Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Ιντερνετικών Σάιτ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συνεντεύξεις Ιντερνετικών Σάιτ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Είμαι γνήσιο "παιδάκι"...» - Ο χωρισμός από τον Πηλαδάκη, ο ψυχολόγος και η μάχη της μαρκίζας!

Ειρήνη Παπαδοπούλου: «Είμαι γνήσιο

Αποκλειστικές φωτογραφίες!

Ένα χρόνο μετά τη συμμετοχή της στο "Survivor" η Ειρήνη Παπαδοπούλου βρίσκεται σε μεταβατική περίοδο στα συναισθηματικά της και δεν διστάζει να παραδεχτεί πως έχει πάει σε ψυχολόγο!
Το εντυπωσιακά γυμνασμένο της κορμί και τα εξωτικά της χαρακτηριστικά μαγνητίζουν τα βλέμματα...Διαβάστε παρακάτω...
...αλλά και τον φακό του youweekly.gr!
Πως διαχειρίστηκε τη δημοσιότητα; Καβάλησε καλάμι ή... πούλησε ύψος στα μαγαζιά που έχει δουλέψει; "Επειδή είμαι γνήσιο "παιδάκι", όταν κάποιος με αδικήσει μπορεί να αντιδράσω με διεκδίκηση για να πάρω αυτό που μου αξίζει. Ο καθένας αποδεικνύει στον κόσμο αν πρέπει να βρίσκεται και που στη μαρκίζα" απάντησε η sexy Ειρήνη!
Δεν διστάζει να αποκαλύψει πως έχει επισκεφθεί ψυχολόγο γιατί θεωρεί πως η επαφή με έναν ειδικό μας βοηθάει να γνωρίζουμε και να διαχειριζόμαστε τον εαυτό μας. Αν θα το ξαναέκανε; "Σίγουρα! Με την πρώτη ευκαιρία!" απαντάει αυθόρμητα!
Η όμορφη τραγουδίστρια όμως αναφέρθηκε και στον χωρισμό της μετά από εφτά χρόνια σχέσης, από τον Κώστα Πηλαδάκη. "Βρίσκομαι σε ένα μεταβατικό στάδιο συναισθηματικά, με ό,τι αυτό σημαίνει, και ως φυσιολογικός άνθρωπος περνάω κι εγώ τη φάση μου." απάντησε στο youweekly.gr αφήνοντας να εννοηθεί πως ακόμα δεν θα κάνει το επόμενο βήμα στα προσωπικά της...

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Κώστας Βουτσάς: Ο αιώνιος έφηβος αποκαλύπτεται! Η ζωή του, η Αλίκη και τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα! - "Πουλούσα τσιγάρα στη γωνία του δρόμου..."

Κώστας Βουτσάς: Ο αιώνιος έφηβος αποκαλύπτεται! Η ζωή του, η Αλίκη και τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα! -

Τι είπε ο ηθοποιός στη συνέντευξη του;

Ο ο αιώνιος έφηβος μίλησε στο protothema.gr για τα καρδιοχτύπια, αποκάλυψε τι είναι αυτό που τον κρατάει ακούραστο, από που αντλεί τη δύναμή του, τι σημαίνει για εκείνον το θέατρο αλλά και τα σχέδιά του για το μέλλον. Διαβάστε παρακάτω....
-Τι σημαίνει για σας χτυποκάρδι;
Χτυποκάρδι είναι το πιο όμορφο συναίσθημα, είσαι ευτυχισμένος, η καρδιά σου χτυπά και στο θυμίζει, στη ζωής μας καρδιοχτυπούμε και εκτός θρανίου, χτυποκάρδι για δουλειές, για γυναίκες είναι ό,τι πιο όμορφο μπορούμε να νιώσουμε και μας κάνει να αισθανόμαστε ζωντανοί.
-Ανάμεσα σε όλα αυτά που περιγράφετε τι ήταν αυτό που σας έκανε να καρδιοχτυπήσετε πιο έντονα;
Το μεγαλύτερο χτυποκάρδι μου ήταν όταν ήμουν μικρός και ζούσαμε σε μεγάλη φτώχεια. Ο πατέρας μου σαν κομμουνιστής ήταν πότε εξόριστος και πότε κυνηγημένος. Πουλούσα τσιγάρα στη γωνία του δρόμου, αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο. Η αγωνία και η εμπειρία μου αυτή με έκανε καλύτερο άνθρωπο και με έμαθε να μοιράζομαι, μου έμαθε το εμείς να είναι ισχυρότερο από το εγώ και αυτό ακολουθώ μέχρι σήμερα σε όποιον θίασο είμαι, όποιος είναι εγώ να πάει στο καλό!
-Τι θυμάστε από τα θρανία;
Ήμουν πολύ ζωηρός και κακός μαθητής, όταν τελικά πήγα Γυμνάσιο άρχιζα με 15 για να καταλήξω στο 3. Πού χρόνος για διαβάσματα τότε, με καλλιέργησε όμως η δουλειά μέρα νύχτα.
- Τι ρόλο κρατάτε στο έργο;
Είμαι ο καθηγητής της Λίζας Παπασταύρου που παίζει η Κατερίνα Γερονικολού που τη θεωρώ εξαιρετική επιλογή για το ρόλο της Αλίκης, με τη βαριά πελοποννήσια προφορά. Μιλάω με κάτι νι και κάτι λι.

-Από που πηγάζει αυτή η αστείρευτη ενέργειά σας;
Από τη δεμένη μου οικογένεια. Με γεμίζει χαρά να βλέπω τις τρεις εγγονές μου, τον γιο μου που μόλις έγινε 23 μηνών, την αδελφή μου που είναι υγιής, από την καλοσύνη της γυναίκας μου, τις κόρες μου και φυσικά τον Άνθιμο. Παρόλο που έχω χωρίσει δύο φορές είμαι βαθιά οικογενειακός τύπος και διατηρώ άψογες σχέσεις με τις πρώην μου στις οποίες άφηνα τα πάντα όταν έφευγα, βέβαια τώρα έχουν προβλήματα με την εφορία! Επίσης την ενέργειά μου την παίρνω από το σανίδι, παίζω συνέχεια και γίνομαι τρισευτυχισμένος μέσα στο ρόλο... πρωί, βράδυ, παιδικό θέατρο, θέατρο ενηλίκων, χειμώνα καλοκαίρι, σανίδι και πάλι σανίδι!

-Γιατί πιστεύετε σήμερα υπάρχει η τάση να ανεβαίνουν έργα που έχουν γνωρίσει επιτυχία στο σινεμά της δεκαετίας του 1960 και βλέπουμε να έχουν τόση ανταπόκριση από το κοινό;
Έργα σαν τα χτυποκάρδια στο θρανίο έγιναν σε ελπιδοφόρες εποχές που υπήρχε ένας αγώνας για το καλύτερο και αισθανόμαστε ό,τι πηγαίναμε μπροστά. Είμασταν δεμένες παρέες, είχαμε όραμα, κέφι... Πως να γραφτούν έργα σήμερα που γίνονται δεκαπέντε ληστείες μέσα στη μέρα, έστω και αν έχουμε πολύ καλύτερους ηθοποιούς... δέκα χρόνια παίζεται το «Μπαμπά μη ξαναπεθάνεις Παρασκευή και κόβει ακόμα εισιτήρια.

-Τι άλλο έχετε στα σκαριά άμεσα;
Μια καθημερινή πρωινή εκπομπή σε συνεργασία με τους αδερφούς Λαζόπουλου, μικρά σκετσάκια που θα ερμηνεύω όλους τους ρόλους που θα λέγεται «Καλημέρα με τον Κώστα Βουτσά».

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Θάνος Μικρούτσικος: «Θέλω να τελειώσει αυτός ο κύκλος χωρίς να σέρνομαι»

Θάνος Μικρούτσικος

"Δεν το ξεπέρασα, είναι μια σοβαρή κατάσταση την οποία παλεύω".
Ο Θάνος Μικρούτσικος, λίγο πριν τις δυο -sold out- συναυλίες του στο Θέατρο Βράχων στις 7 και 8 Ιουνίου 2018, μιλάει στο Reader.gr και την Τζωρτζίνα Ντούτση για τη μεγάλη περιπέτεια της υγείας του, τη μάχη που δίνει με τον καρκίνο.

