Με τη Σάσκια Χίπε να πραγματοποιεί μία τρομερή εμφάνιση, τις Λαμπρούση και Χριστοδούλου να βγάζουν τεράστιες άμυνες καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και την Πολ να είναι εντυπωσιακή στο σερβίς, η ομάδα του Μπράνκο Κοβάτσεβιτς έκανε την ανατροπή και πήρε το τρόπαιο μέσα στην Προύσα!
Μετά το τέλος του αγώνα, η αρχηγός των "ερυθρολεύκων", Στέλλα Χριστοδούλου σήκωσε την πολυπόθητη κούπα, ενώ ακολούθησαν πανηγυρισμοί και... selfies απ' τις παίκτριες και το τεχνικό τιμ.
Δείτε σε video την απονομή του τροπαίου:
*Τα πλάνα είναι απ' την COSMOTE TV.
Photo Credits: Eurokinissi
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.