Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά-Κολύμβηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αθλητικά-Κολύμβηση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

Πρωτιά για την Ελλάδα στο Γκρατς



Ολοκληρώθηκαν οι διεθνείς αγώνες κολύμβησης στο Γκρατς με τους Έλληνες αθλητές να κατακτούν την πρώτη θέση στη συνολική βαθμολογία.

Πολύ σπουδαία διάκριση για τους Έλληνες κολυμβητές και κολυμβήτριες στους Πολυεθνείς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στο Γκρατς, το διήμερο 24-25 Μαρτίου, αφού ανήμερα της 25ης Μαρτίου κατάφεραν με τις επιδόσεις τους να συγκεντρώσουν τους περισσότερους βαθμούς και να χαρίσουν στην Ελλάδα την πρώτη θέση στους αγώνες.
Συγκεκριμένα, σήμερα είχαμε νέες εξαιρετικές επιδόσεις , με τον Απόστολο Παπαστάμο να κάνει ατομικό ρεκόρ στα 200μ. Μ. Ατομικής Ανδρών, με χρόνο 2.03.95, επιβεβαιώνοντας το όριο συμμετοχής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.
Συνολικά, οι Άνδρες συγκέντρωσαν 183 βαθμούς στη γενική βαθμολογία και κατετάγησαν 1οι, οι Γυναίκες 151 και έτσι η Ελλάδα συγκέντρωσε συνολικά 334 βαθμούς, καταλαμβάνοντας την 1η θέση στους αγώνες.
Αναλυτικά οι καλύτερες επιδόσεις στο Γκρατς:
Απόστολος Παπαστάμος (1ος) 200μ. Μ. Ατομική 2.03.95 (Ατομικό ρεκόρ)
Γεώργιος-Αρκάδιος Ασπουγαλής (1ος) 100μ. πρόσθιο 1.03.52
Βασιλική Κιρτσόγλου (2η) 50μ. ύπτιο 30.12
Παναγιωτης Μπολάνος (2ος) 50μ. ύπτιο 26.37
Ανδρέας Γεωργακόπουλος (3ος) 1500μ. ελεύθερο 15.58.40
Νικολέτα Παυλοπούλου (1η) 200μ. Μ. Ατομική 2.17.28
Μετά τους αγώνες, ο προπονητής Γιώργος Μανιάτης, που βρέθηκε δίπλα στην προσπάθεια των κολυμβητών μας, σημείωσε: "Τα παιδιά πραγματοποίησαν πολύ καλούς χρόνους για την περίοδο αυτή και είχαμε εξαιρετικές κούρσες. Συνολικα, είδαμε ορισμένα ατομικά ρεκόρ, ενώ το σημαντικότερο είναι ότι η ελληνική κολύμβηση έχει παρόν και μέλλον και ανεβαίνει διαρκώς, με σταθερούς ρυθμούς. Η διοργάνωση ήταν πολύ καλή, το επίπεδο ικανοποιητικό και τα παιδιά αυτά έδειξαν πως διαθέτουν μια εξαιρετική δυναμική".
Στη Λεμεσό, είχαμε και εκεί ορισμένες καλές επιδόσεις, με τις Γυναίκες να κατακτούν τη 2η θέση στη Γενική βαθμολογία με 133 βαθμούς και τους Άνδρες την 3η θέση με 268. Συνολικά, η Ελλάδα ήταν 3η με βαθμολογία 268 βαθμούς.
Οι καλύτερες επιδόσεις στη Λεμεσό:
Γεωργία Δαμασιώτη (1η) 200μ. πεταλούδα 2.15.90
Κώστας Βιολάρης (3ος) 200μ. Μ. Ατομική 2.12.12
Μαρία Χατζηεφραιμίδου (3η) 200μ. Μικτή Ατομική 2.24.51
Αναλυτικά τα αποτελέσματα από τη Λεμεσό ΕΔΩ και στο Γκρατς ΕΔΩ

Ο Βαζαίος σάρωσε τα μετάλλια στις ΗΠΑ



Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά τέσσερα μετάλλια κατέκτησε ο Ανδρέας Βαζαίος στους τελικούς του NCAA.

