Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φαντασία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φαντασία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

ΣΟΚ ΚΑΙ ΔΕΟΣ!!!


Τους πραγματικούς λόγους της μακρόχρονης απουσίας του Κώστα Μήτρογλου από την αγωνιστική δράση αποκαλύπτει σήμερα το «Κουλούρι». Όπως αναφέρουν απόλυτα επιβεβαιωμένες πληροφορίες που προέρχονται από υψηλά κλιμάκια της Σκότλαντ Γιαρντ, ο 26χρονος επιθετικός ενεπλάκη σε ένα τροχαίο ατύχημα, το οποίο τον έχει κρατήσει τους τελευταίους μήνες μακριά από την αγαπημένη του συνήθεια, τα γκολ.
Όλα ξεκίνησαν ένα βροχερό βράδυ του Φλεβάρη. Ο Κώστας Μήτρογλου μετρούσε λίγες ημέρες στη βρετανική πρωτεύουσα και είχε μόλις μετακομίσει στο νέο του διαμέρισμα σε ελληνική πολυκατοικία του Bayswater. Αγχωμένος από το βάρος της μεταγραφής του, ο ποδοσφαιριστής αποφάσισε να πάει μια βόλτα στην πόλη, προκειμένου να τη γνωρίσει καλύτερα και παράλληλα να χαλαρώσει. Έτσι, μιας και δεν είχε προλάβει να αγοράσει ακόμη το δικό του παπάκι, δανείστηκε αυτό του γείτονα και συμπαίκτη του, Γιώργου Καραγκούνη και χάθηκε στο νυχτερινό Λονδίνο.
Είχαν περάσει ήδη δυο ώρες και ο διεθνής αθλητής είχε φτάσει στην περιοχή του Κάμντεν, όταν η βροχή δυνάμωσε πολύ. Προκειμένου να προστατευθεί από την νεροποντή, αποφάσισε να στρίψει απότομα ώστε να αναζητήσει καταφύγιο κάτω από μια μεγάλη παρακείμενη γέφυρα.  Η καταιγίδα ωστόσο σε συνδυασμό με μια ελαφριά ομίχλη είχε μειώσει την ορατότητα του Κώστα Μήτρογλου, ο οποίος δεν είδε ότι κάτω από τη γέφυρα βρισκόταν ο διάσημος street artist Banksy, ο οποίος σχεδίαζε μια νέα δημιουργία. Η σύγκρουση ήταν σφοδρή και ο καλλιτέχνης έχασε άμεσα τις αισθήσεις του με αποτέλεσμα έντρομος ο ποδοσφαιριστής να τον περισυλλέξει και να τον μεταφέρει σπίτι του για να τον κρύψει.
Έκτοτε, ο Κώστας Μήτρογλου διατηρούσε τον αναίσθητο Banksy δεμένο στην αποθήκη του διαμερίσματός του, φοβούμενος τις συνέπειες του νόμου. Προκειμένου μάλιστα να μην γίνει αντιληπτή η απουσία του καλλιτέχνη, ο νεαρός επιθετικός αγόρασε σπρέι και μπογιές και έβγαινε τακτικά στους δρόμους του Λονδίνου προσπαθώντας να αντιγράψει το στυλ του Banksy. Έτσι, τους τελευταίους μήνες το Λονδίνο γέμισε με ζωγραφίες τις οποίες οι κάτοικοι της πόλης χαρακτήρισαν μεταξύ άλλων «τρομακτικές», «παιδικές» και «θετικό δείγμα επανένταξης καθυστερημένων παιδιών στην κοινωνία», ενώ ο ίδιος ο αθλητής κοιμόταν ελάχιστες ώρες με αποτέλεσμα να πηγαίνει στις προπονήσεις της Φούλαμ σε τραγική κατάσταση. Έτσι, ο προπονητής της ομάδας, Φέλιξ Μάγκατ έπαψε να τον υπολογίζει και για το λόγο αυτό μετράει ελάχιστες συμμετοχές με τη φανέλα του νέου του συλλόγου.
Όλα αυτά άλλαξαν ωστόσο πριν από λίγες ημέρες. Ο Γιώργος Καραγκούνης επισκέφτηκε το διαμέρισμα του Κώστα Μήτρογλου για να παρακολουθήσουν μαζί ένα επεισόδιο της αγαπημένης τους σειράς, Μπρούσκο, όταν άκουσε τις φωνές του Banksy, ο οποίος είχε πια ξυπνήσει. Μόλις συνειδητοποίησε τι συμβαίνει, συμβούλεψε τον ομογενή σταρ να τον απελευθερώσει προκειμένου να μην μπλέξει περισσότερο και έτσι η περιπέτεια του Banksy αλλά και του Έλληνα ποδοσφαιριστή, είχε αίσιο τέλος.
Μάλιστα, οι δημιουργίες του Κώστα Μήτρογλου άρεσαν πάρα πολύ στον Banksy με αποτέλεσμα να αποφασίσει να μην του υποβάλλει μήνυση ενώ ο διεθνής ποδοσφαιριστής επέστρεψε πλέον στις προπονήσεις και σύντομα αναμένεται να κάνει την επανεμφάνισή του στη βασική ενδεκάδα της Φούλαμ.

