Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Ο ΑΟ Κορωπίου ζητάει τη στήριξη του κόσμου του!


Φίλες και φίλοι του Αθλητικού Ομίλου Κορωπί,
Σήμερα έγινε στο αμφιθέατρο του δημαρχείου Κρωπίας μια συνάντηση μεταξύ της δημοτικής αρχής του συμβουλίου και απλών αγνών φιλάθλων του σωματείου.
Η συνάντηση είχε ως κύριο θέμα της το παρόν και το μέλλον του Α.Ο.Κ. Ένα παρόν σκούρο και ένα μέλλον δυστυχώς που μοιάζει με πίσσα.
Ας τα πάρουμε ,όμως, από την αρχή: Η συνάντηση ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς στις 20:00 με την παρουσία 80 περίπου φιλάθλων(δυστυχώς μικρός αριθμός για την ιστορία της ομάδος). Τον λόγο άνοιξε ο δήμαρχος Κρωπίας κ. Κιούσης, ο οποίος και εξέθεσε τα προβλήματα των τελευταίων ετών για την ομάδα.
Μετά από μια παρουσίαση του τι έχει συμβεί ο λόγος πέρασε στον φίλαθλο κόσμο, ο οποίος και είχε ποικιλία ερωτήσεων και προς τον ίδιο το δήμαρχο αλλά και προς το συμβούλιο του ΑΟΚ και κυρίως τον πρόεδρο αυτού κ.Λιακούτση.
Τελικά μετά από 3 ώρες αγωνίας και κόπωσης βρήκαμε την μοναδική λύση:
Να εγγραφούν μέλη στην ομάδα με ετήσια συνδρομή 10€ και να ξεκινήσουμε μια νέα αρχή.
Οι εγγραφές θα γίνουν 29,30,31 Μαϊου και ώρες 17:00-20:00 στα γραφεία του συλλόγου στο γήπεδο "Αντώνιος Πρίφτης".
Σας καλώ ,λοιπόν, εγώ προσωπικά όλους και όλες να εγγραφείτε σαν μέλη στην ομάδα μας, έτσι ώστε να πάμε την ομάδα ψηλά μια γροθιά μια φωνή να ξανά γίνει το Κορωπί ξακουστό σε όλη την Ελλαδα.
Για όποια άλλη απορία είτε διόρθωση των παραπάνω μπορείτε να στείλετε προσωπικά μήνυμα στη σελιδα.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!
Με εκτίμηση,
Κερατιώτης Μιχάλης