Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Βόλεϊ/Α1 Ανδρών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά/Βόλεϊ/Α1 Ανδρών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Του... πήρε τον αέρα - Νέο πάρτι του Ολυμπιακού κόντρα στον ΠΑΟΚ μέσα στη Θεσσαλονίκη!

Του... πήρε τον αέρα - Νέο πάρτι του Ολυμπιακού κόντρα στον ΠΑΟΚ μέσα στη Θεσσαλονίκη!
Με φόρα από την πρόκριση στον τελικό Λιγκ Καπ, ο Ολυμπιακός πέρασε «αέρα» και από την Πυλαία, επικρατώντας άνετα με 3-0 σετ του ΠΑΟΚ και πήρε αήττητος τον «τίτλο» του πρωταθλητή χειμώνα.
Η ομάδα του Πειραιά έκανε μια ολοκληρωτική εμφάνιση λίγες μέρες μετά τη νίκη - πρόκριση στον ημιτελικό του Λιγκ Καπ και κατέκτησε τον άτυπο τίτλο του πρωταθλητή χειμώνα. Είναι στην πρώτη θέση με 24 βαθμούς και έχει ρεπό την επόμενη αγωνιστική όπου ξεχωρίζει το ντέρμπι δικεφάλων μεταξύ ΑΕΚ και ΠΑΟΚ. Για τον νικητή Ολυμπιακό σε ακόμη ένα παιχνίδι ξεχώρισε επιθετικά ο Σμιτ με 15 πόντους ενώ 10 είχε ο Μπέμε με 4 άσους. Το καλό σερβίς ήταν από τα στοιχεία που έδωσε στην ομάδα του Πειραιά το τρίποντο.



Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Ερασιτέχνης Ολυμπιακός: "Να επαναληφθεί το παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό σε γήπεδο με τάραφλεξ"

ΒΟΛΕΙ
Ένα ντέρμπι από τα παλιά παρακολουθήσαμε στην Κυψέλη ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Οι ερυθρόλευκοι επιβλήθηκαν με 3-2 σετ επί των πράσινων σε ένα παιχνίδι το οποίο τα είχε όλα και κυρίως πλούσιο θέαμα.
Ωστόσο, υπήρξε και έντονο... έκτο σετ. Ο Παναθηναϊκός διαμαρτύρεται δικαιολογημένα για μία φάση στο τάι μπρέικ και γι' αυτό το λόγο υπέβαλε ένσταση και εξέδωσε ανακοίνωση σε πολύ έντονο ύφος.
Αυτή προκάλεσε την απάντηση του Ολυμπιακού που με ανακοίνωσή του δηλώνει επίσημα ότι επιθυμεί να επαναληφθεί το παιχνίδι "για να αποκατασταθεί το αίσθημα της δικαιοσύνης".
Αναλυτικά: 
"Παρακολουθήσαμε την πρωτοφανή αντίδραση του νέου προέδρου του Παναθηναϊκού Α.Ο., η οποία συνοδεύτηκε με τις σχετικές αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Είδαμε και σε επανάληψη την επίμαχη φάση του διαιτητικού λάθος, η οποία είναι και η μοναδική σε όλο το παιχνίδι στην οποία ευνοήθηκε ο Ολυμπιακός, ξεκάθαρα λόγω της πολλαπλής διαγράμμισης του γηπέδου που οδήγησε σε διαιτητικό λάθος.
Ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. δηλώνει επίσημα προς την Ε.Ο.Π.Ε., Ε.Σ.Α.Π. και κάθε αρμόδια αρχή ότι επιθυμεί να επαναληφθεί το παιχνίδι, για να αποκατασταθεί το αίσθημα της δικαιοσύνης.
Ο Ολυμπιακός είναι ο αυτοκράτορας του ελληνικού βόλεϊ και δεν χρειάζεται καμία εύνοια ακόμη και μη ηθελημένη, από καμία πλευρά.
ΥΓ1. Ευχόμαστε ο νέος πρόεδρος του Παναθηναϊκού να δείξει βέβαια, την ίδια ευαισθησία σε όλα τα αθλήματα στα οποία διοικεί.
ΥΓ2. Για αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης η επιθυμία μας είναι ξεκάθαρη και δεν αποτελεί ειρωνεία. Προς την κατεύθυνση αυτή θα συνδράμουμε, σε οτιδήποτε χρειαστεί ο Παναθηναϊκός, ούτως ώστε να διεξαχθεί εκ νέου ο αγώνας και μάλιστα με κόσμο. Βασική προϋπόθεση ωστόσο αποτελεί η τέλεση του αγώνα σε γήπεδο με τάραφλεξ, ακόμα και στην Κυψέλη, ώστε να μην μπορούν να επαναληφθούν τα ίδια λάθη".


Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Επίσημο: Έμεινε στον Ολυμπιακό ο Χριστοφιδέλης



Για έναν ακόμη χρόνο θα αγωνίζεται στον Ολυμπιακό ο Κώστας Χριστοφιδέλης, ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιό του με την ομάδα του Πειραιά.

