Ο Ντμίτρο Τσιγκρίνσκι σε δηλώσεις του μίλησε για την κατάκτηση του τίτλου με την ΑΕΚ, για τα... μπουζούκια, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε στους στόχους του ίδιου και της ομάδας.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Ουκρανού στόπερ στην ιστοσελίδα zbirna.com:
-Ντμίτρο, πανηγυρίσατε ωραία για το πρωτάθλημα;
«Δεν ήταν άσχημα (σ.σ. γέλια). Η νύχτα αποδείχθηκε εύθυμη, μετά όλη τη μέρα κοιμόμουν. Η ομάδα, οι οπαδοί, περίμεναν για αυτή τη στιγμή 24 χρόνια, οπότε τα συναισθήματα ήταν... Τα λόγια δεν μπορούν να το περιγράψουν. Το γεμάτο γήπεδο... Ήταν σχεδόν 70.000 κόσμου».
-Συγκεντρωθήκατε μετά σε κάποιο ρεστοράν;
«Όχι, πήγαμε στα μπουζούκια. Είναι σαν τα δικά μας night club, αλλά... ελληνικό».
-Ποια είναι η διαφορά;
«Δεν είμαι μεγάλος φαν των κλαμπ, αλλά στην Ελλάδα όλοι χορεύουν με ζωντανή μουσική».
-Πήγατε όλη η ομάδα εκεί;
«Όλο το κλαμπ. Προπονητές... Ακόμη και ο πρόεδρος ήρθε».
-Δεν τραγούδησες;
«Όχι. Δεν είναι καραόκε (σ.σ. γέλια). Αλήθεια, έφυγα λίγο νωρίτερα, δεν μπορούσα να αντέξω μέχρι το τέλος. Ίσως το πρωί κάποιος από τους συμπαίκτες μου να ανέβηκε στην πίστα».
- Είναι μια καλή περίοδος για σένα στην Αθήνα τώρα;
«Ναι, κόσμος με σταματάει στον δρόμο, με συγχαίρει, ζητάει να βγούμε μια φωτογραφία. Επαναλαμβάνω, αυτή την επιτυχία είχαν να τη ζήσουν από το 1994».
-Υπάρχουν δύο ακόμη παιχνίδια (σ.σ. η συνέντευξη δόθηκε πριν το χθεσινό ματς). Τυπική διαδικασία;
«Δεν μπορείς να το πεις αυτό, όμως αρκετοί από τους βασικούς παίκτες δεν θα μπορούν να αγωνιστούν. Επίσης, έχουμε ακόμη τον τελικό του κυπέλλου».