«Δεν κάνω δεύτερες σκέψεις. Και σε ανύποπτο χρόνο έχω κάνει τις κινήσεις που έπρεπε να έχει κάνει ένας άνθρωπος που έχει φτάσει σε μια ηλικία για να είναι τακτοποιημένη η ζωή σου, αλλά από την ώρα που με βρήκε αυτό δεν κάνω δεύτερες σκέψεις. Θα σου πω ότι δεν φοβάμαι τον καρκίνο. Αυτό είναι δεδομένο. Δεν πρόκειται για έναν ψευτο-ηρωισμό, δεν θέλω να σηματοδοτήσω μια ηρωική συμπεριφορά, είναι αυτό που νιώθω. Όλη μου τη ζωή την πέρασα με μάχες, δουλεύοντας πολύ σκληρά πάνω στο αντικείμενό μου, προσπαθώντας να ξεπεράσω τις καταγεγραμμένες μου δυνατότητες και ορισμένες φορές τα κατάφερα. Και προσωπικά κάθε στιγμή προσπαθούσα να ρουφήξω τη ζωή, ώστε να μεγεθύνω το χρόνο. Η πάλη μου με το χρόνο ήταν πάντοτε να τον φρενάρω και να το μεγαλώσω. Αυτό έκανα σε όλη μου τη ζωή. Τώρα θα αλλάξω; Με τίποτα! Αλλά αυτό δεν θέλω να το πάρει κάποιος ηρωικά, ήταν η στάση μου και θα είναι και τώρα. Όσο μου περνάει από το χέρι θα τον δυσκολέψω, θα του αλλάξω τον αδόξαστο. Δεν θα σου πω ότι θα τον κερδίσω αλλά θα πορευτώ με τη βοήθεια της ιατρικής και του γιατρού μου και θα παίξουμε το παιχνίδι μέχρι τέρμα.

Πώς το βρήκα καταρχήν. Στις 15 Ιουνίου 2017, δυο μέρες μετά το Ηρώδειο, επειδή έχω ένα χρόνιο διαβήτη, μου είπε η γυναίκα μου «δεν πας να κάνεις εξετάσεις γιατί ξεκινάς μια περιοδεία 40 συναυλιών με τον Καββαδία του Badminton;». Πάω, κάνω και βρίσκω το πρόβλημα. Ήταν λοιπόν αδύνατο να συμμετάσχω στην περιοδεία. Το αποτέλεσμα ήταν ότι έπρεπε να ανακοινωθεί ότι δεν θα είμαι. Και ανακοινώθηκε: πρόβλημα υγείας και εγχειρίζεται στο εξωτερικό. Άρα ο κόσμος καταρχήν ήξερε. Επειδή με βλέπεις όπως με βλέπεις -και τον πρώτο καιρό όποιος με έβλεπε στο δρόμο μου έλεγε «το ξεπέρασες»- δεν ήθελα να δώσω ένα αίσθημα ψεύτικο. Δεν το ξεπέρασα, είναι μια σοβαρή κατάσταση την οποία παλεύω. Όταν κάποιοι δημοσιογράφοι πριν 2-3 μήνες άρχισαν να με ρωτάνε για το πώς πάει αυτό το θέμα, είπα κάποια στοιχεία και σε μια συνέντευξη πριν ένα μήνα περίπου είπα αφού με ρωτάτε θα τα πω όλα να ενημερωθεί ο κόσμος ποια είναι η πραγματικότητα.

Απεδείχθη ότι σωστά μίλησα και αν κρίνω από τα μηνύματα που παίρνω ήταν πολύ ουσιαστικό και για άλλους που έχουν αυτή την ιστορία. Είχα ανταπόκριση από ασθενείς και από γιατρούς που μου είπαν ότι αυτό είναι μια στάση πρωτοφανής αλλά τόσο ωφέλιμη. Ένας καθηγητής πανεπιστημίου είπε «εγώ θα προτείνω να διαβάζεται στους φοιτητές ιατρικής ότι αυτή η είναι η στάση για κάποιον που έχει αυτό το πρόβλημα». Η κατάθλιψη είναι σύμμαχος του καρκίνου. Το αντίθετο τον δυσκολεύει πάρα πολύ. Αυτό είναι το μήνυμά μου και μιλώντας και προς τους νέους ανθρώπους, ένα άλλο πράγμα που θα βοηθήσει πολύ είναι η πρόληψη.


Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

Λάκης Λαζόπουλος: Αποκαλύπτει γιατί έκανε ξανά τους ΜΗΤΣΟΥΣ μέσα από τον Αnt1...


Χθες το βράδυ, οι θρυλικοί κι επιτυχημένοι ΔΕΚΑ ΜΙΚΡΟΙ ΜΗΤΣΟΙ έκαναν τη μεγάλη τους πρεμιέρα, μετά από 17 χρόνια, μέσα από τον ΑΝΤ1, και η νίκη τους στους πίνακες τηλεθέασης ήταν ξεκάθαρη(δες εδώ) .

Ο δημιουργός τους, Λάκης Λαζόπουλος,μιλά στην Efsyn και τον Σωτήρη Μανιάτη ,τόσο για το τι προσδοκά με την επιστροφή αυτή όσο και για τις αντοχές του να αναβιώσει την εν λόγω σειρά...

Ποιο είναι σήμερα το στοίχημά σου με αυτήν την επιστροφή;

Το στοίχημά μου είναι να είμαι συνεπής με αυτό που ήταν οι Μήτσοι. Να μη φύγω δηλαδή μακριά από αυτό που έλεγαν στη δική τους εποχή και να το πουν και τώρα. Δεν θέλω να φύγω μακριά από το μυαλό τους, την ψυχή τους, και το σώμα τους... 

Από τότε όμως που πρωτοέκανες τους Μήτσους μέχρι σήμερα έχει αλλάξει ο κόσμος πλήρως...  

(Γελά) Πράγματι, και κάτι παραπάνω. Έχω συναίσθηση ότι μπαίνω σε μια άλλη εποχή που έχουν αλλάξει τα πράγματα. Δεν έρχομαι να διεκδικήσω κάτι. Δεν έρχομαι να πάρω μια θέση. Δεν θέλω να το συνεχίσω αυτό, θέλω να το κάνω και να κλείσει αυτός ο κύκλος. Είναι μια αυλαία αυτής της ιστορίας σε μια εποχή που κανονικά ίσως και να μη χωρούσαν. Εγώ θέλω να δω τους ανθρώπους που είναι μέρος αυτής της εποχής ή που τη βλέπουν να αλλάζει και θα ήθελα να τους δω σήμερα... 

Γιατί όμως τώρα;  

Νομίζω ότι το κάνω σε μια στιγμή που ξέρω ότι το σώμα ακόμα αντέχει να το κάνω. Στα γυρίσματα πρέπει να είσαι διαρκώς σε μια ένταση διαφορετική σε κάθε ρόλο. Αν σηκωθεί ο Τζίμης από την Καρδίτσα, πρέπει να κοπανηθεί κι εγώ πρέπει να κοπανιέμαι μιάμιση-δύο ώρες. Πρέπει να έχεις αντοχές. (Γελά) Έκανα πάντως όλα τα τεστ (γέλια). Την έκανα τη βόλτα μου, δεν μπαίνω ποτέ σε κάτι αν δεν έχω κάνει όλα τα απαραίτητα. Είναι μια κατάδυση και ξέρω ότι από αυτήν θα βγω την τάδε του μηνός. Στους παλιούς Μήτσους, μέσα σε έναν χρόνο βγήκα έξι φορές από το σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει χρόνος ούτε να αναπνεύσεις... Περνάμε από τους διάφορους χώρους γυρισμάτων, το αστυνομικό τμήμα και τον Φευγουλέα, που δεν μπορεί να συνηθίσει την καινούργια κατάσταση και εναλλάσσει φωτογραφίες Κυριάκου-Μαρέβας και Τσίπρα-Μπέτυς. Από τη σχολή φλώρων του Τζίμη και το ταξί Μούτσου - Σκαραβαίου (Τάσος Παλαντζίδης) που έχουν φτιάξει δική τους εταιρεία, το Taxiμπιπ. Οταν κάνω τηλεόραση, δεν βλέπω καθόλου τηλεόραση -εξηγεί-, ούτε τα γυρίσματα τα δικά μου βλέπω. Είναι μεγάλο βασανιστήριο να δω τον εαυτό μου. Μόνο εφημερίδες διαβάζω...


