Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 'Ενημέρωση αναγνωστών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα 'Ενημέρωση αναγνωστών. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 30 Μαΐου 2018

Στάση εργασίας στο μετρό την Πέμπτη (31/05)

METRO
Προειδοποιητική στάση εργασίας την ερχόμενη Πέμπτη 31 Μαΐου 2018 αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό εκφράζοντας την αντίθεση τους στην απαξίωση των δομών, των υποδομών, την τραγική κατάσταση από την έλλειψη προσωπικού, υλικών, ανταλλακτικών και αναλωσίμων.
Η στάση εργασίας στο Μετρό θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη από τις 06:00 π.μ. έως τις 09:00 π.μ. και από τις 21:00 έως την λήξη της κυκλοφορίας. Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα Τετάρτη, λόγω της απεργίας των σιδηροδρομικών δεν εκτελούνται τα δρομολόγια του μετρό στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.


Τετάρτη 5 Ιουλίου 2017

Η πρώτη μέρα του Εμενίκε στον Ολυμπιακό (video)

Ένα βίντεο με τις πρώτες στιγμές του Εμάνουελ Εμενίκε στην Ελλάδα και με τα ερυθρόλευκα δημοσίευσε μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης ο Ολυμπιακός.

Η πρώτη μέρα του Εμενίκε στον Ολυμπιακό (video)

Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε η «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ:


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/i-prwti-mera-tou-emenike-ston-olumpiako-video/3372574

Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016

Τι είναι το «έξυπνο» εισιτήριο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τους επιβάτες


Σχέδιο δημιουργίας νέου "έξυπνου" εισιτηρίου, το οποίο θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό υλοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως ανακοινώθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας, με αφορμή τη συμμετοχή της στην 81η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ)...

Παράλληλα, στο επόμενο διάστημα, στα φυσικά σημεία πώλησης εισιτηρίων ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών μέσω τερματικών POS. Δημιουργείται επίσης το "κλαμπ" των φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προσφέρει στα μέλη του πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές της εταιρείας, ενώ σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών "miles & bonus", αντίστοιχο με αυτό που ισχύει στις αεροπορικές εταιρείες.





Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2016/09/blog-post_654.html

Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Διακοπή νερού την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016 προς Δευτέρα 27 του μήνα

Διακοπή νερού την Κυριακή 26 Ιουνίου 2016 προς Δευτέρα 27 του μήνα


Ο Σύνδεσμος Ύδρευσης Δήμων Καλαμάτας, Μεσσήνης & Κοινοτήτων περιοχής Καλαμάτας ανακοινώνει ότι από τις 23.00 το βράδυ της Κυριακής 26-06-2016 έως τις 06.00 το πρωί της Δευτέρας 27-06-2016 θα προβεί σε διακοπή νερού, λόγω επισκευής του κεντρικού αγωγού Φ600 στην περιοχή της Άνθειας.
Η διακοπή του νερού θα επηρεάσει τις περιοχές των Δήμων Καλαμάτας και Δυτικής Μάνης, που υδρεύονται από τον αγωγό. Παρακαλούνται οι καταναλωτές να φροντίσουν ώστε να εξασφαλίσουν εγκαίρως τις απαραίτητες ποσότητες νερού, που χρειάζονται για οικιακή ή επαγγελματική χρήση.

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή λόγω της Μαραθώνιας Πορείας Ειρήνης

diakoph-kykloforias3
Λόγω διεξαγωγής της 36ης Μαραθώνιας Πορείας Ειρήνης την Κυριακή 15 Μαϊου από τις 08.00' έως τις 18.30΄, θα πραγματοποιηθούν, σύμφωνα με ανακοίνωση της Αστυνομίας, σταδιακές διακοπές της κυκλοφορίας των οχημάτων, καθώς και απαγόρευση στάσης και στάθμευσης σε λεωφόρους και οδούς, των περιοχών Μαραθώνα - Ν. Μάκρης, Ραφήνας-Πικερμίου, Παλλήνης-Γέρακα, Αγίας Παρασκευής, Χαλανδρίου, και Ψυχικού - Φιλοθέης, ως εξής: 

