Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε στην εκπομπή της Σάσας Σταμάτη!
Ο λόγος για την Κέλλυ Κελεκίδου, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην πιο δύσκολη περίοδο της ζωής της, όταν έχασε τη μητέρα της. Διαβάστε παρακάτω...
"Για μένα αυτή που με σημάδεψε πάρα πολύ ήταν ο χαμός της μητέρας μου όταν ήμουν 26 χρονών. Η μητέρα μου νόσησε από καρκίνο στα γυναικολογικά, ήταν 41 χρονών. Τρέχαμε γύρω στα 6 χρόνια γύρω από αυτή την κατάσταση. Εκείνη την περίοδο μπορεί να ήμουν πάρα πολύ χάλια και να το είχα περάσει όλο μόνη μου γιατί είχα και τη μικρή μου εκπομπή, η οποία ήταν 12-13 χρονών, αλλά έπρεπε να σταθώ δυνατή και στην αδελφή μου και στον μπαμπά μου. Παράλληλα ήταν και η περίοδος που είχα κάνει και το «Γλύκα – Γλύκα» κι έπρεπε να τρέξω και για τη δουλειά μου. Η πρώτη μου εκπομπή ήταν στην Σεμίνα Διγενή και ήταν η ημέρα που είχε φύγει η μητέρα μου. Νομίζω ότι ο Θέος πάντα μας δίνει δύναμη να προχωράμε και να συνεχίζουμε τη ζωή μας", δήλωσε χαρακτηριστικά η ίδια! Δείτε όσα είπε στο βίντεο που ακολουθεί:
Διάθεση για αποκαλύψεις είχε ο Ηλίας Μελέτης στην εκπομπή Live weekend!
Ο ηθοποιός ο οποίος μίλησε για τα επαγγελματικά του βήματα, αποκάλυψε μεταξύ άλλων τι σχέση υπάρχει πλέον ανάμεσα στη Βάσω Λασκαράκη και τον Γιάννη Τσιμιτσέλη! Διαβάστε παρακάτω...
Καθημερινά, τα πρωινά του, ο Ηλίας Μελέτης τα περνούσε με την Βάσω Λασκαράκη αφού και οι δυο συμμετείχαν στην σειρά "Το σόι σου" ενώ το βράδυ βρισκόταν στα γυρίσματα της ταινίας "Bachelor 3" με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη αλλά και την Κατερίνα Γερονικολού.
"Τώρα έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα είμαστε όλοι μια χαρά. Συνήθως όταν παίρνετε μια τέτοια απόφαση είναι για το καλό όλων και κυρίως για το καλό του παιδιού. Οπότε αυτή τη στιγμή και ο Γιάννης και η Βάσω από τη δική τους πλευρά ο καθένας είναι μια χαρά. Η σχέση μου είναι καλή και με τους δύο. Σαφώς με τη Βάσω περνάω πολύ περισσότερες ώρες από ότι με τον Γιάννη αλλά με τον Γιάννη ως επαγγελματίες συνεργαζόμαστε πολύ καλά. Είναι σε μια πολύ καλή φάση τα πράγματα" είπε και ξεκαθάρισε το τοπίο για τις σχέσεις του πρώην ζευγαριού!
Ο Κούλλης Νικολάου μετά τον ρόλο του ως Ματθαίος στο "Μπρούσκο" τώρα μετρά αντίστροφα για την είσοδό του στο "Τατουάζ" και αναμένεται να μπει στα πέντε τελευταία επεισόδια, με στόχο να μας εκπλήξει στον β’ κύκλο της ερωτικής – αστυνομικής σειράς.
Ο Κύπριος ηθοποιός θα υποδυθεί τον ταξίαρχο Δημήτρη Σέκερη, ο οποίος θα κληθεί να λύσει όλους τους γρίφους και να ενώσει τα κομμάτια του παζλ σε όλες τις ιστορίες.
