Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΔ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΝΔ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ – Επιτέλους! Αυτά είναι τα τελικά αποτελέσματα του πρώτου γύρου στη ΝΔ

nea-dimokratia-syggrou

Κάτω από το 40% έπεσε τελικά ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ο οποίος όμως πηγαίνει στη δεύτερη Κυριακή με τη διαφορά του από τον Κυριάκο Μητσοτάκη σε διψήφιο ποσοστό.
 Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος της ΚΕΦΕ, Γιάννης Τραγάκης, τα ποσοστά των τεσσάρων υποψηφίων είναι τα εξής:
Μεϊμαράκης: 39,8%
Μητσοτάκης: 28,5%
Τζιτζικώστας: 20,3%
Γεωργιάδης 11,4%
 Σε αναλυτική καταμέτρηση των ψήφων:
Μεϊμαράκης: 160.823
Μητσοτάκης: 115.162
Τζιτζικώστας: 82.028
Γεωργιάδης: 46.065
Σύνολο 404.078


Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΝΔ: Άδωνις: Στον Β' γύρο των εκλογών στηρίζω Κυριάκο Μητσοτάκη

Άδωνις: Στον Β' γύρο των εκλογών στηρίζω Κυριάκο Μητσοτάκη - Media

Τον Κυριάκο Μητσοτάκη θα στηρίξει στον Β’ γύρο των εσωκομματικών εκλογών της ΝΔ ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Σε δηλώσεις του το απόγευμα της Δευτέρας ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ που τερμάτισε τελευταίος στον χθεσινό πρώτο γύρο των «γαλάζιων» εκλογών ανέφερε ότι, χωρίς να δίνει «γραμμή» σε όσους τον ψήφισαν, στον δεύτερο γύρο θα στηρίξει τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Εξέφρασε παράλληλα τον σεβασμό του για την καθαρή επικράτηση του Ευ. Μεϊμαράκη στις εκλογές της Κυριακής, ξεκαθάρισε ωστόσο ότι με τον Κ. Μητσοτάκη τον συνδέουν δεσμοί απ’ όταν συνεργάστηκαν ως υπουργοί στην κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά.
Ο Άδωνις Γεωργιάδης ευχαρίστησε όσους τον στήριξαν ενώ υποστήριξε ότι πάλεψε χωρίς «μηχανισμούς» παρά μόνο με τη δύναμη των ιδεών του.
Μητσοτάκης: Ευχαριστώ τον Άδωνι για τη στήριξή του
Με δήλωσή του ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαριστεί τον 'Αδωνι Γεωργιάδη για τη δημόσια στήριξή του ενόψει του δεύτερου γύρου των εσωκομματικών εκλογών στη Νέα Δημοκρατία.
"Προερχόμαστε από διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες, αλλά μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος για να ξανακάνουμε τη ΝΔ μεγάλη. Για να κερδίσει και πάλι η κεντροδεξιά τη μάχη των ιδεών", ανέφερε ο υποψήφιος πρόεδρος της ΝΔ, τονίζοντας ότι η ενότητα έχει διασφαλιστεί, αλλά παραμένει το δίλημμα ανάμεσα σε συρρίκνωση και στασιμότητα, ή διεύρυνση και ανανέωση.
"Στον πρώτο γύρο, το μήνυμα ήταν ξεκάθαρο από το 60% και πλέον των παλαιών και νέων μελών μας. Έχουμε καθήκον να κάνουμε πράξη την εντολή τους. Την 10η Ιανουαρίου το ρεύμα της δημιουργικής ανανέωσης θα ενισχυθεί και θα είναι νικηφόρο", συμπλήρωσε ο κ. Μητσοτάκης.

Συμμαχίες ενόψει β' γύρου αναζητούν Μεϊμαράκης - Μητσοτάκης

Μεϊμαράκης Μητσοτάκης
Βαγγέλης Μεϊμαράκης και Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι το δίδυμο στον δεύτερο γύρο της εκλογικής αναμέτρησης στη Νέα Δημοκρατία που θα διεξαχθεί στις 10 Ιανουαρίου.
Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ο κ. Μεϊμαράκης συγκέντρωνε πάνω από το 40% των ψήφων, ο κ. Μητσοτάκης πλησίαζε το 30%, ενώ ο κ. Τζιτζικώστας ήταν λίγο πάνω από το 20% με τέταρτο τον κ. Γεωργιάδη να πλησιάζει το διψήφιο.
Το πλέον εντυπωσιακό ήταν η μαζική συμμετοχή των Νεοδημοκρατών που ξεπέρασε τις 400.000 ψήφους και από όλους τους υποψήφιους μεταφράστηκε ως μήνυμα της κεντροδεξιάς βάσης ότι "η ΝΔ είναι ζωντανή και ότι η κυβέρνηση και ο Αλέξης Τσίπρας δεν παίζει μόνος του στο πολιτικό σκηνικό".


Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Εκλογές ΝΔ: Πρωτιά Μεϊμαράκη, προβάδισμα Μητσοτάκη για τη δεύτερη θέση - Ανοιχτό το ενδεχόμενο δεύτερου γύρου

Εκλογές ΝΔ: Πρωτιά Μεϊμαράκη, προβάδισμα Μητσοτάκη για τη δεύτερη θέση - Ανοιχτό το ενδεχόμενο δεύτερου γύρου - Media

Πρωτιά Μεϊμαράκη δείχνουν τα πρώτα αποτελέσματα που συγκεντρώνουν τα επιτελεία των υποψηφίων.
Επίσης τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης προηγείται στη μάχη για τη δεύτερη θέση. Ακολουθεί ο Απόστολος Τζιτζικώστας ενώ τελευταίος έρχεται ο 'Αδωνις Γεωργιάδης.
Το ύψος της διαφοράς μεταξύ των τριών πρώτων θα καθορίσει σε σημαντικό βαθμό την εξέλιξη της αντιπαράθεσης, εάν θα υπάρξει δεύτερη Κυριακή και με τι προϋποθέσεις.

Ανοιχτές οι κάλπες της ΝΔ και μετά τις 8 το βράδυ όπου χρειαστεί


ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΕΚΛΟΓΙΚΑ
Ακόμα και μετά τις 8.00 το βράδυ μπορεί να κλείσουν ορισμένα εκλογικά κέντρα της Νέας Δημοκρατίας, καθώς η... 
προσέλευση του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες και σε ορισμένες περιοχές έως και 400 άτομα που περιμένουν υπομονετικά για να ψηφίσουν. Ο Ι. Τραγάκης επιβεβαίωσε ότι η ΚΕΔΕ αποφάσισε να κλείσουν οι κάλπες μια ώρα αργότερα, δηλαδή στις 8.00 το βράδυ, αλλά τόνισε ότι οι εφορευτικές επιτροπές κατά την κρίση τους να συνεχίζουν τη διαδικασία για να ψηφίσουν όλοι όσοι το επιθυμούν. «Μέχρι στιγμής έχουν ψηφίσει 325.000 άνθρωποι» τόνισε ο Γ. Τραγάκης.



http://fimotro.blogspot.co.ke/2015/12/800_20.html