ØΜαραθωνομάχων, στο τμήμα της μεταξύ του τύμβου Μαραθώνα και της Λ. Μαραθώνος, κατά τις ώρες 08.00΄ - 09.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μαραθωνομάχων και της Λ. Διονύσου, κατά τις ώρες 09.30΄ - 10.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Διονύσου και της οδού Αεροπορίας, κατά τις ώρες 09.30΄ - 10.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αεροπορίας και Φλέμιγκ (διασταύρωση Ραφήνας), κατά τις ώρες 10.30΄ - 13.00΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Αγ. Χριστοφόρου (διασταύρωση Πικερμίου) και Ευ. Πουλάκη (διασταύρωση Μοναξιάς), κατά τις ώρες14.00΄ - 14.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ευ. Πουλάκη (διασταύρωση Μοναξιάς) και Εθν. Αντιστάσεως (διασταύρωση Παλλήνης), κατά τις ώρες14.30΄ - 15.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Εθν. Αντιστάσεως (διασταύρωση Παλλήνης) και της Λ. Λαυρίου-Κλεισθένους (Κόμβος Σταυρού), κατά τις ώρες15.30΄ - 16.30΄.
ØΛ. Μαραθώνος, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Λαυρίου-Κλεισθένους (Κόμβος Σταυρού) και Μεσογείων & Χαλανδρίου (Πλατεία Αγίας Παρασκευής), κατά τις ώρες16.30΄ - 17.30΄.
ØΛ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Χαλανδρίου (Πλατεία Αγίας Παρασκευής) και Δημοκρατίας (Πεντάγωνο), κατά τις ώρες 17.30΄ - 18.00΄.
ØΛ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Δημοκρατίας και της οδού Κύπρου (Υπ. ΕΘ.ΑΜΥ.), κατά τις ώρες 18.00΄ - 18.30΄.
Παράλληλα, δεν θα επιτρέπεται η κάθετη διέλευση των οχημάτων κατά μήκος της διαδρομής της εν λόγω πορείας, εκτός των κατωτέρω ελεγχόμενων κόμβων κάθετης διέλευσης:
ØΛ. Μαραθώνος και Διονύσου.
ØΛ. Μαραθώνος και Αεροπορίας.
ØΛ. Μαραθώνος και Φλέμιγκ (Διασταύρωση Ραφήνας).
ØΛ.Μαραθώνος και Αγ. Χριστοφόρου(Διασταύρωση Πικερμίου).
ØΛ. Μαραθώνος κα Ευαγγ. Πουλάκη (Διασταύρωση Μοναξιάς.
ØΛ.Μαραθώνος και Εθν. Αντιστάσεως (Διασταύρωση Παλλήνης).
ØΛ.Μαραθώνος και Λ. Λαυρίου - Κλεισθένους (Κόμβος Σταυρού).
ØΛ.Μεσογείων και Χαλανδρίου (Πλατεία Αγ. Παρασκευής).
ØΛ.Μεσογείων και Δημοκρατίας (Πεντάγωνο). 




http://www.matrix24.gr/2016/05/kikloforiakes-rithmisis-tin-kiriaki-logo-tis-marathonias-porias-irinis/