Ο Κούλλης Νικολάου λίγο πριν τη μέγαλη του είσοδο στο αγαπημένο σίριαλ του Alpha, παραχώρησε συνέντευξη σε ελλαδικό site αναφερόμενος στη δύσκολη περίοδο που βγήκε η σειρά με αντιπαλό της το «Survivor» λέγοντας χαρακτηριστικά: «Όχι απλά μας φόβισε, μας τρομοκράτησε! Βγήκε πέρσι ένα «Survivor» το οποίο σάρωσε και πέρσι το καλοκαίρι ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε το «Nomads» στον ΑΝΤ1, το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και το «Voice» στον ΣΚΑΪ, αλλά κάναμε τέτοιες κινήσεις ώστε, έχοντας ένα καλό προϊόν, αυτό να περάσει σιγά-σιγά στον κόσμο και να κρατηθεί».
Ο ηθοποιός και παραγωγός του “Τατουάζ” μίλησε και για τη μεγάλη δυσκολία που έζησε μαζί με την οικογένειά του μετά την οικονομική κρίση στην Κύπρο αλλά και τη στήριξη που είχε από τον Ανδρέα Γεωργίου, περιγράφοντας: «Το 2013 ήμασταν έτοιμοι όχι απλά για κατάρρευση, αλλά να βρεθούμε φυλακή οικονομικά… Είχα πέσει πάρα πολύ ψυχολογικά, ένιωσα ότι ο κόσμος γκρεμίζεται, γιατί στην Κύπρο γινόταν «πόλεμος» με τα capital controls και το κούρεμα των καταθέσεων, ήθελα μόνο να πάρω τα παιδιά μου και να εξαφανιστώ. Ο Αντρέας Γεωργίου με άρπαξε και μου είπε «όχι, δεν θα το βάλουμε κάτω» και τον εκτιμώ γι’ αυτό. Μαζί με τη Βάνα Δημητρίου φτιάξαμε τελικά το «Μπρούσκο» και ήρθαμε εδώ, όπου υπήρχε ενδιαφέρον».
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί απόσπασμα από την εκπομπή «Με αγάπη Χριστιάνα»:
"Διαισθάνθηκα ότι κάτι συμβαίνει στη Βάσω Λασκαράκη, χωρίς εκείνη να μου πει...".
Ο Μελέτης Ηλίας συνεργάζεται με τη Βάσω Λασκαράκη στο Σόι σου και με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και την Κατερίνα Γερονικολού στο Bachelor 3. Πώς αντιλήφθηκε ότι το πρώην ζευγάρι αντιμετώπιζε προβλήματα και πως αισθάνεται που δουλεύει μαζί τους; Ο ίδιος απάντησε στην κάμερα της εκπομπής Εμείς:
«Το πρωί περνάω τις ώρες με τη Βάσω στο Σόι και το βράδυ περνάω τις ώρες με τον Γιάννη στο Bachelor 3. Η Βάσω την προσωπική της ζωή δεν την μοιράζεται, είναι ένας άνθρωπος πολύ σοβαρός, πολύ μετρημένος. Παρόλο που εμείς γίναμε οικογένεια, υπήρχαν πράγματα που εγώ δεν γνώριζα. Για το ότι θα έπαιρνε διαζύγιο το έμαθα από τους τελευταίους.
Εκείνο που της είχα πει σε ανύποπτο χρόνο, επειδή διαισθάνθηκα ότι κάτι συμβαίνει χωρίς εκείνη να μου πει, έβλεπα ότι μπορεί να είναι λίγο σκεπτική, λίγο πιο προβληματισμένη, από τη δική μου πλευρά της είπα «Βάσω μου ότι χρειαστείς, εγώ για σένα είμαι εδώ να σε στηρίξω σε όποια απόφαση πάρεις». Γνώριζα ότι είχαν προβλήματα, πολύ λίγα πράγματα, και από την πλευρά της Βάσως και από την πλευρά του Γιάννη.
Μια αμηχανία μπορεί να την είχα αλλά νομίζω ότι ως επαγγελματίας πρέπει να διαχωρίζω τα επαγγελματικά από τα προσωπικά, συμπεριφέρομαι 100% όπως θα συμπεριφερόμουν αν δεν συνέβαινε τίποτα».
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Νίκος Κοκλώνης στον Μιχάλη Πλεμμένο και το Happy Day.