Υ.Γ. Να πώ ένα τεράστιο μπράβο στην συντακτική ομάδα του Κουλουριού για τα απίστευτα και με πολύ χιούμορ κείμενα τους! keep up the good job guys!


Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! Βρέθηκαν ήρωες για να σώσουν την Ελλάδα!

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του giabit.blogspot.com ( και του μυαλού μου βεβαίως βεβαίως ) βρέθηκαν άνθρωποι ικανοί για να σώσουν αυτή τη κακόμοιρη χώρα!

Με πτήση τσάρτερ κατέφθασε από την Νέα Υόρκη η Λεγεώνα της Δικαιοσύνης με πολύ καλούς σκοπούς!


Από το αεροπλάνο αποβιβάστηκαν οι Μπάτμαν , Φλάς και Γουόντερ Γούμαν. Ο Σούπερμαν ήρθε λίγα λεπτά αργότερα λόγω φραστικού επεισοδίου με τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας του Ελ. Βενιζέλος. Σύμφωνα πάντα με την πηγή μας ο Σούπερμαν ζήτησε άδεια προσγείωσης στον διάδρομο 2 στις 13:55 αλλά ο ελεγκτής ανέφερε ότι είναι από τις 4 το πρωί ατσίγαρος και έπρεπε να πάει για τσιγάρο επειδή θα έσκαγε... Το αποτέλεσμα ήταν τα άσχημα λόγια του Σούπερμαν προς τον Συνέλληνα εργαζόμενο πως είμαστε μία χώρα τεμπέληδων και σιχαμερών ανθρώπων. Εκεί ο Έλληνας ελεγκτής πέταξε τον φραπέ του και απαγόρευσε στον Υπερήρωα να προσγειωθεί. Τελικά έγινε επέμβαση απο τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας για να λήξει το περιστατικό!

Ποιοί ήταν παρόντες?

Σύμφωνα με τις απόρρητες πηγές μας ( και τα απόκρυφα μέρη του μυαλού μου ) , τους υπερήρωες υποδέχτηκαν οι Αλέξης Τσίπρας , Φώτης Κουβέλης και Βασίλης Λεβέντης με τιμές αρχηγών κρατών. Εκεί ήταν και όλα τα κανάλια και ας μην έδειξαν τίποτα...

Ο Σούπερμαν κατά την προσγείωση του έκανε κάποιες δηλώσεις για το πώς του φάνηκε η Ελλάδα από ψήλα. Συγκεκριμένα ανέφερε : "Είστε πολύ ωραία χώρα με πάρα πολλά ποτάμια..." και τσούπ ξαφνικά ήρθε η κουβέντα στο πολιτικό Ποτάμι του Σταύρου Θεοδωράκη... "Θα στερέψει το ποτάμι" φέρεται να είπε ο σούπερ ήρωας στα ΜΜΕ. Κάτι θα ξέρει...

