Βαγγέλης Μεϊμαράκης και Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι το δίδυμο στον δεύτερο γύρο της εκλογικής αναμέτρησης στη Νέα Δημοκρατία που θα διεξαχθεί στις 10 Ιανουαρίου.
Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες ο κ. Μεϊμαράκης συγκέντρωνε πάνω από το 40% των ψήφων, ο κ. Μητσοτάκης πλησίαζε το 30%, ενώ ο κ. Τζιτζικώστας ήταν λίγο πάνω από το 20% με τέταρτο τον κ. Γεωργιάδη να πλησιάζει το διψήφιο.
Το πλέον εντυπωσιακό ήταν η μαζική συμμετοχή των Νεοδημοκρατών που ξεπέρασε τις 400.000 ψήφους και από όλους τους υποψήφιους μεταφράστηκε ως μήνυμα της κεντροδεξιάς βάσης ότι "η ΝΔ είναι ζωντανή και ότι η κυβέρνηση και ο Αλέξης Τσίπρας δεν παίζει μόνος του στο πολιτικό σκηνικό".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.