Ο παρουσιαστής του Celebrity Travel αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να παίρνει τη θέση του Μένιου Φουρθιώτη στο Epsilon tv. «Με το Epsilon tv δεν μίλησα ποτέ για μεσημεριανή εκπομπή κι έπεσαν όλοι να με φάνε ότι παίρνω τη θέση του Φουρθιώτη…» ξεκαθάρισε.
Και στη συνέχεια πρόσθεσε με χιούμορ: |Αρχίζει να μου αρέσει η θέση του διευθυντή προγράμματος. Αρχίζω να την αγαπάω περισσότερο από παρουσιαστής. Και λέω μήπως να ξεκινήσω να κάνω κάτι; Προσέξτε!». πηγή: http://www.tvnea.com/2018/06/e_16.html
Πώς ενώ το κανάλι είχε αποφασίσει την ολοκλήρωση της σειράς, τελικά μερικές μέρες μετά έδωσε το πράσινο φως να συνεχίσει;
Η σειρά του Alpha, Μην αρχίζεις τη μουρμούρα, θα συνεχίσει και την επόμενη σεζόν για έκτη χρονιά. Ωστόσο, στην απόφαση αυτή κατέληξαν οι υπεύθυνοι του σταθμού με έναν ιδιαίτερο τρόπο, καθώς στις αρχές του Μάη, όπως σας είχαμε γράψει στο zappIT, οι ίδιοι είχαν ανακοινώσει στους συντελεστές ότι η σειρά ολοκληρώνεται. Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης επιβεβαίωσε το γεγονός ότι είχαν ειδοποιηθεί για το τέλος της Μουρμούρας και αποκάλυψε στην Ελένη Μενεγάκη πώς το «όχι» έγινε στην πορεία «ναι».
«Τον Σεπτέμβριο μπαίνω σε γυρίσματα, έκτη χρονιά Μουρμούρας. Συνεχίζεται έκτη χρονιά, ούτε εγώ το πιστεύω. Η αλήθεια είναι ότι είχε βγει ανακοίνωση ότι θα σταματήσουμε, αλλά πραγματικά ο κόσμος επέμενε τόσο πολύ, έστειλε κάποια γράμματα, επικοινώνησαν και αποφάσισε το κανάλι να συνεχιστεί. Δηλαδή, ο μεγάλος παράγοντας είναι το ίδιο το κοινό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
O Κώστας Ευριπιώτης, μετά από σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, έπρεπε να απουσιάσει από την θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστούσε.
Ο αγαπημένος ηθοποιός, μίλησε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου σχετικά με την κατάσταση της υγείας του και είπε: Διαβάστε παρακάτω...
«Είμαι καλύτερα. Έχω βγει από το νοσοκομείο, δόξα τω Θεό», ενώ πρόσθεσε: «Η επίσημη διάγνωση των γιατρών δεν υπάρχει ακόμα. Όλα καλά». Δείτε το σχετικό βίντεο:
Στην εκπομπή “Εμείς” μίλησε ο σκηνοθέτης Βασίλης Θωμόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στον Σάκη Μπουλά και αποκάλυψε πράγματα, τα οποία δεν γνωρίζαμε μέχρι και σήμερα!
«Ο Σάκης ήταν ένας άνθρωπος τόσο ευγενής, τόσο καλλιεργημένος, τόσο χαριτωμένος, τόσο πρίγκιπας! Αν μια γυναίκα έσκυβε και φαινόταν λίγο… περίεργα, ο Σάκης γύρναγε το κεφάλι από την άλλη. Ήταν ένας εξαιρετικής ποιότητας άνθρωπος, κομψός, λεπτός, προσεκτικός, να μην σε στεναχωρήσει, να μην σε προσβάλλει.» είπε ο ίδιος φανερά συγκινημένος! Διαβάστε παρακάτω...