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

To bit giabit είναι ΕΔΩ και συνεχίζει ΔΥΝΑΤΑ


 
    Τους τελευταίους μήνες περιέργως έχουμε λάβει ηλεκτρονικές... συστάσεις και... απαιτήσεις για να σβήσουμε ή να τροποποιήσουμε το περιεχόμενο διάφορων αναρτήσεών μας και μας καλούν πρόσωπα μέσα από ένα προφίλ στο Facebook ή μέσω email χωρίς όνομα, να... συμμορφωθούμε προς τας... υποδείξεις (κάπου πάει ή δεν πάει το μυαλό μας...). Για θέματα που απλά έχουμε αναδημοσιεύσει και ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ στη πράξη ότι καλώς έγινε. Είναι κάπου φαιδρό να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυταπόδεικτα, τα αυτονόητα που εδράζονται στο πλαίσιο της εκμάθησης των βασικών κανόνων της δημοσιογραφίας...
Αμφιβάλλουμε εάν τις ίδιες συστάσεις-υποδείξεις δέχονται άλλα μεγάλα sites ή blogs... Το θεωρούμε αν όχι εξοργιστικό, τουλάχιστον... μυστηριώδες για ένα blog πολύ μικρής επισκεψιμότητας όπως το δικό μας...
Το παράσημο μας- το διαχρονικό- είναι ότι πάνω από πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε ως οδηγό την σωστή ενημέρωση, την ευπρέπεια. Χωρίς ποτέ να καταφύγουμε σε ψεύτικες πρωτογενώς κατασκευασμένες ειδήσεις για σοβαρά θέματα (όπως κάνουν ασύστολα μερικοί άλλοι ιστότοποι), χωρίς ποτέ να χρησιμοποιούμε το...γυμνό για να πάρουμε κλικς (όπως κάνουν άλλα sites και blogs), χωρίς ποτέ να στοχοποιήσουμε τον οποιονδήποτε και να του ασκήσουμε σκόπιμα άσχημη κριτική (όπως καμιά φορά συμβαίνει με μερικά άλλα blogs και φυσικά sites) γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν είναι του χαρακτήρα μας και της κοπής μας, χωρίς ποτέ να λειτουργήσουμε ως άρμα υποδείξεων επιχειρηματικών και άλλων συμφερόντων (όπως αντιλαμβανόμαστε ότι συμβαίνει ενίοτε αλλού), χωρίς ποτέ, τέλος, να... οικειοποιούμαστε- να το πούμε ευγενικά- χωρίς ποτέ δηλαδή να κλέβουμε ουσιαστικά τις ειδήσεις από άλλα sites (όπως κάνουν αρκετές ιστοσελίδες σε άλλες... τόσες). ΠΑΝΤΑ ο οδηγός μας είναι η εντιμότητα και η αξιοπρέπεια. Δεν έχουμε με κανέναν ποτέ τίποτα και γράφουμε για όλα. Για όσα... προλαβαίνουμε λόγω χρόνου. Αυτό το blog είναι ταπεινό και είναι ΚΑΘΑΡΟ σε ΟΛΑ. Είναι του Μίμη, του Γιάννη, του Θοδωρή και των άλλων παιδιών. Πάνω από όλα είναι των πιστών αναγνωστών μας.
Είμαστε διαθέσιμοι να δεχθούμε πάντα παράπονα,αρνητικές κριτικές, παρατηρήσεις και βρισιές (αν αυτές συνοδεύονται από κάποια επιχειρηματολογία...), όχι όμως και προειδοποιήσεις σε πράγματα που δεν έχουμε αποδεδειγμένα καμία ευθύνη ή φταίξιμο. Γιατί τότε δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο μέσο, άμεσα, αν κριθεί απαραίτητο και με κάθε δύναμη, αυτό που όλοι μαζί φτιάξαμε. Το blog μας! Δεν θα δεχθούμε μαθήματα από κανέναν, όποιος και αν είναι αυτός, όταν όλα γίνονται εν αδίκω.
Δεν πτοούμαστε από τίποτα, συνεχίζουμε ακόμα πιο δυνατά ένα έργο με εντιμότητα και αξιοπρέπεια, έχοντας τη συνείδησή μας καθαρή (άραγε πόσοι έχουν σε αυτή τη δουλειά τη συνείδηση καθαρή;). Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται! Ποτέ!

Προχωράμε όλοι μαζί δυνατά!



                                                                      Η συντακτική ομάδα του giabit.blogspot.gr

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Ο λόγος στους αναγνώστες μας



Με αφορμή τα 5α γενέθλια του μπλογκ μας, ο λόγος σε όλους εσάς, τους αναγνώστες μας!

Περιμένουμε τις εντυπώσεις σας, την άποψή σας, τις παρατηρήσεις σας, τις ιδέες σας και τα παράπονά σας στο bitgiabit@hotmail.gr

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Από μεθαύριο ξανά μαζί σας

 

Το blog μας πάει για βουτιές και διακοπές για ένα διήμερο. Θα είμαστε και πάλι μαζί σας, με όλες τις ειδήσεις του τριημέρου, από το Σάββατο 16 Αυγούστου. Μέχρι τότε, να περνάτε καλά και να προσέχετε. Χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες για την αυριανή- μεγάλη- ημέρα!

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Τα μέτρα της Τροχαίας για το Πάσχα



Προκειμένου να διευκολυνθούν οι εκδρομείς του φετινού Πάσχα, η Τροχαία θα λάβει ειδικά μέτρα – απαγορεύσεις κυκλοφορίας, ενώ θα ενισχυθούν και τα μέτρα αστυνόμευσης προς αποφυγή εγκληματικών πράξεων.

Εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο από την Τροχαία, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως εξής:

Την Μ. Πέμπτη για το ρεύμα εξόδου (από τις 15.00 έως τις 22.00) και την Μ. Παρασκευή για το ίδιο το ρεύμα (από τις 06.00 έως τις 16.00), θα ισχύουν οι εξής απαγορεύσεις:
• Στη Νέα Εθνική Οδό (ΝΕΟ) και στην Παλιά Εθνική Οδό (ΠΕΟ) Αθηνών-Κορίνθου-Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου, εξαιρουμένου του τμήματος από το 145ο χλμ. έως το 205ο χλμ. (κόμβος Ρίου).
• Στη ΝΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (410ο χλμ.).
• Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χλμ.
• Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου-Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη ΝΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας.