Παίκτης του Ολυμπιακού θα μείνει για έναν ακόμη χρόνο ο Κώστας Χριστοφιδέλης, ο οποίος ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον πρωταθλητή Ελλάδας. Ο ίδιος ανέφερε πως στόχος είναι η κορυφή και το να πρωταγωνιστήσουν ξανά οι "ερυθρόλευκοι" την επόμενη αγωνιστική περίοδο σε Ελλάδα και Ευρώπη. Ο 41χρονος διάγει την τρίτη του θητεία στο λιμάνι (1995-2009, 2012-15 και 2017 ως σήμερα) και θα κλείσει την καριέρα του στην ομάδα που ανδρώθηκε.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας  με τον αρχηγό της ομάδας μας Κώστα Χριστοφιδέλη, ο οποίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας ο αρχηγός του Ολυμπιακού, Κώστας Xριστοφιδέλης δήλωσε στο olympiacossfp.gr τα εξής:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συμμετέχω για άλλη μια χρονιά σε αυτή την ομάδα, σε μια σεζόν που θα έχει μεγάλο ανταγωνισμό. Όπως φαίνεται και από τις κινήσεις που έχουν γίνει ο Ολυμπιακός έχει φτιάξει για μια ακόμη σεζόν μια ομάδα που θα πρωταγωνιστήσει στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Στόχος μας είναι η κορυφή".

Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Επίσημο: Στον ΠΑΟΚ ο Φιλίποφ



Ο Ντίμα Φιλίποφ επιστρέφει στην Ελλάδα και την επόμενη σεζόν θα αγωνίζεται με τη φανέλα του ΠΑΟΚ! Σημαντική ενίσχυση για το δικέφαλο του Βορρά.

Σε μία σημαντική κίνηση προχώρησε η ομάδα βόλεϊ ανδρών του ΠΑΟΚ, αφού ανακοίνωσε την απόκτηση του Ντίμα Φιλίποφ. Ο 27χρονος Έλληνας πασαδόρος επιστρέφει έτσι στη χώρα μας και μετά από πέντε χρόνια στον Ολυμπιακό θα φορέσει την ασπρόμαυρη φανέλα του δικεφάλου του Βορρά.
Δίχως αμφιβολία πρόκειται για μία κίνηση η οποία θα βοηθήσει την ομάδα της Θεσσαλονίκης για να επιστρέψει στην κορυφή.
Πλέον, ο ΠΑΟΚ αναζητά έναν ακόμα ξένο (πιθανότατα κεντρικό) μετά τους Χιμένες, Σαφράνοβιτς και Όκολιτς για να ολοκληρώσει το ρόστερ του.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση: "Το Τ.ΑΠ. ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συνεργασία με τον Ντίμα Φιλίποφ για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Ο Ντίμα Φιλίποφ (ύψος 1,98μ.) είναι γεννημένος στις 04 Δεκεμβρίου 1990 στη πόλη Lygansk της Ουκρανίας και αγωνίζεται στη θέση του πασαδόρου.
Ξεκίνησε την καριέρα του στον Απόλλων Αθηνών (2007-08) και στη συνέχεια αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Κύπρου για λογαριασμό της Ανόρθωσης (2008-09). Επιστρέφει στην Ελλάδα για τον Επίκουρο Πολίχνης (2009-10) και ακολουθεί ο Ολυμπιακός (2010-13).  Επόμενος σταθμός στην καριέρα του ήταν η πολωνική Jastrzębski Węgiel (2013-15) για να συνεργαστεί ξανά με την ομάδα του Ολυμπιακού (2015-17). Στην περσινή αγωνιστική περίοδο (2017-18) αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Ρουμανίας για την C.S. Arcada Galati.
Στην Ελλάδα έχει κατακτήσει το 2 πρωταθλήματα (2011, 2013), 4 κύπελλα (2011,2013, 2016, 2017) και 3 λιγκ καπ(2013, 2016, 2017).
Είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα της Ελλάδας".
Photo credits: Eurokinissi

Ολοκλήρωσε το "μπαμ" με Χιμένες ο ΠΑΟΚ



Το τμήμα βόλεϊ ανδρών του ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την επιστροφή του σπουδαίου Κουβανού ακραίου, Χαβιέ Χιμένες, ο οποίος είχε σημαντική συμβολή στην κατάκτηση δύο πρωταθλημάτων (2015, 2016).

Μετά την παραμονή του Αλεξάντερ Σαφράνοβιτς και την απόκτηση του Νικήτα Εφραιμίδη, ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την επιστροφή του σπουδαίου Κουβανού ακραίου, Χαβιέ Χιμένες. Ο 28χρονος βολεϊμπολίστας είχε καταλυτική συμβολή στην κατάκτηση του νταμπλ το 2015, αλλά και του πρωταθλήματος του 2016.
Πρόκειται για μία σημαντική μεταγραφική κίνηση, η οποία ενισχύει τον "Δικέφαλο" στη μάχη που θα δώσει για την κατάκτηση του πρωταθλήματος τη νέα σεζόν.
Η ανακοίνωση:
Παίκτης του ΠΑΟΚ για τη νέα σεζόν 2018-19 ο Javier Ernesto Scull Jimenez.
Η διοίκηση του Τ.Α.Π. ΠΑΟΚ προχώρησε, με τη σύμφωνη γνώμη του προπονητή, στην ανανέωση συνεργασίας με τον διεθνή, ύψους 1,98μ., Κουβανό ακραίο, ο οποίος βοήθησε σημαντικά στην κατάκτηση των δυο πρωταθλημάτων (2015 & 2016) και του κυπέλλου (2015) από τον Δικέφαλο.
Ο Χιμένεθ γεννήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 1989 στην πόλη Matanzas της Κούβας. Αποτελεί  τον πρώτο εν ενεργεία διεθνή αθλητή από την Κούβα που έχει μεταγραφεί σε ξένο σύλλογο (ΠΑΟΚ) νομότυπα, με έγκριση από το Υπουργείο Αθλητισμού και της Ολυμπιακής Επιτροπής της χώρας του.
Η πορεία του…
Ξεκίνησε την καριέρα του στην Matanzas (2013-14) της Κούβας. Τον Δεκέμβριο του 2014 πήρε μεταγραφή για την ομάδα του ΠΑΟΚ, αποτελώντας ένας από τους παίκτες κλειδιά για τις επιτυχίες του συλλόγου, συμβάλλοντας τα μέγιστα στην κατάκτηση του νταμπλ του 2015, καθώς και του πρωταθλήματος του 2016. Την αγωνιστική περίοδο 2016-17 αγωνίστηκε με τα χρώματα της Ιταλικής Pallavolo Molfetta. ενώ το 2017-18 έπαιξε στην Αργενινή για την Obras Sanitarias de San Juan.
Είναι αναπόσπαστο μέλος της Εθνικής Ομάδας της Κούβας, με την οποία αγωνίστηκε στους Ολυμπιακούς αγώνες του Ρίο (2016) ενώ αναδείχθηκε καλύτερος υποδοχέας στους Παναμερικανικούς αγώνες το 2015.
Photo Credits: Eurokinissi