πηγή: http://www.tvnea.com/2018/04/nt1.html

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

Αντώνης Κανάκης: «H τηλεθέαση δεν αποτελεί προτεραιότητα μου και αυτό είναι κάτι που ξεκαθάρισα προς το κανάλι»


Απόψε ο Αντώνης Κανάκης επιστρέφει με τους Ράδιο Αρβύλα και λίγο πριν τον δούμε στις οθόνες μας μίλησε στην lifo.gr και στον Γιάννη Πανταζόπουλο για το νέο του ρόλο στον ΑΝΤ1 και τι περιλαμβάνει, αλλά και τη νέα εκπομπή που θα βλέπουμε κάθε Τετάρτη.

Η επέκταση της συνεργασίας σας με τον ΑΝΤ1 έρχεται να λειτουργήσει και ως ευκαιρία οικοδόμησης ενός νέου προγράμματος, πιο κοντά στη δική σας φιλοσοφία;
Στη βραδινή ζώνη, ελπίζω πως ναι. Στην αρχή, το μεγαλύτερο κομμάτι της βραδινής ζώνης θα φιλοξενεί δικά μου πράγματα, και κυρίως το «Ράδιο Αρβύλα». Στο μέλλον όμως είναι πολύ πιθανό να επιμεληθώ και άλλες εκπομπές, διαφορετικών παρουσιαστών, οι οποίες όμως, όπως είπατε και εσείς, θα έχουν κάποια συγγένεια με τη δική μου φιλοσοφία στην τηλεόραση.

Πώς πείστηκε ο Αντώνης Κανάκης να αναλάβει την late night ζώνη του ΑΝΤ1 και τι ακριβώς σημαίνει αυτό σε πρακτικό επίπεδο;

Εδώ και καιρό, μού έχει εκφραστεί η επιθυμία αυτή του καναλιού και τον τελευταίο καιρό το συζητήσαμε ιδιαιτέρως διεξοδικά με τον Θοδωρή Κυριακού. Αυτά που άκουσα και συζητήσαμε, σε συνδυασμό με την αδυναμία που τρέφω για την βραδινή ζώνη, με οδήγησαν στο να δεχτώ. Εκτός φυσικά από τις δικές μου εκπομπές, σε πρακτικό επίπεδο αυτό σημαίνει πως θα συμφωνούμε από κοινού με το κανάλι τα προγράμματα που τυχόν στο μέλλον θα φιλοξενηθούν στη ζώνη αυτή, και τα προγράμματα αυτά θα τα επιμελούμαι με διαφορετικούς τρόπους κάθε φορά. Όλα αυτά όμως, ήρεμα, χωρίς πίεση και σε βάθος χρόνου. 

Ήταν εύκολο να δεχτείτε αυτή την πρόταση ή είχατε κάποιους ενδοιασμούς;
Φυσικά και είχα, και έχω ακόμα, ενδοιασμούς. Οι ενδοιασμοί μου έχουν να κάνουν και με την προσωπική μου ζωή αλλά και με την επαγγελματική μου. Έχουν να κάνουν, επίσης, και με τον προβληματισμό που έχω έντονα, σχετικά με το κατά πόσο άνθρωποι, των οποίων η φιλοσοφία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη από την τηλεοπτική πραγματικότητα, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί πλέον, μπορούν να αντέξουν ψυχολογικά την έντονη εμπλοκή τους στο συγκεκριμένο περιβάλλον. Βασίζομαι στο ότι συνήθως δημιουργούμε και μένουμε σε έναν δικό μας κόσμο.

Πώς πήρατε την απόφαση να αυξηθεί η συχνότητα προβολής του «Ράδιο Αρβύλα»;
Εκτός από την ευγενική πίεση που δέχομαι από το κανάλι, το οποίο, ακόμα και αν διαφωνεί, οφείλω να αναγνωρίσω πως πάντα σέβεται και κατανοεί τις αποφάσεις μου για τη συχνότητα μετάδοσης της εκπομπής, δεχόμαστε έντονα και μία καλώς εννοούμενη πίεση από τους τηλεθεατές, η οποία μάς επηρεάζει και αγγίζει πολύ. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, μού έλειψε και εμένα το «Ράδιο Αρβύλα» και μέσα στο πλαίσιο της διαμόρφωσης μίας νέας βραδινής ζώνης, έκρινα πως είναι μία καλή στιγμή για να αυξήσω τη συχνότητα προβολής. Σ’ αυτό, βέβαια, θα βοηθήσει το ότι τα επεισόδια που θα ετοιμάζω σε εβδομαδιαία βάση, θα είναι μικρότερα σε μέγεθος από τα αντίστοιχα των έκτακτων μεταδόσεων. 

Σχετικά με τη νέα εκπομπή της Τετάρτης, πέρα από το Ράδιο Αρβύλα, ποιο θα είναι το περιεχόμενο αλλά και ο στόχος της;
Όσο παράξενο και αν ίσως ακούγεται, μού είναι δύσκολο να περιγράψω με ακρίβεια τη νέα εκπομπή και το περιεχόμενό της. Ουσιαστικά, είναι ένα νέο πλαίσιο για να μπορώ και να μπορούμε να εκφραστούμε και εκτός της σάτιρας. Θέλω σίγουρα να είναι απλή. Για μένα το απλό είναι το πιο ουσιαστικό και όμορφο χαρακτηριστικό. Το περιεχόμενό της δεν επιθυμώ να είναι κάτι συγκεκριμένο. Θέλω να είναι τελείως ελεύθερη. Τα μυαλά, οι σκέψεις, το χιούμορ, οι ευαισθησίες, οι απόψεις των ανθρώπων που θα βρίσκονται σε κάθε εκπομπή μέσα στο στούντιο, θα καθορίζουν την εκάστοτε εκπομπή, αλλά και το σύνολο αυτής. Έχω δημιουργήσει ένα χώρο μέσα στον οποίο ελπίζω να εξελιχτούν όμορφες και διαφορετικές μεταξύ τους στιγμές. Διάθεση, συναισθήματα, ιστορίες, μουσικές, θέματα και άνθρωποι που θα εναλλάσσονται ανά εκπομπή ή και εντός μίας εκπομπής.

Θέλω να είναι ανθρώπινη και ρομαντική πολλές φορές. Σίγουρα, θα έχει στοιχεία και από την επικαιρότητα, αλλά και από διαχρονικά κοινωνικά θέματα. Σίγουρα, θα έχει πολλή μουσική, σχεδόν θα είναι η βάση της, όπως είναι και στη ζωή μου. Θα υποδεχτούμε φίλους μέσα στο στούντιο, κάτι που έχω 25 χρόνια να το κάνω και θα επικοινωνήσουμε μαζί τους, όπως θα επικοινωνήσουμε όσο πιο διαδραστικά μπορούμε και με τους τηλεθεατές. Πάντως, όπως σχεδόν όλα τα πράγματα που κάνω, ακόμα περισσότερο η εκπομπή αυτή, θα είναι ένας ζωντανός οργανισμός που θα χτιστεί και θα εξελιχθεί σιγά-σιγά. Δεν θα είναι μία εκπομπή που, από το πρώτο επεισόδιο, θα μπορείς να σχηματίσεις άποψη γι’ αυτήν. Αντιθέτως, θα θέλει χρόνο και πολλά πράγματα θα μάς τα δείξει και η ίδια. Θα την αφήσω, δηλαδή, να πάρει η ίδια τα ηνία και να μάς πάει κάπου καλά ελπίζω. Γι’ όλους αυτούς τους λόγους, όταν θα την ξεκινήσω, θα φροντίσω να έχει μια πολύ ήρεμη έναρξη, χωρίς πυροτεχνήματα ή τεχνάσματα εντυπωσιασμού και μέχρι την τελευταία στιγμή, δεν θα την βγάλω στον αέρα εάν δε νιώσω ότι οι συνθήκες είναι όπως πρέπει.

Σταθερά οι εκπομπές, που κάνετε διαχρονικά στην ελληνική τηλεόραση, σημειώνουν εξαιρετικά μεγάλες τηλεθεάσεις. Σ’ ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τηλεοπτικό περιβάλλον έχετε βάλει κάποιο στόχο από πλευράς τηλεθέασης για τη νέα εκπομπή;
Δεν ξέρω κατά πόσο στον κόσμο της τηλεόρασης μπορεί να γίνει πιστευτό αυτό που θα πω, αλλά σε καμία, μα καμία περίπτωση, ειδικά για την εκπομπή αυτή, η τηλεθέαση δεν αποτελεί προτεραιότητα μου και αυτό είναι κάτι που, από την πρώτη στιγμή, ξεκαθάρισα προς το κανάλι, το οποίο το δέχτηκε απόλυτα. 