Για μία ακόμη φορά ο Ανδρέας Βαζαίος κράτησε ψηλά την ελληνική σημαία. Ο σπουδαίος Έλληνας κολυμβητές συμμετείχε με το Πανεπιστήμιο North Carolina State στους τελικούς του NCAA και κατέκτησε τέσσερα μετάλλια!
Συγκεκριμένα, ο Ανδρέας Βαζαίος κατέκτησε δύο χρυσά, ένα ασημένιο και ένα χάλκινο.
Το πρώτο χρυσό ήρθε με την ομάδα 4Χ200 γιάρδες με την ομάδα του North Carolina State να τερματίζει πρώτη σε 6:05.31. Το έτερο χρυσό ήρθε την τελευταία ημέρα των αγώνων με τον Έλληνα κολυμβητή να τερματίζει πρώτος με 1:38.60 στα 200μ. γιάρδες πεταλούδας. Ο Βαζαίος ήταν δεύτερος στις 200 γιάρδες μεικτή ατομική με 1:39.97 και τρίτος στις 100 γιάρδες ύπτιο με 44.81.
Με τους βαθμούς του βοήθησε παράλληλα το Πανεπιστήμιο του να καταλάβει την πέμπτη θέση στην κατάταξη με 253 βαθμούς. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι πρώτο τερμάτισε το Stanford με 289.
Photo credits: Eurokinissi

Τρίτη 20 Μαρτίου 2018

Δεν πήγαν καλά Αραούζου και Νέγρης στο Παγκόσμιο Κύπελλο 10 χλμ



Στα χαμηλά έμειναν οι δύο Έλληνες κολυμβητές που συμμετείχαν στον πρώτο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου Κυπέλλου 10 χλμ της FINA, στην Ντόχα του Κατάρ.

Στα χαμηλά έμειναν οι δύο Έλληνες κολυμβητές που συμμετείχαν στον πρώτο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου κυπέλλου 10 χλμ της FINA, στην Ντόχα του Κατάρ. Η Κέλλυ Αραούζου τερμάτισε 25η σε 2ωρ.03:29.2, ενώ στους άνδρες ο Δημήτρης Νέγρης περιορίστηκε στην 53η θέση με χρόνο 1ωρ.56:18.3.
Νικητές στις δύο κούρσες αναδείχθηκαν οι Ολυμπιονίκες του Ρίο. Ο Ολλανδός Φέρι Βέερτμαν πήρε την πρώτη θέση, μπροστά από τον Γάλλο Νταβίντ Ομπρί και τον Ιταλό Σιμόνε Ρουφίνι, και η συμπατριώτισσά του Σάρον Φαν Ρούβεντααλ πρώτευσε στις γυναίκΚολύμβησηες, ακολουθούμενη από τις Γερμανίδες Λέονι Μπεκ και Φίνια Βούνραμ.
AP Photo/Gero Breloe
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Στην 23η θέση της ειδικής βαθμολογίας ο Βαζαίος



Μία ακόμη ατομική διάκριση περίμενε τον Ανδρέα Βαζαίο αφού στην ειδική κατάταξη του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος 25άρας πισίνας κατέλαβε την 23η θέση.

Άκρως εντυπωσιακή ήταν η παρουσία όλων των Ελλήνων κολυμβητών που συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας το οποίο διεξήχθη στην Κοπεγχάγη και ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή (17/12).
Ο Ανδρέας Βαζαίος ήταν εκείνος που κατέκτησε και τα δύο ελληνικά μετάλλια αφού ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στα 200αρια μεικτής ατομικής και πεταλούδας.
Παράλληλα, ο 23χρονος Έλληνας κολυμβητής "έσπασε" τέσσερα πανελλήνια ρεκόρ στα δύο συγκεκριμένα αγωνίσματα. Για την ακρίβεια κατά τη διάρκεια των αγώνων κατέβασε τους χρόνους τόσο στα 200μ. μεικτής ατομικής, όσο και στα 200μ. πεταλούδα από δύο φορές. Στο πρώτο αγώνισμα από 1:54.30 που ήταν το Πανελλήνιο ρεκόρ το κατέβασε στο 1:53.88, ενώ στην πεταλούδα από το 1:54.28 το πήγε στο 1:51.23!
Η συνολική του παρουσία και ειδικά οι επιδόσεις του στα 200μ. πεταλούδα του χάρισαν 929 βαθμούς στο ειδικό σύστημα αξιολόγησης της διοργάνωσης οι οποίοι του χάρισαν την 23η θέση της κατάταξης! Ο δεύτερος Έλληνας της λίστας ήταν ο Απόστολος Χρήστου ο οποίος ήταν 48ος, ενώ 55ος ήταν ο Κριστιάν Γκολομέεβ.
Αξιοσημείωτη ήταν και η παρουσία του 16χρονου, Απόστολου Παπαστάμου ο οποίος στην πρώτη του μεγάλη διοργάνωση κατέλαβε την 278η θέση σε σύνολο 311 κολυμβητών όντας μάλιστα ο τέταρτος μικρότερος αθλητής των αγώνων. 
Αναλυτικά οι πρώτοι 24 αθλητές.