Επίσημο: Παρέμεινε στον Ολυμπιακό και ο Μπέμε



Η ομάδα βόλεϊ ανδρών του Ολυμπιακού ανακοίνωσε την παραμονή του Γερμανού κεντρικού, Μάρκους Μπέμε. Απομένει μόνο η ανακοίνωση της ανανέωσης του Χριστοφιδέλη.

Πανέτοιμο είναι το ρόστερ του Ολυμπιακού για την επόμενη σεζόν και απομένει μόνο μία ανακοίνωση, αυτή της παραμονής του Κώστα Χριστοφιδέλη στα ερυθρόλευκα. Η ομάδα του Πειραιά διατήρησε, όπως ήταν αναμενόμενο, τον Μάρκους Μπέμε στο ρόστερ της κλείνοντας έτσι την τετράδα των ξένων για την επόμενη περίοδο.
Υπενθυμίζουμε πως πέρα από τον Γερμανό κεντρικό, ο Ολυμπιακός ανανέωσε το συμβόλαιο του Ραουβέρντινκ, ενώ απέκτησε τους Σμιτ (Καναδός διαγώνιος) και Τερβαπόρτι (Φινλανδός πασαδόρος).
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση: "Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.- Τ.Α.Α., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Μάρκους Μπέμε. Ο Γερμανός κεντρικός, υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας, ο Μάρκους Μπέμε δήλωσε στο olympiacossfp.gr τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που και του χρόνου θα αγωνίζομαι στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό! Το κλίμα στην ομάδα είναι υπέροχο, υπάρχει απίστευτη οργάνωση και οι στόχοι μας είναι σε κάθε διοργάνωση να βρισκόμαστε στην κορυφή. Πέρσι ήταν μια επιτυχημένη χρονιά, αλλά φέτος θέλουμε τα πάντα και είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, μαζί με τους συμπαίκτες μου για να τα καταφέρουμε. Δεν έχουν την ευκαιρία όλοι οι αθλητές να παίζουν μπροστά σε τέτοιο κοινό και σίγουρα αισθάνομαι προνομιούχος που έχω ζήσει και θα ζήσω τέτοιες εμπειρίες με τον κόσμο του Ολυμπιακού!".
Photo credits: Eurokinissi

Πέμπτη 28 Ιουνίου 2018

Επίσημο: Επέστρεψε ο Φράγκος στον Ολυμπιακό



Παίκτης του Ολυμπιακού είναι και πάλι ο Ανδρέας Φράγκος, με τον 28χρονο ακραίο να εκφράζει την χαρά του που θα παίξει ξανά στον πρωταθλητή Ελλάδας.

Την φανέλα του Ολυμπιακού θα φορέσει ξανά ο Ανδρέας Φράγκος. Ο 28χρονος ακραίος συμφώνησε με τους Πειραιώτες και υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους. Μάλιστα, στις πρώτες του δηλώσεις εξέφρασε τη χαρά του και τόνισε πως θα βοηθήσει για την επίτευξη των στόχων σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. - Τ.Α.Α. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του για την επόμενη αγωνιστική σεζόν, με τον διεθνή 28χρονο ακραίο, Ανδρέα Φράγκο.
Ο Ανδρέας Φράγκος στις πρώτες του δηλώσεις στο επίσημο site του Ολυμπιακού, olympiacossfp.gr τόνισε τα εξής:
"Είμαι χαρούμενος που επιστρέφω στον Ολυμπιακό. Είναι αξιέπαινο το γεγονός ότι, ακόμα και στην δύσκολη οικονομικά περίοδο που διανύουμε, ο σύλλογος κάθε χρόνο θέτει τον πήχη ψηλότερα. Είμαι σίγουρος ότι το περιβάλλον της ομάδας θα μας βοηθήσει να κατακτήσουμε τους στόχους μας σε εγχώριες και ξένες διοργανώσεις".
Photo Credits: Eurokinissi

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Σπουδαία κίνηση του ΠΑΟΚ με Όκολιτς!



Ο ΠΑΟΚ συμφώνησε με τον 25χρονο Σέρβο κεντρικό, Αλεξάντερ Όκολιτς, ο οποίος θα ενισχύσει πολύ την ομάδα ενόψει της προσπάθειάς της για επιστροφή στην κορυφή.