Πηγή: Lifo.gr

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2018

Nomads: Ποιά είναι η παίκτρια που έπαθε 2 φορές κρίση; Ότι δεν έδειξαν οι κάμερες

Λίγο καιρό μετά το τέλος του παιχνιδιού παίκτρια του Nomads αποκαλύπτει αποκλειστικά στο Youweekly.gr ένα περιστατικό στις Φιλιππίνες που οι κάμερες δεν έδειξαν ποτέ.
Ο λόγος για την Δήμητρα Φραντζή που παραχώρησε μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη. Διαβάστε περισσότερα… 
Όταν ανακοίνωσες στους δικούς σου ότι θα πας στο «Nomads» ποιες ήταν οι αντιδράσεις;
Δ: Η Μαρία ούρλιαξε απ’ τη χαρά της, η Ιωάννα δεν το πίστευε, η Τζούλια έλεγε «θέλω κι εγώ να έρθω!». Οι γονείς μου ανησυχούσαν μήπως πάθω κρίση άσθματος. Ήταν σύμφωνοι για το παιχνίδι, τους άρεσε η ιδέα να ζήσω κάτι τέτοιο και όταν τους εξήγησα ότι υπάρχει ασφάλεια και ότι θα έχουμε γιατρούς ενημερωμένους για το ιστορικό μου, μου είπαν οκ.
Έφτασες κοντά να πάθεις κρίση;
Δ: Έφτασα δύο φορές, απλώς πήρα εγκαίρως τα φάρμακα και όλα καλά. Απορούσαμε με τη γιατρό, αλλά μάλλον με ευνοούσε το περιβάλλον, το σώμα μου θέλει την υγρασία και τη ζέστη, δεν μπορώ το κρύο. Με το που ήρθα στην Ελλάδα και έκανα προπόνηση στο κρύο με έπιασε κρίση κατευθείαν.
Υπήρχαν στιγμές που αηδίασες;
Δ: Έχω θέμα με την τουαλέτα, είναι ο λόγος που δεν έχω κάνει και ούτε πρόκειται να κάνω camping, δυσκολεύτηκα από την αρχή μέχρι το τέλος. Και το μπάνιο που κάναμε στο ψαροχώρι ήταν λίγο περίεργο, είχαμε ένα βαρέλι απ’ όπου παίρναμε νερό.
Πώς άντεξες τόσο καιρό άπλυτη;
Δ: Χριστέ μου, στην παραλία παίρναμε ένα αφρόλουτρο, μπαίναμε στη θάλασσα, κάναμε το μπάνιο μας, βγαίναμε και κόλλαγε το δέρμα μας. Ήταν ψυχοφθόρο να νιώθεις ότι κοιμάσαι βρώμικος κάθε φορά.
Περισσότερα στο YOU που κυκλοφορεί κάθε Τετάρτη σε όλα τα περίπτερα μόνο με 1,5 ευρώ

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Παπακαλιάτης: 'Το 2010 έκλεισε για μένα το κεφάλαιο,τηλεόραση'



O επιτυχημένος δημιουργός, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, σε συνέντευξή του μιλά για το τέλος του από την τηλεόραση, τη μετάβασή του στη μεγάλη οθόνη, και αποκαλύπτει πότε άρχισε το περίφημο, Αν, που έσπασε ταμεία...

Μετά τις σειρές, οι ταινίες ήρθαν αυτονόητα; 

Ναι, το 2010 έκλεισε το κεφάλαιο τηλεόραση. Πήρα μια χρονιά για να κάνω το Αμαντέους με τον Λιγνάδη στο θέατρο και παράλληλα γυρνούσα σπίτι και έγραφα το ΑΝ.  

Πόσο δύσκολο ήταν να περάσεις από τη μικρή οθόνη στη μεγάλη; 

Δεν ήταν και τόσο δύσκολο. Ήθελα πάντα να κάνω σινεμά, απλά περίμενα να έρθει η σωστή στιγμή.  

Τι σε έκανε να κάνεις το άλμα; 

Η ανάγκη. Άλλαζε η εποχή, άλλαζα και εγώ μαζί. Η τηλεόραση μπορεί να είχε γίνει δεύτερη φύση μου, όμως, πια δεν ήμουν τόσο αποδοτικός και ένιωθα ότι επαναλαμβανόμουνα. Παράλληλα το σκηνικό άλλαζε στην τηλεόραση, το ίντερνετ ήταν πια ο αρχηγός, η ψυχαγωγία έφευγε σιγά σιγά από τα ελληνικά σήριαλ, και λόγω κρίσης όλα έπρεπε να γίνονται πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο πρόχειρα, άρα και πιο ανούσια για μένα. Το 4 ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία μου δουλειά στην τηλεόραση και δεν μου ήταν καθόλου εύκολο να πω ότι σταματώ γιατί το είχα αγαπήσει πάρα πολύ αυτό το σήριαλ. Και επαγγελματικά, αλλά και προσωπικά, εκείνη η εποχή ήταν για μένα πολύ ζόρικη, επειδή έκλειναν παράλληλα πολλοί κύκλοι και φοβόμουν το επόμενο βήμα που ήθελα να κάνω. Το σενάριο του Αν, ήταν αυτό που βγήκε από όλη εκείνη την εποχή, δήλωσε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός μιλώντας στο bovary.gr.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/2010.html

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Ιωάννα Τριανταφυλλίδου: Η σειρά στην Αμερική και η νέα πρόκληση


Η πρώτη της σειρά στην Αμερική και η πρόκληση. 


Η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου κάνει ντεμπούτο της στην Αμερικανική τηλεόραση στην σειρά “Swedish Dicks”.

«Το “Swedish Dicks” είναι μία σειρά που κάνει πρεμιέρα στην Αμερική στις 9 Αυγούστου και στο Pop TV. Είναι εμπνευσμένη από τηλεοπτική σειρά της Σουηδίας και έχει μεγάλο κοινό στις Βόρειες ευρωπαϊκές χώρες.

Πρόκειται για concept από τους Viking Brothers. Πρωταγωνιστούν οι Peter Stormare και Johan Glans (ένας σπουδαίος κωμικός ηθοποιός στη Σουηδία) και πρόκειται για δύο Σουηδούς ντετέκτιβ στο Λος Άντζελες, που προσπαθούν να λύσουν μυστήρια και καταλήγουν σε σπαρταριστές στιγμές
» είπε η ηθοποιός στο greekreporter.

Στην πρώτη σεζόν της σειράς μάλιστα εμφανίστηκε σε έξι επεισόδια ως guest star o Keanu Reeves!  

«Ήταν απίστευτη εμπειρία λόγω της εξαιρετικής ατμόσφαιρας στα γυρίσματα, το μοναδικό cast και το συνεργείο» κατέληξε η ηθοποιός.

«Ολοκλήρωσα τα γυρίσματα για μία ταινία με τίτλο “Clyde Cooper”. Πρόκειται για μία μοντέρνα φιλμ νουάρ, η οποία πρόκειται να κάνει πρεμιέρα το 2018».


gossip-tv.gr

πηγή: http://www.tvnea.com/2017/09/blog-post_348.html

Σάββατο 26 Αυγούστου 2017

O Γιώργος Αγγελόπουλος: «Ίσως αργότερα ξαναμπώ σε ριάλιτι»

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος απαντάει για πρώτη φορά στην ερώτηση αν θα έμπαινε ξανά σε κάποιο ριάλιτι.

«Ακόμα δεν βγήκα καλά καλά, δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ξαναμπώ τόσο γρήγορα. Γενικά, το κομμάτι ριάλιτι το έζησα τόσο έντονα στο Survivor που δεν ξέρω αν θα μπορούσα να το ξαναζήσω. Ίσως αργότερα, αλλά και πάλι εξαρτάται πολύ από το κόνσεπτ του παιχνιδιού. Το Survivor μου άρεσε γιατί είχε action, είχε αθλητικό κομμάτι. Αν ήξερα ότι έχει μόνο καναπέ και συμβίωση δεν θα έμπαινα. Μου άρεσε η πρόκληση και η κίνηση», είπε στο oneman.gr.


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/o_26.html

Γιώργος Αγγελόπουλος: «Δέχθηκα bullying στο #Survivorgr...»