Στη 14η θέση η Ελλάδα

Συνολικά, οι Έλληνες κολυμβητές έσπασαν κατά τη διάρκεια των αγώνων 13 Πανελλήνια ρεκόρ, ενώ με τα δύο μετάλλια του Ανδρέα Βαζαίου χάρισαν στη χώρα μας τη 14η θέση στο σχετικό πίνακα.
Στην πρώτη θέση ήταν η Ρωσία με συνολικά 18 μετάλλια εκ των οποίων τα 9 χρυσά, 5 ασημένια και 4 χάλκινα, ακολούθησε η Ουγγαρία με 13 έχοντας 8 χρυσά, 3 ασημένια και δύο χάλκινα και τρίτη η Ιταλία με 17 μεν μετάλλια, αλλά μόλις πέντε από αυτά χρυσά, επτά ασημένια και πέντε χάλκινα.


Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Βελέντζας: "Έχει μέλλον η ελληνική κολύμβηση"



Ο Παναγιώτης Βελέντζας εξήρε τις προσπάθειες και την απόδοση των Ελλήνων κολυμβητών στο Ευρωπαϊκό 25άρας πισίνας κάνοντας λόγο για "παρόν και μέλλον".

Άκρως επιτυχημένη ήταν η παρουσία της ελληνικής αποστολής στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας που διεξήχθη στην Κοπεγχάγη (13 με 17 Δεκεμβρίου).
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός, Παναγιώτης Βελέντζας, ο οποίος ήταν ο συνοδός προπονητής της ελληνικής αποστολής, μίλησε στην ιστοσελίδα της ομοσπονδίας για τις επιτυχίες των αθλητών μας.
"Αισθάνομαι πολύ τυχερός που βρέθηκα στην Κοπεγχάγη, ως συνοδός προπονητής της ελληνικής αποστολής. Οι τέσσερις κολυμβητές μας πραγματοποίησαν καταπληκτικές εμφανίσεις και απέδειξαν πως η ελληνική κολύμβηση έχει παρόν αλλά και μέλλον. Έδειξαν αγωνιστικότητα και κατάφεραν να πετύχουν συνολικά 12 νέες πανελλήνιες επιδόσεις ανδρών και μία παίδων, να πάρουν 2 μετάλλια (σ.σ. Βαζαίος) και να έχουν συμμετοχή σε 4 τελικούς και 4 ημιτελικούς".
"Το επίπεδο των αγώνων ήταν πολύ υψηλό, με ακόμη πιο γρήγορες κούρσες και από αυτό της Νετάνια του Ισραήλ και οι κολυμβητές μας έδειξαν πως μπορούν να σταθούν και να διακριθούν σε τόσο σπουδαίες διοργανώσεις. Τα παιδιά απέδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει και είμαι σίγουρος ότι αυτό θα αποδειχθεί τα επόμενα χρόνια. Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ομοσπονδία αλλά και όσους στήριξαν τους αθλητές σε αυτή την προσπάθεια και να ευχηθώ καλές γιορτές σε όλους".

Απόλυτα επιτυχημένη η ελληνική αποστολή



Το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα κολύμβησης που διεξήχθη στην Κοπεγχάγη ολοκληρώθηκε με τη χώρα μας να κατακτά δύο μετάλλια.