Σπουδαία μετεγγραφική κίνηση για το ανδρικό τμήμα βόλεϊ του ΠΑΟΚ, καθώς το ΤΑΑ συμφώνησε με τον 25χρονο Σέρβο κεντρικό, Αλεξάντερ Όκολιτς. Οι δυο πλευρές ήταν σε συζητήσεις τις τελευταίες ημέρες και σήμερα είπε το "ναι". Όπερ σημαίνει ότι ο "Δικέφαλος του Βορρά" ισχυροποιείται αφάνταστα στην προσπάθειά του για επιστροφή στην κορυφή.
Ο Όκολιτς ξεκίνησε από τον Ερυθρό Αστέρα, κατακτώντας έξι πρωταθλήματα, πέντε Κύπελλα και τέσσερα Σούπερ Καπ, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια κατέκτησε το γερμανικό πρωτάθλημα με την φανέλα της Μπερλίν.
Από 'κει και πέρα, είναι διεθνής με την εθνική Σερβίας, αφού ήταν μέλος της ομάδας U19 που κατέκτησε το Παγκόσμιο (2011), ενώ πήρε την πρώτη θέση και το 2016 με την εθνική Ανδρών στο World League, μια χρονιά μετά το ασημένιο μετάλλιο στην ίδια διοργάνωση. Πέρυσι κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στην Πολωνία.
AP Photo/Leo Correa

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Ο Τσόριτς νίκησε τον Φέντερερ στον τελικό του Χάλε



Ο Μπόρνα Τσόριτς παίζοντας εξαιρετικό τένις επιβλήθηκε στον τελικό του Χάλε με 7-6(6), 3-6, 6-2 επί του Ρότζερ Φέντερερ. (VIDEO)

Τη μεγαλύτερη νίκη της καριέρας του πήρε ο Μπόρνα Τσόριτς. Ο 21χρονος Κροάτης έκανε εντυπωσιακό παιχνίδι και επιβλήθηκε στον τελικό του Χάλε με 7-6(6), 3-6, 6-2 επί του Ρότζερ Φέντερερ.
Ο Τσόριτς έκανε ίσως το τέλειο παιχνίδι απέναντι στον σπουδαίο Ελβετό επιβεβαιώνοντας όσους πιστεύουν ότι θα είναι ένας από τους τενίστες που θα κυριαρχήσει στο χορτάρι.
Κλειδί για την ψυχολογία του Τσόριτς αλλά και για το παιχνίδι γενικότερα ήταν το πρώτο σετ. Εκεί ο 21χρονος Κροάτης παρά το γεγονός ότι βρέθηκε να χάνει με 6-4 στο tie break όχι μόνο βρήκε απάντηση στο σερβίς του Φέντερερ, αλλά πήρε και το σετ!
Ο Ελβετός απάντησε με χαρακτηριστική άνεση κατακτώντας το δεύτερο σετ, όμως ο Τσόριτς βγάζοντας ορισμένα εντυπωσιακά χτυπήματα έφτασε σε μία σπουδαία νίκη.
Δείτε στο video που ακολουθεί ορισμένα από τα εντυπωσιακά χτυπήματα του ταλαντούχου Κροάτη στον τελικό.

Ανακοίνωσε Σμιτ ο Ολυμπιακός!



Ο Ολυμπιακός προχώρησε σε μια ακόμη μετεγγραφική κίνηση, κάνοντας δικό του τον 32χρονο Καναδό διαγώνιο, Γκάβιν Τσαρλς Σμιτ.