« Κάθε μέρα έφερνε πράγματα. Είχε τη συνήθεια να ψωνίζει κάθε μέρα πράγματα. Και έφερνε στα παιδιά, παπούτσια, μπουφάν, πουκάμισα, σακάκια, δώρα συνέχεια… Στα κορίτσια λουλούδια! Ο Σάκης όταν έκανε την πρώτη χημειοθεραπεία, έφυγε από το νοσοκομείο και πήγε και αγόρασε καρέκλες, χαρωπός, γελαστός και χαριτωμένος…
Πηγαίναμε σπίτι να του κάνουμε παρέα, γιατί πια είχε καταλάβει ότι θα έχει να περάσει έναν δρόμο δύσκολο, και δεν είχαμε που να κάτσουμε. Ο Σάκης ζούσε στο σπίτι μόνος του και είχε έναν καναπέ για την πάρτη του γιατί δεν πήγαινε κανείς στο σπίτι του. Επειδή ήξερε πολύ καλά τα ιατρικά, ο Σάκης το έπιασε με το χέρι του, έτσι το κατάλαβε. Το έπιασε με το χέρι του, είδε ότι κάτι δεν πάει καλά κι έτσι πήγε στον γιατρό. Ήταν ο πρώτος ασθενής, κατά τον γιατρό, που τον ρώτησε αν μπορεί να κάνει σεξ», τόνισε μεταξύ άλλων ο Βασίλης Θωμόπουλος.
Στην κάμερα του Star και στον Χάρη Λεμπιδάκη, μίλησε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στον Κωνσταντίνο Αγγελίδη!
Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου του έστειλε θερμές ευχές για ανάρρωση μετά το τροχαίο ατύχημα που είχε με τη μηχανή του που λίγο έλειψε να του κοστίζει την ζωή! Διαβάστε παρακάτω....
«Θέλω να του ευχηθώ περαστικά και μέσα από την τηλεόραση. Προσπαθώ όσο γίνεται να είμαι πιο διακριτικός. Μαθαίνω ότι πάει από το καλό στο καλύτερο». είπε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου αλλά δεν ήθελε να δώσει παραπάνω έκταση! Δείτε το σχετικό βίντεο:
Ο αγαπημένος ηθοποιός, έχει αγαπηθεί τόσο για την χαρακτηριστική φωνή ντου- όσο και από τους ρόλους που έχει ενσαρκώσει!
Ο ίδιος, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Oh La La» και μίλησε πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε! Διαβάστε παρακάτω...
Ο λόγος για τον Τάσο Κωστή, που μίλησε για την γυναίκα του, αλλά και για καρκίνο στο έντερο- ενώ η σύζυγός του ήταν στο πλευρό του κάθε στιγμή!
«.... Βρήκα τη γυναίκα μου που ήταν 21 χρονών και παντρεύτηκα και μέχρι τώρα είμαστε μαζί.Πέρασα και ένα πρόβλημα υγείας, το οποίο η γυναίκα μου ήταν δίπλα. Εγώ και η γυναίκα μου το περάσαμε μαζί.
Ήταν σοβαρό. Πολύ σοβαρό. Αυτό που έχει όλος ο κόσμος. Ήταν καρκίνος στο έντερο....Το έκανε αυτό τελείωσε, μια χαρά. Δεν φοβήθηκα.Με την έννοια ότι είπα “πολεμιέται; Πολεμιέται! Το πολεμάω; Το πολεμάω!” Ωραία. Υπομονή το κεφάλι κάτω και πάμε στη σειρά μας στο δημόσιο νοσοκομείο με το ΙΚΑ και πάμε βόλτα...»
Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο αγαπημένος ηθοποιός στην Σάσα Σταμάτη και την εκπομπή "Oh La La".
Ο ίδιος, μεταξύ των άλλων μίλησε και για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, αφού είχε καρκίνο στο παχύ έντερο με μετάσταση στον πνεύμονα. Διαβάστε παρακάτω...
«Η αλήθεια είναι ότι οι παίκτες που έβαλαν μέσα δεν…».
Η Νικολέττα Καρρά και ο Φώτος Πιττάτζης ταξίδεψαν στο Κάιρο με το Celebrity Travel και τον Νίκο Κοκλώνη. Η γνωστή ηθοποιός εξήγησε όλο το παρασκήνιο σχετικά με την πρόταση που είχε για να μπει στο Survivor, ενώ ο σύζυγός της αποκάλυψε πως θα κινηθούν νομικά εναντίον της Acun Medya γιατί, σύμφωνα με τον ίδιο, οι άνθρωποι της παραγωγής παραβίασαν τη συμφωνία τους.