Τη Δευτέρα 21 Απριλίου 2014 για το ρεύμα εισόδου στα αστικά κέντρα (από τις 15.00 έως τις 22.00), θα ισχύουν οι πιο κάτω απαγορεύσεις:
• Στη ΝΕΟ και στην ΠΕΟ Πατρών-Κορίνθου-Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.
• Στη ΝΕΟ Θεσσαλονίκης-Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας μέχρι τη Λάρισα, από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).
• Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών-Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.
• Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας-Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας μέχρι τη διασταύρωσή της με τη ΝΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Την Τρίτη 22 Απριλίου 2014 για το ρεύμα εισόδου (από τις 11.00 έως τις 21.00), θα ισχύουν εξής απαγορεύσεις:
• Στη ΝΕΟ και στην ΠΕΟ Πατρών-Κορίνθου-Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.

Την ημέρα του Πάσχα (Κυριακή 20 Απριλίου 2014) δεν θα ισχύσουν απαγορεύσεις.

Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:
• Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια (ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης), τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής Τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν ζωντανά, παστεριωμένο γάλα, νωπά ψάρια, κρέας και ευπαθή προϊόντα, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.
• Τα φορτηγά αυτοκίνητα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.
• Τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως (ΦΔΧ) και ΦΙΧ ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.
• Τα φορτηγά που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.
• Τα φορτηγά σιλοφόρα αυτοκίνητα δημοσίας χρήσεως (ΦΔΧ) που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της ΠΕΟ Αθηνών-Πατρών από τα διόδια Ρίου έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.
• Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΗ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο κλπ) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.
• Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.
• Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού «Το χαμόγελο του Παιδιού».
• Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων.
• Τα φορτηγά οχήματα για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από σχετική απόφαση της τοπικής Δ/νσης Τροχαίας.
• Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν εκλογικό υλικό, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από παραστατικά έγγραφα.


Τέλος, σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, θα ενισχυθούν και τα μέτρα αστυνόμευσης σε όλη την επικράτεια, για παράδειγμα, με την ενίσχυση των πεζών και εποχούμενων περιπολιών τάξης και ασφάλειας, με στόχο την πρόληψη και καταστολή εγκληματικών ενεργειών, ιδίως ληστειών και διαρρήξεων.




Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Έτοιμος ο ανισόπεδος κόμβος Αρτας της Ιόνιας Οδού



Στην κυκλοφορία δίδεται ο ανισόπεδος κόμβος της Ιόνιας Οδού στην Αρτα (ένας από τους 19 συνολικά), διευκολύνοντας τη διέλευση των οδηγών στη συμβολή της Ιόνιας με την Εθνική Αρτας-Τρικάλων.

Ολοκληρώνοντας το έργο, η καινούργια ανάδοχος εταιρεία «Ηλιοχώρα Α.Ε.» παραδίδει στην κυκλοφορία το έργο του ανισόπεδου κόμβου Αρτας, στην Ιόνια Οδό. Το έργο είχε προϋπολογισμό δημοπράτησης 10.100.000 ευρώ (με ΦΠΑ), ενώ το ποσό της σύμβασης ανέρχεται πάνω από τα 7 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον ότι το έργο χρηματοδοτήθηκε από εθνικούς πόρους.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το πλάνο του έργου, έγινε η αποπεράτωση των υπολειπομένων εργασιών της παράκαμψης Αρτας-Φιλιππιάδας και η κατασκευή του ανισόπεδου Αρτας (που δεν είχαν ολοκληρωθεί από τον προηγούμενο εργολάβο). Έτσι λοιπόν ολοκληρώνεται το τμήμα της Ιόνιας οδού από Σελλάδες μέχρι Αγιο Δημήτριο. Εξάλλου, ο ανισόπεδος κόμβος Αρτας είναι ένας από τους 19 συνολικά ανισόπεδους της Ιόνιας Οδού.

Τέλος, πρέπει να αναφερθεί ότι απομένουν άλλα 138 χλμ. να κατασκευαστούν από τα Ιωάννινα μέχρι το Αντίρριο, αλλά οι συμβάσεις αναμένουν την κύρωση της Βουλής. Από τις συμβάσεις αυτές βέβαια, θα εξαιρείται το δύσκολο τμήμα της Κλόκοβας.




Πηγή:

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Απο Δευτέρα αυξήσεις στα διόδια έως και 43%


Κρυφές αυξήσεις 33 - 42,8% για τοπικές μετακινήσεις και βασικές κατηγορίες οχημάτων περιλαμβάνουν οι νέες τιμές των διοδίων που ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών και που θα ισχύσουν από την ερχόμενη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί της εταιρίας παραχώρησης "Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου".