Την ικανοποίησή τους από την συμμετοχή τους στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας της Κοπεγχάγης, εξέφρασαν σε δηλώσεις τους στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, ο Κριστιάν Γκολομέεβ, ο Απόστολος Χρήστου αλλά και ο Απόστολος Παπαστάμος.
Οι Έλληνες αθλητές ολοκλήρωσαν την παρουσία τους στην διοργάνωση με πολύ καλές κούρσες, αλλά και Πανελλήνια και ατομικά ρεκόρ.
Ο Κριστιάν Γκολομέεβ αναφέρθηκε στο υπερατλαντικό ταξίδι του από τις Ηνωμένες Πολιτείες, το οποίο του προκάλεσε κούραση, κάτι που όμως δεν του "στέρησε" τα 3 Πανελλήνια ρεκόρ που πέτυχε: "Κατάφερα να πετύχω τρία Παννελήνια ρεκόρ και σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος από τις κούρσες μου. Έφτασα στην Κοπεγχάγη μια ημέρα αργότερα και έπειτα από ένα υπερατλαντικό ταξίδι από την Αμερική, με αποτέλεσμα να είμαι πολύ κουρασμένος λόγω της διαφοράς ώρας, αλλά και του γεγονότος πως δεν μπορούσα να κοιμηθώ καλά. Συνεχίζουμε την προσπάθεια με πολύ δουλειά".
Από την πλευρά του ο Απόστολος Χρήστου, υποστήριξε: "Είμαι ικανοποιημένος από την παρουσία μου στο Ευρωπαίκό πρωτάθλημα. Σε κάθε κούρσα που κολυμπούσα έκανα ατομικό και ταυτόχρονα Πανελλήνιο ρεκόρ. Θεωρώ πως κολύμπησα γρήγορα σε ένα πολύ δυνατό πρωτάθλημα. Δυστυχώς στο 50άρι ύπτιο δεν κατάφερα να περάσω στο τελικό, όμως δεν στεναχωρήθηκα. Συνεχίζω με αμείωτους ρυθμούς την προσπάθειά μου για να βελτιώνομαι διαρκώς".
Τέλος ο βενιαμίν της ελληνικής αποστολής, Απόστολος Παπαστάμος, σημείωσε: "Έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου πραγματοποιώντας 4 ατομικά ρεκόρ. Πιστεύω πως οι εμπειρίες που αποκόμισα από αυτό το πρωτάθλημα θα αποτελέσουν σημαντικά εφόδια για το μέλλον".

Βαζαίος: "Απόλυτα ικανοποιημένος για τα μετάλλια και τις επιδόσεις"



Ο Ανδρέας Βαζαίος δήλωσε απόλυτα ικανοποιημένος για τα δύο ασημένια μετάλλια που κατέκτησε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη.

Για τις εκπληκτικές εμφανίσεις του, αλλά και για την κατάκτηση δύο ασημένιων μεταλλίων (200μ. μικτής ατομικής και 200μ. πεταλούδα) στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη, μίλησε στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ, ο Ανδρέας Βαζαίος.
Ο Έλληνας πρωταθλητής εμφανίστηκε ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του και έθεσε τον νέο μεγάλο του στόχο που δεν είναι άλλος από το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το καλοκαίρι του 2018.
Αναλυτικά όσα δήλωσε: "Δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την παρουσία μου στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Κοπεγχάγης, τόσο για τα δύο μετάλλια όσο και από τις επιδόσεις και τα Πανελλήνια ρεκόρ που πέτυχα. Φάνηκε πως στις κούρσες των 200μ. ήμουν καλύτερα προετοιμασμένος από αυτές των 100μ.
Επόμενος μεγάλος στόχος μου είναι το Ευρωπαικό πρωτάθλημα 50άρας πισίνας το καλοκαίρι και γι αυτό θα συνεχίσω να δουλεύω σκληρά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος για την στήριξή της, καθώς και τον προπονητή μου κ. Αλέξανδρο Νικολόπουλο και το σωματείο μου τον ΑΝΟ Αργυρούπολης. Φυσικά δεν θα μπορούσα να μην αναφερθώ στην οικογένειά μου που βρίσκεται πάντα δίπλα μου. Εύχομαι καλές γιορτές σε όλους".

Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2017

Τρομερός Βαζαίος και νέο ασημένιο μετάλλιο



Ο Ανδρέας Βαζαίος κατέκτησε το δεύτερο μετάλλιο του στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη αφού τερμάτισε στη δεύτερη θέση των 200μ. πεταλούδα.