«Κάναμε ένα ραντεβού και μπήκα στη διαδικασία να το σκέφτομαι. Τηλεφώνησα στον άνθρωπο της παραγωγής που είχα συνεννοηθεί μαζί του, ένα 24ωρο μετά, και τον ενημέρωσα ότι το σκέφτηκα και με ενδιαφέρει. Μάλιστα, τα βρήκαμε και πάρα πολύ εύκολα και σε όλα τα υπόλοιπα θέματα που έπρεπε να συμφωνήσουμε. Από τη μέρα που κάναμε το ραντεβού, υποτίθεται θα φεύγαμε σε δέκα μέρες. Έκανα όλα τα ιατρικά τεστ, με είδαν δύο ψυχολόγοι… Έκανα και εμβόλια, τα οποία μου προκάλεσαν πυρετό για δύο μέρες και σε τρεις μέρες θα φεύγαμε. Την ημέρα της υπογραφής πήρα ένα μήνυμα ότι προς το παρόν παγώνει.
Στην ερώτησή μου πότε θα έχουμε νέα και αν θα φύγουμε τελικά, δεν είχα απάντηση. Για το πότε θα έχουμε νέα μου είπαν σε δύο-τρεις εβδομάδες. Οπότε εγώ μπήκα ξαφνικά σε μια διαδικασία δύο-τρεις εβδομάδες να περιμένω ενημέρωση από την παραγωγή. Ήμουν 20 μέρες σε αναμονή, με “παγωμένο” πρόγραμμα, ώσπου ξαφνικά έμαθα από τρίτο άτομο ότι οι νέοι παίκτες έχουν ξεκινήσει για το παιχνίδι. Αυτό που με στεναχώρησε είναι ότι ενώ εγώ υπήρξα πολύ συνεπής και ήμουν σε αναμονή και έκανα όλα όσα χρειάζονταν, δεν εξέλαβα την ίδια συνέπεια από τους άλλους.
Θα προτιμούσα από την πρώτη στιγμή που γνώριζαν τι πρόκειται να συμβεί, να με αποδεσμεύσουν και μένα από όλο αυτό γιατί εγώ ήμουν και περίμενα. Η αλήθεια είναι ότι οι παίκτες που έβαλαν μέσα δεν είναι σίγουρα αυτό που περιμένανε να μπουν, όταν συζητήσανε για μένα και για έναν άλλον συνάδελφο. Επίσημα, ακόμα και τώρα, δεν μου έχει απαντηθεί. Η τελευταία φορά που μπόρεσα και μίλησα με την παραγωγή και παρόλο που ήξερα ότι οι παίκτες βρίσκονται στον δρόμο ήταν ότι “δεν έχουμε ενημέρωση”. Και τους λέω τι εννοείται όταν λέτε ότι δεν έχετε ενημέρωση;», είπε η Νικολέττα Καρρά.
«Έκανα μια επικοινωνία εγώ μαζί τους, κατευθείαν με την παραγωγή. Τους έκανα κάποιες ερωτήσεις για το πώς και γιατί… Και να μην έχει υπογραφεί μια γραπτή συμφωνία, έχει γίνει μια προφορική συμφωνία, την οποία αυτοί παραβίασαν. Τους έδωσα τη δυνατότητα να το επιλύσουμε φιλικά, αλλά όπως είδα δεν έχουν ακόμα τη φιλική διάθεση να έρθουν να συζητήσουμε και να τους κάνω κάποιες προτάσεις και να μου πουν και τι έγινε. Δεν έχω δει αυτή τη διάθεση και γι’ αυτό θα ληφθούν νομικά μέτρα εναντίον τους», είπε ο Φώτος Πιττάτζης.