Η μετεγγραφική ενίσχυση συνεχίζεται στο βόλεϊ ανδρών για τον Ολυμπιακό. Η ομάδα του Πειραιά προχώρησε στην απόκτηση του 32χρονου Καναδού διαγώνιου, Γκάβιν Τσαρλς Σμιτ, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο ενός έτους με τον πρωταθλητή Ελλάδας.
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο πολύπειρος Σμιτ ανέφερε πως "πολύ περισσότερο ενθουσιασμένος είμαι γιατί θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ σε ένα από τα κορυφαία κλαμπ της Ευρώπης". Να τονιστεί πως ο πρώην άσος της ιαπωνικής, Τoray Arrows, είχε αγωνιστεί στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης την σεζόν 2007-08.
Ο Σμιτ έχει επιτυχίες τόσο σε συλλογικό επίπεδο όσο και με την εθνική του ομάδα, ενώ το παλμαρέ του κοσμούν και προσωπικές διακρίσεις, γι' αυτό και ο Ολυμπιακός αποφάσισε να επενδύσει στις παραστάσεις του και στην ποιότητά του.
Αναλυτικά:
"Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α. ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας του με τον Γκάβιν Τσάρλς Σμιτ. Ο 32χρονος διεθνής Καναδός διαγώνιος, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους.
Προηγούμενες ομάδες
2007-2008 Εθνικός Αλεξανδρούπολης
2008-2009 Arago de Sete (Γαλλία)
2009-2012 Daejeon Samsung (Nότια Κορέα)
2012-2013 Iskra Odintsovo (Ρωσία)
2013-2015 Arkas Izmir (Τουρκία)
2015-2016 Funvic Taubate (Βραζιλία)
2016-2017 Asseco Resovia Rzeszów (Πολωνία)
2017-2018 Τoray Arrows (Ιαπωνία)
Παλμαρέ
Συλλογικό επίπεδο
2009 Kovo Cup - Daejeon Samsung (Nότια Κορέα)
2010 Πρωτάθλημα Ν.Κορέας - Daejeon Samsung (Nότια Κορέα)
2011 Πρωτάθλημα Ν.Κορέας - Daejeon Samsung (Nότια Κορέα)
2012 Πρωτάθλημα Ν.Κορέας - Daejeon Samsung (Nότια Κορέα)
2015 Πρωτάθλημα Τουρκίας - Arkas Izmir (Τουρκία)
2016 Φιναλίστ στο Κύπελλο Πρωταθλητριών Νοτίου Αμερικής - Funvic Taubate (Βραζιλία)
Εθνική ομάδα Καναδά
2008 - Ασημένιο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2009 - Ασημένιο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2011 - Χάλκινο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2011 - Χάλκινο μετάλλιο στο προκριματικό τουρνουά του Παγκ. Κυπέλλου
2013 - Ασημένιο μετάλλιο στο προκριματικό τουρνουά του Παγκ. Κυπέλλου
2015 - Χάλκινο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες
Προσωπικές διακρίσεις
2008 - Καλύτερος επιθετικός στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2009 - Καλύτερος σκόρερ στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2011 - Καλύτερος επιθετικός και σκόρερ στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2015 - Καλύτερος σκόρερ και καλύτερος σέρβερ στους Παναμερικανικούς Αγώνες
2016 - Καλύτερος διαγώνιος στο 1ο Παγκόσμιο Τουρνουά προκριματικών Ολυμπιακών Αγώνων
2011-2012 - Πέτυχε 58 πόντους σε έναν αγώνα του Νοτιοκορεάτικου Πρωταθλήματος
Στις πρώτες του δηλώσεις ως αθλητής του Ολυμπιακού, στο olympiacossfp.gr ο Γκάβιν Σμιτ ανέφερε τα εξής:
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που επιστρέφω στην Ελλάδα, εκεί από όπου άρχισα την επαγγελματική μου καριέρα αρκετά χρόνια πριν. Πολύ περισσότερο ενθουσιασμένος είμαι γιατί θα έχω την ευκαιρία να αγωνιστώ σε ένα από τα κορυφαία κλαμπ της Ευρώπης και θα προσπαθήσω να έχουμε μια εξίσου επιτυχημένη σεζόν τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη!".
AP Photo/Matt Rourke

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Επέστρεψε στον Ολυμπιακό ο Φράγκος



Ο Ανδρέας Φράγκος επιστρέφει στην ομάδα βόλεϊ ανδρών του Ολυμπιακού η οποία έχει σχεδόν έτοιμο το ρόστερ της για την επόμενη περίοδο. Ανανέωσε ο Στιβαχτής.

Η δεύτερη μεταγραφή του Ολυμπιακού για την επόμενη σεζόν είναι ένας παλιός γνώριμος. Ο λόγος για τον Ανδρέα Φράγκο ο οποίος μετά από έναν χρόνο επιστρέφει για δεύτερη φορά στους ερυθρόλευκους.
Ο 29χρονος Έλληνας ακραίος ξεκίνησε από τον Πανελλήνιο, το 2010 πήγε στην Ολυμπιακό με τον οποίο κατέκτησε το πρωτάθλημα , το Κύπελλο και το Σούπερ Καπ, και μετά λόγω οικονομικής κρίσης μετακόμισε στη Λατίνα για 3 χρόναια.
Ακολούθως πήγε το 2014 στην ιρανική Βατίν Βαραμίν ,το 2015 στη γαλλική Ναρμπόν, το 2016 επέστρεψε στον Ολυμπιακό και πέρυσι αγωνίσθηκε στην κορεατική Hundai Sky Walkers. Ο Φράγκος μαζί με τον Κουμεντάκη αναμένεται να είναι οι παίκτες που θα μοιραστούν τη θέση του δεύτερου ακραίου και θα πλαισιώνουν τον Ραουβέρντινκ.

ΑΝΑΝΕΩΣΕ Ο ΣΤΙΒΑΧΤΗΣ, ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ

Επιπρόσθετα ο Ολυμπιακός ανανέωσε το συμβόλαιο του Κώστα Στιβαχτή. Ο Έλληνας πασαδόρος θα προσφέρει για μία ακόμα χρονιά τις υπηρεσίας του στους ερυθρόλευκους. Πλέον, μόνο η θέση του βασικού διαγώνιου έχει απομείνει στην ομάδα βόλεϊ του Ολυμπιακού για να ολοκληρώσει το ρόστερ της για την επόμενη σεζόν με τον Σμιτ να είναι το μεγάλο φαβορί.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο olympiacossfp.gr: "Είναι μεγάλη τιμή που μένω για άλλη μια χρονιά στο σύλλογο, μετά από την επιτυχημένη περσινή σεζόν όπου επιστρέψουμε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος και συμμετείχαμε στον τελικό του Τσαλεντζ Κάπ. Εύχομαι εκτός από την υγεία που είναι το κύριο για όλους τους αθλητές να καταφέρουμε και την επόμενη σεζόν να πετύχουμε τους στόχους που έχει θέσει ο σύλλογος και σίγουρα είναι συνυφασμένοι με τους δικούς μου".

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Τζούριτς: "Δεν θύμωσα που δεν μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός"



Ο Μίταρ Τζούριτς παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε για τον ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό, το νέο πρωτάθλημα, γιατί επέστρεψε στην Ελλάδα, για την περσινή χρονιά, για το γάμο του και για άλλα θέματα.