Η τελευταία ελληνική παρουσία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη έμελλε να είναι άκρως εντυπωσιακή, αφού ο Ανδρέας Βαζαίος κατέκτησε ένα ακόμη ασημένιο μετάλλιο και μάλιστα με νέο Πανελλήνιο ρεκόρ!
Ο Έλληνας πρωταθλητής φάνηκε μια ακόμη φορά αντάξιος των προσδοκιών και με επίδοση 01.51.23 κατετάγη δεύτερος στον τελικό των 200μ. πεταλούδα
Μάλιστα, η συγκεκριμένη επίδοση αποτελεί νέο Πανελλήνιο ρεκόρ. Υπενθυμίζουμε ότι το προηγούμενο ανήκε και πάλι στον ίδιο και το είχε κάνει μερικές ώρες νωρίτερα όταν είχε καταρρίψει μόλις το ρεκόρ του Γιάννη Δρυμωνάκου.
Πρώτος στην κούρσα ήταν ο Ρώσος Αλεξάντερ Καρλάνοφ, ο Ούγγρος Τάμας Κεντερέσι συμπλήρωσε το βάθρο, ενώ εκτός μεταλλίων έμεινε ο θρυλικός Λάζλο Τσεχ. Αυτό μάλιστα ήταν το δεύτερο ασημένιο μετάλλιο στους αγώνες για το Βαζαίο, μετά από εκείνο που κατέκτησε στα 200μ. μικτής ατομικής.

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

Εκτός τελικού Βαζαίος και Γκολομέεβ



Ούτε ο Ανδρέας Βαζαίος, ούτε ο Κριστιάν Γκολομέεβ κατάφεραν να προκριθούν στον τελικό των 100μ. μεικτή ατομική και 100μ. ελεύθερο αντίστοιχα στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας.

Οι εμφανίσεις των Ελλήνων κολυμβητών στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα 25άρας πισίνας είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακές. Δεν είναι μόνο το μετάλλιο του Ανδρέα Βαζαίου στα 200μ. μεικτή ατομική στην Κοπεγχάγη, αλλά η συνολικότερη παρουσία τους.
Το Σάββατο (16/12) δύο από αυτούς πάλεψαν για να προκριθούν στον τελικό των αγωνισμάτων τους αλλά δεν τα κατάφεραν.
Πρώτα ήταν ο Κριστιάν Γκολομέεβ ο οποίος δεν μπόρεσε να προκριθεί στον τελικό των 100μ. ελεύθερο ανδρών. Ο Έλληνας πρωταθλητής κατέλαβε την 15η θέση στην γενική κατάταξη και 8η στη δεύτερη σειρά, με χρόνο 47.54, μένοντας εκτός τελικού. Την πρώτη θέση στον ημιτελικό κατέκτησε ο Ιταλός Λούκα Ντότο με επίδοση 46.82.
Λίγη ώρα μετά τον Κριστιάν Γκολομέεβ, ούτε ο Ανδρέας Βαζαίος κατάφερε να προκριθεί στον σημερινό τελικό του αγωνίσματός του, αφού αποκλείστηκε στον ημιτελικό των 100μ. μικτής ατομικής του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Κολύμβησης 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη.
Ο Βαζαίος κατετάγη 7ος στη σειρά του και 13ος στην γενική κατάταξη με χρόνο 53.52, δίχως να καταφέρει να εξασφαλίσει τη συμμετοχή στον τελικό. Την 1η θέση στον ημιτελικό πήρε ο Ρώσος Σεργκέι Φεσίκοφ με χρόνο 51.45.

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Πανελλήνια ρεκόρ στους τελικούς του Ευρωπαϊκού για Γκολομέεβ και Χρήστου


Ο Κριστιάν Γκολομέεβ τερμάτισε στην 6η θέση με πανελλήνιο ρεκόρ στον τελικό των 50μ. ελεύθερο του Ευρωπαϊκού 25άρας πισίνας. Όγδοη θέση επίσης με ρεκόρ για Απόστολο Χρήστου στα 100μ. ύπτιο.