Δείτε όσα είπαν η Νικολέττα Καρρά και ο Φώτος Πιττάτζης…
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος συνάντησε την Φαίη Σκορδά για πρώτη φορά τηλεοπτικά, 11 μήνες μετά τη νίκη του στο Survivor. Ο Ντάνος πρόβαλε στο κατώφλι του Πρωινό, γοητευτικός όπως πάντα και σαν σωστός κύριος έφερε και στην Φαίη τα δωράκια της. Οι δυο τους κάθισαν απέναντι και ξεκίνησαν μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης.
Όταν η Φαίη Σκορδά τον ρώτησε για τα αρνητικά σχόλια που δέχτηκε για τη συμμετοχή του στο Τατουάζ, ο Γιώργος Αγγελόπουλος απάντησε «στρογγυλεμένα», κάτι που έκανε την παρουσιάστρια να αντιδράσει: «Δεν μπορείς να μου απαντάς λίγο ξύλινα. Σε ποιον αρέσει να ακούει κάτι που δεν είναι ωραίο»;
Λίγο αργότερα, η κουβέντα πήγε στο κεφάλαιο «κορίτσια». «Υπάρχει ένα κορίτσι στη ζωή σου που να είναι ένα και μοναδικό;», ρώτησε η Φαίη Σκορδά. Η απάντηση που έδωσε ο Ντάνος ήταν: «Αυτή τη στιγμή όχι, δεν υπάρχει. Είμαι μόνος μου. Είμαι μόνος όσον αφορά στο επίπεδο της σχέσης. Έχω ένα πολύ βαρύ πρόγραμμα το οποίο δεν μου δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσω όσο θέλω έναν άνθρωπο».
Στη συνέχεια, η Φαίη οδήγησε τον Γιώργο στην κουζίνα για να μαγειρέψει. Ωστόσο, δεν σταμάτησε τις ερωτήσεις. «Για όλα αυτά τα κορίτσια που γράφουν κατά καιρούς ότι είστε μαζί, ότι έχετε σχέση, ισχύουν; Έχουν μια δόση αλήθειας;», ήταν η ερώτηση. «Οι σχέσεις, τις οποίες μου έχουν χρεώσει κατά καιρούς, είναι σχέσεις ανθρώπινες. Είναι φυσιολογικό να έχεις ανθρώπινες σχέσεις και να κάνεις πράγματα όπως όλοι οι άνθρωποι. Ότι υπάρχει μεγάλη προβολή σε όλο αυτό και τα παρερμηνεύουν είναι μια άλλη κουβέντα αυτό», απάντησε ο Γιώργος Αγγελόπουλος.
«Δεν είμαι ταγμένος πουθενά. Στον ΑΝΤ1 έχουμε μια συνεργασία...»
Ο Δημήτρης Σταρόβας ετοιμάζεται για την απαιτητική περιοδεία με την παράσταση «Εκκλησιάζουσες» που σκηνοθετεί ο Αλέξανδρος Ρήγας και βρέθηκε στο STAR για ένα Στεφανογράφημα με τον Στέφανο Κωνσταντινίδη.
«Δεν θα είχα πρόβλημα να παντρευτώ την Άννα. Ζηλεύω πάρα πολύ. Κάνω σκηνές, ψάχνω τηλέφωνα, έχω ένα φίλο που έχει τηλεοπτικό συνεργείο και έχει ένα μικρό drone και πετάει πάνω από την Άννα συνέχεια και την βλέπω», απάντησε όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε αν θα το πάρει το κορίτσι.
Όταν η κουβέντα ήρθε στα επαγγελματικά του με τον ΑΝΤ1, αλλά και αν έχει συζητήσει με τον Αντώνη Κανάκη που έχει αναλάβει το γενικότερο σχεδιασμό και καλλιτεχνική επιμέλεια της prime time ζώνης, ο Δημήτρης Σταρόβας απάντησε:
«Δεν είμαι ταγμένος πουθενά. Στον ΑΝΤ1 έχουμε μια συνεργασία 4-5 χρόνια και είμαι μια χαρά μέχρι στιγμής. Δεν έχω κάνει επαγγελματικό ραντεβού με τον Αντώνη Κανάκη. Πριν από καμιά διετία είχαμε κάνει μια συζήτηση και παραλίγο να πήγαινα και εγώ στο Ράδιο Αρβύλα και δεν έγινε, πριν 2-3 χρόνια.» Συμπλήρωσε μάλιστα χιουμοριστικά και την «αιτία»: Δεν έγινε γιατί ζήτησα 1 εκατομμύριο και μου έδιναν 800 χιλιάρικα και δεν τα βρήκαμε».