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Ελευθεροτυπία", στους πίνακες των επίσημων ανακοινώσεων, με αυξομειώσεις τιμών και νέες εμπορικές προσφορές για τους συχνούς χρήστες, επιχειρείται να παρουσιαστεί η ίδια εικόνα του παλιού τιμολογίου και ότι απλώς γίνεται μικρή τιμαριθμική αναπροσαρμογή της τάξης του 0,9%.
Καταλυτική εξέλιξη είναι ότι από Δευτέρα τίθεται σε λειτουργία ο νέος μετωπικός σταθμός διοδίων στο Κλειδί Αιγινίου, που είναι και ο έβδομος στην σειρά σταθμός σε μήκος 200 χιλιομέτρων στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί και ο 11ος στη σειρά στο οδικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.
Επίσης, αρχίζει η είσπραξη διοδίων στον πλευρικό σταθμό Λεπτοκαρυάς για δίκυκλα και ΙΧ στο σκέλος προς Θεσσαλονίκη.
Η λειτουργία των δύο σταθμών πυροδοτεί ήδη μεγάλες αντιδράσεις.
Η λειτουργία του νέου μετωπικού σταθμού στο κλειδί με τιμή διοδίων για τα ΙΧ 2,20 ευρώ συνδυάζεται με την μείωση της τιμής των διοδίων στο σταθμό Λεπτοκαρυάς από 3,10 ευρώ σε 2 ευρώ.
Στην πραγματικότητα όμως οι οδηγοί στο συγκεκριμένο τμήμα από 3,10 ευρώ θα πληρώνουν 2,20 ευρώ συν 2 ευρώ, δηλαδή 4,20 ευρώ, που σημαίνει αύξηση 33%.
Αυξήσεις που κυμαίνονται έως και 42,8% προβλέπονται σε πολλές περιπτώσεις για τοπικές μετακινήσεις και σχεδόν όλες οι κατηγορίες οχημάτων.
Οι νέες τιμές

ΙΧ Φορτηγά - Λεωφορεία
* Κλειδί 2,20 5,60
* Μάλγαρα 1,20 3,00
* Λεπτοκαρυά 2,00 5,00
* Πυργετός 2,00 5,00
* Μακρυχώρι 1,40 3,50
* Μοσχοχώρι 3,10 7,60
* Πελασγία 2,70 6,60


Πηγή:

Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

Οδηγίες από την πυροσβεστική για την χιονόπτωση

Σύμφωνα με ενημέρωση από την πυροσβεστική, η κατάσταση στην Αττική κυλάει ομαλά, χωρίς να έχει δημιουργηθεί κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Παράλληλα, εκδόθηκαν οδηγίες προς τους πολίτες, για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν όσο βρίσκονται τα έντονα καιρικά φαινόμενα σε ισχύ. Διαβάστε αναλυτικά...


Εάν κατοικείτε σε περιοχή που αντιμετωπίζει προβλήματα από χιονοπτώσεις:

Προμηθευτείτε υλικό θέρμανσης (αφορά κυρίως τους ορεινούς οικισμούς) και τρόφιμα για αρκετές ημέρες.
Εάν διαμένετε σε δύσβατη περιοχή, φροντίστε να έχετε τον απαραίτητο εξοπλισμό για τον καθαρισμό του χιονιού (π.χ. φτυάρια).




Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/01/blog-post_3516.html


Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Ευχές!

Το giabit.blogspot.gr εύχεται σε όλους σας Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευχάριστες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Κατεβάζει... διακόπτες η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ

Καλό μήνα με απεργία λέει η ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ που είναι αποφασισμένη από σήμερα να ξεκινήσει...
48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Αυτήν την απόφαση πήρε το Δ.Σ. της ΓΕΝΟΠ, σε περίπτωση που η κυβέρνηση στείλει αυτή την εβδομάδα τα μέτρα στη Βουλή προς ψήφιση.
Παράλληλα, η ΓΕΝΟΠ αναλαμβάνει ρόλο... συντονιστή των συνδικάτων και στέλνει τελεσίγραφο στη ΓΣΕΕ!

Στην περίπτωση που η ψήφιση των μέτρων αναβληθεί για αργότερα και εφόσον η ΓΣΕΕ δεν καλέσει σε συνεδρίαση τα συνδικάτα μέχρι την Τρίτη, τότε η ΓΕΝΟΠ θα καλέσει εκείνη στα γραφεία της τα προεδρεία των Ομοσπονδιών και θα πειθαρχήσει, όπως αναφέρει, σε όποια απόφαση ληφθεί εκεί, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση ότι οι Ομοσπονδίες θα ανταποκριθούν στην πρόσκληση της ΓΕΝΟΠ.

