Τους τελευταίους μήνες περιέργως έχουμε λάβει ηλεκτρονικές... συστάσεις και... απαιτήσεις για να σβήσουμε ή να τροποποιήσουμε το περιεχόμενο διάφορων αναρτήσεών μας και μας καλούν πρόσωπα μέσα από ένα προφίλ στο Facebook ή μέσω email χωρίς όνομα, να... συμμορφωθούμε προς τας... υποδείξεις (κάπου πάει ή δεν πάει το μυαλό μας...). Για θέματα που απλά έχουμε αναδημοσιεύσει και ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ στη πράξη ότι καλώς έγινε. Είναι κάπου φαιδρό να προσπαθείς να αποδείξεις τα αυταπόδεικτα, τα αυτονόητα που εδράζονται στο πλαίσιο της εκμάθησης των βασικών κανόνων της δημοσιογραφίας...
Αμφιβάλλουμε εάν τις ίδιες συστάσεις-υποδείξεις δέχονται άλλα μεγάλα sites ή blogs... Το θεωρούμε αν όχι εξοργιστικό, τουλάχιστον... μυστηριώδες για ένα blog πολύ μικρής επισκεψιμότητας όπως το δικό μας...
Το παράσημο μας- το διαχρονικό- είναι ότι πάνω από πέντε ολόκληρα χρόνια έχουμε ως οδηγό την σωστή ενημέρωση, την ευπρέπεια. Χωρίς ποτέ να καταφύγουμε σε ψεύτικες πρωτογενώς κατασκευασμένες ειδήσεις για σοβαρά θέματα (όπως κάνουν ασύστολα μερικοί άλλοι ιστότοποι), χωρίς ποτέ να χρησιμοποιούμε το...γυμνό για να πάρουμε κλικς (όπως κάνουν άλλα sites και blogs), χωρίς ποτέ να στοχοποιήσουμε τον οποιονδήποτε και να του ασκήσουμε σκόπιμα άσχημη κριτική (όπως καμιά φορά συμβαίνει με μερικά άλλα blogs και φυσικά sites) γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν είναι του χαρακτήρα μας και της κοπής μας, χωρίς ποτέ να λειτουργήσουμε ως άρμα υποδείξεων επιχειρηματικών και άλλων συμφερόντων (όπως αντιλαμβανόμαστε ότι συμβαίνει ενίοτε αλλού), χωρίς ποτέ, τέλος, να... οικειοποιούμαστε- να το πούμε ευγενικά- χωρίς ποτέ δηλαδή να κλέβουμε ουσιαστικά τις ειδήσεις από άλλα sites (όπως κάνουν αρκετές ιστοσελίδες σε άλλες... τόσες). ΠΑΝΤΑ ο οδηγός μας είναι η εντιμότητα και η αξιοπρέπεια. Δεν έχουμε με κανέναν ποτέ τίποτα και γράφουμε για όλα. Για όσα... προλαβαίνουμε λόγω χρόνου. Αυτό το blog είναι ταπεινό και είναι ΚΑΘΑΡΟ σε ΟΛΑ. Είναι του Μίμη, του Γιάννη, του Θοδωρή και των άλλων παιδιών. Πάνω από όλα είναι των πιστών αναγνωστών μας.
Είμαστε διαθέσιμοι να δεχθούμε πάντα παράπονα,αρνητικές κριτικές, παρατηρήσεις και βρισιές (αν αυτές συνοδεύονται από κάποια επιχειρηματολογία...), όχι όμως και προειδοποιήσεις σε πράγματα που δεν έχουμε αποδεδειγμένα καμία ευθύνη ή φταίξιμο. Γιατί τότε δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Θα υπερασπιστούμε με κάθε νόμιμο μέσο, άμεσα, αν κριθεί απαραίτητο και με κάθε δύναμη, αυτό που όλοι μαζί φτιάξαμε. Το blog μας! Δεν θα δεχθούμε μαθήματα από κανέναν, όποιος και αν είναι αυτός, όταν όλα γίνονται εν αδίκω.
Δεν πτοούμαστε από τίποτα, συνεχίζουμε ακόμα πιο δυνατά ένα έργο με εντιμότητα και αξιοπρέπεια, έχοντας τη συνείδησή μας καθαρή (άραγε πόσοι έχουν σε αυτή τη δουλειά τη συνείδηση καθαρή;). Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται! Ποτέ!
Προχωράμε όλοι μαζί δυνατά!
Η συντακτική ομάδα του giabit.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.