Διαβάστε περισσότερα http://www.tvnea.com/2017/08/bullying-survivorgr.html#ixzz4qt5P6IvL 
http://tvnea.blogspot.com/ 
Under Creative Commons License: Attribution

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ο Ντάνος όπως τον ξέρει πια όλη η Ελλάδα, παραχώρησε μία συνέντευξη στο oneman.gr και την δημοσιογράφο Έρρικα Ρούσσου.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στο bullying που δέχθηκε μέσα στο Survivor, στα χρήματα, αλλά την αναγνωρισιμότητα που κέρδισε μέσα από το reality του ΣΚΑΪ.

«Ο κόσμος με ρωτάει συνεχώς για πράγματα που έχω κάνει μέσα στο παιχνίδι και που έχουν να κάνουν με τον τρόπο σκέψης μου. Επειδή δέχθηκα μπούλινγκ και επειδή υπάρχει πολύς κόσμος που έχει δεχθεί μπούλινγκ, μοιράζονται μαζί μου το παράδειγμά τους. Και χρησιμοποιούν την συμπεριφορά μου ως παράδειγμα προς μίμηση. Το λέω μπούλινγκ αν και εμένα ουσιαστικά, όλο αυτό δεν μου έλεγε κάτι. Δεν το αντιμετώπιζα ως φοβισμένος. Απλώς έβλεπα ότι κάποιοι άνθρωποι μου συμπεριφέρονται με έναν τρόπο που μου είναι παντελώς άγνωστος. Εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι δεν ήθελαν ή δεν μπορούσαν να δουν τον δικό μου τρόπο. Αυτό που ουσιαστικά, έκανα μέσα για να αντιμετωπίσω το μπούλινγκ ήταν να παίρνω την όποια κακή συμπεριφορά και να την κάνω λόγο...» τόνισε σχετικά με το bullying που δέχθηκε, όπως είπε, στο Survivor.

Όσον αφορά το αν έχει πάρει τα χρήματα του επάθλου, αποκάλυψε «Να πούμε ότι ακόμα τουλάχιστον, δεν έχω πάρει τα χρήματα. Πρέπει να περάσουν πρώτα κάποιοι μήνες».

«Χρειάστηκα λίγο χρόνο αφότου βγήκα από το παιχνίδι για να διαχειριστώ όλο αυτό το κομμάτι της δημοσιότητας. Είναι μεγάλη η ευθύνη που με βαραίνει χάρη σε όλα αυτά τα ωραία που έχει κάνει ο κόσμος για μένα. Πιο σημαντικό από κάθε έπαθλο ή οτιδήποτε προκύψει ως επαγγελματικό βήμα, είναι να διαχειριστώ αυτήν την αγάπη και να την ανταποδώσω... Αυτός είναι και ο λόγος που έχω μία ομάδα συνεργατών δίπλα μου οι οποίοι βρίσκονται εδώ για να με βοηθήσουν και για να πρεσβεύσουν τον Γιώργο όπως είναι και όχι κάπως αλλιώς​» ανέφερε ο Γιώργος Αγγελόπουλος, ενώ συμπλήρωσε «Έχω εισπράξει μεγάλη αγάπη και εισπράττω. Δεν σκέφτομαι τι μπορεί να γίνει στο μέλλον αυτή η αγάπη. Το θεωρώ ευλογία όλο αυτό που μου συνέβη. Σίγουρα θέλει μελετημένες κινήσεις ώστε να έχει και μία διάρκεια. Δεν νομίζω ότι θα αντιμετωπίσω ψυχολογικά προβλήματα αν χάσω τη δημοσιότητα μου. Είμαι συνειδητοποιημένος ως προς το τι με αγάπησε ο κόσμος και ξέρω ότι αυτό έγινε για πράγματα που έκανα και θα κάνω. Το παιχνίδι τελείωσε οπότε ναι αυτό το πράγμα, μπορεί κάποια στιγμή να ηρεμήσει. Και είμαι έτοιμος για αυτό».


πηγή: http://www.tvnea.com/2017/08/bullying-survivorgr.html

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Αποκλειστικό: Οι πρώτες δηλώσεις της Αργυρώς μετά την αποχώρησή της από το Πρω1νό

ΕΛΕΝΗ ΒΑΓΙΑ

k2_items_src_4a18c684341258dd9d1a8b0de78c32be

Η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου αποκάλυψε σήμερα στον αέρα της εκπομπής πως μάλλον δεν θα βρίσκεται του χρόνου στο Πρω1νό. Η αγαπημένη μας μαγείρισσα μίλησε στην κάμερα του Faysbook.gr και τόνισε πόσο μεγάλη αδυναμία έχει στη Φαίη μας αλλά και τους λόγους που αναγκάζεται να σταματήσει από το Πρω1νό.
«Φέτος ήταν η πιο όμορφη χρονιά, περάσαμε τέλεια. Τη Φαίη την πίστεψα από την πρώτη στιγμή, πριν ξεκινήσει να κάνει το Πρω1νό με τον Γιώργο στο Mega, που λίγο φοβόταν, που λίγο ήταν διστακτική. Την πίστεψα από την πρώτη στιγμή! Όταν έφυγε ο Γιώργος της είπα προχώρα δυνατά, της έπιασα το χέρι και της είπα μην φοβάσαι τίποτα. Την πιστεύω και το ξέρει. Το Πρω1νό για μένα είναι μια γλυκιά συνήθεια και δεν ξέρω αν θα συνηθίσω και χωρίς το Πρω1νό. Απλά στη ζωή μας μερικές φορές οι συγκυρίες τα φέρνουν έτσι ώστε να πρέπει να κάνουμε το επόμενο βήμα». 
Δες τις υπόλοιπες δηλώσεις της Αργυρώς στο παρακάτω βίντεο.

Παρασκευή 30 Ιουνίου 2017

Μπόγρης: "Τεράστια ευκαιρία καριέρας ο Ολυμπιακός"



Ο Γιώργος Μπόγρης θέλει να μείνει για χρόνια στην ομάδα του Πειραιά, χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ως τεράστια ευκαιρία καριέρας και θέλει να δικαιώσει τον Γιάννη Σφαιρόπουλο που τον επέλεξε.