Αν δεν υπάρχει ενιαίος σχεδιασμός, αν δηλαδή οι Ομοσπονδίες δεν ανταποκριθούν στο κάλεσμα της ΓΕΝΟΠ, τότε εκείνη θα προχωρήσει μόνη της σε 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες.

Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ Ν. Φωτόπουλος έχει ταχθεί από ημερών υπέρ των μαχητικών κινητοποιήσεων, με απεργίες και καταλήψεις, λέγοντας χαρακτηριστικά: «στην κυριολεξία να τους κάνουμε να μην προλαβαίνουν να μετρούν τις καταλήψεις, να νεκρώσουν τα πάντα»



Διαβάστε περισσότερα:

 24ωρο: Κατεβάζει... διακόπτες η ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ – Επαναλαμβανόμενες απεργίες από σήμερα http://24wro.blogspot.com/2012/10/blog-post_8581.html#ixzz281OUk1nL

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Στα 2,40 ευρώ τα διόδια στην Εγνατία οδό

Διόδια αυξημένα από 0,30 μέχρι 1,40 ευρώ, αναλόγως κατηγορίας οχήματος, θα πληρώνουν οι οδηγοί από την 1η Οκτωβρίου, σε όλους τους σταθμούς της Εγνατίας Οδού, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας και βάσει σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης.

Συγκεκριμένα, στο 1,70 ευρώ από 1,40 ευρώ μέχρι σήμερα αυξάνεται το κόστος των διοδίων για τα δίκυκλα… και τα τρίκυκλα, ενώ για τα ελαφρά οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και με ύψος έως 2,20 μέτρων, το τίμημα διαμορφώνεται στα 2,40 ευρώ από 2 ευρώ.

Κατά ένα ευρώ θα αυξηθούν τα διόδια για τα φορτηγά, τα λεωφορεία και άλλα οχήματα με λιγότερους από τέσσερις άξονες (στα 6 ευρώ από 5 μέχρι σήμερα).
Στην περίπτωση εκείνων με τέσσερις και περισσότερους άξονες, το κόστος διέλευσης από τους σταθμούς των διοδίων αυξάνεται στα 8,40 από επτά ευρώ. 


Πηγή

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Οδηγός αγοράς σχολικής τσάντας απο το Skroutz.gr

Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Πάμε στην Πόλη!

Ξεκινάει το Final 4 της Ευρωλίγκας που θα διεξαχθεί στην Κωνσταντινούπολη από τις 13-15 Μαίου και το blog θα δώσει το παρών και στην Πόλη.Ο απεσταλμένος μας, ΄΄Red Killer΄΄΄ θα είναι στην Πόλη από σήμερα και θα σας ενημερώνει για όλες τις εξελίξεις της μεγαλύτερης διοργάνωσης συλλόγων στο μπάσκετ.



Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

7χρονη χωρίς χέρια κέρδισε διαγωνισμό καλλιγραφίας!


Έχοντας πείσμα και όρεξη για μάθηση, η 7χρονη Annie Clark από το Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ, αν και γεννήθηκε χωρίς χέρια, κατάφερε και κέρδισε το βραβείο Nicholas Maxim Special Award for Excellent Penmanship, καλλιγραφίας....

Η επιτυχία της ήταν έκπληξη κατά τη διοργάνωση του διαγωνισμού, την περασμένη Τετάρτη, στο σχολείο της Wilson Christian Academy στο Πίτσμπουργκ. 

Η ταλαντούχα μαθήτρια όχι μόνο κέρδισε το τρόπαιο, αλλά και 800 ευρώ που προσέφερε η εκδοτική εταιρεία σχολικών βιβλίων Zaner-Bloser, χορηγός του διαγωνισμού.

Αφού έλαβε το βραβείο της, η Annie έκανε επίδειξη των ικανοτήτων της, σφίγγοντας ένα μολύβι ανάμεσα στα μπράτσα της ώστε να τελειοποιήσει τη γραφή της και τα κεφαλαία γράμματα που θα έγραφε.

Οι δάσκαλοί της μιλούν για ένα ευφυές κοριτσάκι που δεν το βάζει κάτω, ακολουθεί τους ρυθμούς των αρτιμελών συμμαθητών και, μερικές φορές, τους βοηθάει και τους εξηγεί τα όσα δεν έχουν καταλάβει από τις παραδόσεις, αναφέρεται σε άρθρο του ABC News Blogs.


dekaneisplaka

«Ο Θάνατος δεν είναι το τέλος» λένε οι επιστήμονες σύμφωνα με τον Αϊνστάιν

Η καινούργια προσέγγιση στο μεγαλύτερο φόβο του ανθρώπου λέγεται Βιοκεντρισμός, και προέρχεται τόσο από το χώρο της κβαντοφυσικής και της θεωρίας των παράλληλων συμπάντων, όσο και από τον ίδιο τον Αϊνστάιν....