Mια μέρα μετά την συγκλονιστική της συνέντευξη, η Εβελίνα Βαρσάμη βρέθηκε καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου!
Η ίδια, πέντε περίπου μήνες μετά το ατύχημα, μίλησε για τη δύσκολη αποκατάσταση του Κωνσταντίνου Αγγελίδη αλλά και για το πως είναι σήμερα! Διαβάστε παρακάτω...
«Θέλαμε να κάνουμε και δεύτερο παιδί, αλλά δεν τα καταφέραμε. Θα κάνουμε σίγουρα. Του το λέω κιόλας τώρα. Υπάρχει βελτίωση. Στην αρχή είχε βγάλει μια άρνηση. Για 10-15 μέρες δεν ήθελε να συνεργαστεί. Δεν ήθελε να κάνει τίποτα. Μετά άρχισε να συνεργάζεται. Πάει πολύ καλά στην πισίνα. Έχει ξεκινήσει να κάνει τα πρώτα του βήματα στην πισίνα. Υποβασταζόμενος βέβαια.
Αυτά θα τα κάνει και εκτός πισίνας. Ό,τι γίνεται μέσα στην πισίνα, γίνεται και εκτός. Μπορεί να στέκεται όρθιος στα δυο του πόδια. Υποβασταζόμενος. Μπορεί να στηρίζει την πλάτη του, το κεφάλι του. Σίγα-σιγά ξεκινάει να κουνάει τα χέρια του. Εγώ έχω δει βελτίωση. Αρκετή. Τώρα στην παρούσα φάση επικοινωνεί μόνο με τα μάτια του. Με ναι ή όχι. Δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε αλλιώς», είπε, μεταξύ άλλων, η Εβελίνα Βαρσάμη.
Το δικό της Γολγοθά, περνάει η οικογένεια του Κωνσταντίνου Αγγελίδη!
Η Εβελίνα Βαρσάμη, βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Τατιάνας Σταφανίδου, "Tatiana Live" και μεταξύ των άλλων, αναφέρθηκε και στην στήριξη την οικονομική που δέχτηκε από ανθρώπους που τους αγαπούν. Διαβάστε παρακάτω...
Η Εβελίνα Βαρσάμη, είπε χαρακτηριστικά: «Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τους ιδιόκτητες του μαγαζιού στη Γλυφάδα που δούλευε ο Κωνσταντίνος. Μας βοηθάνε και μας στηρίζουν οικονομικά όλους αυτούς τους μήνες. Σαν να εργάζεται ο Κωνσταντίνος ακόμα. Και επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τους γονείς μου-που μας βοηθάνε και μας στηρίζουν, όλο αυτό το διάστημα. Μας βοηθάνε και αυτοί πάρα πολύ. Μας βοηθάει και μας στηρίζει και η αδερφή του Κωνσταντίνου»! Δείτε το σχετικό βίντεο:
Tην δική του μάχη δίνει ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης, στο κέντρο αποκατάστασης που προσπαθεί να επανέλθει από το πολύ σοβαρό τροχαίο που λίγο έλειψε να του κοστίσει την ζωή.
Στο πλευρό του, είναι από την αρχή τα αγαπημένου πρόσωπα και μεταξύ αυτών και η αδερφή του Αλεξάνδρα Αγγελίδη - που μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου και αναφέρθηκε και στο ατύχημα της μητέρας τους που την άφησε σε κώμα 15 χρόνια. Διαβάστε παρακάτω....