Ο Μίταρ Τζούριτς παραχώρησε την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη από τότε που ανακοινώθηκε η μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ. Μίλησε στην κάμερα της NOVA και αναφέρθηκε σε πολλά θέματα για τον ΠΑΟΚ, τον Ολυμπιακό, το νέο πρωτάθλημα και όχι μόνο. Αναλυτικά, μίλησε για:
Γιατί τον ΠΑΟΚ: "Ήθελα να γυρίσω, το ήξεραν όλοι, ήταν γνωστό. Ο ΠΑΟΚ ήταν η μόνη ομάδα που ήρθε με επίσημη πρόταση και νομίζω πως είναι ένα καλό βήμα για μένα. Είχα δύσκολη χρονιά πέρυσι. Θέλω να ξεκινήσω πάλι, όχι από το μηδέν αλλά να ξαναβρώ ον εαυτό μου. Ήθελα εδώ και δύο χρόνια να γυρίσω στην Ελλάδα αλλά δεν μπορούσα λόγω των οικονομικών. Φέτος δεν είχα και μεγάλες επιλογές από πρωταθλήτριες ομάδες Ρωσίας, Ιταλίας. Παντρεύτηκα και ήθελα να είμαι με την γυναίκα μου σε ένα όμορφο μέρος. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία κι εγώ το δέχτηκα".
Για τον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Έχω παίξει σαν αντίπαλος και δεν πέρασα καλά. Ελπίζω τώρα να περάσω καλύτερα. Έχω λάβει πολλά μηνύματα και θέλω να τους ευχαριστήσω. Υπόσχομαι ότι θα δώσω το κάτι παραπάνω. Σημασία έχει να είμαστε σωστοί όμως και καλοί επαγγελματίες. Ανυπομονώ να παίξω στο Παλατάκι".
Για το νέο πρωτάθλημα: "Κυριότερος αντίπαλος μας θα είναι ο Ολυμπιακός. Κάθε χρόνο έχει δυνατή ομάδα. Ανεβαίνει κι ο Παναθηναϊκός και χαίρομαι για να υπάρχει καλό πρωτάθλημα. Δυνατότερος ο Παναθηναϊκός και γίνεται δυνατότερος κι ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ".
Για τον Ολυμπιακό: "Δεν θύμωσα ούτε παρεξηγήθηκα που δεν μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός. Επαγγελματίες είμαστε. Πέρυσι δεν έπαιξα πολύ, ίσως φοβήθηκαν, αλλά ήρθε η πρόταση του ΠΑΟΚ κι εγώ απλά ήθελα να πάω. Σίγουρα αδικούμαι με κάποια που γράφουν αλλά μ’ αρέσει, πεισμώνω, μου δίνει πιο πολύ ενέργεια, θέληση, κίνητρο. Κίνητρο έχω μεγάλο σίγουρα γιατί θέλω να κάνουμε ένα μεγάλο μπαμ με τον ΠΑΟΚ. Να κάνουμε μια φοβερή χρονιά. Πέρα από Κύπελλο και πρωτάθλημα να κάνουμε μια καλή πορεία στο Τσάμπιονς Λιγκ. Θα είναι πιστεύω μια πολύ όμορφη χρονιά".
Γιατί επέστρεψε στην Ελλάδα: "Ήθελα να επιστρέψω εδώ και δύο χρόνια. Απλά όταν έλεγα στους μάνατζερ μου ότι θέλω Ελλάδα, με κορόιδευαν. Μου έλεγαν είσαι τρελός. Αλλά τα έφερε έτσι η ζωή που γύρισα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Πέρασαν 8 χρόνια, κουράστηκα πολύ, άλλαξα χώρες, ομάδες, γλώσσες ανθρώπους. Θα μου κάνει κι εμένα καλό που γύρισα στον τόπο μου".
Για την περσινή χρονιά: "Χειρουργείο δεν έχω κάνει, δεν είχα κάτι σοβαρό. Είχα μια πτώση στην προπόνηση, έπαθα μια μόλυνση στο γόνατο κι έκατσα 1,5 μήνα εκτός. Ήταν μια στο εκατομμύριο να το πάθω, αλλά το έπαθα. Έκατσα για να γλυτώσω. Πήρα δυνατές αντιβιώσεις. Μ’ ανάγκασε αυτό να χάσω την προετοιμασία. Το πρωτάθλημα είχε αρχίσει όταν μπήκα. Σιγά, σιγά μπήκα, αλλά είχα χάσει πολύ έδαφος. Ζορίστηκε το σώμα μου. Η Βερόνα χτίστηκε πάνω μου, είχα πίεση, με πίεσαν να μπω πιο γρήγορα και μετά έπαθα ένα τράβηγμα. Τα έπαθα όλα. Ο γιατρός έλεγε είσαι καλά, εγώ του έλεγα, γιατρέ δεν είμαι. Είχα πίεση και μπήκα νωρίς, έπαθα υποτροπή κι όλο αυτό με πήγαινε πίσω και δεν βρήκα ποτέ φόρμα".
Αν έχει ν’ αποδείξει κάτι: "Στο εαυτό μου μόνο έχω ν’ αποδείξω. Πέρσι πέρασα δύσκολα σαν να πνιγόμουν, θέλω να βγω στην επιφάνεια. Είμαι 29 χρονών και δεν είχα ποτέ τέτοιους τραυματισμούς. Δεν βλέπω την ώρα ν’ αρχίσω. Μου λείπει αυτό".
Για την σύγκριση με Ντάντε: "Ευχαριστώ πολύ τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, κύριο Τσαλόπουλο, για την σύγκριση με τον Ντάντε και πραγματικά χαίρομαι που πάω στον ΠΑΟΚ. Και λόγω ομάδας και λόγω ανθρώπων. Δεν περίμεναν λεπτό όταν άκουσαν ότι θέλω να γυρίσω. Έχω φίλους πολλούς στην Θεσσαλονίκη. Χαίρομαι που το επίπεδο του βόλεϊ ανεβαίνει".
