίτροβα 24 (22/56 επ., 2 μπλοκ), Άλμπαρακ 9 (6/14 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Σαριόγλου (λ, 45% υπ. - 28% άριστες), Αβτσί, Μπουτσένκο, Ίντσε.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Κοβάτσεβιτς): Γιώτα 8 (5/10 επ., 3 μπλοκ), Νίμερ 12 (9/26 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 38% υπ. - 19% άριστες), Πολ 15 (9/31 επ., 4 άσσοι, 2 μπλοκ, 51% υπ. - 31% άριστες), Λαμπρούση 11 (5/12 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Χριστοδούλου 10 (4/6 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ), Χίπε 17 (17/45 επ.).
*Οι πόντοι της Μπούρσα προήλθαν από 3 άσσους, 47 επιθέσεις, 8 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων και του Ολυμπιακού προήλθαν από 10 άσσους, 49 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων.
Photo Credits: Eurokinissi

Το "ευχαριστώ" στην ΚΑΕ Ολυμπιακός και στους Αγγελόπουλους



H διοίκηση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού ευχαρίστησε την "ερυθρόλευκη" ΚΑΕ και τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο για την αμέριστη συμπαράστασή τους.

Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Τ. Α.Α.  με ανακοίνωσή του φρόντισε να ευχαριστήσει την ΚΑΕ Ολυμπιακός και τους προέδρους της, Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο για την αμέριστη συμπαράστασή τους, ώστε ο δεύτερος τελικός του CEV Challenge Cup με την Ραβένα να διεξαχθεί στο ΣΕΦ, ενώ οι "ερυθρόλευκοι" δεν ξέχασαν την διοίκηση και τους εργαζόμενους του σταδίου.
"Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Τ. Α.Α. ευχαριστεί τη διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός και προσωπικά τους προέδρους κ.κ. Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο για την αμέριστη συμπαράσταση ώστε να διεξαχθεί ο ιστορικός τελικός του CEV VOLLEYBALL CHALLENGE CUP στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας κάτω από τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Ευχαριστούμε επίσης τη διοίκηση και τους εργαζόμενους του Σ.Ε.Φ. για την πολύτιμη συμβολή τους στην τέλεση του τελικού", αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Photo credits: Eurokinissi

Στο… πόδι το ΣΕΦ για τα κορίτσια (vid)

Πως υποδέχτηκε ο κόσμος του Ολυμπιακού την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου από τη γυναικεία ομάδα.

Στο… πόδι το ΣΕΦ για τα κορίτσια (vid)

Κατάμεστο είναι το φαληρικό Στάδιο για το παιχνίδι της ανδρικής ομάδας βόλεϊ του Ολυμπιακού με τη Ραβέννα. Τη στιγμή που έγινε γνωστή η κατάκτηση του τροπαίου από τις γυναίκες το γήπεδο σηκώθηκε στο… πόδι.
Δείτε μέσα από την κάμερα του fosonline.gr πως ο κόσμος υποδέχτηκε την επιτυχία του γυναικείου τμήματος.