Η Αλεξάνδρα Αγγελίδη, είπε: «Ήταν αυτό που φοβόμουν. Έλεγα όχι πάλι έτσι. Όχι πάλι αυτό. Μπήκα μέσα και είπα στους γιατρούς τραβήξτε του τα σωληνάκια αν είναι να μείνει σαν τη μαμά μου»
Πέντε μήνες μετά το τροχαίο που άλλαξε για πάντα τη ζωή της αλλά και του Κωνσταντίνου Αγγελίδη, η σύζυγός του, Εβελίνα Βαρσάμη, μίλησε σε μια συνέντευξη κατάθεση ψυχής στην Τατιάνα Στεφανίδου.
Μεταξύ άλλων, αποκάλυψε τι είπε στον γιο τους, Αλέξανδρο, για το τροχαίο του πατέρα του αλλά και πως αντέδρασε ο μικρός! Διαβάστε παρακάτω....
"Ο Αλέξανδρος ξέρει όλη την κατάσταση... Άρχισα να του μιλάω για αυτό που έγινε όταν πήραμε τα πρώτα σημάδια ότι ο Κωνσταντίνος θα ζήσει. Του είπα ότι έχει ένα ατύχημα με τη μηχανή, έχει χτυπήσει το κεφάλι του και είναι στο νοσοκομείο, αλλά πάει πολύ καλά. Μου είπε ότι ήθελε να τον δει. Με βοήθησε ότι ο ίδιος είχε κάνει πέρυσι ένα χειρουργίο και είχε μείνει δέκα μέρες στο νοσοκομείο. Του θύμισα ότι ούτε εκείνον μπορούσε να έρθει κανένα παιδάκι να τον δει γιατί υπάρχουν μικρόβια στο νοσοκομείο. Ευτυχώς το κατάλαβε... Παράλληλα, του λέω ότι ο Κωνσταντίνος έχει αδυνατίσει και δεν έχει πολύ δύναμη στο σώμα του κι εκείνος μου λέει: "Δεν με νοιάζει, εγώ να τον πάρω μια αγκαλιά θέλω"... Του γράφουμε βιντεάκια συνέχεια του Κωνσταντίνου και του δίνουν μεγάλη δύναμη... Κάτι άλλο που έχει λείψει πολύ στον Αλέξανδρο και μου το είπε τις τελευταίες μέρες είναι ότι θέλει πολύ να του μιλήσει, του έχει λείψει η φωνή του. Του λέω: "Κάνε υπομονή γιατί πονάει ο λαιμός του. Μόλις μπορέσει θα σε πάρουμε τηλέφωνο". Ευτυχώς καταλαβαίνει..."είπε η Εβελίνα Βαρσάμη! Στην συνέχεια μάλιστα τόνισε ότι ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης κάνει μεγάλο αγώνα και πάλεψε με όλα τα μικρόβια που κόλλησε στο νοσοκομείο!
Πέντε μήνες μετά το τροχαίο που είχε ο άντρας της, Κωνσταντίνος Αγγελίδης, η σύζυγός του, Εβελίνα Βαρσάμη, άνοιξε την καρδιά της στην Τατιάνα Στεφανίδου και μίλησε με σπαρακτικά λόγια!
Η Εβελίνα μεταξύ άλλων, μίλησε για τη στιγμή που είδε τον Αγγελίδη μετά το τροχαίο και την κατάσταση του! Διαβάστε παρακάτω....
"Μπαίνω εγώ μέσα... Ήταν τόσο ήρεμος. Το πρόσωπό του δεν είχε τίποτα, δεν είχε χτυπήσει. Μόνο στο κεφάλι είχε γάζες, κάτι ράμματα στο σαγόνι και ήταν διασωληνωμένος. Του μίλησε, δεν θυμάμαι πόση ώρα μας άφησαν μέσα. Προσπάθησα να μην μ' ακούει να κλαίω. Του είπα: "Αγάπη μου κάνε υπομονή, είσαι πολύ δυνατός, θα τα καταφέρεις". Ήθελα να μείνω όλη το βράδυ, αλλά μου είπαν ότι δεν υπήρχε λόγος. Γύρισα στο σπίτι των γονιών μου αργά το βράδυ, λοιπόν, αλλά δεν κοιμήθηκα γιατί φοβόμουν μη χτυπήσει το τηλέφωνο και μου πούνε το κακό...", τόνισε!