Ο Γιώργος Μπόγρης θα είναι μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού για τα επόμενα τρία χρόνια με τον 28χρονο σέντερ να ανοίγει μιλά στο olympiacosbc.gr για τη νέα σελίδα στην καριέρα του.
Ο νέος «πύργος» του Ολυμπιακού μεγάλωσε στις Θεσπιές, ένα χωριό λίγο έξω από τη Θήβα. Οι Θεσπιές ήταν αρχαία πόλη της Βοιωτίας, μια από τις σημαντικότερες της αρχαίας Ελλάδας και εκεί ο Γιώργος Μπόγρης έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του«Μέχρι την έκτη Δημοτικού ζούσα και πήγαινα σχολείο εκεί. Δεν είχα κάποια προτίμηση σε ένα άθλημα, έπαιζα μπάσκετ και ποδόσφαιρο. Σταδιακά ψήλωνα, αλλά κάποια προτίμηση δεν είχα» είπε αρχικά ο Έλληνας σέντερ, ο οποίος, όπως άλλωστε και οι περισσότεροι, δυσκολεύτηκε αρκετά στο ξεκίνημα της καριέρας του και τίποτα δεν του ήρθε εύκολα. «Μετά από χρόνια φτιάξαμε σπίτι στη Θήβα, έκανα γυμνάσιο στη Θήβα και όταν πια έφτασα πρώτη Λυκείου, ήρθε ο Ηλυσιακός. Πήγαινα κάθε μέρα από τη Θήβα, πέντε φορές την εβδομάδα, στα Ιλίσια με ταξί και γυρνούσα. Ήμουν στο λύκειο στην Αθήνα και μάλιστα κατακτήσαμε τη δεύτερη θέση στο πανελλήνιο σχολικό πρωτάθλημα. Στο χωριό δεν υπήρχαν καν οι υποδομές για να παίξω μπάσκετ ή να προπονηθώ και πραγματικά στην αρχή η μετάβαση ήταν δύσκολη. Ευτυχώς όμως, οι γονείς μου με βοήθησαν πολύ».
Ο Γιώργος Μπόγρης ψήλωνε κάθε χρόνο 7-8 πόντους και άρχισε σιγά-σιγά να καταλαβαίνει πως το μπάσκετ ήταν… μονόδρομος«Ψήλωνα κάθε χρόνο όλο και περισσότερα. Ευτυχώς ψήλωνα σταδιακά και δεν πήρα μπόι απότομα, με αποτέλεσμα να είμαι λίγο πιο “πλαστικός” αυτή τη στιγμή, διαφορετικά θα είχα πρόβλημα. Θυμάμαι τότε τον προπονητή μου, Αποστόλη Αναστασίου, να μου λέει πως έπρεπε να το δω σοβαρά το μπάσκετ και να το ακολουθήσω. Με πίεζε και τελικά τον άκουσα. Όπως άκουσα και τα λόγια των γονιών μου, οι οποίοι όταν κάναμε μια σοβαρή κουβέντα, όχι απλά στήριξαν την επιλογή μου, αλλά με προέτρεψαν και δεν έγιναν σε καμία περίπτωση εμπόδιο στην απόφαση μου. Δεν ήθελαν να  πήγαινα μετά από χρόνια και να τους μιλούσα για κάποια χαμένη ευκαιρία που θα είχα ή για κάποιο όνειρο που δεν κυνήγησα. Μου είπαν πως μου έχουν εμπιστοσύνη, πως εξαρτάται από τις δυνάμεις μου και στο τέλος, ακόμη θυμάμαι τα λόγια του μπαμπά μου να μου λέει “μην σκας, αν δεν πετύχεις, το μοναστήρι να είναι καλά. Έχουμε τους αλευρόμυλους εδώ και θα έχεις δουλειά”. Αυτά τα λόγια τα θυμάμαι ακόμη».
«Από την οικογένεια, στην “οικογένεια”»
Η κατάσταση που συνάντησε στον Ηλυσιακό ήταν… οικογενειακή με αποτέλεσμα, φεύγοντας από την κανονική του οικογένεια, να πάει στην πρώτη του «μπασκετική οικογένεια», να μην έχει μεγάλο πρόβλημα προσαρμογής. Με τον Ηλυσιακό κατάκτησε δύο πρωταθλήματα εφήβων και την άνοδο στην Α1 με την ανδρική ομάδα«Ήμουν πολύ τυχερός, συνάντησα μια οικογενειακή κατάσταση στον Ηλυσιακό. Θυμάμαι ένας συμπαίκτης μου έφυγε από το σπίτι του για να έρθει και να μείνει μαζί μου ώστε να με βοηθήσει στην προσαρμογή μου. Όλη η κοινωνία με είχε αγκαλιάσει και πραγματικά δέθηκα με τους ανθρώπους εκεί. Σίγουρα μου έλειπαν οι φίλοι μου, αλλά έκανα και εκεί φίλους, έχασα στιγμές από την οικογένεια μου, αλλά κέρδισα άλλα πράγματα. Έτσι είναι στη ζωή, κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Εγώ τα ζύγισα το μυαλό και στην καρδιά μου και αποφάσισα πως είχα κάνει το σωστό και ήθελα να ακολουθήσω το μπάσκετ».
Στον Ηλυσιακό, ο 19χρονος τότε σέντερ φόρεσε το «13» στην πλάτη καθώς όπως μας εξήγησε «θαύμαζα τον Φασούλα. Πάντα τον θαύμαζα, από μικρός, ήταν ένας αθλητής με ήθος, με χαρακτήρα, προσωπικότητα, ολοκληρωμένος εντός και εκτός παρκέ. Η όλη του παρουσία με είχε ιντριγκάρει και έτσι επέλεξα το 13, το οποίο είχα και στην Εθνική ομάδα».
Όσο για το ποιους άλλους παίκτες θαύμαζε, ο Έλληνας σέντερ ήταν ξεκάθαρος και… ανατρεπτικός«Πρώτα από όλα, θαυμάζω τον Λάρι Μπερντ, τον οποίο θεωρώ τον καλύτερο παίκτη μπάσκετ όλων των εποχών. Από εκεί και πέρα, μου άρεσε ο Ντάνκαν και ο Σαμπόνις. Με τον Σαμπόνις μάλιστα θυμάμαι μια χαρακτηριστική φάση που είχε κάνει στο Μουντομπάσκετ του 1998. Ήταν στο ποστ, του πάσαραν και χωρίς καν να πιάσει τη μπάλα, με ένα χτύπημα την έδωσε πάνω από το κεφάλι του στο 4αρι της εθνικής Λιθουανίας και εκείνος έχασε το λέι απ, ακόμη απορώ πως το έχασε και χάλασε αυτή την συγκλονιστική ασίστ. Έχουν περάσει τόσα χρόνια και ακόμη να το πιστέψω ότι το έχασε (γέλια). Αλλά ήταν ένας φοβερός παίκτης».
Τα καλοκαίρι του Γιώργου δεν ήταν όπως των άλλων παιδιών της ηλικίας του. Η Εθνική βλέπετε είχε και έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά του«Πρόκειται για ύψιστη τιμή το να είσαι στην Εθνική ομάδα, οπότε, κάθε καλοκαίρι, ήμουν εκεί. Και όσο με καλούν θα πηγαίνω. Μετά την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στο Ευρωμπάσκετ της Ρόδου το 2009, ήρθε η πρόταση από τον Παναθηναϊκό. Εντάχθηκα σε ένα σπουδαίο πρόγραμμα, με έναν σπουδαίο προπονητή, αλλά δυστυχώς η διετία μου εκεί δεν ήταν καλή αγωνιστικά μιας και δεν έπαιζα σχεδόν ποτέ. Πήρα παραστάσεις και εμπειρίες, αλλά δυστυχώς τα πράγματα αγωνιστικά δεν πήγαν όπως ήθελα».
Η συνέχεια μόνο με… ροδοπέταλα δεν ήταν στρωμένη για τον νέο παίκτη του Ολυμπιακού. «ε43».
Έπειτα ο πήχης ανέβηκε και αυτό γιατί από τον Άρη που προσπαθούσε τότε να σταθεί και πάλι στα πόδια του, ο Γιώργος Μπόγρης μεταπήδησε στη Νέα Σμύρνη και στον Πανιώνιο για το πρώτο του αντάμωμα με τον κόουτς, Γιάννη Σφαιρόπουλο. «Ο Άρης έκανε τη δική του προσπάθεια τότε, με χαμηλό μπάτζετ και ένα μείγμα έμπειρων και νέων παιδιών. Από εκεί, η μεταπήδηση στον Πανιώνιο ήρθε και όλα ήταν διαφορετικά. Τότε, ο Πανιώνιος είχε το τρίτο μπάτζετ στην Ελλάδα και οι απαιτήσεις ήταν τεράστιες. Ήταν η πρώτη φορά στην καριέρα μου που ήμουν σε μια ομάδα που είχα ρόλο, υπήρχε πίεση, υπήρχαν απαιτήσεις και έπρεπε να ανταποκριθώ».
Ταυτόχρονα, ήταν και η πρώτη φορά που συνεργάστηκε με τον κόουτς Σφαιρόπουλο στην καριέρα του«Ήταν καλή η συνύπαρξη μας με τον κόουτς. Μας έμαθε να κερδίζουμε, να παίζουμε με πίεση και να έχουμε απαιτήσεις από τους εαυτούς μας. Μου έμαθε να είσαι σε ομάδα με στόχους και πίεση και ρόλο και πραγματικά η απόλαυση, όταν στο τέλος πετύχεις τον στόχο σου, είναι μεγαλύτερη μετά από τόση δουλειά και πίεση. Αυτό έγινε τότε στον Πανιώνιο».
«Ένα χωριό, μέσα στα βουνά»
Ο Μπόγρης φόρεσε για έναν χρόνο τα «κυανέρυθρα» πριν επιστρέψει στη Θεσσαλονίκη, αλλά αυτή τη φορά για λογαριασμό του ΠΑΟΚ. «Είχα συζητήσει με τους ανθρώπους του Άρη για να επιστρέψω και πάλι εκεί, αλλά ο ΠΑΟΚ έκανε την τελευταία στιγμή ρελάνς και με έπεισαν να συνεχίσω εκεί την καριέρα μου. Τα λόγια του κόουτς Μαρκόπουλου, αλλά και των ανθρώπων του ΠΑΟΚ με έκαναν να αποδεχτώ την πρόταση τους. Η συμμετοχή του ΠΑΟΚ τότε στο Eurocup, έπαιξε και αυτό τον ρόλο του καθώς θεωρούσα πως το να παίξω στην Ευρώπη, θα μου έδινε τη δυνατότητα να μετρήσω τις δυνάμεις μου και να δείξω σε όλους εάν μπορώ ή όχι να τα καταφέρω. Το Eurocup το έβλεπα ως “διαβατήριο” για να παίξω στην Ευρώπη και να κερδίσω και πάλι τον σεβασμό όλων. Η χρονιά εξελίχθηκε φανταστικά και ήρθε τότε η πρόταση από την Ανδόρα. Πάντα ονειρευόμουν να παίξω σε αυτή τη λίγκα, μια λίγα υψηλού επιπέδου, που αποτελεί τη χαρά του μπάσκετ. Το σοκ της αλλαγής περιβάλλοντος ήταν μεγάλο.  Από τη Θεσσαλονίκη, βρέθηκα σε ένα χωριό μέσα στα βουνά στην Ανδόρα, μια ομάδα αρκετά καλή που όμως, δεν ήταν οργανωμένη σε μικρά πράγματα. Μετά το εφηβικό έπρεπε και πάλι να παίρνω τα ρούχα μου και να τα πλένω. Η πρόσβαση στην Ανδόρα δεν ήταν εύκολη λόγω πτήσεων και έτσι φίλοι και γνωστοί δεν ήρθαν να με δουν. Εκεί παίζαμε ένα διαφορετικό στυλ μπάσκετ. Και οι πρώτοι μήνες στην Ισπανία ήταν δύσκολοι, από το στοχευόμενο μπάσκετ του Σούλη Μαρκόπουλου, πήγα σε πιο ελεύθερο στυλ, όλα ήταν δύσκολα, αλλά κοιτάζοντας πίσω στον χρόνο, είμαι υπερήφανος που τα κατάφερα».
Η ταμπέλα που τον ακολουθούσε όλα τα χρόνια στην Ελλάδα ήταν αυτή του «περίεργου παιδιού», αλλά εκείνος απέδειξε μακριά από τη χώρα του πως κάτι τέτοιο δεν ίσχυε«Και τότε γελούσα με όλα αυτά και τώρα γελάω ακόμη περισσότερο. Όλοι ξέρουν τι παιδί είμαι, όσοι δεν με ξέρουν, δεν μπορώ να βρω τον λόγο που τα έλεγαν αυτά ή τα λένε ακόμη. Οι δικοί μου άνθρωποι ξέρουν τι παιδί είμαι και νομίζω πως η ταμπέλα αυτή με αδικούσε. Έδωσα και εγώ δικαιώματα σίγουρα, αλλά πλέον όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Όταν είσαι πιο μικρός, νομίζεις πως όλοι σε αδικούνε, νομίζεις θα κατακτήσεις τον κόσμο, αλλά επαναλαμβάνω, η ταμπέλα που με ακολουθούσε δεν νομίζω πως ήταν σωστή. Αλλά ό,τι έγινε, ανήκει στο παρελθόν».