Για τον Φιλίποφ: "Ήταν τα ματς με τον Παναθηναϊκό που τελείωσαν 3-2 όταν ξεκινήσαμε μαζί το 2010. Ξαναβρισκόμαστε, έχουμε παίξει και Εθνική Ομάδα, έχουμε ωριμάσει, αυτό θέλω να πιστεύω. Εγώ με τον Ντίμα πάντα έπαιζα καλά. Τα τελευταία δύο χρόνια ο Ντίμα δεν μπορούσε να έρθει Εθνική κι αυτό μας κόστισε. Του γκρίνιαζα πολύ θυμάμαι. Ούτε καν έχουμε παρεξηγηθεί. Δεν είχαμε ποτέ άσχημες σχέσεις. Μόνο για την Εθνική όταν είχε το πρόβλημα στην μέση και δεν έρχονταν του τα …έλεγα. Είμαστε καλά τώρα, δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν γίνεται να πιστεύουμε σε ότι γράφεται".
Για την Εθνική ομάδα: "Ποτέ δεν έκανα κάτι για ν’ αποδείξω κάτι. Πάντα έπαιζα γιατί ήθελα να πάω σαν αθλητής σ’ ένα παγκόσμιο ή σε ένα ευρωπαϊκό. Είχα πολλές δικαιολογίες να μην είμαι, αλλά πάντα ήμουν εκεί. Ήθελα και σαν αθλητές και σαν Εθνική να πετύχουμε. Δεν θέλω να πω ότι σαν γενιά δεν μας εκμεταλλεύτηκαν. Δεν είχαμε υποστήριξη. Τώρα δεν πάω λόγω της περσινής χρονιάς. Θέλω να ξεκουραστώ και να είμαι έτοιμος για την επόμενη χρονιά, Θα είμαι έτοιμος τον ερχόμενο Ιανουάριο. Πολλές φορές μπορούσα να βγω και να πω διάφορα. Έβλεπα κάποιους συμπαίκτες μου να βγαίνουν στην τηλεόραση και να λένε δικαιολογίες. Πρώτα φταίμε εμείς οι παίκτες. Ίσως δεν κάναμε το κάτι παραπάνω για ν’ αλλάξουν πολλά. Προπονήσεις, οργάνωση, όλοι πονάμε την Εθνική Ομάδα. Όταν χάσαμε από την Ισπανία από τους 12 οι 10 κλαίγαμε. Πάντα έβγαζαν άχρηστους εμάς αλλά δεν είναι έτσι. Κάποιες στιγμές δεν είχαμε μπλούζες, ασπιρίνες, tapes. Τώρα τα πράγματα έχουν βελτιωθεί. Πάνε πολύ καλύτερα. Απλά αγχώνομαι γιατί δεν βλέπω να βγαίνουν νέα παιδιά. Πόσα ταλέντα έχουμε; 2-3; Μπορούσαμε παλιότερα νομίζω να είχαμε πάρει έναν καλό ξένο προπονητή. Να κάθονταν εδώ πολλά χρόνια και να ελέγχει τα πάντα. Ο Καλμαζίδης πιστεύω ότι ήταν καλός και μπορούσε να δώσει. Η ομοσπονδία πιστεύω ότι τώρα προσπαθεί και θέλει να φτιάξει τα πράγματα αλλά υπάρχουν χρέη".
Για Κουμεντάκη και Κοκκινάκη: "Με τον Μένιο λέμε να παίξουμε μπιτς βόλει. Αυτός κοντός κι εγώ ψηλός. Ταιριάζουμε. Όταν ακούω κοντός μου την δίνει άσχημα. Είναι παιδιά που έχουν τρομερή αίσθηση και είναι καλοί παίκτες. Αν ήταν ψηλοί μπορεί να μην ήταν έτσι. Προσπαθούν και είναι σκυλιά κι ο Μένιος κι ο Πρωτοψάλτης. Ο Μένιος δεν λυγίζει ποτέ. Ο Τζίμπα δεν ήταν κοντός; Ήταν από τους καλύτερους στον κόσμο. Ο Κουμεντάκης έχει μεγαλύτερη κεφάλι από μένα (γέλια). Αυτό μπορώ να πω".
Για τον γάμο του: "Μια χαρά είμαστε. Ένα μήνα και δεν χωρίσαμε ακόμη (γέλια). Βρήκα το λιμάνι μου, έξι χρόνια μαζί, σχεδόν εφτά. Με την Μαρτίνα μείναμε καιρό μακριά. Εκείνη Ιταλία, εγώ Κορέα. Ήταν δύσκολα, η σχέση δεν λειτουργούσε λόγω απόστασης αλλά λόγω αγάπης το παλέψαμε και καταφέραμε να φτάσουμε εδώ τώρα. Φέτος επιτέλους θα είμαστε μαζί. Ηρέμησα κι εγώ. Κι εκείνη. Είμαι ευτυχισμένος".
Αν ήταν ποτέ κωλόπαιδο: "Με την καλή έννοια πρέπει να είσαι λίγο κωλόπαιδο. Βασικά να είσαι ο εαυτός σου, να μην φοβάσαι. Γενικά χρειάζεται στην ζωή ο τσαμπουκάς. Να είσαι ευγενής, να σέβεσαι αλλά να μην φοβάσαι κανέναν. Στο γήπεδο εγώ θα είμαι ο εαυτός μου. Θα δώσω τα πάντα να κερδίσω κι έχω πολλά κίνητρα".
Για τον Βασίλη Κουρνέτα: "Αυτός με τα στραβά τα πόδια; Για τον Βασίλη δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Εκείνος, ο Χριστοφιδέλης είναι μεγάλοι παίκτες που θα μπορούσαν να κάνουν καριέρα στο εξωτερικό Τότε βέβαια στο ελληνικό πρωτάθλημα υπήρχαν χρήματα. Εγώ τους σέβομαι αυτούς τους παίκτες, έτσι έχω μάθει από τον πατέρα μου. Δεν μου φάνηκε περίεργο που κέρδισε πράγματα με τον ΠΑΟΚ. Γεννημένος νικητής ήταν".
Photo Credits: Eurokinissi