Ακολουθεί σύντομα συνέχεια...

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

ΣΟΚ! Άδειασαν τα τμήματα αισθησιακών ταινιών στα βίντεο κλάμπ... (σ.σ η είδηση δεν είναι πραγματική) !

Ακολουθεί αναδημοσίευση απο το www.tokoulouri.com


chu-and-other-guyΧΑΛΑΝΔΡΙ — Ιδιαίτερα μόνος αισθάνεται κάτοικος της περιοχής όποτε επισκέπτεται το τμήμα αισθησιακών ταινιών του τοπικού του βίντεο κλαμπ. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο 42χρονος Άλκης έχει απορήσει ιδιαίτερα βλέποντας τους επισκέπτες του συγκεκριμένου τμήματος να μειώνονται ολοένα και περισσότερο τα τελευταία χρόνια, σε βαθμό που πλέον δεν είναι λίγες οι φορές που δεν συναντάει κανέναν.
«Θα περίμενε κανείς πως θα χαιρόμουν καθώς πλέον δεν υπάρχει λόγος ντροπής», εξήγησε μιλώντας στο «Κουλούρι» ο Άλκης. «Ωστόσο στην πραγματικότητα όλοι οι θαμώνες του τμήματος αισθησιακών ταινιών είχαμε αποκτήσει έναν άγραφο κώδικα μεταξύ μας, καθώς και μια συντροφικότητα. Είχαμε πλέον μάθει τι προτιμούσε ο καθένας, συζητούσαμε τα νέα από τον χώρο, στηνόμασταν μαζί στην ουρά για τις καινούριες κυκλοφορίες και φυσικά δεν ανταλλάσσαμε ποτέ χειραψίες. Τώρα έχω μείνει μόνος. Μα που πήγαν όλοι; Νοικιάζω πορνό από τις εποχές του VHS και αλήθεια αυτό πρώτη φορά το συναντάω» κατέληξε απορημένος.
Σύμφωνα με μαρτυρίες της Ελένης, αδερφής του 42χρονου Χαλανδριώτη, ο Άλκης υπήρξε μεγάλος θιασώτης των ταινιών πορνογραφικού περιεχομένου από την εποχή που πήγαινε σχολείο. «Τον θυμάμαι να κοιτάει λοξά, κάπως τρομαγμένος τις σκάλες που πήγαιναν στο υπόγειο, στον απαγορευμένο για μας χώρο. Λίγο καιρό μετά είχε βγάλει πλαστή ταυτότητα προκειμένου να του επιτραπεί η είσοδος. Δύο πράγματα δεν θα ξεχάσω ποτέ: τα δάκρυα την ημέρα που το βίντεο «έφαγε» το αγαπημένο του πορνό και τα γουρλωμένα του μάτια την ημέρα που νοίκιασε το πρώτο DVD».
Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, ο Άλκης δηλώνει ανήσυχος για το μέλλον: «Αυτή η μοναξιά με κάνει να αισθάνομαι πως κάνω κάτι κακό, πως δεν θα έπρεπε να βρίσκομαι εκεί. Ίσως σταδιακά σταματήσω και εγώ να πηγαίνω, άλλωστε τα ωραία πράγματα δεν έχουν αξία αν δεν τα μοιράζεσαι. Ελπίζω μόνο να μην αναγκαστούν να κλείσουν τα βίντεο κλαμπ από την έλλειψη πελατείας γιατί δεν ξέρω που αλλού θα μπορεί ο κόσμος να βρίσκει πορνογραφικό υλικό», κατέληξε

Οι ειδήσεις αυτές αποτελούν προϊόντα της φαντασίας των συντακτών... Δεν υπάρχει πραγματική είδηση...