«Ραούλ Λόπεζ, ο… λόγος που φοράω το 31»
Η χρονιά στην Ανδόρα τελείωσε με τον Μπόγρη να έχει 8 πόντους και 3 ριμπάουντ ανά παιχνίδι σε 34 αναμετρήσεις. Ο ίδιος ήθελε να κάνει το επόμενο-υψηλότερο-βήμα και όπως τόνισε «μίλησα με τον Ισπανό ατζέντη μου, Κίκε Βιγιαλόμπος, του ζήτησα πως στόχος μου και επιθυμία μου ήταν να παραμείνω στην Ισπανία και εάν γινόταν, να παίξω στη Μπιλμπάο. Είχα παρακολουθήσει πολλά ματς της Μπιλμπάο και ήθελα να παίξω εκεί.  Με το που τελείωσε η χρονιά, πρέπει να ήταν μέσα Ιουνίου προς τέλη, ο Σίτο Αλόνσο με ήθελε στη Μπιλμπάο και μου έκαναν πρόταση, κάτι που με χαροποίησε ιδιαίτερα καθώς φάνηκε πως ήμουν από τις πρώτες επιλογές, δεν με επέλεξαν ας πούμε Αύγουστο ή Σεπτέμβρη που ίσως είχαν πάει σε άλλες επιλογές πριν. Από την Ανδόρα στο Μπιλμπάο, η μετάβαση ήταν εύκολη. Το Μπιλμπάο είναι μια υπέροχη πόλη, παίζαμε μπροστά σε 10.000 κόσμο μέσο όρο και όλα ήταν υπέροχα. Οι συμπαίκτες μου με βοήθησαν ιδιαίτερα, παίκτες όπως ο Άξελ Ερβέλ, ο οποίος είναι ένας απίστευτος μαχητής, μου έδωσε να καταλάβω πως πρέπει να παλεύεις κάθε δευτερόλεπτο σαν να μην υπάρχει αύριο. Σε κάθε προπόνηση, σε κάθε αγώνα. Ο Άλεξ Μούμπρου το ίδιο. Δεν μπορείτε να καταλάβετε και να πιστέψετε για το πνεύμα του νικητή που τον διακατέχει. Ακόμη και στην κακή μας ημέρα, μας πίεζε όλους, πρώτον από όλους τον εαυτό του για να φτάσουμε στη νίκη. Και φυσικά, ο Ραούλ Λόπεζ, ο οποίος σταμάτησε πέρσι το μπάσκετ. Το IQ αυτού του παιδιού ήταν το κάτι άλλο. Και ένας φοβερός άνθρωπος και παίκτης. Μετά από τη συνύπαρξη μου μαζί του, αποφάσισα και αυτός ήταν ο λόγος που έχω το 31 στη φανέλα. Μιλάμε για έναν σπουδαίο παίκτη και άνθρωπο».
Οι αριθμοί του παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα, στην απαιτητικότερη λίγκα της Ευρώπης με τον ίδιο να συνεχίζει στην ACB με τη φανέλα της Τενερίφης. «Δεν σας κρύβω πως είχα στεναχωρηθεί εκείνο το καλοκαίρι. Ήθελα να μείνω στο Μπιλμπάο, αλλά η αλλαγή προπονητή, ο Σίτο Αλόνσο πήγε στη Μπασκόνια, με δυσκόλεψε. Είχα συμβόλαιο, αλλά δεν ήθελα να με βρει εκεί ο νέος προπονητής χωρίς για παράδειγμα να με θέλει. Ήθελα να πάω κάπου που με ήθελαν, κάπου που με είχαν διαλέξει. Ήταν νωρίς στο καλοκαίρι όταν και συνέβησαν αυτά, είχα κάνει μια καλή χρονιά και έτσι δεν είχα πίεση. Ο Τσους Βιντορέτα, ήταν στον πάγκο της Τενερίφης, είχε εκφράσει την επιθυμία του να συνεργαστούμε και όταν ήταν στην Εστουντιάντες και στην Αλικάντε, πάντα προσπαθούσε να με υπογράψει. Και τότε ήρθε η κατάλληλη στιγμή και έγινε η συμφωνία».
«Στη συνέχεια, αν και όλα άρχισαν δύσκολα, εξελίχθηκαν ονειρικά. Υπέροχα θα έλεγα. Βρήκαμε τρομερή χημεία, μου έδωσε τα κλειδιά εντός και εκτός γηπέδου. Και από μια απλή σεζόν, καταφέραμε και ζήσαμε ένα όνειρο. Είχαμε φοβερή  χημεία ως ομάδα, απολαμβάναμε να παίζουμε μαζί. Και κάναμε την καλύτερη σεζόν ever, μπήκα στο Copa Del Rey, πήγαμε εξαιρετικά στο πρωτάθλημα και οι στιγμές που ζήσαμε θα μου μείνουν για πάντα χαραγμένες στο μυαλό, όσα ζήσαμε στο νησί ήταν φανταστικά».
Η επόμενη ερώτηση δεν θα μπορούσε φυσικά να μην αφορά το πώς είναι να παίζεις σε ένα νησί εκτός Ελλάδος. «Το νησί ήταν μεγάλο, είχε πάρα πολλά πράγματα να κάνεις, πέρασα πολύ ωραία, όλο τον χρόνο ήταν καλοκαίρι, φούτερ και μπουφάν δεν έβαλα. Τζιν ή παντελόνι φορούσαμε μόνο σε γεύματα της ομάδας ή εκδηλώσεις. Αυτό ήταν ποιότητα ζωής.  Στο νησί η κοινωνία ήταν κλειστή και  σε αγκαλιάζουν όλοι. Νοιάζονται και ενδιαφέρονται για εσένα. Αυτά σου δίνει το νησί και πραγματικά ήταν μια υπέροχη εμπειρία.  Υπήρχαν, όμως, και αρνητικά καθώς σε σχεδόν κάθε εκτός έδρας ματς, έπρεπε να ταξιδέψουμε μίνιμουμ 3,5 ώρες έως τη Μαδρίτη και από εκεί μετά ανάλογα με το που παίζαμε. Είχαμε παίξει για παράδειγμα στη Λιθουανία και ταξιδεύαμε σχεδόν 15 ώρες. Ή όταν είχαμε δύο ματς εκτός έδρας σε Ευρώπη και Ισπανία, μπορεί να λείπαμε από το νησί 7-8 ημέρες συνεχόμενες. Όλο αυτό, όμως, τα πολλά ταξίδια και ξενοδοχεία, μας έφερε πιο κοντά. Περνούσαμε αμέτρητες ώρες όλοι μαζί και αυτό μας έδεσε, μας έφερε ακόμη πιο κοντά. Ήμασταν μια καλή παρέα και αυτό φάνηκε και στο παρκέ».
Οι αριθμοί του έμειναν σε υψηλά στάνταρ (7,6 πόντοι, 3,9 ριμπάουντ σε 32 ματς στην ACB), η κατάκτηση του Champions League με τον ίδιο να είναι μέλος της καλύτερης πεντάδας ήταν το επιστέγασμα της σπουδαίας προσπάθειας του και ο 28χρονος σέντερ ένιωθε πια έτοιμος για το ακόμη μεγαλύτερο βήμα«Όλα ήταν ξεκάθαρα στο μυαλό μου. Δεν είχα κανένα άγχος ή πίεση για τον επόμενο σταθμό της καριέρας μου. Περίμενα διάφορα, αλλά αυτό που πραγματικά ήθελα ήταν να παίξω στην Ευρωλίγκα. Και τότε ήρθε η πρόταση του Ολυμπιακού. Δεν το σκέφτηκα καν. Ο Ολυμπιακός μου προσφέρει όλα όσα ήθελα και πάρα πολλά παραπάνω. Καλύπτει όλες τις φιλοδοξίες μου, δεν μπορώ να πω τίποτα αγωνιστικά, δεν έχω λόγο άλλωστε στο αγωνιστικό, αλλά από νοοτροπία, ως πρόγραμμα συλλόγου, ως πνεύμα νικητή, ως σύλλογος, τα πάντα. Με καλύπτουν και με το παραπάνω. Πρόκειται για την ομάδα που έπαιξε τελικό Ευρωλίγκας τη σεζόν που τελείωσε, οπότε τι να σκεφτόμουν; Τίποτα. Είπα αμέσως το ναι. Το γεγονός δε πως κλείσαμε τόσο νωρίς, σημαίνει πως ήμουν από τις πρώτες επιλογές του προπονητή μου. Κάτι που με γεμίζει ευθύνες και αισιοδοξία.  Έχω κάνει το “αγροτικό” μου, έχω καταλάβει που έχω υπογράψει, έχω καταλάβει τις απαιτήσεις και τώρα αυτό που θέλω είναι να δικαιώσω τον προπονητή μου, ο οποίος με εμπιστεύτηκε και να δικαιώσω τους ανθρώπους του Ολυμπιακού γενικότερα που με ενέταξαν στην οικογένεια τους».
Πέντε χρόνια μετά, ο Γιώργος Μπόγρης θα συνεργαστεί και πάλι με τον Γιάννη Σφαιρόπουλο και ζητήσαμε από τον 28χρονο σέντερ να μας πει, για το πόσο και εάν έχει αλλάξει ο κόουτς των Πειραιωτών έπειτα από τη συνύπαρξη τους στη Νέα Σμύρνη και τον Πανιώνιο και πόσο και εάν έχει αλλάξει και ο ίδιος«Θεωρώ πως ο κόουτς έχει αποδείξει πως είναι προπονητής κορυφαίου επιπέδου. Στα τρία χρόνια στον Ολυμπιακό έχει κατακτήσει δύο πρωταθλήματα και έχει οδηγήσει την ομάδα σε δύο τελικούς Ευρωλίγκας. Έχει παρουσιάσει σπουδαίο έργο και τα καλύτερα έρχονται θεωρώ. Όχι, δεν θα έλεγα πως έχει αλλάξει. Ήταν και παραμένει φιλόδοξος, είχε και εξακολουθεί να έχει πνεύμα νικητή και από τις κουβέντες που είχαμε, αντιλήφθηκα πως είναι ακόμη πιο πεινασμένος για διακρίσεις από τότε. Όσο για αυτό που δεν χωρά αμφισβήτηση, περνούσε αμέτρητες ώρες στο γήπεδο και το ίδιο ξέρω ότι κάνει και τώρα, είναι δουλευταράς. Η μόνη διαφορά με τον Πανιώνιο είναι πως τώρα έχει τους παίκτες που μπορούν να ακολουθήσουν και να υποστηρίξουν τη φιλοσοφία του, να βγάλουν στο παρκέ με την ποιότητα τους αυτά που ζητάει. Πιστεύω πως όταν συνεργάζεσαι με παίκτες που ακολουθούν τις εντολές σου, όλα είναι πιο εύκολα και με παίκτες νικητές, θες να νικάς και να παίζεις, τώρα είναι πιο εύκολο για εκείνον από ό,τι ήταν στον Πανιώνιο, γιατί μπορούν να τον ακολουθήσουν οι παίκτες. Έφερε πολλές επιτυχίες στον Ολυμπιακό ο κόουτς και θα φέρει και άλλες».
Όσο για τον ίδιο, ο Μπόγρης υπογράμμισε πως «η εμπειρία του εξωτερικού με έκανε σοφότερο θεωρώ. Όπως είπα και νωρίτερα, μικρότερος, νομίζεις πως όλοι είναι εναντίον σου και θεωρείς πως γρήγορα θα κατακτήσεις τον κόσμο. Δεν είναι έτσι. Χαίρομαι που θα είμαι στον Ολυμπιακό, ο οποίος μου δίνει γαλήνη στην ψυχή, μου προσφέρει όλα όσα θέλω και παραπάνω. Τα υπόλοιπα, θα τα πούμε στο παρκέ».
Ο Τζούλιους και το σινεμά…
Όσο για αυτά που του έλειψαν περισσότερο από την Ελλάδα, στα τρία χρόνια που βρέθηκε στην Ισπανία, ο διεθνής σέντερ δεν χρειάστηκε να σκεφτεί«Θα πάω σινεμά και πάλι. Λατρεύω το σινεμά, στην Ισπανία δυστυχώς όλα μεταγλωττισμένα, είχα τρία χρόνια να πάω σινεμά και πραγματικά αυτό μου είχε λείψει». Ο Γιώργος, τα τρία χρόνια που έζησε και αγωνίστηκε στην Ισπανία, έμαθε άπταιστα ισπανικά, δέθηκε ακόμη περισσότερο με τον σκύλο του Τζούλιους και έμαθε να μαγειρεύει«Όπως ανέφερα και νωρίτερα, η εμπειρία στο εξωτερικό μου έκανε καλό σε όλα τα επίπεδα. Βελτιώθηκα και ως παίκτης και ως άνθρωπος και πλέον ανυπομονώ για τη μεγάλη πρόκληση».
