Τρίτη 19 Ιουνίου 2018

Ανανέωσε ο Στεφάνου με τον Ολυμπιακό



Ο Γιώργος Στεφάνου ανανέωσε τη συνεργασία του για ακόμα έναν χρόνο με τον Ολυμπιακό, στην τρίτη θητεία του στο λιμάνι.

Η τρίτη θητεία του Γιώργου Στεφάνου στον Ολυμπιακό θα συνεχιστεί και τη νέα σεζόν, όπως ανακοίνωσαν οι "ερυθρόλευκοι" τη Δευτέρα.
"Τρίτη συνεχόμενη χρονιά και έβδομη συνολικά στον Ολυμπιακό. Η εμπιστοσύνη που μου δείχνει η ομάδα με τιμά και εύχομαι να συνεχίσουμε με τίτλους και χαρές", δήλωσε ο 37χρονος λίμπερο στη σελίδα  του ερασιτέχνη.
Ο Στεφάνου μετράει τρία πρωταθλήματα, άλλα τόσα κύπελλα και τέσσερα λγικ καπ με τον Ολυμπιακό.
Η ανακοίνωση
"Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α., ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Στεφάνου, ο οποίος υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας".
Photo credits: Eurokinissi

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Σπουδαία κίνηση του Ολυμπιακού με Τερβαπόρτι!



Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Έμι Τερβαπόρτι, κάνοντας μια ιδανική επιλογή για να καλύψει το κενό του Φαμπιάν Ντρζίζγκα.

Την έναρξη της συμφωνίας του με τον Έμι Τερβαπόρτι για την επόμενη σεζόν, ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός το απόγευμα της Τετάρτης (13/6).
Ο Φινλανδός πασαδόρος διακρίνεται για την ταχύτητα που του αρέσει να δίνει στο παιχνίδι, ενώ ξεχωρίζει για την ηγετική του φυσιογνωμία, αποτελώντας μια ιδανική επιλογή για τους "ερυθρόλευκους" προκειμένου να καλυφθεί το κενό του Πολωνού Φαμπιάν Ντρζίζγκα.
Η ανακοίνωση:
"Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.-Τ.Α.Α. ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας του με τον Έμι Τερβαπόρτι. Ο 28χρονος διεθνής Φινλανδός πασόδορος, υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως αθλητής του Ολυμπιακού, στο olympiacossfp.gr ο Έμι Τερβαπόρτι ανέφερε τα εξής:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που αποτελώ μέλος του Ολυμπιακού. Είναι η μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας με πολύ υψηλούς στόχους και στην Ευρώπη.
Έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια για το σύλλογο. Παρακολούθησα τον ευρωπαϊκό τελικό του Challenge Cup. Ήταν κάτι φανταστικό με τον κόσμο που είναι τόσο φανατικός και περιμένω να είναι και την νέα σεζόν στο πλευρό μας".

Αρνήθηκε ο Παναθηναϊκός να παίξει στην Ευρώπη



Η ανδρική ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού αρνήθηκε τη συμμετοχή της στο Challenge Cup αφού υπάρχουν άλλες προτεραιότητες για τους πράσινους.

Ένα από τα πράγματα που χαρακτήριζαν παλαιότερες διοικήσεις του Παναθηναϊκού ήταν η απερισκεψία στις αποφάσεις. Αυτό, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, φαίνεται ότι δεν υπάρχει στη διοίκηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
Τρανό παράδειγμα αποτελεί η άρνηση των πράσινων να αγωνιστούν στο Challenge Cup.
Σίγουρα, η ομάδα που δημιουργείται θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς και στις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις, όμως για την επόμενη ημέρα του Παναθηναϊκού προέχουν άλλα. Ποια είναι αυτά; Ο διακανονισμός και η αποπληρωμή των χρεών.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Παναθηναϊκός χρωστά περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ και ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει θέσει ως προτεραιότητα να μπορέσουν οι πράσινοι να απαλλαγούν από το συγκεκριμένο βραχνά. Για να γίνει καλύτερα αντιληπτό μόνο για τα διακανονισμένα χρέη ο Παναθηναϊκός καλείται να πληρώνει το μπάτζετ δύο ή και τριών τμημάτων σε δόσεις!
Έτσι, μπορεί η επιστροφή στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις να έμοιαζε ελκυστική περίπτωση, αλλά οι πράσινοι δεν έπεσαν στην παγίδα.