Πηγή : www.tokoulouri.com

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Ελληνική πραγματικότητα... Και καλπάζουσα φαντασία...

Αντώνης Σαμαράς - Ντάρθ Βέιντερ
Αποκλειστική συμφωνία με τον Σκοτεινό Άρχοντα Λόρδο Βέιντερ φαίνεται να έκλεισε ο Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Gia Bit ( και του μυαλού μου ), ο πρωθυπουργός κάλεσε στο μέγαρο Μαξίμου τον πρώην στενό συνεργάτη του αυτοκράτορα Πάλπατιν  ο οποίος ήρθε υπό δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και με χιλιάδες καταιγιδο...στρατιώτες ( stormtroopers ) στους δρόμους προκειμένου να μην υπάρχουν προβλήματα από τους επαναστάτες ( rebels ).

Στην διαγαλαξιακή συνάντηση κορυφής έδωσαν το παρόν οι Αλέξης Τσίπρας , Πάνος Καμμένος και Ευάγγελος Βενιζέλος.

Ο κύριος Τσίπρας συναντήθηκε με τον κύριο Όμπι Ουάν Κενόμπι και είπανε σε φιλικό κλίμα τις απόψεις τους σχετικά με τους τρόπους επανάστασης των κοινωνιών που εκπροσωπούν. Επίσης ο κύριος Κενόμπι του έδειξε και κάποιες τεχνικές αποφυγής γιαουρτιών με το φωτόσπαθό του!

Βρήκαμε τον κύριο Βενιζέλο να μιλά με τον γνωστό Τζάμπα δε Χάτ (Jabba the Hutt ) λίγο πριν την έναρξη του συνεδρίου. Μιλήσανε για αρκετή ώρα σχετικά με το πώς θα σώσουν τους λαούς τους από τις εξωτερικές απειλές εντός Ελλάδας αλλά και εκτός διαγαλαξιακών ορίων. Επίσης ακούστηκε στα πολιτικά πηγαδάκια οτι ο κύριος Χάτ έδωσε κάποιες συνταγές για πολύ καλά πιάτα από τον πλανήτη Τατουίν ( Tatooine ).

Τέλος πετύχαμε τον κύριο Πάνο Καμμένο να μιλάει με τον ηγέτη της φυλής γούκι ( wookie ) με αρκετή ένταση και φωνές.  Εμείς δεν καταλάβαμε και πολλά...

Τι περιείχε η ατζέντα της συνάντησης :

Οι καλεσμένοι μιλήσανε για τις εσωτερικές πολιτικές που πρέπει να ακολουθήσουνε προκειμένου να ευημερήσει η χώρα/αυτοκρατορία. Ο κύριος Βέιντερ ανέφερε ότι πρέπει να αφανιστούν όλοι οι επαναστάτες με αποτέλεσμα τα χαμόγελα του Κυρίου Σαμαρά αλλά την δυσφορία των Ελλήνων και ξένων επαναστατών. Αξίζει να σημειώσουμε το επεισόδιο ανάμεσα στον Κύριο Βέιντερ και τον κύριο Τσίπρα. Ο κύριος Τσίπρας πρόσβαλε τον κύριο Βέιντερ λέγοντας του χαρακτηριστικά " Δεν περνάει η μαύρη πλευρά σας στην Ελλάδα που είμαι εγώ " , με αποτέλεσμα ο κύριος Βέιντερ να τον κολλήσει στον τοίχο χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις του. Οι υπόλοιποι παρευρισκόμενοι είχαν παραμείνει στις καρέκλες τους από τον φόβο τους...

Επίσης ο κύριος Βέιντερ ανέφερε ότι θα εξαγοράσει το χρέος της Ελλάδας, αλλά ο κύριος Σαμαράς αρνήθηκε ευγενικά επικαλούμενος ανωτέρα βία...

Λίγη ακόμη τρέλα σε πολύ λίγο...