Η νέα σελίδα στην καριέρα του, τον φέρνει πάλι δίπλα σε γνωστούς και φίλους, παίκτες που στις Εθνικές ομάδες έζησε μαζί τους πολλά. «Ο Ολυμπιακός μου δίνει γαλήνη, δεν έχω πια την απορία εάν μπορώ να τα καταφέρω ή όχι. Πλέον η ευκαιρία είναι μπροστά μου. Είναι στα χέρια μου, πρέπει να δείξω τι μπορώ να κάνω. Θέλω να μείνω για χρόνια στον Ολυμπιακό. Τα περισσότερα παιδιά τα γνωρίζω, ήδη έχω μιλήσει με αρκετούς, με έχουν καλωσορίσει στην ομάδα και ανυπομονώ να βρεθούμε στο παρκέ».
Όσο για το πώς περιμένει να νιώσει μπαίνοντας στα αποδυτήρια και βλέποντας παίκτες όπως ο Βασίλης Σπανούλης και ο Γιώργος Πρίντεζης, ο πρώην παίκτης της Τενερίφη είχε έτοιμη την απάντηση«Και άδεια να είναι τα αποδυτήρια τη στιγμή που θα μπω, θα πρόκειται για κάτι υπέροχο, για κάτι τεράστιο για εμένα. Το να είμαι σε αυτό το επίπεδο, είναι κάτι σαν όνειρο για εμένα.  Πρόκειται για τεράστια ευκαιρία καριέρας για εμένα και θέλω να δικαιώσω κυρίως τον προπονητή μου που με επέλεξε και όλους τους ανθρώπους του Ολυμπιακού».