
«Πέρασα δύο καρκίνους...»
Μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο αγαπημένος ηθοποιός στην Σάσα Σταμάτη και την εκπομπή "Oh La La".
Ο ίδιος, μεταξύ των άλλων μίλησε και για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, αφού είχε καρκίνο στο παχύ έντερο με μετάσταση στον πνεύμονα. Διαβάστε παρακάτω...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.