Μετά από το αργυρό μετάλλιο του Ανδρέα Βαζαίου, η ελληνική κολύμβηση είχε ακόμα δύο διακρίσεις στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 25άρας πισίνας που διεξάγεται στην Κοπεγχάγη. Οι Κριστιάν Γκολομέεβ και Απόστολος Χρήστου πραγματοποίησαν εξαιρετικές κούρσες στους τελικούς των αγωνισμάτων τους και αμφότεροι σημείωσαν πανελλήνια ρεκόρ.
Ο Γκολομέεβ κατέκτησε την 6η θέση στον τελικό των 50μ. ελεύθερο με 21.02, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημειώσει στα πρωινά προκριματικά με 21.10.
Το χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα κατέλαβε ο Ρώσος Βλάντιμιρ Μορόζοφ με χρόνο 20.31, δεύτερος ήταν ο Βρετανός Μπέντζαμιν Πράουντ με 20.66 και τρίτος ο Ιταλός Λούκα Ντότο με 20.78.
Ο Χρήστου κατέλαβε την 8η θέση στον τελικό των 100μ. ύπτιο και με επίδοση 50.66, ξεπέρασε για ένα εκατοστό του δευτερολέπτου τον χρόνο του στον ημιτελικό του αγωνίσματος (50.67), πραγματοποιώντας νέο πανελλήνιο ρεκόρ.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Ρώσος Κλίμεντ Κολέσνικοφ με χρόνο 48.99, το αργυρό ο Ιταλός Σιμόνε Σαμπιόνι με 49.68, ενώ το χάλκινο μετάλλιο πήρε ο Ρουμάνος Ρόμπερτ Κλίντα με επίδοση 49.99.

Ασημένιο μετάλλιο ο Βαζαίος στα 200μ. μικτής ατομικής!



Το ασημένιο μετάλλιο στα 200μ. μικτής ατομικής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κολύμβησης 25άρας πισίνας στην Κοπεγχάγη, κατέκτησε ο Ανδρέας Βαζαίος.

Το ασημένιο μετάλλιο στα 200μ. μικτής ατομικής του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος κολύμβησης 25άρας πισίνας που διεξάγεται στην Κοπεγχάγη, κατέκτησε ο Έλληνας κολυμβητής, Ανδρέας Βαζαίος, με χρόνο 01:53.27.
Η επίδοση αυτή αποτελεί νέο Πανελλήνιο ρεκόρ, το οποίο είχε καταρρίψει και πάλι το πρωί από τα προκριματικά του αγωνίσματος ο πρωταθλητής μας με επίδοση 1.53.88. Το χρυσό μετάλλιο στο αγώνισμα κατέκτησε ο Γερμανός, Φίλιπ Χέιντς, με χρόνο 1.52.41.
Βελέντζας: "Μεγάλες επιτυχίες από τους Έλληνες αθλητές"
Για τις επιτυχίες της ελληνικής αποστολής που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα μίλησε στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ ο συνοδός της αποστολής και ομοσπονδιακός τεχνικός κολύμβησης, Παναγιώτης Βελέντζας.
"Σήμερα ήταν μια πολύ καλή ημέρα για την ελληνική αποστολή, με μεγάλες επιτυχίες από τους αθλητές μας. Κατακτήσαμε ένα ασημένιο μετάλλιο με τον Ανδρέα Βαζαίο, ενώ είχαμε συμμετοχή σε δύο τελικούς, με μία έκτη θέση με τον Γκολομέεβ στα 50μ. ελεύθερο και μία όγδοη με τον Χρήστου στα 100μ. ύπτιο, οι οποίες συνοδεύτηκαν με πανελλήνια ρεκόρ τα οποίο έχουν φτάσει μέχρι στιγμής τα 5 σε αυτούς τους αγώνες. Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι και ελπίζουμε και σε περισσότερες επιτυχίες τις επόμενες ημέρες της διοργάνωσης".
"Θαύματα τα όσα κάνουν οι κολυμβητές μας"
Στην Κοπεγχάγη βρίσκεται κι ο πρόεδρος της ομοσπονδίας και αντιπρόεδρος της LEN, Δημήτρης Διαθεσόπουλος, ο οποίος πραγματοποίησε την απονομή του μεταλλίου στον Βαζαίο στον τελικό των 200μ. μικτής ατομικής.
"Συγχαρητήρια στον Ανδρέα για το μετάλλιο που κατέκτησε. Πραγματοποίησε μια καταπληκτική εμφάνιση και ήταν πρώτος μέχρι το τελευταίο 50άρι. Του αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Στη συγκεκριμένη διοργάνωση βλέπουμε μέχρι στιγμής πολύ καλές επιδόσεις από τους αθλητές μας, οι οποίοι κάνουν εξαιρετικούς χρόνους και καταρρίπτουν πανελλήνια ρεκόρ. Μάλιστα, έχουμε ήδη δει να καταρρίπτουν στις απογευματινές κούρσες τα ρεκόρ τα οποία είχαν πετύχει στους πρωινούς αγώνες", δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΚΟΕ.
"Θεωρώ ότι με αυτά που βιώνει ο ελληνικός αθλητισμός, τα όσα βλέπουμε από τους κολυμβητές μας στην Κοπεγχάγη είναι θαύματα. Έχουμε ακόμη άλλες δύο ημέρες για να ολοκληρωθούν οι συμμετοχές των αθλητών μας και μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλες επιτυχίες".

