Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φMedia. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα φMedia. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Φαίη Σκορδά: «Δεν φεύγω από το Πρωινό... Και ο Λιάγκας να φύγει εκεί θα μείνω»


Η Φαίη Σκορδά ήταν η καλεσμένη στην τελευταία εκπομπή του «Όλα Μπιπ» για τη σεζόν αυτή. Η παρουσιάστρια από την αρχή της συνέντευξή της παραδέχτηκε πως η φετινή χρονιά στην πρωινή ψυχαγωγική ζώνη δεν ήταν εύκολη.
Συγκεκριμένα η ίδια δήλωσε: «Αυτή ήταν η πέμπτη χρονιά που κάνουμε πρωινό. Κάθε καλοκαίρι έχεις την αγωνία για το τι θα γίνει. Εμένα η δική μου λογική είναι να κοιτάμε την εκπομπή μας ότι κι αν υπάρχει απέναντι. Θέλουμε να υπάρχουν ζώνες και ανταγωνισμός, γιατί αν δεν υπάρχουν το κανάλι δεν θα μας κρατήσει. Κάθε καλοκαίρι λοιπόν ανθρώπινα σκεφτόμαστε τι καινούργιο θα έχει απέναντι. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν περάσει πολλοί, η Μενεγάκη, ο Καραμέρος ο Χαριτάτος κ.α., είχε πολύ κόσμο απέναντί μας».
Αμέσως μετά η ίδια αναφέρθηκε στην καλύτερη χρονιά του Πρωινό και στην εμπιστοσύνη που έχει σε όλη την ομάδα της εκπομπής: «Όταν έλεγα πως η καλύτερη χρονιά για το πρωινό ήταν η φετινή το εννοούσα. Μια εκπομπή πολύ καλά στημένη. Μπορεί του χρόνου να κρεμιέται κάποιος από το άλλο κανάλι, εγώ ακόμα δεν μπορώ να το κάνω. Το πρωινό το κινεί το γυναικείο κοινό, αν το έχεις μπορεί να βγάλεις τη χρονιά πολύ καλά. Έχουμε τις κολώνες τις εκπομπές, την Πατέρα και την Μπαρμπαρίγου και μια ομάδα που λειτουργεί καλά, έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα. Εγώ το αγαπάω. Δεν φεύγω από το Πρωινό... Και ο Λιάγκας να φύγει εκεί θα μείνω, θα μεγαλώσω την καρέκλα».


Φωτό από: entertv.gr