Σύμφωνα με ένα από τα θεμελιώδη αξιώματα της επιστήμης, καμίας μορφής ενέργεια δεν χάνεται. 

Δεν δημιουργείται και δεν καταστρέφεται απλά
υπάρχει. 

Ξεκινώντας από αυτό, και με δεδομένο ότι ο εγκέφαλος, είναι μια τεράστια γεννήτρια ενέργειας, οι επιστήμονες καλούνται να απαντήσουν στο τι γίνεται αυτή η ποσότητα ενέργειας, όταν ο εγκέφαλος σταματήσει λόγω θανάτου να λειτουργεί. Είναι πιθανόν να μεταβιβάζεται σε ένα παράλληλο σύμπαν;

Για τους μελετητές, η θεωρία των παράλληλων συμπάντων,
είναι μια πραγματικότητα πολύ πιο αντικειμενική από αυτό που θεωρούμε
πραγματικότητα δεδομένου ότι έννοιες όπως ο χώρος και ο χρόνος,
θεμελιώδεις όσον αφορά την προσέγγιση μας απέναντι στην πραγματικότητα, δεν υφίστανται όπως τις αντιλαμβανόμαστε.

Οτιδήποτε ο εγκέφαλος επεξεργάζεται και χρησιμοποιεί σαν πληροφορία, είναι απλά ένα εργαλείο κατανόησης ενός συγκεκριμένου χωροχρόνου μιας συγκεκριμένης πραγματικότητας. Κάτι που αποδεικνύεται από την ανικανότητα του εγκεφάλου, να κατανοήσει την ύπαρξη του συμπαντικού απείρου, εφ’ όσον ο προγραμματισμός του, του καθιστά κατανοητά μόνο τα πεπερασμένα σύνολα.

Σε ένα σύμπαν χωρίς χώρο και χρόνο (με τις έννοιες που εμείς τους δίνουμε) όπως στην ουσία έχει αποδειχτεί ότι είναι το σύμπαν, η έννοια του θανάτου, του τέλους, πολύ απλά δεν υφίσταται λένε οι ειδικοί.
Υφίσταται η εμπειρία του θανάτου, όπως τον βιώνουμε με το συγκεκριμένης
λειτουργίας εγκέφαλο μας, αλλά κατά πόσο αυτή η εμπειρία,
ανταποκρίνεται σε μια αντικειμενική πραγματικότητα, για την οποία δεν
έχουμε εργαλεία κατανόησης;

Ο ίδιος ο Αϊνστάιν είχε παραδεχτεί με αφορμή το θάνατό ενός φίλου του, του Μπέσο: «Ο Μπέσο έφυγε από αυτόν τον παράξενο κόσμο, λίγο πριν από μένα.
Αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτα. Άνθρωποι σαν κι εμάς, γνωρίζουμε ότι ο
διαχωρισμός ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον, είναι απλά και
μόνο μια πεισματάρικη ψευδαίσθηση».


Σύμφωνα με τη μελέτη των επιστημόνων, η αθανασία δεν είναι μια διαρκής ύπαρξη σε έναν κόσμο δίχως τέλος γιατί πολύ απλά σαν έννοια, κατοικεί έξω από την έννοια του χρόνου όπως τον ξέρουμε. Σε έναν κόσμο έξω από την αντιληπτική μας ικανότητα, κι από ότι θεωρούμε πραγματικό και μη.

Όσο δεδομένη είναι η περιορισμένη μας ικανότητα στον προσδιορισμό της
πραγματικότητας άλλο τόσο είναι και η ικανότητά μας στον προσδιορισμό
της μη πραγματικότητας. Αυτής που δεν περιορίζεται από το χώρο, το χρόνο
και τους νόμους ενός χιλιοστού του σύμπαντος, αλλά επεκτείνεται σε
ολόκληρη την δημιουργία και τις παράλληλες, άπειρες όπως και ο
χωροχρόνος, μορφές της, όπως αναφέρει το iefimerida.gr

Μπρέιβικ: «Στόχος ήταν να τους σκοτώσω όλους»

Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες πραγματοποίησε τις πολύνεκρες επιθέσεις του πρόκειται να περιγράψει στο δικαστήριο ο Μπρέιβικ....

Ο Άντερς Μπέρινγκ Μπρέιβικ, ο οποίος κατηγορείται για τρομοκρατία και φόνο εκ προμελέτης, πρόκειται σήμερα να καταθέσει εκ νέου για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σκότωσε 69 ανθρώπους σε νησί κοντά στο Όσλο της Νορβηγίας τον περασμένο χρόνο. 