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Σαν σήμερα πριν 1 χρόνο η τελευταία απίστευτη κούρσα (τελικός 10 χιλιομέτρων ανοιχτής θαλάσσης) του Σπύρου Γιαννιώτη στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο (Βραζιλία) που του έδωσε για ένα ακούμπισμα του χεριού το ασημένιο μετάλλιο (2η θέση)









Απίστευτο fair play από τον Γιαννιώτη-Ζήτησε να ακυρωθεί η ένσταση Eκτός από σπουδαίας αθλητής πάντως ο Σπύρος Γιαννιώτης απέδειξε πόσο μεγάλος αθλητής είναι. 

Ο «ασημένιος» Ολυμπιονίκης του Ρίο ζήτησε από τους επικεφαλής της ελληνικής αποστολής να αποσυρθεί η ένσταση που είχαν καταθέσει για την τελική κατάταξη του αγώνα 10χλμ. κολύμβησης σε ανοιχτή θάλασσα, όπου κατέλαβε τη δεύτερη θέση. 


Ο Γιαννιώτης αναγνώρισε και δημόσια (στις δηλώσεις του μετά την κούρσα) ότι ο Ολλανδός Φέρι Βέερτμαν ακούμπησε πρώτος στην πλακέτα τερματισμού και δίκαια πήρε το χρυσό μετάλλιο, εξηγώντας μάλιστα ότι ο ίδιος έκανε «ανάποδη χεριά» και γι' αυτό δεν μπόρεσε να κατακτήσει το χρυσό.

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2017

Επιβεβαίωσε το όριο για Βουδαπέστη ο Χρήστου

Έδειξε τη φοβερή του αγωνιστική του κατάσταση αυτή την εποχή ο Απόστολος Χρήστου.

Επιβεβαίωσε το όριο για Βουδαπέστη ο Χρήστου

Ο Έλληνας πρωταθλητής της κολύμβησης επιβεβαίωσε το όριο για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Βουδαπέστης στα 200 μέτρα ύπτιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Όπεν, καλύπτοντας την απόσταση σε 1.58.23, έχοντας «πιάσει» από πέρυσι το όριο για την ουγγρική πρωτεύουσα. 

Πανελλήνιο ρεκόρ παγκορασίδων σημειώθηκε από τη Γεωργία Δαμασιώτη στα 50 μέτρα πεταλούδα. Η νεαρή πρωταθλήτρια σημείωσε επίδοση 28.49, καταρρίπτοντας το 28.61 της Νικολέτας Μάργαρη από το 2016.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/epibebaiwse-to-orio-gia-boudapesti-o-xristou/3330063

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Ρεκόρ Ευρώπης από Παλτρινιέρι

Ρεκόρ Ευρώπης από ΠαλτρινιέριΟ Γκρεγκόριο Παλτρινιέρι σημείωσε το πρώτο ρεκόρ Ευρώπης στην κολύμβηση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα υγρού στίβου του Λονδίνου. 




Ο Ιταλός πρωταθλητής πήρε το χρυσό στα 1.500 μέτρα ελεύθερο με χρόνο 14.34.04, συντρίβοντας το δικό του 14.39.67 από το 2015, ενώ ο συγκεκριμένος χρόνος αποτελεί το δεύτερο καλύτερο όλων των εποχών σε 50άρα πισίνα, μετά το 14.31.02 του Σουν Γιάνγκ από το 2002

Αναλυτικά, η κατάταξη: 
1. Γκρεγκόριο Παλτρινιέρι (Ιταλία) 14:34.04 
2. Γκαμπριέλε Ντέτι (Ιταλία) 14:48.75 
3. Μικάιλο Ρόμαντσιουκ (Ουκρανία) 14:50.33