Οι εισαγγελείς και οι δικηγόροι του Μπρέιβικ έχουν προειδοποιήσει ότι η κατάθεσή του μπορεί να είναι πολύ επώδυνη για τους επιζήσαντες της επίθεσης και τους συγγενείς των θυμάτων. 

Η επίθεση πραγματοποιήθηκε στο νησί Ουτόγια, κοντά στο Όσλο, σε κατασκήνωση της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος. Πολλά από τα θύματα πυροβολήθηκαν στο κεφάλι. 

Συνολικά, 564 άνθρωποι βρίσκονταν στο Ουτόγια στις 22 Ιουλίου όταν έφθασε εκεί ο Μπρέιβικ έχοντας προηγουμένως πυροδοτήσει εκρηκτικό μηχανισμό έξω από κυβερνητικό κτίριο στη νορβηγική πρωτεύουσα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οκτώ άνθρωποι. 

Κατά την έναρξη της δίκης την Δευτέρα, ο 33χρονος παραδέχτηκε τις πράξεις του, αλλά δήλωσε αθώος. Χθες Πέμπτη, ο Μπρέβικ κατέθεσε στο δικαστήριο με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το πώς είχε σχεδιάσει την επίθεσή του που είχε, μάλιστα, στόχο τον θάνατο περισσοτέρων από 77 ανθρώπων. «Ο στόχος δεν ήταν να σκοτώσω 69 ανθρώπους. 

Ο στόχος ήταν τους σκοτώσω όλους», είπε ο Μπρέιβικ στο δικαστήριο. Κατέθεσε ότι πέρασε το μεγαλύτερο μέρος αυτού του χρονικού διαστήματος παίζοντας on line παιγνίδια όπως το World of Warcraft, στην διάρκεια της κατ' αντιπαράσταση εξέτασής του από τον εισαγγελέα για τα οικονομικά του το 2006, περιλαμβανομένων των αποτυχημένων επενδύσεών του, αλλά και για το ότι φέρεται να ήταν μέλος των Ελευθεροτεκτόνων.

Ο καθ' ομολογία του δράστης του μακελειού με 77 θύματα την περασμένη χρονιά κατέθεσε ότι «προετοιμαζόταν» διανοητικά και «ψυχολογικά» από το 2006 για τις επιθέσεις, παίζοντας ηλεκτρονικά παιγνίδια, και ότι αφιέρωσε έναν ολόκληρο χρόνο σε αυτό, παίζοντας αδιάκοπα -17 ώρες την Πρωτοχρονιά του 2010-2011. 

Εξήγησε ότι προετοιμαζόταν για μια «επιχείρηση αυτοκτονίας», και για το πώς θα επιζούσε από μια πιθανή ένοπλη αντίδραση της αστυνομίας μετά την πυροδότηση μιας βόμβας στο Όσλο. 

«Εκτίμησα ότι η πιθανότητα να επιζούσα από την επίθεση στη συνοικία της κυβέρνησης ήταν μικρότερη από 5%», είπε. «Ασκήθηκα στο πώς θα ξέφευγα από μια τέτοια κατάσταση. 

Ήταν μια προσομοίωση». «Δεν μου αρέσουν πραγματικά αυτά τα παιγνίδια, αλλά είναι καλά εάν θέλεις να κάνεις προσομοίωση για εκπαιδευτικούς λόγους», είπε ο Μπρέιβικ, ο οποίος σκότωσε αρχικά οκτώ ανθρώπους στην επίθεση με ένα αυτοκίνητο στο οποίο είχε τοποθετήσει βόμβα και κατόπιν 69, στην πλειοψηφία τους έφηβους, στο νησί Ούτογια, στην θερινή κατασκήνωση του Εργατικού Κόμματος. 

Είπε επίσης χαμογελώντας ότι εξασκούνταν για καιρό με ένα ολογραφικό σκόπευτρο καραμπίνας στο παιγνίδι Modern Warfare, και ότι όταν αγόρασε τα όπλα του τους έδωσε ονόματα εμπνευσμένα από τη νορβηγική μυθολογία. 

«Το ημιαυτόματο [τουφέκι] το είχα ονομάσει Γκούνκνιρ, από το μαγικό ακόντιο του θεού Ούντεν που πάντα επιστρέφει αφού το πετάς, ενώ το [ημιαυτόματο πιστόλι] Γκλοκ το είχα ονομάσει Μιέλνερ, από το σφυρί του Θορ, του θεού του πολέμου», είπε ο Μπρέιβικ, προσθέτοντας ότι χάραξε τα ονόματα στα όπλα χρησιμοποιώντας ρούνους.
dekaneisplaka